دخول

عرض كامل الموضوع : جاره خالتى (قصص سكس عربى منتهى الاثاره)!!!!!!!


نهر العطش
09-17-2011, 02:33 PM
خالتى كانت ساكنه ف حى السيده زينب ... وعزلت هى وجوزها وابنها الصغير وسكنوا ف شبرا واحتاجتنى عشان اساعدهم ف نقل العفش بصراحه قومت معها بالواجب....شقتهم ف شبرا كانت عاديه بل كانت اقل من الاولى... ولكن ميزتها ف جيرانها... فقد لاحظت بعينى التى لاتخطىء النساء ابدا سيده ف الاربعين تقريبا من عمرها تسكن ف الباب المواجه لبابهم... بس ايه؟؟!!مقلكوش جسمها ولا بنت عندها 18 سنه صدرها ممتلء جدا وعلى الرغم من ذلك واقف نص متر قدامها وطيزها كنزة ممتلئه تغريك باكلها مش نيكها بسولا سوتها البارزه التى تعلن عن نفسها من تحت البروش البيتى الضيق وهى جميبه جدا وابتسامه اغراء تعلو شفتاها الممتلئله طوال الوقت .. حاجه كده لووووووووووووز
انا اول معاينتها رحت رازعها النظرة اياها والابتسامه المتعارف عليها.. ومكدبتش خبر ردت عليه بضحكه وقفت الوحش
المهم دحلبت خالتى ف الكلام لحد معرفت عنها كل حاجه... لانها استقبلت خالتى لما كانت بتشوف الشقه

خالتىمين الست اللى ساكته قدامكوا دى؟
ام تامر بتسال ليه؟؟
لاابدا انابشبه بس!!!هى عايشه لوحدها ولا ايه
اه جوزها اتوفىمن زمن. وابنها اتجوز وسافر بره مع مراته(قشطه بالعسل)ولا انتوا شايفين ايه
المهم خالتى اللى مكنتش بشوفها غير كل فين وفين ...بقيت اروح عندها كل يوم.. واتعمد اقف ف البلاكونه عشان اتفرج على ام تامر وهى بتنشر الغسيل وهى رافعه الجلابيه ومبينه وراكها البيضه الممتلئه... وبتميل لقدام عشان تطول الحبال البعيده تقوم بزازها الضخمه تنقلب قدام.. واتقلب انا معاهم... وكانت اول متشوفنى تتعمد توقع مشبك على الارض وتوطى تجيبه وتفنس بطيزها لوره يقوم حز الكيلوت يبان وبعد متخلص تنشير تبصلى وتضحك وهى بتلحس شفايفها بلسانها..وبعدين تدخل ..
شغلتنى وبقيت افكر فيها ليل ونهار .:.. وخايف احاول اتقريب منها... تبقى مشكله لو قالت لخالتى... مع انى خالتى قد صارحتنى ف احدى زيارتى المتكررة لها انها تخشى على زوجها من هذه الست.... وخايفه انها تغريها يقوم ينيكها
المهم تفكيرى اتركز على الطريقه اللى اقدر بيها انى انيكها... ف يوم قالتلى خالتى متجيبش بكرة ... فافتكرتها انها تضايقت من زيارتى لها ... فقلت اشمعنه يا خالتى .. قالت اصل احنا رايحين اسكندريه عشان نصيف... وهنا لمعت الفكرة ف رأسى ... واخيرا جاءت الفرصه.. فاليوم التالى توجهت الى شقه خالتى مع علمى ان لا احد ف الشقه وفضلت اخبط على الشقه وازعق واقول خالتى انتى فين افتحى انا تعبت من الوقفه... خالتى انتوا نايمين ولا ايه؟
واللى عاوزه حصل... سمعت صوت باب ام تامر يفتح.. عملت نفسى مش واخد بالى... نادت عليها
بس بسبسبسبسبس
ادورت وقولت ... مين انا
قالت وهى مبتسمه الابتسامه ايهاها ايوة انته
رحتلها قالتلى خالتك مسافرة انت متعرفش
يااااااااااااااه .. انا نسيت ........طب ممكن كوبايه ميه لو سمحت.. قالت وده يصح اتفضل ... وقبل متكمل الكلمه كنت ناطط جوة الشقه.. قعدت ف الصالون ؟؟ استاذنت وغابت شويه ورجعت وهى لابسه كومبليزون بمبى مبين جسمها كله ولابسه روب شفاف وماسكه ف ايديها صينيه عليها كوبن عصيروماشيه وجسمها يترجرج وبزازها طالعين نازلين
قعدت جنبى والتصقدت بى اوىواى لدرجه ننى احسست بحرارة جسدها... والوحش قام.. قالتلى اشرب العصير يا ميدو... شوف انا عارفه اسمك ازاى خالتلك قالتلى
ضحكت وقولتلها واان كمان عارف اسمك انتى ام تامر ضحكت ضحكه ولا الغوازى
وقالت طب اشرب العصير
قولتلها لا اشربى انتى الاول
راحت واخده الكوب وشربت ... رحت انا خاطفه منها وشربتا من نفس المكان اللى كانت بتشرب منه ولحسته مكان بقها بلسانى روبعهدين حطيت الكوبايه
واتقرعت.. واتنفضت قلعت هدومى كلها وبان زبرى المفتول المنتصب وقربت منها وقلت .. ها ايه رايك؟؟؟
لحست شفايفها وقالت يجنن وراحت هاجمه عليها وبلعتزبرى جوة بقها وقعدت تمص فيه وتقول اهههه امممممممممممممم لذيذياااااااااااااوايده شغاله تفعص ف بضانى المهم بهدلتنى
قومتها.....بوستها بوسه جامده من بقها وخليت لسانى جوة بقها شويه لحد محسيت انها ضعفت... لحست ودانها .. وقلتلها بصوت واطى ... فين اوضه النوم
رحنا اوضه النوم؟؟؟ راحت قلعت هدومها كلها وشفتها وهى عريا نه خالص .. رميتها عالسرير.. ونمت فوقيها وكبست عليها اوى اوى وفضلت الحس فى وشها ورقبتها وهى تقول اه اهاهاها لالالا ميدو لالال وبعدين نزلت على بزازها وفضلت ارضع فيهم زى البيبى .. وافعص فيهم واعدى زبى بينهم وادعك زبرى فيهم اوىواى.. وبعدين نزلت على كسها وهى وفضلت ادلك البظر وادخل لسانى جواه وهى تقول اه اه..... وبعدن دخلت زبرى واول مدخلت حسيت بميه بتترش عليه اتاريها نزلت ظهرها وفضلت ادخله واهزه جوة كسههاو هى تقول اه اهاهاهاه ارحمنى انا مش ادك
وفضلت على كده لحد منزلت عشرة ف كسها اربع مرات... وبعدين قلبتها على بطنها وقعدت الحس ف خرم طيزها واحنسه راس زبرى لحد مراحت هيه ف عالم تانى.. وبعد بدات ادخله براحه اوى لحد مدخل كله جوة طيزها وفضلت انيكها من طبزها حوالى ساعه ونص نزلت العشرة جواها سبع مرات لحد متعبت رحت نايم على ظهرى واسريحت وهى قامت على ركطبها وقعدت تحسسلى على جسمى وتمض حلماتى وبعدبن راحت تمص زبرى وتلحس كل اللبن اللى كان عليه وهى بتدعك كسها... وبعدين لاقيتها قعدت بطيزها على رجليه ودخلت زبرى ف كسها وفضلت تتنطط وبزازها يتنططوا معاها لحد منزلت العشرة فيها... وبعدين خدنها ف حضنى ورحنا ف نوم عميق... استيقظت منه على المنبه بتاعى... قمتلاقيت نفسي ف غرفتى فالبيت وطبعا كان البوكسر بتاعى مبلول بالعشرة زى كل يوم بس المرة
دى كان زياده... واكتشفت اننى كنت احلم...جلست على سريرى استرجع لحظات الحلم الجميل ... واتمنى ان تسافر فعلا خالتى للمصيف

melkman
02-01-2013, 05:34 PM
/ امراه عاوزه تنياك او اى امراه جايه مصر ahmedsaied83 ياهو

ايام وبنعشها
02-01-2013, 08:05 PM
قصة حلوة جداااااااااا
تسسسسسسسسسسسلم ايدك على الجمال ده

العميــد
01-26-2016, 07:30 AM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

هههههههههههههههههههههههه كل حلم وانت طيب واتغطى كويس

شاطى العطش
01-26-2016, 11:06 AM
/>

Khaled gomaa
07-27-2018, 01:11 PM
احا دا الواحد بيجيب زوبرين وبيبقى قايم ركبه بتخبط في بعض
لا وكمان في الاخر حلم هههههههههههههههههههههههه

عاشق البنات الم
07-27-2018, 02:00 PM
حلللللللللللللللللللللللللوه

asaad zooro
07-27-2018, 06:30 PM
تسسسسسسسسسسسلم ايدك على الجمال ده

أخر قطار
07-27-2018, 08:47 PM
كان كله بينقل من بعضه

الحالم10
07-27-2018, 10:07 PM
ههههههههههههههحتسافر بس قول يارب

ملكة الاحساس
07-28-2018, 05:30 PM
قصة ممتعه
بس ان شاء **** تسافر وحلمك يتحقق

body11
07-29-2018, 08:17 PM
ههههههههههههههههه صباح الفل

livetoall
07-30-2018, 10:36 AM
يعنى انت تحلم وتتعبنا معاك ماشى ياعم
قصه جميله

Kikoman
07-31-2018, 03:53 AM
قصة جميلة تسلم ع القصة دي 👍👍



قصص سكس محارم سعودي طيز الامزوجه "تنيك" في مؤخرة زوجها قصص site:rusmillion.ruدي مع خواته: قصص سكس سعودية!!!! | /archive/index.php/t-234476.htmlقصص سكس ابي ينيك بنتهو نارررقصص ديوث امي منتديات سكس الارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس نيك العجوز الشقي من نسوانجي/archive/index.php/t-499456.htmlﺣﺒﻠﺖ ﺍﺧﺘﻰ ﻭﻧﻜﺖ ﺍﻣﻰ site:rusmillion.ruقصص سكس كتابه محارم عائلي خول وديوث حريم العيله قصص سكس جامده site:rusmillion.ruقصص سكس السواققصة أخي ناكني كزوجته/archive/index.php/t-361203.htmlقصص جنس في النقل قصص محارم سائقينقصص نيك مع اربعينيه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-591218.htmlقصص سكس مثيره للجماعقصص سكس شراميط الصعيد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-202456.html/archive/index.php/t-290722.html/archive/index.php/t-518009.html/archive/index.php/t-298638.html/archive/index.php/t-499536.html/archive/index.php/t-139132.html/archive/index.php/t-101002.html/archive/index.php/t-453873.htmlقصة سكس منيك سأخن يأأبي/archive/index.php/t-150026.html/archive/index.php/t-496976.htmlالانتقام قصص سكس site:rusmillion.ruقصص نيك يمنيه خيانهقصص لواط مساجقصتي مع نيك كس مسنة صاحبةالعملاجمل واطول قصص اغتصاب الطيز والنيك بعنفقصص نييكك. جماعي قذف حار قصه مكتوبه كامله/archive/index.php/t-290905.htmlقصص متسلسله جنس الدردشه/archive/index.php/t-304177.html/archive/index.php/t-192329.htmlقصص دياثه مدونات سكسقصه سكس الابن الديوث وامه site:rusmillion.ruقصص نيك قذ زبي في كسها الواسع/archive/index.php/t-225394.html/archive/index.php/t-291767.htmlقصص سكس اختي المراهقةقصص سكس شاب ينيك بنات عمه وامهمقصص سكس مع زميلاتي وجارتي/archive/index.php/t-13451.htmlقصص سكس محارم عاريةقصص سكس مصوره الاخت الكريمه الجميلة كامله/archive/index.php/t-291653.html/archive/index.php/t-206356.html/archive/index.php/t-539197.htmlقصص سكس محارم عمو اونكل/archive/index.php/t-305866.htmlقصص رجب سكسمسابقة تلفزيونية قصص محارم/archive/index.php/t-156722.html/archive/index.php/t-226408.htmlدلع زبكقصص محارم مع الجدالشقيقصص سكس في الشاطئ/archive/index.php/t-312271.htmlقصص بنات هتخلي كسك يولع site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-35771.htmlقصتي سكس تاهيجك/archive/index.php/t-287479.html/archive/index.php/t-146673.htmlقصص سكس مراتي متناكه site:rusmillion.ruقصص نكت امي ابي/archive/index.php/t-359064.html/archive/index.php/t-142480.html/archive/index.php/t-234049.htmlاتناك في المصيف قصصقصص تمص ذب ابن/archive/index.php/t-36197.htmlقصص سكس عربي كاس العالمقصص جنسية مثيرة عنيفه انا وجاري الفحل افشخني نيكني انا شرموطه/archive/index.php/t-532340.html/archive/index.php/t-553914.htmlقصص سكس الفضيحةقصص شراميط/archive/index.php/t-181289.htmlصور موسوعه صور محارمنا/archive/index.php/t-542249.htmlقصص سكس مصوره جديد منتدياتصور قفش بزاز امرآه وحاطط ايده علي كسها /archive/index.php/t-376761.html/archive/index.php/t-141687.htmlقصص سكس ام وبواب صور فتح طيز سالبقصص نيك ثبتني زوجي ليغتصبني صديقهقصص سكس وبوس اقدام النساءقصص جنس جماعي زوجتي تحب الجنس الجماعيتحميل قصص نيك مثيرة جد كلها اهات وتعب site:rusmillion.ruقصص سكس بنات مصرمع الاسود/archive/index.php/t-553468.html/archive/index.php/t-590828.html