دخول

عرض كامل الموضوع : ام شيكه


يوكى الامور
05-27-2015, 08:58 AM
كنت دايما اطلع ازاكر عند طنط ام شيكه لان ماما كانت بتئلها تذكرلى عشان هى ابله اديمه - طنط ام شيكه عايشه لوحدها بعد جواز شيكه بنتها كانت بتئبلنى بقميص النوم وحلمات صدرها البنى الكبيره بينه من تحتها لكن انا كنت ولد صغنتوتى معرفش حاجه - كان عمرى 14 سنه وكانت دايما تدلعنى وتزغزغنى لغايه مبئيت دلوعه عندها وبطلع ليها دايما بشورت واسع وفى مره جابت قصه ميكى كبيره ليا كهديه على شطرتى واعت اتفرج عليها وانا مفلئس على السرير مكنتش اقصد اى حاجه كنت طفل بريئ دخلت الحمام ورجعت وانا مفلئس على السريرللقصه وسرحان معاها لدرجه فلئه طيزى ونصها كانت بينه حتى ربع فتحه الشرج - هى فضلت بصه شويه ولئتها بتنادينى - ياواد يايوكى - اولتلها ايوه ياطنط - قالت انت عاوز اكشف عليك عشان انت كبرت خليك زى منتا وانا مش معاها خالص وفى القصه لئتها نزلت الشورت لغايه مطيزى بانت كلها - اولتلها هتعملى ايه ياطنط الت ليا اسكت ياواد انت كبرت وعاوزه اعرف انك كويس لائتها مسكه حاجه زى الالم وقالت فلئس جامد هديك الترمومتر اولتلها لاء يلطنط الت اخرس وراحت مدخله الترمومتر كله لغايه مخرجته بعد 10 دقايق وقالت ليا انت محتاج حئنه شرجيه في خرمك البنى خليك لعبطك وراحت جابت حئته سوده شبه الزبر ودخلت نصها وانا اتحلبت على السرير امت قرصانى قرصه كبيره وقالت ياوسخ وخرجت الحئنه وطبطبت عليا والت كل يوم من ده ياامور وفضلت 3 سنين اطلع ليها تذكرلى وتكشف عليا والبائى في المره الجايه

استاذ نسوانجى
05-27-2015, 10:43 AM
البدايه حلوه
ح اكبر الخط شويه

استاذ نسوانجى
05-27-2015, 10:43 AM
كنت دايما اطلع ازاكر عند طنط ام شيكه (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=185918) لان ماما كانت بتئلها تذكرلى عشان هى ابله اديمه - طنط ام شيكه عايشه لوحدها بعد جواز شيكه بنتها كانت بتئبلنى بقميص النوم وحلمات صدرها البنى الكبيره بينه من تحتها لكن انا كنت ولد صغنتوتى معرفش حاجه - كان عمرى 14 سنه وكانت دايما تدلعنى وتزغزغنى لغايه مبئيت دلوعه عندها وبطلع ليها دايما بشورت واسع وفى مره جابت قصه ميكى كبيره ليا كهديه على شطرتى واعت اتفرج عليها وانا مفلئس على السرير مكنتش اقصد اى حاجه كنت طفل بريئ دخلت الحمام ورجعت وانا مفلئس على السريرللقصه وسرحان معاها لدرجه فلئه طيزى ونصها كانت بينه حتى ربع فتحه الشرج - هى فضلت بصه شويه ولئتها بتنادينى - ياواد يايوكى - اولتلها ايوه ياطنط - قالت انت عاوز اكشف عليك عشان انت كبرت خليك زى منتا وانا مش معاها خالص وفى القصه لئتها نزلت الشورت لغايه مطيزى بانت كلها - اولتلها هتعملى ايه ياطنط الت ليا اسكت ياواد انت كبرت وعاوزه اعرف انك كويس لائتها مسكه حاجه زى الالم وقالت فلئس جامد هديك الترمومتر اولتلها لاء يلطنط الت اخرس وراحت مدخله الترمومتر كله لغايه مخرجته بعد 10 دقايق وقالت ليا انت محتاج حئنه شرجيه في خرمك البنى خليك لعبطك وراحت جابت حئته سوده شبه الزبر ودخلت نصها وانا اتحلبت على السرير امت قرصانى قرصه كبيره وقالت ياوسخ وخرجت الحئنه وطبطبت عليا والت كل يوم من ده ياامور وفضلت 3 سنين اطلع ليها تذكرلى وتكشف عليا والبائى في المره الجايه

darklove
05-27-2015, 03:44 PM
قصة روووووووعة........

يوكى الامور
05-28-2015, 12:38 AM
ميرسى بس ده حصلى بجد مش هزار وممكن اكملكو البائى

طارق الكس
05-30-2015, 12:47 AM
عايز سالب يجيلى اسكندريه والمكان موجود ويبات عندى يومين فى شقتى لو فى سالب جاد يبعتلى رساله على الخاص من اى محافظه بس يكون بيمص كويس

يوكى الامور
05-30-2015, 05:45 AM
مين عاوز يعرف طتط ام شيكه عملت ايه تانى فيا

sally elbana
09-19-2016, 07:46 PM
حلوة بجد يابختك فتحتك ام شيكة
حبيبى حاسس بيك



ارشيف محارم انا وامي المحنونة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-346675.html/archive/index.php/t-392274.html/archive/index.php/t-35191.html/archive/index.php/t-576330.html/archive/index.php/t-333817.html/archive/index.php/f-9-p-95.htmlافلام نيك سقس بنات سوريات.تطلق عبارات بصراخ وشهوه اثنا النيك لتحميل علا الهاتفقصص محارم اختي عاقر ورحمي لولادتها.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-562154.htmlقصص نيك ورع سوري site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-214978.htmlقصص ساديه شيميل محارمقصص ابنه اخي وطيزهاالمنتاكهقصص نيك جماعي رجلين وزوجةعايز اديثك علي محارمكقصص سكس كس بنت خالتي وزميلاتها/archive/index.php/t-263564.htmlقصة ديمه واخوانها قصص سكسالشاليه قصص سكس/archive/index.php/t-544301.html/archive/index.php/t-69022.htmlاربعة site:rusmillion.ruقصص سكس اقنعنيسكس نكت امي وبي مسفر قص/archive/index.php/t-301283.htmlقصص محارم اختي عاقر ورحمي لولادتها.comقصتي مع الزوج الشيميل سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-577324.html/archive/index.php/t-69879.html/archive/index.php/t-568600.htmlسكس هجوم وهي مدقر مترجم/archive/index.php/t-215400.htmlاربعة site:rusmillion.ruقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-81699.html/archive/index.php/t-271613.htmlقصص سكس لواط ومحارم يمنية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-31549.htmlقصص اخواتي الشراميط في محل الالبسة/archive/index.php/t-31581.html/archive/index.php/t-193912.htmlقصة أخي ناكني كزوجتهاروع قصص النيك في اليمن site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-171010.html/archive/index.php/t-442660.html/archive/index.php/t-127484.html/archive/index.php/t-283922.htmlقصص سكس الدروس الخصوصيه/archive/index.php/t-2846.html/archive/index.php/t-197350.htmlقصص سكس نيك رأعي ألغنم في ألسعوديهقصتي نيك مرت باباه مع بنتها متسلسلهقصة ولد بنوتي سالب من دمشققصص نيك طيزي مقابل السكوت/archive/index.php/t-185458.html/archive/index.php/t-147855.html/archive/index.php/t-486129.htmlبنت فهأ ذبر حقيقيقصص نيك قحاب كيبراتقصص مساج لاختي نيام.com site:rusmillion.ruقصص سكس لواط مساج site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-578220.htmlقصص نيك الاستاذهقصص سكس نسوانجي جارتي والعايله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-404853.htmlقصص نيك طيز الورعامى والدكتور قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-228122.htmlقصص سكس أح أح أحسكس قصص متسلسله ام صاحبي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-381282.htmlقصص حب ونيك محارم/archive/index.php/t-403153.htmlقصص سكس سيدات مسنات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-591218.html حكيت سكس امت محرومة /archive/index.php/t-107138.html