علي السيد نودى
01-28-2019, 10:28 AM
صباح الخير أو مساء الخير ع حسب ما هتقرا القصة دي اللى هي عبارة عن فضفة مش قصة
ازيكم .. ؟ عاملين ايه !! لا بجد يارب تكونوا بخير و كويسين ...
اسمي علي ٢٣ سنه من الجيزة .. سالب هارد بنوتي .. وزني ١٠٢ .. و طولي ١٧٥ سم.
قمحي مش مشعر بالمعني الكبير ... و نوعا ما متعلم ...
تواصل خاص ع رقمي واتساب
01014959112
انهارده انا اتنقلت مأمورية تبع الشغل لمنطقة اسمها العمرية قبل محافظة اسكندرية ..
ومشكلة المأمورية دي انها مبيت خمس ايام و تجدد تانى ... و هكذا ...
مخنوقه ؟ اها جدا الصراحة .. ليه طيب ؟ مافيش سبب محدد ...
حاسة بعجز مابعرفش ايه سببه .. بس مبسوطه عشان ببات بره البيت ...
البيت وحشني ؟. لا لا مش اوووى ..
نفسي اعمل علاقه حالااااا ... نفسي ف راجل كبير فاهم و يقدر و اعمل معاه علاقه بكل الاوضاع .
نفسي أشبع من السكس و النيك و الجنس بشكل مفرط .. نفسي احس ان ف حد بيفترس جسمي..
و ينهش لحمي .. نفسي ابقى ف سجن و ليا سجان دكر واحد .. واحد بس ؟؟ تصدقوا معرفش انا عاوزة واحد ولا اكتر ..
اوقات بفكر ف الجماعي و بفكر اجرب اتنين رجالة فحول مع بعض عليا و انا لعبه ف أيديهم بروح هنا و هناك بأشارة منهم ..
اوقات بحب السيطرة و فرض الذات عليا و اوقات بحب الرومانسية و الدلع و الحب و المرقعة ..
انا بنام هنا ف الشغل ع سرير بدورين و كل تفكيري عن الوضع دا هو اللى بشوفو ف الافلام الاجنبيه الجنسية اللى بنشوفها و ان مستني حد
يجي بليل جنبي و ينام جنبي و يلمسنى و صوابعه الرجولية تزحف ع جلد جسمي .. مش معنى انى بحب السكس انى عاوزه اى علاقة عابرة لا برده انا بحب الاستقرار .. كان نفسي ارتبط و اكمل مع موجب واحد . لكن فشلت في دى زى ما فشلت انى ابقى ع الفطرة و احب البنات. ..
و غصب عنى بقيت بحب الرجاله الشهوانية اللى مابتحبش حاجه غير النييييك و الطيز الكبيرة ..
حاسة انى لبوة و شرموطة ف نفسي و ف نفس الوقت مش عاوزة اكون كده غير مع شخص واحد يملي حياتي كلها ...
عادي لما اكون شهوانية و عايزة ذئب مفترس معايا ع السرير بس مش متقبله اى ذئب تانى من القطيع غيرة ..
انا مش فاهمه نفسي اوووى يبقى هستني شريكي يفهمني ازاى .
بس متأكده انى لما هرجع من المأمورية دي هابقي ملهوفة ع علاقة هارد تحصل ..
عاوزة نفس راجل جنبي ع السرير و قلب ينبض و احس بيه وانا ف حضنه و هو بياكل جسمي و صوابعي بتعلم ع كل حته ف جسمي .. و كأني مستسلمة ليه و لشهواته لكن أنا ف حضنك عشان للاسف انا سر وجودي و بقائي مع الموجب الدكر و أني لازم ادوق شهوتك ..
رقمي الخاص تواصل واتساب
01014959112
ازيكم .. ؟ عاملين ايه !! لا بجد يارب تكونوا بخير و كويسين ...
اسمي علي ٢٣ سنه من الجيزة .. سالب هارد بنوتي .. وزني ١٠٢ .. و طولي ١٧٥ سم.
قمحي مش مشعر بالمعني الكبير ... و نوعا ما متعلم ...
تواصل خاص ع رقمي واتساب
01014959112
انهارده انا اتنقلت مأمورية تبع الشغل لمنطقة اسمها العمرية قبل محافظة اسكندرية ..
ومشكلة المأمورية دي انها مبيت خمس ايام و تجدد تانى ... و هكذا ...
مخنوقه ؟ اها جدا الصراحة .. ليه طيب ؟ مافيش سبب محدد ...
حاسة بعجز مابعرفش ايه سببه .. بس مبسوطه عشان ببات بره البيت ...
البيت وحشني ؟. لا لا مش اوووى ..
نفسي اعمل علاقه حالااااا ... نفسي ف راجل كبير فاهم و يقدر و اعمل معاه علاقه بكل الاوضاع .
نفسي أشبع من السكس و النيك و الجنس بشكل مفرط .. نفسي احس ان ف حد بيفترس جسمي..
و ينهش لحمي .. نفسي ابقى ف سجن و ليا سجان دكر واحد .. واحد بس ؟؟ تصدقوا معرفش انا عاوزة واحد ولا اكتر ..
اوقات بفكر ف الجماعي و بفكر اجرب اتنين رجالة فحول مع بعض عليا و انا لعبه ف أيديهم بروح هنا و هناك بأشارة منهم ..
اوقات بحب السيطرة و فرض الذات عليا و اوقات بحب الرومانسية و الدلع و الحب و المرقعة ..
انا بنام هنا ف الشغل ع سرير بدورين و كل تفكيري عن الوضع دا هو اللى بشوفو ف الافلام الاجنبيه الجنسية اللى بنشوفها و ان مستني حد
يجي بليل جنبي و ينام جنبي و يلمسنى و صوابعه الرجولية تزحف ع جلد جسمي .. مش معنى انى بحب السكس انى عاوزه اى علاقة عابرة لا برده انا بحب الاستقرار .. كان نفسي ارتبط و اكمل مع موجب واحد . لكن فشلت في دى زى ما فشلت انى ابقى ع الفطرة و احب البنات. ..
و غصب عنى بقيت بحب الرجاله الشهوانية اللى مابتحبش حاجه غير النييييك و الطيز الكبيرة ..
حاسة انى لبوة و شرموطة ف نفسي و ف نفس الوقت مش عاوزة اكون كده غير مع شخص واحد يملي حياتي كلها ...
عادي لما اكون شهوانية و عايزة ذئب مفترس معايا ع السرير بس مش متقبله اى ذئب تانى من القطيع غيرة ..
انا مش فاهمه نفسي اوووى يبقى هستني شريكي يفهمني ازاى .
بس متأكده انى لما هرجع من المأمورية دي هابقي ملهوفة ع علاقة هارد تحصل ..
عاوزة نفس راجل جنبي ع السرير و قلب ينبض و احس بيه وانا ف حضنه و هو بياكل جسمي و صوابعي بتعلم ع كل حته ف جسمي .. و كأني مستسلمة ليه و لشهواته لكن أنا ف حضنك عشان للاسف انا سر وجودي و بقائي مع الموجب الدكر و أني لازم ادوق شهوتك ..
رقمي الخاص تواصل واتساب
01014959112