دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة الاب الروحي


ضيف
03-31-2019, 12:28 PM
[QUOTE=صقر الجو;2640861]القصة دي بحكي فيها تفاصيل حياتي وهي برضو ممزوجة ببعض الخيال لكن الأغلبية حقيقة وكمان هي مش كلها سكس هي عبارة عن المشكلات الموجودة في مجتمعنا الحالي و فيها جميع أنواع السكس
احب اعر٩فكو بالشخصيات الأساسية


أنا (عمر عندي ١٨ سنة طويل نسبيا جسمي عريض ومعضل علشان بلعب في الجم من زمان
بدرس في سنة تانيه ثانوي زبري طويل و عريض بس مقستوش طبعا بحب الجنس )

مدحت السكري (ابويا رجل أعمال معاه مجموعة شركات وكان ظابط شرطة بس استقال
عنده ٥٥ سنة جسمه طويل و عريض و مليان عضلات و تحسه متكبر
عامل زي بوشوات زمان والصفة دي انا وارثها عنه )

مني (امي هي قصيره شويه جسمها مظبوط يعني طيظها متوسطة وبزازها كبيره شويه
ومحفظا علي جسمها عندها ٤٨ سنه وتحسها طيبة كدا علي نيتها)
كريم ( اخويا الكبير عنده ٢٣ اتخرج من كلية الحربيه من سنه هو طويل و تخين شويه وشكله
ابن ناس كد و محافظ علي شكله و منظره )
سيف ( اخويا التاني عنده ٢١ سنه في كلية شرطة هو ابيض وعنيه خضره عامل زي الاجانب
بس تحسه ابن كلب كدا متكبر و رافع منخيره في السماء )
تسنيم ( اختي الكبيره رضو اصلو انا اخر العنقود هي عندها ١٩ سنه بيضه خالص وعنيها سوده
وشعرها اسود وطيظها حلوه و مظبطه وبزازها يعني كد قبضة الايد وهي فكلية صيدلة )
أحمد (دا بقي صديق كفاحي بعتبرو زي اخويا هو يبقي عمي في الدرجه بس ما انه في نفس سني
يعني واحنا اتربينا مع بعض فأنا بعتبرو زي اخويا )













نبداء القصة
الجزء الاول





بابا : يازفت ياعمر ياعمر راح فين الزفت دا يا ناديه ( الشغالة)
ناديه : نعم يا بيه
بابا: شوفيلي الزفت عمر فينه
ناديه : تحت امرك يا بيه

اوضتي

ناديه : ياعمر بيه يا عمر بيه
انا : **بفرك في عيني ** نعم انا مش قلت محدش يصحيني
ناديه: يا بيه مدحت باشا خارب عليك الدنيا
انا : اخد شاور و نازله
ناديه : ماشي ياببه
انا : مالك كدا مش عارفه تمشي
ناديه: يا باشا انت كنت امبارح متقل في الشرب مش حاسس بالي انت عملتو **قالتها بشرمطة**
انا : ** زبي بداء يقف** طيب امشي قبل ما انط عليكي
ناديه: لا انا تعبانه من امبارح مش اقدر **وخرجت برا الاوضه**
انا:**قمت اخدت دش و ظبط نفسي ونزلت لبابا** امرني يا حج
بابا: جاتك نيله فيك و في امثالك انت عارف دلوقتي الساعة كام يا بيه
انا : **كسم القرف دا ** ما انا رجعت امبارح تعبان فنمت محستش بنفسي
بابا : كتر خيرك ما انت مش عارف تستريح من الشغل كنت فين امبارح
انا كنت بتفسح و بشم شويه هوا
بابا : اه يعني فين شوية الهوا دول
انا : في القهوة
بابا : قصدك في الديسكو يا باشا
انا : ** احمس عرف ازاي دا** لا دا انا كنت بشوف واحد صاحبي هناك
بابا : واحد صاحبك تقعد علشانه لحد الساعه ٤ الفجر
انا : لا انت كدا بتراقبني يا حج
بابا : لا علمني الادب احسن قولي اعمل ايه ومعملش ايه
انا : لا انا مقصدش يا بابا بس يعني انا كبرت و عارف مصلحتي يعني مش ينفع تمشي ورايا حد
بابا : اسمعني حسك عينك تروح هناك تاني ولا اقسم با***** الاضربك بالنار سامع
انا : سامع
بابا : خلي الجردات و السواق يجهزوا علشان انا خارج
انا : ماشي

خرجت برا الفيلا


انا : يا عم سيد ( السواق)
عم سيد : تحت امرك يا عمر بيه
انا : جهز العربيه و الرجالة علشان بابا خارج
عم سيد : حاضر يا باشا
بابا : خارج تعالي واريا
انا : ليه
بابا : هنروح الشركة
انا :ماشي **ركبنا عربيه بابا ورحنا علي الشركة و دخلنا مكتب بابا** أءمرني يا بابا
بابا : تاخد مفاتيح العربيه من السواق و تاخد معاك اتنين من الجردات و تروح.العنوان ده تلاقي واحد اسمه اشرف هيديك شنطة تجبها و اوعا تفتحها
انا : ماشي **نزلت من الشركة ** يا محمد ياعلي **اتنين من الجردات ** تعالو
محمد : تحت امرك يا عمر بيه
انا : يلا هنروح مشوار خد الورقه دي فيها العنوان يلا **ووصلنا العنوان كانت حته عامله زي العشوائيات كدا و ملينا لبش نزلنا من العربيه وقعدنا نخش في شوارع ضيقة لحد ما واحد ضلعلنا مش عارف ضلع منين
شخص : بتدور علي حاجه ياشبح
انا : عاوز واحد اسمه اشرف
شخص : اشرف حاف كدا
انا : المره الي جايه هلبسهولك جذمه
شخص :هههههههههههه تصدق ضحكتني اقولوا مين
انا : قولو عمر مدحت جايله من ضرف ابيويا مدحت السكري
شخص : مش اتقول انك تبع مدحت بيه اتفضل يا باشا **دخلنا حته كدا مليانا ناس تحسهم كدا بلضجيه ** المعلم اشرف اهو
انا : ازيك يا معلم انا عمر السكري جايلك من طرف ابويا مدحت بيه
اشرف: اه اتفضل تشرب ايه روح يابني هاتلو الحاجه
انا : لا انا مستعجل ورايا مشاوير مره تانيه
اشرف : ازاي يا باشا لازم تشرب حاجه
انا : خالاص هاتلي شاي مظبوط
اشرف : واحد شاي للباشا **ببص لقيت واحد جايب شنطة ** اهي يا باشا الامانه قول لمدحت بيه ان الزبون سافر وا ادي كل الورق الي لقيناه في شنطته
انا : ماشي **شربت الشاي و مشيت رحت الشركة ** ادي الشنطة و بيقولك ان الزبون سافر وكل الورق الي معاه اهو
بابا : ** حسيت انه وشو اتلخبط و حس اني فاهم حاجه** ما قلكش غير كدا
انا : لا
بابا : خلاص شوف نفسك رايح فين و متتأخرش عن الساعة ١٠
انا : ماشي **انا طلعت برا المكتب لقيت سالي سيكرتارة بابا


سالي( هي طويله نسبيا وطيظها كبير وبتترج هي و مشيا وبزازها كبيره ولون بشرتها ابيض بس مش اوي وبتلبس جيبات فوق الركبة و بلوزات ضيقة وشعرها اسود وسايح يعني حاجه توقف الزبر)

انا :**رحت جايلها من ورا و حاضنها و قفشت فيها ** ايه القمر دا
سالي : يا عمر حد يشفنا طيب اهدي ** راحت زقتني ** حد يجي علينا
انا : طب اقولك هتروحي الساعة كام
سالي : كمان نص ساعة
انا : كويس روحي علي فيلا المنصوريه ظبطي الدنيا وان اجيلك علي الساعة ٥
سالي : ماشي يا قلبي
انا: البسلنا حاجه حلوه كدا
سالي : تؤمر يابيبي
انا : باي ** رحت نزلت قعدت علي القهوة و طلعت التيليفون و رنيت علي احمد صحبي

انا : الو يا حلو
احمد: ارغي عاوز ايه
انا : مالك قرفان مننا ليه كدا
احمد : يعم ولا قرفان ولا حاجه بس مخنوق شويه
انا : طيب ما تنزل علي القهوه نقعد شويا
احمد : البس وجايلك
انا:ماشي سلام علشان عند وايت
احمد : سلام
انا : الو عاوزه ايه
تسنيم : ايه مالك سخن علينا كدا
انا: يستي انجزي مش فاضيلك
تسنيم : ماشي هترجع امتي
انا : مش عارف
تسنيم : لما ترجع هاتلي معاك دوريتوس حجم عائلي و ببسي
انا : انا يستي مش فاضيلك ابعتي حد من الجردات الي عندك
تسنيم : مابابا قال هما جاين يحرسوكم مش يخدموكم
انا : ماشي لو افتكرت هجبلك سلام
تسنيم :سلام
انا: **قعدت شويا عقبال احمد ماجه ** ايه يعم كلو دا تأخير
احمد : يعم اتنيل اسكت الحكايه مش نقصاك
انا : مالك ياض في حد مزعلك
احمد: يعم ابويا عاوز يدخلني شرطة
انا : هههههههههههههه انت تبقي ظابط دا تجارة الحشيش تقف دا انت محدش بيشتري حشيش في مصر كلها زيك بس شكلك هيبقي حلو في الميري هههههه وتبقي احمد باشا السكري ههههههههه ياض خد رايح فين متخلينيش اجري وراك عيب الناس هتقول ايه
احمد: يعم ما انت الي بتتمنيك
انا : خلاص تعالي يعم متبقاش حمقي تعالي اقعد
احمد : ويعدين مش احسن منك الي بتنجح سنة و تسقط سنه دا انت لسه في تانيه ثانوي
انا : يعم خلاص ما انت عارف ان مبعرفش الالف من كوز الدره بقولك مش معاك سجارة حشيش
احمد : لا نسيت السجاير في البيت
انا : مش ابويا عرف اني رحت الديسكو امبارح
احمد : ينهار اسود عرف اني كنت معاك
انا : معرفش بس هو مجابش سرتك
احمد: يعم ياكش ميقبلوش النهارده هو كدا كدا بكره مسافر لندن
انا : يبقي اكيد هيقبلوا علشان يتكلمو في الشغل
احمد : تصدق عندك حق هو قالب عليا من الاول دا اكيد هينفخني
انا : يعم متخفش انت تسقط السنه دي و السنه وفرج للسنه الي جايه
احمد : يعم انت متعرفش ابويا حتي محط حاجه في دماغه يبقي لا زم يعملها
انا : هي المدرسه بدأت ليها كام يوم
احمد : يعم امتحنات نص السنه قاعد عليها شهر انا الحمد*** مش همتحن غير اخر السنه
انا : ينهار اسود دا انا مرحتش والا يوم و بعتولي كام جواب بس انا بطنش
احمد : يعم فكك
انا : لازم اروح بكره
احمد : براحتك بس متعملش مشاكل
انا : يعم هو انت ابويا
احمد : انا بنصحك بس
انا: طيب يعم الحلو انا همشي دلوقتي علشان عندي مشوار مهم سلام
احمد : سلام


فيلا المنصوريه

انا : اتأخرت عليكي
سالي :انت برااحتك
انا : بس ايه الحلاوة دي ** كانت لابسه قميص نوم بنفسجي فوق الركبه و ملبساش تحتيه حاجه ** رحت هاجم علي شفايفها بوس ور حت داخل بيها علي اوضه من الاوض و مقعدها علي السرير و ايدي بتقفش في كل حته في جسمها رحت ماسك بزاازها الكبار وقعدت افعص فيهم و ادوس علي الحمله بتاعتها و رحت نازل مص فيهم وهيا حطت ايدها علي راسي بدأت تزق راسي علي بزازها و رحت تزلت ايدي علي كسها حسيتها اتكهربت و رحت راميها علي ضهرها علي السرير و القميص اترفع رحت هاجم علي كسها مص ولحس و مكانش عليه ولا شعرايه وقعدت امص فيه هي معهاش غير اه اه اه اي اي اي اه اه اه كمان دخل لسانك اه اه دخل زبرك جوايا و انا ولا سائل فيها قعدت ربع ساعه و ان حسيت نفسي متخدر من ريحت كسها و رحت قايم قالع بنطلوني والبوكسر و قعدت بالتيشرت و رحت شديتها من شعرها و قربتها من زبي و قعدت تمص في الراس بس و تلحس فيها بتبص بعنيها لعنينا الحرك دي هيجتني رحت زقيت زبري كله جوا بوقها و فضلت ادخلو كله و اطلعو يجي عشر مرات حسيتها مش عارفه تاخد نفسها وو شها كله اتملي ميه من بقها رحت سبتها تمص علي مازجها و قعدت تمص فيه من الجنب و تنزل للبيضان و انا حاطط ايدي علي شعرها السايح و بدأت ادخل زبي جامد حسيتها رايحه تتختق هيا حاطه ايدها علي رجلي ز عماله تزق عاوزة تطلع زبي الي رايح يخنقها قعدت تارسه جو بقها يجي دقيقه لحد ما و شها حمر رحت مطلعه و زبي اتملي ميه من بقها هيا كانت دايخه من الخنقة وو شها احمر رحت مقلعها القميص و انا قلعت التيشرت هيا خلاص كانت في ملكوت تاني رحت راميها علي السرير ونازل لحس في كسها الوردي و طيظها البيضة و كسها كان شغال يفتح و يقفل و لما لساني لمس خرم طيظها وكان سخن هي بدأت تزوم اهاتها بدأت تعلي اه اه اه اه اه اه اه اي اي اي اي اي اي اوووووووف احح دخلو حرام عليك مش قادره و انا و لا علي بالي شغال لحس و مص هي تضم في رجليها و تفتح جسمها كله سخن و عاوزه تفلت مني بس انا كنت ماسكها كويس وهي شغاله تقول كفايا حرام عليك دخلو بقي وحسها بقي نار لدرجة اني اتلسعت منه رحت قايم وهي علي ضهرها رحت ممشي زبي علي كسها قعدت افرش فيه و هي بتتلوي رحت دخلته مره واحده راحت صرحه حتت صرخه وانا زبي اتلسع من سخونة كسها و هي عمال تصرخ و تفتح وتغمض في عنيها و رحت مخراج زبي وحسيت اني سحبت روحها منها ورحت شددها من شعرها وو قفتها علي الحيط و ر فعت رجلها و رحت مدخل راس زبي بس قعدت انيكها بالراس بس هي بتقول دخلو كلو عاوزه احس بيه جوايه اه اه اه اه اه اه دخلو راحت رجعت لورا رحت انا راجع لورا و بنكها با لراس بس هي بتصرخ رحت مدخلو مره وحده وهي بتقول اححححححححح ايوه كدا لفه جوايا اححححح رحت مطلعه مره واحده اححححح ليه كدا دخلو رحت دخلتو و قعدت انيك فيها هيا ممعهاش غير اه اه اه اه اه اي اي اي اي اي اووووووووووف اححححح ايو يا حبيبي كمان كمان و هي عمال تنزل عسلها و انافي دنيا تاني و هي بتقول اروجك مش قادرة اقف علي حيلي رحت مطلع زبي شدتها من دراعها خليتها في وضعية الكلب علي السرير رحت دخلت زبي من علي الناشف في طيظها مره واحده و هي راحت صرخت ضرخة بنت كلب اااااااااااااااااا ه قعدت انيك فيها بكل قوتي و هيا جسما كله احمر بدأت تنام علي بطنها من التعب و انا بدأت ازوم و رحت جبتهم غي طيظها هي اوووووووووف اححححححح لبنك سخن لسعني ايييي و بدأت تلحس اللبن و تنضف زبي و رحت نمت علي ضهري وو اخدها في حضني و هيا بتلعب في زبي بإيد و الايد التانيه في شعر صدري وانا بلعب في بزازها
سالي:ايه دا انت عمرك ما نمت معيا كدا دا انت انتقمت مني
انا : بقولك ايه انا تعبان صحيني علي الساعة ٩
سالي : انا تؤمر يا بيبي
انا : بلاش بيبي دي علشلن بتوجعلي بضاني
سالي :ماشي بس اقولك ايه
انا : اخخخخخخخخخخخخ
سالي : انت لحقت تنام
انا : يا ستي عاوز انام لو عاوزة تروحي لجوزك روحي
سالي : لا انا قاعده معاك وبعدين ما انت عارف اني مطلقة
انا : خلاص ياستي اني هتحكيلي قصة حياتك
سالي : طيب نام نام
لماجات الساعة ٩
سالي : عمر يا عمر
انا : **بهرش في راسي و بتاوب ** ايه
سالي : اصحي الساعه ٩ وانا ماشيه
انا: ** صحيت ** طيب امشي استني محتاجة حاجة فلوس ايتن حاجه
سالي : لا شكرا و بعدين باباك المرتب الي بيدهولي بيكفيني و بيزيد
انا : طيب امشي ويبقي اكلمك
سالي: باي
انا: باي **قمت اخدت شاور وركبت العربيه وروحت لقيت ماما و بابا و تسنيم و كريم قعدين في الريسبشن**يعني مش عاويدك يا كيمو قاعد في البيت ايه الشغل خلص ولا ايه
كريم : لا انا قلت اريح شويه
انا : ماما عاوز اكل
ماما : استني يا حبيبي الشغالة بتجهز وناكل مع بعض
انا : ماشي انا طالع اغير
تسنيم : استني صح انت جبتلي الي قلتلك عليه
انا: و***** نسيت خالص
تسنيم : طيب روح هاتلي دلوقتي
انا : احااا هو انا خدام ابوكي
بابا: اتفوا عليك و علي اربيتك حد يقول الكلام دا في البيت
انا :***بجري علي اوضتي***

احنا وقعدين علي السفرة

انا : بابا
بابا : نعم يا زفت
انا: انا كنت عاوز اغير العربيه
بابا : ليه انشاء*****
انا : حاسسها مدل قديم عاوز اجيب واحده بي ام دابليو زي بتاعت سيف
بابا: طيب سيف السنه الي جايه و هيبقي ظابط يعني لازم يبقي معاه اغلي عربيه انما انت مش هاين عليك تطلع من ثانوي
انا : ** بغيظ حسيت نفس كرمتي بتنقح عليا رحت طالع علي اوضتي **
ماما : رايح علي فين
انا : مردتش عليها
ماما : بقولك ايه يامدحت
بابا : ايه عاوزة تجيبي عربيه جديده
ماما: لا بس الولد سيف واحشني ليه شهرين مجاش شوف حد من معارفك يديلو اجازة اسبوع ولا انتين
بابا : خلاص بكره هخليهم يدولو اجازه
ماما : رايح فين
بابا: رايح اشوف عمر ** خبط علي اوضتي ودخل ** ياعمر
انا : **بزعل* نعم
بابا : ياك زعلت يابن الكلب هو انا اقدر ازعلك خد انا طلعتلك فيزا كارد زي اخواتك روح اشتري ايتن عربيه عاوزها
انا : ايو كدا يا حج خليك كريم امال ** رحت اخدت الفيزا و بست ايده**
بابا : انت لو تعرف انا عاملك ايه في مستقبلك هتدعيلي من هنا للصبح انا مش عاوزك تبقي زي خواتك انا مدخرك للتقيلة انت هتبقي مكاني و المستقبل هيثبتلك دا
انا : انت قصدك الشركات والبزنس
بابا : هتعرف قصدي كويس في المستقبل
انا ** هي نقصاك بلغة الالغاز دي ** هنشوف يا بابا
بابا : عاوزك تنزل البلد بكره تخلي عمك يعلمك ضرب النار
انا : لا خليني كدا احسن انا مبحبش العنف
بابا: العنف لازم في زمانا دا
انا: الي تشوفه يا بابا **نمت وصيحت علي صوت المبوبيل ** الو
احمد: ايه رايح المدرسه ولا اروح وحدي
انا : يعني انت مصحيني من النوم علشان المدرسه
احمد : مش انت قلت انك رايح
انا : يعم روح انا مش ناقصك خليني انام ويبقي نتقابل بالليل سلام
احمد : سلام
انا : ** نمت وصحيت الساعه ١ اخدت شاور ونزت لقيت اخويا سيف و ماما قعدين ** ايه ياسيف يعني حنيت علينا وجيت اهو
سيف : تصدق انك عيل خول شهرين متسألش علي اخوك
انا : طيب مسألتش ليه انت
سيف: علشان انا الكبير يا فالح
انا : هو انت هتبدأ تفتري من دلوقتي
ماما : بس ياعمر اخوك جاي تعبان سيبه يرتاح
انا : وماله انا سيبها ليه مخضره ** اخدت العربيه و رحت معرض العربيات الي بابا بيتعامل معاه ** ايه ياعم حسونه ( صاحب المعرض )
حسونه بيه: ايه عامل ايه انت وابوك
انا: كويسين ايه مش هتجبلي حاجه اشربها ولا انت بقيت بخيل
حسونه بيه : هههههههه وتجي ازاي دي تشرب ايه
انا : لا انا كنت عاوز عربيه جديده
حسونه : و القديه مالها
انا : لا مملهاش انا حليت اغير عاوز واحده مدل السنة دي ويريت تكون من غير سقف
حسونه : دا في حتة عربيه جاتلي امبارح انما ايه عاوزه واحد زي حلاتك كدا
انا : وريها ليا
حسونه : تعالي واريا
انا: اشطه عليك يعجبني فيك انك قاريني بس مفيش منها اسود
حسونه : لا فيه احمر و ابيض
انا : هاتلي البيضة مش برضو سقفها بيترفع
حسونه : اه يا باشا وبعدين دي صناعه يباني
انا : عيب عليك عليا انا برضو دي كوري
حسونه : ابن ابوك بحق يا باشا
انا : بكام هيا
حسونه: مش هنختلف يا باشا
انا: يعم خلص عليا انا برضو قول بكام متتكسفش
حسونه : بي واحد و متين
انا : بالف و متين ماريخيصة اهي
حسونه : ههههههه مليون و متين الف ياباشا
انا : ليه امال هي تسوق واحدها ياك
حسونه : يا باشا كل حاجه في الطالع دلوقتي
انا:ماشي يا حسونه اخدها امتي
حسونه : يومين و كل حاجه تبقي جاهزه
انا : ماشي هروح اسحبلك الفلوس واجي ** رحت البنك سحبت الفلوس واتهملو و رحت علي بيت احمد


بيت احمد

نجوي ( ام احمد هي طويله و تخينه شويه وبيضه زي اللبن وبزازها كبار و طيلظها مظبوطين و هي صاحبة ماما )

خالد( اخو احمد عنده ٢٣ سنه زي اخويا كريم و كانو مع بعض في الكليه و تقريبا شغالين مع بعض)

فريد السكري ( ابو احمد و شريك بابا في الشغل و صحاب من وهما اصغيرين بس فريد مسؤل عن فروع الشركة الي برا مصر )


انا : ** وصلت الفيلا و بسأل واحد من الجردات ** احمد بيه جوا ولا لا
الجارد: هو ليه الي واصل يا باشا تحب ابلغه بوصولك
انا : لا انا رايحله ** رحت خبطت علي الباب وفتحتلي الشغالة دخلت علي اوضة احمد علي طول** ياض يا أحمد انت نمت اصحي يا زفت
احمد : يا عم حد يصحي حد كدا
انا : تعالي ننزل البلد
احمد : بلد ايه دلو قتي يعم
انا : بابا قالي انزل البلد و اتعلم ضرب النار
احمد : يعم انا مالي انا بعرف اضرب نار روح انتي وحدك

انا: ماشي يا صاحبي يا اخويا
احمد:يعم اقسم **** تعبان
انا : ماشي ** ركبت العربيه و رحت علي البلد وانا في الطريق بفكر هو ليه بابا حويط علينا كدا و ليه مالي البيت جاردات و رجالة مسلحة صحيح هو رجل اعمال مشهور بس برضو مش للدرجه دي طيب ليه قدم استقالته من الداخليه مع انه كان ظابط شاطر و الكل يشهدله تسائلات كتير جات في دماغي مش لاقيلها حل و جه في بالي كلام امبارح عن مستقبلي و الشنطه الي بعتني اجيبها امبارح و الناس البلطجيه دي اكيد بابا وراه سر و محستش بنفسي والا غير لما وصلت رحت علي سراية عمي جمال وقعدت عنده يومين علمني فيهم مسكة السلاح وازاي اضرب نار و النشال و قالي اني لسي بدري عليا و لازم اجي تاني علشان اكمل و رجعت علي مصر رحت علي البيت علي الساعة ٣ العصر لقيت سيف و كريم قعدين في الجينانه رحتلهم**ايه يا ياض منك ليه
سيف : كنت فين ليك يومين
انا : ملكش فيه خليك في حالك
كريم: تلقاه كان قاعد عند الشرموطة من الي بيعرفهم
سيف : و دا يعرف يعمل حاجه دا لسه حتة عيل
انا : طيب بس منك ليه ايه هتقسمو عليا ياك
كريم : متعرفش ابوك فين
انا : لا انا معرفش
سيف : و مالك كدا وشك مخطوف
انا : انت قلبت علي امك ليه دلوقتي
سيف: الحق عليا اني بطمن عليك
انا : انا مش فاضلكم انتو الاتنين انا رايح انام** نمت وصحيت علي الساعة ٩ بالليل نزلت اتعشي**


السفرة

كريم : بابا كنت عاوز اقولك حاجه
بابا: قول يا سيدي
كريم: انا كنت عاوز اخطب
انا : اشطا شكلها السنارة غمزت
بابا: اسكت ياض تخطب مين
كريم: واحده اتعرفت عليه هيا بنت كمال الجارحي
بابا : عارفه كانت بينا صفقة قبل كدا شوف البنت تحددلنا معاد مع باباها و يبقي اروح معاك
كريم : تسلم ياحج
سيف : وانت تعرفها منين
كريم : قابلتها في كفتريا و اتعرفت عليها
انا : امال ماما وتسنيم فين
سيف : ماما راح عند طنط نجوي و تسنيم خرجت تتفسح في الجينانه
انا: طيب متيجي نخرج ياسيف
سيف : اغير هدومي و اجيلك متمشيش من غيري
انا : بس بسرعة
سيف: ماشي
انا : ** قعدت مستني سيف لحد مانزل** ايه الشياكة دي في ظابط يلبس كدا
سيف : يعم كبر
كريم : رايحين فين
انا: رايحين نتفسح
كريم: تتفسحو برضو
انا: ايوه** وخرجنا و سيف رايح نحيت عربيتي ** انا استني هنروح بعربيتك
سيف : ليه ياعم
انا: علشان انا نفسي اسدت من العربيه دي كان من حقي اجيب العربيه الجديده النهارده بس كنت تعبان
سيف: طيب يلا بينا ** ركبنا العربيه و رحنا علي كافتريا حلوه كدا**
انا: متيجي نروح الديسكو
سيف : لا يعم دا ابوك يقتلني فيها
انا : طيب وديني عند حسونه اجيب العربيه الجديده علشان اروح مشوار بيها
سيف : ماشي انت العمليه لعبي معاك يعم
انا: طب اطلع طيب**رحنا لحسونه**
حسونه: سيف بيه منور المعرض يا باشا اتفضل تشرب ايه
انا: يعني هو سيف بس اليتفضل دا انت امبارح مجبتليش الميا يا اخي
حسونه : طيب سيف بيه شرطة انت تبع الشعب يعني زيك زينا
انا: ماشي هاتلي العربيه وخلص مفيش تخفيض علشان سيف بيه
حسونه: يا عم ما انا قلتلك خدها ببلاش
انا : طيب فض هات العربيه وخلص ** جاب العربيه *
سيف: متيجي نبدل
انا: كسمك نبدل ايه انا رايح مشوار روح انت
سيف : ماشي خلي بالك و سوق علي ماهلك
انا: ماشي باي
سيف: باي


الشركة
بابا: تعاليلي يا سالي
سالي : امرك يافندم
بابا: كلمي المستوريدين في اليبان قوليلهم ان الشحنه جاهزه ** تيليفون بابا بيرن** الو مين معايا
شخص: مدحت السكري ماعيا
بابا: ايوه مين
شخص: لو عاوز تشوف بنتك تاني يبقي تجهز عشره مليون دولار ** قفل السكة **
بابا: الو الو


انتهي الجزء الاول انتظرونا في الجزء القادم

شوفوني
03-31-2019, 01:30 PM
غلق للتكرار

//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=418865&highlight=%E3%C7%D3%DF+%C8%D2%C7%C7 %D2%E5%C7+%C7%E1%DF%C8%C7%D1+%E6%DE %DA%CF%CA+%C7%DD%DA%D5+%DD%ED%E5%E3 +%C7%CF%E6%D3+%C7%E1%CD%E3%E1%E5+%C 8%CA%C7%DA%CA%E5%C7+%E4%C7%D2%E1+%E 6%E5%ED%C7+%C7%ED%CF%E5%C7+%D1%C7%D 3%ED+%C8%CF%C3%CA+%C8%D2%C7%D2%E5%C 7+%CA%D2%E1%CA+%C7%ED%CF%ED+%DF%D3% E5%C7+%CD%D3%ED%CA%E5%C7+%C7%CA%DF% E5%D1%C8%CA+%D1%C7%E3%ED%E5%C7+%D6% E5%D1%E5%C7+%C7%E1%D3%D1%ED%D1+%C7% E1%DE%E3%ED%D5+%C7%CA%D1%DD%DA+%E5% C7%CC%E3+%E6%E1%CD%D3+%E3%DF%C7%E4% D4+%DA%E1%ED%E5+%D4%DA%D1%C7%ED%E5+ %E3%DA%E5%C7%D4+%DF%E3%C7%E4+%E1%D3 %C7%E4%DF+%D2%C8%D1%DF+%CC%E6%C7%ED %C7+%D3%C7%C6%E1+%DD%ED%E5%C7+%DE%D A%CF%CA+%D3%C7%DA%E5+%CD%D3%ED%CA+% E4%DD%D3%ED+%E3%CA%CE%CF%D1+%D1%ED% CD%CA



مسلسل فيلاما المصور نسونجيقصص سكس مصورة بويكا و قلة الوحشصور بنات مع شباب في الحمامات ﻻبسين لتجري قصص "نيك"عرب ""ميلف" """ميار في منزلارحملي بزازيسكس بنت يمنيه في صنعاء مع مغترب بالسعوديه فندق/archive/index.php/t-50311.htmlقصص سكس شرم الشيخ/archive/index.php/t-88132.htmlقصص سكس محارم ابن وامة الارمله بعد عده محاولات/archive/index.php/t-209096.htmlقصة نيك في بيت مهجورقصص سكس مصوره ناكني ورضع صدريصور سكس طياز اغراء مكتبةصفحه الشرموطات والمنيوكاتنيكني في خرمي/archive/index.php/t-268549.html/archive/index.php/t-109799.htmlقصص نيك محارم سهيل وامه نسوانجيقصة شاب ينيك أخته واخته تنيكو في طيزوأختي دسم وجار اسود زوجان ‏XXXقصص نيك الحجاب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-189356.html/archive/index.php/t-453551.html/archive/index.php/t-287405.html/archive/index.php/t-323297.html/archive/index.php/t-501551.htmlابي ناكني بقوة site:rusmillion.ruمنتدى نسوانجي قصة من دمشق/archive/index.php/t-430201.htmlسكس مصري الابن يروض امه وهي نايه/archive/index.php/t-105280.htmlسكس عربي محارم تجسس منتديات نسوانجي/archive/index.php/t-50685.htmlسكس مكتوب افغاني/archive/index.php/t-330797.htmlفايدة نزو ل المنى داخل الطيز/archive/index.php/t-189356.html/archive/index.php/t-351017.htmlقصص نيك محارم بنات و عائلات و جيران و حريم شراميط site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-382853.htmlصورصورسكس.محارمقصص متسلسله الاخ والاخت التوام ونيك محارم/archive/index.php/t-571886.html/archive/index.php/t-466562.html/archive/index.php/t-288804.html/archive/index.php/t-389877.html/archive/index.php/t-331278.html/archive/index.php/t-590521.html/archive/index.php/t-585891.html/archive/index.php/t-416812.htmlقصص نيك هايجقصص سكس محارم في مكان ضيق من الخلف متسلسله site:rusmillion.ruامي المحترمه تتناك قصقصص جنس محرم بنت عمي /archive/index.php/t-6254.html/archive/index.php/t-168669.html/archive/index.php/t-532323.htmlقصص سكس تحرش مراهقات/archive/index.php/t-483188.html/archive/index.php/t-577900.htmltesting0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Zسكسي السودانقصص سكس يمنيه وعامل النظافهسكس عجيات متوجعقصص رؤية الاخت سكس منتدياتقصص تعليم النيك للمراهقين/archive/index.php/t-591882.html/archive/index.php/t-374161.htmlقصص سكس نادرهنيك كسي وافرشو من فوق كس/archive/index.php/t-483351.htmlالفراغ قادني الي السكس/archive/index.php/t-186938.htmlسكس في بيت عمي/archive/index.php/t-322388.html/archive/index.php/t-101861.html/archive/index.php/t-244008.html/archive/index.php/t-182704.htmlمترجم film baby face 1977قصص نيك محارم فشخني/archive/index.php/t-40060.html/archive/index.php/t-465131.html/archive/index.php/t-501551.html/archive/index.php/t-430601.htmlنكت سكس ارشيف/archive/index.php/t-336521.html