هايدى11
12-28-2018, 12:19 PM
العنوان شرح الموضوع وهو أول تجربة ليه مع الجنس ......
أنا هايدى 22 سنة من الأسكندرية وأنا عندى 18 سنة وقعت فى قصة حب كانت جميلة أوى بدون أى جنس
الحب الأفلاطونى الجميل وفى يوم صحيت من نومى على صوت ماما أصحى يابت ابن عمك عبده جاء من الصعيد
وهيقعد عندنا يومين لحضور فرح أحد الأقارب
قمت ورحبت بيه وعبده شاب 30 سنة طوله تقريباً 190 سم واللى ميعرفهوش يحس أنه بطل كمال أجسام
لكنها طبيعة جسمه وشغله فى أرضه
المهم طبيعتنا أنا أحنا لما نسلم على بعض بنبوس بعض من الخدود عادى من باب الأخوة وده اللى حصل
ومع المغرب خرج عبده يتمشى فى شوارع الأسكندرية وأنا خرجت أأقابل حبيبى
وشفنا عبده ولكنه مرضاش يحرجنى ومشى
ولما روحت قلت أكيد عبده هيبهدل الدنيا ولكنى تفاجأت أنه مكلمش حد ولا قال لحد
ومع الليل وعبده سهران خرجت أقعد معاه واتكلمنا ولقيته بيقولى على فكرة ياهايدى ده مش هيجوزك
وعادة الحب الأول لا ينتهى بما نرضى ولكنى أكدت له أن حبيبى مش كده وجاى يخطبنى قريب
المهم حضرنا الفرح وسافر عبده للصعيد
وبعد عدة شهور ما قاله عبده تحقق حبيبى اتجوز من أجنبية وأنا أخدت الصدمة ودخلت فى حالة نفسية
وكانت بقرب أحد المناسبات فى الصعيد وطلبت من بابا ياخدنى معاه
وفعلاً سافرت مع بابا وأول مرة أشوف عبده فى الشغل
راجل قوى الشخصية وكل أهلنا شكروا فيه والكل بيقول عليه عقله كبير وواعى
رحبوا بينا ونزلنا فى بيت عبده ابن عمى وهو بالمناسبة وحيد عمى رحمة **** وزوجة عمى ست طيبة أوى
وبعد العشاء جلست مع عبده وتحدثت معاه وشكيت له ألمى ووجيعتى أخدنى فى حضنه وأحنا قاعدين وقعد يطبطب
عليه ولكن لعنة **** على الشهوة حسيت نفسى نفسى أحضنه أوووى عايزاه يكسر ضلوعى فى حضنه
فقلت له عبده ممكن تحضنى تفاجأ من جرأتى ومن طلبى
وحاول يهرب منى ولكنى أصريت أنه يحضنى أوى
وفعلا حضنى ولكن ايديه فوق كتفى طلبت منه يمسك وسطى ونزل على وصطى ويبدو أن الشهوة اعترته
فتركنى وطلب منى أن أروح أنام
رفضت واترميت فى حضنة
فلقيته بيقولى بلاش بلاش
أنا كمان بشر قولتله أحضنى ياعبده وفعلاً حضنى وايديه نزلت على طيزى يالهوووووووووى
حسيت الأندر كأنى غسلته ولابساه مبلول وهو شعرت بزبه راشق فى بطنى وساعد على كده
أنى لابسة كاش مايوه تحت الركبة
وهو لابس بنطلون ترنج وزبره يملى العين كبير وتخين وبدون مقدمات حطيت ايدى جو الترنج وطلعت ربره ومسكته
فى ايدى ونزلت على ركبى وبدأت أمص حسيت زوبره دخل زورى
قام شايلنى ودخلنا أوضته وقلعت الكاش مايوه وبقيت بالأندر والبرا وقلعت الأندر وهو شاف كسى وهاج
وهجم على بزازى أحححححححح يرضع وياكل الحلمات
ولحس كسى وأنا على صوت واحد أه أه كمان الحس دخل لسانك
ولحس خرم طيزى أكتر من 10 دقايق وفجأة بدأ يدخل زوبره فى طيزى بخبرة لحد مادخل كله
وسابه شوية وهو بيلعب فى زنبورى لحد ما بدأت أدوس انا على زوبره
وبدأت أحلى سيمفونية نيك مع الأهات الخارجة منى وكسى كأنه حنفية واتفتحت ربع ساعة
وفتح حنفية اللبن فى طيزى
والمرة الجاية هحكى ليكم ازاى فتحنى عبده بجنون شهوتى لو لقيت منكم التفاعل
أنا هايدى 22 سنة من الأسكندرية وأنا عندى 18 سنة وقعت فى قصة حب كانت جميلة أوى بدون أى جنس
الحب الأفلاطونى الجميل وفى يوم صحيت من نومى على صوت ماما أصحى يابت ابن عمك عبده جاء من الصعيد
وهيقعد عندنا يومين لحضور فرح أحد الأقارب
قمت ورحبت بيه وعبده شاب 30 سنة طوله تقريباً 190 سم واللى ميعرفهوش يحس أنه بطل كمال أجسام
لكنها طبيعة جسمه وشغله فى أرضه
المهم طبيعتنا أنا أحنا لما نسلم على بعض بنبوس بعض من الخدود عادى من باب الأخوة وده اللى حصل
ومع المغرب خرج عبده يتمشى فى شوارع الأسكندرية وأنا خرجت أأقابل حبيبى
وشفنا عبده ولكنه مرضاش يحرجنى ومشى
ولما روحت قلت أكيد عبده هيبهدل الدنيا ولكنى تفاجأت أنه مكلمش حد ولا قال لحد
ومع الليل وعبده سهران خرجت أقعد معاه واتكلمنا ولقيته بيقولى على فكرة ياهايدى ده مش هيجوزك
وعادة الحب الأول لا ينتهى بما نرضى ولكنى أكدت له أن حبيبى مش كده وجاى يخطبنى قريب
المهم حضرنا الفرح وسافر عبده للصعيد
وبعد عدة شهور ما قاله عبده تحقق حبيبى اتجوز من أجنبية وأنا أخدت الصدمة ودخلت فى حالة نفسية
وكانت بقرب أحد المناسبات فى الصعيد وطلبت من بابا ياخدنى معاه
وفعلاً سافرت مع بابا وأول مرة أشوف عبده فى الشغل
راجل قوى الشخصية وكل أهلنا شكروا فيه والكل بيقول عليه عقله كبير وواعى
رحبوا بينا ونزلنا فى بيت عبده ابن عمى وهو بالمناسبة وحيد عمى رحمة **** وزوجة عمى ست طيبة أوى
وبعد العشاء جلست مع عبده وتحدثت معاه وشكيت له ألمى ووجيعتى أخدنى فى حضنه وأحنا قاعدين وقعد يطبطب
عليه ولكن لعنة **** على الشهوة حسيت نفسى نفسى أحضنه أوووى عايزاه يكسر ضلوعى فى حضنه
فقلت له عبده ممكن تحضنى تفاجأ من جرأتى ومن طلبى
وحاول يهرب منى ولكنى أصريت أنه يحضنى أوى
وفعلا حضنى ولكن ايديه فوق كتفى طلبت منه يمسك وسطى ونزل على وصطى ويبدو أن الشهوة اعترته
فتركنى وطلب منى أن أروح أنام
رفضت واترميت فى حضنة
فلقيته بيقولى بلاش بلاش
أنا كمان بشر قولتله أحضنى ياعبده وفعلاً حضنى وايديه نزلت على طيزى يالهوووووووووى
حسيت الأندر كأنى غسلته ولابساه مبلول وهو شعرت بزبه راشق فى بطنى وساعد على كده
أنى لابسة كاش مايوه تحت الركبة
وهو لابس بنطلون ترنج وزبره يملى العين كبير وتخين وبدون مقدمات حطيت ايدى جو الترنج وطلعت ربره ومسكته
فى ايدى ونزلت على ركبى وبدأت أمص حسيت زوبره دخل زورى
قام شايلنى ودخلنا أوضته وقلعت الكاش مايوه وبقيت بالأندر والبرا وقلعت الأندر وهو شاف كسى وهاج
وهجم على بزازى أحححححححح يرضع وياكل الحلمات
ولحس كسى وأنا على صوت واحد أه أه كمان الحس دخل لسانك
ولحس خرم طيزى أكتر من 10 دقايق وفجأة بدأ يدخل زوبره فى طيزى بخبرة لحد مادخل كله
وسابه شوية وهو بيلعب فى زنبورى لحد ما بدأت أدوس انا على زوبره
وبدأت أحلى سيمفونية نيك مع الأهات الخارجة منى وكسى كأنه حنفية واتفتحت ربع ساعة
وفتح حنفية اللبن فى طيزى
والمرة الجاية هحكى ليكم ازاى فتحنى عبده بجنون شهوتى لو لقيت منكم التفاعل