متعتي في النساء
03-11-2018, 12:50 PM
تحياتي للجميع ،
انا عضو جديد هنا ودخلت مخصوص علشان اقلكم علي حكايتي مع رحاب صحبتي وجارتي ..
القصة بإختصار بدأت وانا كنت لسا مخلص المرحلة الابتدائية ، وكتت في الصف الاول الاعدادي ، كان جسمي قوي كتير ، كان الناس يفكروني بلعب حديد ، ولكن كان جسمي طبيعي ، وكانت رحاب وقتها في تالتة اعدادي وداخلة اولى ثانوي ، احنا ساكنين في عمارة عشر شقق وفي الاجازة كان كل يوم امهاتنا بيتجمعوا عند شقة مختلفة كلهم مع بعض وكان اليوم دا الدور علي الشقة اللي جمبنا ، ونزلوا الاولاد والبنات يلعبوا في الحديقة وفضلنا انا ورحاب بس ، لان كان وقتها احنا اكبر اثنين والباقي اطفال مينفعش نلعب معاهم ، المهم وقفت عند الدرابزين جات هي تهزر معايا ، فجأة لقيتها طلعت بزتها الشمال وضمالي علي شفايفها ، انا طبعا كان اول موقف اتعرضله ، وكنا يدوب نبدأ نسمع عن الجنس طشاش كدا ، معرفتش اتكلم ولا اعمل ايه ؟؟ سكت ، لقيتها جات وفضلت تحك بزازها في ضهري وتضحك لفيت نفسي رحت مسحت صدرها وقلتلها ايه دا ؟؟ اتبسمت وقالت : يعني مرضعتش قبل كدا؟ ضحكت وقلتلها : مش فاكر انا كنت صغير وبعدين اتفطمت بدري وضحكنا شوية ، وبعدين لقيتها بتقلي طيب يعني انت محروم وجاتلك الفرصة تعوض ،،، وسألتني في حد في شقتنا ؟؟ لقيت نفسي بسحبها وبقلها لا ، ودخلنا الشقةوقفلنا الباب وطبعا انا اول مرة اتحط في موقف زي دا ، كانت لابسة بجامة ، فكتها ونزلت السنتيانة وكانت مفاجأة بالنسبالي ، شئ خيالي صدر من المرمر ويمكن اجمل وحجمة زي حجم اي وحدة متجوزة مع نها صغيرة المهم مديت ايدي ومسكتهم وانا لسا مش فاهم ايه ممكن يتعمل ؟؟ مكنش عندي ثقافة جنسية وقتها فضلت افعص فيهم ، وقلتلها ارضعهم عادي ؟؟ قالت اه ياريت !! بدأت ارضع فيهم زي الاطفال شوية فجأة قالتلي : لا بعنف وبتشدني جامد ليهم ، وتقلي قطعهم جامد عوزاك ترضعهم زي الراجل ومراته مش الطفل وامه ؟؟ انا طبعا مستغرب جابت الكلام دا منين ، فضلت امص وارضع فيهم وافعصهم كمان بصوابعي . لقيتها بتعض شفايفها . بستها قالت : بوسني زي الافلام ، فضلت ابوس شفايفها وارضع بزازها لغاية مكان جوايا صراع رهيب اول مرة اشوف زبري منتصب ، انا مكنتش اعرف وقتها ليه هو الانتصاب ، ؟؟ حست هي بي قلتلي خرجه خرجته فضلت تدعك فيه شوية ، ونزلت تلاعبة بصدرها ، وكل دا وانا مستغرب ايه اللي بيحصل ؟؟ المهم شوية نزلت هي كمان البنطلون ونامت علي بطنها وفتحت خرم طيزها جامد وقالتلي دخله هنا خليه ينيك طيزي انا كنت اعرف كلمة نيك اه ، بس اول مرة انيك في حياتي جهزت نفسي وجيت ادخله خرم طيزها كان ضيق خالص وكان زبري اول زبر ينيك الخرم دا . لاني سألتها هي عرفت دا منين قالتلي من الافلام على الكمبيوتر وحلفت انه محصلش مع حد غيري . المهم انا دخلت راس زبري وهي عاوزة تصرخ ومش عارفة، كانت بتتألم ، خلتني خرجته وفتحت تاني خرمها جامد وقالت دخله تاني وانا زبري اصلا تخين المهم فضلت احاول لغاية مدخل كله وهي عمالة تنهج وتشهق وكانت كل شوية تعيط . وتقلي معرفش انه صعب كدا المهم دخلته ونمت فوقها قالتلي براحة خرجه بس مش كله ودخله ورا بعض انا طبعا اول مرة انيك في حياتي بالفعل سحبته اول مرة خرخ زعلت قالت كدا هتتعبني تاني المهم رحت فاتح طيزها انا وموسع خرمها ورحت مدخله مرة وحدة ، وقتها الدموع نزلت من عنيها قلتلها خلاص قالت لا كمل المهم سحبته وفضلت ادخل واخرج ولقيت الاحساس بيتغير معايا جامد احساس غريب مختلف ولذيذ فضلت اعمل كدا لغاية مرة وحدة حسيت جسمي اتنفض وزي حاجة هتخرج بقلها كدا قالتلي طيب خرجه بسرعة ولفت فضلت تدعكهولي ببزازها لغاية منزلتهم وكنت اول مرة اعرف الكلام دا ، دخلنا اتشطفنا ، قعدنا نتكلم شوية انتي عرفتي دا كله منين قالتلي انت لازم تيجي تتفرج معايا على افلام بس مش تقول لحد وقتها تعاهدنا عهد اننا نبقي اصدقاء واننا نفضل مع بعض ، بس بشرط مش اضيع بكارتها بعدها طبعا فهمت واتعلمت للفرق بين النيك في الكس والنيك في الطيز ويعني ايه بكارة ، اتعلمت معاها حاجات كثير عشنا مغامرات كثير وكنا اي رحلة لازم نكون مع بعض لغاية مهي اتجوزت ، فضلنا سنتين مش نتقابل ، وبعدها اتقابلنا واتواعدنا نرجع ايام زمان بس طبعا هيكون الوضع مختلف الباب المقفول اتفتح ، وانا طبعا كنت خلاص بقيت خبرة في النيك لاني مارست بعدها كتير وشفت وطبقت .
استنوا اجمل لقاء حصل ما بينا في الجزء الثاني من القصة.. تابعونا وهقلكم كانت ايامنا شكلها ايه مع بعض....
انا عضو جديد هنا ودخلت مخصوص علشان اقلكم علي حكايتي مع رحاب صحبتي وجارتي ..
القصة بإختصار بدأت وانا كنت لسا مخلص المرحلة الابتدائية ، وكتت في الصف الاول الاعدادي ، كان جسمي قوي كتير ، كان الناس يفكروني بلعب حديد ، ولكن كان جسمي طبيعي ، وكانت رحاب وقتها في تالتة اعدادي وداخلة اولى ثانوي ، احنا ساكنين في عمارة عشر شقق وفي الاجازة كان كل يوم امهاتنا بيتجمعوا عند شقة مختلفة كلهم مع بعض وكان اليوم دا الدور علي الشقة اللي جمبنا ، ونزلوا الاولاد والبنات يلعبوا في الحديقة وفضلنا انا ورحاب بس ، لان كان وقتها احنا اكبر اثنين والباقي اطفال مينفعش نلعب معاهم ، المهم وقفت عند الدرابزين جات هي تهزر معايا ، فجأة لقيتها طلعت بزتها الشمال وضمالي علي شفايفها ، انا طبعا كان اول موقف اتعرضله ، وكنا يدوب نبدأ نسمع عن الجنس طشاش كدا ، معرفتش اتكلم ولا اعمل ايه ؟؟ سكت ، لقيتها جات وفضلت تحك بزازها في ضهري وتضحك لفيت نفسي رحت مسحت صدرها وقلتلها ايه دا ؟؟ اتبسمت وقالت : يعني مرضعتش قبل كدا؟ ضحكت وقلتلها : مش فاكر انا كنت صغير وبعدين اتفطمت بدري وضحكنا شوية ، وبعدين لقيتها بتقلي طيب يعني انت محروم وجاتلك الفرصة تعوض ،،، وسألتني في حد في شقتنا ؟؟ لقيت نفسي بسحبها وبقلها لا ، ودخلنا الشقةوقفلنا الباب وطبعا انا اول مرة اتحط في موقف زي دا ، كانت لابسة بجامة ، فكتها ونزلت السنتيانة وكانت مفاجأة بالنسبالي ، شئ خيالي صدر من المرمر ويمكن اجمل وحجمة زي حجم اي وحدة متجوزة مع نها صغيرة المهم مديت ايدي ومسكتهم وانا لسا مش فاهم ايه ممكن يتعمل ؟؟ مكنش عندي ثقافة جنسية وقتها فضلت افعص فيهم ، وقلتلها ارضعهم عادي ؟؟ قالت اه ياريت !! بدأت ارضع فيهم زي الاطفال شوية فجأة قالتلي : لا بعنف وبتشدني جامد ليهم ، وتقلي قطعهم جامد عوزاك ترضعهم زي الراجل ومراته مش الطفل وامه ؟؟ انا طبعا مستغرب جابت الكلام دا منين ، فضلت امص وارضع فيهم وافعصهم كمان بصوابعي . لقيتها بتعض شفايفها . بستها قالت : بوسني زي الافلام ، فضلت ابوس شفايفها وارضع بزازها لغاية مكان جوايا صراع رهيب اول مرة اشوف زبري منتصب ، انا مكنتش اعرف وقتها ليه هو الانتصاب ، ؟؟ حست هي بي قلتلي خرجه خرجته فضلت تدعك فيه شوية ، ونزلت تلاعبة بصدرها ، وكل دا وانا مستغرب ايه اللي بيحصل ؟؟ المهم شوية نزلت هي كمان البنطلون ونامت علي بطنها وفتحت خرم طيزها جامد وقالتلي دخله هنا خليه ينيك طيزي انا كنت اعرف كلمة نيك اه ، بس اول مرة انيك في حياتي جهزت نفسي وجيت ادخله خرم طيزها كان ضيق خالص وكان زبري اول زبر ينيك الخرم دا . لاني سألتها هي عرفت دا منين قالتلي من الافلام على الكمبيوتر وحلفت انه محصلش مع حد غيري . المهم انا دخلت راس زبري وهي عاوزة تصرخ ومش عارفة، كانت بتتألم ، خلتني خرجته وفتحت تاني خرمها جامد وقالت دخله تاني وانا زبري اصلا تخين المهم فضلت احاول لغاية مدخل كله وهي عمالة تنهج وتشهق وكانت كل شوية تعيط . وتقلي معرفش انه صعب كدا المهم دخلته ونمت فوقها قالتلي براحة خرجه بس مش كله ودخله ورا بعض انا طبعا اول مرة انيك في حياتي بالفعل سحبته اول مرة خرخ زعلت قالت كدا هتتعبني تاني المهم رحت فاتح طيزها انا وموسع خرمها ورحت مدخله مرة وحدة ، وقتها الدموع نزلت من عنيها قلتلها خلاص قالت لا كمل المهم سحبته وفضلت ادخل واخرج ولقيت الاحساس بيتغير معايا جامد احساس غريب مختلف ولذيذ فضلت اعمل كدا لغاية مرة وحدة حسيت جسمي اتنفض وزي حاجة هتخرج بقلها كدا قالتلي طيب خرجه بسرعة ولفت فضلت تدعكهولي ببزازها لغاية منزلتهم وكنت اول مرة اعرف الكلام دا ، دخلنا اتشطفنا ، قعدنا نتكلم شوية انتي عرفتي دا كله منين قالتلي انت لازم تيجي تتفرج معايا على افلام بس مش تقول لحد وقتها تعاهدنا عهد اننا نبقي اصدقاء واننا نفضل مع بعض ، بس بشرط مش اضيع بكارتها بعدها طبعا فهمت واتعلمت للفرق بين النيك في الكس والنيك في الطيز ويعني ايه بكارة ، اتعلمت معاها حاجات كثير عشنا مغامرات كثير وكنا اي رحلة لازم نكون مع بعض لغاية مهي اتجوزت ، فضلنا سنتين مش نتقابل ، وبعدها اتقابلنا واتواعدنا نرجع ايام زمان بس طبعا هيكون الوضع مختلف الباب المقفول اتفتح ، وانا طبعا كنت خلاص بقيت خبرة في النيك لاني مارست بعدها كتير وشفت وطبقت .
استنوا اجمل لقاء حصل ما بينا في الجزء الثاني من القصة.. تابعونا وهقلكم كانت ايامنا شكلها ايه مع بعض....