ديوث خــالتي
06-26-2019, 12:31 PM
خالتي مع عمي متولي بتاع الخضرا
القصة من واحي الخيال وأول مرة أكتب
خالتي متعودة تشتري خضرا كل يوم من عمي متولي خالتي بحكم أني جوزها مسافر في الشغل في يوم من الايام خالتي طلبت من عمي متولي يطلع الخضار لفوق في الشقة فطلع عادي اداها الخضار وقلها تؤمري بحاجة تانية يا مدام نونا قالت معليش يا عم متولي تعالي شوفي الأنبوبة مش شغاله ليه دخل عمي متولي المطبخ وخالتي داخلت الاوضة وقالت ثواني ياعم متولي وهرجع عمي متولي صعيدي سنه 41 سنة وجسمه معدل ومعضة حاجة بسيطة ولونه قمحاوي عم متولي شاف الأنبوبة وخلاص تمام قالي مافيش حاجه يا مدام نونا قتلته استنا يا عم متولي ثواني
خالتي داخلت الاوضة قلعت ملط خالص
عمي متولي بيبوص وراه شاف خالتي ملط خالص اتصدم وتفاجاه من اللي شافه
مواصفات خالتي المتناكة
جسمه أبيض فشخ ووشها كيوت أوي بزازها متوسطة طيزها كبير شوية وكسها مشعر خفيف ولونه وردي
عمي متولي سخن وزبه وقف خالتي قالتله أنت هتنكني وتمشي ومش هتلبغ حد عمي متولي وافق وقلع هو كمان داخلوا أوضة النوم
عمي متولي قرب من خالتي وخدها في حضنه وقعد يمسك نفسه صدرها ويقفش وبيقطع شافيفها وقولها أي احساسك يا متناكة وهي تقوله قطعني نيك نيك جامد
خالتي اترمت على السرير وعمي متولي فوقها وبيلعب في كسها المشعر
عمي متولي قالها قولي يا متناكة مصي راحت خالتي مسكت زبه الأسمر الكبير اوي وهي مش عارفه تتحكم في من كبره ودخلت في بوقه وهاتك يا مص وتفضل تمص جامد وتقوله أنا هيجان نكني زبك يجنن وهي بتمص وعمي متولي بيبص في طيزها خالتي خالصت مص وقالت نكني براحة علشان زبك كبير يا متولي قاله ماشي يا متناكة
خالتي قعدت على زبه ومش مصدقة أني الحجم ده كله هيدخل فيها عمي متولي بيلعب في كسها ويتف ويمس في كسها ورأس زبه تلمس كسها المشعر وتصوت وتصرخ جامد وهو كاتم صوته وهي بتتالم من الوجع وهو نينك فيه بكل قوة وهي تصراخ واتقوله بس كفاية وهو يزيد نيك فى كسها لحد ما جابت دم منه خالتي كانت خائفة بس هيجانها كان أكبر منها مسحت الدم ورجع عمي متولي ينكها تاني لحد ما نزل لبنه في كسها
القصة من واحي الخيال وأول مرة أكتب
خالتي متعودة تشتري خضرا كل يوم من عمي متولي خالتي بحكم أني جوزها مسافر في الشغل في يوم من الايام خالتي طلبت من عمي متولي يطلع الخضار لفوق في الشقة فطلع عادي اداها الخضار وقلها تؤمري بحاجة تانية يا مدام نونا قالت معليش يا عم متولي تعالي شوفي الأنبوبة مش شغاله ليه دخل عمي متولي المطبخ وخالتي داخلت الاوضة وقالت ثواني ياعم متولي وهرجع عمي متولي صعيدي سنه 41 سنة وجسمه معدل ومعضة حاجة بسيطة ولونه قمحاوي عم متولي شاف الأنبوبة وخلاص تمام قالي مافيش حاجه يا مدام نونا قتلته استنا يا عم متولي ثواني
خالتي داخلت الاوضة قلعت ملط خالص
عمي متولي بيبوص وراه شاف خالتي ملط خالص اتصدم وتفاجاه من اللي شافه
مواصفات خالتي المتناكة
جسمه أبيض فشخ ووشها كيوت أوي بزازها متوسطة طيزها كبير شوية وكسها مشعر خفيف ولونه وردي
عمي متولي سخن وزبه وقف خالتي قالتله أنت هتنكني وتمشي ومش هتلبغ حد عمي متولي وافق وقلع هو كمان داخلوا أوضة النوم
عمي متولي قرب من خالتي وخدها في حضنه وقعد يمسك نفسه صدرها ويقفش وبيقطع شافيفها وقولها أي احساسك يا متناكة وهي تقوله قطعني نيك نيك جامد
خالتي اترمت على السرير وعمي متولي فوقها وبيلعب في كسها المشعر
عمي متولي قالها قولي يا متناكة مصي راحت خالتي مسكت زبه الأسمر الكبير اوي وهي مش عارفه تتحكم في من كبره ودخلت في بوقه وهاتك يا مص وتفضل تمص جامد وتقوله أنا هيجان نكني زبك يجنن وهي بتمص وعمي متولي بيبص في طيزها خالتي خالصت مص وقالت نكني براحة علشان زبك كبير يا متولي قاله ماشي يا متناكة
خالتي قعدت على زبه ومش مصدقة أني الحجم ده كله هيدخل فيها عمي متولي بيلعب في كسها ويتف ويمس في كسها ورأس زبه تلمس كسها المشعر وتصوت وتصرخ جامد وهو كاتم صوته وهي بتتالم من الوجع وهو نينك فيه بكل قوة وهي تصراخ واتقوله بس كفاية وهو يزيد نيك فى كسها لحد ما جابت دم منه خالتي كانت خائفة بس هيجانها كان أكبر منها مسحت الدم ورجع عمي متولي ينكها تاني لحد ما نزل لبنه في كسها