دخول

عرض كامل الموضوع : مراتي اللبوة الجزء الأول


اسامة سوسو
11-01-2020, 06:46 PM
انا أسامة ٣٣ سنة متحرر بطبعي بحب التحرر وانا كمان مثلي كنت وانا صغير بحب اتناك اوووي من صحابي بس لما كبرت عشان انا من عيله محافظة كان صعب جدا إني اتناك من حد من المعارف لكن كنت يسافر شغل في بلاد بعيده وكنت مبفوتش فرصة لو حد نام جنبي في شغل كنت بعمل نفسي نايم واسيبه هو يتصرف وكأنه شيئا لم يكن.

ما علينا المهم انا اتجوزت مراتي هناء اصغر مني بسنتين وكانت الحياة ماشيه بينا كأي اتنين متجوزين عادي مفيش جديد والنوم عادي مفيهوش تجديد أنا كنت عايز أغير واجدد عشان الملل ابتديت ادخل على جروبات سكس واتفرج على أفلام لغاية ما عرفت التحرر وقرأت وشفت منشورات عن تبادل الزوجات أو إن فحل ينيك مراتي ادامي كان ده بيثرني أوي ويجنني وحبيت الفكره جدا لكن كانت المشكلة افتتح مراتي ازاي.

مرت الأيام وأنا بفكر افتتح مراتي ازاي وفي يوم من الأيام وأنا نائم معاها قلتلها انتي مبقتيش تستمتعي معايا زي الأول والحياة بينا بقت مملة مفيش تغيير انتي عدلك واحد يجي ينيكك ويكيفك معايا عشان تستمتعي أكتر، لاقيتها ساكته مبتردش كل ده وانا نائم معاها وبنكها وهيا مستمتعه قلتلها ايه رأيك لقتها قالتلي انت عاوزني اتناك من غيرك قلتلها طالما هتستمتعي وادامي مفيش مشاكل وضحكت.

المهم لاقيتها سكتت بس حسيت انها سخنت اوووي تحتي وابتدت تفرك اووي تحتي قلتلها طاب ايه رأيك اخدك ونروح شاطئ من شواطئ العراة ونقلع ملط مع الناس وتنزل البحر عريانين قالتلي واااو هو فيه كده قلتلها اه تحبي تشوفي قالتلي اه نزلت من عليها وجبت تليفوني وابتديت افرجها على افلام ومقاطع للنيك الجماعي والتبادل وهيا ولعت ومكنتش قادرة كل ده متعرفش اني بحب اتناك.

المهم على التخيلات نكتها أحلى نيكه من ساعة ما اتجوزنا ولقيتها بتسأل كتير عن الموضوع وحاله تعرفه وانا حكيتلها قالتلي ده انت طلعت خول اوووي وانا مش عارفه قلتلها من زمان قالتلي ازاي قلتلها بقى وصارحتها اني بتناك واني ممكن اجيب حد ينكني وينكها سوا وهيا مجرد ما عرفت اني بتناك كانت حابه اعرف التفاصيل كلها ولقيتها سخنت ونامت وبتلعب في كسها وانا نمت فوقها وكانت أول مره تلعب في طيزي بصراحه مستحملتش وجبتهم علطول قالتلي اه ياخول ده انت من الوقت خولي انا وانا اللي هنيكك وانا اللي تختار لهينكوك وينكوني معاك بس بعد ما اكسر عينك ولذلك عشان متفتحش بقك ولا تفكر تفضحني.


اوصفلكو مراتي لو حد شاف صدر صافينار وجسمها بس مش وشها وسهل يختلف شويه بس جيم صافيناز بالظبط كده يهبل وبتقلدها في الرقص وحاجة اخر دلع وكان لبسها قبل الموضوع ده جيبات وبلوزات مش ضيقه ومش واسعه مظبوطه بس طبعا بزازها كانوا يجننوة.

هيا قالتلي انها لازم تذلني وتكسر عيني وانا حسيت بنشوة غريبه ومتعه اول مره أحسها ومسكتني من لياقة التيشيرت وقالتلي لازم اخليك كلب ولا تسوى عشان اعمل اللي في دماغك. ده رقم واحد رقم اتنين انا اللي هختار هنعمل ايه قلتلها ماشي قبل ما اخلص الكلمة كان القلم نزل على وشي وقالتلي اسمها أمرك ياكلب.

لقيت نفسي بقولها امرك، راحت قالتلي انا هختبرك الأول لو نجحت هعملك اللي في دماغك قلتلها موافق قالتلي تسمع كلامي وتنفذ أوامري مهما كانت قلتلها امرك قالتلي واول أمر انك تنزل تنام تحت رجلي الليلادي متنمش جنبي لقيت نفسي بنفذ علطول ونزلت ونمت وهيا حطت رجلها على راسي لغاية الصبح.

صحيت الصبح على قلم على وشي بقولي قوم ياخول انت لسه نايم قلتلها مصحتنيش ليه طيب لقيت القلم التاني نازل على وشي بتقولي انت بعد كده تصحى ياخول تجهزلي الحمام والقطار وتصحيني ياعرص قلتلها أمرك قالتلي يلا قوم شوف شغلك ياكلب قمت علطول رحت حضرتلها الحمام وقلتلها الحمام جاهز وعلى ما هتاخدي شاورر هكون جهزتلك الفطار قالتلي انزل على ايديك ورجليك عشان اركب لغاية الحمام ياكلبي.

ناس كتير هتستغرب وتقول ازاي هيا عارفه الحاجات دي تقولهم ماتستعجلوش اللي جاي في الأجزاء اللي جايه هيعرفكم اد ايه هيا اصلا كانت لبوة ومحبيه علي.

ما علينا نزلت وركبتني لغاية الحمام ودخلتها جوه نزلتها قالتلي قلعني قلعتها بس شرطها اني اقلعها من غير ما المسها انا كل ما اشوف جسمها زبري بيقف وهيا عارفه ومبقدرش امسك نفسي كانت لتحاول تعذبني قلعتها تميل ادامي وكسها يبقى في وشي ومش قادر المسه مره في مره لمسته كان في خرطوم في الحمام مسكته ونزلت علي ضرب قالتلي انا قلتلك ياعرص المسني وخلتني اتأسفلها.

قالتلي اطلع حضر الفطار ياكلب طلعت والحمام بابه من المطبخ وانا بحضر الفطار شايفها ادامي غسلت نفسها وجسمها ونادت علي قلتلها نعم قالتلي تعالى اغسل رجليا قلتلها امرك ورحت نزلت هغسل رجلها قالتلي بلسانك ياكلب فضلت الحس في رجلها لغاية ما زقتني وقالتلي أجري ياكلب هاتلي غيار.

جبتلها غيار وليست وقعدت حطت رجل على رجل جبالها الفطار وقعدت عشان افطر معاها ضربتني وقالتلي اقعد تحت رجلي ياكلب لغاية ما اخلص تاكل الباقي مني وده اللي حصل فعلا، وبعد ما خلصت اكل قالتلي يلا قلتلها على فين قالتلي هكسر عينك ياكسمك قلتلها ازاي قالتلي هتعرف الوقت شيل الفطار واقلع ملط وتعاليلي في أوضة النوم.

معرفش كان عندي احساس بمتعه غريبه اوووي اول مره أحسها وكنت بنلذ وانا مستمتع اوووي قلعت وكان زبري واقف دخلت أوضة النوم لقتها عريانه هيا كمان وسألت زبري واقف راحت ضربتني عليه جامد وقالتلي هقطعهولك ده واعيشك مره طول عمرك ياعرص.

قلتلها امرك ياست البنات قالتلي اسمها أمرك يامولاتي نام على بطنك ياعرص، نمت لقيتها طابت الخرطوم ونزلت فيا ضرب وانا مش قادر استحمل وبصوت راحت ربطت بقي وايديا في السرير ورجليا في الناحية التانيه وكانت بتصورني فيديو، ودخلت الخرطوم في طيزي فضلت اكتر من نص ساعه تعذيب لما جسمي ورم وازرق.

بعد ما خلصت الحفله لكنني وانا برضو كان زبري واقف، قالتلي هو لسه واقف ابن المتناكه ده انا هذله اضرب عشره ونزلهم في دقيقه لو طولت عن دقيقه هموتك لقيت نفسي بضرب عشره ومن الموقف نزلتهم في اقل من دقيقه على الارض قالتلي انزل الحسهم ياعرص وابلعهم كلهم نزلت فعلا لحستهم من على الأرض قالتلي قوم بقى البس هدومك وتعالى.

لبست هدومي ورحتلها قالتلي اقعد جنبي بقى قعدت جنبها قالتلي بص ياحبيبي انت كده اثبتي انك جاد وهتعمل اللي نفسي فيه من زمان وانا هصارحك بالحقيقه اللي انت متعرفهاش وهنتمتع متعه مشفتهاش في حياتك قبل كده، قلتلها ماشي.

قالتلي بص ياقلبي انا صورت كل اللي حصل ده فيديو عشان لو فكرت تلعب بديلك من ورايا أو تعمل حاجة هنشرها وتبعتها لاصحابك واعملك فضيحة بجلاجل، لكن لو سمعت كلامي همتعك وأمتع طيزك قلتلها اوك ياحبيبتي.

قالتلي عملالك مفاجأة النهاردة بالليل واعمل حسابك مش هبقى لوحدي، قلتلها ازاي قالتلي صحبتي الانتيم في الشغل جايه تبات معايا، وهتبقى سهره صباحي وانت هتبقى الكلب بتاعنا وهندلعك.

بصراحة أنا مكنتش مصدق أن دي مراتي المحترمه اللي انا كنت مفكر أنها محترمه وكنت مستني على نار يجي الليل زي ما انتو هتستنو التفاصيل المثيرة في الجزء الثالث ومتنسوش تعليقاتكو هيا اللي هتخليني اكمل أو اوقف.
انتظروا الجزء الثالث..

انثى بجد
11-01-2020, 06:53 PM
قصة جميلة ياريت تكمل

انسان مصري
11-01-2020, 08:05 PM
مستنيين تكملة الفصة.

البدايه ممتعة...استمر

شوفوني
11-01-2020, 09:56 PM
جزء قصير

ضيف التكملة هنا بشكل رد وبلغنا ندمجه مع الاصلي

لا تتاخر يالتكملة

molostar
11-01-2020, 10:49 PM
شكلى كده هنبقى اصحاب اوى اوى وهزورك كتير

Mw2000x
11-03-2020, 11:21 PM
ممتاااازه كمل

ثابت علي
11-04-2020, 12:26 AM
تسلم الايادي

شوفوني
12-06-2020, 10:47 AM
قلنا لك منذ البداية ان الاضافات تنشر بشكل رد على الموضوع الاول الاصلي

اي اضافة غير ذلك تغلق

شريفف
12-28-2020, 11:52 PM
حلوووه اووى
استمر



/archive/index.php/t-532127.html/archive/index.php/t-153838.htmlقصص نيكًوًهيا نايم/archive/index.php/t-296897.htmlسيدة في الستين من العمر تنتاك كانها بنت عشرينبمتعة وشهوة قصص نيكمواضيع الداله نسوانجي /archive/index.php/t-134518.htmlقصص سكس أردني تدليك/archive/index.php/t-41268.htmlقصص فيمدوم مستيرس و ضرب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-199813.html/archive/index.php/t-240319.html/archive/index.php/t-323248.htmlقصص نيك مع اخت مراتي وبنتهاقصص سكس ديوث site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-336455.html/archive/index.php/t-289580.html/archive/index.php/t-16193.htmlعرب نار اهلي واهل زوجتي شراميط/archive/index.php/t-31517.htmlقصص سكس مراتي وهي ماشيهموقع صور سكس جامده نيك شراميط اي اح اهمسابقة اجمل زب/archive/index.php/t-141603.htmlسكس نيك جديد في حلاف جميع/archive/index.php/t-352889.html/archive/index.php/t-360373.html/archive/index.php/t-115860.htmlقصص زوجتي تستعبدني site:rusmillion.ruاه والمقاطع سكس اجنبي رومانسي نسوانجي/archive/index.php/t-542249.html/archive/index.php/t-194689.html/archive/index.php/t-136138.html/archive/index.php/t-552772.htmlقصةسكس اخي نياك اهلي مسافرين/archive/index.php/t-336948.html/archive/index.php/t-222262.html/archive/index.php/t-497395.html/archive/index.php/t-377667.html/archive/index.php/t-387850.htmlسكس قصص مراتي و البحر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-268425.htmlقصص حملت واتفضحت محارمسكس مصري نيك فلاحة فوق السرير/archive/index.php/t-528752.html/archive/index.php/t-93084.htmlقصص سكس محارم جميع اقاربي/archive/index.php/t-403530.html/archive/index.php/t-232292.htmlنيك سكس زوجي حمام سباحه فيلا قصص قصة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-550234.html/archive/index.php/t-7976.html/archive/index.php/t-67057.html/archive/index.php/t-137546.html/archive/index.php/t-499611.htmlقصص سكس أنا و مرات أخي في المصيف/archive/index.php/t-37580.html/archive/index.php/t-422010.htmlقصص محارم مصريه site:rusmillion.ruاه اه نيك طيزي انا ود شرموط و بحب اتناك/archive/index.php/t-443871.htmlتحميل سكس بزاز لفقصص سكس جماعي تبادل زوجات عائلات site:rusmillion.ruقصص جنس نيك اطياز مربرب قصص محارم حماها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-139136.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ruصور سكس اجنبى سحاق نسوانجىقصص سكس نيك الاستاذة/archive/index.php/t-299708.html/archive/index.php/t-194100.htmlسكس قصص الصفحه 33 الارشيفقصص مسترس site:rusmillion.ruقصه نيك وهى تتاوى من كثرة النيك/archive/index.php/t-157822.htmlقصص سكس الفرعه واضحه بتاع زوجتيقصص سكس سوري/archive/index.php/t-32069.htmlبردجيوت بيقصص نيك طيز السكرتيره ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-31517.html/archive/index.php/t-295059.html