Zakman
03-25-2020, 10:17 PM
طبعا اول مره اكتب قصة بس القصة دى مكانتش هتتكتب غير لما صاحبها طلب مني انزل القصة دى
القصة حقيقية بأشخاص حقيقية وحدثت معي ومع أحد اعضاء الموقع لذلك طلب مني استخدام اسماء غير حقيقية
الشخصيات
انا :- صاحب القصة والاحداث اسمي زاك 20سنه
الزوج :- اسمه عادل 26سنه
الزوجة :- اسمها نيره 26سنه
الجزء الاول
تعرفت على شخص من المنتدي وتبادلنا الأحاديث لمدة عام على المنتدي وقتها كان يعلم عني الكثير وانا ايضا عرفت عنه الكثير .
عرفت أنه متزوج نيره 26سنة وهي نفس عمره مهندسة ديكور وعرفت أيضا أنه ديوث وكان يفتخر بذلك .
وهو عرفني على زوجته نيره من خلال مكالمه هاتفيه كانت بيني وبينه فتعرفت عليها وتعرفت على .
ومرت الايام لحد ما وصلنا لشهر فبراير2020
لقيت عادل بيتصل بيا وبيقولى أن بيته هيتخرب وان نيره سابت البيت وراحت عند اهلها فطلبت منه أنه يهدى شوية وقولتله ننزل نتقابل وبالفعل نزلت انا من الشقة اللى قاعد فيها فى المهندسين وروحت لعادل فى مدينة نصر قعدنا فى كافية وفضلت اهدي فيه عشان اعرف ايه اللى حصل ،
عادل بدأ يحكيلى على الموضوع وقالى:- نيره من اول م اتجوزنا وهي عارفه اني ديوث وبحب أتخيل اختي بينيكها وهي كمان كانت بتحب تتخيل حد ينيكها وكانت بتختار شخصيات غير موجودة اصلا، وفى مرة بعد م خلصنا يومنا وخلصنا النيك والتخيلات لقيتها بتسالني سؤال هو انتا لو اختك معاك فى البيت هتنيكها ، قولتلها لو قدرت انيكها هنيكها وقولتلها كمان اني نفسي اشوفك بتتناكي قدامي لقيتها فرحت وخلص يومنا عادي .
بعدها بكام يوم لقيت اختى جت البيت عندي وكانت زعلانه من جوزها لانه مهندس وبيسافر كتير وبالفعل هو كان سافر قبل قفل المطارات وكانت نيره عند امها ، فضلت قاعد مع اختي لحد بالليل وانا بالليل بشغل التكييف على ساخن والشقة كلها بتدفيوانا ببدا البس هدوم خفيفة وشورت عادي ، اختي كانت مجابتش هدوم معاها فقولتلها تدخل تختار حاجة من عند نيره تلبسها وبالفعل دخلت اختارت قميص نوم فاجر ، انا كنت قاعد بتفرج على Game of thrones وايه اختي لقيتها طلعت من اوضه النوم كانت كأنها ليلي علوي داخله عليا ، أخته اسمها ايه عندها 29سنه وكانت مهتميه جدا بجسمها ودائما بتمارين الرياضة وجسمها كان مرسوم حرفيا وبزازها كانت متوسطة ومشدودة ، لقيتها خرجت وجت قعدت جمبي وقالتلى انها بتحب تسمع جيم اوفر سرونز قولتلها تقعد تتفرج معايا كان الساعة وقتها 12بالليل ، وفجاه كان فى لقطة نيك بين اخ واخته ف لمحت اختي عضت شفتها التحتانيه انا هيجت من المنظر اللى قدامي وكملنا عادي شوية اختي حطت راسها على كتفي وقالتلى انتا عادي كدا تتفرج على حاجة فيها جنس قولتلها عادي قالتلى طب نيره ايه رأيها قولتلها أن نيره ممكن يحصل عندها اثاره وبعد كدا ووقفت كلام ولحظتها انا راس زبي بدأت تبان من الشورت اللى لابسه لقيت ايه بصتلى وقالتلى بيحصل ايه لما نيره تشوف كدا ويحصل عندها اثاره معرفتش اتكلم الصراحة ،لقيت ايه قالتلى عادي انا بحبك وانتا عارف أن جوزى بيبعد عني كتير وفجاه قربت مني وباستني على شفايفي وتراجعت وقالتلى لو مش عاوز نعمل كدا انا هسيبلك البيت وهروح اقعد فى شقتي لقيتني متجاوب معاها تقربت انا كمان منها ببوسه وفضلنا ربع ساعة نبوس بعض ونحسس بعض وايدهاجت على زبي من فوق الشورت ، لقيت اختي بطلت بوس وبعدا عني لحظة وبصة على الشورت لقت زبي خارج منه فنزلت من على الانتريه وقعدت بين رجلياوخلعتني الشورت وبرقت جامد قدام زبي فبقولها فى ايه
لقيتها بتقولى انتا زيك كبير اوي يا حبيبي انا بتاع جوزى اصغر من دة وكنت فاكره أن حجم بتاع جوزى دة هو اللى عند كل الناس فقولتلها جوزك بتاعه قد ايه قالتلى 10سنتي وسالتني بتاعك دة قد ايه قولتلها 20 شهقت جامد وقربت شمت ريحته وغمضت عينها وبدأت تطلع لسانها تلحسه الاول وفضلنا مص ساعة بتمص زبي انا هيجت جامد قولتلها كفاية يا ايه هجيبهم لقيتها سرعت اكتر لحد م خلاص هجيبهم قامت سابته وجبت على بزازها ووشها .
لقيتها شربت اللى جه عليها وقربت تاني بدأت تقوم زبي وبدأت تخلع قميص النوم براحة كانت بتسحب روحي معاها .
وهنا فصل كلامنا اتصال من اخته وفهمت منه أنها نتقابل نيره وترجعها البيت تاني .
يتبع..
القصة حقيقية بأشخاص حقيقية وحدثت معي ومع أحد اعضاء الموقع لذلك طلب مني استخدام اسماء غير حقيقية
الشخصيات
انا :- صاحب القصة والاحداث اسمي زاك 20سنه
الزوج :- اسمه عادل 26سنه
الزوجة :- اسمها نيره 26سنه
الجزء الاول
تعرفت على شخص من المنتدي وتبادلنا الأحاديث لمدة عام على المنتدي وقتها كان يعلم عني الكثير وانا ايضا عرفت عنه الكثير .
عرفت أنه متزوج نيره 26سنة وهي نفس عمره مهندسة ديكور وعرفت أيضا أنه ديوث وكان يفتخر بذلك .
وهو عرفني على زوجته نيره من خلال مكالمه هاتفيه كانت بيني وبينه فتعرفت عليها وتعرفت على .
ومرت الايام لحد ما وصلنا لشهر فبراير2020
لقيت عادل بيتصل بيا وبيقولى أن بيته هيتخرب وان نيره سابت البيت وراحت عند اهلها فطلبت منه أنه يهدى شوية وقولتله ننزل نتقابل وبالفعل نزلت انا من الشقة اللى قاعد فيها فى المهندسين وروحت لعادل فى مدينة نصر قعدنا فى كافية وفضلت اهدي فيه عشان اعرف ايه اللى حصل ،
عادل بدأ يحكيلى على الموضوع وقالى:- نيره من اول م اتجوزنا وهي عارفه اني ديوث وبحب أتخيل اختي بينيكها وهي كمان كانت بتحب تتخيل حد ينيكها وكانت بتختار شخصيات غير موجودة اصلا، وفى مرة بعد م خلصنا يومنا وخلصنا النيك والتخيلات لقيتها بتسالني سؤال هو انتا لو اختك معاك فى البيت هتنيكها ، قولتلها لو قدرت انيكها هنيكها وقولتلها كمان اني نفسي اشوفك بتتناكي قدامي لقيتها فرحت وخلص يومنا عادي .
بعدها بكام يوم لقيت اختى جت البيت عندي وكانت زعلانه من جوزها لانه مهندس وبيسافر كتير وبالفعل هو كان سافر قبل قفل المطارات وكانت نيره عند امها ، فضلت قاعد مع اختي لحد بالليل وانا بالليل بشغل التكييف على ساخن والشقة كلها بتدفيوانا ببدا البس هدوم خفيفة وشورت عادي ، اختي كانت مجابتش هدوم معاها فقولتلها تدخل تختار حاجة من عند نيره تلبسها وبالفعل دخلت اختارت قميص نوم فاجر ، انا كنت قاعد بتفرج على Game of thrones وايه اختي لقيتها طلعت من اوضه النوم كانت كأنها ليلي علوي داخله عليا ، أخته اسمها ايه عندها 29سنه وكانت مهتميه جدا بجسمها ودائما بتمارين الرياضة وجسمها كان مرسوم حرفيا وبزازها كانت متوسطة ومشدودة ، لقيتها خرجت وجت قعدت جمبي وقالتلى انها بتحب تسمع جيم اوفر سرونز قولتلها تقعد تتفرج معايا كان الساعة وقتها 12بالليل ، وفجاه كان فى لقطة نيك بين اخ واخته ف لمحت اختي عضت شفتها التحتانيه انا هيجت من المنظر اللى قدامي وكملنا عادي شوية اختي حطت راسها على كتفي وقالتلى انتا عادي كدا تتفرج على حاجة فيها جنس قولتلها عادي قالتلى طب نيره ايه رأيها قولتلها أن نيره ممكن يحصل عندها اثاره وبعد كدا ووقفت كلام ولحظتها انا راس زبي بدأت تبان من الشورت اللى لابسه لقيت ايه بصتلى وقالتلى بيحصل ايه لما نيره تشوف كدا ويحصل عندها اثاره معرفتش اتكلم الصراحة ،لقيت ايه قالتلى عادي انا بحبك وانتا عارف أن جوزى بيبعد عني كتير وفجاه قربت مني وباستني على شفايفي وتراجعت وقالتلى لو مش عاوز نعمل كدا انا هسيبلك البيت وهروح اقعد فى شقتي لقيتني متجاوب معاها تقربت انا كمان منها ببوسه وفضلنا ربع ساعة نبوس بعض ونحسس بعض وايدهاجت على زبي من فوق الشورت ، لقيت اختي بطلت بوس وبعدا عني لحظة وبصة على الشورت لقت زبي خارج منه فنزلت من على الانتريه وقعدت بين رجلياوخلعتني الشورت وبرقت جامد قدام زبي فبقولها فى ايه
لقيتها بتقولى انتا زيك كبير اوي يا حبيبي انا بتاع جوزى اصغر من دة وكنت فاكره أن حجم بتاع جوزى دة هو اللى عند كل الناس فقولتلها جوزك بتاعه قد ايه قالتلى 10سنتي وسالتني بتاعك دة قد ايه قولتلها 20 شهقت جامد وقربت شمت ريحته وغمضت عينها وبدأت تطلع لسانها تلحسه الاول وفضلنا مص ساعة بتمص زبي انا هيجت جامد قولتلها كفاية يا ايه هجيبهم لقيتها سرعت اكتر لحد م خلاص هجيبهم قامت سابته وجبت على بزازها ووشها .
لقيتها شربت اللى جه عليها وقربت تاني بدأت تقوم زبي وبدأت تخلع قميص النوم براحة كانت بتسحب روحي معاها .
وهنا فصل كلامنا اتصال من اخته وفهمت منه أنها نتقابل نيره وترجعها البيت تاني .
يتبع..