Noor bnoty
10-01-2019, 10:17 PM
مقدمة
انا نور عمري حاليا٢٥ سنة
امي نادية عمرها٤٥سنة
اخي شادي ٢٠ سنة
ابي هاني ٤٧سنة
خالتي سعاد ٣٥سنة
في اشخاص كتير في قصتي حتبان من الحلقات
قصتي حيقية وفيها حزء من الخيال قصدتي بدات من عشر سنين لحد دلوقتي مستمرة فيها كل متعة دياثة و محارم ولواط وسحاق اتمنا تعحبكم واعذرواني اول مرة اكتب قصة
القصة دية حياتي حتلقي اجزاء مفهاش نيك كتير علشان دية بجد قصتي
ياريت تعجبكم
الجزء الاول
انا نور حياتي زي اي شب عايش انا ومامتي واخوي وولدي عايشين في احد الاماكن الرقية في الاسكندرية في الصبح في المدرسة انا واخوي بليل في النادي او عند جدتي
مامتي زي اي ست طولها ١٧٥ ووزنها ٨٥ بزازها كبيرة بس ماشية مع جسمها طيزها كبيرة شوية ومرفوعة من ورا لبسها بنطلونات وبلوزات وساعت جيية عادي وساعت
بدات قصتي لما كانت في اخر الصف التاثي اعدائي بعد ما ابتدا ابلغ احس ان زبي ابتدا يقف كانت مش عارف اي حاجة عن الجنس ولا يعني اي افلام جنسية واي شي
في يوم رجعت من المدرسة تعبان فتحت الباب مكنش فية اي صوت في الشقة قولت يبقي مامتي نزلت السوق واقفت علي باب الشقة وقلعت الكوتشي سمعت صوت اهات استغربت روحت ناحيت اوضة مامتي لقيت الباب مفتوح ببص علي السرير لقيت خالي احمد نايم ومامتي قاعدة علي زبوا عمالة تقول احححح زبك فشخني اةة فشختك اختك يا احمد مش قادرة نيك اختك اةةة كسي بتاعك يلا هات مش قادرة يلا مش قادرة زبك فشخني اختك متناكة بعد لقيت خالي احمد بيرتعش ومامتي بتضم علية يرضع بززاها يقولها يخربتك فشختيني راحت نامت جنبوا كان اول مرة اشوف جسم مامتي عريان كلو وبزازها وكسها ببص علي زبي لقيت البنطلون غرقان لبن قولتلو ولع سجارة يلا البسي قبل العيال ما يجوا روحت بسرعة ناحيت الباب لبست الكوتشي ونزلت لفيت في الشارع انا دماغي حتقف من للي شافتوا خالي احمد للي بيعملني زي ابنه بيعمل في اختة.كدة
دماغي مش عارف حعمل اية لفيت شوية بعد كدة روحت خبطت علي الباب دخلت لقيت امي قاعدة لبسة قميص قصير بيتي وخالي كان نازل دخلت
ماما:فين اخوك يا نور
انا:انا تعبت استاذنت من المدرسة روحت لوحدي
ماما:مالك يا حبيبي قربت حضنتني حط وشي بين بزازها
انا:ابعدي يا ماما انا تعبان
ماما:خلاص ياحبيبي خش خد دش نام حعمل الاكل اصحيك
دخلت الحمام ببص في الهدوم لقيت اندر امي مرمي علية خدتوا ببص فية لقيتوا ماليان عرق مش غير ما احس لقيت نفسي بشم فية وبلحس فية ابتدا زبي يقف لوحدو روحت ماسكت زبي اقعد ادعك فية انا بشم في ريحت اندر نادية وبلحس فية لحد ما جبت لبن غرق الحمام استحميت وطلعت دخلت حطيت دماغي علي السرير ونامت
نسبت اقولكم والدي شغال في السعودية بيجي كل سنة شهر
نرجع لقصتنا صحيت من النوم لقيت امي واخوي قاعدين علي الترابيزة الاكل محطوط اقعدنا اكلنا ابتدات ابص لامي نظرة تانية وابص لجسمها واتخيلها وهي قاعدة علي زب خالي وبزازها مدلدلين وهو بيعصر فيهم وهي بتشرب السجاير وابتدا زبي يقف انا باكل بس محدش كان ملاخظ خلصنا اكل واخوي دخل نام انا واقفت اساعد امي في اشيل الاكل انا عيني بتص علي جسمها وزبي واقف كل شوية اتعمد اخبط فيها المس جسمها هي مكنتش حاسة بحاجة وواقفت معاها في المطبخ عيني علي جسمها بعد ما خلصت قالتي انا رايحة عند جدتك تعالي معايا قومنا لبسنا هي لبست بنطلون ضيق علي جسمها وبلوزة* بزازها بانية منها وامي مش محجبة انا لبست شورت وتشرت ونزلنا جدتي ساكنة في اخر الشارع بتاعنا وساكن قدام شقة جدتي عمتي امل وبناتها* اسماء وشيماء وجوزها ميت من سنتين
عمتي من النوع الجسم المربرب للي بزازها قدامها مدلدلين واصلة لحد بطنها وطيزها كبيرة اووي وبتلبس عبايات نقاب علطول
واسماء ٢٢ بس جسمها زي ايتن عامر كدة* بزازها مرسومة وطيزها مظبوطة* وشعرها طويل
وشيماء ١٣ سنة جسمها لسة بزازها لسة بتطلع وطيزها لسة قد للمونة
طلعنا عند جدتي عمتي ساكنة في الشقة للي قدامها علطول الدور مكنش فية غيرهم كان الباب علطول مفتوح انا كانت متعود اروح العب مع شيماء روحت وعمتي جت قاعدت مع امي وجدتي دخلت علي شيماء شوفتها نايمة انا طالع ببص علي اسماء لقتها قاعدة علي السرير* لبسة كاش مايوة بتتكلم في التلفون ايدها علي كسها بتدعك فية روحت* واقفت ورا بأب الاوضة اتفرج عليها هي بتدعك في كسها عاملة تقولي دخل زبك كلو يا يوسف زبك وحشني اووي نفسي تنكني زي امبارح* نفسي زبك يفشخني بتدعك في كسها* جامد انا لقيت زبي واقف من غير ما حس لقيت ايدي بتدعك في زبي بتفرج علي* اسماء علي بتفرك كسها عاملة تتوجع تقول انا شرموطة انا متناكة انا لبوتك يا يوسف مش قادرة انا بدعك في زبي مش قادرة وفجاء رجلي خبطت في الباب لقيت اسماء بصت لقتني ماسك زبي بتفرج عليها قالتي اية للي بتعملو دة شدتني علي السرير* انا زبي واقف قدامي ونايم علي السرير لقتها بتقولي بقيت راجل اهو لقتها نزلت علي زبي حطيت ايدها علية كانت اول مرة في حياتي حد يمسك زبي ومين بت عمتي اسماء لسة بتحط شفايفها علية لقت نفسي ارتعشت وجبت لبن كتير علي ايديها وشفايفها وجسمها ارتعش كتير لقتها بتحضني تقولي اوعي تقول لحد للي شوفتوا للي عملنا انا حبسطك علطول كانت عامل زي الانسان الالي لقتني بقول حاضر* محستش بنفسي غير انا بلبس وطالع رايح لجدتي وسبت اسماء خدت امي روحنا دخلت لقت اخوي ببتفرج علي التلفزيون* دخلت غيرت وامي دخلت غيرت اقعدت في الاوضة بتاعتها انا روحت اقعدت مع اخوي بعد شوية دخلت اشوف امي لقتها قاعدة لبسة قميص وماسكة التلفون بتتكلم فية صوتها واطي قربت من الباب سمعت بتقول بكرة يامحمود تعالي الصبح لما بعد ما ينزلو المدرسة قولت مين محمود دة كمان هو انامامتي شرموطة ولا اية مين دة كمان وقفت اسمع لقتها بتقولو انت وحشني اووي وزبك وحشني* عقلي واقف عن التفكير دخلت الاوضة بتاعتي قولت لازم اشوف مين محمود دة
انتظرني الجزء القادم
وياريت القصة تكون عجباكم
صحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مششصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشمش معاها بيقد سنة مسافر اي ست كدة لازم تعمل والانسان ضعيف يا حبيبي اقعد* تتكلم انا خلاص الدموع نزلت من عيني اقعد* تهزر معايا تقولي انت مش مصاحب بقي فين البنات صحابك انت مش كانت بتحب الاء قولتها* ولسة بحبها هي وامها واقعد تضحك تقولي امها كمان انا عيني ابتدا تيجي علي جسم صفاء وبزازها للي كانوا طالعين اووي من القميص وحلمتها للي واقفة زبي ابتدا يقف هي لحظت كدة قالتي شكلك كبرت اووي قولتها انا بحبك اوي يا طنط انتي الاء قالتي تحت الاء اةة انا كبيرة عليك قولتها* كبير فين بس يا وطنط احنا للي كبرنا قدامك انا عيني علي بزازها قالتي عينك* بقي انا عذراك علشان امك قالتي حقوم اعمل ليك شاي قامت انا عيني علي طيزها هي كانت ماشية بتتلوي زي الشرميط انا عيني حتاكل طيزها اية المرة دية جسمها جامد اووي كان نفسي اجرب النيك واشوف دخلت المطبخ عليها واقفت علي الباب وعيني علي طيزها لقتها بتقولي اية للي جابك قولتها جي اساعدك دخلت واقفت بتفرج علي طيزها وبزازها وزبي عامل خيمة في البنطلون بصت ليا وضحكتك قولتي مش قولتك اقعد برة قولتها انتي مستحملة ازاي* كل دة من غير حواز قالتي اتعود قولتها مامتي ازاي مش مستحملة سنة واحد قالتي قدرات بقي وقفت وراها قولتها انا بحبك يا صفاء وبموت فيكي لفت ليا قالتي عيب انا قد امك تقول الكلام دة ليا مسكت زبي قالتي دة كمان عيب يقف كدة وهنا محستش بنفسي غير انا بحط شفايفي علي شفايفها بضمها عليا وهي يتبعدني عنها بتضربني جامدة انا ماسك فيها يبوس فيها اكتر بعصر جسمها كلو في ايدي هي بتضرب* فيا تقولي عيب كدة يا نور انا قد امك ابعد عني ابعد انا ماسك* فيها ببوس فيها مش عايز اسبها نزلت الحس رقبتها لحد بزازها هي بتبعدني بس المقاومة قلت عرفت انها استجابت ليا طلعت ابوسها تاني اقولها بحبك يا طنط صفاء انا كانت حموت واحضنك وجسمك كانت حموت علية نزلت قطعت ليها القميص مسكت بزازها ارضع فيها حلوين اووي يا طنط بزازك كلها للبن هي ساكتة مش سامع صوت عضيت حلمتها لقت طلعت منها اهات بسيطة اقعد العب بلساني في حلمتها هي اححح ارضع بزازي مش قادرة* بقالي كتير محدش رضع منهم شد فيهم انا* بعصر فيهم حلوين اووي لقتها بتضم بزازها علي وشي تقولي مش قادرة كانت حاسة اني مش حتناك لحد ما اموت رفعت رجليها* علي حوض المطبخ نزلت شوفت* احلي كس ناعم مفيش فية غير حبة شعر فوق كدة شفايفوا مدلدلين قالتي الحس ماسكت راسي حطتها علي كسها انا مش قادر اتنفس هي بتدعك كسها في بقي عاملة تتوجع اححح اةةة كسي الحس يا نور مش قادرة كسي عطشان مش قادرة اوووف دخل لسانك كلو في كسي انا بقيت بشد شفايف كسها ببقي بعض فيها* هي بتنزل عسل مغرق وشي وارتعشت جابت عسل كتير علي وشي بقت مش قادرة تقف اةة مش قادرة كسي عطشان لنيك* كل حاجة لقتها قلعتني البنطلون طلعت زبي احييية كل دة يا نور* ومخبية عني أخيرا حرجع اتناك زي زمان من زب عريض وراسوا كبيرة مفيش ثواني لقيت زبي في بقها هي بتمص فية بتلحس في راسو وانا كانت في عالم تاني مش حاسس بنفسي نسيت امي نادية اةةة يا صفاء مصي كويس زبي انتي شرموطة احححح انا كانت بحشر زبي في بقها اةة يا طنط انتي بتمصي حلو اووي قالتي زبك دة بقي بتاعي انا انا مش حسيبوا وتلحس البيض* تشد فيهم انا مش قادر اةةة يا طنط زبي مش قادر قالتي انا مش دلوقتي شرموطتك ومتناكة بتاعتك لقتها بتسحبني من زبي علي اوضة النوم فشخت نفسها علي السرير قالتي يلا دخل يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل في امك يلا يا عرص نكني مسكت زبي حشرة مرة واحدة في كسها صرخت صوتها وصل لحد اخر دور اةةةةة زبك* عريض اووي يا عرص نيك يلا اقعد اتحرك مش قادر هي اححح اةة يا* نور مش قادرة كسي عطشان زبك قسمني اتنين نيك يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل* في امك نادية* انا مش حاسس بحاجة* شغال نيك وهبدا قولتها مش قادر حجيب لقتها بتقولي هاتهم جو علشان اجيب معاك* اووف جبت لبني جواها اترميت جنبها علي السرير مش حاسس بحاجة لقتها بتحضني بتقولي انت كبرت اهو بقيت راجل قالتي مبسوط قولتها اووي قولتها وانتي قالتي انا مش حسيبك انت دكري انا شرموطتك ولقتها بتبوس فيا وبتحضني وبزازها عليا قالتي يلا علشان* الساعة ٢ فاضل ساعة* علي رجوعك من المدرسة العيال جاين قومت معاها دخلنا الحمام اسحمينا ولبست هدومي قولتي بليل انزل اقعد معايا وذاكر مع حمو لحد* ما نشوف حنعمل اية في امك طلعت من عند صفاء علي شقتنا دخلت لقيت مامتي نايمة دخلت استحميت ودخلت اقعدت علي سريري دماغي عاملة تقولي امي شرموطة اية للي هي بتعملو دة اية للي عملتو مع طنط صفاء دة افتكرت انا نايم عليها وبرضع بزازها انا زبي في كسها مكنتش قادر نامت محستش غير بايد امي بتصحيني الساعة* ٥ بتقولي الاكل علي الترابيزة قمت ونظرتي لامي اتغيرت خالص بقيت اعرف هي بتعمل اية ومع مين وهي بجد شرموطة وهي بتنام مع مين تاني ومين احمد دة بجد امي شرموطة محستش بنفسي غير امي بتقولي في اية ما تاكل علشان خالتك جاية تبات عندنا
استنوني الجزء القادم
الجزء التالت
الجزء التالت
اقعدت اكلت لحد ما خالتي سعاد جت كانت لبسة عباية هي جسمها زي بتوع افلام السكس بزازها مدورين من كبار اوي طيزها وسط مش كبيرة اوي جوزها كان صاحب ابوي زمان في السعودية اتجوزها وسافر وبيجي مع ابوي كل سنة مرة واخوي نزل النادي كانت الساعة ٦ قولت انزل اقعد عند طنط صفاء وحمو لبست قولت لمامتي انا نازل اذاكر مع واحد صحبي نزلت* وسبتهم خبطت علي طنط صفاء فتحت ليا لقتها لبسة بنطلون فيزون وتشرت كات بس كان جسمها دخلت لقتها بتبوسني وبتحضني قالتي وحشتني ووحشني زبك يا نور قولتها حمو فين قالتي جو خش اقعد* ذاكر معاة دخلت لقيت حمو* لبس شورت احمر وتشرت كات كان ولابنت بنوت دخلت لقيتوا قاعد علي الكنبة سلمت علية* وبوستوا* كان ناعم اووي مسكت ايدوا* صفاء قالتي يلا خشوا ذاكرو جو خدت حمو دخلنا الاوضة وانا عينوا علي طيزوا للي زي طيز امو بظبط واحسن كمان دخلت اقعدنا ذاكرنا وشوية لقيت صفاء داخلة علينا باعصير كانت عيني عليها* علي وبزازها* للي حتنط من التشرت زبي واقف زي العمود في* البنطلون وباين حطت العصير* بتقولو* انا طالعة اقعد مع امك يا نور قولتها بس يا طنط متقولهاش اني هنا علشان انتي عارفة مش بتحبني اجي عندكم قالتي* ماشي يا حبيبي لحظت ان حمو بيص علي زبي انا سرحان في طيز صفاء لقتوا بيفوقني بيقولي مالك يا نور وعينوا علي زبي قولتو ولا حاجة قالي انا زهقت من المذاكرة لسة حيقوم راح قالب العصير علي البنطلون بتاعي* قولتلو انت غبي حقعد ازاي كدة انا مش قايل لامي اني عندكم* حطلع ازاي كدة قالي اقلع بس متخفش قلعت البنطلون والبوكسر قالي في ثواني حينشفوا راح طالع برة الاوضة انا واقف عريان زبي نايم روحت قاعدت علي الكمبيوتر قاعد* اقلب فية لقت صور لية هو والاء اختوا* وصفاء امو* اقعدت اتفرج عليهم* روحت لقيت فولدر لوحدة فتحتوا ببص فية احا اية دة* اية الطيز دية اقعدت اقلب لحد ما لقيت صورة لحمو هو بيصور طيزوا انا فجاء زبي واقف اقعد* اقلب فيهم وانا ايدي بتدعك في زبي احححح طيزوا جامدة اووي محستش غير حمو.واقف ورايا* بيقولي عجبتك اية رايك فيا في طيزي انا زبي واقف* علي اخروا قولتلو* طيزك جامدة اووي يا حمو انا من ساعت ما شوفتك قولت عليك لبوة واقف قدامي قاعد يلف ليا قالي ثواني حرجع ليك روحت* قاعدت علي السرير* بتاعوا قولت احا الواد طيزوا جامدة اوي شكلو مفشوخ يعني حنيكوا هو امو احا قطع تفكيري حمو داخل عليا لبس قميص قصير واندر فتلة وواقف قدامي قالي اية رايك وبيضرب علي طيزوا وبيضم علي بزازو ولا* اجدع شرموطة وببتلوي زي الشرميط انا قاعد* علي السرير وزبي واقف قدامي لقيتوا بيقرب مني انا كانت في عالم تاني حاسس اني قدامي بت مش واد واسمو حمو بيتلوي زي الشرميط قرب لسانوا علي زبي قالي اححح يا نور زبك حلو اووي كان بيلحس بلسانوا من تحت لفوق ولا اجدع بت فاضل يمص فية انا في حتة تانية ويبوس راس زبي* يقول مبسوط يا نور انا مش قادر اتكلم احححح يا حمو بتمص حلو اووي قالي انا اسمي لولو قولتلو مصي يا لولو ويلحس راسو اححح مش قادر يا لولو انتي لبوة اووي نزل يلحس البيض يشد فيهم ويقولي زبك حلو اوي يا نور و يبوس رأس زبي يقول اححح كل.دة حيفشخ طيزي يا نور حتفخشني* كان نفسي فيك من زمان* نفسي اشوف زبك يفشخني بس مكنتش اعرف ان حلو اووي كدة هو بيلحس من تحت لفوق لحد راس* زبي انا مش قادر من المتعة شديت شعروا ومسكت شفايفوا قولتلو خفشخك يا لولو ايدي تضرب علي طيزوا اعض شفايفوا اححح امممممم يا لولو انتي لبوة اووي زي امك يا وسخة نزلت ايدي علي بزازو شديتوا منها* قالتلو كل دية لبوة عضيت حلمتوا هو علي صرخة ااممم ارضع يا حبيبي انا بتاعتك انا بلعب بلساني فية احححح اممم بزازك زي اختك يا متناك جامدة انا بضرب طيزوا نزلت لية القميص لقيتوا نام علي بطنوا لقيت طيز.ولا طيز الحريم قدامي ناعم ووبيضة ضربتوا عليها اقعد اضرب* بايدي فية اةةة* اضرب يا نور اةةة بتوجع انا حفشك يا لبوة* انتي شرموطة انا بضرب* لحد ما احمرت نزلت الحس طيزوا وابوس فيها* طيزك جامدة زي امك يا خول قلعتوا الاندر فتحت خرموا لقيتوا ضيق اووي نزلت لساني الحس فية اممممم هو بيفتح طيزوا بايدوا انا بدخل لساني جواها احححح يا نور دخل لسانك كلو انا بلف لساني علي خرموا دخلت صوابع ليا اقعد ادخل فية هو امممم* يا نور دخل صوابع كمان مش قادر دخلت صوابعين اقعد الف فيهم انا بلحس فيهم دخلت تلاتة سمعت صوت اوووف صوت لبوة احححححح حبيبي يا نور دخل زبي مش قادرة عايز زبك يفشخني تفيت علي زبي حطيت زبي علي خرم طيزوا حسيت انا في نار طالعة احححح يالولو طيزك نار يا خول اقعد ادعك في خرموا من برا يلا يا نور دخلو مش قادرة روحت حشرة مرة واحدة لقيت صوت بت شرموطة طالعة منة ولا اجدع لبوة ااةة يانور زبك ناشف اووي مش قادرة دخلو احححح زبك فشخني طيزي يا نور مش قادرة اةةةة انا بنيك واحدة واحدة اححح طيزك ضيقة* اووي يا لولو انا بفشخ فيها قالي خليك كدة شوية طيزي بعد كدة ابتدات انيك براحة اممممم احححح بدخل وبطلع اححح طيزك جامدة يا لولو زي طيز صفاء هو اةةة يا نور افشخني انا وامي واختي انا شرموطة ولبوة انا شغال نيك في* طيزوا وضرب عليها نامت علية ضميت زبي جو طيزوا اوووي كانت حاسس اني بنيك صفاء مش حمو فضل ارزع في طيزوا هو يتوجع زي الشرميط مكنتش قادر حجيب يا لولو قالي هاتهم جو طيزي مش قادر طيزي نار يا نور اححح طفي نار طيزي اقعد اتك علي طيزوا بزبي لحد ما انفجر في طيزوا لبن احححجح امممممم مش قادر يا لولو طيزك عصرت زبي فضلت نايم علية شوية لحد ما زبي نام بعد كدة قومت اقعدت جنبوا هو نايم علي بطنوا طيزوا لشة بتنزل لبن قومت لبست بنطلون من عندوا طلعت جبت الهدوم بتاعتي كانت نشفت شوية دخلت* لبستها لقيت حمو نايم زي ما هو طيزوا عليها لسة للبن بوست طيزوا قالتلو يلا يا لولو قبل صفاء ما تيجي تقول* اية روحت بوست* شفايفوا قالي نفسي* تفشخني كل يوم قولتلو الجايات جاية كتير روحت غطيتوا بملاية روحت سبتوا انا طالع من الاوضة لقيت الاء اختوا في وشي اية يا نور عامل ابة الحمد لله وانتي اية اخبارك تمام امال حمو فين قولتها* نايم جو انا نازل عايزة حاجة لا بس خلينا نشوفك نزلت من عندها* قولت احا لو دخلت لقت حمو كدة حتفضحنا احنا لسة عملنا حاجة علي الفضيحة اتمشا في الشارع شوية لحد ما صفاء تنزل من عندنا اتمشيت في الشارع شوية* روحت لحد النادي دخلت اقعد في الكافية شوية لقيت اخوي جي بيقولو اية يا نور* للي جابك مش قولت رايح تذاكر* وفين صحبك قولتلو خلصنا ونزلت من عندوا وجيت شربنا عصير قالي بكرة الجمعة وامك عايزنا نروح انا وانت عند* عمتك الصبح بتقولي* نصحا بدري نروح ليها استغربت قولتلو ماشي يلا نروح علشان ننام روحنا* لقيت امي وخالتي قاعدين لبسين قمصان نوم عريانة خالص بزاز امي حلمتها* واقفة وخالتي زيها الاتنين مولعين سجاير* وماسكين التلقونات بتاعتهم قالتي اعمل حسابك بكرة الصبح بكرة تنزل الساعة عشرة انت اخوك* تروح لعمتك يلا خشوا ناموا علشان تصحوا بدري* قولتها حاضر دخلت غيرت هدومي اقعدت علي السرير دماغي هي امي عايزني انزل بكرة لية هو في اية هو محمود مش قال ان احمد جي بكرة واحمد مين دماغي وجعتني قالت لازم بكرة اعمل اي حاجة* علشان اعرف اي للي حيحصل وافتكرت للي عملتو مع حمو وامو واختوا تكون شافت حاجة دماغي وجعتني من التفكير* نامت محستش بنفسي غير الساعة ٣ الفجر لقت نفسي عايز اعمل حمام* طلعت روحت الحمام انا رايح الاوضة* تاني قولت ابص علي مامتي قربت سمعت صوت اهات عالية قولت مش معقول محمود* طالع دلوقتي وخالتي ازاي هنا قربت من الباب كان مفتوح قربت وشي قلبي بيدق ببض احا اية دة مامتي وخالتي اية للي بيعملو دة مامتي نايمة عريانة هي وخالتي* عكس بعض وبيلحسو كس بعض مامتي اححح يا سعاد* كسي اتهري يا بت مش قادرة اةةة وسعاد وطي صوتك يا لبوة العيال نايمة ادعكي كسي يا متناكة مش قادرة اححح يا نادية كسي اتفشخ من محمود الصبح لسة بكرة يفشخني* واحمد جي ليكي دخلي صوابعك وسعي كسي يابت مش قادرة امي بتشد شفايف كس نادية انا طلعت زبي اقعد* ادعك فية اتف في ايدي* وامي قدامي بتشد في كس خالتي وخالتي مش قادرة وعمالة تتوجع اححح يا نادية كسي مش قادرة ادعكي زنبوري من فوق شدي فية اححححح اةةةة
اوووي مش قادرة يا اختي دخلي صوابعك احححح نفسي في زب* يفشخني امي* تقولها اهدي يا مرة احمد حيفشخك بكرة لقيت امي نزلت من علي خالتي راحت ترضع بزازها* تعض حلمتها خالتي بتتوجع زي الشرميط مش قادرة يا سعاد* راحت خالتي مسكت نادية امي لفتها علي السرير نزلت تلحس كسها امي ماسكة راسها تقولي* الحس يا سعاد* اححح مش* قادرة رجالتنا معرصين وعارفين ان احنا* بنتناك وهما مسافرين* كسي يا سعاد الحسي ةةةةة اوووي مش قادرة حححححح امي بتتك علي راس سعاد* انا زبي* نزل مرتين انا بتفرج عليهم مش قادر اقف علي رجلي* لقيت خالتي وامي عملو* وضع حطوا اكساسهم قدام بعض اقعدوا يحك قي بعض* أصواتهم كانت مغطية الاوضة كلها احححح اوووف اوووف مش قادرة اةةةةة يا سعاد اوووي يا نادية مش قادرة* عايزين نتناك رجالتنا معرصين وخولات اوووف* لقيت الإتنين بيرتعشوا مع بعض وحضنوا بعض اقعدوا يبوس بعض بعد كدة لقت امي بتقولها نامي بقي يا بت الرجالة جاية بكرة لقت امي نامت بس حسيت ان خالتي شافتني قومت روحت جري علي الاوضة* نامت عملت حسابي ان بكرة مش رايح عند عمتي مع اخوي
انتظروني الجزء القادم
الجزء الرابع
ظبطت المنبة علي الساعة ٩ قبل كل ما يصحا وحصيت الصبح لقت مامتي صاحية* في الحمام وخالتي نايمة قولت* لمامتي انا نازل رايح النادي وحرجع علي خالتي ورحت فتحت باب المطبخ حطيت قداموا حتة* قماش علشان ميتقفلش** ونزلت اقعدت اتمشا في الشارع شوية لحد ما كانت* الساعة عشرة ونص رجعت طلعت جري علي سلم المطبخ واتسحبت واقفت عند باب المطبخ وكانت* الصدمة امي وخالتي* قاعدين وعلي ركبهم واقف قدامهم محمود البواب بزبوا العريض في بقي امي احا مين دة احمد ابن محمود البواب للي سنوا ١٥ سنة قدي وخالتو ماسكة زبوا بايدها بتقول طالع دكر زي ابوك الفحل* خالتي بتمص زب احمد هو ماسك شعرها امي بتمص زب محمود احييية علي المنزل لما واحد في سنك يكون ماسك خالتك من شعرها وهي بتمص زبوا قدامك محمود عامل يقولها مصي كويس للواد يا لبوة فاكرة زي الخول جوزك احمد زبوا كان اسود حلو طويل خالتي امي بيمصوا حلو محمود شغال ضرب علي طيزها اممممم زيك حلو اووي يامحمود* نفسي اتناك منك انت وابنك علطول اححححح زبك* تحفة امي تحشر زب محمود كلو في بقها وهي بيضربها علي طيزها* ولقيت احمد* رفع خالتي علي الكنبة* نزل بلحس في كسها زي العيل الصغير هي احححح يا احمد الحس كويس كسي مش قادرة* احححح اةةةة امممممم اوووي ي احمد كسي مش قادرة خالتي ارتعشت مكنتش قادرة لقيت امي قاعدة علي الارض محمود ركبها هي تقول نيك مش قادر احححح اةةة يا محمود زبك بيفشخني يقولها* انت متناكة ولبوة انتو شرميط* يضرب زبوا في طيزها جامد اححححح يا نادية يا لبوة* وبيص علي احمد لقتوا حاطط رجل خالتي علي كتفي هي عمالة تقول يلا يا احمد افشخ كسي مش قادرة لقيت احمد حط راس* زبوا علي كس خالتي اقعد يدعك في كسها من برة* وهي تصرخ دخل يا احمد مش قادرة كسي تعباني وامي جنبها محمود* راكبها راح احمد رزاع زبوا في خالتي ونام عليها نكني يا احمد ما منيوكة انا شرموطة* هي شغال رزع مش بيتكلم افشخني يا احمد زي ابوك اوووي احححححح مش قادرة دخل زبك اهبد في كسي اةةةة عشرني يا احمد افشخني زي ما ابوك بيفشخ اختي لقيت محمود رفع امي جنب اختها اقعد يهبد فيها زي احمد احححح اةةة نيك يا محمود مش* قادرة زبك فشخني امي تشخر اخخخخخ يا محمود يخربت زبك نكني انتي* قسمت كسي اتنين مش قادرة لقيت محمود طالع زبوا احمد جية عند امي نام علي الارض لقيت محمود ببقولها يلا يا متناكة* اقعدي علي زب الواد ضربها علي طيزها لقيت امي* بتركب علي زب احمد ولا اجدع شرموطة* اححححح يا احمد زبك عريض زب ابوك افخشني اقعد تنط علية هو ماسك بزازها بيعصر فيها اةةة يا احمد زبك وصل لحد بطني مش قادرة هي تحت اةة ةةة اححححح تقولو اخخخخخ وتشخر مش قادرة نيك كسي وببص علي خالتي لقيتوا بيجيب كريم وبيدهن طيز خالتي بيحشر زبوا مرة.واحدة لحد ما سمعت* صوت اظن الشارع كلو سمعوا اةةة يا محمود* يخربتك طيزي براحة* يا خول لقيت محمود نازل بضرب* علي طيزها اححححح اةةةةة طيزك مولعة يا شرموطة انا حوريكي مين الخول يا شرموطة* اوووف خرمك ضيق ماسك شعرها* اقعد يهبد فية أصواتهم مغطية علي الشقة كلها انا جبت ٣ مرات علي منظرهم لحد ما لقيت احمد واقف قدام امي وهي ماسكة زبوا بتدعك فية وتمص فية لحد اما ارتعش وجاب لبنوا علي وشي غرقها كان لبنوا كتير اووي وببص علي خالتي لقيت محمود غرق طيزها لبن من زبوا انا كانت خلاص جبت* كل للبن للي في زبي* مكنش قادر اتحرك وببص لقيت محمود لحمد لبسوا وسابوا امي وخالتي علي الارض ولبسوا نزلو وببص علي خالتي امي* وهما كلهم لبن ببص لقيت خالتي بتبص ليا وبتضحك خدت بعضي وطلعت جري علي السلم محستش بنفسي غير انا عند جدتي دخلت غسلت وشي ولقيت* عمتي عند جدتي اقعدت معاهم بس دماغي في خالتي* هي حتقول* لمامتي طيب هي* شافتني من امتة* طيب اعمل اية دخلت غسلت وشي تاني وببص في الساعة لقتها ١٢ ونص الصبح ولقيت عمتي بتقولي* خش صحي شيماء او اسماء حتلقيهم نايمين وافطروا يا حبيبي* دخلت اصحي اسماء لقتها نايمة* لبسة شورت وستيانة بس واقفت اتفرج عليها* روحت علي صوابع رجلها الحس فيهم اممممم كانت* رجليها مرسومة حلوة اووي اقعد ادخل صوابعها في بقي انا مش حاسس بنفسي بلحس في رجليها لحد وراكها ببص لقتها بتقول انت قلبك جامد اووي مش خايف حد يخش حتة ولا اروح اقول لامك تقول عليك اية طيب محستش بنفسي غير انا لساني علي كسها وبيلحس فية احححح يا اسماء كسك حلو اووي هو مين للي كانتي بتكلمية دة يا اسماء* قالتي انت مالك انا بلحس هي اةةة الحس كويس يا عرص انت اخرك تلحس كدة* متفكرش انك تعمل حاجة اكتر من كدة اووووف الحس كويس دخل لسانك جو مش قادرة طيب مش حتقولي مين يا اسماء* انا ستر وغطا عليكي* قالتي* متوجعش دماغي يقي الحس انت وساكت انا قاعدت الحس في كسها لحد ما جابت في وشي* قالتي يلا قوم قبل ما شيماء تصحا قامت دخلت الحمام* لقت زبي واقف نار مش عارف اعمل اية قومت روحت لشيماء لقتها نايمة لبسة قميص نوم* مفيش حاجة تحتول دخلت طلعت زبي حطيتوا علي كسها* اقعد ادعك فية براحة براحة مكنتش قادر لحد ما زبي انفجر لبنوا علي كس شيماء مع انها كانت صغيرة بس* كسها كان كبير نزلت لبن مكنتش عارف اعمل اية لقيت مناديل جنب السرير مسحتوا بيها براحة لقتها بتتاوة خفت اووي خدت بعضي* طلعت من الاوضة جري علي جدتي عمتي قالتي صحيت البنات قولتها اسماء اة شيماء لقتها نايمة مكملتش الكلمة لقيت شيماء قدامي بتقولها اية كل النوم دة قالتها انا صاحية من بدري بس كانت علي السرير مش حاسة لقتها بتضحك ليا وانت عامل اية يا نور قولتها تمام يا شيماء قالتي اعمل حسابك بقي انت قي مدرسة* بتاخد* كل حاجة* اجنبي اعمل حسابك تذاكر ليا انجليزي قولتها عيوني يا شيماء اقعدنا فطرنا* وكانت مامتي* وخالتي* كانت الساعة ٢ دخلت نامت صحيت علي ايد امي بتقولي انت اية حتقضي اليوم كلو نوم يلا اخوك راح النادي يلا قوم نروح لبست ونزل احنا علي السلم لقيت شيماء واسماء نازلين وشيماء بتقول لمامتي معلش* بقي خلي نور يذاكر ليا انجليزي قالتها حاضر* يا حببتي نور اخوكي زي اسماء كدة نزلنا انا عيني علي امي ونظرتها للراجل انا مش حقولك امي فرسة بس امي بجد جامد مش طويلة وجسمها اي حد يتمناة احنا بنتمشا عين الرجالة كلها عليها انا ببص علي امي القيها بتلغي دة ودة وحسيت اني خلاص بقيت عرص بقرون مش عارف اعمل معاها لحد ما وصلنا محل فاكهة كان في واحد سايب دقنوا شوية* دخلت ماما اقعدت عندوا قالتي* روح انت هات الحاجات دية حتلقيني اقعد هنا مشيت وجريت حبت الحاجة وواقفت علي باب المحل لقيت مامتي دخلت مخزن كدة ورا المحل* جريت لقيت الباب اتقفل معرفتش اعمل اية وفضلت واقف ونص ساعة عند المحل لقيت مامتي جت ومعاة الراجل دة قولتها كانتي فين قالتي كانت بشوف حاجة مع الشيخ وجيت في اية هو تحقيق قولتها مش تحقيق بس اتاخرتي انا واقف بقالي نص ساعة مردتش اقولها اني شوفتها وببص علي شعرها لقيتوا بايظ والمكياج بايظ عرفت انو كان بينك امي خدتها روحنا قولتها انا واقف في الشارع شوية طلعت انا طالع لقيت حمو مستنيني علي الباب بيحضني بيقولي وحشتني اووي وزبك وحشني قولتلو وانت بس احنا علي السلم لقيتوا بيشدني جو بقول فين امك واختك قالي امي عند عمتها واختي نايمة روحت ضربتوا علي طيزوا قالتو انتي عايزة اية يا لولو* قال عايز* زبك ماسك شفابفي قاعد يبوس فيها قولتي يلا قبل ما اختك تشوفنا ضربتوا علي طيزا خشي قدامي اول* دخلت لقتوا حضني قالي طيزي وجعاني من زبك من امبارح نزل علي الارض قدامي طلع زبي من البنطلون انا مكنتش قادر اتحرك وهو بيمص فية ولا اجدع شرموطة اممم زبك وحشني اوي يا نور* انا امبارح محستش بنفسي ونامت بلبنك في طيزي قالتلو احا انت مقومتش قالي مكنش قادر اتحرك قولتلو دية الاء كانت واقفة برة لما كانت نازل وسالتني عليك قولتها* كنا بنذاكر وهو عايز ينام قالي* محدش دخل قاعد يمص امممم زبك مكيفني اووي يا نور نفسي ينكني انا وامي واختي من زبك دة امممم اححح* حفشخك يا لولو كلمك علي زبي مص كويس يا شرموطة رفعتوا ليا نزلت ليا الشورت للي كان لبسوا زب حمو كان صغير خالص حتة وهي واقف ولقتوا متغرق لبن قولتو جبتيهم يا لبوة علي نفسك قالي نفسي اركب زبك روحت ضربتوا علي طيزوا جامد قالتلو* بس كدة رجعت اقعدت علي السرير هو طالع اقعد علية اححح يا نور زبك فشخني طيزي مش مستحملة اقعد يتحرك علية وهو ضهروا ليا طالع نازل مش قادر يا نور اححححح اوووف زبك فشخني مش قادرة انا بقولو وطي صوتك اختك تسمع قالي ياريت تسمع تيجي تفشخني معاك انا شرموطة نفسي الاء تركب علي زبك يانور اوووف صفاء تمض ليك* اححح افشخني كلاموا* هيجني اووي مسكت اقعد ينط علي زبي جامد لحد ما رفعت نفسي وفشختوا قدامي دخلت زبي في طيزوا اححح يا لولو طيزك سخنة اووي فضلىانيك اهبد فية اةةة يا نور* طيزي بتاعتك انت بتفشخني انا متناكة انا لولو شرموطة زي امي صفاء اةةة نكني زيها انا لبوتك فضل اهبد فية* اةة يا لولو جيب لبني عايزهم فين قالي في بقي احححح نفسي اشربهم يا نور نفسي اشرب لبنك طالعت زبي وهو نزل علي الارض قدامي انا اقعد ادعك في زبي لحد* ما جبتهم كلهم قي بقوا بلعهم كلهم وكمل مص زيي لحد ما نضفوا قالتلو مبسوط* يا لبوة قالي انا خدمتك ضربتوا علي طيزوا قالتو اوعي تكون اختك شافتك امبارح دية كانت واقفة علي الباب قالي انا نمت محستش بحاجة كانت لبست ضربتوا علي طيزو قولتلو نيكة سعيدة سبتوا علي الارض وطلعت لقيت الاء قاعدة* بتفرج علي التلفزيون قالتي اية بتذاكروا بردو
استنوني الجزء القادم
الجزء الخامس
قولتها هو في غير المذاكرو قالتي واضح حتة الصوت كان عالي وضحكت قولتها في اية قالتي ولا حاجة قالتي* قولو يوطي الصوت بعد كدة قولتها اقول لمين قالتي لولو يوطي صوت التليفزيون او انت متتكش علية جامد كدة* قولتها* لولو مين واتك علي مين قالتي لولو الريموت يعني ولا هو كان في لولو تاني جو قولتها اة الريموت قولتها طيب لقيت صفاء داخلة او ما دخلت فالتي اية النور دة حبييي عندنا دخلت بوستها وسلمت عليها قالتي لازم تتعشا معانا قولتها لا بقي انا جيت اذاكر مع* حمو شوية وقولتهاومامتي متعرفش اني هنا اصلا قالتي ماشي يا حبيبي اطلع تعالي ذاكر معاة في اي وقت راحت* الاء قالتها قدامي دول بيتعبوا اووي يا ماما نور بيتعب اووي مع حمو قالتها ربنا يخليهم لبعض وراحت وصلتني لحد الباب قالتي بكرة اعمل حسابك الساعة* ظ¥ عندهم درس مستنياك علشان وحشني يا نور قولتها ماشي خدت بعضي طلعت لقيت امي قاعدة بتفرج علي التلفزيون ولقيت شادي اخوي قاعد اقعدنا نتفرج علي التلفزيون ودماغي عامل تقول امي شرموطة كدة كانت بتتناك هنا الصبح من محمود هي واختها واية للي حصل مع الراجل الشيخ بتاع المحل دة طيب هو في حد تاني بينام معاها دماغي تقلت قولتها انا حخش انام دخلت نامت كانت تعبان اووي محستش بنفسي غير* وهي بتصحيني الصبح بتقولي يلا علشان المدرسة* قومت لبست وانا واخوي ونزلنا* علي السلم* قبلت حمو والاء كانوا رايحين* المدرسة* سلمنا عليهم ونزلنا لقيت الاء بتقولي خلي بالك كلمنا لسة* مخلص انا حزوع من المدرسة نتقابل علي البحر كمان ساعة وسبتها ومشيت دماغي كانت حتنفخر هي عايزة اية في اية لحد ما لقيت شادي في اي يا معلم* قولتلو ولا حاجة وصلنا المدرسة هو داخل انا هربت منوا روحت اتمشيت لحد البحر لقيت الاء واقفة ولا مني شلبي وجسمها سلمت عليها قولتها اية اخبارك هو في حاجة ولا اية* قالتي مالك خايف كدة قولتها عادي اخاف من اي قالتي ياجامد انت للي يشوفك دلوقتي ميشفكش امبارح لما قولتك لولو راحت ضحكة قولتها انتي بتقولي حاجات من امبارح مش مفهمومة قالتي أصبر بس نوصل البيت وتعرف كل حاجة قولتها البيت وامك قالتي امي رايحة لحد عمي تجيب المصروف وحتيجي علي الساعة ظ£ كدة اتمشينا لحد العمارة لما قربنا ليها* واقفت بعيد شوية علشان محدش يشوفنا ببص علي الباب العمارة لقيت امي نازلة لبسة فستان قصير فوق الركبة كان في عربية مستنيها* ركبت العربية ومشت بيها كانت عايز اطلع امشي وراها اشوفها راحت فين لقيت الاء واققة ورايا* بتقولي في حاجة ولا اية يلا نطلع مشيت وراها انا مطمن ان امي مش في البيت طلعنا الشقة عند الاء دخلت قالتي اقعد بقي اقلع* الشنطة دية اقلع قميص المدرسة دة لحد اما اغير واجيلك قلعت الشنطة وقلعت القميص قاعدة بفنلة حمالات دماغي بتقول هي عايزة اية مني دة هي عارفة اني بعمل مع حمو ولا* شافت حاجة ولا اية* طيب شافتني انا وامها ولا اية* قطع تفكير هي طالعة لبسة هوت شورت قصير اوووي ابيض* علية تشرت ضيق اووي بزازها كلها كالعة منوا ولبسة خلخل في رجليها بتقولي متفكرش كتير علشان متتعبش* انا شوفتك انت ولولو يا نور قولتها لولو مين الجنان بتاعك دة لقتها رمت التلفون ليا قالتي لولو* للي في الصورة دة وبقلب في الصور* لقيت صورتي انا راكب حمو انا بنيكو وهو قاعد علي زبي قولتها اية دة انتي امتة صورتي الحاجات دية قالتي وانت بتذاكر لولو قالتي شوف بقي لما امك وامي يشوف الصور حيقولو اية عليكم قولتها طيب انتي عايزة اية من الاخر وتمسحي الصور* لقتها حطيت ايدها علي زبي قالتي عايزة دة انا اتفاجت من صراحتها وقلقت منها قولتها انتي جريئة اووي يا الاء قالتي انت عارفني مش بحب الكلام* كتير قبل ما تخلص كلمها كانت ماسك شفايفها وبعض فيها بقولها وانا كمان نفسي فيكي من زمان وبحبك من زمان ولساني علي شفايفها وبحضنها هي بتشد شفايفي انا بلحس* لسانها اووف يا الاء انا بحبك اووي نزلت الحس في رقبتها جنب ودنها ايدي علي بزازها رفعت ليها التشرت نزلت علي بزازها ارضع منهم اشد حلمتها جامد اوووف يا نور* ارضع بزازي مش قادرة* انا بحرك لساني علي حلمتها اكتر بعصرهم في ايدي اححححح يا نور بزازي سخنة اووي الحس بزاي التاني يا نور ضمتهم علي بعض اقعد الحس واعض فيهم اوووف يا نور بزازي عايزك تفشخني في طيزي زي ما بتنيك اخوي حمو الخول ضربتها علي بزازها قولتها انا خفشك انتي* واخوكي يا لبوة نزلت الحس بطنها شديت ليها الشورت نزل الحس كسها احححح يا الاء كسك ناعم اووي مفيش فية ولا شعرة شفايفوا مدلدلة كدة صغيرة وحمرا نزلت حطيت لساني علية لقيت وشي غرق عسل اححححح ولقيت الاء بترتعش اووي بتتلوي علي الكنبة قالتي مش* قادرة يا نور كسي مش قادرة انا بلحس* فية قالتي* خلي بالك يا نور انا بت بنوت قولتها متقلقيش انا خايف عليكي اكتر مني نزلت اقعد* الحس في كسها اممممممم كسك حلو اووي اححح يا نور هي بتتك علي راس مش قادرة يا نور افشخني زي حمو اةةةة انا لساني ببلف علي كسها اححح جابت تاني علي وشي انا بلعت كل عسلها قولتها عسلك حلو اووي يا الاء لقتها بتشدني تبوسي تقولي دوقني وبتعض شفابفي* هي بتفك ليا بنطلون المدرسة وطلعت زبي* للي كان واقف علي اخرو اقعد امممم كل دة ليا دخلت بقها اقعد تمص فية اخوي الخول كان بيتناك من دة احححح حلو اوووي انا ماسك شعرها هي قاعدة علي الكنبة انا واقف قدامها اةةة يا الاء مصك حلو اووي شفابفك دافية علي زبي* انا بحشر زبي في بقها اكتر احححح يا الاء مصي مش قادر عايز افشخ طيزك زي اخوكي وامك يا لبوة انتو شرميط ليا انتي واخوكي الخول وامك طلعت زبي من بقها قولتها* لفي يا وسخة فشخت طيزها بايدي نزلت الحس في خرمها احححح يا نور دخل زبك يلا مش قادرة يا نور اةةةة عايزة زبك في طيزي اخخخخخ نفسي اتناك اووي يا نور* طلعت لساني حطيت زبي مرة واحد في طبزها* لقيت صويت مكتوم في الكنبة لو كان طالع كان سمع العمارة كلها طلعت فوق الكنبة اةةة* يا نور زبك فشخني اححح مش قادرة خليك كدة مش قادرة طيزي اةةةةة فضل ثابت شوية زبي في طيزي طيزها كانت بتدق زي* القلب علي زبي احححح يا الاء طيزك سخنة اووي اوووف مش قادرة دخلت زبي وطلعتوا كذا مرة اانا مش قادرة اوووف اخخخخ طيزك حلوة اووي يا الاء ااةةمش قادرة* هي احححح يا نور زبك فشخ طيزي نكني مش قادرة* اةةةة اخخخخخ افشخني زي حمو انا مش قادر اةة يا الاء انا حجيب مش قادرة* قالتي هات قي طيزي احححح اةةةة جبت لبن في خرمها كتير اةةة يا نور لبنك دافي اووي برد نار طيزي فضل زبي في طيزها لحد ما نام طلعتوا وقاعدت جنبها علي الكنبة بحبك اووي يا الاء انتي جامدة اووي بموت فيكي* وفي رحتك حضن جامد وبيص في الساعة لقتها بقت ظ،ظ¢ قولتها امك قربت تيجي* قالتي لسة بدري روحت بوستها شالتها قالتي يلا نخش نستحما دخلنا اول ما دخلت نزل تخت الماية تمص زبي انا مش قادر اححح يا الاء انتي طلعتي شرموطة زي امك نادية* يا شرميط انتي وامك واخوكي لولو اووي مص مش قادر* اقعد انيك في بقها بعد كدة* رفعتها ليا حطيت رجليها علب الحوض دخلت زبي في طيزها احوووو طيزك نار يا شرموطة احححح زبك عريض يا نور فشخ طيزي اقعد انيك فيها لحد ما جبت لبن في طيزها طالعنا لبست هدومي هي جت اقعدت جنبي اقعدنا نتكلم تقولي طيزي بقي ولا طيز لولو اخوي قولتها انتو الاتنين شرميط وجامدين قالتي واية رايك قي طيز نادية بقي قولتها حلوة قالتي انتي شوفتها ولا اية قولتها لا شكلها حلوة من برة قالتي ااة شكلها اقعدنا نتكلم لحد ما لقيت الباب ببتفح لقيت نادية داخلة علينا بتقولي معقول كل يوم عندنا قولتها انا لسة داخل اهو كانت طالع علشان ملقتش حد دخلت حضتني وباستني وسلمت علي الاء قالتها انا داخلة انام ياماما علشان الدرس* الساعة ظ¥ قالتها خشي يا حببتي قولتها انا طالع يا طنط بقي قالتي ماشي ماعدنا الساعة ظ¥ قولتها اكيد انا طالع لمحت صفاء بتبص علي الحمام ولقيت اندر* بتاع الاء مرمي تحت الكنبة خدت بعضي وطلعت علطول علي الشقة فتحت الباب* ودخلت اقعد ادور علي امي مالقتهاش احا الساعة ظ£ كل دة فين مع مين اتصلت بيها محدش رد اقعد اتصل محدش بيرد دخلت استحميت تاني وظبطت المنبة علي الساعة ظ¥ علشان صفاء ولسة حنام لقيت خالتي بتكلمني علي التلفون* بتقولي اية يا ندل انت معندكش خالة تسال عليها ولا اية قولتها ابدا بس انتي عارفة* لمدرسة وكدة قالتي بكرة تيجي تشوفني بقي وتقعد معايا شوية الصبح* بعد المدرسة قولتها عيوني سبت التلفون ونامت وصحيت الساعة ظ¥ لقيت امي سألتها كانتي فين قالتي كانت عند خالتك قولتها خالتي قالتي اةة مالك مستغرب لية قولتها عادي مردتش اقولها ان خالتي كلمتني قولتها طيب* اكلت لقمة انا واقف علي السريع ولبست* شورت وتشرت ونزلت خبطت علي صفاء لقتها واقف ورا الباب* اول دخلت لقتها لبسة كاش مايو وشعرها جنبها وحاطة مكياج* اووف يا صفاء طول عمري بقول عليكي* فرسة وبطة دخلت اقعد ابوس فيها ايدي علي طيزها شايفك* حلوةاووي ايدي بتدعك كسها اححح يا صفاء سخن اووي ادعك فية جامد يا نور اةةة دخلت بيها علي السرير رمتها وقلعت التشرت بتاعي نزلت علي كسها اححح يا صفاء كسك حلو* اووي قالتي لف لسانك علي كسي مش قادرة يا نور اةةة اقعد اشد في كسها اووف يا شرموطة يا لبوة اووف علي كسك هي تتاك علي راسي* علشان الحس اكتر* تتلوي علي السرير لحد ما غرقتني انا والسرير قالتي دخل زبك يا نور مش قادرة نزلت الشورت بتاعي حطيت راس زبي دعكت زبي بعسل كسها دخلو با نور مش قادرة زبك عريض اووي انهاردة كدة لية روحت رازعو في كسها اقعد انيك فيها وهي تحت مني اخحححح مش قادرة يا نور وتشخر اخخخخ كسي مش قادرة نيك يا متناك زي ما محمود بيفشخ امك ونيك يا عرص يا حبييي اةةة لحد ما خلاص قولتها حجبهم قالتي هاتهم علي بزازي نفسي فيهم طلعت زبي من كسها نزلت علي الارض اقعدت تمص فية تدعك لحد ما ارتعشت جبت لبني* كلة علي بزازها اححح مش* قادر يا صفاء اووف اترميت جنبها* هي علي الارض مكنتش قادؤ اتحرك* طلعت اقعدت جنبي ببص علي* باب الاوضة لقتوا مفتوح احييية مين للي* واقف دة
استتوا الجزء القادم
احيية الاء لقتني ببص راحت شاورت ليا اسكت ومشت لقيت صفاء بتبص ليا اية قي حاجة يا نور قولتها لا يا قلب نور لقتها نزلت ايدها علي زبي تمص فية وهو كان واقف نص واقف اقعدت تمص فية بعد كدة نكتها بعدين دخلت استحمينا وطلعنا بس لقيت ان الاء مش موجودة لبست هدومي بوست صفاء ونزلت اتمشيت شوية* في الشارع مكنتش قادر طلعت البيت لقيت امي قاعدة دخلت غيرت نامت مكنتش وقولت لازم اروح المدرسة بكرة واشوف خالتي عايزة اية* ولاء شافت اية* نامت وصحيت الصبح روحت المدرسة* كان عندنا حصة فاضية وكان في واحد صحبي اسمو ادهم قاعد جنبي بس كانت بحبوا بعد للي عملتو مع حمو وامو ولاء وكدة بقي نفسي انيك اي حد بقيت ببص لاي حد بنظرة شهواة قاعدنا دخلت لينا مدرسة جديدة* في الحصة* الفاضية كانت شبة ايتن عامر كدة قصيرة بزازها مدلدلين طيزها كبيرة شوية كانت لبسة جيبة وبلوزة دخلت واقفت قدامني لقيت زبي واقف لوحدو لقيت ادهم باصص عليها قالي اية الفرسة دية لقتيوا بيدعك في زبوا* قالي احا يا نور لو انكها الجامدة بيدعك زبوا قولتو بزازها جامدة اوي يا ادهم قالي اةة بت الوسخة لقيتوا طالع زبوا من البنطلون* بص يا نور واقف عليها ازاي ببص علي زبوا* اححح يا ادهم واقف كدة.لية قالي جامدة بت المتناكة انا ببص علي زبوا شبة زب محمود البواب زبوا اسمر طويل وراسو عريضة كان نفسي امسكوا قالي وريني زبك انت كمان يا نور طالعت زبي وكان واقف قالي حلو شكلو قالتو مش احلي منك يا ادهم بصراحة زبوا كان اكبر مني وعريض عني كان عجبني اووي كان نفسي امسكوا لقيتوا ماسك ايدي وحطها علي زبوا قالي اي رايك كان حاطط ايدوا علي زبي انا كمان قاعد يدعك فية انا بدعك في ثواني كانت انا وهو جايبين لبن في ايد بعض* روحنا دخلنا ازبارنا في* البنطلون* كان جرس الحصة خالص* نازلين الفسحة* مسك ايدي قالي تعالي معايا* لقيتوا طالعني اخر دور في المدرسة لقيت فية اوضة* كلها كركيب قالي اية رايك في زبي قولتلو حلو* اووي* وناشف اووي قالي زبك انت كمان حلو لقيت ايدوا بتحسس علي زبي* انا ايدي راحت لية قولتلو حنعمل اية* حد يجي* قالي انت عارف محدش بيطلع هنا انا الصراحة كان نفسي اووي امص زبوا* فكيت لية البنطلون نزلت* علي الارض حطيت زبوا في بقوا اححححح زبك حلو اووي يا ادهم زبك كبير وعريض اقعد امص فية اممممم ادهم زبك عريض اووي اةةةة مسك راسي* اقعد يحشر زبوا في بقي انا مش* قادر اةةةة يا نور بتمص حلو اووي اةةة مص اكتر هو بيحشر زبوا في بقي اوووي انا مش قادر لقيتوا غرقني لبن في بقي شربت كل للبن وبوست زبوا زبك حلو اووي يا ادهم سحبني باسني لحس للبن من بقي قالي بعد المدرسة تروح معايا علشان انا نفسي في لبن زبك قولتلو احنا كدة كدة عندنا درس عندك في الببت بعد المدرسة قالي ااة باسني وحضني قالي يلا علشان ننزل نزلنا كملنا المدرسة ايدوا علي زبي انا ايدي علي زبوا* لحد ما خلصنا الدرس كان بعد المدرسة بنص ساعة وصلنا قالي خش استحما البس دول دخلت طلعت لقيت الهدوم اندر فتلة احمر وشورت اببض وتشرت قولتها اية دة قالي انا لبس زيك قلع ووراني لقيتوا* لبس اندر موف* شورت ابيض* قالي يلا بقي قبل المدرس ما يجي لبست طلعت لقيت المدرس جية والاتنين للي بياخدو معانا جهم معاة قاعدنا واقعدت جنب ادهم الاستاذ في النص الاتنين التانين الناحية التانية طول ما احنا اقعدين ادهم بيدعك في زبي* انا زيوا لحد ما الدرس خلص مكنتش قادر من الهيجان روحت حضنتوا بوسنا بعض نزل مص في زبي اححححح اممممم نور زبك حلو اووي اةةة مص يا ادهم امك وابوك فين قالي ابوي في الشغل* وامي عند جدي جاية بليل* مسكت راسو اقعد ادخل* زبي في بقي اةةوي ادهم دخلنا علي السرير وهو قالع نمنا وضع69 بقيت بمص زبوا هو بيمص زبي اححح اممممم يا ادهم زبك حلو اووي مكنتش قادر ادخل زبوا كلو في بقي علشان كبير اوووف زبك كبير اوي يا ادهم وانت زيك طعموا حلو يا نور فضلنا كدة مكنتش قادر قولتلو مش قادر يا ادهم قالي وانا كمان يا نور نزلنا* لبنا في بق بعض هو شرب لبني وانا شربت لبنوا جية اقعد جنبي قالتلو انت زبك كبير اووي انا ماسكوا في ايدي قولتلو دة لو دخل في طيز يقسمها اتنين انا بدعك زبوا لقيتوا واقف في ايدي نزلت امص فية امممم زبك جامد يا ادهم وهو مصك حلو يا نور ااةة مص راس* زبي انا كانت بسمع كلاموا كلو امممم راس زبك كبير* اوووي يا ادهم هو اةةة مص يا حبيبي اووووف بقك سخن اووي لقيتوا قام شدني نايمني علي بطني وحط لسانو علي خرم طيزي اححح لقيت زبي نزل لبن كتير اووي اقعد يدخل لساني خرمي احح يا نور خرمك بيطلع نار الحس يا ادهم دخل لسانك احححح اةةة* الحس يا ادهم اوووف لسانك* سخن اووي اوووف يا ادهم دخل صوابع في طيزي اححح يا* ادهم دخل واحد كمان اقعد ينكني بصوابع اوووف دخل تلات صوابع قولتلو زبك بقي يا ادهم عايزك تفشخ طيزي* اقعد يدعك علي خرم طيزي انا مش قادر دخل يا ادهم مش قادر رشقوا مرة واحدة احح اةةةة اية دة يا ادهم براحة اقعد يتك عليا انا مش قادر تحتوا اةةة* يا نورطيزك حلوة اووي مش قادر راح مسكني من وسطي راح رزع زبوا في طيزي جامد اةةة يا نور خرمك ضيق اوووي مش قادر طالع زبك مش قادر يا ادهم وايد ادهم ماسكة زبي بتدعك فية قولتلو مش قادر يا داهم اححح اقعد ينيك فيا لحد* ماقالي حجيب يا نور رزع مرة واحدة احححححح غرق طيزي لبن من جو اوووف يا ادهم لبنك سخن اووي* ومولع اترميت علي السرير جنبوا قالي اية رايك* اتبسطت يا حبييي قولتلو اووي زبك فشخني* قالي وانت كان طيزك تجننن واحنا نايمين جنب بعض* وبنبوس بعض لقينا ام ادهم داخلة علينا احييبة* دخلت لقت طيزي لسة فيها للبن نازل منها وماسك زب ابنها اووف* علي ام ادهم طنط سناء عندنا ٤٦ سنة جسمها حاجة كدة فريدة سيف النصر المرة الجامدة للي وشها كلو نجاسة للي تحس جسمها جامد يعني لو مسكت ضرب تفشخك دخلت تبص لادهم تقول اية يا متناك مين دة كمان فاتحها شقة دعارة راح عليها قالها صحبي يا ستي انا اسف* لقيت القلم نازل علي وشة قالتو انزل يا كلب تحت قلعني الجذمة راحت قعدت علي كرسي ابتدا ادهم يقلعها الجذمة ويلحس رجليها امممم ويدخل لسانوا* بين رجليها وهي نضف يا كلب جايب صحبك وبتنيكوا في بعض يا خولات انا حوريكم هو ببلحس رجليها انا قاعد علي السرير بتفرج قالتي اية يا متناك* حتقعد تتفرج كتير تعالي هنا قومت من علي السرير وبمشي قالتي علي ايدك ورجلك يا كلب* نزلت من غير ما احس علي ايدي ورجلي ولسة لبن ابنها بياكل في خرم طيزي نزلت اتمشيت ليها قالتي قلعني الرجل التانية مسكت رجليها بقيت بعمل زي ادهم وبلحس رجليها اووف علي رجليها طعم حلو اووي وريحتها تجنن تخيل كدة منظرنا انا وادهم قاعدين علي الارض زي الكلب بنلحس رجل سناء امو اقعدنا نلحس قي رجليها وهي تشمنا يا خولات يا معرصين يا كلب انت متناكين وكلاب عندي انا وادهم ساكتين لحد ما لقتها واقفت* قالت قلعوني هدومي يا كلاب وهي كانت لبسة جيبة وعليها بلوزة مفتوحة قامت واقفت قدامها انا مش قادؤ اتكلم فكيت ليها* البلوزة ورفعت هي ايدها قلعتها احييية كل دية بزاز حلوين اووي لقتني ببص عليهم راحت ضربتني بقلم ااة يا طنط راحت قالتي طنط اية يا كب اسمها ستك يا عرص راحت ضربتني تاني بقلم اةةة حاضر يا ستي ادهم تحت فث الارض* فك ليها الجيبة وقلعها انا كانت بفك ليها الستيانة بزازها ظاهرت كلها قدامنا وحلمتها الواقفة الكبير وادهم كان قلعها الاندر وظهر قدامنا كس نضيف اووي وشفايفوا كبير اووي مدلدلين* كان نفسي انزل الحسوا قالت لبنها روحت هات الحبل بتاعك ويا كلب* وهات واحد للخول التاني دة نزل ادهم* علي ايدا ورجلو طالع برة هي نامت علي السرير فتحت رجليها قالتي شم رحيت كسي يا كلب حطيت وشي عند كسها اوووف اية رحتوا حلو اووي كلها عرق اقعدت اشم فية وهي ماسكة راسي تقربها وتبعدها عن كسها انا قولت اجرب الحس كان نفسي اووي طلعت لساني بحطوا علي كسها لقتها بتشدني من شعري ورفعتني ليها وضربتني بقلم* علي وشي اةةةيا ستي براحة وتف علي* وشي وضربتني تاني لحد ما وشي كلو احمر قالتي انت كلب اخرك تشم عرقي غير كدة مفيش علي دخلت ادهم رابط رقبتوا بحبل زي الكلب وجايب حبل ليا ربط رقبتي راح مدي الحبل لسناء قالها خدمينك يا ستي قالت شاطرين يا كلب احنا قاعدين زي الكلب في الارضة جرتنا وراها لحد الاوضة النوم بتاعتها قالتي يا كلب علي السرير طلعنا انا وهو ومفنسين ولقيت ام ادهم لبست زب صناعي اسود احيية دة زي الطبيعي بظبط ومالو عريض اووي كدة احية هي حتعمل فينا اية انا مش قدر استحمل كدة دة لسة لبن ابنها* بياكل في طيزي وماسكة في ايدها عصاية* سوادة زي الخرزانة لسة بلف ليها* بقولك يا ستي انا مش حقدر علي كدة لقيت العصاية نازلة علي طيزي جامد اةةةة يا ستي مش حقدر قالتي انت هنا مفيش حاجة اسمها مش قادر انت تنفذ وبس وتضرب* تاني اةة حاضر يا ستي بس براحة واقعدت تضرب في ابنها وفيا احنا مش قادرين لحد ماحسيت اني طيزي بقت كلها دم اةةة مكنتش قادر اتحرك منها لقتها جابت جيل ودهنت بية* الزب راشقتوا فيا مرة واحدة اححححح اةةة يا ستي مش قادر اجمد يا مرة دة ادهم كان فشخك الخول اقعدت تنيك وتشتم فيا لحد ما مكنتش قادر اةةيا ستي مش قادر خرمي اتفشخ طلعت الزب من طيزي راحت رشقتو قي طيز ادهم بس ادهم شكلو متعود علية متوجعش اووي زي* اقعدت تنيك فينا انا وهو لحد مكنتش قادر اتحرك من مكان ونزلنا لبن انا وادهم مرتين مكناش قادرين بعد ما خلصنا قامت من علينا قالت علشان تعرفوا تظبطوا بعض بعد كدة وسبتنا ومشت انا مكنتش قادر اقوم قومت روحت الاوضة التانية وكانت ماشي* مفشوخ مش قادر امشي لقيت ادهم جية ورا قالي خد خلي المرهم دة معاك لما تروح استحما وادهن منة لبست هدومي بعافية وبصص في التلفون لقيت خالتي رنت عليا خدت المرهم وانا علي باب الشقة لقيت ام ادهم لسة طالعة من الحمام قالتي ياريت تكون اتكيفت مردتش وخدت بعضي ونزلت كلمت خالتي قولتها كانت في درس معرفتش اجيلك خلينا بكرة مش حروح المدرسة واجيلك روحت البيت دخلت استحمي ودهنت نامت محستش
استنوني الجزء للي جاي
الجزء السابع
صحيت تاني يوم الصبح انا عامل حسابي اني رايح لخالتي لبست ونازلت وشادي كان مش رايح قولت كويس علشان ميحسش بحاجة نزلت وانا نازل علي السلم قبلت حمو والاء حمو سلم* والاء سبتني ونزلت حتة من غير ما تسلم نزلنا كلنا واقفنا قدام باب العمارة بسلم علي الاء قالتي بلاش نتكلم مع بعض تاني وسبتني ومشت حاولت اكلمها لكن رفضت اتصلت بخالتي قولتها اني جي ليها وسالتها لو عايزة حاجة قالتي لا وصلت ببت خالتي خبطت عليها* فتحت ليا اول ما دخلت خالتي كانت لبسة قميص اسود قصير وبزازاها كانت حتنط منها وهي سمرا شوية دخلت اول ما شوفتها افتكر هي بتتناك جنب امي دخلت اقعدت علي* الكنبة وهي قاعدت قدامي* قالتي اية* اتعلمت تزوغ من المدرسة كمان قولتها اعمل اية بقي علشان متزعليش اني مجتش امبارح قالتي نفطر الاول قامت قدامي انا زبي كان حيقطع البنطلون راحت المطبخ طيزها قدامي بتتهز قالتي تعالي معايا دخلت وراها زبي كل شوية احط بايدي علية دخلنا* واقفنا وانا عيني علي بزازها وجسمها هي لاخطت كدة واقفت تعمل الشاي قالتي خش غير البس اي حاجة من بتوع جوزي لسة بدري علي المواعيد المدرسة بتاعتك قولتها ماشي دخلت ولقتها جاية ورايا قالتي طبعا مش عارف تلبس لوحدك من صغرك انا بلبسك طالعت ليا هدوم واقفت قدامها قالتي اقلع يلا قالتي طيب اطلعي انت حتصيع عليا عابز تشوف جسمي انا مش عايزني اشوف جسمك قولتها اية قالتي انت عينك حتطلع علي جسمي ما سعت ما جيت ولا فاكرني مش حسك بيك معرفتش ارد عليها* لقيت نفسي بقلع قميص المدرسة* وقالتي افلع التشرت الحمالات دة كمان قلعتوا وقلعت البنطلون وزبي كان باين* اووي في* البوكسر هي قاعدة علي السرير انا واقف قدامها وبزازها كلها قدام عيني وزبي قدام بقها قلعت قالتي البوكسر كمان قولتها مينقعش يا خالتو قالتي وزبك للي دة يفرق معاة خالتو قولتها اعمل اية طيب غصب عني قالتي اقلع قلعتوا نزلت البوكسر طالع زبي علطول في وشها اقعد اداري فية بايدي واخبية لكن مكنش نافع خالص قالتي شيل ايدك هو انت عامل حساب لحد ولا اني خالتك حتة قالتي كبرت اهو بقيت راجل زبي واقف قدامها مسكت زبي بايدها اقعد تحركوا يمين وشمال ترفعوا لفوق* قولتها كفاية يا خالتو مش قادر لقتها طالعت بزازها من القميص اقعدت تدعك حلمتها براس زبي قولتها بتعملي اية* قالتي اسكت خالص امممم زبك شكلو حلو اووي اةةة وهي بتحرك راس زبي علي حلمتها امممم يا نور انت فين من زمان بعد كدة حطت زبي بين بزازها تف بين بزازها اقعدت تقولي دخل وطلع بين بزازي يا نور اححححح ضمت علي زبي جامد اححح يا خالتو نيك بزاز خالتك يا نور افشخ بزازي وتف بين بزازها زبي رايح جي بنهم خالتي قاعد علي السرير نيك يزازي يا حبيبي زبك ناشف اوووي* انا مش قادر يا خالتو حجيب مكلمتش الكلمة كانت مغرق بزازها لبن احححح يا خالتو اووف لبنك سخن اووي يا واد لقتها بتلحس لبن من علي بزازها وبتمسح بايدها لبن وتبلعو يخربتك البسي خلينا نفطر لبست الشورت من غير بوكسر وتشرت كات كان مطلعة ليا طلعننا قاعدنا* في الصالة نفطر علي الكنبة كانت بتاكلني بايدها تقولي كبرت يا واد بقي زبك كبير وهي ماسكة فطرنا وخلاصنا لقتها قامت جابت كوكولا ليا نزلت علي ركبها طلعت زبي تمصي فية قالتي كل يخربتك وتشخر احا وتمص فية اممممم يا عرص يا شرموط كل الزب دة عندك خالتك بتتناك من الغريب يا عرص مخليني انا وامك شرميط انا مش حاسس غير وهي بتمص في زبي اممممم وتضرب بية علي وشها زبك تخين يا بن الشرموطة انا ماسك راسها بدخل زبي اكتر اوووف يا خالتو بتمصي حلو اووي انتي شرموطتك مفيش حاجة اسمها خالتك يا عرص انا لبوتك انا بنيك في بقها اححح شرموطة مش قادر شادتها من شعرها وببوس فيها انتي طلعتي شرموطة اووي يا سعاد انا ايدي بتضرب علي بزازها اةةةة ارضع يا حبيبي بزاز شرموطتك انا لبوتك واحنا واقفين قلعتها القميص وزبي بيخبط في كسها وبيحك فية اححح يا نور زبي ناشف اوووي ضمت رجليها علي زبي احنا واقفين احححح يا نور دخل زبك وطالعو خلية يحك في كسي اةةة يا خالتو كسك مغرق زبي اوووف كسك نار بتنزل منها انا واقف ببوس فيها وبرضع بزازها اووف عليكي يا شرموطة خلتها تقعد علي الكرسي الكنبة تفشخ رجليها يلا يا نور دخل زبك مش قادرة شايف كسي هايج ازاي يا نور وتضرب بايدها علي كسها عايزة زبك بفشخ كسي يا ابن اختي نكني روحت اقعد ادعك كسها برأسي زبي احححح كسك نار يا شرموطة اححح دخل يا نور نزلت عسلها علي زبي يلا يا نور دخل روحت مدخل زبي في كسها اححححح اةةة نيك يلا افشخني ضميت جسمي عليها اقعد انيك فيها وهي تشخر احخخخخخ انت متناك اووي وعرص افشخ خالتك* سايب خالتك وامك للبواب وابنة با متناك يا عرص اةةةة انا كانت هايج اووي من كلامها اقعد اهبد فيها ةةةة مش قادر يا سعاد حجيب هات في كسك يا نور اححححح اةةةة جبت* وهي جابت معايا روحت قاعدت علي الكنبة عريان وهي علي الكرسي وكسها بلع للبن كلة مفيش خاجة علية احية كانت هايجة اووي شكلها لقتها جت اترمت في حضني قالتي اتبسطت يا نور مردتش عليها قالتي في اية قولتها انا شافتك انتي وامي مع محمود وابنة قالتي انا عارفة قولتها انا مش عرص ومش ديوث قالتي امك ست محرومة وانا زيها مينفعش نقعد كدة سنة محدش يلمسنا اقعد تقنع فيا ان دة وضع موقت لحد ما يرجعوا من السفر تقولي انا بعمل كدة غصب عني انا لسة صغيرة وتعبانة والكلام* دة لحد ما لقتها بتحضني وتعيط تقولي انا حبطل اتناك من حد طول ما انت جنبي ومش حبص لحد تاني وحسمع كلامك طول ما انت معايا ومحدش حيلمسني غيرك حضنتها جامد* واقعد ابوس فبها واندمجنا مع بعض ايدي راحت علي طيزها قالتي عجيك قولتها اووي نفسي فيها قالتي لا انا متنكتش فيها قبل كدة قالتي تعالي نخش الاوضة مسكت زبي وسحبتني لحد الاوضة انا وراها اول ما دخلنا مسكت شعرها اقعد ابوس فيها رمتها علي السرير نزلت الحس كسها اححح كسها سخن لسة لبني فية اقعد الحس فية كلو طعم لبني امممم كسك ناعم اووي شد زنبوري يا حبيبي اةةةة وتشخر اخخخخخ يا حبيبي الحس كويس اتك علي راسي وتحرك كسها علي وشي انا* لساني علي كسها اوووف يا حبيبي اححح لقتها غرقت وشي كلو عسل دخلت صوابعي* في خرم طيزها اححح يا نور بلاش اقعد ادخل فية واطلع بليت صوابعي تاني دخلت في طيزها اتنين اححح يا نور طيزي فيها نار لقتها بتقولي* في كريم هناك هاتوا جبتوا قالتي ادهن طيزي بية دهنت زبي وطيزها قالتي براحة يا نور دخلت زبي واحدة واحدة بقيت خبرة من للي عملتو مع الاء واخوها دخلت زبي براحة اةة يا خالتو ضيق اووي اةةةيا نور* براحة اححح انا بحشر زبي اكتر ويفشخ طيزها بايدي اححح يا نور اقعد واقف وراها انا زبي في طيزها اقعد انيك في طيزها مكنتش قادر كانت ضيقة اووي وهي بتشخر وتشتم اححح يا نور انا منيوكة انا كسي بتاعك يا نور اححححح اووووف طيزي براحة عليها اةةةو نيك طيزي انا شغال وطيزها كانت ضيقة اووي وماسك شعرها بايدي وركبها زي الفرسة اقعد اهبد فيها اةةة يا خالتو انتي بقيتي منيوكتي وشرموطتي محدش حيفشخك غيري اةةة ويضرب بايدي علي طيزها* انتي مرة متناكة زي امي وشرموطة اوووف عضلات طيزها بتعصر زبي جواها اةةة نيك يا حبيبي لحد ما لقيت زبي بينفجر جواها لبن اةةةة فضلت فوق منها ما زبي نام واترميت جنبها مكنتش قادر لقتها اترمت في حضني قولتي اتبسطت قولتها اووي يا خالتو كان نفسي اتناك قي طيزي من زمان بس مكنتش اعرف انو من زبك انت ابن اختي انا بحسس علي طيزها بزازها علي صدري لقيت تلقونها بيرن لقتها امي نادية قولتها ردي وافتحي الصوت كانت الساعة لسة ١١ الصبح ردت عليها قالتها اية يا شرموطة برن عليكي من بدري كانتي بتتناك ولا اية قالتها كانت نايمة يا لبوة ردت عليها مين كان ناي عليكي يا وسخة انا عارفكي علطول هايجة قالتها والهي كانت نايمة* في حاجة ولا اية امي قالتها* اصل الواد تامر هايج وعايزني انا نفسي فية قولت اتصل بيكي قبل ما نيجي روحت شاورت لخالتي قولتها خاليهم يجوا قالتها تعالي يا لبوة انا عارفكي لما تكوني هايجة* قالتها نص ساعة وحكون عندك* وقفلت قالتي انت عايز تشوف امك وهي يتتناك ولا اية قولتها تيجي لية انا مش عارف ارد عليها اقولها اية قالتي مالك فيك اية قولتها هو تامر بينام معاكي انتي كمان يا سعاد قالتي لا قالتي رد عليا انت بتحب تشوف امك بتناك قالتها عادي نفسي امي تبطل تعمل كدة عايزك امسك عليها حاجة علشان تبطل تعمل كدة قالتي طيب انا حقوم استحما قبل ما تيجي انت قوم خش الحمام التاني زمنهم علي وصول دخلت استحميت ولبست اقعد في اوضة النوم بتاعت سعاد اقعد افكر هو انا ديوث نفسي اتفرج علي امي وهي بتتناك ولا اية انا عرص ولا اية قطع تفكيري سعاد بتقولي مالك في اية قولتها ولا حاجة لقينا باب الشقة بيخبط دخلت الاوضة* بسرعة قالتي متطلعش لحد ما اجيلك طلعت خالتي انا قاعد قي الأوضة طلعت واقفت علي باب الاوضة لقيت امي لبسة عباية سمرا وداخل وراها شب اببض بس طويل شوية سنة بتاع ٣٥ سنة داخل باس خالتي* وسلم علبها* قاعد في الصالة يتكلمو وطالع حيشيش قاعد يلف سجاير لية ولامي ويشربوا بعد كدة امي قالت لخالتي حخش اغير واجلكم* دخلت امي الاوضة بتاعت الاطفال قلعت هدومها ولبست قميص نوم كانت جاية بية في الشنطة طلعت قاعدت مع خالتي وتامر دة قالها مش يلا امي سحبتوا من ايدوا دخلت بية الاوضة وخالتي جات ليا* لقتني واقف علي الباب قالتي يخربتك حتفضحنا وكان زبي واقف* قالتي اية دة كمان قولتها ما تيجي نتفرج عليهم قالتي بس جتفضحنا قولتها تعالي بس روحنا لقينا امي نايمة علي السرير والواد قاعد بيلحس في كسها هي بتتلوي* تحت منوا طلعت الموبيل بتاعي اقعدت* اصورهم ولقيت خالتي نزلت تمص زبي للي بقي واقف اكتر من اي واقت وبتمص فية انا مركز مع امي هي علي السرير وتتوجع اةةة الحس يا عرص با متناك* وامي بتضربوا علي وشوا وخالتي تحت مني بتمص زبي انا بصور امي مكنتش قادر اقعد اتفرج علي امي لحد ما هجت اووي وزبي جاب علي وش خالتي شفايفها والواد كان فشخ امي علي السرير ونامو جنب بعض خالتي قالتي كفاية تعالي علشان زمانهم طالعين روحت معاها الاوضة وكانت صورت كل حاجة حصلت وامي بتتناك بعد كدة اقعد علي السرير لحد بعد نص ساعة لقيت خالتي جت ليا قالتي امك نزلت روحت اتبسطت يا عرص قولتها* اوي بس تعبت اووي انا نزلت كتير انهاردة قالتي طيب يلا علشان تروح اعمل حسابك انت جوزي بقي يعني كل يوم حتنكني قولتها انت تومري قولتها هو مين تامر دة قالتي واحد صاحبها قولتها امي بتنام مع كام واحد راحت ضحكت قالتي متعدش يا حبييي امك للي* بيعجبها ببتخلية يركب ضحكت قالتي فك يقي خليك فري قومت سلمت عليها نزلت كاتت الساعة ٢ ونص قولت اروح* استنا الاء تطلع من المدرسة روحت واقفت قدام المدرسة لقيت حمو طالع روحت علية* قولتلو فين اختك قالي اهية طالعة هو في حاجة ولا اية قولتلو لا عادي يا لولو لقتها طالعة قالي اهية يا قلب لولو روحت عليها قولتو روح انت يا وجهز نفسك ليا بنذاكر مع بعض سابني ومشا روحت ليها* قولتها* اقفي كلميني وقفت قالتي عايز اية انت مش بتحبني الاول اخوي بعد كدة امي وانا عايز اية قولتها اهدي بس انت وراكي اية قالتي عندي قولتها فكك منوا تعالي حنقعد في اي حتة نتكلم* خدتها من ايدها روحنا كافيتريا نقعد فيها علي البحر لقتها بتعيط قولتها انا بحبك يا الاء وانتي عارفة كدة للي بيني وبين امك دية شهوة روحت وقتها لو مش عايزني اقرب لخوكي تاني مش حقرب منوا بس متبعديش عني قاعدنا نتلكم لحد ما طلبت مني حاجة مكنتش متوقع انها حتطلبها مني ياترا الاء طلبت مني اية
استنوني الجزء القادم
الجزء الثامن
لقيت الاء بتقولي انا عايزة اشوف امي انت بتنكها قولتها ما انتي شوفتي كل حاجة قالتي اة شوفت بس هي مشفتنيش انا عايزها تعرف اني عارفة قولتها مش حينفع كدة ممكن يحصل مشاكل بنكم قالتي انت مالكش دعوة مش بتقول بتحبني نفذا بقي لو عايزنا نكمل مع بعض قولتها ماشي اقعدنا نتكلم وكدة روحنا* البيت علي الساعة ٥ دخلت نامت صحيت الساعة ٩ قولت انزل اشوف حمو وصفاء قومت لقيت امي قاعدة بتتكلم في التلفون قولتها انا نازل شوية وراجع نزلت خبطت علي صفاء فتحت ليا قولتهاامال فين الاء وحمو* قالتي حمو جو بيذاكر ولاء بستحما روحت حضنها جامد وايدي علب بزازها قالتي العيال يخربتك انت مش بتشبع* قولتها حد يشبع منك قالتي خلاص بكرة متروحش المدرسة تعالي بوستها جامد لقيت اسماء جت واقف تتفرج علينا روحت بعدت عن صفاء وسلمت علي الاء وصفاء قالتي اخش اعملكم حاجة تشربوها قولتها ماشي دخلت انا روحت اقعد جنب الاء قالتي انت اية معندكش دم انا هنا مش حاسس ولا اية قولتها بكرة متروحيش بقي المدرسة امك قالتي تعالي بكرة قالتي قشطة روحت مسكت بزازها لسة ببوس فيها لقيت حمو طالع حسيت انو شافني قالي يا نور مش حنذاكر انهاردة ولا اية قالتو جي ليك اهو بس كانت بسلم علي اختك راحت قالتو خش جايلك مالك مستعجل كدة يا لولو روحت بصيت ليها وهو بص ليها قالها* اية لولو دية قالتلو بدلعك ولا نور بس للي بيدلعك خش يا لولو نور جايلك الواد داخل وعيونو في الارض قولتها اية لبي عملتية دة قالتي عملت اية قولتها ازاي تقولو كدة كدة حيعرف اني حكيت ليكي وشفتيني انا بينكوا قالتي فكك دة عيل خول ومتناك خش ظبطوا بس انت هو حينسا كل حاجة بس خلي لبن لبكرة بقي* ضحكت علي دخلت امها بتقول قي اية ضحكوني معاكي ولا حاجة اصل نور بيحب الهزار انتي عارفة قومت دخلت لقيت حمو قاعد علي السرير لقيتوا بيعيط قولتلو مالك يا لولو قالي انت حكيت لاختي للي حصل ازاي حتكلم معاها بعد كدة انت ازاي تحكي ليها واقعد يعيط قولتو هي شافت انا مقدرتش اخبي عنها حاجة علشان هي مصورة كل حاجة وشافت كل حاجة لما كانت معاك قالي هي ممكن تقول لامامتي قولتلو لو عايز تقول كانت قالت من الاول لكن هي بتحبك وبتخاف عليك يا لولو قالي انت كانت بتعمل اية معاها شوفتك وانت ماسك بزازها وبتبوسها قولتو انت عارف اني بحبها حتجوزها بعد ما نحلص مدرسة قالي يعني بتعمل حاجة معاها قولتلو زي ما انت شوفت كدة قالي بجد قولتلو اة قولتلو احنا حنقضيها كلام ولا اية زبي مش وحشك ولا اية يا لولو* قالي طبعا انا اقدر لقيتوا نزل جري علية مص فية وبعد كدة فشختوا نيك طبعا ونزلت مرة واحدة فضلت قاعدة جنبوا كانت الساعة داخلة علي عشرة ونص خدت بعضي وطلعت مكنتش قادر بردو نامت زي القتيل وصحيتي تاني يوم الصبح لبست انا واخوي نزلنا احنا علي السلم قبلت الاء و صفاء نازلة قولتها في اية انت مش رايحة المدرسة ولا اية قالتي اصل حمايا* تعبان اووي لازم اروح اشوفة ولقيت الاء بتخبط علي زبي بتقولي معلش* بقي وضحكت قالتي يلا يا بت جدك تعبان نزلو جري انا قولت اروح بقي المدرسة روحت طبعا اول ما دخلت لقيت ادهم جي عليا بيقولو عامل اي وحشتني قولتلو انت كمان قالي طيزك عاملة اية قولتلو خفت شوية دخلنا الفصل كان عندنا حصة رياضة كان كل الفصل نفسوا الجدول كلو يكون رياضة اووف علي مدرسة الرياضة ميس مريم مسحية ما ادرك بجسم المسحين الشعر والجسم للي زي ياسمين صبري الجيبة للي قوق الركبة البزاز المرفوعة الشعر للي نازل عليهم* البلوزة المفتوحة من عند الصدر كانت بتخش الفصل كلو يجنن اول ما دخلت لقيت ادهم بيحسس علي زبي بيدعك فية.جامد يقولو نفس افشخها يا نور قولتلو اهدي قالي مش قادر قالي لازم نشوف حل ليها علشان ننكها قاعدنا طول الحصة نلعب في ازبار بعض لحد ما نزلنا الحصة كانت خلصت* وخلصنا المدرسة خدت بعضي وروحت انا طالع دخلت اسال علي صفاء والاء لقتهم لسة مرجعوش طلعت ملقتش امي اتصلت ليها مردتش كتير رنيت* علي خالتي سالتها عليها قالتي عندي بس مش حينفع تكلمك عرفت انها بتتناك قالتي عدي عليا بليل قولتها طيب خدت بعضي نامت علشان كان عندي درس الساعة ٥ ظبط المنبة نامت صحيت علي ماعد الدرس لبست ونزلت كانت صفاء والاء لسة مرجعوش اتصلت اسال عليها الاء قالتي شوية راجعين اصلو تعبان اووي قفلت معاها نزلت روحت الدرس كانت انا الوحيد للي في الدرس دة للي واد وكان معايا ٣ بنات بس مكنتش بفكر في حد فيهم كان دخلت الدرس عادي قاعد انا وبسنت جنب بعض قدامنا عبير ونسمة قاعدنا ناخد الدرس عادي وببص علي عبير ونسمة لقيت وشهم محمر اووي معرفتش في اية لقيت ايدهم تحت عبير بتعض في شفايفها مركزتش معاهم فضلت في الدرس بقي كل شوية ابص عليهم القيهم في عالم تاني ووشهم حاسس انو بيطلع نار شوية قولت لقيت ايديهم بتتحرك تحت الترابيزة قولت احا ممكن يكونوا بيلعبوا في بعض قولت لازم اعرف عملت ان القلم وقع في الارض نزلت بسرعة اجيبوا احية لقيت اية عبيرة علي كس نسمة ونسمة ايدها علي كس عبير احا طالع بسرعة مش مصدق*في دماغي احا دول شرميط اووي ببص ليهم* لقيت عبير بتبص ليا وبتضحك ونسمة بتضحك زيها ولقيت زبي واقف وببص ليهم وهو شغالين دعك في بعض وبيضحكوا لقيت رجل عبير بتخبط في رجلي بتلعب فيها رجل نسمة علي رجلي التانية انا مش مستحمل خالص لحد ما خلصنا* الدرس نزلت انا وعبير مع المدرس ونسمة كانت جارت بسنت ساكنين في نفس البيت ومشينا انا وعبير ساكتين محدش بيتكلم لحد ما وصلنا تحت البيت بتاعها كانت ساكنة* قريب قالتي ياريت تكون اتبسطت من للي شوفتوا اوعي حد يعرف الكلام دة قولتها انا عيل قدامك وضحكنا قالتي ابقي عدي عليا بكرة نروح الدرس مع بعض احنا* كنا بناخد درس انا وهي مع مدرسة تانية قولتي طيب قالتي رقمي اهو ابقي كلمني قولتها اوك وسبتها مشيت كانت الساعة ٧ ونص لقيت خالتي بتتصل بتقولي انا مش قولتك انك جوزي ولا كس خالتك مش وحشك قولتها كانت جي ليكي من غير ما تتصلي قولتها نص ساعة وحكون عندك قفلت معاها روكبت الترام ووصلت عندها خبطت فتح ليا كانت لبسة قميص نوم احمر دخلت بوستها واقعد اكل في شفايفها واعض فيها اقولها امي كانت بتعمل اية عندك يا لبوة هي تقولي كسها كان بياكلها جاية تتناك يا عرص وانا بعض شفايفها لقتها نزلت علي الارض قلعتني البنلطون البوكسر قالتي يخربتك لما بتسمع ان امك بتتناك زبك بيكبر اووي يا عرص اححححح خالتي تمص فية جامد اححححح زبك عريض يخربتك امممممم وتلحس البيض اةة يا نور يا عرص يا ابن اختي الشرموطة* امممممم انا ماسك راسها بحشر زبي فيها احححح يا خالتو انتو شرميط اووي اوووف مصي يا خالتو اهو يا قلب خالتو زبك عريض اوووي شدتها ليا احنا علي الباب رفعت رجليها نزلت الحس كسها اممممم* كسها كان غرقان عسل اقعد الحس فية احححح يا نور الحس اةة مش قادرة يخربت كسك يا خالتو كبير اووي زنبورة كبير اوووي انا بشد فية شد يا حبيبي كس خالتك اةةة لقتها بتترتعش وبتجيب عسلها كلو علي وشي اةةة يا نور مش قادرة اقف كسي اووف حرام عليك لسانك نار انا شغال لحس دخلت صوابعي في طيزها قالتي لا يا نور طيزي اتعورت من المرة للي فاتت كلمت دخلت صوابعين كمان اححح يا خالتو طيزك بقت واسعة اووي يا شرموطة اةةة يا نور زبك فشخني المرة للي فاتت يا بن العرص اقعد الحس في كسها وهي تجيب علي وشي لحد ما لقتها مش قادرة تقف* نزلتها علي الارض خلتها تعمل وضع الركبوب وفشخت رجلبها طلعت حطيت زبي علي خرمها اححح خرمك بيطلع نار يا شرموطة* انا يضربها بكف ايدي علي طيزها كل دية طيز عايلة كلها شرميط يا سعاد هي تقولي امك أكبر شرموطة فينا للي جابتك يا عرص يا متناك دخل زبك مش قادرة انا مكنتش قادر روحت حشرة مرة* في واحدة في طيزها احححح يا نور نيك مش قادرة اةةو يا خالتو خرمك واسع يا متناكة يا كسمك اةةة نيك يا متناك اقعدت داخل طالع في طيزها اووف علي طيزك يا خالتو انتي زي نادية شرموطة طلعت زبي من طيزها جت مصت فية مكنتش قادر قولتها حجيب قالتي* استن بعدت عني فشخت رجليها انا نزلت الحس ليها كسها كان كلو عرق وعسل اووووف علي رحتوا مكنتش قادرة وتبصوت اححح يا نور الحس كسي مش قادرة اووف الحس يا متناك هي بتتك علي* راسي انا مش قادر لحد ما زبي هدا شوية بعد كدة حطيتوا علي كسها اقعد ادعك بية دخلو يا حبيبي مش قادرة روحت نامت عليها هي لفت رجليها عليا اةةو اقعد انيك فيها لحد ما قولتها مش قادر يا خالتو اجيب فين* قالتي في كسك خالتك يا حبيبي احححح وروحت جبت في كسها كانت علي اخري* وفضل زبي في كسها وهي لفة رجليها عليا واحنا علي الارض قدام الباب فضلت قاعد كدة شوية لحد ما زبي نام وطلع من كسها نامت جنبها علي الارض وكسها لسة بينزل لبن لقتها لفت ليا قالتي عايزة اخلف منك قولتها يا ابن اختي قولتها وجوزك يا لبوة قالتي جوزي خول زبوا قد صوابعك رجلك الصغير هزرنا شوية* قولتها مين للي كان مع امي قالتي واحد متعرفهوش صحابها قولتها هي امي بتعمل كدة من امتة قالتي من زمان دية هي للي علمتني الشرمطة قطع كلمنا الباب بيخبط احا* مين احنا عريانين علي الارض خد هدومي وهي لبست القميص وببص علي كسها لقيتوا لسة فية لبن وفي لبن علي الارض احا روحت انا جريت علي الاوضة وهي فاتحت دلخت البس انا احا نسيت البوكسر
استنوني الجزء للي جاي
انا نور عمري حاليا٢٥ سنة
امي نادية عمرها٤٥سنة
اخي شادي ٢٠ سنة
ابي هاني ٤٧سنة
خالتي سعاد ٣٥سنة
في اشخاص كتير في قصتي حتبان من الحلقات
قصتي حيقية وفيها حزء من الخيال قصدتي بدات من عشر سنين لحد دلوقتي مستمرة فيها كل متعة دياثة و محارم ولواط وسحاق اتمنا تعحبكم واعذرواني اول مرة اكتب قصة
القصة دية حياتي حتلقي اجزاء مفهاش نيك كتير علشان دية بجد قصتي
ياريت تعجبكم
الجزء الاول
انا نور حياتي زي اي شب عايش انا ومامتي واخوي وولدي عايشين في احد الاماكن الرقية في الاسكندرية في الصبح في المدرسة انا واخوي بليل في النادي او عند جدتي
مامتي زي اي ست طولها ١٧٥ ووزنها ٨٥ بزازها كبيرة بس ماشية مع جسمها طيزها كبيرة شوية ومرفوعة من ورا لبسها بنطلونات وبلوزات وساعت جيية عادي وساعت
بدات قصتي لما كانت في اخر الصف التاثي اعدائي بعد ما ابتدا ابلغ احس ان زبي ابتدا يقف كانت مش عارف اي حاجة عن الجنس ولا يعني اي افلام جنسية واي شي
في يوم رجعت من المدرسة تعبان فتحت الباب مكنش فية اي صوت في الشقة قولت يبقي مامتي نزلت السوق واقفت علي باب الشقة وقلعت الكوتشي سمعت صوت اهات استغربت روحت ناحيت اوضة مامتي لقيت الباب مفتوح ببص علي السرير لقيت خالي احمد نايم ومامتي قاعدة علي زبوا عمالة تقول احححح زبك فشخني اةة فشختك اختك يا احمد مش قادرة نيك اختك اةةة كسي بتاعك يلا هات مش قادرة يلا مش قادرة زبك فشخني اختك متناكة بعد لقيت خالي احمد بيرتعش ومامتي بتضم علية يرضع بززاها يقولها يخربتك فشختيني راحت نامت جنبوا كان اول مرة اشوف جسم مامتي عريان كلو وبزازها وكسها ببص علي زبي لقيت البنطلون غرقان لبن قولتلو ولع سجارة يلا البسي قبل العيال ما يجوا روحت بسرعة ناحيت الباب لبست الكوتشي ونزلت لفيت في الشارع انا دماغي حتقف من للي شافتوا خالي احمد للي بيعملني زي ابنه بيعمل في اختة.كدة
دماغي مش عارف حعمل اية لفيت شوية بعد كدة روحت خبطت علي الباب دخلت لقيت امي قاعدة لبسة قميص قصير بيتي وخالي كان نازل دخلت
ماما:فين اخوك يا نور
انا:انا تعبت استاذنت من المدرسة روحت لوحدي
ماما:مالك يا حبيبي قربت حضنتني حط وشي بين بزازها
انا:ابعدي يا ماما انا تعبان
ماما:خلاص ياحبيبي خش خد دش نام حعمل الاكل اصحيك
دخلت الحمام ببص في الهدوم لقيت اندر امي مرمي علية خدتوا ببص فية لقيتوا ماليان عرق مش غير ما احس لقيت نفسي بشم فية وبلحس فية ابتدا زبي يقف لوحدو روحت ماسكت زبي اقعد ادعك فية انا بشم في ريحت اندر نادية وبلحس فية لحد ما جبت لبن غرق الحمام استحميت وطلعت دخلت حطيت دماغي علي السرير ونامت
نسبت اقولكم والدي شغال في السعودية بيجي كل سنة شهر
نرجع لقصتنا صحيت من النوم لقيت امي واخوي قاعدين علي الترابيزة الاكل محطوط اقعدنا اكلنا ابتدات ابص لامي نظرة تانية وابص لجسمها واتخيلها وهي قاعدة علي زب خالي وبزازها مدلدلين وهو بيعصر فيهم وهي بتشرب السجاير وابتدا زبي يقف انا باكل بس محدش كان ملاخظ خلصنا اكل واخوي دخل نام انا واقفت اساعد امي في اشيل الاكل انا عيني بتص علي جسمها وزبي واقف كل شوية اتعمد اخبط فيها المس جسمها هي مكنتش حاسة بحاجة وواقفت معاها في المطبخ عيني علي جسمها بعد ما خلصت قالتي انا رايحة عند جدتك تعالي معايا قومنا لبسنا هي لبست بنطلون ضيق علي جسمها وبلوزة* بزازها بانية منها وامي مش محجبة انا لبست شورت وتشرت ونزلنا جدتي ساكنة في اخر الشارع بتاعنا وساكن قدام شقة جدتي عمتي امل وبناتها* اسماء وشيماء وجوزها ميت من سنتين
عمتي من النوع الجسم المربرب للي بزازها قدامها مدلدلين واصلة لحد بطنها وطيزها كبيرة اووي وبتلبس عبايات نقاب علطول
واسماء ٢٢ بس جسمها زي ايتن عامر كدة* بزازها مرسومة وطيزها مظبوطة* وشعرها طويل
وشيماء ١٣ سنة جسمها لسة بزازها لسة بتطلع وطيزها لسة قد للمونة
طلعنا عند جدتي عمتي ساكنة في الشقة للي قدامها علطول الدور مكنش فية غيرهم كان الباب علطول مفتوح انا كانت متعود اروح العب مع شيماء روحت وعمتي جت قاعدت مع امي وجدتي دخلت علي شيماء شوفتها نايمة انا طالع ببص علي اسماء لقتها قاعدة علي السرير* لبسة كاش مايوة بتتكلم في التلفون ايدها علي كسها بتدعك فية روحت* واقفت ورا بأب الاوضة اتفرج عليها هي بتدعك في كسها عاملة تقولي دخل زبك كلو يا يوسف زبك وحشني اووي نفسي تنكني زي امبارح* نفسي زبك يفشخني بتدعك في كسها* جامد انا لقيت زبي واقف من غير ما حس لقيت ايدي بتدعك في زبي بتفرج علي* اسماء علي بتفرك كسها عاملة تتوجع تقول انا شرموطة انا متناكة انا لبوتك يا يوسف مش قادرة انا بدعك في زبي مش قادرة وفجاء رجلي خبطت في الباب لقيت اسماء بصت لقتني ماسك زبي بتفرج عليها قالتي اية للي بتعملو دة شدتني علي السرير* انا زبي واقف قدامي ونايم علي السرير لقتها بتقولي بقيت راجل اهو لقتها نزلت علي زبي حطيت ايدها علية كانت اول مرة في حياتي حد يمسك زبي ومين بت عمتي اسماء لسة بتحط شفايفها علية لقت نفسي ارتعشت وجبت لبن كتير علي ايديها وشفايفها وجسمها ارتعش كتير لقتها بتحضني تقولي اوعي تقول لحد للي شوفتوا للي عملنا انا حبسطك علطول كانت عامل زي الانسان الالي لقتني بقول حاضر* محستش بنفسي غير انا بلبس وطالع رايح لجدتي وسبت اسماء خدت امي روحنا دخلت لقت اخوي ببتفرج علي التلفزيون* دخلت غيرت وامي دخلت غيرت اقعدت في الاوضة بتاعتها انا روحت اقعدت مع اخوي بعد شوية دخلت اشوف امي لقتها قاعدة لبسة قميص وماسكة التلفون بتتكلم فية صوتها واطي قربت من الباب سمعت بتقول بكرة يامحمود تعالي الصبح لما بعد ما ينزلو المدرسة قولت مين محمود دة كمان هو انامامتي شرموطة ولا اية مين دة كمان وقفت اسمع لقتها بتقولو انت وحشني اووي وزبك وحشني* عقلي واقف عن التفكير دخلت الاوضة بتاعتي قولت لازم اشوف مين محمود دة
انتظرني الجزء القادم
وياريت القصة تكون عجباكم
صحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مششصحيت تاني يوم قومت عملت حسابي اني لازم اعرف مين محمود للي مامتي كانت بتكلمو امبارح دة لبست لبس المدرسة ونزلت انا اخوي مشيت انا اخوي لحد اخر الشارع قولت* لاخوي انا مش قادر اروح بطني لسة وجعاني من امبارح قولتلو انا حرجع البيت انا روح المدرسة كانت في ثواني طالع الشقة من الباب للي في المطبخ وداخلت اوضتي
بعد ربع ساعة بيص لقيت مامتي لبسة قميص نوم احمر مش مغطي حاجة حتة كسها باين وبزازها حلمتها واقفة فيها ومولعة سجارة وقاعدة* علي الكنبة وماسكة التلفون بتكلم فينك يا كسمك العيال نزلو يلا علشان زبك وحشاني يلا بسرعة قفلت لقيت في ثواني الباب ببخبط وقلبي كان بيدق حاسس انو حيقف في ثواني كانت امي بتفتح* الباب* اتفجت محمود طالع البواب* بتاع العمار بتاعتنا احية الصعيدة للي قاعد* قدام العمارة مش ببتكلم مع حد في ثواني لقيت ببشد امي بيقولها مالك يا متناكة كسك بياكلك من امبارح لية* هي بتقرب علية بتشد شفايفوا وهي ببعض شفايفها ماسك ببعصر بزازها من فوق القميص* وبيضريها علي بزازها يقولها يا شرموطة شايفوا بتاكل لسانها قالتو زبك* وحشني يا فحلي انا متناكتك انا لبوتك نزلت علي الأرض* رفع الجلبية بتاعتوا احييية طالع زب اشبة بعمود كبير اووي ضخم راسو عريضة امي بلعتوا كلو في بقها كانت شرموطة* خبرة في المص وهي ماسك راسها وشعرها بيحشر زبوا في بقها هي بتتوجع مش قادرة تتنفس وهما واقفين علي الباب* راح شدها من شعرها زي الكلبة علي الارض وراة وقاعد علي الكنبة كل دة انا ماسك زبي بفرك فية واقف بتفرج قاعد علي الكنبة هي قاعدة علي الارص اقعد* يضربها بقلم جامد يقولها* انتي اية يا متناكة يا لبوة يا شرموطة يضربها بقلم هي تقولو تاني اضرب وماسكة زبوا بايدها بتدعك* فية يقولها زبي دة سيدك يا متناكة* يا لبوة تنزل تمص فية يمسكوا* يضرب بية علي وشها يدعك زبوا في وشها هي تتوجع تحت مش قادرة* عايزة* اتناك زبك ناشف اووي اححححح وهي يحشروا في بقها راح شدها علي الكنبة قطع ليها* القميص* مسك بزازها* يعصر فيها* ويشد حلمتها وهي احجح مش قادرة بزازي انا متناكة انا كلبة ليك هو يعصر ويشد حلمتها اةةة* افشخني كسي مش قادر يا محمود نفسي اتناك منك قدام الناس كلها* نامت علي الكنبة* راح فشخ كسها اقعد يدعك براس زبوازالعريضة اووي مامتي تحتوا بتتوجع عاملة تقولو دخلو مش قادرة* انا متناكة هو يضرب بزبوا العريض علي كسها** في مرة واحدة رشق زبوا في كسها حسيت ان مامتي اتقسمت نصين من زب محمود* اقعد ينيك فيها براحة هي لفة رجلية علية بتتوجع* اححححح زبك فشخني يا محمود* مش قادرة اةةةة زبك ببوجع اووي انا نزلت علي منظر امي لبن غرق الارض محستش بنفسي غير ومامتي* راكبة علي زب محمود بتنط علية هو بيعصر وبزازها علي الارض وببهبد فيها مامتي بتوجع مش قادرة خلاص كسي اتقسم نصين يقول انتي كلبة ليا يا شرموطة لحد ما جاب لبنوا في كس مامتي وهي اترمت علي الارض هو قام جاب الجلبية بتاعتوا ولبسها وسبها مرمية علي الارض* قالها اعملي حسابك احمد جي ليكي بكرة ظبطي نفسك* وابعتي الفلوس مع ابنك* انا مش حنيكك ببلاش وقفل الباب نزل
انا واقف ببص علي امي زبي مغرق ايدي والأرض لبن هي نايمة علي الارض عريانة ومولعة سجارة ولبن لسة بينزل من كسها لسة برفع البنطلون بتاعي علشان اروح عند* باب المطبخ علشان انزل حسيت ان امي حست ان في حركة روحت* جريت علي المطبخ علشان انزل لقيت مامتي جرت ورايا لحد المطبخ لسة بجري لقت مامتي عمالة تقول حرامي* حرامي انا وصلت للباب المطبخ هي حرامي حرامي نزلت جري علي سلم المطبخ مش حاسس* بنفسي لقيت الايد للي بتسحبني علي جو الشقة ببص لقيت طنط صفاء جارتنا بتقول* لماما في اية مامتي مردتش دخلت علشان كانت عريانة انا مكنتش قادر اخد نفسي دماغي حتقف وقلبي
طنط صفاء في اية يا واد مالك كانت بتبص علي اية ويتجري لية كدة وامك مالها وانا واقف قدامها برتعش وبلبس المدرسة مش حاسس بنفسي مش عارف اقول اية لقتها سحبتني من ايدي دخلت* بيا علي الكنبة وجابت ليا ماية انا مش عارف اقولها اية
طنط صفاء* دية جارتنا ٤٥ سنة بس اية حتة مرة مفبش زيها جسمها مظبوط بزازها مربرة مش كبيرة اوي هي مرة طويلة زي وفاء عامر بظبط عندها الاء بنتها ٢٠ سنة فرسة زي امها* عند حمو ١٥ زي امو واد اببض ناعم خالص مالهوش في اي حاجة بس للي يشوفوا يقول بت ابوهم مات من ٥ سنين
دخلت شريت ماية كان عيالها في المدرسة وهي كانت لبسة قميص نوم حلمتها كانت باينة فية هي تحت الركبة* قاعدت قدامي حطت رجل علي رجل قالي كانت بتعمل اية مستخبي من اية احكي بدل ما اطلع اقول لامك انك كانت واقف فوق
قالتها خلاص يا طنط حقول بس بلاش مامتي علشان خاطري انا* قاعد مش عارف اقول اية لقتها بتقول اية اطلع ليها ولا اية قولتها يا طنط قالتي اوفر عليك انا انت شوفت امك بتتناك الكلمة نزلت عليا زي التلج محستش بنفسي غير انا بعيط هي بتحضن فيا قالتي اهدي يا حبيبي كل حاجة ليها حل قالتي احكي للي حصل حكيت ليها قالتي امك محرومة جوزها مشمش معاها بيقد سنة مسافر اي ست كدة لازم تعمل والانسان ضعيف يا حبيبي اقعد* تتكلم انا خلاص الدموع نزلت من عيني اقعد* تهزر معايا تقولي انت مش مصاحب بقي فين البنات صحابك انت مش كانت بتحب الاء قولتها* ولسة بحبها هي وامها واقعد تضحك تقولي امها كمان انا عيني ابتدا تيجي علي جسم صفاء وبزازها للي كانوا طالعين اووي من القميص وحلمتها للي واقفة زبي ابتدا يقف هي لحظت كدة قالتي شكلك كبرت اووي قولتها انا بحبك اوي يا طنط انتي الاء قالتي تحت الاء اةة انا كبيرة عليك قولتها* كبير فين بس يا وطنط احنا للي كبرنا قدامك انا عيني علي بزازها قالتي عينك* بقي انا عذراك علشان امك قالتي حقوم اعمل ليك شاي قامت انا عيني علي طيزها هي كانت ماشية بتتلوي زي الشرميط انا عيني حتاكل طيزها اية المرة دية جسمها جامد اووي كان نفسي اجرب النيك واشوف دخلت المطبخ عليها واقفت علي الباب وعيني علي طيزها لقتها بتقولي اية للي جابك قولتها جي اساعدك دخلت واقفت بتفرج علي طيزها وبزازها وزبي عامل خيمة في البنطلون بصت ليا وضحكتك قولتي مش قولتك اقعد برة قولتها انتي مستحملة ازاي* كل دة من غير حواز قالتي اتعود قولتها مامتي ازاي مش مستحملة سنة واحد قالتي قدرات بقي وقفت وراها قولتها انا بحبك يا صفاء وبموت فيكي لفت ليا قالتي عيب انا قد امك تقول الكلام دة ليا مسكت زبي قالتي دة كمان عيب يقف كدة وهنا محستش بنفسي غير انا بحط شفايفي علي شفايفها بضمها عليا وهي يتبعدني عنها بتضربني جامدة انا ماسك فيها يبوس فيها اكتر بعصر جسمها كلو في ايدي هي بتضرب* فيا تقولي عيب كدة يا نور انا قد امك ابعد عني ابعد انا ماسك* فيها ببوس فيها مش عايز اسبها نزلت الحس رقبتها لحد بزازها هي بتبعدني بس المقاومة قلت عرفت انها استجابت ليا طلعت ابوسها تاني اقولها بحبك يا طنط صفاء انا كانت حموت واحضنك وجسمك كانت حموت علية نزلت قطعت ليها القميص مسكت بزازها ارضع فيها حلوين اووي يا طنط بزازك كلها للبن هي ساكتة مش سامع صوت عضيت حلمتها لقت طلعت منها اهات بسيطة اقعد العب بلساني في حلمتها هي اححح ارضع بزازي مش قادرة* بقالي كتير محدش رضع منهم شد فيهم انا* بعصر فيهم حلوين اووي لقتها بتضم بزازها علي وشي تقولي مش قادرة كانت حاسة اني مش حتناك لحد ما اموت رفعت رجليها* علي حوض المطبخ نزلت شوفت* احلي كس ناعم مفيش فية غير حبة شعر فوق كدة شفايفوا مدلدلين قالتي الحس ماسكت راسي حطتها علي كسها انا مش قادر اتنفس هي بتدعك كسها في بقي عاملة تتوجع اححح اةةة كسي الحس يا نور مش قادرة كسي عطشان مش قادرة اوووف دخل لسانك كلو في كسي انا بقيت بشد شفايف كسها ببقي بعض فيها* هي بتنزل عسل مغرق وشي وارتعشت جابت عسل كتير علي وشي بقت مش قادرة تقف اةة مش قادرة كسي عطشان لنيك* كل حاجة لقتها قلعتني البنطلون طلعت زبي احييية كل دة يا نور* ومخبية عني أخيرا حرجع اتناك زي زمان من زب عريض وراسوا كبيرة مفيش ثواني لقيت زبي في بقها هي بتمص فية بتلحس في راسو وانا كانت في عالم تاني مش حاسس بنفسي نسيت امي نادية اةةة يا صفاء مصي كويس زبي انتي شرموطة احححح انا كانت بحشر زبي في بقها اةة يا طنط انتي بتمصي حلو اووي قالتي زبك دة بقي بتاعي انا انا مش حسيبوا وتلحس البيض* تشد فيهم انا مش قادر اةةة يا طنط زبي مش قادر قالتي انا مش دلوقتي شرموطتك ومتناكة بتاعتك لقتها بتسحبني من زبي علي اوضة النوم فشخت نفسها علي السرير قالتي يلا دخل يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل في امك يلا يا عرص نكني مسكت زبي حشرة مرة واحدة في كسها صرخت صوتها وصل لحد اخر دور اةةةةة زبك* عريض اووي يا عرص نيك يلا اقعد اتحرك مش قادر هي اححح اةة يا* نور مش قادرة كسي عطشان زبك قسمني اتنين نيك يا متناك* زي ما محمود كان بيعمل* في امك نادية* انا مش حاسس بحاجة* شغال نيك وهبدا قولتها مش قادر حجيب لقتها بتقولي هاتهم جو علشان اجيب معاك* اووف جبت لبني جواها اترميت جنبها علي السرير مش حاسس بحاجة لقتها بتحضني بتقولي انت كبرت اهو بقيت راجل قالتي مبسوط قولتها اووي قولتها وانتي قالتي انا مش حسيبك انت دكري انا شرموطتك ولقتها بتبوس فيا وبتحضني وبزازها عليا قالتي يلا علشان* الساعة ٢ فاضل ساعة* علي رجوعك من المدرسة العيال جاين قومت معاها دخلنا الحمام اسحمينا ولبست هدومي قولتي بليل انزل اقعد معايا وذاكر مع حمو لحد* ما نشوف حنعمل اية في امك طلعت من عند صفاء علي شقتنا دخلت لقيت مامتي نايمة دخلت استحميت ودخلت اقعدت علي سريري دماغي عاملة تقولي امي شرموطة اية للي هي بتعملو دة اية للي عملتو مع طنط صفاء دة افتكرت انا نايم عليها وبرضع بزازها انا زبي في كسها مكنتش قادر نامت محستش غير بايد امي بتصحيني الساعة* ٥ بتقولي الاكل علي الترابيزة قمت ونظرتي لامي اتغيرت خالص بقيت اعرف هي بتعمل اية ومع مين وهي بجد شرموطة وهي بتنام مع مين تاني ومين احمد دة بجد امي شرموطة محستش بنفسي غير امي بتقولي في اية ما تاكل علشان خالتك جاية تبات عندنا
استنوني الجزء القادم
الجزء التالت
الجزء التالت
اقعدت اكلت لحد ما خالتي سعاد جت كانت لبسة عباية هي جسمها زي بتوع افلام السكس بزازها مدورين من كبار اوي طيزها وسط مش كبيرة اوي جوزها كان صاحب ابوي زمان في السعودية اتجوزها وسافر وبيجي مع ابوي كل سنة مرة واخوي نزل النادي كانت الساعة ٦ قولت انزل اقعد عند طنط صفاء وحمو لبست قولت لمامتي انا نازل اذاكر مع واحد صحبي نزلت* وسبتهم خبطت علي طنط صفاء فتحت ليا لقتها لبسة بنطلون فيزون وتشرت كات بس كان جسمها دخلت لقتها بتبوسني وبتحضني قالتي وحشتني ووحشني زبك يا نور قولتها حمو فين قالتي جو خش اقعد* ذاكر معاة دخلت لقيت حمو* لبس شورت احمر وتشرت كات كان ولابنت بنوت دخلت لقيتوا قاعد علي الكنبة سلمت علية* وبوستوا* كان ناعم اووي مسكت ايدوا* صفاء قالتي يلا خشوا ذاكرو جو خدت حمو دخلنا الاوضة وانا عينوا علي طيزوا للي زي طيز امو بظبط واحسن كمان دخلت اقعدنا ذاكرنا وشوية لقيت صفاء داخلة علينا باعصير كانت عيني عليها* علي وبزازها* للي حتنط من التشرت زبي واقف زي العمود في* البنطلون وباين حطت العصير* بتقولو* انا طالعة اقعد مع امك يا نور قولتها بس يا طنط متقولهاش اني هنا علشان انتي عارفة مش بتحبني اجي عندكم قالتي* ماشي يا حبيبي لحظت ان حمو بيص علي زبي انا سرحان في طيز صفاء لقتوا بيفوقني بيقولي مالك يا نور وعينوا علي زبي قولتو ولا حاجة قالي انا زهقت من المذاكرة لسة حيقوم راح قالب العصير علي البنطلون بتاعي* قولتلو انت غبي حقعد ازاي كدة انا مش قايل لامي اني عندكم* حطلع ازاي كدة قالي اقلع بس متخفش قلعت البنطلون والبوكسر قالي في ثواني حينشفوا راح طالع برة الاوضة انا واقف عريان زبي نايم روحت قاعدت علي الكمبيوتر قاعد* اقلب فية لقت صور لية هو والاء اختوا* وصفاء امو* اقعدت اتفرج عليهم* روحت لقيت فولدر لوحدة فتحتوا ببص فية احا اية دة* اية الطيز دية اقعدت اقلب لحد ما لقيت صورة لحمو هو بيصور طيزوا انا فجاء زبي واقف اقعد* اقلب فيهم وانا ايدي بتدعك في زبي احححح طيزوا جامدة اووي محستش غير حمو.واقف ورايا* بيقولي عجبتك اية رايك فيا في طيزي انا زبي واقف* علي اخروا قولتلو* طيزك جامدة اووي يا حمو انا من ساعت ما شوفتك قولت عليك لبوة واقف قدامي قاعد يلف ليا قالي ثواني حرجع ليك روحت* قاعدت علي السرير* بتاعوا قولت احا الواد طيزوا جامدة اوي شكلو مفشوخ يعني حنيكوا هو امو احا قطع تفكيري حمو داخل عليا لبس قميص قصير واندر فتلة وواقف قدامي قالي اية رايك وبيضرب علي طيزوا وبيضم علي بزازو ولا* اجدع شرموطة وببتلوي زي الشرميط انا قاعد* علي السرير وزبي واقف قدامي لقيتوا بيقرب مني انا كانت في عالم تاني حاسس اني قدامي بت مش واد واسمو حمو بيتلوي زي الشرميط قرب لسانوا علي زبي قالي اححح يا نور زبك حلو اووي كان بيلحس بلسانوا من تحت لفوق ولا اجدع بت فاضل يمص فية انا في حتة تانية ويبوس راس زبي* يقول مبسوط يا نور انا مش قادر اتكلم احححح يا حمو بتمص حلو اووي قالي انا اسمي لولو قولتلو مصي يا لولو ويلحس راسو اححح مش قادر يا لولو انتي لبوة اووي نزل يلحس البيض يشد فيهم ويقولي زبك حلو اوي يا نور و يبوس رأس زبي يقول اححح كل.دة حيفشخ طيزي يا نور حتفخشني* كان نفسي فيك من زمان* نفسي اشوف زبك يفشخني بس مكنتش اعرف ان حلو اووي كدة هو بيلحس من تحت لفوق لحد راس* زبي انا مش قادر من المتعة شديت شعروا ومسكت شفايفوا قولتلو خفشخك يا لولو ايدي تضرب علي طيزوا اعض شفايفوا اححح امممممم يا لولو انتي لبوة اووي زي امك يا وسخة نزلت ايدي علي بزازو شديتوا منها* قالتلو كل دية لبوة عضيت حلمتوا هو علي صرخة ااممم ارضع يا حبيبي انا بتاعتك انا بلعب بلساني فية احححح اممم بزازك زي اختك يا متناك جامدة انا بضرب طيزوا نزلت لية القميص لقيتوا نام علي بطنوا لقيت طيز.ولا طيز الحريم قدامي ناعم ووبيضة ضربتوا عليها اقعد اضرب* بايدي فية اةةة* اضرب يا نور اةةة بتوجع انا حفشك يا لبوة* انتي شرموطة انا بضرب* لحد ما احمرت نزلت الحس طيزوا وابوس فيها* طيزك جامدة زي امك يا خول قلعتوا الاندر فتحت خرموا لقيتوا ضيق اووي نزلت لساني الحس فية اممممم هو بيفتح طيزوا بايدوا انا بدخل لساني جواها احححح يا نور دخل لسانك كلو انا بلف لساني علي خرموا دخلت صوابع ليا اقعد ادخل فية هو امممم* يا نور دخل صوابع كمان مش قادر دخلت صوابعين اقعد الف فيهم انا بلحس فيهم دخلت تلاتة سمعت صوت اوووف صوت لبوة احححححح حبيبي يا نور دخل زبي مش قادرة عايز زبك يفشخني تفيت علي زبي حطيت زبي علي خرم طيزوا حسيت انا في نار طالعة احححح يالولو طيزك نار يا خول اقعد ادعك في خرموا من برا يلا يا نور دخلو مش قادرة روحت حشرة مرة واحدة لقيت صوت بت شرموطة طالعة منة ولا اجدع لبوة ااةة يانور زبك ناشف اووي مش قادرة دخلو احححح زبك فشخني طيزي يا نور مش قادرة اةةةة انا بنيك واحدة واحدة اححح طيزك ضيقة* اووي يا لولو انا بفشخ فيها قالي خليك كدة شوية طيزي بعد كدة ابتدات انيك براحة اممممم احححح بدخل وبطلع اححح طيزك جامدة يا لولو زي طيز صفاء هو اةةة يا نور افشخني انا وامي واختي انا شرموطة ولبوة انا شغال نيك في* طيزوا وضرب عليها نامت علية ضميت زبي جو طيزوا اوووي كانت حاسس اني بنيك صفاء مش حمو فضل ارزع في طيزوا هو يتوجع زي الشرميط مكنتش قادر حجيب يا لولو قالي هاتهم جو طيزي مش قادر طيزي نار يا نور اححح طفي نار طيزي اقعد اتك علي طيزوا بزبي لحد ما انفجر في طيزوا لبن احححجح امممممم مش قادر يا لولو طيزك عصرت زبي فضلت نايم علية شوية لحد ما زبي نام بعد كدة قومت اقعدت جنبوا هو نايم علي بطنوا طيزوا لشة بتنزل لبن قومت لبست بنطلون من عندوا طلعت جبت الهدوم بتاعتي كانت نشفت شوية دخلت* لبستها لقيت حمو نايم زي ما هو طيزوا عليها لسة للبن بوست طيزوا قالتلو يلا يا لولو قبل صفاء ما تيجي تقول* اية روحت بوست* شفايفوا قالي نفسي* تفشخني كل يوم قولتلو الجايات جاية كتير روحت غطيتوا بملاية روحت سبتوا انا طالع من الاوضة لقيت الاء اختوا في وشي اية يا نور عامل ابة الحمد لله وانتي اية اخبارك تمام امال حمو فين قولتها* نايم جو انا نازل عايزة حاجة لا بس خلينا نشوفك نزلت من عندها* قولت احا لو دخلت لقت حمو كدة حتفضحنا احنا لسة عملنا حاجة علي الفضيحة اتمشا في الشارع شوية لحد ما صفاء تنزل من عندنا اتمشيت في الشارع شوية* روحت لحد النادي دخلت اقعد في الكافية شوية لقيت اخوي جي بيقولو اية يا نور* للي جابك مش قولت رايح تذاكر* وفين صحبك قولتلو خلصنا ونزلت من عندوا وجيت شربنا عصير قالي بكرة الجمعة وامك عايزنا نروح انا وانت عند* عمتك الصبح بتقولي* نصحا بدري نروح ليها استغربت قولتلو ماشي يلا نروح علشان ننام روحنا* لقيت امي وخالتي قاعدين لبسين قمصان نوم عريانة خالص بزاز امي حلمتها* واقفة وخالتي زيها الاتنين مولعين سجاير* وماسكين التلقونات بتاعتهم قالتي اعمل حسابك بكرة الصبح بكرة تنزل الساعة عشرة انت اخوك* تروح لعمتك يلا خشوا ناموا علشان تصحوا بدري* قولتها حاضر دخلت غيرت هدومي اقعدت علي السرير دماغي هي امي عايزني انزل بكرة لية هو في اية هو محمود مش قال ان احمد جي بكرة واحمد مين دماغي وجعتني قالت لازم بكرة اعمل اي حاجة* علشان اعرف اي للي حيحصل وافتكرت للي عملتو مع حمو وامو واختوا تكون شافت حاجة دماغي وجعتني من التفكير* نامت محستش بنفسي غير الساعة ٣ الفجر لقت نفسي عايز اعمل حمام* طلعت روحت الحمام انا رايح الاوضة* تاني قولت ابص علي مامتي قربت سمعت صوت اهات عالية قولت مش معقول محمود* طالع دلوقتي وخالتي ازاي هنا قربت من الباب كان مفتوح قربت وشي قلبي بيدق ببض احا اية دة مامتي وخالتي اية للي بيعملو دة مامتي نايمة عريانة هي وخالتي* عكس بعض وبيلحسو كس بعض مامتي اححح يا سعاد* كسي اتهري يا بت مش قادرة اةةة وسعاد وطي صوتك يا لبوة العيال نايمة ادعكي كسي يا متناكة مش قادرة اححح يا نادية كسي اتفشخ من محمود الصبح لسة بكرة يفشخني* واحمد جي ليكي دخلي صوابعك وسعي كسي يابت مش قادرة امي بتشد شفايف كس نادية انا طلعت زبي اقعد* ادعك فية اتف في ايدي* وامي قدامي بتشد في كس خالتي وخالتي مش قادرة وعمالة تتوجع اححح يا نادية كسي مش قادرة ادعكي زنبوري من فوق شدي فية اححححح اةةةة
اوووي مش قادرة يا اختي دخلي صوابعك احححح نفسي في زب* يفشخني امي* تقولها اهدي يا مرة احمد حيفشخك بكرة لقيت امي نزلت من علي خالتي راحت ترضع بزازها* تعض حلمتها خالتي بتتوجع زي الشرميط مش قادرة يا سعاد* راحت خالتي مسكت نادية امي لفتها علي السرير نزلت تلحس كسها امي ماسكة راسها تقولي* الحس يا سعاد* اححح مش* قادرة رجالتنا معرصين وعارفين ان احنا* بنتناك وهما مسافرين* كسي يا سعاد الحسي ةةةةة اوووي مش قادرة حححححح امي بتتك علي راس سعاد* انا زبي* نزل مرتين انا بتفرج عليهم مش قادر اقف علي رجلي* لقيت خالتي وامي عملو* وضع حطوا اكساسهم قدام بعض اقعدوا يحك قي بعض* أصواتهم كانت مغطية الاوضة كلها احححح اوووف اوووف مش قادرة اةةةةة يا سعاد اوووي يا نادية مش قادرة* عايزين نتناك رجالتنا معرصين وخولات اوووف* لقيت الإتنين بيرتعشوا مع بعض وحضنوا بعض اقعدوا يبوس بعض بعد كدة لقت امي بتقولها نامي بقي يا بت الرجالة جاية بكرة لقت امي نامت بس حسيت ان خالتي شافتني قومت روحت جري علي الاوضة* نامت عملت حسابي ان بكرة مش رايح عند عمتي مع اخوي
انتظروني الجزء القادم
الجزء الرابع
ظبطت المنبة علي الساعة ٩ قبل كل ما يصحا وحصيت الصبح لقت مامتي صاحية* في الحمام وخالتي نايمة قولت* لمامتي انا نازل رايح النادي وحرجع علي خالتي ورحت فتحت باب المطبخ حطيت قداموا حتة* قماش علشان ميتقفلش** ونزلت اقعدت اتمشا في الشارع شوية لحد ما كانت* الساعة عشرة ونص رجعت طلعت جري علي سلم المطبخ واتسحبت واقفت عند باب المطبخ وكانت* الصدمة امي وخالتي* قاعدين وعلي ركبهم واقف قدامهم محمود البواب بزبوا العريض في بقي امي احا مين دة احمد ابن محمود البواب للي سنوا ١٥ سنة قدي وخالتو ماسكة زبوا بايدها بتقول طالع دكر زي ابوك الفحل* خالتي بتمص زب احمد هو ماسك شعرها امي بتمص زب محمود احييية علي المنزل لما واحد في سنك يكون ماسك خالتك من شعرها وهي بتمص زبوا قدامك محمود عامل يقولها مصي كويس للواد يا لبوة فاكرة زي الخول جوزك احمد زبوا كان اسود حلو طويل خالتي امي بيمصوا حلو محمود شغال ضرب علي طيزها اممممم زيك حلو اووي يامحمود* نفسي اتناك منك انت وابنك علطول اححححح زبك* تحفة امي تحشر زب محمود كلو في بقها وهي بيضربها علي طيزها* ولقيت احمد* رفع خالتي علي الكنبة* نزل بلحس في كسها زي العيل الصغير هي احححح يا احمد الحس كويس كسي مش قادرة* احححح اةةةة امممممم اوووي ي احمد كسي مش قادرة خالتي ارتعشت مكنتش قادرة لقيت امي قاعدة علي الارض محمود ركبها هي تقول نيك مش قادر احححح اةةة يا محمود زبك بيفشخني يقولها* انت متناكة ولبوة انتو شرميط* يضرب زبوا في طيزها جامد اححححح يا نادية يا لبوة* وبيص علي احمد لقتوا حاطط رجل خالتي علي كتفي هي عمالة تقول يلا يا احمد افشخ كسي مش قادرة لقيت احمد حط راس* زبوا علي كس خالتي اقعد يدعك في كسها من برة* وهي تصرخ دخل يا احمد مش قادرة كسي تعباني وامي جنبها محمود* راكبها راح احمد رزاع زبوا في خالتي ونام عليها نكني يا احمد ما منيوكة انا شرموطة* هي شغال رزع مش بيتكلم افشخني يا احمد زي ابوك اوووي احححححح مش قادرة دخل زبك اهبد في كسي اةةةة عشرني يا احمد افشخني زي ما ابوك بيفشخ اختي لقيت محمود رفع امي جنب اختها اقعد يهبد فيها زي احمد احححح اةةة نيك يا محمود مش* قادرة زبك فشخني امي تشخر اخخخخخ يا محمود يخربت زبك نكني انتي* قسمت كسي اتنين مش قادرة لقيت محمود طالع زبوا احمد جية عند امي نام علي الارض لقيت محمود ببقولها يلا يا متناكة* اقعدي علي زب الواد ضربها علي طيزها لقيت امي* بتركب علي زب احمد ولا اجدع شرموطة* اححححح يا احمد زبك عريض زب ابوك افخشني اقعد تنط علية هو ماسك بزازها بيعصر فيها اةةة يا احمد زبك وصل لحد بطني مش قادرة هي تحت اةة ةةة اححححح تقولو اخخخخخ وتشخر مش قادرة نيك كسي وببص علي خالتي لقيتوا بيجيب كريم وبيدهن طيز خالتي بيحشر زبوا مرة.واحدة لحد ما سمعت* صوت اظن الشارع كلو سمعوا اةةة يا محمود* يخربتك طيزي براحة* يا خول لقيت محمود نازل بضرب* علي طيزها اححححح اةةةةة طيزك مولعة يا شرموطة انا حوريكي مين الخول يا شرموطة* اوووف خرمك ضيق ماسك شعرها* اقعد يهبد فية أصواتهم مغطية علي الشقة كلها انا جبت ٣ مرات علي منظرهم لحد ما لقيت احمد واقف قدام امي وهي ماسكة زبوا بتدعك فية وتمص فية لحد اما ارتعش وجاب لبنوا علي وشي غرقها كان لبنوا كتير اووي وببص علي خالتي لقيت محمود غرق طيزها لبن من زبوا انا كانت خلاص جبت* كل للبن للي في زبي* مكنش قادر اتحرك وببص لقيت محمود لحمد لبسوا وسابوا امي وخالتي علي الارض ولبسوا نزلو وببص علي خالتي امي* وهما كلهم لبن ببص لقيت خالتي بتبص ليا وبتضحك خدت بعضي وطلعت جري علي السلم محستش بنفسي غير انا عند جدتي دخلت غسلت وشي ولقيت* عمتي عند جدتي اقعدت معاهم بس دماغي في خالتي* هي حتقول* لمامتي طيب هي* شافتني من امتة* طيب اعمل اية دخلت غسلت وشي تاني وببص في الساعة لقتها ١٢ ونص الصبح ولقيت عمتي بتقولي* خش صحي شيماء او اسماء حتلقيهم نايمين وافطروا يا حبيبي* دخلت اصحي اسماء لقتها نايمة* لبسة شورت وستيانة بس واقفت اتفرج عليها* روحت علي صوابع رجلها الحس فيهم اممممم كانت* رجليها مرسومة حلوة اووي اقعد ادخل صوابعها في بقي انا مش حاسس بنفسي بلحس في رجليها لحد وراكها ببص لقتها بتقول انت قلبك جامد اووي مش خايف حد يخش حتة ولا اروح اقول لامك تقول عليك اية طيب محستش بنفسي غير انا لساني علي كسها وبيلحس فية احححح يا اسماء كسك حلو اووي هو مين للي كانتي بتكلمية دة يا اسماء* قالتي انت مالك انا بلحس هي اةةة الحس كويس يا عرص انت اخرك تلحس كدة* متفكرش انك تعمل حاجة اكتر من كدة اووووف الحس كويس دخل لسانك جو مش قادرة طيب مش حتقولي مين يا اسماء* انا ستر وغطا عليكي* قالتي* متوجعش دماغي يقي الحس انت وساكت انا قاعدت الحس في كسها لحد ما جابت في وشي* قالتي يلا قوم قبل ما شيماء تصحا قامت دخلت الحمام* لقت زبي واقف نار مش عارف اعمل اية قومت روحت لشيماء لقتها نايمة لبسة قميص نوم* مفيش حاجة تحتول دخلت طلعت زبي حطيتوا علي كسها* اقعد ادعك فية براحة براحة مكنتش قادر لحد ما زبي انفجر لبنوا علي كس شيماء مع انها كانت صغيرة بس* كسها كان كبير نزلت لبن مكنتش عارف اعمل اية لقيت مناديل جنب السرير مسحتوا بيها براحة لقتها بتتاوة خفت اووي خدت بعضي* طلعت من الاوضة جري علي جدتي عمتي قالتي صحيت البنات قولتها اسماء اة شيماء لقتها نايمة مكملتش الكلمة لقيت شيماء قدامي بتقولها اية كل النوم دة قالتها انا صاحية من بدري بس كانت علي السرير مش حاسة لقتها بتضحك ليا وانت عامل اية يا نور قولتها تمام يا شيماء قالتي اعمل حسابك بقي انت قي مدرسة* بتاخد* كل حاجة* اجنبي اعمل حسابك تذاكر ليا انجليزي قولتها عيوني يا شيماء اقعدنا فطرنا* وكانت مامتي* وخالتي* كانت الساعة ٢ دخلت نامت صحيت علي ايد امي بتقولي انت اية حتقضي اليوم كلو نوم يلا اخوك راح النادي يلا قوم نروح لبست ونزل احنا علي السلم لقيت شيماء واسماء نازلين وشيماء بتقول لمامتي معلش* بقي خلي نور يذاكر ليا انجليزي قالتها حاضر* يا حببتي نور اخوكي زي اسماء كدة نزلنا انا عيني علي امي ونظرتها للراجل انا مش حقولك امي فرسة بس امي بجد جامد مش طويلة وجسمها اي حد يتمناة احنا بنتمشا عين الرجالة كلها عليها انا ببص علي امي القيها بتلغي دة ودة وحسيت اني خلاص بقيت عرص بقرون مش عارف اعمل معاها لحد ما وصلنا محل فاكهة كان في واحد سايب دقنوا شوية* دخلت ماما اقعدت عندوا قالتي* روح انت هات الحاجات دية حتلقيني اقعد هنا مشيت وجريت حبت الحاجة وواقفت علي باب المحل لقيت مامتي دخلت مخزن كدة ورا المحل* جريت لقيت الباب اتقفل معرفتش اعمل اية وفضلت واقف ونص ساعة عند المحل لقيت مامتي جت ومعاة الراجل دة قولتها كانتي فين قالتي كانت بشوف حاجة مع الشيخ وجيت في اية هو تحقيق قولتها مش تحقيق بس اتاخرتي انا واقف بقالي نص ساعة مردتش اقولها اني شوفتها وببص علي شعرها لقيتوا بايظ والمكياج بايظ عرفت انو كان بينك امي خدتها روحنا قولتها انا واقف في الشارع شوية طلعت انا طالع لقيت حمو مستنيني علي الباب بيحضني بيقولي وحشتني اووي وزبك وحشني قولتلو وانت بس احنا علي السلم لقيتوا بيشدني جو بقول فين امك واختك قالي امي عند عمتها واختي نايمة روحت ضربتوا علي طيزوا قالتو انتي عايزة اية يا لولو* قال عايز* زبك ماسك شفابفي قاعد يبوس فيها قولتي يلا قبل ما اختك تشوفنا ضربتوا علي طيزا خشي قدامي اول* دخلت لقتوا حضني قالي طيزي وجعاني من زبك من امبارح نزل علي الارض قدامي طلع زبي من البنطلون انا مكنتش قادر اتحرك وهو بيمص فية ولا اجدع شرموطة اممم زبك وحشني اوي يا نور* انا امبارح محستش بنفسي ونامت بلبنك في طيزي قالتلو احا انت مقومتش قالي مكنش قادر اتحرك قولتلو دية الاء كانت واقفة برة لما كانت نازل وسالتني عليك قولتها* كنا بنذاكر وهو عايز ينام قالي* محدش دخل قاعد يمص امممم زبك مكيفني اووي يا نور نفسي ينكني انا وامي واختي من زبك دة امممم اححح* حفشخك يا لولو كلمك علي زبي مص كويس يا شرموطة رفعتوا ليا نزلت ليا الشورت للي كان لبسوا زب حمو كان صغير خالص حتة وهي واقف ولقتوا متغرق لبن قولتو جبتيهم يا لبوة علي نفسك قالي نفسي اركب زبك روحت ضربتوا علي طيزوا جامد قالتلو* بس كدة رجعت اقعدت علي السرير هو طالع اقعد علية اححح يا نور زبك فشخني طيزي مش مستحملة اقعد يتحرك علية وهو ضهروا ليا طالع نازل مش قادر يا نور اححححح اوووف زبك فشخني مش قادرة انا بقولو وطي صوتك اختك تسمع قالي ياريت تسمع تيجي تفشخني معاك انا شرموطة نفسي الاء تركب علي زبك يانور اوووف صفاء تمض ليك* اححح افشخني كلاموا* هيجني اووي مسكت اقعد ينط علي زبي جامد لحد ما رفعت نفسي وفشختوا قدامي دخلت زبي في طيزوا اححح يا لولو طيزك سخنة اووي فضلىانيك اهبد فية اةةة يا نور* طيزي بتاعتك انت بتفشخني انا متناكة انا لولو شرموطة زي امي صفاء اةةة نكني زيها انا لبوتك فضل اهبد فية* اةة يا لولو جيب لبني عايزهم فين قالي في بقي احححح نفسي اشربهم يا نور نفسي اشرب لبنك طالعت زبي وهو نزل علي الارض قدامي انا اقعد ادعك في زبي لحد* ما جبتهم كلهم قي بقوا بلعهم كلهم وكمل مص زيي لحد ما نضفوا قالتلو مبسوط* يا لبوة قالي انا خدمتك ضربتوا علي طيزوا قالتو اوعي تكون اختك شافتك امبارح دية كانت واقفة علي الباب قالي انا نمت محستش بحاجة كانت لبست ضربتوا علي طيزو قولتلو نيكة سعيدة سبتوا علي الارض وطلعت لقيت الاء قاعدة* بتفرج علي التلفزيون قالتي اية بتذاكروا بردو
استنوني الجزء القادم
الجزء الخامس
قولتها هو في غير المذاكرو قالتي واضح حتة الصوت كان عالي وضحكت قولتها في اية قالتي ولا حاجة قالتي* قولو يوطي الصوت بعد كدة قولتها اقول لمين قالتي لولو يوطي صوت التليفزيون او انت متتكش علية جامد كدة* قولتها* لولو مين واتك علي مين قالتي لولو الريموت يعني ولا هو كان في لولو تاني جو قولتها اة الريموت قولتها طيب لقيت صفاء داخلة او ما دخلت فالتي اية النور دة حبييي عندنا دخلت بوستها وسلمت عليها قالتي لازم تتعشا معانا قولتها لا بقي انا جيت اذاكر مع* حمو شوية وقولتهاومامتي متعرفش اني هنا اصلا قالتي ماشي يا حبيبي اطلع تعالي ذاكر معاة في اي وقت راحت* الاء قالتها قدامي دول بيتعبوا اووي يا ماما نور بيتعب اووي مع حمو قالتها ربنا يخليهم لبعض وراحت وصلتني لحد الباب قالتي بكرة اعمل حسابك الساعة* ظ¥ عندهم درس مستنياك علشان وحشني يا نور قولتها ماشي خدت بعضي طلعت لقيت امي قاعدة بتفرج علي التلفزيون ولقيت شادي اخوي قاعد اقعدنا نتفرج علي التلفزيون ودماغي عامل تقول امي شرموطة كدة كانت بتتناك هنا الصبح من محمود هي واختها واية للي حصل مع الراجل الشيخ بتاع المحل دة طيب هو في حد تاني بينام معاها دماغي تقلت قولتها انا حخش انام دخلت نامت كانت تعبان اووي محستش بنفسي غير* وهي بتصحيني الصبح بتقولي يلا علشان المدرسة* قومت لبست وانا واخوي ونزلنا* علي السلم* قبلت حمو والاء كانوا رايحين* المدرسة* سلمنا عليهم ونزلنا لقيت الاء بتقولي خلي بالك كلمنا لسة* مخلص انا حزوع من المدرسة نتقابل علي البحر كمان ساعة وسبتها ومشيت دماغي كانت حتنفخر هي عايزة اية في اية لحد ما لقيت شادي في اي يا معلم* قولتلو ولا حاجة وصلنا المدرسة هو داخل انا هربت منوا روحت اتمشيت لحد البحر لقيت الاء واقفة ولا مني شلبي وجسمها سلمت عليها قولتها اية اخبارك هو في حاجة ولا اية* قالتي مالك خايف كدة قولتها عادي اخاف من اي قالتي ياجامد انت للي يشوفك دلوقتي ميشفكش امبارح لما قولتك لولو راحت ضحكة قولتها انتي بتقولي حاجات من امبارح مش مفهمومة قالتي أصبر بس نوصل البيت وتعرف كل حاجة قولتها البيت وامك قالتي امي رايحة لحد عمي تجيب المصروف وحتيجي علي الساعة ظ£ كدة اتمشينا لحد العمارة لما قربنا ليها* واقفت بعيد شوية علشان محدش يشوفنا ببص علي الباب العمارة لقيت امي نازلة لبسة فستان قصير فوق الركبة كان في عربية مستنيها* ركبت العربية ومشت بيها كانت عايز اطلع امشي وراها اشوفها راحت فين لقيت الاء واققة ورايا* بتقولي في حاجة ولا اية يلا نطلع مشيت وراها انا مطمن ان امي مش في البيت طلعنا الشقة عند الاء دخلت قالتي اقعد بقي اقلع* الشنطة دية اقلع قميص المدرسة دة لحد اما اغير واجيلك قلعت الشنطة وقلعت القميص قاعدة بفنلة حمالات دماغي بتقول هي عايزة اية مني دة هي عارفة اني بعمل مع حمو ولا* شافت حاجة ولا اية* طيب شافتني انا وامها ولا اية* قطع تفكير هي طالعة لبسة هوت شورت قصير اوووي ابيض* علية تشرت ضيق اووي بزازها كلها كالعة منوا ولبسة خلخل في رجليها بتقولي متفكرش كتير علشان متتعبش* انا شوفتك انت ولولو يا نور قولتها لولو مين الجنان بتاعك دة لقتها رمت التلفون ليا قالتي لولو* للي في الصورة دة وبقلب في الصور* لقيت صورتي انا راكب حمو انا بنيكو وهو قاعد علي زبي قولتها اية دة انتي امتة صورتي الحاجات دية قالتي وانت بتذاكر لولو قالتي شوف بقي لما امك وامي يشوف الصور حيقولو اية عليكم قولتها طيب انتي عايزة اية من الاخر وتمسحي الصور* لقتها حطيت ايدها علي زبي قالتي عايزة دة انا اتفاجت من صراحتها وقلقت منها قولتها انتي جريئة اووي يا الاء قالتي انت عارفني مش بحب الكلام* كتير قبل ما تخلص كلمها كانت ماسك شفايفها وبعض فيها بقولها وانا كمان نفسي فيكي من زمان وبحبك من زمان ولساني علي شفايفها وبحضنها هي بتشد شفايفي انا بلحس* لسانها اووف يا الاء انا بحبك اووي نزلت الحس في رقبتها جنب ودنها ايدي علي بزازها رفعت ليها التشرت نزلت علي بزازها ارضع منهم اشد حلمتها جامد اوووف يا نور* ارضع بزازي مش قادرة* انا بحرك لساني علي حلمتها اكتر بعصرهم في ايدي اححححح يا نور بزازي سخنة اووي الحس بزاي التاني يا نور ضمتهم علي بعض اقعد الحس واعض فيهم اوووف يا نور بزازي عايزك تفشخني في طيزي زي ما بتنيك اخوي حمو الخول ضربتها علي بزازها قولتها انا خفشك انتي* واخوكي يا لبوة نزلت الحس بطنها شديت ليها الشورت نزل الحس كسها احححح يا الاء كسك ناعم اووي مفيش فية ولا شعرة شفايفوا مدلدلة كدة صغيرة وحمرا نزلت حطيت لساني علية لقيت وشي غرق عسل اححححح ولقيت الاء بترتعش اووي بتتلوي علي الكنبة قالتي مش* قادرة يا نور كسي مش قادرة انا بلحس* فية قالتي* خلي بالك يا نور انا بت بنوت قولتها متقلقيش انا خايف عليكي اكتر مني نزلت اقعد* الحس في كسها اممممممم كسك حلو اووي اححح يا نور هي بتتك علي راس مش قادرة يا نور افشخني زي حمو اةةةة انا لساني ببلف علي كسها اححح جابت تاني علي وشي انا بلعت كل عسلها قولتها عسلك حلو اووي يا الاء لقتها بتشدني تبوسي تقولي دوقني وبتعض شفابفي* هي بتفك ليا بنطلون المدرسة وطلعت زبي* للي كان واقف علي اخرو اقعد امممم كل دة ليا دخلت بقها اقعد تمص فية اخوي الخول كان بيتناك من دة احححح حلو اوووي انا ماسك شعرها هي قاعدة علي الكنبة انا واقف قدامها اةةة يا الاء مصك حلو اووي شفابفك دافية علي زبي* انا بحشر زبي في بقها اكتر احححح يا الاء مصي مش قادر عايز افشخ طيزك زي اخوكي وامك يا لبوة انتو شرميط ليا انتي واخوكي الخول وامك طلعت زبي من بقها قولتها* لفي يا وسخة فشخت طيزها بايدي نزلت الحس في خرمها احححح يا نور دخل زبك يلا مش قادرة يا نور اةةةة عايزة زبك في طيزي اخخخخخ نفسي اتناك اووي يا نور* طلعت لساني حطيت زبي مرة واحد في طبزها* لقيت صويت مكتوم في الكنبة لو كان طالع كان سمع العمارة كلها طلعت فوق الكنبة اةةة* يا نور زبك فشخني اححح مش قادرة خليك كدة مش قادرة طيزي اةةةةة فضل ثابت شوية زبي في طيزي طيزها كانت بتدق زي* القلب علي زبي احححح يا الاء طيزك سخنة اووي اوووف مش قادرة دخلت زبي وطلعتوا كذا مرة اانا مش قادرة اوووف اخخخخ طيزك حلوة اووي يا الاء ااةةمش قادرة* هي احححح يا نور زبك فشخ طيزي نكني مش قادرة* اةةةة اخخخخخ افشخني زي حمو انا مش قادر اةة يا الاء انا حجيب مش قادرة* قالتي هات قي طيزي احححح اةةةة جبت لبن في خرمها كتير اةةة يا نور لبنك دافي اووي برد نار طيزي فضل زبي في طيزها لحد ما نام طلعتوا وقاعدت جنبها علي الكنبة بحبك اووي يا الاء انتي جامدة اووي بموت فيكي* وفي رحتك حضن جامد وبيص في الساعة لقتها بقت ظ،ظ¢ قولتها امك قربت تيجي* قالتي لسة بدري روحت بوستها شالتها قالتي يلا نخش نستحما دخلنا اول ما دخلت نزل تخت الماية تمص زبي انا مش قادر اححح يا الاء انتي طلعتي شرموطة زي امك نادية* يا شرميط انتي وامك واخوكي لولو اووي مص مش قادر* اقعد انيك في بقها بعد كدة* رفعتها ليا حطيت رجليها علب الحوض دخلت زبي في طيزها احوووو طيزك نار يا شرموطة احححح زبك عريض يا نور فشخ طيزي اقعد انيك فيها لحد ما جبت لبن في طيزها طالعنا لبست هدومي هي جت اقعدت جنبي اقعدنا نتكلم تقولي طيزي بقي ولا طيز لولو اخوي قولتها انتو الاتنين شرميط وجامدين قالتي واية رايك قي طيز نادية بقي قولتها حلوة قالتي انتي شوفتها ولا اية قولتها لا شكلها حلوة من برة قالتي ااة شكلها اقعدنا نتكلم لحد ما لقيت الباب ببتفح لقيت نادية داخلة علينا بتقولي معقول كل يوم عندنا قولتها انا لسة داخل اهو كانت طالع علشان ملقتش حد دخلت حضتني وباستني وسلمت علي الاء قالتها انا داخلة انام ياماما علشان الدرس* الساعة ظ¥ قالتها خشي يا حببتي قولتها انا طالع يا طنط بقي قالتي ماشي ماعدنا الساعة ظ¥ قولتها اكيد انا طالع لمحت صفاء بتبص علي الحمام ولقيت اندر* بتاع الاء مرمي تحت الكنبة خدت بعضي وطلعت علطول علي الشقة فتحت الباب* ودخلت اقعد ادور علي امي مالقتهاش احا الساعة ظ£ كل دة فين مع مين اتصلت بيها محدش رد اقعد اتصل محدش بيرد دخلت استحميت تاني وظبطت المنبة علي الساعة ظ¥ علشان صفاء ولسة حنام لقيت خالتي بتكلمني علي التلفون* بتقولي اية يا ندل انت معندكش خالة تسال عليها ولا اية قولتها ابدا بس انتي عارفة* لمدرسة وكدة قالتي بكرة تيجي تشوفني بقي وتقعد معايا شوية الصبح* بعد المدرسة قولتها عيوني سبت التلفون ونامت وصحيت الساعة ظ¥ لقيت امي سألتها كانتي فين قالتي كانت عند خالتك قولتها خالتي قالتي اةة مالك مستغرب لية قولتها عادي مردتش اقولها ان خالتي كلمتني قولتها طيب* اكلت لقمة انا واقف علي السريع ولبست* شورت وتشرت ونزلت خبطت علي صفاء لقتها واقف ورا الباب* اول دخلت لقتها لبسة كاش مايو وشعرها جنبها وحاطة مكياج* اووف يا صفاء طول عمري بقول عليكي* فرسة وبطة دخلت اقعد ابوس فيها ايدي علي طيزها شايفك* حلوةاووي ايدي بتدعك كسها اححح يا صفاء سخن اووي ادعك فية جامد يا نور اةةة دخلت بيها علي السرير رمتها وقلعت التشرت بتاعي نزلت علي كسها اححح يا صفاء كسك حلو* اووي قالتي لف لسانك علي كسي مش قادرة يا نور اةةة اقعد اشد في كسها اووف يا شرموطة يا لبوة اووف علي كسك هي تتاك علي راسي* علشان الحس اكتر* تتلوي علي السرير لحد ما غرقتني انا والسرير قالتي دخل زبك يا نور مش قادرة نزلت الشورت بتاعي حطيت راس زبي دعكت زبي بعسل كسها دخلو با نور مش قادرة زبك عريض اووي انهاردة كدة لية روحت رازعو في كسها اقعد انيك فيها وهي تحت مني اخحححح مش قادرة يا نور وتشخر اخخخخ كسي مش قادرة نيك يا متناك زي ما محمود بيفشخ امك ونيك يا عرص يا حبييي اةةة لحد ما خلاص قولتها حجبهم قالتي هاتهم علي بزازي نفسي فيهم طلعت زبي من كسها نزلت علي الارض اقعدت تمص فية تدعك لحد ما ارتعشت جبت لبني* كلة علي بزازها اححح مش* قادر يا صفاء اووف اترميت جنبها* هي علي الارض مكنتش قادؤ اتحرك* طلعت اقعدت جنبي ببص علي* باب الاوضة لقتوا مفتوح احييية مين للي* واقف دة
استتوا الجزء القادم
احيية الاء لقتني ببص راحت شاورت ليا اسكت ومشت لقيت صفاء بتبص ليا اية قي حاجة يا نور قولتها لا يا قلب نور لقتها نزلت ايدها علي زبي تمص فية وهو كان واقف نص واقف اقعدت تمص فية بعد كدة نكتها بعدين دخلت استحمينا وطلعنا بس لقيت ان الاء مش موجودة لبست هدومي بوست صفاء ونزلت اتمشيت شوية* في الشارع مكنتش قادر طلعت البيت لقيت امي قاعدة دخلت غيرت نامت مكنتش وقولت لازم اروح المدرسة بكرة واشوف خالتي عايزة اية* ولاء شافت اية* نامت وصحيت الصبح روحت المدرسة* كان عندنا حصة فاضية وكان في واحد صحبي اسمو ادهم قاعد جنبي بس كانت بحبوا بعد للي عملتو مع حمو وامو ولاء وكدة بقي نفسي انيك اي حد بقيت ببص لاي حد بنظرة شهواة قاعدنا دخلت لينا مدرسة جديدة* في الحصة* الفاضية كانت شبة ايتن عامر كدة قصيرة بزازها مدلدلين طيزها كبيرة شوية كانت لبسة جيبة وبلوزة دخلت واقفت قدامني لقيت زبي واقف لوحدو لقيت ادهم باصص عليها قالي اية الفرسة دية لقتيوا بيدعك في زبوا* قالي احا يا نور لو انكها الجامدة بيدعك زبوا قولتو بزازها جامدة اوي يا ادهم قالي اةة بت الوسخة لقيتوا طالع زبوا من البنطلون* بص يا نور واقف عليها ازاي ببص علي زبوا* اححح يا ادهم واقف كدة.لية قالي جامدة بت المتناكة انا ببص علي زبوا شبة زب محمود البواب زبوا اسمر طويل وراسو عريضة كان نفسي امسكوا قالي وريني زبك انت كمان يا نور طالعت زبي وكان واقف قالي حلو شكلو قالتو مش احلي منك يا ادهم بصراحة زبوا كان اكبر مني وعريض عني كان عجبني اووي كان نفسي امسكوا لقيتوا ماسك ايدي وحطها علي زبوا قالي اي رايك كان حاطط ايدوا علي زبي انا كمان قاعد يدعك فية انا بدعك في ثواني كانت انا وهو جايبين لبن في ايد بعض* روحنا دخلنا ازبارنا في* البنطلون* كان جرس الحصة خالص* نازلين الفسحة* مسك ايدي قالي تعالي معايا* لقيتوا طالعني اخر دور في المدرسة لقيت فية اوضة* كلها كركيب قالي اية رايك في زبي قولتلو حلو* اووي* وناشف اووي قالي زبك انت كمان حلو لقيت ايدوا بتحسس علي زبي* انا ايدي راحت لية قولتلو حنعمل اية* حد يجي* قالي انت عارف محدش بيطلع هنا انا الصراحة كان نفسي اووي امص زبوا* فكيت لية البنطلون نزلت* علي الارض حطيت زبوا في بقوا اححححح زبك حلو اووي يا ادهم زبك كبير وعريض اقعد امص فية اممممم ادهم زبك عريض اووي اةةةة مسك راسي* اقعد يحشر زبوا في بقي انا مش* قادر اةةةة يا نور بتمص حلو اووي اةةة مص اكتر هو بيحشر زبوا في بقي اوووي انا مش قادر لقيتوا غرقني لبن في بقي شربت كل للبن وبوست زبوا زبك حلو اووي يا ادهم سحبني باسني لحس للبن من بقي قالي بعد المدرسة تروح معايا علشان انا نفسي في لبن زبك قولتلو احنا كدة كدة عندنا درس عندك في الببت بعد المدرسة قالي ااة باسني وحضني قالي يلا علشان ننزل نزلنا كملنا المدرسة ايدوا علي زبي انا ايدي علي زبوا* لحد ما خلصنا الدرس كان بعد المدرسة بنص ساعة وصلنا قالي خش استحما البس دول دخلت طلعت لقيت الهدوم اندر فتلة احمر وشورت اببض وتشرت قولتها اية دة قالي انا لبس زيك قلع ووراني لقيتوا* لبس اندر موف* شورت ابيض* قالي يلا بقي قبل المدرس ما يجي لبست طلعت لقيت المدرس جية والاتنين للي بياخدو معانا جهم معاة قاعدنا واقعدت جنب ادهم الاستاذ في النص الاتنين التانين الناحية التانية طول ما احنا اقعدين ادهم بيدعك في زبي* انا زيوا لحد ما الدرس خلص مكنتش قادر من الهيجان روحت حضنتوا بوسنا بعض نزل مص في زبي اححححح اممممم نور زبك حلو اووي اةةة مص يا ادهم امك وابوك فين قالي ابوي في الشغل* وامي عند جدي جاية بليل* مسكت راسو اقعد ادخل* زبي في بقي اةةوي ادهم دخلنا علي السرير وهو قالع نمنا وضع69 بقيت بمص زبوا هو بيمص زبي اححح اممممم يا ادهم زبك حلو اووي مكنتش قادر ادخل زبوا كلو في بقي علشان كبير اوووف زبك كبير اوي يا ادهم وانت زيك طعموا حلو يا نور فضلنا كدة مكنتش قادر قولتلو مش قادر يا ادهم قالي وانا كمان يا نور نزلنا* لبنا في بق بعض هو شرب لبني وانا شربت لبنوا جية اقعد جنبي قالتلو انت زبك كبير اووي انا ماسكوا في ايدي قولتلو دة لو دخل في طيز يقسمها اتنين انا بدعك زبوا لقيتوا واقف في ايدي نزلت امص فية امممم زبك جامد يا ادهم وهو مصك حلو يا نور ااةة مص راس* زبي انا كانت بسمع كلاموا كلو امممم راس زبك كبير* اوووي يا ادهم هو اةةة مص يا حبيبي اووووف بقك سخن اووي لقيتوا قام شدني نايمني علي بطني وحط لسانو علي خرم طيزي اححح لقيت زبي نزل لبن كتير اووي اقعد يدخل لساني خرمي احح يا نور خرمك بيطلع نار الحس يا ادهم دخل لسانك احححح اةةة* الحس يا ادهم اوووف لسانك* سخن اووي اوووف يا ادهم دخل صوابع في طيزي اححح يا* ادهم دخل واحد كمان اقعد ينكني بصوابع اوووف دخل تلات صوابع قولتلو زبك بقي يا ادهم عايزك تفشخ طيزي* اقعد يدعك علي خرم طيزي انا مش قادر دخل يا ادهم مش قادر رشقوا مرة واحدة احح اةةةة اية دة يا ادهم براحة اقعد يتك عليا انا مش قادر تحتوا اةةة* يا نورطيزك حلوة اووي مش قادر راح مسكني من وسطي راح رزع زبوا في طيزي جامد اةةة يا نور خرمك ضيق اوووي مش قادر طالع زبك مش قادر يا ادهم وايد ادهم ماسكة زبي بتدعك فية قولتلو مش قادر يا داهم اححح اقعد ينيك فيا لحد* ماقالي حجيب يا نور رزع مرة واحدة احححححح غرق طيزي لبن من جو اوووف يا ادهم لبنك سخن اووي* ومولع اترميت علي السرير جنبوا قالي اية رايك* اتبسطت يا حبييي قولتلو اووي زبك فشخني* قالي وانت كان طيزك تجننن واحنا نايمين جنب بعض* وبنبوس بعض لقينا ام ادهم داخلة علينا احييبة* دخلت لقت طيزي لسة فيها للبن نازل منها وماسك زب ابنها اووف* علي ام ادهم طنط سناء عندنا ٤٦ سنة جسمها حاجة كدة فريدة سيف النصر المرة الجامدة للي وشها كلو نجاسة للي تحس جسمها جامد يعني لو مسكت ضرب تفشخك دخلت تبص لادهم تقول اية يا متناك مين دة كمان فاتحها شقة دعارة راح عليها قالها صحبي يا ستي انا اسف* لقيت القلم نازل علي وشة قالتو انزل يا كلب تحت قلعني الجذمة راحت قعدت علي كرسي ابتدا ادهم يقلعها الجذمة ويلحس رجليها امممم ويدخل لسانوا* بين رجليها وهي نضف يا كلب جايب صحبك وبتنيكوا في بعض يا خولات انا حوريكم هو ببلحس رجليها انا قاعد علي السرير بتفرج قالتي اية يا متناك* حتقعد تتفرج كتير تعالي هنا قومت من علي السرير وبمشي قالتي علي ايدك ورجلك يا كلب* نزلت من غير ما احس علي ايدي ورجلي ولسة لبن ابنها بياكل في خرم طيزي نزلت اتمشيت ليها قالتي قلعني الرجل التانية مسكت رجليها بقيت بعمل زي ادهم وبلحس رجليها اووف علي رجليها طعم حلو اووي وريحتها تجنن تخيل كدة منظرنا انا وادهم قاعدين علي الارض زي الكلب بنلحس رجل سناء امو اقعدنا نلحس قي رجليها وهي تشمنا يا خولات يا معرصين يا كلب انت متناكين وكلاب عندي انا وادهم ساكتين لحد ما لقتها واقفت* قالت قلعوني هدومي يا كلاب وهي كانت لبسة جيبة وعليها بلوزة مفتوحة قامت واقفت قدامها انا مش قادؤ اتكلم فكيت ليها* البلوزة ورفعت هي ايدها قلعتها احييية كل دية بزاز حلوين اووي لقتني ببص عليهم راحت ضربتني بقلم ااة يا طنط راحت قالتي طنط اية يا كب اسمها ستك يا عرص راحت ضربتني تاني بقلم اةةة حاضر يا ستي ادهم تحت فث الارض* فك ليها الجيبة وقلعها انا كانت بفك ليها الستيانة بزازها ظاهرت كلها قدامنا وحلمتها الواقفة الكبير وادهم كان قلعها الاندر وظهر قدامنا كس نضيف اووي وشفايفوا كبير اووي مدلدلين* كان نفسي انزل الحسوا قالت لبنها روحت هات الحبل بتاعك ويا كلب* وهات واحد للخول التاني دة نزل ادهم* علي ايدا ورجلو طالع برة هي نامت علي السرير فتحت رجليها قالتي شم رحيت كسي يا كلب حطيت وشي عند كسها اوووف اية رحتوا حلو اووي كلها عرق اقعدت اشم فية وهي ماسكة راسي تقربها وتبعدها عن كسها انا قولت اجرب الحس كان نفسي اووي طلعت لساني بحطوا علي كسها لقتها بتشدني من شعري ورفعتني ليها وضربتني بقلم* علي وشي اةةةيا ستي براحة وتف علي* وشي وضربتني تاني لحد ما وشي كلو احمر قالتي انت كلب اخرك تشم عرقي غير كدة مفيش علي دخلت ادهم رابط رقبتوا بحبل زي الكلب وجايب حبل ليا ربط رقبتي راح مدي الحبل لسناء قالها خدمينك يا ستي قالت شاطرين يا كلب احنا قاعدين زي الكلب في الارضة جرتنا وراها لحد الاوضة النوم بتاعتها قالتي يا كلب علي السرير طلعنا انا وهو ومفنسين ولقيت ام ادهم لبست زب صناعي اسود احيية دة زي الطبيعي بظبط ومالو عريض اووي كدة احية هي حتعمل فينا اية انا مش قدر استحمل كدة دة لسة لبن ابنها* بياكل في طيزي وماسكة في ايدها عصاية* سوادة زي الخرزانة لسة بلف ليها* بقولك يا ستي انا مش حقدر علي كدة لقيت العصاية نازلة علي طيزي جامد اةةةة يا ستي مش حقدر قالتي انت هنا مفيش حاجة اسمها مش قادر انت تنفذ وبس وتضرب* تاني اةة حاضر يا ستي بس براحة واقعدت تضرب في ابنها وفيا احنا مش قادرين لحد ماحسيت اني طيزي بقت كلها دم اةةة مكنتش قادر اتحرك منها لقتها جابت جيل ودهنت بية* الزب راشقتوا فيا مرة واحدة اححححح اةةة يا ستي مش قادر اجمد يا مرة دة ادهم كان فشخك الخول اقعدت تنيك وتشتم فيا لحد ما مكنتش قادر اةةيا ستي مش قادر خرمي اتفشخ طلعت الزب من طيزي راحت رشقتو قي طيز ادهم بس ادهم شكلو متعود علية متوجعش اووي زي* اقعدت تنيك فينا انا وهو لحد مكنتش قادر اتحرك من مكان ونزلنا لبن انا وادهم مرتين مكناش قادرين بعد ما خلصنا قامت من علينا قالت علشان تعرفوا تظبطوا بعض بعد كدة وسبتنا ومشت انا مكنتش قادر اقوم قومت روحت الاوضة التانية وكانت ماشي* مفشوخ مش قادر امشي لقيت ادهم جية ورا قالي خد خلي المرهم دة معاك لما تروح استحما وادهن منة لبست هدومي بعافية وبصص في التلفون لقيت خالتي رنت عليا خدت المرهم وانا علي باب الشقة لقيت ام ادهم لسة طالعة من الحمام قالتي ياريت تكون اتكيفت مردتش وخدت بعضي ونزلت كلمت خالتي قولتها كانت في درس معرفتش اجيلك خلينا بكرة مش حروح المدرسة واجيلك روحت البيت دخلت استحمي ودهنت نامت محستش
استنوني الجزء للي جاي
الجزء السابع
صحيت تاني يوم الصبح انا عامل حسابي اني رايح لخالتي لبست ونازلت وشادي كان مش رايح قولت كويس علشان ميحسش بحاجة نزلت وانا نازل علي السلم قبلت حمو والاء حمو سلم* والاء سبتني ونزلت حتة من غير ما تسلم نزلنا كلنا واقفنا قدام باب العمارة بسلم علي الاء قالتي بلاش نتكلم مع بعض تاني وسبتني ومشت حاولت اكلمها لكن رفضت اتصلت بخالتي قولتها اني جي ليها وسالتها لو عايزة حاجة قالتي لا وصلت ببت خالتي خبطت عليها* فتحت ليا اول ما دخلت خالتي كانت لبسة قميص اسود قصير وبزازاها كانت حتنط منها وهي سمرا شوية دخلت اول ما شوفتها افتكر هي بتتناك جنب امي دخلت اقعدت علي* الكنبة وهي قاعدت قدامي* قالتي اية* اتعلمت تزوغ من المدرسة كمان قولتها اعمل اية بقي علشان متزعليش اني مجتش امبارح قالتي نفطر الاول قامت قدامي انا زبي كان حيقطع البنطلون راحت المطبخ طيزها قدامي بتتهز قالتي تعالي معايا دخلت وراها زبي كل شوية احط بايدي علية دخلنا* واقفنا وانا عيني علي بزازها وجسمها هي لاخطت كدة واقفت تعمل الشاي قالتي خش غير البس اي حاجة من بتوع جوزي لسة بدري علي المواعيد المدرسة بتاعتك قولتها ماشي دخلت ولقتها جاية ورايا قالتي طبعا مش عارف تلبس لوحدك من صغرك انا بلبسك طالعت ليا هدوم واقفت قدامها قالتي اقلع يلا قالتي طيب اطلعي انت حتصيع عليا عابز تشوف جسمي انا مش عايزني اشوف جسمك قولتها اية قالتي انت عينك حتطلع علي جسمي ما سعت ما جيت ولا فاكرني مش حسك بيك معرفتش ارد عليها* لقيت نفسي بقلع قميص المدرسة* وقالتي افلع التشرت الحمالات دة كمان قلعتوا وقلعت البنطلون وزبي كان باين* اووي في* البوكسر هي قاعدة علي السرير انا واقف قدامها وبزازها كلها قدام عيني وزبي قدام بقها قلعت قالتي البوكسر كمان قولتها مينقعش يا خالتو قالتي وزبك للي دة يفرق معاة خالتو قولتها اعمل اية طيب غصب عني قالتي اقلع قلعتوا نزلت البوكسر طالع زبي علطول في وشها اقعد اداري فية بايدي واخبية لكن مكنش نافع خالص قالتي شيل ايدك هو انت عامل حساب لحد ولا اني خالتك حتة قالتي كبرت اهو بقيت راجل زبي واقف قدامها مسكت زبي بايدها اقعد تحركوا يمين وشمال ترفعوا لفوق* قولتها كفاية يا خالتو مش قادر لقتها طالعت بزازها من القميص اقعدت تدعك حلمتها براس زبي قولتها بتعملي اية* قالتي اسكت خالص امممم زبك شكلو حلو اووي اةةة وهي بتحرك راس زبي علي حلمتها امممم يا نور انت فين من زمان بعد كدة حطت زبي بين بزازها تف بين بزازها اقعدت تقولي دخل وطلع بين بزازي يا نور اححححح ضمت علي زبي جامد اححح يا خالتو نيك بزاز خالتك يا نور افشخ بزازي وتف بين بزازها زبي رايح جي بنهم خالتي قاعد علي السرير نيك يزازي يا حبيبي زبك ناشف اوووي* انا مش قادر يا خالتو حجيب مكلمتش الكلمة كانت مغرق بزازها لبن احححح يا خالتو اووف لبنك سخن اووي يا واد لقتها بتلحس لبن من علي بزازها وبتمسح بايدها لبن وتبلعو يخربتك البسي خلينا نفطر لبست الشورت من غير بوكسر وتشرت كات كان مطلعة ليا طلعننا قاعدنا* في الصالة نفطر علي الكنبة كانت بتاكلني بايدها تقولي كبرت يا واد بقي زبك كبير وهي ماسكة فطرنا وخلاصنا لقتها قامت جابت كوكولا ليا نزلت علي ركبها طلعت زبي تمصي فية قالتي كل يخربتك وتشخر احا وتمص فية اممممم يا عرص يا شرموط كل الزب دة عندك خالتك بتتناك من الغريب يا عرص مخليني انا وامك شرميط انا مش حاسس غير وهي بتمص في زبي اممممم وتضرب بية علي وشها زبك تخين يا بن الشرموطة انا ماسك راسها بدخل زبي اكتر اوووف يا خالتو بتمصي حلو اووي انتي شرموطتك مفيش حاجة اسمها خالتك يا عرص انا لبوتك انا بنيك في بقها اححح شرموطة مش قادر شادتها من شعرها وببوس فيها انتي طلعتي شرموطة اووي يا سعاد انا ايدي بتضرب علي بزازها اةةةة ارضع يا حبيبي بزاز شرموطتك انا لبوتك واحنا واقفين قلعتها القميص وزبي بيخبط في كسها وبيحك فية اححح يا نور زبي ناشف اوووي ضمت رجليها علي زبي احنا واقفين احححح يا نور دخل زبك وطالعو خلية يحك في كسي اةةة يا خالتو كسك مغرق زبي اوووف كسك نار بتنزل منها انا واقف ببوس فيها وبرضع بزازها اووف عليكي يا شرموطة خلتها تقعد علي الكرسي الكنبة تفشخ رجليها يلا يا نور دخل زبك مش قادرة شايف كسي هايج ازاي يا نور وتضرب بايدها علي كسها عايزة زبك بفشخ كسي يا ابن اختي نكني روحت اقعد ادعك كسها برأسي زبي احححح كسك نار يا شرموطة اححح دخل يا نور نزلت عسلها علي زبي يلا يا نور دخل روحت مدخل زبي في كسها اححححح اةةة نيك يلا افشخني ضميت جسمي عليها اقعد انيك فيها وهي تشخر احخخخخخ انت متناك اووي وعرص افشخ خالتك* سايب خالتك وامك للبواب وابنة با متناك يا عرص اةةةة انا كانت هايج اووي من كلامها اقعد اهبد فيها ةةةة مش قادر يا سعاد حجيب هات في كسك يا نور اححححح اةةةة جبت* وهي جابت معايا روحت قاعدت علي الكنبة عريان وهي علي الكرسي وكسها بلع للبن كلة مفيش خاجة علية احية كانت هايجة اووي شكلها لقتها جت اترمت في حضني قالتي اتبسطت يا نور مردتش عليها قالتي في اية قولتها انا شافتك انتي وامي مع محمود وابنة قالتي انا عارفة قولتها انا مش عرص ومش ديوث قالتي امك ست محرومة وانا زيها مينفعش نقعد كدة سنة محدش يلمسنا اقعد تقنع فيا ان دة وضع موقت لحد ما يرجعوا من السفر تقولي انا بعمل كدة غصب عني انا لسة صغيرة وتعبانة والكلام* دة لحد ما لقتها بتحضني وتعيط تقولي انا حبطل اتناك من حد طول ما انت جنبي ومش حبص لحد تاني وحسمع كلامك طول ما انت معايا ومحدش حيلمسني غيرك حضنتها جامد* واقعد ابوس فبها واندمجنا مع بعض ايدي راحت علي طيزها قالتي عجيك قولتها اووي نفسي فيها قالتي لا انا متنكتش فيها قبل كدة قالتي تعالي نخش الاوضة مسكت زبي وسحبتني لحد الاوضة انا وراها اول ما دخلنا مسكت شعرها اقعد ابوس فيها رمتها علي السرير نزلت الحس كسها اححح كسها سخن لسة لبني فية اقعد الحس فية كلو طعم لبني امممم كسك ناعم اووي شد زنبوري يا حبيبي اةةةة وتشخر اخخخخخ يا حبيبي الحس كويس اتك علي راسي وتحرك كسها علي وشي انا* لساني علي كسها اوووف يا حبيبي اححح لقتها غرقت وشي كلو عسل دخلت صوابعي* في خرم طيزها اححح يا نور بلاش اقعد ادخل فية واطلع بليت صوابعي تاني دخلت في طيزها اتنين اححح يا نور طيزي فيها نار لقتها بتقولي* في كريم هناك هاتوا جبتوا قالتي ادهن طيزي بية دهنت زبي وطيزها قالتي براحة يا نور دخلت زبي واحدة واحدة بقيت خبرة من للي عملتو مع الاء واخوها دخلت زبي براحة اةة يا خالتو ضيق اووي اةةةيا نور* براحة اححح انا بحشر زبي اكتر ويفشخ طيزها بايدي اححح يا نور اقعد واقف وراها انا زبي في طيزها اقعد انيك في طيزها مكنتش قادر كانت ضيقة اووي وهي بتشخر وتشتم اححح يا نور انا منيوكة انا كسي بتاعك يا نور اححححح اووووف طيزي براحة عليها اةةةو نيك طيزي انا شغال وطيزها كانت ضيقة اووي وماسك شعرها بايدي وركبها زي الفرسة اقعد اهبد فيها اةةة يا خالتو انتي بقيتي منيوكتي وشرموطتي محدش حيفشخك غيري اةةة ويضرب بايدي علي طيزها* انتي مرة متناكة زي امي وشرموطة اوووف عضلات طيزها بتعصر زبي جواها اةةة نيك يا حبيبي لحد ما لقيت زبي بينفجر جواها لبن اةةةة فضلت فوق منها ما زبي نام واترميت جنبها مكنتش قادر لقتها اترمت في حضني قولتي اتبسطت قولتها اووي يا خالتو كان نفسي اتناك قي طيزي من زمان بس مكنتش اعرف انو من زبك انت ابن اختي انا بحسس علي طيزها بزازها علي صدري لقيت تلقونها بيرن لقتها امي نادية قولتها ردي وافتحي الصوت كانت الساعة لسة ١١ الصبح ردت عليها قالتها اية يا شرموطة برن عليكي من بدري كانتي بتتناك ولا اية قالتها كانت نايمة يا لبوة ردت عليها مين كان ناي عليكي يا وسخة انا عارفكي علطول هايجة قالتها والهي كانت نايمة* في حاجة ولا اية امي قالتها* اصل الواد تامر هايج وعايزني انا نفسي فية قولت اتصل بيكي قبل ما نيجي روحت شاورت لخالتي قولتها خاليهم يجوا قالتها تعالي يا لبوة انا عارفكي لما تكوني هايجة* قالتها نص ساعة وحكون عندك* وقفلت قالتي انت عايز تشوف امك وهي يتتناك ولا اية قولتها تيجي لية انا مش عارف ارد عليها اقولها اية قالتي مالك فيك اية قولتها هو تامر بينام معاكي انتي كمان يا سعاد قالتي لا قالتي رد عليا انت بتحب تشوف امك بتناك قالتها عادي نفسي امي تبطل تعمل كدة عايزك امسك عليها حاجة علشان تبطل تعمل كدة قالتي طيب انا حقوم استحما قبل ما تيجي انت قوم خش الحمام التاني زمنهم علي وصول دخلت استحميت ولبست اقعد في اوضة النوم بتاعت سعاد اقعد افكر هو انا ديوث نفسي اتفرج علي امي وهي بتتناك ولا اية انا عرص ولا اية قطع تفكيري سعاد بتقولي مالك في اية قولتها ولا حاجة لقينا باب الشقة بيخبط دخلت الاوضة* بسرعة قالتي متطلعش لحد ما اجيلك طلعت خالتي انا قاعد قي الأوضة طلعت واقفت علي باب الاوضة لقيت امي لبسة عباية سمرا وداخل وراها شب اببض بس طويل شوية سنة بتاع ٣٥ سنة داخل باس خالتي* وسلم علبها* قاعد في الصالة يتكلمو وطالع حيشيش قاعد يلف سجاير لية ولامي ويشربوا بعد كدة امي قالت لخالتي حخش اغير واجلكم* دخلت امي الاوضة بتاعت الاطفال قلعت هدومها ولبست قميص نوم كانت جاية بية في الشنطة طلعت قاعدت مع خالتي وتامر دة قالها مش يلا امي سحبتوا من ايدوا دخلت بية الاوضة وخالتي جات ليا* لقتني واقف علي الباب قالتي يخربتك حتفضحنا وكان زبي واقف* قالتي اية دة كمان قولتها ما تيجي نتفرج عليهم قالتي بس جتفضحنا قولتها تعالي بس روحنا لقينا امي نايمة علي السرير والواد قاعد بيلحس في كسها هي بتتلوي* تحت منوا طلعت الموبيل بتاعي اقعدت* اصورهم ولقيت خالتي نزلت تمص زبي للي بقي واقف اكتر من اي واقت وبتمص فية انا مركز مع امي هي علي السرير وتتوجع اةةة الحس يا عرص با متناك* وامي بتضربوا علي وشوا وخالتي تحت مني بتمص زبي انا بصور امي مكنتش قادر اقعد اتفرج علي امي لحد ما هجت اووي وزبي جاب علي وش خالتي شفايفها والواد كان فشخ امي علي السرير ونامو جنب بعض خالتي قالتي كفاية تعالي علشان زمانهم طالعين روحت معاها الاوضة وكانت صورت كل حاجة حصلت وامي بتتناك بعد كدة اقعد علي السرير لحد بعد نص ساعة لقيت خالتي جت ليا قالتي امك نزلت روحت اتبسطت يا عرص قولتها* اوي بس تعبت اووي انا نزلت كتير انهاردة قالتي طيب يلا علشان تروح اعمل حسابك انت جوزي بقي يعني كل يوم حتنكني قولتها انت تومري قولتها هو مين تامر دة قالتي واحد صاحبها قولتها امي بتنام مع كام واحد راحت ضحكت قالتي متعدش يا حبييي امك للي* بيعجبها ببتخلية يركب ضحكت قالتي فك يقي خليك فري قومت سلمت عليها نزلت كاتت الساعة ٢ ونص قولت اروح* استنا الاء تطلع من المدرسة روحت واقفت قدام المدرسة لقيت حمو طالع روحت علية* قولتلو فين اختك قالي اهية طالعة هو في حاجة ولا اية قولتلو لا عادي يا لولو لقتها طالعة قالي اهية يا قلب لولو روحت عليها قولتو روح انت يا وجهز نفسك ليا بنذاكر مع بعض سابني ومشا روحت ليها* قولتها* اقفي كلميني وقفت قالتي عايز اية انت مش بتحبني الاول اخوي بعد كدة امي وانا عايز اية قولتها اهدي بس انت وراكي اية قالتي عندي قولتها فكك منوا تعالي حنقعد في اي حتة نتكلم* خدتها من ايدها روحنا كافيتريا نقعد فيها علي البحر لقتها بتعيط قولتها انا بحبك يا الاء وانتي عارفة كدة للي بيني وبين امك دية شهوة روحت وقتها لو مش عايزني اقرب لخوكي تاني مش حقرب منوا بس متبعديش عني قاعدنا نتلكم لحد ما طلبت مني حاجة مكنتش متوقع انها حتطلبها مني ياترا الاء طلبت مني اية
استنوني الجزء القادم
الجزء الثامن
لقيت الاء بتقولي انا عايزة اشوف امي انت بتنكها قولتها ما انتي شوفتي كل حاجة قالتي اة شوفت بس هي مشفتنيش انا عايزها تعرف اني عارفة قولتها مش حينفع كدة ممكن يحصل مشاكل بنكم قالتي انت مالكش دعوة مش بتقول بتحبني نفذا بقي لو عايزنا نكمل مع بعض قولتها ماشي اقعدنا نتكلم وكدة روحنا* البيت علي الساعة ٥ دخلت نامت صحيت الساعة ٩ قولت انزل اشوف حمو وصفاء قومت لقيت امي قاعدة بتتكلم في التلفون قولتها انا نازل شوية وراجع نزلت خبطت علي صفاء فتحت ليا قولتهاامال فين الاء وحمو* قالتي حمو جو بيذاكر ولاء بستحما روحت حضنها جامد وايدي علب بزازها قالتي العيال يخربتك انت مش بتشبع* قولتها حد يشبع منك قالتي خلاص بكرة متروحش المدرسة تعالي بوستها جامد لقيت اسماء جت واقف تتفرج علينا روحت بعدت عن صفاء وسلمت علي الاء وصفاء قالتي اخش اعملكم حاجة تشربوها قولتها ماشي دخلت انا روحت اقعد جنب الاء قالتي انت اية معندكش دم انا هنا مش حاسس ولا اية قولتها بكرة متروحيش بقي المدرسة امك قالتي تعالي بكرة قالتي قشطة روحت مسكت بزازها لسة ببوس فيها لقيت حمو طالع حسيت انو شافني قالي يا نور مش حنذاكر انهاردة ولا اية قالتو جي ليك اهو بس كانت بسلم علي اختك راحت قالتو خش جايلك مالك مستعجل كدة يا لولو روحت بصيت ليها وهو بص ليها قالها* اية لولو دية قالتلو بدلعك ولا نور بس للي بيدلعك خش يا لولو نور جايلك الواد داخل وعيونو في الارض قولتها اية لبي عملتية دة قالتي عملت اية قولتها ازاي تقولو كدة كدة حيعرف اني حكيت ليكي وشفتيني انا بينكوا قالتي فكك دة عيل خول ومتناك خش ظبطوا بس انت هو حينسا كل حاجة بس خلي لبن لبكرة بقي* ضحكت علي دخلت امها بتقول قي اية ضحكوني معاكي ولا حاجة اصل نور بيحب الهزار انتي عارفة قومت دخلت لقيت حمو قاعد علي السرير لقيتوا بيعيط قولتلو مالك يا لولو قالي انت حكيت لاختي للي حصل ازاي حتكلم معاها بعد كدة انت ازاي تحكي ليها واقعد يعيط قولتو هي شافت انا مقدرتش اخبي عنها حاجة علشان هي مصورة كل حاجة وشافت كل حاجة لما كانت معاك قالي هي ممكن تقول لامامتي قولتلو لو عايز تقول كانت قالت من الاول لكن هي بتحبك وبتخاف عليك يا لولو قالي انت كانت بتعمل اية معاها شوفتك وانت ماسك بزازها وبتبوسها قولتو انت عارف اني بحبها حتجوزها بعد ما نحلص مدرسة قالي يعني بتعمل حاجة معاها قولتلو زي ما انت شوفت كدة قالي بجد قولتلو اة قولتلو احنا حنقضيها كلام ولا اية زبي مش وحشك ولا اية يا لولو* قالي طبعا انا اقدر لقيتوا نزل جري علية مص فية وبعد كدة فشختوا نيك طبعا ونزلت مرة واحدة فضلت قاعدة جنبوا كانت الساعة داخلة علي عشرة ونص خدت بعضي وطلعت مكنتش قادر بردو نامت زي القتيل وصحيتي تاني يوم الصبح لبست انا واخوي نزلنا احنا علي السلم قبلت الاء و صفاء نازلة قولتها في اية انت مش رايحة المدرسة ولا اية قالتي اصل حمايا* تعبان اووي لازم اروح اشوفة ولقيت الاء بتخبط علي زبي بتقولي معلش* بقي وضحكت قالتي يلا يا بت جدك تعبان نزلو جري انا قولت اروح بقي المدرسة روحت طبعا اول ما دخلت لقيت ادهم جي عليا بيقولو عامل اي وحشتني قولتلو انت كمان قالي طيزك عاملة اية قولتلو خفت شوية دخلنا الفصل كان عندنا حصة رياضة كان كل الفصل نفسوا الجدول كلو يكون رياضة اووف علي مدرسة الرياضة ميس مريم مسحية ما ادرك بجسم المسحين الشعر والجسم للي زي ياسمين صبري الجيبة للي قوق الركبة البزاز المرفوعة الشعر للي نازل عليهم* البلوزة المفتوحة من عند الصدر كانت بتخش الفصل كلو يجنن اول ما دخلت لقيت ادهم بيحسس علي زبي بيدعك فية.جامد يقولو نفس افشخها يا نور قولتلو اهدي قالي مش قادر قالي لازم نشوف حل ليها علشان ننكها قاعدنا طول الحصة نلعب في ازبار بعض لحد ما نزلنا الحصة كانت خلصت* وخلصنا المدرسة خدت بعضي وروحت انا طالع دخلت اسال علي صفاء والاء لقتهم لسة مرجعوش طلعت ملقتش امي اتصلت ليها مردتش كتير رنيت* علي خالتي سالتها عليها قالتي عندي بس مش حينفع تكلمك عرفت انها بتتناك قالتي عدي عليا بليل قولتها طيب خدت بعضي نامت علشان كان عندي درس الساعة ٥ ظبط المنبة نامت صحيت علي ماعد الدرس لبست ونزلت كانت صفاء والاء لسة مرجعوش اتصلت اسال عليها الاء قالتي شوية راجعين اصلو تعبان اووي قفلت معاها نزلت روحت الدرس كانت انا الوحيد للي في الدرس دة للي واد وكان معايا ٣ بنات بس مكنتش بفكر في حد فيهم كان دخلت الدرس عادي قاعد انا وبسنت جنب بعض قدامنا عبير ونسمة قاعدنا ناخد الدرس عادي وببص علي عبير ونسمة لقيت وشهم محمر اووي معرفتش في اية لقيت ايدهم تحت عبير بتعض في شفايفها مركزتش معاهم فضلت في الدرس بقي كل شوية ابص عليهم القيهم في عالم تاني ووشهم حاسس انو بيطلع نار شوية قولت لقيت ايديهم بتتحرك تحت الترابيزة قولت احا ممكن يكونوا بيلعبوا في بعض قولت لازم اعرف عملت ان القلم وقع في الارض نزلت بسرعة اجيبوا احية لقيت اية عبيرة علي كس نسمة ونسمة ايدها علي كس عبير احا طالع بسرعة مش مصدق*في دماغي احا دول شرميط اووي ببص ليهم* لقيت عبير بتبص ليا وبتضحك ونسمة بتضحك زيها ولقيت زبي واقف وببص ليهم وهو شغالين دعك في بعض وبيضحكوا لقيت رجل عبير بتخبط في رجلي بتلعب فيها رجل نسمة علي رجلي التانية انا مش مستحمل خالص لحد ما خلصنا* الدرس نزلت انا وعبير مع المدرس ونسمة كانت جارت بسنت ساكنين في نفس البيت ومشينا انا وعبير ساكتين محدش بيتكلم لحد ما وصلنا تحت البيت بتاعها كانت ساكنة* قريب قالتي ياريت تكون اتبسطت من للي شوفتوا اوعي حد يعرف الكلام دة قولتها انا عيل قدامك وضحكنا قالتي ابقي عدي عليا بكرة نروح الدرس مع بعض احنا* كنا بناخد درس انا وهي مع مدرسة تانية قولتي طيب قالتي رقمي اهو ابقي كلمني قولتها اوك وسبتها مشيت كانت الساعة ٧ ونص لقيت خالتي بتتصل بتقولي انا مش قولتك انك جوزي ولا كس خالتك مش وحشك قولتها كانت جي ليكي من غير ما تتصلي قولتها نص ساعة وحكون عندك قفلت معاها روكبت الترام ووصلت عندها خبطت فتح ليا كانت لبسة قميص نوم احمر دخلت بوستها واقعد اكل في شفايفها واعض فيها اقولها امي كانت بتعمل اية عندك يا لبوة هي تقولي كسها كان بياكلها جاية تتناك يا عرص وانا بعض شفايفها لقتها نزلت علي الارض قلعتني البنلطون البوكسر قالتي يخربتك لما بتسمع ان امك بتتناك زبك بيكبر اووي يا عرص اححححح خالتي تمص فية جامد اححححح زبك عريض يخربتك امممممم وتلحس البيض اةة يا نور يا عرص يا ابن اختي الشرموطة* امممممم انا ماسك راسها بحشر زبي فيها احححح يا خالتو انتو شرميط اووي اوووف مصي يا خالتو اهو يا قلب خالتو زبك عريض اوووي شدتها ليا احنا علي الباب رفعت رجليها نزلت الحس كسها اممممم* كسها كان غرقان عسل اقعد الحس فية احححح يا نور الحس اةة مش قادرة يخربت كسك يا خالتو كبير اووي زنبورة كبير اوووي انا بشد فية شد يا حبيبي كس خالتك اةةة لقتها بتترتعش وبتجيب عسلها كلو علي وشي اةةة يا نور مش قادرة اقف كسي اووف حرام عليك لسانك نار انا شغال لحس دخلت صوابعي في طيزها قالتي لا يا نور طيزي اتعورت من المرة للي فاتت كلمت دخلت صوابعين كمان اححح يا خالتو طيزك بقت واسعة اووي يا شرموطة اةةة يا نور زبك فشخني المرة للي فاتت يا بن العرص اقعد الحس في كسها وهي تجيب علي وشي لحد ما لقتها مش قادرة تقف* نزلتها علي الارض خلتها تعمل وضع الركبوب وفشخت رجلبها طلعت حطيت زبي علي خرمها اححح خرمك بيطلع نار يا شرموطة* انا يضربها بكف ايدي علي طيزها كل دية طيز عايلة كلها شرميط يا سعاد هي تقولي امك أكبر شرموطة فينا للي جابتك يا عرص يا متناك دخل زبك مش قادرة انا مكنتش قادر روحت حشرة مرة* في واحدة في طيزها احححح يا نور نيك مش قادرة اةةو يا خالتو خرمك واسع يا متناكة يا كسمك اةةة نيك يا متناك اقعدت داخل طالع في طيزها اووف علي طيزك يا خالتو انتي زي نادية شرموطة طلعت زبي من طيزها جت مصت فية مكنتش قادر قولتها حجيب قالتي* استن بعدت عني فشخت رجليها انا نزلت الحس ليها كسها كان كلو عرق وعسل اووووف علي رحتوا مكنتش قادرة وتبصوت اححح يا نور الحس كسي مش قادرة اووف الحس يا متناك هي بتتك علي* راسي انا مش قادر لحد ما زبي هدا شوية بعد كدة حطيتوا علي كسها اقعد ادعك بية دخلو يا حبيبي مش قادرة روحت نامت عليها هي لفت رجليها عليا اةةو اقعد انيك فيها لحد ما قولتها مش قادر يا خالتو اجيب فين* قالتي في كسك خالتك يا حبيبي احححح وروحت جبت في كسها كانت علي اخري* وفضل زبي في كسها وهي لفة رجليها عليا واحنا علي الارض قدام الباب فضلت قاعد كدة شوية لحد ما زبي نام وطلع من كسها نامت جنبها علي الارض وكسها لسة بينزل لبن لقتها لفت ليا قالتي عايزة اخلف منك قولتها يا ابن اختي قولتها وجوزك يا لبوة قالتي جوزي خول زبوا قد صوابعك رجلك الصغير هزرنا شوية* قولتها مين للي كان مع امي قالتي واحد متعرفهوش صحابها قولتها هي امي بتعمل كدة من امتة قالتي من زمان دية هي للي علمتني الشرمطة قطع كلمنا الباب بيخبط احا* مين احنا عريانين علي الارض خد هدومي وهي لبست القميص وببص علي كسها لقيتوا لسة فية لبن وفي لبن علي الارض احا روحت انا جريت علي الاوضة وهي فاتحت دلخت البس انا احا نسيت البوكسر
استنوني الجزء للي جاي