m5fe
01-17-2021, 11:33 PM
الجزء الاول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=536675
الايمل بتاع ملك البحر ضاع ف هكمل ب دا سوري ع التاخير
الجزء التاني
..
لقتها بعتالي فيديو وانا بشم رجليها ف الحمام
وبتقولي اي رايك ..
انا استغربت احا طب ازاي صورتني دا باين انه انا مش فيك كمان
هناء- مترد يمعرص
انا- انتي ليه عملتي كداا وازايي
هناء- انت تخرس ياما هفضح كسمك فاهم
انا- طيب حاضر انتي عايزه اي مني
هناء- بكره هقولك يخول هات نمرتك
انا-01********
هناء- استني موب مني يمعرص يكلبي باي وقفلت
ف بالي- انا اي الي عملته دا انا هتفضح لو معملتهاش الي هي عايزه طب هي عايزه اي طب ليه صورتني اكيد عايزه فلوس
انا من كتر التفكير روحت ف النوم
كنزي- قوم يعم هو كل يوم كداا اصحيييي اخلللص
انا- قومت ع طول ومن غير اي ما اكلمها دخلت ع الحمام ظبط الدنيا ولبست
كنزي- انت مش شيفني يعم مالك ف اي
انا- مفيش يلا عشان منتاخرش
كنزي - طيب وببص ف وشها لقيت ابتسامه خبيثه مفهمتش معناها
نزلنا ووصلتها
كنزي- لو مجتش تروحني انت حر
انا - طيب طيب
عمال افكر هتعمل اي فيا بت الوسخه التانيه دي كمان
وصلت الكليه وقعد ف الكافيه مستني اشوفها او تكلمني
وف عز التفكير
الموب يرن
رقم برايفت
انا - اللو
الرقم- انت فين يكلب
ف بالي احا ع طول كدا
انا- ف الكليه ف الكافيه
هناء - تعلالي الحمام يكلبي
انا-حاضر
رايح وانا خايف ومقلق
دخلت الحمام
احمم
هي-تعالي انا هنا
فتحت لقتها ملط
انا- اي دا مش خايفه حد يدخل
هناء - وانت مال اهلك احا انت هتقولي اعمل اي يخول انت
انا- اسف براحتك
هناء- تعالي انزل بوس رجلي
انا- نزلت بوستها لقتها بتقولي يلا شم واللحس رجلي يخول
فضلت ابوس واللحس فيها بلساني واشم وهي بقيت بتحط رجليها ع وشي وتمشيها وتشتمني اللحس يخول شم يمعرص يكلب ودخل صباعها ف بوقي
وانا بقيت هااايج فششخ
هناء- امممم اللحس كماان يخول يكلب
انا- بلحسس جاامد ف رجليها وبشم
هناء- بتحب رجلي يمعرص صح
انا- اهاا بحبهاا
هناء- اشتم نفسك عشان تشمها ع طول
انا- انا كلب - اممم بشم
هناء- كمان يكلب اشتم وانت بتشم وبتبوس رجلي
انا- انا كلب وخول ومتناك اهووو اممم بشمها
هناء- بس تعالي حط وشك هنا (بتشاور ع كسها)
انا- ببص ع كسها نضيف فشخ حطيت وشي بعيد شويه
هناء- شديت راسي ع كسها مرا واحده وبتقولي اللحس كسي يخول بلسانك يلا يكلب يبن الوسخه
انا- زبي هينفجر من كلامهاا بقيت بلحس كسهاا بلسانيي جااامد طعمه حلوو اووي وشكله ورحته جامدين نيكك
هناء- ااااه ااااه اممم ايوا كدا يكلب يمعرص اححح كماان شاطر يخول اححح
انا- بشممم جاامد وبلحسس في جااامد وبسرعه
هناء- لقيتها شدد وشي جاااامد اوووي وقالتلي جاااامد اححححح بسررعه هجيببب
انا- ملحقتش اعمل اي حاجه ولقتها غرقت وشي وهدومي كلها عسل من كسها وبتقولي نضف كسي يمعرص
بقيت بلحس كسها وبنضفه وهي لبست
هناء - انا هطلع ناو اروح الكافيه وانت خمسه وتعلالي يخول فاهم
انا- حاضر
ظبط حالي ونضفت هدومي بس باينه انه مايه
روحت لقتها قاعده
قعد جمبها
هناء- كلمه واحده وترد علي استمتعت وله لاا
انا- اها
هناء- تمام يمعرص دي اول مرحله انك بقيت كلبي ولو منفذتش كلامي ب للحرف هخليك كلب الكليه كلها سمعت
انا- بخوف وقلق حاضر بس ممكن افهم لي صورتيني
هناء- هتعرف ف وقتها يلا هات 200 جني وغور
انا- حاضر تمم عطيتها الفلوس ومشيت
روحت خد دش ورميت هدومي ف الغسيل ونمت
صحيت ع كوز مايه ف وشي
كنزي- انت غبي يلااا ليه مش بتجي تخدني
انا- انت عبيطه ابت اي الي عملتي داا
كنزي- مش قولتلك تخدني
انا- نسيت معلش
كنزي - دانت بارد ي اخيي
انا - انا مش ناقصك
كنزي- بخبث معكش 200 جني سلف ي ملك
انا- حستها بتلمح ل حاجه قولتلها لا
كنززي- طيب ابق اغسل هدوم عشان امك هيهيي
انا- احاا هو ف اي بتلمح ل ايي دي هي عرفت حاجه
شويه ودخلت لكنزي
لقتها قاعده وحطها رجل ع رجل ع السرير وماسكه الموب
انا- متزعليش
كنزي- انا بس رجلي بتوجعني من المش
انا- طيب خلاص
كنزي- خلاص اي اعملهالي زي امبارح
انا- طيب
مسكت رجليها بدلكهالها براحه خالص ونا زبي بدا يقف
كنزي- براحه يعمم رجلي ايي
انا- طيب اهووو وبدلك براحهه وعيني ع رجليهاا
كنزي- اممم اها كدا حلوو خليك ع كدا
انا- طيب اهوو وبدلك صوابعها امم
كنزي- اااه اممم ايوا صوابعي كمان حلو كدا ااه
انا- جبت لبن ف البنطلون وعمل بوقعها
كنزي- كفايه قوم يلا غور
انا- غور انتي هبله وله ايي
قالتلي بقولك غوررر انت مش بتفهم
انا بصراحه قلقت وقولت هي بتكلم ب ثقه لية كدا
انا- قولتلها لا مش بفهم
كنزي- فتحت موبها ولقت مفاجاه...
انهي القصه الجزء الجي واعمل جديد وله اطول
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=536675
الايمل بتاع ملك البحر ضاع ف هكمل ب دا سوري ع التاخير
الجزء التاني
..
لقتها بعتالي فيديو وانا بشم رجليها ف الحمام
وبتقولي اي رايك ..
انا استغربت احا طب ازاي صورتني دا باين انه انا مش فيك كمان
هناء- مترد يمعرص
انا- انتي ليه عملتي كداا وازايي
هناء- انت تخرس ياما هفضح كسمك فاهم
انا- طيب حاضر انتي عايزه اي مني
هناء- بكره هقولك يخول هات نمرتك
انا-01********
هناء- استني موب مني يمعرص يكلبي باي وقفلت
ف بالي- انا اي الي عملته دا انا هتفضح لو معملتهاش الي هي عايزه طب هي عايزه اي طب ليه صورتني اكيد عايزه فلوس
انا من كتر التفكير روحت ف النوم
كنزي- قوم يعم هو كل يوم كداا اصحيييي اخلللص
انا- قومت ع طول ومن غير اي ما اكلمها دخلت ع الحمام ظبط الدنيا ولبست
كنزي- انت مش شيفني يعم مالك ف اي
انا- مفيش يلا عشان منتاخرش
كنزي - طيب وببص ف وشها لقيت ابتسامه خبيثه مفهمتش معناها
نزلنا ووصلتها
كنزي- لو مجتش تروحني انت حر
انا - طيب طيب
عمال افكر هتعمل اي فيا بت الوسخه التانيه دي كمان
وصلت الكليه وقعد ف الكافيه مستني اشوفها او تكلمني
وف عز التفكير
الموب يرن
رقم برايفت
انا - اللو
الرقم- انت فين يكلب
ف بالي احا ع طول كدا
انا- ف الكليه ف الكافيه
هناء - تعلالي الحمام يكلبي
انا-حاضر
رايح وانا خايف ومقلق
دخلت الحمام
احمم
هي-تعالي انا هنا
فتحت لقتها ملط
انا- اي دا مش خايفه حد يدخل
هناء - وانت مال اهلك احا انت هتقولي اعمل اي يخول انت
انا- اسف براحتك
هناء- تعالي انزل بوس رجلي
انا- نزلت بوستها لقتها بتقولي يلا شم واللحس رجلي يخول
فضلت ابوس واللحس فيها بلساني واشم وهي بقيت بتحط رجليها ع وشي وتمشيها وتشتمني اللحس يخول شم يمعرص يكلب ودخل صباعها ف بوقي
وانا بقيت هااايج فششخ
هناء- امممم اللحس كماان يخول يكلب
انا- بلحسس جاامد ف رجليها وبشم
هناء- بتحب رجلي يمعرص صح
انا- اهاا بحبهاا
هناء- اشتم نفسك عشان تشمها ع طول
انا- انا كلب - اممم بشم
هناء- كمان يكلب اشتم وانت بتشم وبتبوس رجلي
انا- انا كلب وخول ومتناك اهووو اممم بشمها
هناء- بس تعالي حط وشك هنا (بتشاور ع كسها)
انا- ببص ع كسها نضيف فشخ حطيت وشي بعيد شويه
هناء- شديت راسي ع كسها مرا واحده وبتقولي اللحس كسي يخول بلسانك يلا يكلب يبن الوسخه
انا- زبي هينفجر من كلامهاا بقيت بلحس كسهاا بلسانيي جااامد طعمه حلوو اووي وشكله ورحته جامدين نيكك
هناء- ااااه ااااه اممم ايوا كدا يكلب يمعرص اححح كماان شاطر يخول اححح
انا- بشممم جاامد وبلحسس في جااامد وبسرعه
هناء- لقيتها شدد وشي جاااامد اوووي وقالتلي جاااامد اححححح بسررعه هجيببب
انا- ملحقتش اعمل اي حاجه ولقتها غرقت وشي وهدومي كلها عسل من كسها وبتقولي نضف كسي يمعرص
بقيت بلحس كسها وبنضفه وهي لبست
هناء - انا هطلع ناو اروح الكافيه وانت خمسه وتعلالي يخول فاهم
انا- حاضر
ظبط حالي ونضفت هدومي بس باينه انه مايه
روحت لقتها قاعده
قعد جمبها
هناء- كلمه واحده وترد علي استمتعت وله لاا
انا- اها
هناء- تمام يمعرص دي اول مرحله انك بقيت كلبي ولو منفذتش كلامي ب للحرف هخليك كلب الكليه كلها سمعت
انا- بخوف وقلق حاضر بس ممكن افهم لي صورتيني
هناء- هتعرف ف وقتها يلا هات 200 جني وغور
انا- حاضر تمم عطيتها الفلوس ومشيت
روحت خد دش ورميت هدومي ف الغسيل ونمت
صحيت ع كوز مايه ف وشي
كنزي- انت غبي يلااا ليه مش بتجي تخدني
انا- انت عبيطه ابت اي الي عملتي داا
كنزي- مش قولتلك تخدني
انا- نسيت معلش
كنزي - دانت بارد ي اخيي
انا - انا مش ناقصك
كنزي- بخبث معكش 200 جني سلف ي ملك
انا- حستها بتلمح ل حاجه قولتلها لا
كنززي- طيب ابق اغسل هدوم عشان امك هيهيي
انا- احاا هو ف اي بتلمح ل ايي دي هي عرفت حاجه
شويه ودخلت لكنزي
لقتها قاعده وحطها رجل ع رجل ع السرير وماسكه الموب
انا- متزعليش
كنزي- انا بس رجلي بتوجعني من المش
انا- طيب خلاص
كنزي- خلاص اي اعملهالي زي امبارح
انا- طيب
مسكت رجليها بدلكهالها براحه خالص ونا زبي بدا يقف
كنزي- براحه يعمم رجلي ايي
انا- طيب اهووو وبدلك براحهه وعيني ع رجليهاا
كنزي- اممم اها كدا حلوو خليك ع كدا
انا- طيب اهوو وبدلك صوابعها امم
كنزي- اااه اممم ايوا صوابعي كمان حلو كدا ااه
انا- جبت لبن ف البنطلون وعمل بوقعها
كنزي- كفايه قوم يلا غور
انا- غور انتي هبله وله ايي
قالتلي بقولك غوررر انت مش بتفهم
انا بصراحه قلقت وقولت هي بتكلم ب ثقه لية كدا
انا- قولتلها لا مش بفهم
كنزي- فتحت موبها ولقت مفاجاه...
انهي القصه الجزء الجي واعمل جديد وله اطول