Mohamed Elmahdy
01-19-2019, 04:42 PM
أولا اعرفكم بنفسي أنا المهدي جديد ف المنتدي عجبتني القصص وانا بطبيعتي بحب اكتب فقولت اجرب اكتب واجرب حظي..أسف ع المقدمة ندخل ف القصة هبدأ اول قصة ليا من خيالي ومش هتبقي متسلسلة وبالطبع هتبقي بالعامية لأنها لغتي المفضلة ف الكتابة.. شكراً
بتبدأ قصتنا من عند محمد ( طويل جسمه متقسم ع خفيف بيعشق النيك زبه وسط وتخين ) شغال ف كافيه وبيحب الضحك مع الزباين
أحمد ( شغال ف الكافيه) : محمد شيشة فواكه مانجا ف ركن العائلات عند المدام اللي قاعدة مع الاستاذ اللي هناك دا
انا : اووف دي فرس
احمد : يعم روح ودي الشيشة متوديناش ف داهية
هي : هاتها هنا
أنا : احلي شيشة مانجا ف القهوة كلها
اللي قاعد جمبها : طب خلص ي عسل وتعالي غير الحجر
أنا : امرك ي باشا...اي اوامر تانية
هي : متنسنيش مش لازم انده عليك كل شوية بقي
أنا : ي سلام شاوريلي بس وانا حمامة
سبتها ومشيت روحت اقف مع احمد
أنا : يخربيت كدا البت دي فاجرة نييييك
أحمد : هو انت بكسمك اي واحدة تشوفها تقول علسها كدا
أنا : احا انت مش شايف طيزها عاملة ازاي انا عايز اركبها
أحمد : طب روح شوف شغلك يعم عشان اللي معاها شكله عايز يضربك
أنا : يعم كسمه..حاضر جي
انا طبعا مبطلتش بصبصة عليها بس اللي جمبها كل ما يشوفني ابص ف اي حتة تانية لحد ما شورتلي عشان اروحلها
أنا : اغير ولعة ي قمر ؟
هو ( اللي قاعد جمبها) : مش عايز تبوسها كمان يا روح امك وبالبوكس ف وشي وبالنص وقعني ع الارض وهاتك ي دعك طبعا القهوهه بتبعده عني وانا مش شايف قدامي احمد اخدني ع الحمام غسل وشي وجالي صاحب المحل
صاحب المحل : انت ملكش شغل عندي اغسل وشك ومشوفش وشك هنا تاني
طبعا طالع برا مغلول وعايز انيك ابنلمتناكة دا بأي طريقة ، اتصلت ع اتنين ( الاول اسمه عمرو طويل كدا وعضلات بس بيعشق ينيك رجالة بس ملوش ف النسوان زبه تخين برضو بس طويل والتاني يوسف بيعشق التصوير لا طويل ولا قصير تخين شوية زبه طويل وتخين) من عندنا ف المنطقة يجولي عند الكافيه ، كانوا بعديها بنص ساعة عند الكافيه والخول والبت لسا جوا
أنا : جبت الكاميرا اللي قولتلك عليها
يوسف : اه جبتها بس هتعمل اي بيها ف خناقة
أنا : احنا مش هنتخانق
عمرو : احا امال اتصلت بينا ليه عشان نجيلك ونفضي نفسنا
أنا : كل حاجة ف وقتها حلوة
البت والواد طلعوا وركبوا عربية
أنا : تاكسي..ورا العربية اللي هناك دي
عمرو : طب فهمني هتعمل اي
انا : يعم اتقل ب كسمك بقا وهتعرف
الاتنين نزلوا عند عمارة شكلها عادي
انا : ايوا هنا يسطا
حاسبته ونزلت ولحسن الحظ مكنش فيه بواب
انا : مش انتوا عايزين تفهموا تعالوا ورايا
طلعت وراهم لحد الدور التالت وطبعا هما محسوش بيا
انا : بصوا بقي الخول اللي داخل دا ضربني ف القهوة وفرج عليا الناس وانا ناري مش هتهدأ غير لما انيكه ودي مهمتك انت ي عمرو ويوسف هيصورك من غير ما يجيب وشك وبعد كدا هنعمل حفلة ع اللبوة اللي معاه ونصورها وننيكهم هما الاتنين مع بعض فل
يوسف : حلو طالما فيها نيك معاك
عمرو : الراجل سبهولي انا وهروقهولك
انا : يلا
طلعنا خبطنا وهو اللي فتح
أنا : بقي انا تضربني ي كسمك انا مش هحلك
بقيت عمال اضرب فيه انا وعمرو ويوسف كتم صوت البت عشان منتفضحش
انا : عمرو خش دورلي ع حبل جوا
البت : انتوا عايزين اي خدوا اي فلوس من الشقة بس و*** سيبوه
انا : انا هأخد حقي وشرفك ي لبوة تعالي قدامي ع السرير ، عمرو اربطه وخليك انت ويوسف هنا لحد ما يفوق واعمله اللي انتوا عايزينه
دخلت مع الوتكة ع اوضة النوم وقفلت الباب
البت : و*** سيبني ف حالي انا معملتش حاجة و***
انا : انتي اسمك اي عشان زهقت من اسم البت دي والناس عايزة تعرف اسمك
البت : ناس مين
انا : ملكيش دعوة انجزي اسم كسمك اي
البت : سهير
انا : حلو سهير...معلش نسيت اوصفهالكم ( بيضا عيونها زرقا بزاز مرفوعة طيز بتترج عندها سوة خفيفة شكلها امورة وعندها خدود بنمش مديها شكل فاجر نييك وكانت لابسة تيشرت ابيض بنص كم وبنطلون استريتش فاجر عليها فشخ)
انا : يلا اقلعي
سهير : عشان خاطري سيبني انا مش مفتوحة هتفضح
بعزم ما عندي وع وشها
انا : انجزي ي كسمك انتي لسا هتحكي وروحت مقطع التيشرت والبراء وبانت قدامي احلي بزاز شوفتها ف حياتي شبه بزاز ليلي علوي بس دي بزازها اكبر
قاعدت ابوس فيها وهي بتحاول تتمنع ونزلت بايدي اقفش ف بزها اليمين وبلعب بايدي التانية ورا ودنها وببوس حوالين رقبتها
سهير : اهااااااااا قفش كمان اهااااااااا براحة براحة
انا طبعا مش سأل وروحت نزلت ايدي ع شفرات كسها وكانت سخنة نييكك
انا : اها ي شرموطة كسك سخن اوي
سهير : برده برده مشقااااااادرة وبدأت تنزل ف عسلها
حطيت شفتي ع شفيتها وقعدت امصمص شفتها جامد وهي بتتاوه وبتتلوي تحتي قعدنا بتاع 10 د بوس
قعدت انزل بشفتي ع جسمها لحد ما وصلت لبزها الشمال وابوس فيه وامص الحلمة واشفطها ف بوقي اووووف بزازها فاجرة نييييك
سهير : اهااا كمان ي حبيبي كمان افشخ بزي انا لبوتك انا شرموطتك
انا : هنيكك ي شرموطة وهفشخك
كملت بوس لحد ما نزلت ع كشها وروحت مقلعها البنطلون والاندر وي سلام ع دا كس مفهوش شعرة ومحلوق حتي ان بظرها كان منفوخ اوي من النوع اللي بحبه
انا : حلقتيه ليه ي وسخة
سهير : الحس بس وهبقي اقولك مش قادرة
بقت بتزق ف رأسي ع كسها عشان الحس اكتر وانا بدخل لساني جوا كسها واطلعه والحس حواليه فضلت ع كدا لحد ما سمعت صوت حد بيصرخ برا عرفت ان عمرو بينيك الخول برا
انا : يلا ي كسمك انزلي مصي زبي
سهير : انا تحت امر زبك
بدات تقلعني البنطلون وتمسك ف زبي كانها ممسكتش زب قبل كدا
انا : عجبك ي شرموطة
سهير : عجبني ي قلب الشرموطة
بدات تأخده كله ف بوقها وتطلعه وتبلع بيوضي ونا روحت ماسك راسها وزقيته ف بوقها ع اخره لحد ما حسيت انها هتتخنق
سهير : ايدا انت غبي انا كنت هموت وبتكح
انا : مصي ي كسمك وانتي فكراني هرحمك انتي وجوزة الخول دا
سهير : بس دا مش جوزي انا بتناك بفلوس عادي
انا : طب يلا ي كسمك فنسي عشان انيكك
وبدات تفنس وظهرلي خرم طيزها اللي مفهوش ولا شعرة وبدات احطه دخل لحد نصه
انا : اها ي شرموطة ي مدوراها
هي مبتردش وعمالة تتوجع وررحت رازعه مرة واحدة
سهير : ااااااااااااااااااه اي الغباء دا براحة انا طيزي اتفشخت وانا مش معبرها طب براحة براحة ااااه ايوا كدا ااااه خخخخخخخخخخ اااه
عدي ربع ساعة واحنا ع الوضع دا وهي عمالة تصوت وانا حسيت بملل ررحت مطلعه من طيزها وحطيته ف كسها
سهير : *** يخربيت بيتك انت عملت اي
ولقيت دم نازل من كسها وعمالة تعيط
روحت طلعته من كسها ولبست البنطلون وسبتها وطلعت اشوف الخول
انا : اي ي عمرو اي اخبار العروسة
عمرو : دم طيزها اهي تحب تيجي تركب شوية
انا : لا يعم انا مليش ف الناشف اي رأيك ي شرموطة عجبك نفسك
الخول : بيبصلي ومش قادر يتكلم وعمال يتاوه من الزبر اللي ف طيزه
انا : صورته ي يوسف كويس
يوسف : عيييب عليك دا انت بتكلم فوتوجرافر
انا : اصلي خش انت نيك الفرس اللي جوا وانا هروح اتمشي شوية واقابلكوا بالليل
يوسف : ماشي يابا
بعدها بيوم كان فيديو الخول انتشر ع النت وعدت سنين واشتغلت ف حاجة تانية ومن وقت ما نيكت سهير مشوفتهاش تاني
أتمني اسمع رأيكوا وخصوصا ان دي اول قصة اكتبها...دمتم بخير <3:g058:
بتبدأ قصتنا من عند محمد ( طويل جسمه متقسم ع خفيف بيعشق النيك زبه وسط وتخين ) شغال ف كافيه وبيحب الضحك مع الزباين
أحمد ( شغال ف الكافيه) : محمد شيشة فواكه مانجا ف ركن العائلات عند المدام اللي قاعدة مع الاستاذ اللي هناك دا
انا : اووف دي فرس
احمد : يعم روح ودي الشيشة متوديناش ف داهية
هي : هاتها هنا
أنا : احلي شيشة مانجا ف القهوة كلها
اللي قاعد جمبها : طب خلص ي عسل وتعالي غير الحجر
أنا : امرك ي باشا...اي اوامر تانية
هي : متنسنيش مش لازم انده عليك كل شوية بقي
أنا : ي سلام شاوريلي بس وانا حمامة
سبتها ومشيت روحت اقف مع احمد
أنا : يخربيت كدا البت دي فاجرة نييييك
أحمد : هو انت بكسمك اي واحدة تشوفها تقول علسها كدا
أنا : احا انت مش شايف طيزها عاملة ازاي انا عايز اركبها
أحمد : طب روح شوف شغلك يعم عشان اللي معاها شكله عايز يضربك
أنا : يعم كسمه..حاضر جي
انا طبعا مبطلتش بصبصة عليها بس اللي جمبها كل ما يشوفني ابص ف اي حتة تانية لحد ما شورتلي عشان اروحلها
أنا : اغير ولعة ي قمر ؟
هو ( اللي قاعد جمبها) : مش عايز تبوسها كمان يا روح امك وبالبوكس ف وشي وبالنص وقعني ع الارض وهاتك ي دعك طبعا القهوهه بتبعده عني وانا مش شايف قدامي احمد اخدني ع الحمام غسل وشي وجالي صاحب المحل
صاحب المحل : انت ملكش شغل عندي اغسل وشك ومشوفش وشك هنا تاني
طبعا طالع برا مغلول وعايز انيك ابنلمتناكة دا بأي طريقة ، اتصلت ع اتنين ( الاول اسمه عمرو طويل كدا وعضلات بس بيعشق ينيك رجالة بس ملوش ف النسوان زبه تخين برضو بس طويل والتاني يوسف بيعشق التصوير لا طويل ولا قصير تخين شوية زبه طويل وتخين) من عندنا ف المنطقة يجولي عند الكافيه ، كانوا بعديها بنص ساعة عند الكافيه والخول والبت لسا جوا
أنا : جبت الكاميرا اللي قولتلك عليها
يوسف : اه جبتها بس هتعمل اي بيها ف خناقة
أنا : احنا مش هنتخانق
عمرو : احا امال اتصلت بينا ليه عشان نجيلك ونفضي نفسنا
أنا : كل حاجة ف وقتها حلوة
البت والواد طلعوا وركبوا عربية
أنا : تاكسي..ورا العربية اللي هناك دي
عمرو : طب فهمني هتعمل اي
انا : يعم اتقل ب كسمك بقا وهتعرف
الاتنين نزلوا عند عمارة شكلها عادي
انا : ايوا هنا يسطا
حاسبته ونزلت ولحسن الحظ مكنش فيه بواب
انا : مش انتوا عايزين تفهموا تعالوا ورايا
طلعت وراهم لحد الدور التالت وطبعا هما محسوش بيا
انا : بصوا بقي الخول اللي داخل دا ضربني ف القهوة وفرج عليا الناس وانا ناري مش هتهدأ غير لما انيكه ودي مهمتك انت ي عمرو ويوسف هيصورك من غير ما يجيب وشك وبعد كدا هنعمل حفلة ع اللبوة اللي معاه ونصورها وننيكهم هما الاتنين مع بعض فل
يوسف : حلو طالما فيها نيك معاك
عمرو : الراجل سبهولي انا وهروقهولك
انا : يلا
طلعنا خبطنا وهو اللي فتح
أنا : بقي انا تضربني ي كسمك انا مش هحلك
بقيت عمال اضرب فيه انا وعمرو ويوسف كتم صوت البت عشان منتفضحش
انا : عمرو خش دورلي ع حبل جوا
البت : انتوا عايزين اي خدوا اي فلوس من الشقة بس و*** سيبوه
انا : انا هأخد حقي وشرفك ي لبوة تعالي قدامي ع السرير ، عمرو اربطه وخليك انت ويوسف هنا لحد ما يفوق واعمله اللي انتوا عايزينه
دخلت مع الوتكة ع اوضة النوم وقفلت الباب
البت : و*** سيبني ف حالي انا معملتش حاجة و***
انا : انتي اسمك اي عشان زهقت من اسم البت دي والناس عايزة تعرف اسمك
البت : ناس مين
انا : ملكيش دعوة انجزي اسم كسمك اي
البت : سهير
انا : حلو سهير...معلش نسيت اوصفهالكم ( بيضا عيونها زرقا بزاز مرفوعة طيز بتترج عندها سوة خفيفة شكلها امورة وعندها خدود بنمش مديها شكل فاجر نييك وكانت لابسة تيشرت ابيض بنص كم وبنطلون استريتش فاجر عليها فشخ)
انا : يلا اقلعي
سهير : عشان خاطري سيبني انا مش مفتوحة هتفضح
بعزم ما عندي وع وشها
انا : انجزي ي كسمك انتي لسا هتحكي وروحت مقطع التيشرت والبراء وبانت قدامي احلي بزاز شوفتها ف حياتي شبه بزاز ليلي علوي بس دي بزازها اكبر
قاعدت ابوس فيها وهي بتحاول تتمنع ونزلت بايدي اقفش ف بزها اليمين وبلعب بايدي التانية ورا ودنها وببوس حوالين رقبتها
سهير : اهااااااااا قفش كمان اهااااااااا براحة براحة
انا طبعا مش سأل وروحت نزلت ايدي ع شفرات كسها وكانت سخنة نييكك
انا : اها ي شرموطة كسك سخن اوي
سهير : برده برده مشقااااااادرة وبدأت تنزل ف عسلها
حطيت شفتي ع شفيتها وقعدت امصمص شفتها جامد وهي بتتاوه وبتتلوي تحتي قعدنا بتاع 10 د بوس
قعدت انزل بشفتي ع جسمها لحد ما وصلت لبزها الشمال وابوس فيه وامص الحلمة واشفطها ف بوقي اووووف بزازها فاجرة نييييك
سهير : اهااا كمان ي حبيبي كمان افشخ بزي انا لبوتك انا شرموطتك
انا : هنيكك ي شرموطة وهفشخك
كملت بوس لحد ما نزلت ع كشها وروحت مقلعها البنطلون والاندر وي سلام ع دا كس مفهوش شعرة ومحلوق حتي ان بظرها كان منفوخ اوي من النوع اللي بحبه
انا : حلقتيه ليه ي وسخة
سهير : الحس بس وهبقي اقولك مش قادرة
بقت بتزق ف رأسي ع كسها عشان الحس اكتر وانا بدخل لساني جوا كسها واطلعه والحس حواليه فضلت ع كدا لحد ما سمعت صوت حد بيصرخ برا عرفت ان عمرو بينيك الخول برا
انا : يلا ي كسمك انزلي مصي زبي
سهير : انا تحت امر زبك
بدات تقلعني البنطلون وتمسك ف زبي كانها ممسكتش زب قبل كدا
انا : عجبك ي شرموطة
سهير : عجبني ي قلب الشرموطة
بدات تأخده كله ف بوقها وتطلعه وتبلع بيوضي ونا روحت ماسك راسها وزقيته ف بوقها ع اخره لحد ما حسيت انها هتتخنق
سهير : ايدا انت غبي انا كنت هموت وبتكح
انا : مصي ي كسمك وانتي فكراني هرحمك انتي وجوزة الخول دا
سهير : بس دا مش جوزي انا بتناك بفلوس عادي
انا : طب يلا ي كسمك فنسي عشان انيكك
وبدات تفنس وظهرلي خرم طيزها اللي مفهوش ولا شعرة وبدات احطه دخل لحد نصه
انا : اها ي شرموطة ي مدوراها
هي مبتردش وعمالة تتوجع وررحت رازعه مرة واحدة
سهير : ااااااااااااااااااه اي الغباء دا براحة انا طيزي اتفشخت وانا مش معبرها طب براحة براحة ااااه ايوا كدا ااااه خخخخخخخخخخ اااه
عدي ربع ساعة واحنا ع الوضع دا وهي عمالة تصوت وانا حسيت بملل ررحت مطلعه من طيزها وحطيته ف كسها
سهير : *** يخربيت بيتك انت عملت اي
ولقيت دم نازل من كسها وعمالة تعيط
روحت طلعته من كسها ولبست البنطلون وسبتها وطلعت اشوف الخول
انا : اي ي عمرو اي اخبار العروسة
عمرو : دم طيزها اهي تحب تيجي تركب شوية
انا : لا يعم انا مليش ف الناشف اي رأيك ي شرموطة عجبك نفسك
الخول : بيبصلي ومش قادر يتكلم وعمال يتاوه من الزبر اللي ف طيزه
انا : صورته ي يوسف كويس
يوسف : عيييب عليك دا انت بتكلم فوتوجرافر
انا : اصلي خش انت نيك الفرس اللي جوا وانا هروح اتمشي شوية واقابلكوا بالليل
يوسف : ماشي يابا
بعدها بيوم كان فيديو الخول انتشر ع النت وعدت سنين واشتغلت ف حاجة تانية ومن وقت ما نيكت سهير مشوفتهاش تاني
أتمني اسمع رأيكوا وخصوصا ان دي اول قصة اكتبها...دمتم بخير <3:g058: