دخول

عرض كامل الموضوع : اول كس واول نيكه


نهر العطش
11-24-2011, 05:20 PM
هذه قصه حقيقية حدثت معي انا شخصيا من حوالي 12 سنه لم يكن لي اي تجارب جنسيه الا بعض المداعبات مع بنات صغيرات في هذه الفترة كنت اقوم بتولي زراعة قطعة من الارض في قرية صغيرة من قري محافظة المنيا وكنت اذهب كل يوم للاشراف علي العمل ولم اكن اعرف اي شخص في هذه القرية الا رجل كان يقوم بجلب العمال للعمل في الارض
وكان كل يوم هنا عمل يجري في الارض(نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) وكنت ابعث ابن هذا الرجل لشراء سجاير وشاي وسكر واكل للعمال كنت اسمع من حكايات العمال عن نساء مومسات بالقرية وكنت اتظاهر امامهم بعدم المبالاه ولكن من داخلي كنت اتمني ان اذهب لواحده منهم حتي سمعتهم في يوم يتكلمون عن امراه اسمها ثريا كان زوجها مريض كانت تتناك من رجال مقابل المال وعرفت منهم انها هي المراة اللي بشتري منها طلبات كل يوم
وفي يوم بعثت الولد لشراء سجاير فلم يجد وقاالي انها هتجيب سجاير بعد الضهر بعد فترة انتهي العمل ومشي العمال قعدت وحدي في الارض اريد سجاير سالت عن بيتها لحد ما وصلت وعندما طلبت منها علبة سجاير(نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) طلب مني زوجها الدخول لشرب الشاي جلست اشرب الشاي قالي انا عايز اعمل تعديل في بيتي للبضاعة نظرت للمكان اللي فيه البضاعة ودخلت وهي كانت بالداخل وزوجها لا يرانا قولتله اعمل ارفف هنا وهنا وانا اشير بيدي علي المكان المفروض ان يتم فيه العمل ولكن يدي كانت تمسك صدرها وتلعب بيه وهي تبتسم
مشيت بعد فترة وانا امني نفسي باليوم اللي هنيكها فيه كنت اروح لها كل يوم حتي ابوسها والعب في بزازها واحضنها وامسك كسها ورادت ان انيكها قالت لي تعالي بكرة الصبح واطلع فوق عندي رحت بدري عن كل يوم وانا بحلم باول كس اشوفه في الطبيعه (نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) لما شفتني قالتلي لي ان عندها الدورة سبتها ومشيت وبعد اسبوع زوجها طلب مني 100جنيةكسلفه علي ان يردها لي بعد يومان رفضت بدات هي تكلمني بدلال قدام زوجها وتقولي عشان خاطري وانا هرد لك المبلغ زوجها خرج وسابني وحدي معها قولتلهاانا مستعد اديكي 200 جنيه ومش عايزها بس بشرط انيكك النهاره قالت موافقه اول ما يجي زوجي قوله انك عايز تدخل الحمام ولما تدخل الحمام اطلع استني في الاوضه فوق قولتلها يشك قالت هو عارف اني بتناك قولتلها خليه هو اللي يقولي اطلع فوق قالت ماشي اول ما دخل قالت عايزه محمد يغير اللمبه اللي فوق وافق طلعت انا وهي وبصراحه كنت خايف جدا من مواجهة كسها لاني انا خام وهي مومس طلعنا الاوضه قالت انا هنزل اقوله عشان العيال ما يطلعوش وتاخد راحت نزلت وبعد خمس دقايق طلعت ومعاها حصيرة لان الاوضه مفيهاش اي حاجه ننام عليها اصلا هما معندهمش اي اثاث
فرشت الحصيرة ونامت عليها(نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) وفتحت رجليها لقيت قدامي كس نضيف جدا كنت انا شفت افلام سكس وشوفت اللحس قعدت بين رجليها وبدات الحس كسها شهقت شهقة وقفت زوبري كل مادخل لساني احس بمتعه وحلوة كسها مهي تقول اااااااااااااااااااااااااااه اااحححححح حبيبي يا محمد الحس كسي كمان وانا الحس كسها وادخل صباعي جواه وامص صباعي كنت حاسس كاني الحس قطعة منجه
بدات امص بزاهها وادعكهم وايدي تدعك في كسها وهي تحضنني وتبوسني جامد وتتتاوه اااااااااااههههههههههه كفايه عايزه زوبرك دخله في كسي
ققلعت الكلوت ومسكت زوبري وحطيته عند بقها بدات تمصه عملت معاها وضع 69 كنت فوقها(نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) وزوبري في بقها وانا الحس كسها قالت دخل زوبرك في كسي قومت رفعت رجليها وحطيتهم علي كتفي ودخلت زوبري بعنف صرخت صرخه خوفت زوجها يطلع قالت براااااااحه زوبرك هيموتني بدات انيكها ادخل واطلع في كسها وهي تقول اااااههههه اااااااااااححححححححححححح نيكني يا محمد نيك كسي حبيبك
خلتني تغير الوضع وتعمل وضع السجود ودخلت زوبري فيي كسسها من الخلف وهي تتاوه نيكني يا محمد ااااااااااهههههه يا محمد ااااااااااااااااححححح لما جيت انزل سالتها انزل فين قالت في كسي نزلت قامت مسحت زوبري(نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) وقالت تقدر تنيكني تاني الوقت قولتلها ايوة يوقف زبي وانيكك سالتني هيقف امتي قولت بعد 10 دقايق قالت خلاص خليها مره تانية احسن جابر يقلق نزلنا تحت اديتها 100 جنيه علي موعد انيكها تاني بكرة!!!!!!!!!!

شاهق
11-26-2011, 05:11 PM
/ (/>

نهر العطش
11-29-2011, 12:32 PM
مشكووووووووورين على الرد تحياتى

zobr zizo
02-02-2013, 09:44 PM
قصة جميلة و متتعة و فيها إثارة كبيرة
ثانكس يا مبدع

melkman
02-02-2013, 10:55 PM
/ امراه عاوزه تنياك او اى امراه جايه مصر ahmedsaied83 ياهو

ايام وبنعشها
02-03-2013, 02:10 AM
قصة حلوة جداااااااااااا
تسسسسسسسسسسسسسلم ايدك يا غااااااااالى

العميــد
01-26-2016, 07:15 PM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو وور

شاطى العطش
01-26-2016, 07:43 PM
/>

أفندينا
01-27-2016, 01:12 AM
تسلم الايادى

العميــد
05-06-2016, 03:27 AM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

العميــد
05-20-2016, 10:06 PM
مشكو رمشكور
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

بدلع النسوان
05-20-2016, 10:56 PM
رووووووووووووعه مبدع دوما تحياتي



قصص سكس فنانات/archive/index.php/t-144162.html/archive/index.php/t-441741.htmlنسوانجي قصص محارم/archive/index.php/t-274183.html/archive/index.php/t-6507.htmlقصص.سكس.حاملني.الفحال/archive/index.php/t-88963.htmlقصص عمو سكس شواذ site:rusmillion.ruنقاشي نسوانجي سكس/archive/index.php/t-576095.htmlحفلة نيك على واحدة قصصقصص سكس ميلف/archive/index.php/t-551498.htmlونسه وكلأم شرأميط أتنأكت في كسه/archive/index.php/t-193778.html(//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=451184)مسترس تشخ قصةقصة جنسية نيك الموضفة من المديرنسوانجي قصص شرموطه يمنيهقصص الاستاذ ناكني/archive/index.php/t-79853.htmlقصص جنسيه كتابيه استغلال الاب/archive/index.php/t-494306.htmlقصص نيك دكتورة site:rusmillion.ruقصص سكس رأيت أمي تنتاك بعد التحشيش site:rusmillion.ruسكس قصص مستريس ساديه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-208566.htmlﺃﺟﻤﻞ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺳﻌﻮﺩﻳﺔ/archive/index.php/t-428883.html/archive/index.php/t-13018.htmlقصص جنس متسلسله ابتززبتصويري/archive/index.php/t-462975.htmlقصص محارم يمنيقصص سكس سودانية/archive/index.php/f-5-p-21.htmlقصة.قحبة.مصرية.اكلب.يلحس.كسها/archive/index.php/t-92605.htmlقصص وروايات منتدى سكس دخله بلدي site:rusmillion.ruقصص سكس امي عايزة تحبل.comقصة سكس نيك وأغتصابقصتي مع ابي نيك بازبه الضخم حت بكيتقصتي نيك سمر اختيقصص نيك مقابل مالقصتي ومتعتي في زب ابني المعاق داخل كسي.com/archive/index.php/t-304565.html/archive/index.php/t-511703.html/archive/index.php/t-272664.htmlقصص سكس الشيخ و النسوانقصص لواط سطحي بورعان.comقصص سكس شواذ لواط رجل كبير السن ارامل site:rusmillion.ruصور زباوي الارشيف/archive/index.php/t-357486.html/archive/index.php/t-6848.htmlقصص سكس محارم فلبيني ينيك خالتةقصص سكس ارمله مع شاب مراهق/archive/index.php/t-65252.htmlافلام سكس عربي تبادل اخوات/archive/index.php/t-18409.htmlقصص نيك تحرر امام زوجي  سفرسكس المليونيره والسواققصص ازواج خاضعين وزوجاتهم مسيطراتقصص سكس يمنيه زاب حمار /archive/index.php/t-262567.htmlقصص سكس يمني تعز/archive/index.php/t-427945.html/archive/index.php/t-315450.htmlقصص سكس الحيواناتقصص سكس لواط القهوة site:rusmillion.ruقصص نيك مكوتيقصتي لما كنت انتاك في طيزي علمني فن نيك كسيقصص نيك شراميط مصريه ابي ناكني بعدما وجدني اشاهد افلام سكسصور ازباب رجال الصعيد/archive/index.php/t-582812.html/archive/index.php/t-226340.htmlقصه نيك مصري باااهات حاره/archive/index.php/f-9-p-672.html/archive/index.php/t-48007.html/archive/index.php/t-220631.html/archive/index.php/t-495450.html/archive/index.php/t-193138.htmlقصص نيك طيز اول مره ارشيف site:rusmillion.ruناكتنى بنت site:rusmillion.ruقصص سكس زوجه خائنه/archive/index.php/t-480601.html/archive/index.php/t-283737.html/archive/index.php/t-472908.htmlشاذ اعشق ازبار الورعانقصص وروايات جنسيه زغبني العامل الهندي وفشخ مكوتي