دخول

عرض كامل الموضوع : برج الهرم والمتلصص


Bebo bobos
01-12-2019, 06:56 PM
صباح الفل والياسمين علي احلي نسوانجية

اول مرة اكتب قصة
ولازم المقدمة سامحوني
ساعدوني بالتقييم والنقد الايجابي
والتثبيت طبعاً
ولو هتساعدوني بفلوس يبقي هنزلكم كل ساعة قصة جديدة 😂

القصة حقيقية ولكن اسماء الاشخاص خيالية
برج الهرم والمتلصص
انا سامح
30 سنة
اعزب
عايش لوحدي في برج اسمه برج الهرم
كده عرفنا المنطقة تقريباً
شقة 3 غرف وريسيبشن مش للبيع 😜
مليانه مناور " مسقط نور " وده اللي وصلني لحكايات البرج
الدور 3 شقق وانا ساكن في الدور الخامس
حلو اوي اوي لما تكون قاعد في وسط المعركة
بتشوف الدنيا كلها " ملط ملط "
هحكي حكاية جارتي في الدور السادس وقتها اللي فوقي علي طول
" رحاب " بتاع 30 سنة عندها 3 اطفال اكبرهم 8 سنين
متجوزة واحد صنايعي بيجيلها يوم ويصيع 10 بتاع حريم من الاخر
ييجي يتخانق معاها ويمشي
او هي تمشي بعد خناقة فيجيب واحدة ينيكها لحد ما ريري ترجع
ريري مدرسة ماس " حساب لا مؤاخذة "
عرفت عنها كتييييير من خناقاتها
ولما بتكلم الجيران ع السلم ولما بتتكلم في الفون في البلكونة
او طبعا من " المنور " مع جارتها سارة ودي فرس حكايته حكاية
نرجع لريري بتنزل الساعة 7 الصبح
ظبطت مواعيدي علشان اقابلها في الاسانسير
اسمع صوت بابها بيتقفل تسحب الاسانسير
زعتر يتسحب وراها
" زعتر ده لا مؤاخذة زبي "🍌
12 سم بالمقاس وتخين ومش هصورو 😋
واللي اتناكت منه عارفة تمامه
نرجع لريري وهي بتركب زعتر
يوووووه اقصد الاسانسير
اقوم دايس واسحبها تحت عندي
وياريتني ما سحبت ولا فتحت الباب 😍
اوصفهالكم؟؟؟؟؟؟؟؟
تحبو اوصف فيها ايه ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاص يا عم انت وهو
هوصف اللي شفته وشميته وكنت عايز المسه 😋
لقيتها متنحه
بتقول في بالها 😱
" ايه ده، مين اللي داخل عليا ده، وهيعمل ايه الواد ده "😱

هي بيضاء اللون حلوة علشان وشها مظبوط ع بعضه
شعر مشوفتوش علشان محجبة
عنيها سوداء واسعة بتبصلي😃 مش مصدقة اني هركب
( مش علشان انا مز ولا كيوت ولا بعضلات والكلام الفاضي ده)
لا انا علي قدي يا عم نسوانجي ومش عارف بيعجبهم فيا ايه 😎
او عارف وبستعبط 😝
المهم كان باين من عنيها 😱
بتقول " رااااااجل يااااااالهوي "
قولتلها : صباح الخير
ممكن انزل؟
ردت: اتفضل
شفت جوز شفايف وسط عليهم جليتر بني
دخلت شميت البارفام 😵😵😵😵😵😵
ابن متنااااااااااااااكة 😱
مشوفتش قدامي
كنت عايز ازنقها بس قولت بلاش يا عم لا تعملك مصيبة
وقفت جنبها بادب جم
وقولت تاني وانا مكسوف علي مستعبط علي زعتر اللي هينط عليها من البنطلون
:صباح الخير
ردت بابتسامة : صباح النور
ابتسامة حلوة بتقولي
" هو انت عايز اصبح عليك طب صباح النور "
انت عايز تشوف الرقة والدلع
شكلك محروم يا عيني 😍
تنننننننننننن تنننننننننننن تنننننننننننن
احاااااااااااا وصلنا الارضي :
مديت ايدي افتح الباب وخرجنا
هو انا موصفتش جسمها 😱
اوصفهالكم؟؟؟؟؟؟؟
طيب متزعلوش كان لازم تخرج قدامي علشان اعاين البضاعة كويس
هي طولها حوالي 160 -165 سم
جسمها في اللبس مظبوط
وشها مدور وجسمها مش رفيع ولا مليان وسط مناسب طولها
يعني بتلعب وزن ال 60 كجم بالكتير
وده بسبب ان صدرها في البرا شكله مش صغير
لابسه بنطلون جينز مجسم 👖
وعليه تونيك بني ضيق من الوسط وقصير لحد تحت الكمر بشوية
سوتها صغننه بس باينه من التونك
وفردتين طياز حجم وسط عايزين بعبوص يعدلها وهي ماشية بتتدلع 😍
بقيت مركز معاها علشان اقابلها كل يوم
لكن مقابلتهاش غير 4 مرات والباقي بتسبقني بنت المرة وتنزل 😞
وكل مرة نفس الحوار
استاذن اركب وننزل وصباح الخير وتمشي تتدلع قدامي
لحد ما حصل اللي متخيلتوش
البواب اسمه سعيد (منياوي سايب شغل العمارة لمراته وشغال في مصنع
اكتشفت انه عرص كبير علشان الفلوس بيسيب مراته تتناك واللي في السكان
عايز حريم يجيبله او حشيش وكله بحسابه وهنعرف عرفت ازاي)
ومراته اسمها شيماء
مره تديها اواخر التلاتينات
طولها 170 سم وتوزن 80 كجم ع الاقل
طياز كبيرة في العبيات البيتي اللي بتلبسهم بنت القحبة
وصدر كبير ودايما تحسه مدلدل
وقاعدة ليل ونهار في المدخل او على باب العمارة
وهاتك يا مرقعة مع اللي طالع ونازل
او بتغسل العربيات وتغرق نفسها ميه وتحتها بتستحمي في وسط الشارع
علشان هي اللي مسؤوله عن مصاريف العمارة كلها وكل احتياجاتهم
مبكترش معاها في الكلام سلام سلام
عايزين كذا وكذا وكذا خدي وخلاص
وهي بتحاول تفتح كلام عن العمارة والمصاريف والكلام ده
فبنجز واهزر برخامة واسيبها واطلع
في يوم لقيت جرس 🔔 الباب ع الساعة 7 بالليل
فتحت لقيت شيماء
شوشو: مساء الخير يا استاذ باهر
انا: مساء الخير
شوشو: معلش ممكن تشوف التكييف بتاعك بينقط ميه ولا لا؟
انا: مين اللي قالك انه بينقط عندي
انا عامله صرف وشغال عادي
شوشو: هو بينقط في المنور علي الاوضة بتاعتنا
انا: ممكن مش من عندي
عموماً هشوفهولك
لطعتها ع الباب وداخل في سري بشتم المتناكة اللي لابسه عبايه زرقاء
وبتتشرمط عليا
وتقولي بينقط وزفت علي دماغها
وانا كنت بحضر العدة علشان الف سيجارة بني واعمل كوباية قهوة ☕
بعد الغداء منا لسه راجع من الشغل
وكانت المرة الأولى اللي افتح فيها شباك المنور
بصيت ع التكييف عندي ملقتش حاجة
رجعتلها
انا: مش من عندي التكييف شغال ومفيش مياه نازله منه
شوشو: طيب معلش شوف كده من فوق عند مين؟
لاني سألت تحت ومحدش عارف
انا: طيب
دخلت وكنت عايز ارزع الباب واقولها تغور
لقيتني بقولها من ورا الباب : طيب اتفضلي
مسمعتش قالت ايه
قولت لنفسي اشيل العدة من علي المكتب او اغطيها احتياطي
رجعت قولت كسمها
قفلت التكييف وقولت اشوف المنور تاني
لقيت صوت نقط مياه من فوق فعلاً
ركزت شوية
طلع تكييف الشقة اللي قدامي
شغال وبينقط من جنب الكمبروسر
سمعت صوت ضحكة بنت متناكة من عند جاري سليم
صوت مراته وهي عماله تضحك💃
وهو بيكلمها بصوت واطي
واللبوة صوتها عالي اوي وتضحك تاني 🤔
هووووووووب الاقيها بتقول يلا يا عرص 😱
بدات اركز في الكلام
لقيتها بتقول انا عايزة اتنيل اتن........
نسيت المتناكة اللي ع الباب ومفتكرتهاش غير لما لقيتها علي باب الاوضة بتقولي
شوشو: هاااا لقيت حاجة 😬
بصراحة خضتني بنت المره
بصتلها من ورا ستارة الشباك
ولقيتها واقفة بتعاين الاوضة
وطبعاً لاني لوحدي مفيش حاجة في مكانها والدنيا ملخبطة في الاوضة
ارتبكت ثواني
ورديت قولتلها: اه مش عندي عند الشقة اللي قدامي عند سليم تعالي اتاكدي
دخلت و لفت من جنب المكتب والكرسي ووسعتلها الستارة ووقفت ع الشباك تشوف
لحظات من الاثارة عشتها مع سليم ومراته وحفلة النيك اللي هتبدا
زعتر كان بدا يفوق بعد ما سمع الضحك لكن اتخض من بنت المره دي وريح تاني
لقيتها بتقولي: هو فين ده 🙄
شاورتلها علي مكان التنقيط
فقربت مني خلتني مجبر اقف بجنبي علشان تشوف
وفخدها بقي لامس زبي
يقوم زعتر من راحته نصف قومه يشوف مين اللحمه اللي قدامه دي
هووووووووب نسمع ضحكة متناكة من عند سليم
ومراته تقول( الحس يا خول..... هئ هئ هئ...... بعبصني بصباعك....... هئ هئ هئ )
زعتر بدا يقف وعامل نصف خيمة ⛺ في بنطلون الترينج
وشوشو وشها اصفر واحمر ورمت ودنها ناحية الشباك تتأكد من اللي بيحصل
وبتقرب اكتر مني
بقي كتفها في صدري وفخدها لازق في زبي
انا: هو الباب مفتوح؟؟؟؟؟
مش هستناكي تردي وانتي اصلاً في دنيا تانية
اتحركت براحة وكان لازم اعدي من وراها
زعتر طلع المطب ع الهادي ونزل في فتحه سخنة وطلع مطب تاني
لحظات كفيلة انها تخلي زبي " زعتر " يقف منتصب يعلن عن وجوده واستيقاظه
ومبادرته لاقتحام ما بين المطبين الطريين دول
لحظات هي مسكت اكتر في عتبة الشباك ولزقت جسمها بالحيطة
بدون مفر من زبي انه يحك في فردتين طيازها الكبيرة
خرجت من وراها وعديت المكتب وقفلت الباب
زعتر ساحبني وراه علشان يعدي المطبين تاني
مستمتع سيادته بالاحتكاك اللي حصل مع شوشو
وبيبعت لمخي اشارة انا عايز من ده تاني
رجعت عديت المكتب وببص عليها ورا الستارة لقيتها لازقة صدرها في الشباك
بصت بطرف عنيها عليا
عايزة تعرف اذا كنت هطلع المطبين تاني ولا ايه!!!!
وطيزها الكبيرة بتنادي عليا
تعالي يا زعتر
وبالفعل زعتر سحبني بدون كلام
وطلع علي المطب الاول خطف
اممممممممم طلعت مني لا اراديا علشان اعرف هي في انهي دنيا
زعتر واقف علي اخره وثبت على فلقة طيزها مش عايز يتحرك
وداخل بين الفلقتين بيحشر العباية الخفيفة ما بين فلقتها وهي بتلزق اكتر في الحيطة
بتشوف المياه في التكييف
سليم جاري صوته بقي عالي
وبيشتم ( انا هفشخ كسمك يا متناكة)
مراته (اه ااااااااه اه ) سحبت زعتر من الفلقة بعتله اشارة ( اتقل عليها تستوي )
سمع الكلام وعدي المطب التاني باحتكاك يولد شرار متطاير
سألتها براحة: هااااااا
شوشو: (ااااااااه )
الكلام اللي سامعاه هيجها وزبي خلي طيزها تقب لفوق
مش قادرة تتحرك ومش عارفة تروح فين
عايزة تسمع وفي نفس الوقت احشر زبي بين فردتين الكاوتش بتوعها
قولتلها: شوفتي؟
ردت بصعوبة: مش اوي 😉
بضحكة خفيفة معناها عايزة اشوف واحس واتمتع واستمتع تاني
انا: طيب تعالي كده
ونكزتها في كتفها علشان تقف مكاني وبقيت وراها ومفيش مفر
سمعنا سليم ( زبي ولا زب وائل يا متناكة )
وصوت طرقعة فخاد جامدة
صوت الحمية في النيك
كلكم عارفينه او اللي جرب عارف الصوت ده
صوت تلاقي البضان مع الكس
وشوشو قدامي رافعة طيزها باتجاه زعتر
وزعتر خلاص خد الاذن بحشر نفسه في العباية وبين فخادها
مسكت عتبة الشباك وايديا جنب ايديها وزنقتها اكتر في الحيطة
وزبي رشق بين الفلقتين
قربت من شعرها وبصوت واطي
انا: المياه هناك وتقريبا في حاجة تانية بتسرب
شوشو: ااااااااه منا بتاكد منها
ولمست ايديها
حسيتها سايحة ع الاخر
قولت في نفسي خلاااااااص هتنيكها
حركت ايدي الشمال علي دراعها براحة لحد كتفها
وفي نفس الوقت بشم ريحتها من الناحية اليمين
نزلت بأيدي علي باطها لقيت سخونة وطراوة قولت انزل بايدي اشوف البرا
ادور
ادوووووور
ادوووووووووووور
🤔🤔🤔🤔🤔🤔
مش لاقي برا 😍
لمست جنب بزها بصباعي لمسة خفيفة
لقيتها لزقت اكتر في الحيطة
بدون كلام كتير
صوابعي قربت اكتر من صدرها لقيتها بتلزق اكتر
كل ده وسامعين سليم ومراته
طرقعة وشتيمة وتقوله ( نيك يا عرص كيفني يا خول افشخني يا متناك)
وهو يرد ( كسك واسع من النيك يا شرموطة هجيب يا لبوة كسمممممممممك )
ايديا الاتنين كانو وصلو لجنب صدرها من الناحيتين
زعتر راشق في الفلقة بيتدفي
طب اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟
روحت اديت زعتر الاشارة بالابتعاد قليلا عن منطقة الالتهاب
خرج تاتا....تاتا....تاتا
شوشو مستحملتش رجعت لورا
وبعدت عن الشباك علشان تلزق اكتر في زبي
بعت اشارة تاني للمعلم زعتر
احشر نفسك لحد ما تلاقي فتحة واستناني هناك
في نفس الوقت صوابعي قفشت في صدرها الكبير
صدر ملبن صدر مرفوع طبيعي بس كبير من الدعك والرضاعة
مشيت ايديا علي صدرها براحة وزعتر كان حاشر نفسة جامد بين العباية وخرم طيزها
لدرجة اني حسيت راس زعتر سخنة من خرمها وسخونيته
قعدت اقفش في صدرها وادور علي الحلمة علشان اقرصها من فوق العباية
لقيت زراير العباية مفتوحة
طب ازاااااااي؟ 🤔
وهي ع الباب كانت العباية مقفولة
يبقي دي الاشارة يا غبي 🙄
ايديا مبطلتش دعك وزبي راشق خلاص هيتجنن ويدخل يلمس اللحمة علشان يتدفي اكتر
سليم ومراته مبقاش ليهم صوت
(ليهم قصة معايا هحكيهالكم بعد قصة رحاب ' ريري ' اوعو تنسوها دي البطلة اصلا )
# القصة حصرياً علي نسوانجي باهر وزعتر البرنس #
شوشو بتطلع الاهاااااات بصوت واطي اوي
قربت من شعرها اشمه من الحجاب
روحت دخلت صوابعي من فتحت العباية ولمست فلقة صدرها
وطبعاً بتنفس في رقبتها نفس سخن
فقربت من ودنها
" شوفتي المياه؟ نقفل وندخل ونشوف ايه بيسرب تاني"
شوشو بصوت مبحوح : ااااه
انا :" طيب سيبي الشباك ههههه ولا عايزاه معانا "
شوشو: لا ااااه لا يوووووووه اللي انت عايزه بقي 😚
خرجت من ورا الستارة وانا وراها
حبت تدخل شمال ع الباب قولتلها " لا يمييييين "
بصتلي بدهشة ولسه هتنطق
اموووووووووووووواه
🥰
اموووووووووووووواه
😘
اموووووووووووووواه
💋
ساحت في ايديا ولزقتها في الحيطة وايديا بدات تلعب في كل مكان في جسمها
زبي واقف بيحاول يحشر نفسه في العباية بين فخادها
وهي بتتلوي بين ايديا
بوس وتقفيش بوس وتقفيش
لقيتها نزلت ايديها ومسكت زعتر من فوق البنطلون
شوشو: عايزاااااااه ينقط عليا 😋
انا ضحكت: قصدك عايزاااااااه ينيكك وانتي تنقطي عليه الاول 😉
شوشو: افشششششخني نيييييك
قفشت فردة من طيازها بأيدي وضمتها عليا
انا: قدامي يا مفشوخة مقدماً
مشيت اللبوة قدامي تهز في فردتين طيازها روحت ضاربها علي فردة منهم
جريت قدامي بصدرها بيتهز يمين وشمال وطيزها لفوق وتحت
دخلت الاوضة اللي فيها سرير صغير
وقفت في نصف الاوضة تتفرج عليها
كأنها بتتخيل انها هتتناك هنا
وقفت وراها وحضنتها
وزبي رشق مكانه الطبيعي بين فخادها
شوشو: مش عايزة اتاخر ولو عجبتني هطلعلك تاني
معجبنيش الكلام
زقتها ع السرير
انا: بكسمك هنيكك وهيعجبك زبي
وكل يوم هتسنيني علشان تشوفي زعتر ولا هيعبرك 😡
شوشو: زعتر مين؟؟؟؟؟؟ 😳
قلعت البنطلون
هوباااااا نط
" البرنس زعتر " قدامها وهي راقده يعلن عن سماعه لكلامنا
وغضبه وراسه الحمراء مستعدة لتقديم أفضل نيكة تعبيراً عن امكانياته
وأساليبه في فنون القتال الجنسي
واستغلال الفرص المتاحة من اخراج لبن دافئ لتسكين الممحونة
واطفاء النار التي سيقوم باشعالها
بعد أن اقوم بتهيئة الشرموطة باصابعي له ليدخل بكامله
وحوله من المرطبات ما يكفي
للانزلاق والانطلاق
شوشو بتضحك : ها ها ها
مش بالشكل ع فكرة
انا: وقت ما تتعبي صوتي وقوليلي هاتهم في كسي
شوشو 😮: لا بلاش جوه خليك بره علشان مش عايزة احبل
نمت فوقيها
اموووووووواه
اموووووووواه
اموووووووواه
خمس دقائق بوس تولع الحريم
حضن جامد مع ترك الصوابع
واليدين يعبثان في انحاء جسم الانثي يجعلها طرية تحت امرك
اصابع يدي تبحث في الأسفل عن كس ملتهب لتغوص في اعماقه
وتسهيل عملية دخول زعتر
سحبت العباية لفوق
بلمس فخادها الطرية
بشويش بدور علي اكتر مكان بتغير منه في فخادها
ايديا التانية دخلت من فوق في فتحة العباية
بتقفش كل بز من بزازها علي حدي
ببعد عن حلمتها علشان تولع اكتر
اموووووووواه
اموووووووواه
شوشو: احييييييه بنت المتناكة حقها تكلمني عليك
انا: مين اللي متناكة غيرك
شوشو: هقولك لما تنكني وتركبني اوووووووووف
ايديا وصلت لجنب كسها
بدعك فيها وبستكشف انقباضات طيزها علي صوابعي
مسكت زبي تدعكه
ايديها بتدعك بخبرة شرموطة متمكنة
شوشو: همصهولك المرة الجاية
ريحني بقي ودخلة دلوقتي احححححححح
انا: كسك مولع للدرجة دي؟
صوابعي وصلت لكسها
بقالي عشر دقايق بفرش فيها
لمست كسها لقيته غرقان
اخدت بالي!!!!!!!!!! 😯
هو فين؟
هي طالعة كده؟
هي عايزة تتناك فعلاً؟
هو فييييييين؟
سألتها
شوشو: هو ايه احححححححح؟
انا: الاندر يا شرموطة
شوشو: اموووووووواه
اموووووووواه
اموووووووواه
انا عايزة زبك جوه دلوقتي
انا: الاندر فين يا متناكة؟
لمست زنبورها براحة
شوشو: احححححححح
ااااااااااه
انا عايزاك تنكني
طلعت من غيره قولت يمكن تنكني
دخلت صباعي في كسها وخرجته
شوشو: ااااااااااه
اوووووووووف ااااااااااه
اوووووووووف ااااااااااه
احححححححح
دخل زبك بقي
عايزة اتناك منك
مسكت زبي بتدعكه وبتحاول تقربه من كسها
انا: اسمه البرنس زعتر
شوشو: ادخل يا عم زعتر
نيكني يا زعتر
انا: البرنس يا شرموطة
البرنس زعتر
شوشو: يا برنس زعتر
نيكني بقي
اوووووووووف
اوووووووووف
احححححححح
صباعي يدخل كسها
احححححححح
يخرج مبلول علي زنبورها
ااااااااااه ااااااااااه
يرجع يدور على خرم طيزها
لالالالالالالالا
احححححححح
شوشو: كسي عايز يتناك بقي
اموووووووواه
يا برنس زعتر كسي عايزك تنيكه
ايديا مبطلتش لعب في شفرات كسها الواسع من النيك والبعبصه
ولا ايدي التانية سابت صدرها
قلبتني ونمت علي ضهري
وقفت 🧖🏻‍♂ وعنيها علي زبي كلها تحدي
رفعت العباية لفوق
زي ما وصفتلكم مربربة مدملكة
صدر منفوخ ماسك نفسه شوية
كرش خفيف نازل ع سوه مربربة
فخاد مليانه لحم بينهم كس عليه شعر خفيف
طلعت فوقي
فشخت رجليها علشان تملكني
مسكت ايديا
شوشو: البرنس زعتر عايز ينكني
ملكش دعوة بيه
مسكته بايديها تعدله بين شفرتين كسها
بتتدلع الشرموطة علي زعتر
بتحك فيه رايحة جاية
زعتر فاهم انه برنس
غفلها بعد كام مرة ورشق جوه
كسها مليان عسل 🍯
شهوتها جت مرة او مرتين
غرق زعتر بعسلها من دخله واحدة
احححححححح
ااااااااااه
احححححححح
نامت عليا وزبي في كسها
بتستوعب مقاسه وسخونته وراسه مزنوقة في سقف كسها
هي متناكة كبيرة انا متأكد
وكان لازم افشخها علشان تبقي مبسوطة
وتقولي علي كل اسرارها
لازم زعتر ينتصر في المعركة
مزنوق زبي في كسها
حسيت بانقباضات كسها عليه
رفعت نفسها علشان تبدأ تتنطط عليه
ايديا قفشت صدرها
دعكته جامد
عمال ادعك
وهي في دنيا تانية
بصوابعي مسكت حلمتها
حلوة الحلمة الكبيرة
بشد فيها
شوشو: ااااااااااه براحة
وهي بتحاول تجمع قوتها
عايزة تتحرك علي زبي
مش قادرة لاني بشدها من حلمتها
بدات تتحرك براحة
رايحة جاية وزبي جواها بيدعكها
اخدت صدرها في بقي
امصه شوية
الحسه شوية
شوشو :احححححححح
نيكني بقي يا عم
انا: اطلبي من البرنس
شوشو: نيكني يا برنس
نيكني اوووووووووف
المراتب السوست مميزة في النيك
فعلاً مميزة علشان تقدر تنطط العفاريت عليها
ساعدتها تتنطط علي زبي
بقت تتنطط وهي مبسوطة ومتكيفة ع الاخر
زعتر كمان من كتر العسل بقي يدخل ويخرج ويرزع في سقف كسها
اوووووووووف
احححححححح
اوووووووووف
احححححححح
شوشو: انا متناكة لزبك
عايزاك تنكني كل يووووووم
ااااااااااه يا كسي
انا: امال لما تيجي تحت زبي هتقولي ايه؟
مصدقت المتناكة
شدتني لصدرها ونزلت تحت مني
شوشو: متخرجوش احححححححح
نيك فيا جامد اوي
احححححححح نيكني يا زعتر
بقيت فوقها
فاشخالي رجليها ولفاهم علي وسطي
قولت في نفسي
ده وقت الطرقعة
زعتر خد الاشارة واشتغل
ااااااااااه
اوووووووووف
صوتها بقي عالي اوي
وصوت طرقعة البضان وفخادها وسوتها وزبي داخل وخارج بيفشخها
وهي بتتلوي وتوحوح من المتعة
اوووووووووف
احححححححح
اوووووووووف
احححححححح
شوشو: انا هجيب ااااااااااه
جيب معايا احححححححح
انا: عايزاني اجيب في كسك ولا بره يا متناكة
شوشو: لا جوووووووواه
طفي نار 🔥 كسي
مش مهم
طفي 🔥 ناري
ااااااااااه
نيييييك جامد
رفعت رجليها وعدلت جسمي
زبي داخل خارج داخل خارج
قولتلها: هجيب جواكي؟
شوشو: طفي النار اوووووووووف
فشخت رجليها تاني
وقفشت صدرها بأيدي
وبعد شوية طرقعة ومرقعة
واهاااااااات ومحن عالي
جبتهم جواها
جسمي اتنفض
جسمها بيترعش
حضنتها
كلبشت في جسمي بايديها ورجليها
بصيتلها
انا: متخيلتش اني هنيكك قبل كده
شوشو: عجبتك؟
انا: اوي اوي اوي 😍
شوشو: سيبني انزل وكل ما هشوف البرنس زعتر هايج
هجري عليه علشان اريحه ويريحني
مفيش احلي من النيك وانا مبسوطة
انا: وهو انتي بتتناكي وانتي مش مبسوطة ليه؟
شوشو :بعدين اقولك
انزل بقي
انا: الاول مين المتناكة اللي قولتي عليها؟
شوشو: بصت للسقف
اللي بتصبح عليها كل يومين تلاته
رحاب هانم
استغربت من كلامها
انا: وانتي مالك؟
وعرفتي منين؟
وماله لما اصبح علي اي حد؟
شوشو وهي بتزوقني علشان زبي يخرج منها:
هطلعلك تاني تنيكني واحكيلك 😘
اموووووواه
لبست العباية وهي فاتحة رجليها مفشوخة
ولفت الايشارب بسرعة
وانا نايم بتفرج عليها وبفكر في كلامها
انا: هتطلعي امتي؟
شوشو: لما البرنس زعتر يندهلي هجيله جري
مسكت زبي ولعبت بيه وشدتني علشان اقوم
قومت وراها
بعبصتها علشان تفتكر
فتحتها الباب
شوشو: ابقي سيبلي سيجارة ملفوفة اجربها معاك المرة الجاية
😘اموووووواه
نزلت الشرموطة
سابتني بفكر في رحاب
واللي حصل من شوية وسليم ومراته
كان يوم مش عادي
مبدهاش بقي
اشرب السيجارة البني
علشان دماغي بتاكلني
واستني الشرموطة
تحكيلي ع المتناكة
وابقي افتح الشباك ع المنور
اسمع سليم ومراته
ونشوف تعليقاتكم الجميلة
ونقدكم البناء
ويومين كده ابقي اكتبلكم باقي الحكايات واحدة تلو الأخرى

صديقكم باهر 😘
تحياتي لكم جميعا

شوفوني
01-12-2019, 08:10 PM
بداية موفقة
الاضافات تكون على شكل رد على نفس هذا الموضوع
ثم يتم التبليغ على موضوع التبليغات المبين رابطه في توقيعي

لنقوم بدمج الجديد مع القديم متسلسلا

تحياتي

Bebo bobos
01-12-2019, 08:31 PM
بداية موفقة
الاضافات تكون على شكل رد على نفس هذا الموضوع
ثم يتم التبليغ على موضوع التبليغات المبين رابطه في توقيعي

لنقوم بدمج الجديد مع القديم متسلسلا

تحياتي



لما امبراطور الادب يشجعني دي حاجة تسعدني

" شوفوني "
تسلم وتلاقي مني المزيد

Pop7910
01-12-2019, 08:35 PM
اول تعليق
اسلوب ساخر لذيذ كمل ياابوزعتر

شوفوني
01-12-2019, 09:01 PM
لما امبراطور الادب يشجعني دي حاجة تسعدني

" شوفوني "
تسلم وتلاقي مني المزيد
انا طبعا اشجعك واشجع كل مبدع يثري مكتبة قسم القصص بالمزيد من الابداع

هذا واجبي وليس منة على احد
اسلوبك الذي يدمج الفكاهة بالاثارة يستحق الاهتمام

بس ابقى خف عن زعتر وما تحملهوش فوق طاقته

احترامي

Bebo bobos
01-12-2019, 10:50 PM
انا طبعا اشجعك واشجع كل مبدع يثري مكتبة قسم القصص بالمزيد من الابداع

هذا واجبي وليس منة على احد
اسلوبك الذي يدمج الفكاهة بالاثارة يستحق الاهتمام

بس ابقى خف عن زعتر وما تحملهوش فوق طاقته

احترامي


لا تقلق زعتر شديد وبيستحمل
ولسه ليه مغامرات تانية

شكراً

Bebo bobos
01-12-2019, 10:52 PM
اول تعليق
اسلوب ساخر لذيذ كمل ياابوزعتر

شكراً لتشريفك بالقراءة لقصتي يا بوب

alex 13
01-12-2019, 11:01 PM
اسلوبك جميل
استمر
منتظرين الباقى

Bebo bobos
01-12-2019, 11:05 PM
اسلوبك جميل
استمر
منتظرين الباقى

شكراً اليكس
والباقي في الطريق

Kawarshi
01-13-2019, 08:52 AM
روعه يا صديقى ف انتظار القادم

محب العشق
01-13-2019, 09:17 AM
بدايه مثيره استمر

Bebo bobos
01-13-2019, 01:24 PM
روعه يا صديقى ف انتظار القادم

شكراً كوارشي

Bebo bobos
01-13-2019, 01:25 PM
بدايه مثيره استمر

ولسه الاثارة مستمرة
شكراً ليك

Casperphantom
01-13-2019, 01:33 PM
قصة جميلة
اسلوبك رائع في السرد والكتابة
منتظرين باقي مغامرات البرنس زعتر
مشكووووووووووووووووووووووور علي مجهودك

وائل تايجر
01-13-2019, 04:38 PM
أسلوبك راااائع ومثير جدا كأنى انا اللى بنيك متلهفين اباقى القصه

Bebo bobos
01-13-2019, 08:44 PM
قصة جميلة
اسلوبك رائع في السرد والكتابة
منتظرين باقي مغامرات البرنس زعتر
مشكووووووووووووووووووووووور علي مجهودك


شكراً على كلماتك
والبرنس زعتر ومغامراته في الطريق للنسوانجية

Bebo bobos
01-13-2019, 08:47 PM
أسلوبك راااائع ومثير جدا كأنى انا اللى بنيك متلهفين اباقى القصه

باقي القصة في الطريق
شكراً لتشجيعك يا تايجر

محترف101
01-14-2019, 07:59 PM
حلوة اوي في انتظار الباقي

مستشار المحارم
01-15-2019, 03:56 PM
بص ياباشا بداية كويسة
بس انت بتحكي تفاصيل مش مهمة وبتسيب التفاصيل المهمة
المفترض ان البوابة جاية سكة معاك لازم جوزها يبقي ليه دور

الأستاذ اكس
01-16-2019, 03:29 AM
على وضعك كمل

الكبير العاقل
01-16-2019, 05:53 AM
اسلوب كتابه جميل وجديد القصه مشوقه ارجو نشر باقى الاجزاء فى اسرع وقت ونشوف مغامرات البرنس زعتر مع النسوان

طيران الورد
01-17-2019, 04:22 AM
كمل يا وزير

Ahmrd zezo
01-18-2019, 12:52 AM
القصه حلوه
مستنيين التكمله يا ابو البرنس زعتر

Dream_girl
01-18-2019, 01:01 AM
رغم ان الاحداث حلوه وفي تسلسل بس المبالغه في السخريه افقدها حلاوتها

تحياتي :wave:

Bebo bobos
01-18-2019, 08:23 PM
حلوة اوي في انتظار الباقي

شكراً على تشجيعك

Bebo bobos
01-18-2019, 08:26 PM
رغم ان الاحداث حلوه وفي تسلسل بس المبالغه في السخريه افقدها حلاوتها

تحياتي :wave:

بعتذر عن السخرية
لكنها واقع في حياتنا
هحاول اقلل السخرية علشان تبقي احلي
شكراً لتشجيعك

Bebo bobos
01-18-2019, 08:27 PM
اسلوب كتابه جميل وجديد القصه مشوقه ارجو نشر باقى الاجزاء فى اسرع وقت ونشوف مغامرات البرنس زعتر مع النسوان

من عنيا يا كبير يا عاقل
الجزء الثاني في الطريق
شكراً

Bebo bobos
01-18-2019, 08:29 PM
كمل يا وزير

في الطريق يا ورد

Bebo bobos
01-18-2019, 08:31 PM
بص ياباشا بداية كويسة
بس انت بتحكي تفاصيل مش مهمة وبتسيب التفاصيل المهمة
المفترض ان البوابة جاية سكة معاك لازم جوزها يبقي ليه دور

معالي المستشار
اكيد جوزها ليه دور
ده طلع معرص عليها
هتعرف ده في جزء لوحده

شكراً لتشجيعك

Bebo bobos
01-18-2019, 08:34 PM
على وضعك كمل

حبيبي يا سي الاستاذ
شكراً لتشجيعك

Bebo bobos
01-18-2019, 08:37 PM
القصه حلوه
مستنيين التكمله يا ابو البرنس زعتر

تحياتي ليك
البرنس زعتر هيكمل لا تقلق

Mohamed essa
05-10-2019, 04:22 AM
اسلوب لذيذ كمل يا نجم



قصص محارم طقصص اختك تتناك/archive/index.php/t-16334.html/archive/index.php/t-54150.htmlقصص سكس اﻣﻰ ﻧﺎﻣﺖ ﻣﻌﻰ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﺗﺰﻭﺝ ﺍﺑﻰ ﻋﻠﻴﻬﺎقصص سكس شواذ لواط جسم ناعم خالي من الشعر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-503738.htmlقصص نيك طيز ألمانية/archive/index.php/t-476094.html/archive/index.php/t-215435.htmlروايه سكس سودانيات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-433221.htmlقصص سكس مع ابني في غرفة الفندق.com site:rusmillion.ruقصص سكس مسنات/archive/index.php/t-523422.htmlقصص لواط اسرة متناكة مكتملة/archive/index.php/t-430976.html/archive/index.php/t-487794.html/archive/index.php/t-448766.htmlأفضل صور سكس نيكي كينج السعوديةقصص سكس اخ يشرب اخته والحشيش.com/archive/index.php/t-403878.htmlقصص جنس نيك شهوانياتقصص زب الشايب الصعيدي site:rusmillion.ruقصص نيك/archive/index.php/t-127525.html/archive/index.php/t-575581.html/archive/index.php/t-93227.htmlقصص سكس محارم يمنيقصه نيك اختي المتدينه/archive/index.php/t-304367.htmlقصص نيك/محارم/يمني site:rusmillion.ruقصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-136078.html/archive/index.php/t-78353.html/archive/index.php/t-146589.html/archive/index.php/t-443441.html/archive/index.php/t-465703.htmlقصص نيك نار زوجة اخي ممنوحة جدا تحب النيك من المءخرة/archive/index.php/t-99357.htmlقصص مع عمي في البر لواط/archive/index.php/t-111882.htmlقصص سكس اليوم روعه السواق السوداني وامي.com site:rusmillion.ruقصص محارم العائلة الفقيرة site:rusmillion.ruقصص سكس في المزرعه مع أختي.com site:rusmillion.ruقصص نيك فريحة متسلسلةقصص سكس ثلاثي نيك بي وظاع مختلفه /archive/index.php/t-311228.htmlطيزنوال.com/archive/index.php/t-371596.htmlقصص سكس شميل في الفندق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-91973.html/archive/index.php/t-352396.htmlقصص نيك المكوة في المحلات والاسواق قصص نيك خالتي في البحر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-410573.htmlنبز مصريه تنيك خول عربيبلع المني من طيز اختي قصص محارم/archive/index.php/t-126473.html/archive/index.php/t-559858.html/archive/index.php/t-295370.html/archive/index.php/t-516051.html/archive/index.php/t-173963.html/archive/index.php/t-20066.html/archive/index.php/t-281432.html/archive/index.php/t-554838.htmlقصص سكس لواط أخواته/archive/index.php/t-276681.htmlصورطيز مربرب نار/archive/index.php/t-35975.html/archive/index.php/t-190633.html