دخول

عرض كامل الموضوع : رامى وخالته ياسمين


نهر العطش
03-02-2010, 08:05 PM
.




...انا اسمي رامي وعمري 20 سنه اروي لكم قصتي اليتي حصلت معي من حوالي شهر مع خالتي ياسمين التي تكبرني بربع سنوات انا وحيد امي وابي انا من الاردن وعايش انا وابوي امي في حي بسيط ذات يوم كنت انا في البيت اتفرج على التلفزيون وكان ابوي بشغله كانت الدنيا الضهر امي ردت وكانت المتصل خالتي ياسمين وقالت لأمي ان تروح تزورها لأن زوجها اكثر اوقته بالشغل وبنفس الوقت طلع لزرقهلشغل وراح يغيب ثلاث ايام اللمهم امي وافقت وقالت لها بمر عليك بعد العصر انا ورامي وامي حكت لي كل شي ورحنا بعد العصر عندها كانت خالتي تملك جسم رهيب جدآ بحيث انه يلفت انتبااه اي رجل يشوفها وكانت تملك عيون عسليات عمر يما شفت اجمل منهم وكانت تملك شعر اسووود وفيه خصل شقار وطويل جدآ بحيث اني يوم شفتها انصدمت لشده روعتها وجمالها وباني ما كنت منتبه لجمالها المده الي فاتت ممكن لأني ما كنت افهم بالدنيا ..اللمهم صرحت اشوي قامت امي دخزتني وقالت ما بدك تسلم على خالتك قلت امبلا وسلمت عليها ويااه شو اديها ناعمين ودافين لردجه اني طولت ونااا ماسكها وبعدين اقتربت مني وباستني من خدي انا دخت وكانت لبسه بنطال اسود ضيق عليها لردجه انه راسم جسمها رسم ولبسه فنيلا وصدرها نافخ نفخ وقالت لي رامي ياه شو كبران وصاير حلو كتير وجسمك جسم حلو ورياضي وانا جاوبتها وانا مرتبك هذا الدنيا ما بنفضل صغار وبعدين قالت لي لا تستحي انت في بنت خالتك خذ راحتك وانا جلست بالصاله ولحظت عليها انها بترمقني بنظرات غريبه مثل نظرات الاعجاب بس انا كنت مرتبك خاصه انها بجد اسرتني بجمالها بس قلت بعقلي هذا عمتي حرام اني اشتهيا وقعدت اتفرج على التلفزيون وهي وامي كانو بالمطبخ يتكلمون بعد نص ساعه الا امي جاي وقالت لي رامي انت اليوم حتنام عند خالتك وانا صار لازم اروح لأن ابوك هلا في البيت ولازم اروح انا زاد ارباكي وقلت لها شو اضل لازم اروح معك قالمت خالتي قالت وتتركني انام لوحدي في البيت بعدين ليش مستحي مني انا خالتك يعني مو غريبه وبعدين امي قالت خليك كلها ليلتين وبروح زوجها قلت طيب وامي روحت وان شو عرقي يزرب زرب وكانت خالتي ملاحظه لانها كنت تطلع عليا من فوق لتحت لما روحت امي وانا بالصاله قاعد اتفرج على التلفزيون بعدين قالت لي اعمل لك قهوه وهي بالمطبخ قلت لها لا خالتي لا تغلبي حالك قالت وبعدين فيك هيك بتتحسسن ياني انا الي غريبه قلت لها لا خلاص اعملي اللمهم وانا مندمج بالتفزيون اطلعت والا اهي واقفه قدامي وشو كان جسمها مرسوم رسم بحيث انه زبي انتصب لا شعوريا واكنت لبس بنطلون جينز يعني بين من جمال فادها وقالت لي رامي خذ القهوه قلت لها حطيها على التربيزها ورحت الحمام بسرعه عشان ما تشوف زبي وهو منتصب مع اني متأكد انها شافته ما وصت الحمام وسكرت على حال البابا وقمت سمعت صراخ خالتي اطلعت من الحمام اركذ لقيتها قاعده على الارض وراكميه ضهرها على الكنبه قلت لها مالك شو في خاتلي واقتربت منها قالت لي اتعرقلت بالتربيزها وركبتي صار توجع واشرت على مفصل ركبتها وقالت حط ايدك وشوف انا حطيت ايدي ويااه شو طريه وقالت ارفع ايدك لفوق اشوي رفت يعني ايدي صارت على فخدتها وقالت لا الوجع لفوق اشوي قمت انا عرفت انها كل الوقعه ملفقه منها انا ما تحملت وقمت قالت مالك رايم قالت تعال حط ايدك على الوجع بدي اعرف مصدره وقمت رجعت وحطيت ايدي مجرد ما حطيت ايدي قام زبي انتصب وصار عرقي يهر هر قالت لفوق اشوي ققلت لها خالتي ارحميني وقمت قمات مره وشافت زي وهو منتصب وقال لي انا عارف انك من اول ما جيت وانا حاسه انك مشتهيني وقالت وانا كمان مشتهيتك وليش نحرم انفسنها من بعض وقربت علي وحطت ايدها على زبي وانا الشهوه ذبحتني وكنت بدي احضنها وابش فيها مص بس قلت لها انتي خالتي وحرام قالت لا تخاف محد راح يعرف ومسكت ايدي واخذتني للغره وقالت انا كلي الك وبلشت تلعب في زبي وانا بطلت استحمل ضميتها بكل حرره وبلشت مص بشفيهها وبطتها على السرير ونمت فوها ورفت الفنيلا وبلشت مص في بزازها وشلحتها البنطلون وبلشت مص بكسها كان كس في غاايه الروعه وكانت انا اول مره بشوف كس على الطبيعه وكان في غايه اللذه وبعدين قالت لي نام على ضهر نمت وقلعتني البنطلون وكان زبي منتصب كـالعموووود وقالت لي ياه ما اكبر زبك بتعرف انه اكبر من زي زوجي ومبين عليه اللذ من زي زوجي وحطط ايدها وفرقته اول فرقه وبعدين حطت راسه في فمها وفرقت كمان ففرقتين بس وقمت نزلت المني كله بفمها كانت قميه كبيره كبيره جدآ قالت كل هذا مني شكشك مش صايب زبك لمده سنه وكل هذا حارم حالك وانا موجوده وبعدين نامت فوقي وابتدن تمص في بطني وفي صددي حتى انتصب كمان مره وكانت طيزها في غايه الروعه قلت لها بدي انييك من طيزك قالت لا من كسي قلت لها بدي من طيزك لأنذ لذيه جدآ ومغريه قالت متل ما بدي يا حبيبي وكلبت حالها ومسكيت زبي وحطيت راسه على باب طيزها وبلشت ادخل فيه اشوي اشوي وقامت تصرخ وتقول ااااااااااااااااااااااه من شده النشوه كمان رامي كمان دخل دخل انا اول مره احس بلذه قويه قويه واول مره بعرف انه النيك من الطيز لذيه لهاي الدرجه ودخلت وزبي وبلشت فوت وطلع لحتى قرب يجي ظهري قلت وين بدك اكذف المني قالت جوا طيزي قلت طيب وكذفته كله جوا طيزها ورميت نفسي جنبها على السرير وانا في غايه الفرح والراحه وقالت لي ايمتا ما تحس انك اشتهيت تعالي علي بأي وقت والك ال ياشبعك قلت لها إن شاء **** ......وكانت هي قصتي مع خالتي ياسمين وفضلت امارس معها الجنس ليومنا هذاااااا

fhad
03-02-2010, 10:50 PM
انا استغرب من هل نسوان هل من المعقول ان المراة بهل شكل ابتنمحن بغياب زوجها ولو مدة اسبوع وشكرا

essameldeep
03-03-2010, 12:28 AM
تسلم وتسلم خالتك اكتر
مشكووووووووووووورة خالتك

nrer
03-04-2010, 02:38 PM
شكرررررررررررا

Kenda2009
03-10-2010, 07:52 PM
شششكرا لك على القصة

seasa81
03-11-2010, 05:48 PM
تسلم خالتك
على وصفك الها

badie
03-11-2010, 07:05 PM
مشكووووووووووووورة خالتك **** يخليها لك وتستمتعوا كمان وكمان

ghazi
03-27-2010, 07:31 PM
جميل جــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــدا

fo1
04-10-2010, 01:26 AM
مشكور على القصه

هاوي حنانك
04-18-2010, 04:42 PM
رووووعه يسلمووو

ridof
05-02-2010, 04:15 PM
يسلام قصة روعة
من التاثر زبي هاج

الحر الجارح
05-03-2010, 08:00 PM
قصة رائعة مشكور نرجومنك المزيد

الضبع الاسود
05-19-2010, 09:37 PM
خالتك رائعه ومثيره ياعسسسسسسسسل
/>

الحر الجارح
10-02-2010, 12:31 PM
عسل يا عسل

a.shaban73
01-10-2011, 06:40 PM
قلت بعقلي هذا عمتي حرام اني اشتهيا

خالتي حبي
01-26-2011, 10:31 PM
تسلم خالتك عادي خالتي انمحت اكتر من هيك

lebanon
01-30-2011, 07:49 PM
مشكور حبيبي رائع تسلم ايدك

GoMaNJy
02-12-2011, 03:38 PM
مشكووووووووووووورة خالتك

©MeGa ByTe™
02-14-2011, 04:45 PM
مشكووووووووووور

يحيى المصرى
02-18-2011, 01:45 AM
تسلم وتسلم خالتك اكتر
مشكووووووووووووورة خالتك

حمنتكور
03-20-2011, 12:44 AM
مشكور على القصة الجميلة

zingg
03-21-2011, 08:54 PM
مشششششششششششششششششششششششششششششششششش ششششششششششششششششششششششششششششششششششش كور

عمار
03-23-2011, 11:55 PM
حلو ليش لا كل يوم نيك ولا تحرم حلك

satna10
03-25-2011, 12:15 PM
تسلم
القصة مثيرة جدا

خالد أمير القلوب
04-10-2011, 08:14 PM
/>

more man
07-07-2011, 10:24 PM
شكراء على القصة

Samoray
09-03-2011, 10:07 AM
بحب اسم ياسمين مووووت
كلهم مزز

Samoray
09-04-2011, 12:04 AM
نار الشهوه بتعمل المعجزات

ملك الجبل
09-15-2011, 09:23 AM
يسلمو حبيبي قصه غايه الروعه

ساهر55
01-01-2012, 01:51 PM
مشكور قصه مثيره جدا

Bing
01-25-2012, 12:24 AM
قشطه يا ياسمين
بس لو جربتينى كان ... ولا بلاش خليها مفاجئئه

swelm2000
01-27-2012, 09:54 PM
رامي شوقتني انيك خلتك اكيد ممتك زي خلتك

نفسي انيك ممتك وخلتك شوكرا

الضبع الاسود
01-29-2012, 08:57 AM
الف عافيه رامي

The Pharaoh
01-29-2012, 09:10 AM
شكرا نهر باشا
قصه جميله جدا
الك تحياتي

M!DO
01-29-2012, 03:32 PM
تسلم الايادى

طايو
02-19-2012, 08:44 AM
مشكور........................مشكور ............................مشكور
مشكور... ................................... ............... .....مشكور
مشكور. ................................... ............... ...مشكور
مشكور.............................. ....... ......... مشكور
مشكور.............................. .........م شكور
مشكور................ ................مشكور
مشكور............. ..........مشكور
مشكور.......... .......مشكور
مشكور.....مشكور
مشكو رمشكور

the mastar
03-05-2012, 10:33 PM
مشكووووووووووووووووووووووور

الليث الجسور
04-15-2012, 12:08 AM
يعطيك العافية

amr10
04-17-2012, 12:30 PM
ممتعه جدااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا اا

hsan1988
05-27-2012, 01:17 AM
تسلم وتسلم خالتك اكتر
مشكوووووووور على هالقصة

سكساوى2012
06-23-2012, 03:41 AM
ماتدنيش خالتك لفة أسبوع شكلها جامدة نيك
يابختك ياعم لو كانت معايا كنت هرستها تحتى
مشكووووووووووووووورة جدااااااااااااااااااا
خالتك وتسلموا الأتنين

hazemhasn49
08-28-2012, 01:17 AM
كمهي قصة رائعة مشكوررررررررررررررررررررررررررررررر رر

السالول
09-17-2012, 10:19 PM
ممكن ايميل خاااااااااااااااااااااالتك

ali2222222222
09-21-2012, 03:12 PM
حلووووووووووووووووووووووووووووووووو وووه

أفندينا
09-21-2012, 05:01 PM
قصة رائعة تسلم ايدك قصصك مثيرة اوى

ايام وبنعشها
10-17-2012, 02:41 AM
جميلة القصة دى
مشكور يا نهر

صاصا1111
11-05-2012, 11:23 PM
مشكورين على جهودكم

ghost0
11-19-2012, 02:37 PM
باب طيزها وبلشت ادخل فيه اشوي اشوي وقامت تصرخ وتقول ااااااااااااااااااااااه من شده النشوه كمان رامي كمان دخل دخل انا اول مره احس بلذه قويه قويه واول مره بعرف انه النيك من الطيز لذيه لهاي الدرجه ودخلت وزبي

max32
11-19-2012, 10:36 PM
/>

badie
11-22-2012, 08:48 PM
شششكرا لك على القصة

سوسو نور
12-01-2012, 12:48 PM
ا ه ه طيز ي

مصراوى جديد
12-28-2012, 07:53 PM
واااااااااااااااااو

hasn_aaaaaa
01-07-2013, 11:49 PM
شكرا قصه جميله ودا اميلي للمحارم [email protected]

ماجيكو
01-23-2013, 11:01 PM
قصة كاذبه ومتالفة غلط كمان انت اسمك رامي وذاكر انك محمد طب ازاي وانت بتقول انها خالتك وذكرت عمتك

alibasha
02-01-2013, 10:13 PM
[مش مترتبه كويس

sufca_m
02-07-2013, 11:06 AM
la;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,v

sexyman2050
02-09-2013, 12:40 AM
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

mandoaz
02-12-2013, 11:41 AM
ششششششششششششششكرا

ايام وبنعشها
02-12-2013, 02:35 PM
تسلم ايدك يا غااااااااااالى
قصة جميلة

ragel
02-27-2013, 03:01 AM
قصه حلوه و ممتعه اكتب كمان

badie
03-09-2013, 09:40 PM
شكرررررررررررا

نسواجي صح
04-22-2013, 06:37 PM
يعني للقصه مفيهاش تشويق

للاضافه لسيدات والمطلقات والانسات فقط
[email protected]

nlife
04-23-2013, 10:37 AM
اوووه قصه رائعه ممتاز

دلوعة ابوها
05-01-2013, 04:17 AM
حلوة القصة مشكور

xxl.revo
05-01-2013, 10:56 AM
_?Sexy?Sexy
___?Sexy?Sexy?R
___?Sexy?Sexy?R
__?Sexy?Sexy?Se
_?Sexy?Sexy?Se
_?Sexy?Sexy?Se
_?Sexy?Sexy?Sexy?
?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy
?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Se
?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sex
_?Sexy?__?Sexy?Sexy?Sex
___?Sex____?Sexy?Sexy?
___?Sex_____?Sexy?Sexy
___?Sex_____?Sexy?Sexy
____?Sex____?Sexy?Sexy
_____?Se____?Sexy?Sex
______?Se__?Sexy?Sexy
_______?Sexy?Sexy?Sex
________?Sexy?Sexy?Sex
_______?Sexy?Sexy?Sexy?Se
_______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?
_______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy
_______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?R
________?Sexy?Sexy____?Sexy?Sexy?Se
_________?Sexy?Se_______?Sexy?Sexy?
_________?Sexy?Se_____?Sexy?Sexy?
_________?Sexy?R____?Sexy?Sexy
_________?Sexy?R_?Sexy?Sexy
________?Sexy?Sexy?Sexy
________?Sexy?Sexy?R
________?Sexy?Sexy
_______?Sexy?Se
_______?Sexy?
______?Sexy?
______?Sexy?
______?Sexy?
______?Sexy
______?Sexy
_______?Sex
_______?Sex
_______?Sex
______?Sexy?
______?Sexy
_______|_?Sex
_______|__?Sex..
[email protected]

مهندس محترم عاشق للسكس
05-04-2013, 04:13 PM
عاشق الطياز والبزاز وجنس المحارم
[email protected] ([email protected])

شهوة رومانسية
05-13-2013, 04:51 PM
هههههههه اى و**** غريبة
تسلم الايادى

زوبر22يجنن
05-26-2013, 09:53 AM
لوجاد حبيبى انا زوبرى كبير وتخين ومولع ناار محتاج اللى يطفيه ويتمتع بيه بجد انا شاب منوفى وعندى المكان امان لو معندكش مكان احب الجاد والنضيف والسريه طبعا كلمنى على ايميلى او اتصل بى نتفق ونتعرف اكتر 01004762185

dr.doola
06-01-2013, 09:20 AM
مشكوووووووووووووووووووور
عاشق الجنس بكل انواعه
[email protected]
[email protected]

/ /> />

sayed555666
06-03-2013, 12:24 AM
مشكووووووووووور

shanduor
06-04-2013, 07:51 PM
...انا اسمي رامي وعمري 20 سنه اروي لكم قصتي اليتي حصلت معي من حوالي شهر مع خالتي ياسمين التي تكبرني بربع سنوات انا وحيد امي وابي انا من الاردن وعايش انا وابوي امي في حي بسيط ذات يوم كنت انا في البيت اتفرج على التلفزيون وكان ابوي بشغله كانت الدنيا الضهر امي ردت وكانت المتصل خالتي ياسمين وقالت لأمي ان تروح تزورها لأن زوجها اكثر اوقته بالشغل وبنفس الوقت طلع لزرقهلشغل وراح يغيب ثلاث ايام اللمهم امي وافقت وقالت لها بمر عليك بعد العصر انا ورامي وامي حكت لي كل شي ورحنا بعد العصر عندها كانت خالتي تملك جسم رهيب جدآ بحيث انه يلفت انتبااه اي رجل يشوفها وكانت تملك عيون عسليات عمر يما شفت اجمل منهم وكانت تملك شعر اسووود وفيه خصل شقار وطويل جدآ بحيث اني يوم شفتها انصدمت لشده روعتها وجمالها وباني ما كنت منتبه لجمالها المده الي فاتت ممكن لأني ما كنت افهم بالدنيا ..اللمهم صرحت اشوي قامت امي دخزتني وقالت ما بدك تسلم على خالتك قلت امبلا وسلمت عليها ويااه شو اديها ناعمين ودافين لردجه اني طولت ونااا ماسكها وبعدين اقتربت مني وباستني من خدي انا دخت وكانت لبسه بنطال اسود ضيق عليها لردجه انه راسم جسمها رسم ولبسه فنيلا وصدرها نافخ نفخ وقالت لي رامي ياه شو كبران وصاير حلو كتير وجسمك جسم حلو ورياضي وانا جاوبتها وانا مرتبك هذا الدنيا ما بنفضل صغار وبعدين قالت لي لا تستحي انت في بنت خالتك خذ راحتك وانا جلست بالصاله ولحظت عليها انها بترمقني بنظرات غريبه مثل نظرات الاعجاب بس انا كنت مرتبك خاصه انها بجد اسرتني بجمالها بس قلت بعقلي هذا عمتي حرام اني اشتهيا وقعدت اتفرج على التلفزيون وهي وامي كانو بالمطبخ يتكلمون بعد نص ساعه الا امي جاي وقالت لي رامي انت اليوم حتنام عند خالتك وانا صار لازم اروح لأن ابوك هلا في البيت ولازم اروح انا زاد ارباكي وقلت لها شو اضل لازم اروح معك قالمت خالتي قالت وتتركني انام لوحدي في البيت بعدين ليش مستحي مني انا خالتك يعني مو غريبه وبعدين امي قالت خليك كلها ليلتين وبروح زوجها قلت طيب وامي روحت وان شو عرقي يزرب زرب وكانت خالتي ملاحظه لانها كنت تطلع عليا من فوق لتحت لما روحت امي وانا بالصاله قاعد اتفرج على التلفزيون بعدين قالت لي اعمل لك قهوه وهي بالمطبخ قلت لها لا خالتي لا تغلبي حالك قالت وبعدين فيك هيك بتتحسسن ياني انا الي غريبه قلت لها لا خلاص اعملي اللمهم وانا مندمج بالتفزيون اطلعت والا اهي واقفه قدامي وشو كان جسمها مرسوم رسم بحيث انه زبي انتصب لا شعوريا واكنت لبس بنطلون جينز يعني بين من جمال فادها وقالت لي رامي خذ القهوه قلت لها حطيها على التربيزها ورحت الحمام بسرعه عشان ما تشوف زبي وهو منتصب مع اني متأكد انها شافته ما وصت الحمام وسكرت على حال البابا وقمت سمعت صراخ خالتي اطلعت من الحمام اركذ لقيتها قاعده على الارض وراكميه ضهرها على الكنبه قلت لها مالك شو في خاتلي واقتربت منها قالت لي اتعرقلت بالتربيزها وركبتي صار توجع واشرت على مفصل ركبتها وقالت حط ايدك وشوف انا حطيت ايدي ويااه شو طريه وقالت ارفع ايدك لفوق اشوي رفت يعني ايدي صارت على فخدتها وقالت لا الوجع لفوق اشوي قمت انا عرفت انها كل الوقعه ملفقه منها انا ما تحملت وقمت قالت مالك رايم قالت تعال حط ايدك على الوجع بدي اعرف مصدره وقمت رجعت وحطيت ايدي مجرد ما حطيت ايدي قام زبي انتصب وصار عرقي يهر هر قالت لفوق اشوي ققلت لها خالتي ارحميني وقمت قمات مره وشافت زي وهو منتصب وقال لي انا عارف انك من اول ما جيت وانا حاسه انك مشتهيني وقالت وانا كمان مشتهيتك وليش نحرم انفسنها من بعض وقربت علي وحطت ايدها على زبي وانا الشهوه ذبحتني وكنت بدي احضنها وابش فيها مص بس قلت لها انتي خالتي وحرام قالت لا تخاف محد راح يعرف ومسكت ايدي واخذتني للغره وقالت انا كلي الك وبلشت تلعب في زبي وانا بطلت استحمل ضميتها بكل حرره وبلشت مص بشفيهها وبطتها على السرير ونمت فوها ورفت الفنيلا وبلشت مص في بزازها وشلحتها البنطلون وبلشت مص بكسها كان كس في غاايه الروعه وكانت انا اول مره بشوف كس على الطبيعه وكان في غايه اللذه وبعدين قالت لي نام على ضهر نمت وقلعتني البنطلون وكان زبي منتصب كـالعموووود وقالت لي ياه ما اكبر زبك بتعرف انه اكبر من زي زوجي ومبين عليه اللذ من زي زوجي وحطط ايدها وفرقته اول فرقه وبعدين حطت راسه في فمها وفرقت كمان ففرقتين بس وقمت نزلت المني كله بفمها كانت قميه كبيره كبيره جدآ قالت كل هذا مني شكشك مش صايب زبك لمده سنه وكل هذا حارم حالك وانا موجوده وبعدين نامت فوقي وابتدن تمص في بطني وفي صددي حتى انتصب كمان مره وكانت طيزها في غايه الروعه قلت لها بدي انييك من طيزك قالت لا من كسي قلت لها بدي من طيزك لأنذ لذيه جدآ ومغريه قالت متل ما بدي يا حبيبي وكلبت حالها ومسكيت زبي وحطيت راسه على باب طيزها وبلشت ادخل فيه اشوي اشوي وقامت تصرخ وتقول ااااااااااااااااااااااه من شده النشوه كمان رامي كمان دخل دخل انا اول مره احس بلذه قويه قويه واول مره بعرف انه النيك من الطيز لذيه لهاي الدرجه ودخلت وزبي وبلشت فوت وطلع لحتى قرب يجي ظهري قلت وين بدك اكذف المني قالت جوا طيزي قلت طيب وكذفته كله جوا طيزها ورميت نفسي جنبها على السرير وانا في غايه الفرح والراحه وقالت لي ايمتا ما تحس انك اشتهيت تعالي علي بأي وقت والك ال ياشبعك قلت لها إن شاء **** ......وكانت هي قصتي مع خالتي ياسمين وفضلت امارس معها الجنس ليومنا هذاااااا:haha::g014:

استاذ نسوانجى
06-04-2013, 08:11 PM
قصتي مع خالتي ياسمين وفضلت امارس معها الجنس ليومنا هذااااا

الفارس العاشق+
06-07-2013, 09:57 PM
قرررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررف

الراقص مع النسوان
06-15-2013, 03:44 AM
شكرررررررررررا

بدلع النسوان
08-04-2013, 09:50 PM
قصه رائعه تسلم ايدك تقبل مروري:99:

بنهاوى
08-05-2013, 09:04 PM
جملة ورائعة
عاوز مدام فوق الـ 40 أدلعها على النت فقط وده أميلى
[email protected]

darklove
08-12-2013, 10:12 PM
قصة روعة.....

Nahr elsex
08-13-2013, 10:17 AM
النيك في الطيز يغيظ

زوبر22يجنن
08-26-2013, 08:33 PM
سلم وتسلم خالتك اكتر
مشكووووووووووووور

muhammad97
09-09-2013, 02:49 AM
جمييييله وتسلم ايدك

زوبر22يجنن
11-09-2013, 05:08 AM
انا موجب جاد وزوبرى هايج وكبير ومولع نار للى يحب يمصهولى وانيكه بيه يمتعه مص وامتعه نيك على فكره انا من المنوفيه وعندى المكان امان جدا للجادين والنضاف واللى بيحبو المتعه ويحافظو على السريه التامه للجادين نكمل على الايميل ونتفق [email protected]

ميدو مصطفى
11-26-2013, 09:01 AM
حلو موووووووووووووووووت

سافل نيك
11-26-2013, 08:53 PM
/>

eng_egypt
02-05-2014, 07:41 PM
/>

عاشق الحنان_22
02-08-2014, 11:21 PM
مشكوووووووور

boobhbn
03-12-2014, 12:03 AM
حلوه يارمى

nocsm
05-19-2014, 06:14 PM
mashkooooooooooooor

المشاكس المصري
06-08-2014, 02:04 PM
مشكوره هذه الخاله
تسلم الايادي

حلم الروح
06-11-2014, 11:22 AM
قصة جميلة جدا

اللودر العربي
07-21-2014, 12:15 AM
مشكور يالغالي بوسلي خالتك

النييك المصرى
08-03-2014, 08:44 PM
روووووووووووووووووووووووووووووووووع ة
/>

شاطى العطش
08-04-2014, 12:30 PM
/>

اخصائي لحس كس
12-01-2014, 07:50 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

عنتر الصعيد
12-01-2014, 09:16 PM
يسلمووووووووووووووو

ميدوالاسكندراني
12-15-2014, 03:30 AM
قصه رائعه سلمت الازبار

مدير المتعه
12-16-2014, 01:17 AM
مشكوررررررررر

رجل وحيد
01-19-2015, 09:07 PM
مش حلوة ! على فكرة .. و بايخة

les sue
05-04-2015, 10:28 AM
قصة ممتعة و حلوة بجد الف شكر

العضوالمنتصب
06-04-2015, 10:32 AM
رائعه جدا جدا جدا
شكراااااااا

اسرار الحياه
06-29-2015, 03:22 AM
روووووووووووووووووووووووووعة

زوبر22يجنن
10-25-2015, 03:38 PM
خيااااااااااااااااااال ملوش حدود

العميــد
03-31-2016, 05:31 AM
¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»» »¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸(_)'•.¸_)

sexman5272
04-05-2016, 07:34 AM
تسلم ايدك روووعه

loka dy ana
06-12-2016, 09:55 AM
مشكوووووووور

امجداحمد
06-13-2016, 06:42 AM
اااااااااااااااااااااااااه من الخالات

كلي نار
06-16-2016, 03:41 PM
راااااااااااائعه القصه

elprines
07-09-2016, 01:21 AM
اشكرك على القصه
بين ان خالتك جامده موت

mandoaz
07-29-2016, 01:28 PM
ششششششششششششششششششششششششششششششششششش ششششششششكرا

غريب بعيد
11-15-2016, 04:57 PM
شكرا على هذه القصة

ابوزب55
01-02-2017, 07:28 PM
قصة حلوووووووووووه اوووووووووووووووي تجنن

Haider Salem
01-04-2017, 10:53 PM
وااااااو قصة رائعه 😊

openminded
01-06-2017, 09:20 AM
انا استغرب من هل نسوان هل من المعقول ان المراة بهل شكل ابتنمحن بغياب زوجها ولو مدة اسبوع وشكرا

طبعا لا
المرأة تستطيع ان تتحمل حتى ان تموت

والرجل ايضا يستطيع ان يتحمل لكن المرأة اكثر منه

Shobraa
01-12-2017, 06:38 AM
واااااااو أداء رائع

s_saad4441
01-18-2017, 06:40 PM
للتعارف الجاد باحترام وفى سرية تامة للجادات فقط الشروط 1 - الصدق والصراحة والثقة 2 –مدام مطلقه ارمله شرط السريه 3 - شخصية جميلة ورقيقة ورومانسية 4 - بتحب المتعة الجنسية للمتعه الجنسية مش لاجل المال 5 - فيه بنات ناس كتير محترمين بس محرومين ممنوع منعا نهائيا الغير جادين متقلقيش سريه تامه حتي لو حابه مره واحده بدون ضغوط او الحاح بعدها وخصوصيتك محفوظه لأبعد مدي

sexyman2050
02-25-2017, 10:46 PM
مشكووووووووووووورة

fathi ka
03-15-2017, 05:10 PM
قصة ممتعة
جدا

foolh_old_man2010
04-13-2017, 10:56 AM
قصه خفيغه وسريعه بس مافيش اسلوب اغراءوتحوير

mano26
04-14-2017, 03:49 AM
انا استغرب من هل نسوان هل من المعقول ان المراة بهل شكل ابتنمحن بغياب زوجها ولو مدة اسبوع وشكرا


يا عم مفيش كده أصلا ده عيل حيحان و القصة دى مألفها مش حقيقة شغل مخك شويه

عاشق نار الكس
04-16-2017, 06:56 PM
مشكور وتسلم روعــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــه

رجل متفتح للجنس
04-17-2017, 10:58 PM
روووعة بجد

midocapo88
04-19-2017, 02:21 PM
قصة حكااااااااااااااااااااية استمر يا بروووووووووووو

الفتى السفاح
05-09-2017, 10:03 PM
ساعدوني انيك خالتى

zeby kebeeer
05-18-2017, 11:32 PM
تسلم وتسلم خالتك

البرنس الإيطالي
05-22-2017, 11:06 PM
ياسلام عليك وعلي خليك

عاشق الطاطات xx
06-01-2017, 06:53 PM
مشكور على القصة الحلوة

midocapo88
06-02-2017, 02:24 AM
رووووووووووووعة استمررررررررررررررر يا برووووووووووووو

مستر بلاك
06-02-2017, 02:30 AM
جمييييييييييييييلة ومثيرة شكرا

Aahm77
06-28-2017, 02:04 AM
مشكووووور قصه جميله
وبتمنى الك التوفيق

منى العسال
06-28-2017, 03:02 AM
/ (/>

رضا عز
07-07-2017, 06:52 AM
نفسى فى حد ينيمنى على جنبي وارفع رجل وينكنى

رضا عز
07-07-2017, 06:56 AM
بحب المص واللحس ااااااه تيزى مولعه

رضا عز
07-14-2017, 09:51 PM
[COLOR="black"][/COLO

عوزا اتناك واشبع

انا الاستاذه
07-15-2017, 05:27 PM
ههههههههه حلوه القصه

ameer asem
07-26-2017, 12:21 AM
بعشق القصصه من النوعيه دي منتظر منك جديد مثل هذة

ثابت علي
12-06-2017, 05:19 AM
حلوة كتير اشكرك

طلو
12-23-2017, 09:47 PM
ورده خالتك الذهب

الحالم10
12-23-2017, 11:55 PM
قصة جميلة جداااا

ملهوفه عليك
12-28-2017, 12:02 AM
ي سلام في قمه الاثاره

Squall Leonhart
01-04-2018, 11:05 PM
شكرا عغلى القصة

E.Loma
01-17-2018, 01:48 AM
جميله جدا تسلم ايدك

Rooody
01-23-2018, 04:39 AM
مشكور علمجهود واصل

Mhamad22
01-28-2018, 02:53 AM
كلام افلام

ahmad 2232
02-07-2018, 10:35 PM
جميل جدا ان اعشق نيك اطيز

princkiss
02-20-2018, 01:39 AM
تسلم وتسلم خالتك اكتر

goldendrop
03-10-2018, 07:04 PM
رووووووووووووووووووعة

الازرق
03-14-2018, 08:38 AM
:g030: شكرا على هذه القصة

كلي نار
03-14-2018, 08:55 AM
اعتقد هي وامك متفقتان على هذا اللقاء بينكما
انت وخالتك

لبوة ممحونة
03-16-2018, 02:43 AM
حلوة اوي القصة و اكيد احساس خالتك كان حلو اووي

samrnapal
03-16-2018, 04:15 AM
رووووووووووووووووووووووعه

نضال السيد
04-17-2018, 04:19 AM
قصة جميله ومثيرة
شكرا

asaad zooro
04-17-2018, 01:15 PM
مشكووووور قصه روعه

goldendrop
04-18-2018, 07:30 AM
قصة حلوة وممتعة

مشاكس 1
07-07-2018, 10:45 PM
انتا محظوظ

فحم مشوي
07-09-2018, 07:53 PM
قصة رائعة مرسي الك

ابو زب حينين
08-04-2018, 09:34 AM
قصة جميلة جدا

ماهر مراد
08-10-2018, 12:49 AM
قصة جمبببببلة

IM LOVE SEX
08-10-2018, 12:55 AM
مشكور قصه مثيره

سهام عادل
08-10-2018, 10:20 PM
حلوووووووووووووووووووة

عاشق للنساء جدا
08-12-2018, 03:22 AM
عندك اخطاء إملائية ومر تقول عمتى ومرة
خلتى إنتة مش عارفهم من بعض ولا إيه
شكلك بتكدب إزلى متخفش

قيصر سوري
09-04-2018, 01:35 PM
تسلم الايادي

BabaByl3b
10-18-2018, 05:37 PM
جامدة فشخ يا معلم

mero_slave
01-14-2019, 01:03 PM
قصه جميله جدااا

زبري هايج نار
01-21-2019, 09:41 PM
را ئعة كأنها واقعية

ضيف
02-08-2019, 04:45 PM
حلوووووووو

astar
02-08-2019, 09:07 PM
كل النسوان هيك يشتهون الزب الكبير

mr-khan
02-10-2019, 04:29 AM
مشكووووووور انت وخالتك 😍

عاشق البنات الم
02-10-2019, 02:33 PM
طھط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ط³ظ„ظ …

نسونجى مشاكس
02-15-2019, 12:46 AM
سلم وتسلم خالتك اكتر
مشكوووووووووورة خالتك

ابراهيم خميس
02-16-2019, 05:05 AM
تسللللللللللللللم مشكووووووووووووووور

نور الدين احمد
02-23-2019, 04:39 AM
وااااااااااااااااااااااااو رغم أنها قصيرة بس تجنن مستني الجديد

عاشق النساء14
04-11-2019, 06:32 AM
جامددددددددددددددددددددددددددد فوووووووووووووووووووى

عاشق النساء14
04-11-2019, 06:33 AM
جميللللللللللللللللللللللة جدااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا

الزنجي العنتيل
04-23-2019, 07:25 PM
مشكووووور روعة

على الب
06-04-2019, 10:59 AM
مين ضل ما ناك خالتو انا بنيكها كل يومين وبلحس كسها

نغم نغم
07-05-2019, 09:37 AM
امممممممممم

ضيف
07-07-2019, 12:17 AM
يابختك بخالتك

زوبر جاهز
07-07-2019, 01:47 AM
اكتر الناس اللى بتكتب بيكون من الخيال مع التمنى

محمد عشماوي الز
07-22-2019, 09:48 PM
خالتك باين عليها شرموطة كبيرة

man4088
08-16-2019, 09:25 PM
.




...انا اسمي رامي وعمري 20 سنه اروي لكم قصتي اليتي حصلت معي من حوالي شهر مع خالتي ياسمين التي تكبرني بربع سنوات انا وحيد امي وابي انا من الاردن وعايش انا وابوي امي في حي بسيط ذات يوم كنت انا في البيت اتفرج على التلفزيون وكان ابوي بشغله كانت الدنيا الضهر امي ردت وكانت المتصل خالتي ياسمين وقالت لأمي ان تروح تزورها لأن زوجها اكثر اوقته بالشغل وبنفس الوقت طلع لزرقهلشغل وراح يغيب ثلاث ايام اللمهم امي وافقت وقالت لها بمر عليك بعد العصر انا ورامي وامي حكت لي كل شي ورحنا بعد العصر عندها كانت خالتي تملك جسم رهيب جدآ بحيث انه يلفت انتبااه اي رجل يشوفها وكانت تملك عيون عسليات عمر يما شفت اجمل منهم وكانت تملك شعر اسووود وفيه خصل شقار وطويل جدآ بحيث اني يوم شفتها انصدمت لشده روعتها وجمالها وباني ما كنت منتبه لجمالها المده الي فاتت ممكن لأني ما كنت افهم بالدنيا ..اللمهم صرحت اشوي قامت امي دخزتني وقالت ما بدك تسلم على خالتك قلت امبلا وسلمت عليها ويااه شو اديها ناعمين ودافين لردجه اني طولت ونااا ماسكها وبعدين اقتربت مني وباستني من خدي انا دخت وكانت لبسه بنطال اسود ضيق عليها لردجه انه راسم جسمها رسم ولبسه فنيلا وصدرها نافخ نفخ وقالت لي رامي ياه شو كبران وصاير حلو كتير وجسمك جسم حلو ورياضي وانا جاوبتها وانا مرتبك هذا الدنيا ما بنفضل صغار وبعدين قالت لي لا تستحي انت في بنت خالتك خذ راحتك وانا جلست بالصاله ولحظت عليها انها بترمقني بنظرات غريبه مثل نظرات الاعجاب بس انا كنت مرتبك خاصه انها بجد اسرتني بجمالها بس قلت بعقلي هذا عمتي حرام اني اشتهيا وقعدت اتفرج على التلفزيون وهي وامي كانو بالمطبخ يتكلمون بعد نص ساعه الا امي جاي وقالت لي رامي انت اليوم حتنام عند خالتك وانا صار لازم اروح لأن ابوك هلا في البيت ولازم اروح انا زاد ارباكي وقلت لها شو اضل لازم اروح معك قالمت خالتي قالت وتتركني انام لوحدي في البيت بعدين ليش مستحي مني انا خالتك يعني مو غريبه وبعدين امي قالت خليك كلها ليلتين وبروح زوجها قلت طيب وامي روحت وان شو عرقي يزرب زرب وكانت خالتي ملاحظه لانها كنت تطلع عليا من فوق لتحت لما روحت امي وانا بالصاله قاعد اتفرج على التلفزيون بعدين قالت لي اعمل لك قهوه وهي بالمطبخ قلت لها لا خالتي لا تغلبي حالك قالت وبعدين فيك هيك بتتحسسن ياني انا الي غريبه قلت لها لا خلاص اعملي اللمهم وانا مندمج بالتفزيون اطلعت والا اهي واقفه قدامي وشو كان جسمها مرسوم رسم بحيث انه زبي انتصب لا شعوريا واكنت لبس بنطلون جينز يعني بين من جمال فادها وقالت لي رامي خذ القهوه قلت لها حطيها على التربيزها ورحت الحمام بسرعه عشان ما تشوف زبي وهو منتصب مع اني متأكد انها شافته ما وصت الحمام وسكرت على حال البابا وقمت سمعت صراخ خالتي اطلعت من الحمام اركذ لقيتها قاعده على الارض وراكميه ضهرها على الكنبه قلت لها مالك شو في خاتلي واقتربت منها قالت لي اتعرقلت بالتربيزها وركبتي صار توجع واشرت على مفصل ركبتها وقالت حط ايدك وشوف انا حطيت ايدي ويااه شو طريه وقالت ارفع ايدك لفوق اشوي رفت يعني ايدي صارت على فخدتها وقالت لا الوجع لفوق اشوي قمت انا عرفت انها كل الوقعه ملفقه منها انا ما تحملت وقمت قالت مالك رايم قالت تعال حط ايدك على الوجع بدي اعرف مصدره وقمت رجعت وحطيت ايدي مجرد ما حطيت ايدي قام زبي انتصب وصار عرقي يهر هر قالت لفوق اشوي ققلت لها خالتي ارحميني وقمت قمات مره وشافت زي وهو منتصب وقال لي انا عارف انك من اول ما جيت وانا حاسه انك مشتهيني وقالت وانا كمان مشتهيتك وليش نحرم انفسنها من بعض وقربت علي وحطت ايدها على زبي وانا الشهوه ذبحتني وكنت بدي احضنها وابش فيها مص بس قلت لها انتي خالتي وحرام قالت لا تخاف محد راح يعرف ومسكت ايدي واخذتني للغره وقالت انا كلي الك وبلشت تلعب في زبي وانا بطلت استحمل ضميتها بكل حرره وبلشت مص بشفيهها وبطتها على السرير ونمت فوها ورفت الفنيلا وبلشت مص في بزازها وشلحتها البنطلون وبلشت مص بكسها كان كس في غاايه الروعه وكانت انا اول مره بشوف كس على الطبيعه وكان في غايه اللذه وبعدين قالت لي نام على ضهر نمت وقلعتني البنطلون وكان زبي منتصب كـالعموووود وقالت لي ياه ما اكبر زبك بتعرف انه اكبر من زي زوجي ومبين عليه اللذ من زي زوجي وحطط ايدها وفرقته اول فرقه وبعدين حطت راسه في فمها وفرقت كمان ففرقتين بس وقمت نزلت المني كله بفمها كانت قميه كبيره كبيره جدآ قالت كل هذا مني شكشك مش صايب زبك لمده سنه وكل هذا حارم حالك وانا موجوده وبعدين نامت فوقي وابتدن تمص في بطني وفي صددي حتى انتصب كمان مره وكانت طيزها في غايه الروعه قلت لها بدي انييك من طيزك قالت لا من كسي قلت لها بدي من طيزك لأنذ لذيه جدآ ومغريه قالت متل ما بدي يا حبيبي وكلبت حالها ومسكيت زبي وحطيت راسه على باب طيزها وبلشت ادخل فيه اشوي اشوي وقامت تصرخ وتقول ااااااااااااااااااااااه من شده النشوه كمان رامي كمان دخل دخل انا اول مره احس بلذه قويه قويه واول مره بعرف انه النيك من الطيز لذيه لهاي الدرجه ودخلت وزبي وبلشت فوت وطلع لحتى قرب يجي ظهري قلت وين بدك اكذف المني قالت جوا طيزي قلت طيب وكذفته كله جوا طيزها ورميت نفسي جنبها على السرير وانا في غايه الفرح والراحه وقالت لي ايمتا ما تحس انك اشتهيت تعالي علي بأي وقت والك ال ياشبعك قلت لها إن شاء **** ......وكانت هي قصتي مع خالتي ياسمين وفضلت امارس معها الجنس ليومنا هذاااااا

ط§ط®ط®ط®ط®ط®ط®ط®ط® ظˆط§ظ†ط§ ط¨ط¯ظٹ ط®ط§ظ„طھظƒ

M3rsMraty
08-18-2019, 11:38 PM
رامي وخالته ياسمين قصة جميبة جدا ❤❤

الزبر الذهبي h
11-19-2019, 05:15 AM
قصه جميله بس كنت محتاجه شويت تفصيل بخصوص الاغراء

almetnaak
01-21-2020, 12:07 PM
واحنا محدش هينكنا بقى

ضيف
01-21-2020, 10:26 PM
انا استغرب من هل نسوان هل من المعقول ان المراة بهل شكل ابتنمحن بغياب زوجها ولو مدة اسبوع وشكرا عادي بتحمى
وبتصير بدها تنتاك كل يومين
انا نكت خالتي اكتر من مره وجوزها مسافر بتحمى كتير
كل يومين مره

نسونجى مشاكس
02-23-2020, 12:40 AM
:99:تسلم وتسلم خالتك :99:

نسونجى مشاكس
02-23-2020, 12:44 AM
جميلة جدا وننتظر المزيد

UnkownAndUnkown
05-27-2020, 11:30 AM
شششكرا لك على القصة

نفسي خالتي تعمل كده

vivid
06-06-2020, 01:51 AM
كيف يكملها غيرك وانت بطلتها او صاحبتها

مودي قيصر
07-09-2020, 06:47 PM
تسلم خالتك شكلها بتفهم وحب النوع اللماح ده

سيمو الاسع
07-12-2020, 05:02 PM
تخليني اساعدك بخالتك ترا هجت عليها كثير ونا من زرقا

Sama ahmed1
09-17-2020, 09:53 AM
اناشيميل محتاجة بنت او شا مصريين

مجنون بالانثي
09-17-2020, 10:10 AM
اناشيميل محتاجة بنت او شا مصريين

تعالي شوفي ع كيك او تيليجرام او واتس حتي هعجبك اوي انا ش

يمني مشحوط
09-17-2020, 04:52 PM
:wave::wave::wave::g014::g014::g014 ::g014:


حلو جدا

Ethan Mascarana
09-19-2020, 09:27 AM
قصة جميلة استمر

HMnh
10-01-2020, 07:42 PM
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

نغم نغم
02-07-2021, 09:28 PM
حلوه بس سريعه



قصص سكس اردني site:rusmillion.ruقصص نيك ليلة الدخله حماسيهقصص نيك عميق/archive/index.php/t-513357.html/archive/index.php/t-412229.html/archive/index.php/t-332134.htmlقصص ديوث امي واختي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-291314.html/archive/index.php/t-209927.html/archive/index.php/t-214551.htmlقصص نيك خولات /archive/index.php/t-211980.html/archive/index.php/t-158981.html/archive/index.php/t-449315.html/archive/index.php/t-307384.html/archive/index.php/t-398016.html/archive/index.php/t-538442.html/archive/index.php/t-344514.html/archive/index.php/t-250008.html/archive/index.php/t-123031.htmlقصص سكس خليجي/archive/index.php/t-83948.html/archive/index.php/t-511199.htmlانا وماما وخلاتي قصص سكس site:rusmillion.ruناكني بقوة/archive/index.php/t-264861.htmlقصص سكس محارم شرج/archive/index.php/t-428120.htmlقصص سكس شاب ينيك بنت خالته وصديقتهاعجوزه سبعينه شرموطه تجيب شهوتها ٣مرات بالساعة بدون وجع وتعب/archive/index.php/t-425665.html/archive/index.php/t-45183.html/archive/index.php/t-66327.html/archive/index.php/f-9-p-322.htmlصوركس.ينتلكقصاص لوط معا الرجل الكبير/archive/index.php/t-2340.htmlقصص سكس جوز ماما site:rusmillion.ruقصص سكس امي جعلتني معرص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-176470.htmlقصص سكسي زوجتي وابوها محارمقصة نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-216385.html/archive/index.php/t-7915.html/archive/index.php/t-208827.html/archive/index.php/t-117443.html/archive/index.php/t-199446.html/archive/index.php/t-17285.html/archive/index.php/t-296343.html/archive/index.php/t-32136.html/archive/index.php/t-124040.html/archive/index.php/t-434426.html/archive/index.php/t-499277.htmlقصص ساديه لبنانيه/archive/index.php/t-287396.htmlمهيمنه قصص سكس منتديات نسونجي الارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-268330.htmlقصة نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-556855.htmlقصص سكس عائلة زوجتي site:rusmillion.ruمحارم ديوث اختي وامي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-395964.htmlقصص نيك زوجه الاخقصص سكس الام العاهرة site:rusmillion.ruبت تحكي قصتها نيك/archive/index.php/t-270413.html/archive/index.php/t-329976.htmlقصص نيك طياز زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ruقصه لواط حفله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-80477.html/archive/index.php/t-201194.html/archive/index.php/t-86207.htmlقصة طيزي الكبيرة في الاوتو بيس/archive/index.php/t-278285.htmlسكس مصري مع بنت جامعيه سمبتيك في مكان مهجور