بحر الظلومات
04-14-2019, 04:46 PM
بعد ما في الجزء اللي فات خالد ناك اميره من طيزه ونامو جانب بعض علي السرير ،،،،،،،
خالد:قام وجاب الموبايل صور اميره وهي عريانه علي الموبايل وراح اقوم اميره يلا عشان متتاخريش علي امك ابت
اميره:مش قدره اقوم حسه ان جسمي مكسر
خالد: لا قومي اروح امك يلا بدل ما اسببك وامشي
اميره: لا خلاص هقوم واقامت بعافيه
خدها خالد ونزلو اخدو تاكس وروحو طلعت اميره البيت وهي مش اقدره اصلا تامشي داخلت من الباب لاقيت امه بتقوله كونتي فين رنة عليكي انتي في اي مالك ابت
اميره :اصلي كونت في المول مع صاحبتي والموبايل كان في الشنطه. وكمان وقعت كمان علي رجلي مش قدره
عبير: طيب ادخلي المطبخ هتلاقي الاكل كلي
اميره: لا شبعانه انا هدخل انام
دخلت اميره رمت نفسه علي السرير. ورحت في النوم. ماقامتش غير علي الساعه 1بليل طلعت من الاوضه لاقت فاطمه اعقده جنب البلكونه في الضلمه بتتكلم في الموبايل
اميره: دخلت المطبخ اكلت ورحت كملت نوم لحد الصبح صحيت ولبسة وراحت الشغل بس طول اليوم بترن علي خالد وهو مش بيرد عليه وهي ترن لحد ما روحت بليل وهي مضايقه دخلت الاوضه لاقيت فاطمه نايمه لبسه قميص نوم ولاقيت الموبايل بتاعها بيرن بصت لاقيت اللي بيرن مكتوب اسمو جوزي المستقبلي راحت عاملت نفسه ما اخدتش بالها عشان مش عاوزه تتعارك مع اخته عشان هي كل دماغها في النصيبه اللي حصلت ليه اعقدة اسبوع علي ده الحال. تتصل با خالد وهو مش بيرد لحد ما في يوم لاقيت خالد بيتصل بيقوله
خالد: الو اي اميره.
اميره:هو انتا كونت فين يا خالد انا برن عليك كونت فين
خالد :انا كونت مشغول شويه
اميره:هتاجي امته با خالتك ل ماما
خالد: اه شويه
اميره: خالد مالك في اي اتغيرت معايا ليه كده
خالد: مفيش بقولك عاوز اشوفك عشان تعبان اوي وعاوز استريح.
اميره: انتا قصدك اي انا مش هعمل الحاجه دي تاني ابدا غير بعد ما اتجوز
خالد "هو بمزاجك اكسمك في اي يا متناكه مالك
اميره "انتا وسخ ومتكلمنيش تاني
خالد "استني اكسمك براحتك بكره تلاقي صورك والفيديو بتاعك علي كل موبايل في الحته
اميره "احيه انتا بتقول ايةيا لهوي. يا لهوي
خالد "بكره تكوني عندي وتلبس قميص نوم من بتوع المتناكه امك فاهمه
اميره"بتعيط تقولو حرام عليك هو عشان بحبك تعمل كده
خالد"جره اي يا متناكه انتي ناسيه كونتي بتعملي وبتقولي اي. المره اللي فتات خلاص براحتك انا هنزل الصور والفيديو علي النت وبراحتك
اميره "خلاص حاضر.
اميره بتفكر في النصيبه اللي هي وقعت نفسه فيه. اعقدة سرحانه لاقيت الساعه بقت 10 طلعت بره في الصاله سمعت صوت اه. اه اه جايه من ناحية الحمام قالت يمكن تكون امها او فاطمه وقعو في الحمام. راحت براحه تبص لاقيت فاطمه بتتكلام في الموبايل. وقلعه خالص وماسكه خياره في ايدها وعماله تدخل الخياره جوه كسها جامد وتقولو براحه انتا من المره اللي فتات تعبني اوي كسي وسع اوي من كتر ما بدخل الخياره انتا رجع امته من السافر عاوزك تتطفي نار كسي اللي تعبني اه اوي اوي وتطلع الخياره وتمص فيه وتدخله تاني. اميره اتصدمت من اللي شافتو فاطمه اختها الصغير طلعت شرموطه ومفتوحه بس ما كل ده لاقيت كسها بيجيب عسل ولاندر بتاعها بقا غرقان من العسل جارت علي الاوضه وساعتها عرفت ان الخياره اللي كانت تحت السرير بتاعت. فاطمه. رحت غيرت الاندر وراحت نامت صحيت الصبح اكن هي رايحه الشغل زي كل يوم. رحت داخله الحمام لاقيت سلة الغسيل خدت قميص من بتوع امها ورحت وخده اندر من بتوع امها كمان بس. هي من جوها بتقول هو قالي قميص بس اخد اندر ليه انا فعلا شرموطه ومتناكه زي فاطمه وخالد ما بيقولي راحت طلعت اخدت الشنطه ونزلت راحت علي العنوان اللي خالد كان وخدها فيه المره اللي فتات بيت نوال خبطت علي الباب فتح شاب كده عندو 18سنه كده قالها نعم قالت خالد موجود قالها اه اتفضلي داخلت لاقيت خالد اقلع واعقد بشورت والفانله. وقالها تعالي هنا يا بطل راحت وقفه مكانه متسمره. قالها في اي امتناكه ما احنا كويسين اهو متزعلنيش راحت رايحه اعقده جنبو قالها خدي الكوبايه دي هتخليكي. طيره شوية خمره
اميره "لا مش عاوزه حاجه انتا ازاي جايبني هنا ومين ده
خالد "ده سيد صاحبي وحبيبي متخفيش
اميره "انا عاوزه امشي
سيد "في اي اموزه مالك ما تقولها ان انا عارف كل حاجه اخالد
اميره "حاجة اي
سيد "ان انتي جايه هنا عشان تتناكي
اميره "ضربتو با القلم وجايه تامشي
خالد شدها هو سيد في الارض ورح سيد مسك القميص بتاع اميره اقطعو. وبان السنتيان بيضه راح شددها سيد وماسك بزاز اميره اللي زي البرتقاله كل واحده اد الكف واعقد يلعب بلسانو في الحلمه ويشد جامد وخالد ماسك ايدها راح سيد نزل مقلع اميره البنطلون ونزل الاند بتاعها واعقد يلعب بلسانو في كس اميره.
اميره "اه اه بس حرام عليكم مش قدره وتقفل رجليها بس مش عارفه
خالد "مالك يا متناكه. اتناكي بمزاج احسن ما هتتناكي غصب عنك
سيد"اي الكس ده يا خالد احيه ده عسل انا عاوز اكلو اخربيت شفايف كسك
اميره "خلاص استسلمت للامر الوقع. وحسة ان هي هتجيب شهوتها في بوء سيد. اعقد يشفط كل نقطة عسل نزلت من اميره
خالد "قومي يلا يا متناكه البس قميص امك عشان هموت وناكها
دخلت اميره الحمام اقلعت هدومها ولبست القميص بتاع امها ولاندر وطلعت لاقيت خالد بيقولها ارقص يا لبوه واقلعي واحده واحده وقولي تعالي نيكني يا خالد يلا.
وفعلا اميره رقصت واقلعت القميص والاندر وقالت تعال نيكني يا خالد مش قدره. بس اتصدمت لما اقالها تعالي يا عبير يا متناكه اللي عامله فيه شريفه يا لبوه سكتت اميره راح مزعق خالد يلا تعالي مصي زب دكرك يا متناكه راحت اميره تمص زب خالد بس المره دي بحترافيه ولا اجدع شرموطه وخالد يقولها اي عجبك زبي يا لبوه تقولو اه يا دكري كل ده وسيد بيصور. اميره وهي مش حاسه
خالد "تعالي يا عبير يا متناكه لما ادخلو في كسك ولا انتي مش عاوزه تتطفي نارو
اميره "براحه ازاي يا خالد انا مش مفتوحه
خالد "اصبري هتعرفي راح خالد وخد اميره علي الكنبه وراح مدخل زبو براحه في كسها وهي مش قدره.
اميره "لالالالا بلاش
خالد"راح مداخل زبو في كس اميره مره واحده واعقد ينيك فيه جامد شويه براحه شويه وهي عملها تقول اه براحه براحه كسي هيتقطع وهو بيدخل ويطلع
خالد"عجبك زبي يا عبير يا متناكه
اميره "اه جامد. اه اه اف اح يا لهوي هموت براحه
خالد"انتي مين يا متناكه
اميره"انا عبير البوه المتناكه الشرموطه القحبه. بس ونبي كفايه كسي علي الاخر
خالد "اه انا هجيب يا لبوه
اميره "هاتهم بره. ااه اه اه اه
خالد راح جايب لبنو علي بطن اميره وراح نايم جانبها. شويه واميره مش في وعيها لاقيت ايد بتلعب في طيزها وهي نايمه يا طاره مين
انتظروني في الجزي القادم
خالد:قام وجاب الموبايل صور اميره وهي عريانه علي الموبايل وراح اقوم اميره يلا عشان متتاخريش علي امك ابت
اميره:مش قدره اقوم حسه ان جسمي مكسر
خالد: لا قومي اروح امك يلا بدل ما اسببك وامشي
اميره: لا خلاص هقوم واقامت بعافيه
خدها خالد ونزلو اخدو تاكس وروحو طلعت اميره البيت وهي مش اقدره اصلا تامشي داخلت من الباب لاقيت امه بتقوله كونتي فين رنة عليكي انتي في اي مالك ابت
اميره :اصلي كونت في المول مع صاحبتي والموبايل كان في الشنطه. وكمان وقعت كمان علي رجلي مش قدره
عبير: طيب ادخلي المطبخ هتلاقي الاكل كلي
اميره: لا شبعانه انا هدخل انام
دخلت اميره رمت نفسه علي السرير. ورحت في النوم. ماقامتش غير علي الساعه 1بليل طلعت من الاوضه لاقت فاطمه اعقده جنب البلكونه في الضلمه بتتكلم في الموبايل
اميره: دخلت المطبخ اكلت ورحت كملت نوم لحد الصبح صحيت ولبسة وراحت الشغل بس طول اليوم بترن علي خالد وهو مش بيرد عليه وهي ترن لحد ما روحت بليل وهي مضايقه دخلت الاوضه لاقيت فاطمه نايمه لبسه قميص نوم ولاقيت الموبايل بتاعها بيرن بصت لاقيت اللي بيرن مكتوب اسمو جوزي المستقبلي راحت عاملت نفسه ما اخدتش بالها عشان مش عاوزه تتعارك مع اخته عشان هي كل دماغها في النصيبه اللي حصلت ليه اعقدة اسبوع علي ده الحال. تتصل با خالد وهو مش بيرد لحد ما في يوم لاقيت خالد بيتصل بيقوله
خالد: الو اي اميره.
اميره:هو انتا كونت فين يا خالد انا برن عليك كونت فين
خالد :انا كونت مشغول شويه
اميره:هتاجي امته با خالتك ل ماما
خالد: اه شويه
اميره: خالد مالك في اي اتغيرت معايا ليه كده
خالد: مفيش بقولك عاوز اشوفك عشان تعبان اوي وعاوز استريح.
اميره: انتا قصدك اي انا مش هعمل الحاجه دي تاني ابدا غير بعد ما اتجوز
خالد "هو بمزاجك اكسمك في اي يا متناكه مالك
اميره "انتا وسخ ومتكلمنيش تاني
خالد "استني اكسمك براحتك بكره تلاقي صورك والفيديو بتاعك علي كل موبايل في الحته
اميره "احيه انتا بتقول ايةيا لهوي. يا لهوي
خالد "بكره تكوني عندي وتلبس قميص نوم من بتوع المتناكه امك فاهمه
اميره"بتعيط تقولو حرام عليك هو عشان بحبك تعمل كده
خالد"جره اي يا متناكه انتي ناسيه كونتي بتعملي وبتقولي اي. المره اللي فتات خلاص براحتك انا هنزل الصور والفيديو علي النت وبراحتك
اميره "خلاص حاضر.
اميره بتفكر في النصيبه اللي هي وقعت نفسه فيه. اعقدة سرحانه لاقيت الساعه بقت 10 طلعت بره في الصاله سمعت صوت اه. اه اه جايه من ناحية الحمام قالت يمكن تكون امها او فاطمه وقعو في الحمام. راحت براحه تبص لاقيت فاطمه بتتكلام في الموبايل. وقلعه خالص وماسكه خياره في ايدها وعماله تدخل الخياره جوه كسها جامد وتقولو براحه انتا من المره اللي فتات تعبني اوي كسي وسع اوي من كتر ما بدخل الخياره انتا رجع امته من السافر عاوزك تتطفي نار كسي اللي تعبني اه اوي اوي وتطلع الخياره وتمص فيه وتدخله تاني. اميره اتصدمت من اللي شافتو فاطمه اختها الصغير طلعت شرموطه ومفتوحه بس ما كل ده لاقيت كسها بيجيب عسل ولاندر بتاعها بقا غرقان من العسل جارت علي الاوضه وساعتها عرفت ان الخياره اللي كانت تحت السرير بتاعت. فاطمه. رحت غيرت الاندر وراحت نامت صحيت الصبح اكن هي رايحه الشغل زي كل يوم. رحت داخله الحمام لاقيت سلة الغسيل خدت قميص من بتوع امها ورحت وخده اندر من بتوع امها كمان بس. هي من جوها بتقول هو قالي قميص بس اخد اندر ليه انا فعلا شرموطه ومتناكه زي فاطمه وخالد ما بيقولي راحت طلعت اخدت الشنطه ونزلت راحت علي العنوان اللي خالد كان وخدها فيه المره اللي فتات بيت نوال خبطت علي الباب فتح شاب كده عندو 18سنه كده قالها نعم قالت خالد موجود قالها اه اتفضلي داخلت لاقيت خالد اقلع واعقد بشورت والفانله. وقالها تعالي هنا يا بطل راحت وقفه مكانه متسمره. قالها في اي امتناكه ما احنا كويسين اهو متزعلنيش راحت رايحه اعقده جنبو قالها خدي الكوبايه دي هتخليكي. طيره شوية خمره
اميره "لا مش عاوزه حاجه انتا ازاي جايبني هنا ومين ده
خالد "ده سيد صاحبي وحبيبي متخفيش
اميره "انا عاوزه امشي
سيد "في اي اموزه مالك ما تقولها ان انا عارف كل حاجه اخالد
اميره "حاجة اي
سيد "ان انتي جايه هنا عشان تتناكي
اميره "ضربتو با القلم وجايه تامشي
خالد شدها هو سيد في الارض ورح سيد مسك القميص بتاع اميره اقطعو. وبان السنتيان بيضه راح شددها سيد وماسك بزاز اميره اللي زي البرتقاله كل واحده اد الكف واعقد يلعب بلسانو في الحلمه ويشد جامد وخالد ماسك ايدها راح سيد نزل مقلع اميره البنطلون ونزل الاند بتاعها واعقد يلعب بلسانو في كس اميره.
اميره "اه اه بس حرام عليكم مش قدره وتقفل رجليها بس مش عارفه
خالد "مالك يا متناكه. اتناكي بمزاج احسن ما هتتناكي غصب عنك
سيد"اي الكس ده يا خالد احيه ده عسل انا عاوز اكلو اخربيت شفايف كسك
اميره "خلاص استسلمت للامر الوقع. وحسة ان هي هتجيب شهوتها في بوء سيد. اعقد يشفط كل نقطة عسل نزلت من اميره
خالد "قومي يلا يا متناكه البس قميص امك عشان هموت وناكها
دخلت اميره الحمام اقلعت هدومها ولبست القميص بتاع امها ولاندر وطلعت لاقيت خالد بيقولها ارقص يا لبوه واقلعي واحده واحده وقولي تعالي نيكني يا خالد يلا.
وفعلا اميره رقصت واقلعت القميص والاندر وقالت تعال نيكني يا خالد مش قدره. بس اتصدمت لما اقالها تعالي يا عبير يا متناكه اللي عامله فيه شريفه يا لبوه سكتت اميره راح مزعق خالد يلا تعالي مصي زب دكرك يا متناكه راحت اميره تمص زب خالد بس المره دي بحترافيه ولا اجدع شرموطه وخالد يقولها اي عجبك زبي يا لبوه تقولو اه يا دكري كل ده وسيد بيصور. اميره وهي مش حاسه
خالد "تعالي يا عبير يا متناكه لما ادخلو في كسك ولا انتي مش عاوزه تتطفي نارو
اميره "براحه ازاي يا خالد انا مش مفتوحه
خالد "اصبري هتعرفي راح خالد وخد اميره علي الكنبه وراح مدخل زبو براحه في كسها وهي مش قدره.
اميره "لالالالا بلاش
خالد"راح مداخل زبو في كس اميره مره واحده واعقد ينيك فيه جامد شويه براحه شويه وهي عملها تقول اه براحه براحه كسي هيتقطع وهو بيدخل ويطلع
خالد"عجبك زبي يا عبير يا متناكه
اميره "اه جامد. اه اه اف اح يا لهوي هموت براحه
خالد"انتي مين يا متناكه
اميره"انا عبير البوه المتناكه الشرموطه القحبه. بس ونبي كفايه كسي علي الاخر
خالد "اه انا هجيب يا لبوه
اميره "هاتهم بره. ااه اه اه اه
خالد راح جايب لبنو علي بطن اميره وراح نايم جانبها. شويه واميره مش في وعيها لاقيت ايد بتلعب في طيزها وهي نايمه يا طاره مين
انتظروني في الجزي القادم