دخول

عرض كامل الموضوع : زب غير متوقع - الجزء الثاني


Shady Anal
12-15-2016, 12:07 AM
بعد اجمل ليله عدت عليا ونمت وانا مبسوط ومش مصدق ان طيزي اتناكنت اخيرا.. كنت نايم عريان علي جمبي وايدي علي طيزي..
الصبح طلع ومكنتش عارف الساعة كام وانا مابين النوم والصحيان ومش فايق.. حسيت ان في زبر بيقف بين فقلت طيزي.. لقيت نفسي بشكل تلقائي بحرك طيزي والزبر بيحك فيها.. بعدين حسيت الزبر بيتحرك وينشف ويسخن اكتر.. وايد اتحطت علي طيزي بتشد فردت طيزي والزب بيتحط علي خرمي.. الراس كانت بتلعب علي خرمي.. بدأت افكر هو انا فين ومين ده بعدين احداث امبارح رجعت لتفكيري وافتكرت امجد واه ده نفس احساس زبره.. بس هو دخل ازاي الاوضه وانا وسرحان في تفكيري راس الزبر دخلت طيزي ولبن سخن نزل في طيزي.. وسمعت صوت الباب بيخبط.. صحيت من النوم فجأه بصيت ورايا ملقتش حد ولقيت زبي واقف علي الاخر كالعاده كل ما اصحي من النوم.. ومشيت ايدي علي خرمي حسيت ان خرمي كأن لسه داخل فيه زب فعلا وشعور دافي في طيزي كأن في لبنه لسه نازل جواها.. بس قولت اكيد ده من نيك امبارح
الباب خبط تاني لبست البوكسر وقلت مين قال انا امجد.. بصيت في الساعة لقيتها لسه 6 الصبح.. فقولت فتح اشوفه عايز ايه انا كده كده هرجع انام تاني.. فتحت الباب وانا مش فايق.. دخل بسرعه ودفعني لجوه ودفع الباب يقفله.. لفني ودفعني علي الحيطة من طهري وشد طيزي نحيت وسطه كان زبره واقف اوي.. نزل بايديه يحسس علي طيزي ويقفش فيها وهو بيتنفس بصعوبه في قفايا.. لقيت نفسي بدفع طيزي نحيته اكتر.. حط ايده جوه البوكسر ويحسس علي طيزي الناعمه ويمشي ايده بهدوء بين فلقت طيزي فوق وتحت وصباعه بيلمس خرمي.. دخل حته من صباعه الوسطاني وشد ايده لفوق جامد وطيزي اترفعت معاه وقولت اااه بصيت خافت.. نزل لعند طيزي وشد البوكسر وقلعهولي وانا لسه مايل علي الحيطة وطيزي مايله لورا .. حط كل ايد علي فرده من طيزي وحسيت بانفاسه قريبه من طيزي.. حرك ايده في كل نحيه وهو قافش في طيزي..وشويه يحسس بهدوء.. قرب بوشه اكتر وشفايفه قريبه من طيزي وباسها كذا بوسه خفيفه في كذا حته.. بعدين قرب اكتر مابين فلقت طيزي يبوسها من جوه من عند بضاني وحوالين وفوق خرمي.. بعدين باس خرمي تلات بوسات طويله.. حسيت بلسانه بياخد من تحت لفوق شق طيزي في لحسه واحده مرورا بخرمي.. من كتر مانا مش فايق وسايح علي الاخر شكيت ان ده يكون حلم برضو.. بس لقيت حركة لسانه ولحسه لخرمي واقعي اوي.. مع حركة ايديه الدائرية علي طيزي.. بدأ ينشف لسانه ويضغط علي خرمي ولسانه بدأ يشق طريقه لجوه خرمي اللي كان بيسترخي اكتر مع كل ضغطه ولحسه.. طيزي بقيت بتتحرك بشكل عشوائي من الهيجان.. حسيت زبري هينفجر وحسيت اني عاوز ادلكه.. لما لقاني بلمس زبي.. مد ايده مسكه وحرك فيه.. وانا رجعت ايدي افتح بيها طيزي احسن ليه..
لقيته قام.. ايده الشمال ماسكه زبي واليمين بتخرج زبره من بنطلونه.. زبره خرج خبط في طيزي علي طول سخن ومولع.. مسك زبره يلعب بيه علي خرمي وانا فاتحله طيزي اثناء ما بيلعب بزبي.. طيزي كان بتتحرك لورا وقدام شمال ويمين بتحاول تمسك زبره علي خرمي.. فضل يعذبني شويه.. وانا مكنتش قادر انطق بكلمه.. وهو بيستمتع وهو بيتفرج علي طيزي بتتزل عشان زبره يدخل فيها.. بعدين فجأه بدفعه واحده لقيت زبره كله في طيزي.. طلعت شهقه مني ااااه.. بدأ علطول يهبد في طيزي.. مع كل هبده روحي كانه بتطلع وانا مغمض عنيا وفاتح بؤي وبستمتع بكل احتكاكه لزبره بطيزي من جوه.. طيزي بتتهز قدامه وبتروح وتيجي عليه.. هيجاني زاد وهو بينكني وضاغط علي زبي يدلك فيه.. مفيش لحظات ونزلت لبني دفعات كتير علي الحيطة والارض.. بقيت مش عارف اقف علي بعضي وركبي بتتهز.. لفيت ايدي حوالين رقبته اسند ليه.. ساب زبي وسندني بايده.. وقف نيك وزبره جوايه.. راح رافع رجلي اليمين.. كفة ايدي علي قفاه.. وايديه سانداني من وسطي وبتشد طيزي علي زبره.. وطيزي مدفوعه لورا وزبره مدفون جواها.. بدأ ينيكني علي الوضع ده بهدوء شويه.. وزبره بيدخل ويخرج من طيزي بشويش.. اخدت نفسي شويه بصيت يميني لقيت الباب مش مقفول كويس.. اترعبت تخيلت لو حد من الفندق سمع صوت اهاتي المكتومه ودفع الباب ولقي امجد زانقني في الحيطة ورافع راجلي وزبره فاشخ طيزي.. قولت – ودي كانت اول حاجه نقولها لما دخل الاوضه - بسرعه بصوت كأني بهمس لحد يسمع.. الباب مش مقفول كويس.. امجد رفع رجله نايحة الباب كان قريب وداس عليه لحد ما اتقفل.. قولتله تعالي علي السرير احسن حد يسمعنا..
امجد نزل رجلي ولف اديه حواليا وانا مرفوع علي زبره.. لما وقف كويس رجلي مبقتش طايله الارض.. مشي بيا علي السرير.. ونيمني علي طرف السرير.. راح قالي معلش هتضطر اطلع زبري عشان اقلع هدومي.. فقولتله بامتعاض ماشي.. قلع هدومه وانا كنت نمت وسط السرير علي جمبي زي ما كنت نايم قبل مايجي.. قرب مني قالي عاوز تتناك من علي جمب.. قولتله اه اصلي لسه كنت بحلم انك بتنيكي كده.. فضحك وقالي انت حلمت بيا كمان حلمت بإيه قولي.. قولتله حلمت ان زبرك بين فلقت طيزي.. راح حاطط زبره بين طيزي.. وانا حركت طيزي زي كده.. وانت حركة زبرك معايا... حرك زبره.. حطيت ايدي علي طيزي وقولته وشديت فردت طيزي كده... حط ايده علي طيزي وشد فردت طيزي معايا.. راح قالي وحطيت راس زبري بين طيزك وعلي خرمك واحركه عليه.. قولتله ايوه انت حلمت نفس الحلم ولا ايه.. قالي لا انا عارف انت عاوز ايه بالظبط.. قولتله طيب كمل الحلم.. راح قالي لعبت علي خرمك براس زبي شويه بعدين دخلت راس زبري كده.. دخل راس زبره.. بعدين دفعه لجوه وسكت..قولتله مالك كمل.. قالي انا خلاص هنزل.. قولتله نزلهم..بدأ يتنفس بصعوبه وزبره يتنفض جوه طيزي ولبنه نزل وحسيت بنفس السخونه اللي في حلم.. اخد نفسه وزبره لسه جوايا.. رحت قولتله ده نفس اللي حصل في الحلم.. راح ضحك وقال عشان تعرف.. قولتله اعرف ايه انت نزلت بالصدفه.. فقال مش مهم المهم ان حققت رغبتك.. دفعت طيزي نحيته وقولتله اوي.. انا كنت لسه نعسان.. مديت ايدي علي طيزه اشدها علي طيزي عشان زبره يفضل جوه رغم انه بدأ يرتخي.. متحركتش من مكاني وهو كان ورايا وانا في حضنه.. بدأت انعس اكتر وقالي انت هتنام ولا ايه.. قولتله شكلي كده.. قالي وانا برضو.. قولتله يلا ننام.. مفيش دقايق وكنا رحنا في النوم
بعد مانمنا صحيت بعد كام ساعه لقيت نفس الزبر بين طيزي قولت لنفسي ده حلم ولا حقيقة.. بصيت لقيت امجد ورايا وافتكرت النيكة اللي علي الريق..لقيت زبره واقف بس بين طيزي.. بشكل تلقائي لقيتني بحرك طيزي عليه.. واستنيته يصحي بس مصحيش.. لفيت نحيته وزبري خبط في زبري وهما واقفين.. مسكتهم مع بعض بايديا الاتنين فضلت ادلك فيهم واحركهم مع بعض بهدوء.. زبري كان اصغر من زبره اكيد بس ده مدايقنيش.. قعدت العب بازبارنا شويه وهو كان بيتحرك وهو نايم بس مصحيش برضو..
نزلت لزبره ومسكته وبصيت عليه من قريب اتأمل فيه وفي جمالة..زبره تقريبا اجمل زبر شوفته وحبيت جدا نعومته وسخونته وتناسق طوله مع عرضه وراسه البارزه الجميلة حسيت برغبه شديه اني اعض علي راسه.. افتكرت قد ايه كنت بتفرج علي صور ازبار جميلة واتخيل انها بين ايدي زي كده.. فدي كانت الفرصة اني اعمل كل حاجه نفسي اعملها في زب بالجمال ده.. قربت من راس زبه وبوسته في كل ناحية بعدين بدأت اعضض بالراحه علي الراس السفنجية الناعمة حسيت اني عايز اكلها.. طلعت لساني ادوق والحس واحرك لساني حوالين راسه كأني بلحس ايس كريم... وبعد كل كام لحسه ابوسه..امجد بدأ يستجيب للحسي.. حطيت زبره في بقي لحد ما قردت ادخل.. امجد صحي واستعاب اللي بيحصل استرخي يستمتع بمصي.. زبره جوه بؤي قفلت عليه ولساني من جوه بيمص كل حته في زبه.. امجد نام علي طهره وعدلت نفسي بين رجليه وانا ماسك زبه بايدي وحاطه في بؤي مش راضي اطلعه.. لقيته بيحرك وسطه لفوق.. رخيت قبضت ايدي وسبته ينيك بؤي بزبه.. بعدين بمسك زبره ادلك فيه شويه وابوس راسه وارجع احطه في بؤي تاني وامص فيه بشراهه.. فقالي انت فنان مص بالفطره وضحك وقال انت عاوزني انزلهم في بؤك قلتله طبعا لا لبنك مكانه طيزي وبس.. فقالي فين طيزك طيب..
قمت نمت مكاني زي ما كنت ودفع طيزي نحيته وقولتله اهي.. قالي انت حبيت الوضع ده.. قولت اه جدا.. قرب من ورايا وشد طيزي نحيته اكتر.. وزبره مابين طيزي وبيخبط في بضاني.. مسك زبه وهو مبلول كله بلعابي وحركه بين طيزي وعلي طيزي.. وانا مسكت زبي العب بيه بهدوء.. راسه زبه مكانتش بتلمس خرمي وانا بحاول احرك طيزي عشان اوجه زبه ناحية خرمي.. بس هو كان بيتعمد يعمل كده ويستفزني.. استنيت شويه قولت اكيد هيحطه بس برضو استمر يحرك زبره بعيد عن خرمي ولو لمسه بيبعد تاني... حركاته دي كانت بتعذبي.. حاولت اصبر واحرك طيزي اعرفه اني عاوز زبره بس مكنش فيه فايده.. روح قولت اوووف كخيبه امل.. فقالي مالك.. قولتله مش انت عاوز طيزي..قالي اه.. قولتله طيب يلا.. قالي يلا ايه.. قولت يووه دخله.. قالي ادخل ايه.. قولتله دخل زبرك..قالي ادخله فين.. قولتله بعصبيه في طيزك.. قالي ياريت بس مش هعرف.. انا سكت شويه.. بعدين قالي سكت ليه.. قولتله بفراغ صبر.. دخل زبك في طيزي يلا.. فمسك زبه وحطه علي خرمي وقالي هنا.. رحت سبت زبي ومسكت زبه بسرعه ودفعت طيزي عليه وهو علي خرمي.. ودخل في طيزي.. وطلعت تنهيده كأني بقول اخيرا.. هو ضحك وانا رجعت العب في زبي واحرك في طيزي.. وهو كان مثبت زبره في طيزي مش بيتحرك..
فقولتله انت بتذلني ليه.. فقالي ليه مانت بتعمل كل حاجه لوحدك اهو.. فقولتله انا عاوزك تنيكني انت ممكن.. فقالي متأكد.. مردتش.. فضحك وقال خلاص هنيكك اهو.. دفع زبره للاخر.. وبدأ ينيك فيا بسرعه.. وانا بحاول ارجع بطيزي عكس كل ضربه من زبره.. قالي عاوزني انيكك كده.. قولتله اااه ايوه.. قالي طيزك مش بتشبع.. قولتله ايوه نيكني اسرع.. واحنا بننهد وزبره بيدخل خرمي ويخرج اسرع واقوي.. وبنتنفس بصعوبه اكتر.. والتهيدات والاهات بتخرج مني بشكل لا ارادي.. اااه ااااه.. حسيت ان طيزي منبع متعه مش بيخلص.. لقيتي بقوله من غير ما احس ايوه كمان.. قالي كمان ايه.. قولت افشخ طيزي كمان اسرع وبحط بقي علي المخده وبصرخ فيها اااه... فجأ لقيته وقف نيك وزبره جوايا.. لف اديه حواليا.. ونام علي طهره واترفعت معاه وطهري في سدره وزبره في طيزي.. قبل ماناخد نفسنا.. لقيت زبره بدأ ينشر في طيزي زي المنشار.. رفعت رجلي وايدي بتلعب في زبي اسرع.. بعد كام دفعه من زبره لقيتني بتنفض وبترعش فوقه ولبني نزل علي بطني وسدري وخرمي قفل علي زبره اوي وخرمي ضيق عليه ومعرفش ينيكني بسهوله.. استني لحد ما هديت وحاولت ارخي خرمي من علي زبره.. رجع يحرك زبره بهدوء في طيزي.. وبناخد نفسنا.. رفعني من عليه وقعدني علي زبره.. قام من ورايا وخلاني اميل قدامه علي ايديا ورجليا وزبره لسه في طيزي.. بدأت راجع بطيزي وهو يدفع زبره بهدوء وبعدين يسحب زبه ويخرجه بره طيزي ويشد فردتين طيزي ويبص لخرمي وهو بيوسع.. قالي خرمك ده تعبني.. رجع زبه ورجعت بطيزي.. وقولت بتنهديه مش زي ماتاعبني انا.. خرج زبره تاني وقرب من خرمي ونفخ فيه.. فانا ضحكت وهو ضحك..رجع زبره تاني.. رجعت عليه وقولته متخرجوش تاني..قالي بضحك خلاص اصلي بحب ابص لخرمك وهو مفشوخ.. قولتله بعد ماتنيكي بص برحاتك.. بدأ يحرك زبه.. انا طيزي ونتقابل مع كل صدمه.. الضربات بدأت تسرع اكتر واكتر.. وبعد ماناكني شويه قالي استعد انا هنزل.. قولتله انا دايما مستعد لـــلبنك.. زبره بدأ يبخ لبنه جوه طيزي لرابع مره لحد دلوقتي.. اربع مرات طيزي بتغرق في لبن سخن وتقيل في اقل من يوم.. وانا ليا سنين بتمني اجرب ولو مره واحده..
حسيت اني مبسوط ومكتفي اوي.. هزيت طيزي من الفرحه.. راح ضربي ضربه خفيفه عليها.. فضحكت وهو كمان.. وقالي مبسوط.. قولتله فوق الوصف وانت.. قالي انت بتهزر ابسطك بالشكل ده ومبقاش مبسوط انا كمان.. هخرج زبي مستعد.. قولتله اوك.. خرجه وفضل متنح لخرمي وهو بيفتح ويضم.. فقالي ايوه افتح وضم كده.. عملت كده كذا مره وهي بيبتسم.. بصيت عليه وانا مبتسم وقولته ايه انت هتصوره.. فقالي فكره تحب اصورهولك.. فقولت ماشي موبايلي جمبك علي الطربيزه.. مد ايده وجاب الموبايل وصوره كذا صوره بعدين حط زبه علي خرمي كان لسه منامش..رحت قولتله صور فيديو وانت بتدخل وبتخرج زبك.. فصور الفيديو وقال المره الجايه يبقي اصورك وانا بنيكك.. رجع الموبايل ولفيت نحيته وبصلي وبعدين بص لزبه فقالي ايه.. فقلولته ايه.. قالي مش حابب تمص.. قولتله لازم يعني.. قالي خلاص براحتك.. قولته هات ياعم انا معرفش اغيظ زيك.. فضحك ومسكت زبه لحست اللبن من عليه ومصيته وسبت عليه بوسه كالعاده.. لبس هدومه وقالي اسيبك دلوقت عشان تذاكر امتحانك الجاي امتي..قولتله بكره.. قالي يعني نتقابل بالليل يعني ولا ايه.. قولتله اكيد.. قالي يلا باي.. قولت باي خرج وقفل الباب.. وانا دخلت الحمام استحمي ومش عارف لحد دلوقت استعوب ليلة امبارح وانهرده.. خرجت من الحمام لقيت الطهر جه مسكت الموبايل اتفرجت علي الصور والفيديو لقيت نفسي بدأت اهيج.. فبعدت الموبايل وحاولت اهدي.. وقولت لازم اذاكر.. وانا بتمني اعرف احوش صورة زبر امجد من خيالي.

LesbianBoy
12-15-2016, 12:51 AM
يا بختك و يا بخته :)
أتمنيت أني اشوف الفيديو دا لما يتصور بجد :)

max222
12-15-2016, 04:23 AM
يا عم ولا امتحان ولا نصيبه اتناك احس هو دا وضعك الطبيعي

مابشبعش
12-15-2016, 04:09 PM
تحياتي
اللي عجبني في قصصك غير الاسلوب الرائع والتفاصيل ان شخصيه شادى هي انا بالظبط مابشبعش :)
بخلص علي لبن صاحبي وبرضه بكون هيجان !!!!

Shady Anal
12-15-2016, 11:24 PM
تحياتي
اللي عجبني في قصصك غير الاسلوب الرائع والتفاصيل ان شخصيه شادى هي انا بالظبط مابشبعش :)
بخلص علي لبن صاحبي وبرضه بكون هيجان !!!!

مبسوط انها عجبتك :99:

Nam Itha
12-16-2016, 02:12 AM
القصة رائعة والسرد رائع.

Shady Anal
12-16-2016, 02:30 AM
القصة رائعة والسرد رائع.

شكرا جدا :g058:

mourad10
12-16-2016, 07:29 AM
حلو كتير ياريت كنت مكانك



قصص نيك محارم أخته طيزي بلعت.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-94099.html/archive/index.php/t-467104.html/archive/index.php/t-116784.html/archive/index.php/t-376800.htmlقصص سكس الاخو مراه ابويا وامراه ابويا خيانه ابي/archive/index.php/t-372236.html/archive/index.php/t-290569.html/archive/index.php/t-250008.html/archive/index.php/t-321981.htmlقصص سكس تبادل العائلات والابناء والامهات والاطعات/archive/index.php/f-77-p-3.html/archive/index.php/t-361703.htmlقصص سكس بلسان الزوجة site:rusmillion.ruصور ميلفات/archive/index.php/t-36741.htmlقصة اول رعشة جنس/archive/index.php/t-438641.html/archive/index.php/t-31513.htmlقصص سكس حقيقية أختي السكرانة تغريني بطيزها الكبيرة.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-147837.html/archive/index.php/t-294639.html/archive/index.php/t-486124.htmlقصص سكس انا وخالتي شاطئ site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-348812.htmlقصص فيمدوم مستيرس و ضرب site:rusmillion.ruقصص سكس مديت يدي من خلف ظهرها وضطت بكفي على ثديهاقصص جنسيه سكس عرب والدة زوجتيقصص سكس تبادل زوجات مع العائلات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-83052.htmlقصص عن حقنة شرجيةقصص سكس ست عجوزة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-98709.htmlقصص سكس امي سادي site:rusmillion.ruقصص محارم امي انيك كسك بزاع في داخل نبي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-230940.htmlأرشيف نسونجي/archive/index.php/t-143908.htmlقصص سكس زبه الكبير قصص محارم اختي وزواج المتعه/archive/index.php/t-283563.htmlقصص سكس عنيفه جدا site:rusmillion.ruقصص سكس زوجتي في رحلة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-199607.htmlقصص سكس أنا ومرات خالي وبناتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-434875.htmlقصص سكس في الطريق مع واحد رجل غريبقصص نيك المكوه بدأ مفعول البيره عليها قصص رجل نياك/archive/index.php/t-95229.htmlمحارم كيف تقنع امك بان تنام معها site:rusmillion.ruقصص جنسيه سكس عرب والدة زوجتي/archive/index.php/t-41780.html/archive/index.php/t-55534.htmlقصص مصوره ممارسة الجنس مع كس اختي 18سنه في المنتزه.com/archive/index.php/t-398044.htmlقصة زبي زوجتي صديقي/archive/index.php/t-195708.html/archive/index.php/t-196759.html/archive/index.php/t-494342.htmlقصص سكس بديناتقصةسكس متسلسله مراتي الفرسه/archive/index.php/t-406487.htmlقصه نيك سريه مي ذوجهاغتصبني السباكً بقوة قصةنسوانجي/archive/index.php/t-68057.html/archive/index.php/t-7009.html/archive/index.php/t-85327.htmlقصص محارم سوري انتكت من اخي وكان بعد النيك يشخ بكسي واستمتع/archive/index.php/t-496427.html/archive/index.php/t-62266.htmlقصه نيك صعيدي/archive/index.php/t-115828.htmlقصص نيك نسوان فاجرة/archive/index.php/f-81-p-2.html/archive/index.php/t-33703.html/archive/index.php/t-451599.html/archive/index.php/t-570044.htmlقصص جنسية خادمات/archive/index.php/t-165698.htmlقصص سكس في المشافي ليلة راس السنةقصص سكس متسلسلة زوجي واختي /archive/index.php/t-205173.html/archive/index.php/t-129099.html/archive/index.php/t-261833.html