saleb bamota
01-17-2018, 07:51 PM
اهلا بيكم اليوم هحكيلكم قصتي مع بنت عمتي منال
الجزء الاول
الاول احب اعرفكم بنفسي اسمي محمود من عيله متوسطه انسان عادي جدا مفيش فيا اي حاجه ملفته للنظر غير اني بحب اهزر كتير
بنت عمتي منال اكبر مني بسنتين تخينه وشعرها قصير واسود من صغرنا واحنا نلعب مع بعض بس ده اتغير لما كبرنا عشان ابويا متشدد حبتين بالرغم ان عمتي كانت موافقه اني اكلمها عادي او انها تقعد قدامي بلبس البيت بس ابويا مكنش موافق وبالرغم من ده كنت بكلمها بردو بس علي الفيس مستغل ان ابويا ميعرفش حاجه في النت غير انه يشوف الاخبار كنت بكلمها بالليل ونقعد لحد الفجر نتكلم بس عمرها ما قالتلي انها بتحبي او اي حاجه كل الموضوع انها بتهزر وبس ولكن سعات كانت بتقول كلام بياكدلي انها بتحبي وغير كده لما مكلمتهاش يوم بسبب اني كنت مخنوق شويه لما عرفت تاني يوم اتفقت معايا علي معاد ومكان واتقابلنا هناك وادتلي هديه وقالتلي مفيش حاجه تستاهل تزعل ولا تتخنق عشانها المهم بسبب اني بحب الكمبيوتر والنت بدأ اشوف كورسات لبرامج علي النت وحل للمشاكل اللي بقابلها ولا ننسي اهم حاجه اتعلمت ازاي اسطب نسخه المهم كانت بنت عمتي كل اما تحب تشوفني ترن علي ابويا تقوله في مشكله في الكمبيوتر خلي محمود يجي يشوفها( كانت قدام ابويا بتقولي يا محمود بس لما بنبقي لوحدينا او مع عمتي بتقولي يا حوووده) هما عايشين في بيت من 3 ادوار قعادهم في الدور التاني ونومهم في التالت والاول للضيوف فكل اما بروحلها الاقيها مستنياني علي السلم وكان كل مره المشكله بتبقي تافه فاكر مره جابتني عشان اسطبلها برنامج وطبعا عمتي بتسيبنا لوحدنا وتروح تتفرج علي التليفزيون اللي في الاوضه اللي جمبنا وانا وهي بنقعد مع بعض نهزر ونضحك الاول كانت بتقعد معايا بالطرحه وعبايه طويله بس بعد فتره بدأ تقعد معايا من غير الطرحه ولما لقيتني متكلمتش ولا عمتي اعترضت بقت بتقعد قدامي بلبس البيت وانا كنت بتعمد امشي وراها دايما عشان اتفرج علي طيزها وعلي كلوتها المرسوم ورا لبسها وكل مره اقولها السيدات اولا علشان اتفرج معرفش هي بتبقي عارفه ولا لا بس مش مهم المهم انها ساكته
في يوم كنا معزومين عند عمتي وابويا اتاخر في الطريق عمتي رنت عليه قالها حطي الاكل وانا جي اهو امي وعمتي كانو في المطبخ بيجهزوا الاكل ومنال هي اللي كانت بتحط الاكل وكانو فارشين مشمع علشان الطبليه مش هتكفي فكان لازم تميل عشان تحط الاطباق وكانت لابسه عبايه واسعه عشان ابويا جي وحاطه طرحه علي شعرها وكان جزء صغير من صدرها باين بس فلقه بزازها مكنتش باينه المهم اول ما ميلت عشان تحط الاكل برفع عيني علي صدرها لقيته كلو باين وكانت لابسه سنتيانه لبني فضلت متنح علي منظر بزازها وهما بيتهزو مع حركتها وهي مميله وبترص الاطباق علي الارض لقيتها بتقولي بمياصه كده واد بصتلها قالتلي اتلم والابتسامه علي وشها رديت عليها بابتسامه وقولت انا عملت حاجه ضحكت ومشيت بقت تجيب الاطباق من امي وعمتي في المطبخ وتميل تحطهم علي الارض وانا بفضل مستنيها تميل عشان اتفرج علي بزازها ولما تيجي تمشي ابصلها واضحك بعد الاكل بسبب ابويا معرفتش اكلمها بس بعد اما روحنا كالعاده فضلت سهران اكلمها بس الغريبه مكلمتش في الموضوع ده كل اللي قالته انها انبسطت اوي النهارده ونفسها تكرر الحكايه دي كل يوم قولتلها وانا كمان وكملنا كلامنا عادي
الجزء الثاني
وبعد العزومه بكام يوم عمتي رنت علي ابويا وقالتله واحده جارتنا بعتتلي كام بنطلون قصروا علي ابنها وكانت عوزاني اديهم لحد ابعت محمود يقيسهم لو علي اده يخدهم
لما وصلت خبطت علي الباب لقيته مفتوح فدخلت طلعت السلم لسه هنادي لقيت منال مميله بتمسح الشقه ولابسه عبايه بيضه شبه شفافه مرفوعه لحد ركبتها وعلشان مميله كانت حته من فخادها البيضه باينه وبسبب المسيح العبايه كانت مبلوله ولازقه علي طيازها ومبينه كلوتها الاحمر كأنها مش لا بسه عبايه فضلت متسمر مكاني من المشهد ومش قادر انزل عنيه من علي طيازها ولا لحمها الابيض لحد مالقتها مره واحده وقفت بسرعه وحطت ايدها علي ضهرها وبتقول اااااه هنا خفت لتشوفني فنزلت بسرعه خطوتين لوره حست بأن في حد قالت مين نزلت براحه من السلم وانا سامع صوتها بيقرب وعماله تقول مين مين اول ما نزلت فتحت الباب براحه وقفلته تاني جامد وقولت يالي هنا يا منال قالت مين حووده اطلع تعاله طلعت لقيتها في الحمام و مفيش دقيقه وطلعت لقيتها غيرت العبايه وقالتلي شكلك كنت واقف تحت من بدري معلش بقي كنت بمسح ومسمعتكش قولتلها ولا يهمك وعرفت منها ان عمتي عند جارتهم وجايه دقايق وعمتي جت ومعاها شانطه الهدوم سلمت عليا وقالت لمنال خدي حوووده خليه يقيس الهدوم دي فوق وصلنا للسلم ولسه هقولها اليدات اولا قالتلي لا يا حلو اطلع انت الاول طلعنا فوق ودخلتني اوضتها اللي مكنتش كبيره اوي مجرد سرير ومكتب ودولاب صغير اديتني الشنطه وقالتلي جرب اللبس وقفلت الباب بدأ اقلع البنطلون وانا بفتكر شكل طيازها بالعبايه المبلوله فزبي وقف وبقي زي الحجر رميت البنطلون علي سريرها ولعبت شويه بزبي ولسه بلبس البنطلون التاني ببص نحيه الباب لقيت عين بصالي من فتحه المفتاح عملت نفسي مش واخد بالي ولبست البنطلون روحت للباب وفتحته لقيتها واقفه ورا الباب قولتلها ايه رايك في البنطلون قالتلي يجنن ضحكت وقولتلها انتي له شفتيه حتي قولتلها بس فيه عيب قالتلي ايه قولتلها السوسته مش عاوزه تقفل قالتلي وريني كده قولتلها تعالي بصي جوه عشان الاضاءه في اوضتك احلي (كانت مركبه لمبتين في اوضتها عشان لما تيجي تزاكر) دخلت واول مابصت علي السوسته فتحت بقها وقالتي يالهوي بصتلي بابتسامه عريضه علي وشها وقالتلي هو انت بقي اللي كنت بتراقبني وانا بمسح هي قالت الكلمه دي وانا هجمت علي بقها بوس لقيتها مستسلمه ومتجاوبه معايا قعدنا نلحس لسان بعض وبدأ افعص في بزازها الكبار زقتني و قالتلي بس عشان عمتك تحت مهتمتش باللي بتقوله زقتها زنقتها في الحيطه وبوستها تاني وفعصت بزها بايد والايد التانيه بحسس علي طيازها وهي عماله تحرك طيازها وتتلوي قمت رزعها بعبوص ورافعتلها العبايه قالتلي لا عمتك تحت قولتها طب اخلصي اقلعي رفعت العبايه كنت انا قلعت البنطلون والبوكسر قولتها بقولك اقلعي قلعتلها العبايه خالص قالتلي يخربيتك عمتك تحت قولتلها طب خلصي اقلع السنتيانه قلعتها كنت انا قلعتها الكلوت رمتها علي السرير ورفعتلها رجليها وخليتها تضمها نحيتها عشان خرمها يكون مفشوخ اكتر ببص علي خرمها لقيته كبير قولتلها انتي بتتناكي من حد قالتلي لا بالخيار بس ضحكت قالتلي طب اعمل ايه مش لاقيه اللي يريحني قولتلها انا هريحك لحستلها خرمها وحطيت زبي اللي دخل كله في طيزها ونزلت علي بزازها عض ومص وطلعت بعديها علي شفايفها عض و بوس واديا بتفعص في بزازها لحد ماتزلت لبني في طيازها
قولتلها دي مره كده علي السريع عشان عمتي بس لسه لينا مره كمان قالتلي اوعي طيب انزل اصبر عمتك لتطلع تشوفنا طلعت زبي وكان خرمها بينزل لبني لبست الكلوت بسرعه قولتلها لسه في لبن في طيزك قالتلي مش مهم بقي وبعدين هعتبرهم تذكار منك لبست ونزلت قعدت جمب عمتي تحت ولا كأن حاجه حصلت قست البناطيل ونزلت شكرت عمتي وخدت اللي علي قدي ومشيت وبالليل قالتلي انها لسه محتفظه بالتذكار قولتلها ابعتي صورك عاوز اصبر زبي عملت سين للرساله ومردتش قولتها مالك خايفه مني ولا مكسوفه قالتي لا ده ولا ده قولتلها اومال مالك قالتي مفيش بس ممكن حد يشوفني قولتلها متتخفيش ادخلي الحمام وفرجيني بقي قالتلي ماشي دخلت الحمام قالتلي عاوز تشوف ايه رنيت عليها فيديو كول ردت قالتلي لسه مشبعتش يا شقي قولتلها وريني جسمك الفاجر لقيتها لابسه قميص نوم احمر علي اللحم قولتلها بتنامي بيه علي اللحم يا شرموطه قالتلي لا طبعا بس لما بكلمك بقلع الكلوت والسنتيانه قولتلها وريني بقي بتعملي ايه وانتي بتكلميني ودت التليفون عند طيزها وفلقست لقيت خياره في طيزها قولتلها استني دخلت الحمام انا كمان وقولتلها كملي قعدت تنيك نفسها بالخياره لحد ما نزلت لبني قالتلي كفايه كده انا جسمي فرهد قولتلها لينا يوم نيكه تانيه يا لبوه بتاعت النهارده متتحسبش انتي استعجلتيني اوي ضحكت وقالتلي ماشي بس لما نبقي لوحدني بقي
انتظروا الاجزاء الاخري
واتمني تكون عجبتكم
الجزء الثالث
شكر خاص لكل من رد علي الجزئين السابقين
النهارده هكملكم الجزء التالت من حكايتي مع بنت عمتي
من ساعه نيكه البناطيل بقيت كل ليله اتفرج عليها وهي بتنيك نفسها بالخيار عدا 3 ايام ولسه مشفتهاش الا من ورا الشاشه لحد اخيرا ما هي وعمتي جت زياره لينا كنت مبسوط اوي من الزياره دي بس للاسف ابويا كان موجود معرفتش اكلمها (احنا عايشن في بيت دورين )قالت لابويا انها عاوزه تدخل الحمام ومن حسن حظي ان لمبه الحمام اللي كانت في الدور الارضي بايظه ابويا قالي طلعها الحمام فوق وافقت طبعااول ماطلعنا فوق فتحتلها باب الشقه وقولتلها اتفضلي بمجرد ما دخلت رزعتها بعبوص صرخت بصوت مكتوووم اااااااااه قالتلها ايه رايك في البعبوص المفاجأ ده ردت عليا بكل مياصه وهو في اجمل من الحاجه اللي بتيجي علي غفله لسه هبوسها قالتلي انا عاوزه اعمل حمام بجد قولتلها مش سيبك الا لما تسيبي جيبتك معايا هنا قالتلي ليه قولتلها امانات ياماما ضحكت وقالتلي ماشي بسرعه قلعت الجيبه لقيتها لابساها علي اللحم قولتلها يالهوي علي هيجانك يا شرموطه قالتلي دي اول مره البسها علي اللحم سيبني بقي عاوزه اروح الحمام دخلتها الحمام واستنتها لما تخلص خلصت قالتلي هات بقي الجيبه قولتلها بعد اما بعبصك شويه لسه هبعبص لقيت ابويا بينادي جريت اشوف في ايه قالي انزل تعاله رجعت اديتلها الجيبه لقيت وشها متغير وبتقولي ياعيني علي اليخت نزلت قالي اقعد هنا بنت عمتك مش غريبه هتنزل لوحدها شويه ونزلت قعدوا شويه ومشيو
فضل الوضع زي ماهو لمده حوالي اسبوع مش بشوفها الا من خلال التليفون وفي يوم ابويا ندالي قالي روح لعمتك عشان تسطبلهم نسخه للكمبيوتر بتاعهم خدت معايا الاسطوانه ومشيت خبطت علي الباب عمتي قالتلي ادخل لقيتها لابسه وبتقولي انا هروح اجيب التموين وجايه اطلع فوق منال مستنياك فوق هي مشيت وانا طلعت فوق لقيت باب الشقه مردود خبطت علي الباب سمعت صوت منال بتقول مين قولتلها اللي ناكك شمال ويمين ضحكت ضحكه شراميط دخلت اوضه نومها لاقيتها نايمه علي السرير ولابسها قميص نوم احمر علي كلوت حمر بصتلي بدلع وقالتلي اهو عمتك بره وانا جاهزالك ومحدش هيستعجلك وريني بقي قد كلامك ولا لا قولتلها قومي ارقصيلي فتحت اغنيه من الكمبيوتر اللي مكنش فيه اي حاجه وبدأت ترقص وانا قعدت علي سريرها وبدأت اقلع هدومي زبي كان واقف زي الحجر وهي بتبص عليه وتضحك وهي بترقص وبزازها عماله تتهز جامد لحد ما خرجو بره القميص شويه وقلعت القميص وقعدت ترقص بالكلوت بس شويه ونزلت علي ركبها قدام زبي وقالتلي ايه رايك بعرف ارقص قولتلها احسن من اي رقاصه بدأت تمص زبي قولتلها في وضع احلي من ده قلعتلها الكلوت ونيمتها علي السرير وعملت معاها وضعيه 69 راسي عن كسها وراسها عند زبي قالتلي الحسه من بره بس متدخلش لسانك قولتها متخفيش بدأت الحس كسها وهي تمص زبي قولتلها يلا دور طيزك يا هايجه لحست خرم طيزها وبعدين دخلت زبي في طيزها وهي عماله تتاوه زي الشرموطه اااااااااااه اححححح اووووووووف نيكني جامد انا شرموطتك انا لبوتك وكلامها مهيجني علي الاخر نزلت فيها نيك ومص في حلمتها وطلعت فوق علي شفايفها نزلت فيهم عض وبوس ولحسنا لسان بعض وهي عماله تفرك في كسها لحد اما لقيتها بتترعش وبتقولي هنزل طلعت زبي من طيزها ونزلت علي كسها ادوق احلي عسل من احلي كس رجعت تاني كملت نيك في طيزها لحد اما نزلت جواها نمت جمبها علي السرير وقولتلها ايه رايك قد كلامي ولا لا قالتلي قده وقدود يا حوووده وباستني في بقي ونزلت تفعيص في بزازها قالتلي انا خلاص مش قادره اتحرك ريحنا خمس دقايق وقالتلي يلا قوم استحمي عشان تمشي زمان عمتك جايه قولتلها مش هستحمي الا معاكي قمنا استحمينا سوا ومشيت وخدت باقي اليوم نوم من كتر التعب
بس بصراحه كان يوم ممتع
الجزء الاول
الاول احب اعرفكم بنفسي اسمي محمود من عيله متوسطه انسان عادي جدا مفيش فيا اي حاجه ملفته للنظر غير اني بحب اهزر كتير
بنت عمتي منال اكبر مني بسنتين تخينه وشعرها قصير واسود من صغرنا واحنا نلعب مع بعض بس ده اتغير لما كبرنا عشان ابويا متشدد حبتين بالرغم ان عمتي كانت موافقه اني اكلمها عادي او انها تقعد قدامي بلبس البيت بس ابويا مكنش موافق وبالرغم من ده كنت بكلمها بردو بس علي الفيس مستغل ان ابويا ميعرفش حاجه في النت غير انه يشوف الاخبار كنت بكلمها بالليل ونقعد لحد الفجر نتكلم بس عمرها ما قالتلي انها بتحبي او اي حاجه كل الموضوع انها بتهزر وبس ولكن سعات كانت بتقول كلام بياكدلي انها بتحبي وغير كده لما مكلمتهاش يوم بسبب اني كنت مخنوق شويه لما عرفت تاني يوم اتفقت معايا علي معاد ومكان واتقابلنا هناك وادتلي هديه وقالتلي مفيش حاجه تستاهل تزعل ولا تتخنق عشانها المهم بسبب اني بحب الكمبيوتر والنت بدأ اشوف كورسات لبرامج علي النت وحل للمشاكل اللي بقابلها ولا ننسي اهم حاجه اتعلمت ازاي اسطب نسخه المهم كانت بنت عمتي كل اما تحب تشوفني ترن علي ابويا تقوله في مشكله في الكمبيوتر خلي محمود يجي يشوفها( كانت قدام ابويا بتقولي يا محمود بس لما بنبقي لوحدينا او مع عمتي بتقولي يا حوووده) هما عايشين في بيت من 3 ادوار قعادهم في الدور التاني ونومهم في التالت والاول للضيوف فكل اما بروحلها الاقيها مستنياني علي السلم وكان كل مره المشكله بتبقي تافه فاكر مره جابتني عشان اسطبلها برنامج وطبعا عمتي بتسيبنا لوحدنا وتروح تتفرج علي التليفزيون اللي في الاوضه اللي جمبنا وانا وهي بنقعد مع بعض نهزر ونضحك الاول كانت بتقعد معايا بالطرحه وعبايه طويله بس بعد فتره بدأ تقعد معايا من غير الطرحه ولما لقيتني متكلمتش ولا عمتي اعترضت بقت بتقعد قدامي بلبس البيت وانا كنت بتعمد امشي وراها دايما عشان اتفرج علي طيزها وعلي كلوتها المرسوم ورا لبسها وكل مره اقولها السيدات اولا علشان اتفرج معرفش هي بتبقي عارفه ولا لا بس مش مهم المهم انها ساكته
في يوم كنا معزومين عند عمتي وابويا اتاخر في الطريق عمتي رنت عليه قالها حطي الاكل وانا جي اهو امي وعمتي كانو في المطبخ بيجهزوا الاكل ومنال هي اللي كانت بتحط الاكل وكانو فارشين مشمع علشان الطبليه مش هتكفي فكان لازم تميل عشان تحط الاطباق وكانت لابسه عبايه واسعه عشان ابويا جي وحاطه طرحه علي شعرها وكان جزء صغير من صدرها باين بس فلقه بزازها مكنتش باينه المهم اول ما ميلت عشان تحط الاكل برفع عيني علي صدرها لقيته كلو باين وكانت لابسه سنتيانه لبني فضلت متنح علي منظر بزازها وهما بيتهزو مع حركتها وهي مميله وبترص الاطباق علي الارض لقيتها بتقولي بمياصه كده واد بصتلها قالتلي اتلم والابتسامه علي وشها رديت عليها بابتسامه وقولت انا عملت حاجه ضحكت ومشيت بقت تجيب الاطباق من امي وعمتي في المطبخ وتميل تحطهم علي الارض وانا بفضل مستنيها تميل عشان اتفرج علي بزازها ولما تيجي تمشي ابصلها واضحك بعد الاكل بسبب ابويا معرفتش اكلمها بس بعد اما روحنا كالعاده فضلت سهران اكلمها بس الغريبه مكلمتش في الموضوع ده كل اللي قالته انها انبسطت اوي النهارده ونفسها تكرر الحكايه دي كل يوم قولتلها وانا كمان وكملنا كلامنا عادي
الجزء الثاني
وبعد العزومه بكام يوم عمتي رنت علي ابويا وقالتله واحده جارتنا بعتتلي كام بنطلون قصروا علي ابنها وكانت عوزاني اديهم لحد ابعت محمود يقيسهم لو علي اده يخدهم
لما وصلت خبطت علي الباب لقيته مفتوح فدخلت طلعت السلم لسه هنادي لقيت منال مميله بتمسح الشقه ولابسه عبايه بيضه شبه شفافه مرفوعه لحد ركبتها وعلشان مميله كانت حته من فخادها البيضه باينه وبسبب المسيح العبايه كانت مبلوله ولازقه علي طيازها ومبينه كلوتها الاحمر كأنها مش لا بسه عبايه فضلت متسمر مكاني من المشهد ومش قادر انزل عنيه من علي طيازها ولا لحمها الابيض لحد مالقتها مره واحده وقفت بسرعه وحطت ايدها علي ضهرها وبتقول اااااه هنا خفت لتشوفني فنزلت بسرعه خطوتين لوره حست بأن في حد قالت مين نزلت براحه من السلم وانا سامع صوتها بيقرب وعماله تقول مين مين اول ما نزلت فتحت الباب براحه وقفلته تاني جامد وقولت يالي هنا يا منال قالت مين حووده اطلع تعاله طلعت لقيتها في الحمام و مفيش دقيقه وطلعت لقيتها غيرت العبايه وقالتلي شكلك كنت واقف تحت من بدري معلش بقي كنت بمسح ومسمعتكش قولتلها ولا يهمك وعرفت منها ان عمتي عند جارتهم وجايه دقايق وعمتي جت ومعاها شانطه الهدوم سلمت عليا وقالت لمنال خدي حوووده خليه يقيس الهدوم دي فوق وصلنا للسلم ولسه هقولها اليدات اولا قالتلي لا يا حلو اطلع انت الاول طلعنا فوق ودخلتني اوضتها اللي مكنتش كبيره اوي مجرد سرير ومكتب ودولاب صغير اديتني الشنطه وقالتلي جرب اللبس وقفلت الباب بدأ اقلع البنطلون وانا بفتكر شكل طيازها بالعبايه المبلوله فزبي وقف وبقي زي الحجر رميت البنطلون علي سريرها ولعبت شويه بزبي ولسه بلبس البنطلون التاني ببص نحيه الباب لقيت عين بصالي من فتحه المفتاح عملت نفسي مش واخد بالي ولبست البنطلون روحت للباب وفتحته لقيتها واقفه ورا الباب قولتلها ايه رايك في البنطلون قالتلي يجنن ضحكت وقولتلها انتي له شفتيه حتي قولتلها بس فيه عيب قالتلي ايه قولتلها السوسته مش عاوزه تقفل قالتلي وريني كده قولتلها تعالي بصي جوه عشان الاضاءه في اوضتك احلي (كانت مركبه لمبتين في اوضتها عشان لما تيجي تزاكر) دخلت واول مابصت علي السوسته فتحت بقها وقالتي يالهوي بصتلي بابتسامه عريضه علي وشها وقالتلي هو انت بقي اللي كنت بتراقبني وانا بمسح هي قالت الكلمه دي وانا هجمت علي بقها بوس لقيتها مستسلمه ومتجاوبه معايا قعدنا نلحس لسان بعض وبدأ افعص في بزازها الكبار زقتني و قالتلي بس عشان عمتك تحت مهتمتش باللي بتقوله زقتها زنقتها في الحيطه وبوستها تاني وفعصت بزها بايد والايد التانيه بحسس علي طيازها وهي عماله تحرك طيازها وتتلوي قمت رزعها بعبوص ورافعتلها العبايه قالتلي لا عمتك تحت قولتها طب اخلصي اقلعي رفعت العبايه كنت انا قلعت البنطلون والبوكسر قولتها بقولك اقلعي قلعتلها العبايه خالص قالتلي يخربيتك عمتك تحت قولتلها طب خلصي اقلع السنتيانه قلعتها كنت انا قلعتها الكلوت رمتها علي السرير ورفعتلها رجليها وخليتها تضمها نحيتها عشان خرمها يكون مفشوخ اكتر ببص علي خرمها لقيته كبير قولتلها انتي بتتناكي من حد قالتلي لا بالخيار بس ضحكت قالتلي طب اعمل ايه مش لاقيه اللي يريحني قولتلها انا هريحك لحستلها خرمها وحطيت زبي اللي دخل كله في طيزها ونزلت علي بزازها عض ومص وطلعت بعديها علي شفايفها عض و بوس واديا بتفعص في بزازها لحد ماتزلت لبني في طيازها
قولتلها دي مره كده علي السريع عشان عمتي بس لسه لينا مره كمان قالتلي اوعي طيب انزل اصبر عمتك لتطلع تشوفنا طلعت زبي وكان خرمها بينزل لبني لبست الكلوت بسرعه قولتلها لسه في لبن في طيزك قالتلي مش مهم بقي وبعدين هعتبرهم تذكار منك لبست ونزلت قعدت جمب عمتي تحت ولا كأن حاجه حصلت قست البناطيل ونزلت شكرت عمتي وخدت اللي علي قدي ومشيت وبالليل قالتلي انها لسه محتفظه بالتذكار قولتلها ابعتي صورك عاوز اصبر زبي عملت سين للرساله ومردتش قولتها مالك خايفه مني ولا مكسوفه قالتي لا ده ولا ده قولتلها اومال مالك قالتي مفيش بس ممكن حد يشوفني قولتلها متتخفيش ادخلي الحمام وفرجيني بقي قالتلي ماشي دخلت الحمام قالتلي عاوز تشوف ايه رنيت عليها فيديو كول ردت قالتلي لسه مشبعتش يا شقي قولتلها وريني جسمك الفاجر لقيتها لابسه قميص نوم احمر علي اللحم قولتلها بتنامي بيه علي اللحم يا شرموطه قالتلي لا طبعا بس لما بكلمك بقلع الكلوت والسنتيانه قولتلها وريني بقي بتعملي ايه وانتي بتكلميني ودت التليفون عند طيزها وفلقست لقيت خياره في طيزها قولتلها استني دخلت الحمام انا كمان وقولتلها كملي قعدت تنيك نفسها بالخياره لحد ما نزلت لبني قالتلي كفايه كده انا جسمي فرهد قولتلها لينا يوم نيكه تانيه يا لبوه بتاعت النهارده متتحسبش انتي استعجلتيني اوي ضحكت وقالتلي ماشي بس لما نبقي لوحدني بقي
انتظروا الاجزاء الاخري
واتمني تكون عجبتكم
الجزء الثالث
شكر خاص لكل من رد علي الجزئين السابقين
النهارده هكملكم الجزء التالت من حكايتي مع بنت عمتي
من ساعه نيكه البناطيل بقيت كل ليله اتفرج عليها وهي بتنيك نفسها بالخيار عدا 3 ايام ولسه مشفتهاش الا من ورا الشاشه لحد اخيرا ما هي وعمتي جت زياره لينا كنت مبسوط اوي من الزياره دي بس للاسف ابويا كان موجود معرفتش اكلمها (احنا عايشن في بيت دورين )قالت لابويا انها عاوزه تدخل الحمام ومن حسن حظي ان لمبه الحمام اللي كانت في الدور الارضي بايظه ابويا قالي طلعها الحمام فوق وافقت طبعااول ماطلعنا فوق فتحتلها باب الشقه وقولتلها اتفضلي بمجرد ما دخلت رزعتها بعبوص صرخت بصوت مكتوووم اااااااااه قالتلها ايه رايك في البعبوص المفاجأ ده ردت عليا بكل مياصه وهو في اجمل من الحاجه اللي بتيجي علي غفله لسه هبوسها قالتلي انا عاوزه اعمل حمام بجد قولتلها مش سيبك الا لما تسيبي جيبتك معايا هنا قالتلي ليه قولتلها امانات ياماما ضحكت وقالتلي ماشي بسرعه قلعت الجيبه لقيتها لابساها علي اللحم قولتلها يالهوي علي هيجانك يا شرموطه قالتلي دي اول مره البسها علي اللحم سيبني بقي عاوزه اروح الحمام دخلتها الحمام واستنتها لما تخلص خلصت قالتلي هات بقي الجيبه قولتلها بعد اما بعبصك شويه لسه هبعبص لقيت ابويا بينادي جريت اشوف في ايه قالي انزل تعاله رجعت اديتلها الجيبه لقيت وشها متغير وبتقولي ياعيني علي اليخت نزلت قالي اقعد هنا بنت عمتك مش غريبه هتنزل لوحدها شويه ونزلت قعدوا شويه ومشيو
فضل الوضع زي ماهو لمده حوالي اسبوع مش بشوفها الا من خلال التليفون وفي يوم ابويا ندالي قالي روح لعمتك عشان تسطبلهم نسخه للكمبيوتر بتاعهم خدت معايا الاسطوانه ومشيت خبطت علي الباب عمتي قالتلي ادخل لقيتها لابسه وبتقولي انا هروح اجيب التموين وجايه اطلع فوق منال مستنياك فوق هي مشيت وانا طلعت فوق لقيت باب الشقه مردود خبطت علي الباب سمعت صوت منال بتقول مين قولتلها اللي ناكك شمال ويمين ضحكت ضحكه شراميط دخلت اوضه نومها لاقيتها نايمه علي السرير ولابسها قميص نوم احمر علي كلوت حمر بصتلي بدلع وقالتلي اهو عمتك بره وانا جاهزالك ومحدش هيستعجلك وريني بقي قد كلامك ولا لا قولتلها قومي ارقصيلي فتحت اغنيه من الكمبيوتر اللي مكنش فيه اي حاجه وبدأت ترقص وانا قعدت علي سريرها وبدأت اقلع هدومي زبي كان واقف زي الحجر وهي بتبص عليه وتضحك وهي بترقص وبزازها عماله تتهز جامد لحد ما خرجو بره القميص شويه وقلعت القميص وقعدت ترقص بالكلوت بس شويه ونزلت علي ركبها قدام زبي وقالتلي ايه رايك بعرف ارقص قولتلها احسن من اي رقاصه بدأت تمص زبي قولتلها في وضع احلي من ده قلعتلها الكلوت ونيمتها علي السرير وعملت معاها وضعيه 69 راسي عن كسها وراسها عند زبي قالتلي الحسه من بره بس متدخلش لسانك قولتها متخفيش بدأت الحس كسها وهي تمص زبي قولتلها يلا دور طيزك يا هايجه لحست خرم طيزها وبعدين دخلت زبي في طيزها وهي عماله تتاوه زي الشرموطه اااااااااااه اححححح اووووووووف نيكني جامد انا شرموطتك انا لبوتك وكلامها مهيجني علي الاخر نزلت فيها نيك ومص في حلمتها وطلعت فوق علي شفايفها نزلت فيهم عض وبوس ولحسنا لسان بعض وهي عماله تفرك في كسها لحد اما لقيتها بتترعش وبتقولي هنزل طلعت زبي من طيزها ونزلت علي كسها ادوق احلي عسل من احلي كس رجعت تاني كملت نيك في طيزها لحد اما نزلت جواها نمت جمبها علي السرير وقولتلها ايه رايك قد كلامي ولا لا قالتلي قده وقدود يا حوووده وباستني في بقي ونزلت تفعيص في بزازها قالتلي انا خلاص مش قادره اتحرك ريحنا خمس دقايق وقالتلي يلا قوم استحمي عشان تمشي زمان عمتك جايه قولتلها مش هستحمي الا معاكي قمنا استحمينا سوا ومشيت وخدت باقي اليوم نوم من كتر التعب
بس بصراحه كان يوم ممتع