Rowsh
08-17-2019, 11:38 PM
انا محمد موجب ١٨سنه دي قصه حقيقيه حصلت منز اسبوعين القصه زي مواضح في العنوان
الاصدقاء هم محمد وده انا بطل القصه وابراهيم ادي ١٨سنه برضوا ده محور القصه ومحمود ١٨سنه برضوا
القصه
احنا ثلاث شباب اصحاب جدا كنا متعودين ان كل اسبوع واحد منا يعمل ليله علي حسابوا ليله شرب كنا بنجيب ويسكي وحشيش كل اسبوع كنا في مره اعدين زي كل مره بس المراضي محمود مجاش لضروف عأليه اعدنا انا وابراهيم نشرب اعت اديلوا وهوا يشرب وانا اشرب لحد مابراهيم بان عليه السكر ومعتش في وعيوا اعد جمبي بيقلي حتلي كمان التلوا كفايه عشان تعرف تروح الي لاأ حتلي عشان انسا انا جالي فضول اعرف اديتوا يشرب الي انا شكلي هقع في مشكلا كبيره اوي وخايف التلوا مشكله ايه الي بس متقلش لحد انت لازم نعرف عشان تساعدني قلي اناكنت اعدمع واحد صحبي في ارضنا جمب البيت وواحد صحبي اسموا رضا جبلي حشيش وسكرنا جمب البيت بعد مشربنا اعدنا لقيت رضا مطلع زبره انا انتهشت قولتلوا انت بتعمل قلي بلعب في زبري وجعني اوي قولتلوا مينفعش كدا احنا جمب البيت لو حد شفنا هتبقا مصيبه قلي تعاله نروح اخر الارض وهناك محدش هيشفنا مش عارف انا مشيت معاه ازاي رحنا اعدنا لقيتوا مطلع زبروا واعد يلعب فيه وقام قيلي وريني زبرك انا كنت شارب ومتقل لقتني مطلع زبري بس فيه فرق بين زبري وزبره وهوا قلي انت زبرك صغير كدا ليه وقام قيلي تعاله العبلي فيه شويه لقيت نفسي بلعب فيه اعت العب فيه وقام قيلي موصوا قولتلوا مبعرفش قلي حطوا في بوأك وانت هتعرف تموصوا وفعلن حطيت الراص بس لان زبوا كان كبير اوي اعد يضغط علي دماغي وانا اتخنق مش عارف اتنفس لحد مااجي يجبهم ام مطلعوا وقلي اقلع البنطلون قلعت البنطلون وهوا اخد زبريالصغير يلعب فيه وقام مصوا وقلي انت هتنكني وانا انيكك قولتلوا انا الاول وراح قالع البنطلون وعطيني طيزوا انا تفيت علي خرموا ورحت احط صبعي في طيزوا صبعي الاول دخل والتاني والتالت كان صعب شويا ورحت حاطط زبري في طيزوا دخل ولسا هنيك امت منزل في طيزو راح باصصلي وضحك وقلي دوري يامعلم امت مفنس راح تافف علي خرمي ودخل اول واحد كان صعب لأني لسا بكر اعد يحاول لحد مدخل التلت صوابع وانا بموت من جوايا وراح تافف علي زبروا واجي يدخلوا اعت اصوت من الوجع وهوا مستسلمش واعد يحاول لحد مدخلوا نصوا وانا حاسس ان طيزي بتتقطع وراح مدخلوا كلوا مره وحدا اعت اصوت زي الشراميط واعد خمس دقايق عشان طيزي تهدا وبعد مطيزي اخدت عليه لقتني بطلع وبدخل بجسمس عليه وهوا اعد يدخل ويطلع شويه وانا عامل زي الشرموطه تحتوا اعد شويه قلي قوم اقعد عليه ونام علي ضهروا واعت عليه واعت اتنطط عليه يجي ربع ساعه وقام جايب لبنوا في طيزي حسيت بحاجه سخنا ولسا هقوم لقيت اخويا الصغير واقف يتفرج عليا اول ماشفني شفتوا راح يجري علي البيت انا سعتها لميت هدومي لبستها ورضا لبس هدومو وانا مرعوب من اخويا الصغير يقول حاجه في البيت ولبن رضا لسا في طيزي ومشيتوانا مرعوب لحد في البيت يكون عرف وبليل دخلت البيت وانا مرعوب بس سمعت حاجه غريبا اوي امي بتقول لبويا متخلص ياراجل مش كل مره تجبهم وتنام جمبي كدا وقامت مطلعا التلفون بتعها و اعدت تتصور بيه وزاهر ان هيا كانت بتكلم حد لان بعدكدا اعدت تلعب في كسه ووقامت جيبه شهوتها وجت تقوم انا جريت علي اوضتي وعملت نفسي نايم
وبكدا خلص الجزء الاول انتضرونا الجزء الثاني وده هيبقا فيه تشويق كتير
الاصدقاء هم محمد وده انا بطل القصه وابراهيم ادي ١٨سنه برضوا ده محور القصه ومحمود ١٨سنه برضوا
القصه
احنا ثلاث شباب اصحاب جدا كنا متعودين ان كل اسبوع واحد منا يعمل ليله علي حسابوا ليله شرب كنا بنجيب ويسكي وحشيش كل اسبوع كنا في مره اعدين زي كل مره بس المراضي محمود مجاش لضروف عأليه اعدنا انا وابراهيم نشرب اعت اديلوا وهوا يشرب وانا اشرب لحد مابراهيم بان عليه السكر ومعتش في وعيوا اعد جمبي بيقلي حتلي كمان التلوا كفايه عشان تعرف تروح الي لاأ حتلي عشان انسا انا جالي فضول اعرف اديتوا يشرب الي انا شكلي هقع في مشكلا كبيره اوي وخايف التلوا مشكله ايه الي بس متقلش لحد انت لازم نعرف عشان تساعدني قلي اناكنت اعدمع واحد صحبي في ارضنا جمب البيت وواحد صحبي اسموا رضا جبلي حشيش وسكرنا جمب البيت بعد مشربنا اعدنا لقيت رضا مطلع زبره انا انتهشت قولتلوا انت بتعمل قلي بلعب في زبري وجعني اوي قولتلوا مينفعش كدا احنا جمب البيت لو حد شفنا هتبقا مصيبه قلي تعاله نروح اخر الارض وهناك محدش هيشفنا مش عارف انا مشيت معاه ازاي رحنا اعدنا لقيتوا مطلع زبروا واعد يلعب فيه وقام قيلي وريني زبرك انا كنت شارب ومتقل لقتني مطلع زبري بس فيه فرق بين زبري وزبره وهوا قلي انت زبرك صغير كدا ليه وقام قيلي تعاله العبلي فيه شويه لقيت نفسي بلعب فيه اعت العب فيه وقام قيلي موصوا قولتلوا مبعرفش قلي حطوا في بوأك وانت هتعرف تموصوا وفعلن حطيت الراص بس لان زبوا كان كبير اوي اعد يضغط علي دماغي وانا اتخنق مش عارف اتنفس لحد مااجي يجبهم ام مطلعوا وقلي اقلع البنطلون قلعت البنطلون وهوا اخد زبريالصغير يلعب فيه وقام مصوا وقلي انت هتنكني وانا انيكك قولتلوا انا الاول وراح قالع البنطلون وعطيني طيزوا انا تفيت علي خرموا ورحت احط صبعي في طيزوا صبعي الاول دخل والتاني والتالت كان صعب شويا ورحت حاطط زبري في طيزوا دخل ولسا هنيك امت منزل في طيزو راح باصصلي وضحك وقلي دوري يامعلم امت مفنس راح تافف علي خرمي ودخل اول واحد كان صعب لأني لسا بكر اعد يحاول لحد مدخل التلت صوابع وانا بموت من جوايا وراح تافف علي زبروا واجي يدخلوا اعت اصوت من الوجع وهوا مستسلمش واعد يحاول لحد مدخلوا نصوا وانا حاسس ان طيزي بتتقطع وراح مدخلوا كلوا مره وحدا اعت اصوت زي الشراميط واعد خمس دقايق عشان طيزي تهدا وبعد مطيزي اخدت عليه لقتني بطلع وبدخل بجسمس عليه وهوا اعد يدخل ويطلع شويه وانا عامل زي الشرموطه تحتوا اعد شويه قلي قوم اقعد عليه ونام علي ضهروا واعت عليه واعت اتنطط عليه يجي ربع ساعه وقام جايب لبنوا في طيزي حسيت بحاجه سخنا ولسا هقوم لقيت اخويا الصغير واقف يتفرج عليا اول ماشفني شفتوا راح يجري علي البيت انا سعتها لميت هدومي لبستها ورضا لبس هدومو وانا مرعوب من اخويا الصغير يقول حاجه في البيت ولبن رضا لسا في طيزي ومشيتوانا مرعوب لحد في البيت يكون عرف وبليل دخلت البيت وانا مرعوب بس سمعت حاجه غريبا اوي امي بتقول لبويا متخلص ياراجل مش كل مره تجبهم وتنام جمبي كدا وقامت مطلعا التلفون بتعها و اعدت تتصور بيه وزاهر ان هيا كانت بتكلم حد لان بعدكدا اعدت تلعب في كسه ووقامت جيبه شهوتها وجت تقوم انا جريت علي اوضتي وعملت نفسي نايم
وبكدا خلص الجزء الاول انتضرونا الجزء الثاني وده هيبقا فيه تشويق كتير