عرض كامل الموضوع : موضوع هام للفضفضه !! كيف تعرفت على موقع نسوانجى ؟ ومتي ؟
7wAdEeT
01-24-2018, 11:31 AM
متابعين منتدي نسوانجى
تحية طيبة وبعد
موضوع النهارده هو موضوع للفضفضه
وزي ماهو باين من عنوانه
عايزين من كل الساده الاعضاء الكرام يحكوا ويفضفضوا
ازاي وامتى وفين اتعرفتوا على موقع نسوانجى ؟
انا عن نفسي سمعت اغنيه بتاعت فارس كرم نسوانجي
عجبتني وقلت انزلها
كتبت ف جوجل نسوانجي
وكان قصدي الاغنيه لاني مكنتش عارف هي يتاعت مين
المهم جابلى الموقع دا ودخلت لقيت بلاووووى
عجبني الموضوع وقلت اقرأ قصص وكدا واتفرج على اللى بيحصل هنا
قعدت تقريبا 5 شهور لحد ما سجلت ف المنتدي
سجلت علشان اعمل موضوع سؤال كان مجنني بجد
عن المصطلحات مش عارف يعني ايه هي بس وبدأت اجي هنا كتير وعجبني الموضوع
تحياتي للجميع
الجرجاوي
01-25-2018, 11:20 PM
نسوانجي اعرفه من زمان قصص وافلام وصور
ولما دخلت كنت عاوز اعمل علاقات واهيص وكاني داخل بيت دعاره
والكل داخل عريان ملط بقه مليطه
وانغمست في المنتدي لاقيت حاجات غريبه
لاقيت فعلا ناس بتتكلم عن الجنس رجاله وستات وكل الميول بس باحترام بادب ازاي معرفش احترام مع جنس ازاي معرفش تعامل راقي احترام حدود قوانين بشكل غير طبيعي لما دخلت دردشه صوتيه قولت بقه هلاقي مليطه لاقيت عقول راقيه وقلوب عاليه وبجد بجد ناس محترمه فوق الوصف ويبقي الاحترام عنوان للمنتدي فعلا والموضوع ان الواحد بياخد اللي عاوزه باحترام بس محدش يغلس علي حد او يتحرش بحد
وبس
7wAdEeT
01-27-2018, 09:39 AM
نسوانجي اعرفه من زمان قصص وافلام وصور
ولما دخلت كنت عاوز اعمل علاقات واهيص وكاني داخل بيت دعاره
والكل داخل عريان ملط بقه مليطه
وانغمست في المنتدي لاقيت حاجات غريبه
لاقيت فعلا ناس بتتكلم عن الجنس رجاله وستات وكل الميول بس باحترام بادب ازاي معرفش احترام مع جنس ازاي معرفش تعامل راقي احترام حدود قوانين بشكل غير طبيعي لما دخلت دردشه صوتيه قولت بقه هلاقي مليطه لاقيت عقول راقيه وقلوب عاليه وبجد بجد ناس محترمه فوق الوصف ويبقي الاحترام عنوان للمنتدي فعلا والموضوع ان الواحد بياخد اللي عاوزه باحترام بس محدش يغلس علي حد او يتحرش بحد
وبس
.
.
استمر يا معلم وهترزق والمليطه اللي بدور عليها هتيجي لما وقتها يجي
هههههههههههههههه
الجرجاوي
01-27-2018, 02:31 PM
.
.
استمر يا معلم وهترزق والمليطه اللي بدور عليها هتيجي لما وقتها يجي
هههههههههههههههه
هتقول عليا كداب لو قولت لك مش عاوز اي مليطه
وكآن الذي اعتاد علي رؤيه الدماء لا يرهب الموت
ومن اعتدا علي رؤيه الاجساد تكاد تموت عنده الشهوه
Dead.Heart
01-29-2018, 03:09 PM
موضوع مميز ويستحق التثبيت لفتره
انا عرفت منتدي نسوانجى منذ عام 2009 اى منذ انطلاقته
وبدأت التصفح كزائر ومثلي مثل معظم المتابعين
كنت اهتم بالافلام وخصوصا العربيه المصريه
وبعد ذلك قمت بتسجيل اول عضوية ف عام 2011
وبدأت اتجول ف اقسام المنتدي بحثا عن الصداقه
والتعارف بكامل الحرية وبدون اى قيود
والهروب من الواقع المليئ بالاكتئاب والملل والتقيد بأشياء ساخره
تحياتي لموضوعك وسؤالك المميز
7wAdEeT
02-01-2018, 08:05 AM
موضوع مميز ويستحق التثبيت لفتره
انا عرفت منتدي نسوانجى منذ عام 2009 اى منذ انطلاقته
وبدأت التصفح كزائر ومثلي مثل معظم المتابعين
كنت اهتم بالافلام وخصوصا العربيه المصريه
وبعد ذلك قمت بتسجيل اول عضوية ف عام 2011
وبدأت اتجول ف اقسام المنتدي بحثا عن الصداقه
والتعارف بكامل الحرية وبدون اى قيود
والهروب من الواقع المليئ بالاكتئاب والملل والتقيد بأشياء ساخره
تحياتي لموضوعك وسؤالك المميز
تسلم يا معلم وربنا ينولك اللي ف بالك وتتتعرف وتكةن صداقات براحتك
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021