nahned
04-11-2017, 02:38 AM
تبدأ القصه في احد احياء القاهره الكبري وبمعني اصح في احدي حواريها وفي منزل
يتكون من غرفه وصاله
انا كوثر ثمانية عشر سنه وعماد سبعة عشر سنه وابي إثنى و اربعون سنه وامي
خمسة و ثلاثون سنه انا واخي علي سرير وامي وابي بالطبع علي سرير
لم افكر ابدا في مني كلمه نيك او كلمه كس او حتي زبر الكلام الذي اسمعه غصب
عني بموجب السكن الذي انا فيه وفي مره سالت ابي علي معني كلمه وبالتحديد
كلمه كس رد وهو يضحك اسالي امك
ومرت الايام وبدات اسهر لاذاكر دروسي كنت اجد مانعا كبيرا في سهري من امي وابي
اتت عليه اوقات يضربني فيها حتي انام أما اخي فكان دائما ينام من الساعه العاشره
لقد كان مجتهدا دراسيا ويسمع كلام ابي
و في يوم لا ينسى ضربني ابي بشده حتي انام ومن شده الضرب تورمت قدمي ونمت
قليلا ولكني قمت علي الآم في قدمي ولكن الاه لم تخرج مني خرجت من صوت
ممحون شديد الشرمطه تمالكت نفسي حتي اعرف ما يحدث وفوجئت بل صعقت
عندما رايت ابي عاري تماما وامي تتاوه ولا يظهر منها غير صوتها احسست ان ابي
يقتلها ولكني توقفت عندما سمعت صوتها يقول لابي نكني جامد اه زبرك حلو وهو
يطلع وينزل في قوه ويقولها كسك وسع وهيه تقوله من زبرك يا حبيبي ومن شده
التعب نمت ومر اليوم وبدأت اعرف معني كل كلمه من اصحابي من الشارع ومن
حسن حظي ان اني كنت في الصف الثالث الاعدادي ودرسنا الزبر والكس وكل شئ
بدأت احب الموضوع ولكن مع من امارس.. مع من امارس, فكرت كتير قوي قوي
وبدأت بالسحاق مع زميلتي وكان الطلب مني..
يبدأ الموضوع عندما كنا في احد المحلات للملابس واشترينا بضي ودخلت لتقيسه
ودخلت معها حتي اعطها رأيي ولما دخلنا وخلعت ملابسها ووجدتها بالسنتيان ذهلت
ولم اصدق عيني... عندها بزاز مش ممكن حل من علي حبل المشنقه ومن غير ان
امسك نفسي لقيت ايدي علي صدرها ولم اجد اعتراض كل اللي قالته مش دلوقتي
اشترت الباضي وذهبنا الي المنزل وفي الطريق كانت تحاول جس نبضي فوضعت اصبعها
الاوسط في طيزي مرتين بعبصتني ماابدتش اي اهتمام لما روحنا قالتلي تعالي البيت
عندنا فاضي ولما دخلت الاوضه عندها كانت ضيقه جدا جدا لدرجه انها واخده نصف
سرير مش سرير وده ساعد في ان انا فضلنا نخبط في بعض وفضلت تحك فيا وتبعبص
فيا زي ما هيه عايزه وفعلا بدأنا في مص الشفايف وتاكدت انها شرموطه جدا جدا جدا
لفوق ما تتخيلوا
كانت تمص شفايفي وكانها تعرفني من زمان وتمارس الجنس من زمان جدا وقلعتني
هدومي كلها ونزلت علي كسي وطبعا سالتني السؤال الي لازم تساله لاي بنت انتي
مفتوحه ولا لا
طبعا رديت بكل سرعه لا
قالتلي تحبي طبعا
تردتت وقولتلها لا
قالتلي انتي فيكي ميزه عني انك مش مختونه طبعا
قالتها بطريقه زادت من هياجي واللي زاد من هياجي اكتر وضع يدها علي بظري الذي
اتنفض فجأة بعد ان كان نائما لفتره طويله لم تتركني صديقتي الا وانا ارتعش وقاتللي
دورك ولكن دورك هايخد وقت طويل عشان انا مختونه طبعا
لاقيت عندها كس بس لا بظر والشفايف صغيره جدا جدا جدا جدا جدا بدأت في
الحس كما فعلت معي لم اكن مبسوطه ولكن بعد ربع ساعه من اللحس والمص
احسست بالعسل ينزل علي
قالتلي اهو بدأت
كنت اشرب العسل وفي قمه المص وانا غرقانه بعسلها
عكست مع الوضع واصبحنا في وضعيه 69 وبدأت في لحس لكسي مره اخري ولكن
هذه المره كانت احلي وبدأت تخرج الاصوات منا واصوات المحن ولم يقطعنا سوي
صوت امها التي كانت في السوق وجاءت في الحال ولم نكمل ما بدأنا
قالتلي البسي بسرعه ...............
مش مهم ايه اللي حصل بيني وبين مها عشان مش هايفيد باي حاجه المهم اللي
حصل اول ما خرجت في الحاره مش قادره اوصف اللي كنت فيه لدرجه اني كنت هاقع
في نص الشارع كان نفسي اكمل الرعشه وقفت في نصها حسيت اني خلاص بموت
فعلا ما ريحنيش غيراني دخلت السوق وكان زحمه جدا جدا وبدء الاحتكاك وبدء
كسي بتنزيل العسل في كلوتي الذي اصبح قطعه مبلوله وروحت فعلا علي البيت
...........
جاء الليل وكنت مستعده تماما لانام مبكرا ولكني لست نائمه وانتظرت الساعه تاتي
وفعلا سمعت ........
- العيال ناموا وبيشخروا كمان يا حبيبي
وفي هذه اللحظه وجدت النوم قد طار من عيني وفعلا عدلت نفسي ورفعت قميص
نومي الاحمر القصير وشلحت الكيلوت الاسود ولم يحتاج بزي اي شئ حتي يكون
مستعدا فهو كان تقريبا عاري تماما وبدات العب بنفسي وكان صوتي عاليا ولكن صوت
امي كان يغطي عليه ونزل العسل وماما ما زالت تتاوه وما زلت عندي رغبه ورغبه
شرسه كمان استمريت في حك يدي في كسي وارتعشت مره اخري
ومرة اخري وامسك بزي واعضه بسناني وانتهي اليوم بشيء جديد علي لم اراه من
امي وابي سابقا ابي وضع زبره في فم امي ومخرجوش الا لما لاقيت اللبن نازل من
بقها منظر جديد ومر اليوم كاسبقه
وفي الصباح من شده التعب مرحتش المدرسه وقعدت مع ماما وبالطبع بدأت في
استدراجها في الكلام وبدأت احكي لها احساساتي الشهوانيه بطريقه مستفزه مثلا
زي رفعت قميص النوم ووريتها كسي وطلبت اعرف اسمه وكانت المفاجأة لماما ان
كسي كان نضيف جدا جدا جدا ما فيهوش شعره وطبعا لما عرفت اني عامله حلاوه
كمان اتخضت وطلبت تشوف كسي من جوه وطلبته مني بالحرف الواحد انا عايزه اشوف
كسك وطبعا بقت اسالها علي كل حاجه لحد ما قالتلي وجت المفاجأة انا عارفه انا
طولت عليكم بس عشان تعرفوا انا بقيت شرموطه ازاي والفقر بيعمل ايه وكمان ال....
المهم وامي بتكشف عليا وبتحكلي عن كل حاجه لدرجه انها مارست معايا وضعين
علي انها راجل وفي نفس اللحظه بدأت في شهوتي وزادت جدا جدا جدا لما مسكت
بظري وفضلت تشد فيه وطبعا هيه سخنت معايا جدا ولما خدت بالها اني بنتها سبتني
وقالتلي كفايه عليكي كده
طبعا سابتني وفضلت ادعك في كسي بطريقه شرسه ما وقفت الا لما لاقيت اخوايا
واقف بيتفرج عليا ومن وقفته ومن منظر زبره من خارج البنطلزون بقاله كتير قمت
بسرعه علي الحمام .... طبعا امي سالتني فيه ايه قولت ما فيش
دخلت الحمام وكملت دعك في كسي واول ما خرجت من الحمام فوجئت باخويا
ماسك السنتيان بتاعي في الاوضه وحاطه علي زبره وبيضرب عشره كانت مفاجأة
بالنسبه لي سعيده جدا جدا لان اول ما فكرت فيه ان اخي هو اللي هالاقي معاه متعتي
بس امتي وازاي؟.................
اهداني التفكير لصديقتي الشرموطه التي علمتني اصول الشرمطه حتي اننا اصبحنا
مشهورين بالمنطقه وبعد ما حدث من اخي في السنتيان ولم اخبره اني رايته بدات
انام وانتظر الفلم الليلي ولم اتخيل ان هناك فلم عملي ايضا يحدث بي وكان البيت كله
ينتظر ان ينام الجميع حتي ياخذ متعته
في هذا اليوم كنت نائمه ببنطلون وبضي حملات ولا يوجد لا كيلوت ولا سنتيان لم
انصدم ولكني تفاجأت عندما وجدت زبر اخي في طيزي ويصعد وينزل به ولم ابدي اي
اعتراض ولكني تعلمت كيف ااخدذ ما اريد دون ضياع شرفي ولم اهتم بفلم امي وابي
بل بدات أهتم بفلم اخي الذي اقوم ببطولته ولم اتماسك نفسي حتي وجدت يدي علي
زبره ولفيت بسرعه جدا حتي اصبحنا وجها لوجه طبعا كان متصور مني صراخ ولكن
وجد طبعا العكس
كنت ابحث كيف تنيكني وانت الان تخرج زبرك علي
طبعاً خلعت جميع ملابسي وهو ايضا وبدانا في اول جماع بيني وبينه وعرفت انه بيبنك
واحد صاحبه وواحده بس مارديش يقولي مين هيه ............ مش مهم ................
لم اصدق نفسي عندما رايت زبره كبير وتخين ده تاني زبر طبيبعي اشوفه بعد زبر ابويا
ولكن من قرب جميل جدا جدا جدا
كان هو الاخر فنان في النيك بدأ بمص حلماتي اولا قبل اي شئ وبدأت اتمحن عليه لا
استطيع ان اخبركم كيف كان هذا الاحساس لما ادرك بنفسي الا وانا امسك زبره بايدي
وبخفه وسرعه حتي لايشعر ابي وامي بالحركه وضعنا نفسنا وضعيه 96 التي افضلها
وهو ايضا وبدأ في لحس كسي بطريقه هستيريه ممحونه جعلتين ارتعش حوالي 3
مرات وبسرعه ولم اتنازل عن لبنه داخل فمي وعندما نزل اللبن داخل فمي اعتدل
وعسلي في فمه وكانت هذه الكلمه اول كلمه لنا من اول النيك
- حطي لبني علي عسلك ابلعيه
عملت زي ما قال بالظبط وانا ببلع كان زبه وقف تاني من كتر ما مص في بزازي وحط زبره
بيه فخدي وتحت كسي بالظبط وفضل يحك جامد وكان بيجنني لما يلمس كسي او
شفايف كسي
توقفنا تماما عندما شعرت بيد علي كتفي انها امي امامي عاريه والعرق ماليها وكسها
امامي مليان من لبن ابي مختلط بعسلها ورفعت عنا الغطاء ووجدتني انا واخي هكذا لن
تصدقوا ما حدث نظرت الينا وسكتت
وقالت احنا خلصنا خلصوا انتوا كمان عشان ابوكوا مايخدش باله
نزلهم اخويا علي ايده وحطهم علي بزازي ونزلتهم انا كمان علي ايدي وحطيطهم
علي بزازي ونزل يلحس ويحطهم علي بقي ...........................
صحيت الصبح ومازلت عاريه وطبعا المدرسه بقت في مقامي الاخير فمتعتي هنا في
السرير وعندما قمت في الصباح وجدت اخي وزبره مدلدل امامه فعلا زبره كبير قوي
قمت ابص في الشقه ملقتش حد خالص طبعا انها الساعه عشان ناخد راحتنا وصحيت
اخي بطريقه سكسيه فضلت امص في زبره لحد ما وقف وفوجئت بصباعه جوه طيزي
لقد استيقظ اخي وقام
بدأنا في تنفيذ رغباتنا القذره وبعد ان نهينا نفس ما قمنا به في المساء طلب مني طلب
جديد هو انه يريد ان يفتحني ولكن مش كسي من طيزي........................
يتكون من غرفه وصاله
انا كوثر ثمانية عشر سنه وعماد سبعة عشر سنه وابي إثنى و اربعون سنه وامي
خمسة و ثلاثون سنه انا واخي علي سرير وامي وابي بالطبع علي سرير
لم افكر ابدا في مني كلمه نيك او كلمه كس او حتي زبر الكلام الذي اسمعه غصب
عني بموجب السكن الذي انا فيه وفي مره سالت ابي علي معني كلمه وبالتحديد
كلمه كس رد وهو يضحك اسالي امك
ومرت الايام وبدات اسهر لاذاكر دروسي كنت اجد مانعا كبيرا في سهري من امي وابي
اتت عليه اوقات يضربني فيها حتي انام أما اخي فكان دائما ينام من الساعه العاشره
لقد كان مجتهدا دراسيا ويسمع كلام ابي
و في يوم لا ينسى ضربني ابي بشده حتي انام ومن شده الضرب تورمت قدمي ونمت
قليلا ولكني قمت علي الآم في قدمي ولكن الاه لم تخرج مني خرجت من صوت
ممحون شديد الشرمطه تمالكت نفسي حتي اعرف ما يحدث وفوجئت بل صعقت
عندما رايت ابي عاري تماما وامي تتاوه ولا يظهر منها غير صوتها احسست ان ابي
يقتلها ولكني توقفت عندما سمعت صوتها يقول لابي نكني جامد اه زبرك حلو وهو
يطلع وينزل في قوه ويقولها كسك وسع وهيه تقوله من زبرك يا حبيبي ومن شده
التعب نمت ومر اليوم وبدأت اعرف معني كل كلمه من اصحابي من الشارع ومن
حسن حظي ان اني كنت في الصف الثالث الاعدادي ودرسنا الزبر والكس وكل شئ
بدأت احب الموضوع ولكن مع من امارس.. مع من امارس, فكرت كتير قوي قوي
وبدأت بالسحاق مع زميلتي وكان الطلب مني..
يبدأ الموضوع عندما كنا في احد المحلات للملابس واشترينا بضي ودخلت لتقيسه
ودخلت معها حتي اعطها رأيي ولما دخلنا وخلعت ملابسها ووجدتها بالسنتيان ذهلت
ولم اصدق عيني... عندها بزاز مش ممكن حل من علي حبل المشنقه ومن غير ان
امسك نفسي لقيت ايدي علي صدرها ولم اجد اعتراض كل اللي قالته مش دلوقتي
اشترت الباضي وذهبنا الي المنزل وفي الطريق كانت تحاول جس نبضي فوضعت اصبعها
الاوسط في طيزي مرتين بعبصتني ماابدتش اي اهتمام لما روحنا قالتلي تعالي البيت
عندنا فاضي ولما دخلت الاوضه عندها كانت ضيقه جدا جدا لدرجه انها واخده نصف
سرير مش سرير وده ساعد في ان انا فضلنا نخبط في بعض وفضلت تحك فيا وتبعبص
فيا زي ما هيه عايزه وفعلا بدأنا في مص الشفايف وتاكدت انها شرموطه جدا جدا جدا
لفوق ما تتخيلوا
كانت تمص شفايفي وكانها تعرفني من زمان وتمارس الجنس من زمان جدا وقلعتني
هدومي كلها ونزلت علي كسي وطبعا سالتني السؤال الي لازم تساله لاي بنت انتي
مفتوحه ولا لا
طبعا رديت بكل سرعه لا
قالتلي تحبي طبعا
تردتت وقولتلها لا
قالتلي انتي فيكي ميزه عني انك مش مختونه طبعا
قالتها بطريقه زادت من هياجي واللي زاد من هياجي اكتر وضع يدها علي بظري الذي
اتنفض فجأة بعد ان كان نائما لفتره طويله لم تتركني صديقتي الا وانا ارتعش وقاتللي
دورك ولكن دورك هايخد وقت طويل عشان انا مختونه طبعا
لاقيت عندها كس بس لا بظر والشفايف صغيره جدا جدا جدا جدا جدا بدأت في
الحس كما فعلت معي لم اكن مبسوطه ولكن بعد ربع ساعه من اللحس والمص
احسست بالعسل ينزل علي
قالتلي اهو بدأت
كنت اشرب العسل وفي قمه المص وانا غرقانه بعسلها
عكست مع الوضع واصبحنا في وضعيه 69 وبدأت في لحس لكسي مره اخري ولكن
هذه المره كانت احلي وبدأت تخرج الاصوات منا واصوات المحن ولم يقطعنا سوي
صوت امها التي كانت في السوق وجاءت في الحال ولم نكمل ما بدأنا
قالتلي البسي بسرعه ...............
مش مهم ايه اللي حصل بيني وبين مها عشان مش هايفيد باي حاجه المهم اللي
حصل اول ما خرجت في الحاره مش قادره اوصف اللي كنت فيه لدرجه اني كنت هاقع
في نص الشارع كان نفسي اكمل الرعشه وقفت في نصها حسيت اني خلاص بموت
فعلا ما ريحنيش غيراني دخلت السوق وكان زحمه جدا جدا وبدء الاحتكاك وبدء
كسي بتنزيل العسل في كلوتي الذي اصبح قطعه مبلوله وروحت فعلا علي البيت
...........
جاء الليل وكنت مستعده تماما لانام مبكرا ولكني لست نائمه وانتظرت الساعه تاتي
وفعلا سمعت ........
- العيال ناموا وبيشخروا كمان يا حبيبي
وفي هذه اللحظه وجدت النوم قد طار من عيني وفعلا عدلت نفسي ورفعت قميص
نومي الاحمر القصير وشلحت الكيلوت الاسود ولم يحتاج بزي اي شئ حتي يكون
مستعدا فهو كان تقريبا عاري تماما وبدات العب بنفسي وكان صوتي عاليا ولكن صوت
امي كان يغطي عليه ونزل العسل وماما ما زالت تتاوه وما زلت عندي رغبه ورغبه
شرسه كمان استمريت في حك يدي في كسي وارتعشت مره اخري
ومرة اخري وامسك بزي واعضه بسناني وانتهي اليوم بشيء جديد علي لم اراه من
امي وابي سابقا ابي وضع زبره في فم امي ومخرجوش الا لما لاقيت اللبن نازل من
بقها منظر جديد ومر اليوم كاسبقه
وفي الصباح من شده التعب مرحتش المدرسه وقعدت مع ماما وبالطبع بدأت في
استدراجها في الكلام وبدأت احكي لها احساساتي الشهوانيه بطريقه مستفزه مثلا
زي رفعت قميص النوم ووريتها كسي وطلبت اعرف اسمه وكانت المفاجأة لماما ان
كسي كان نضيف جدا جدا جدا ما فيهوش شعره وطبعا لما عرفت اني عامله حلاوه
كمان اتخضت وطلبت تشوف كسي من جوه وطلبته مني بالحرف الواحد انا عايزه اشوف
كسك وطبعا بقت اسالها علي كل حاجه لحد ما قالتلي وجت المفاجأة انا عارفه انا
طولت عليكم بس عشان تعرفوا انا بقيت شرموطه ازاي والفقر بيعمل ايه وكمان ال....
المهم وامي بتكشف عليا وبتحكلي عن كل حاجه لدرجه انها مارست معايا وضعين
علي انها راجل وفي نفس اللحظه بدأت في شهوتي وزادت جدا جدا جدا لما مسكت
بظري وفضلت تشد فيه وطبعا هيه سخنت معايا جدا ولما خدت بالها اني بنتها سبتني
وقالتلي كفايه عليكي كده
طبعا سابتني وفضلت ادعك في كسي بطريقه شرسه ما وقفت الا لما لاقيت اخوايا
واقف بيتفرج عليا ومن وقفته ومن منظر زبره من خارج البنطلزون بقاله كتير قمت
بسرعه علي الحمام .... طبعا امي سالتني فيه ايه قولت ما فيش
دخلت الحمام وكملت دعك في كسي واول ما خرجت من الحمام فوجئت باخويا
ماسك السنتيان بتاعي في الاوضه وحاطه علي زبره وبيضرب عشره كانت مفاجأة
بالنسبه لي سعيده جدا جدا لان اول ما فكرت فيه ان اخي هو اللي هالاقي معاه متعتي
بس امتي وازاي؟.................
اهداني التفكير لصديقتي الشرموطه التي علمتني اصول الشرمطه حتي اننا اصبحنا
مشهورين بالمنطقه وبعد ما حدث من اخي في السنتيان ولم اخبره اني رايته بدات
انام وانتظر الفلم الليلي ولم اتخيل ان هناك فلم عملي ايضا يحدث بي وكان البيت كله
ينتظر ان ينام الجميع حتي ياخذ متعته
في هذا اليوم كنت نائمه ببنطلون وبضي حملات ولا يوجد لا كيلوت ولا سنتيان لم
انصدم ولكني تفاجأت عندما وجدت زبر اخي في طيزي ويصعد وينزل به ولم ابدي اي
اعتراض ولكني تعلمت كيف ااخدذ ما اريد دون ضياع شرفي ولم اهتم بفلم امي وابي
بل بدات أهتم بفلم اخي الذي اقوم ببطولته ولم اتماسك نفسي حتي وجدت يدي علي
زبره ولفيت بسرعه جدا حتي اصبحنا وجها لوجه طبعا كان متصور مني صراخ ولكن
وجد طبعا العكس
كنت ابحث كيف تنيكني وانت الان تخرج زبرك علي
طبعاً خلعت جميع ملابسي وهو ايضا وبدانا في اول جماع بيني وبينه وعرفت انه بيبنك
واحد صاحبه وواحده بس مارديش يقولي مين هيه ............ مش مهم ................
لم اصدق نفسي عندما رايت زبره كبير وتخين ده تاني زبر طبيبعي اشوفه بعد زبر ابويا
ولكن من قرب جميل جدا جدا جدا
كان هو الاخر فنان في النيك بدأ بمص حلماتي اولا قبل اي شئ وبدأت اتمحن عليه لا
استطيع ان اخبركم كيف كان هذا الاحساس لما ادرك بنفسي الا وانا امسك زبره بايدي
وبخفه وسرعه حتي لايشعر ابي وامي بالحركه وضعنا نفسنا وضعيه 96 التي افضلها
وهو ايضا وبدأ في لحس كسي بطريقه هستيريه ممحونه جعلتين ارتعش حوالي 3
مرات وبسرعه ولم اتنازل عن لبنه داخل فمي وعندما نزل اللبن داخل فمي اعتدل
وعسلي في فمه وكانت هذه الكلمه اول كلمه لنا من اول النيك
- حطي لبني علي عسلك ابلعيه
عملت زي ما قال بالظبط وانا ببلع كان زبه وقف تاني من كتر ما مص في بزازي وحط زبره
بيه فخدي وتحت كسي بالظبط وفضل يحك جامد وكان بيجنني لما يلمس كسي او
شفايف كسي
توقفنا تماما عندما شعرت بيد علي كتفي انها امي امامي عاريه والعرق ماليها وكسها
امامي مليان من لبن ابي مختلط بعسلها ورفعت عنا الغطاء ووجدتني انا واخي هكذا لن
تصدقوا ما حدث نظرت الينا وسكتت
وقالت احنا خلصنا خلصوا انتوا كمان عشان ابوكوا مايخدش باله
نزلهم اخويا علي ايده وحطهم علي بزازي ونزلتهم انا كمان علي ايدي وحطيطهم
علي بزازي ونزل يلحس ويحطهم علي بقي ...........................
صحيت الصبح ومازلت عاريه وطبعا المدرسه بقت في مقامي الاخير فمتعتي هنا في
السرير وعندما قمت في الصباح وجدت اخي وزبره مدلدل امامه فعلا زبره كبير قوي
قمت ابص في الشقه ملقتش حد خالص طبعا انها الساعه عشان ناخد راحتنا وصحيت
اخي بطريقه سكسيه فضلت امص في زبره لحد ما وقف وفوجئت بصباعه جوه طيزي
لقد استيقظ اخي وقام
بدأنا في تنفيذ رغباتنا القذره وبعد ان نهينا نفس ما قمنا به في المساء طلب مني طلب
جديد هو انه يريد ان يفتحني ولكن مش كسي من طيزي........................