راشق الزبر
03-02-2019, 03:50 PM
اولا اعرفكم بنفسي اسمي ميزو او معتز ٣٨ سنه مطلق و كنت عايش برا مصر ورجعت مدير بار في فندق مشهور في اسكندريه
القصه دي حصلت معايا في المنتدي دا بس كنت مسجل باسم تاني وغيرت الاسماء في القصه
نخش في الموضوع
بقرا مواضيع الاعضاء والطلبات والقصص لقيت واحد اسمه سامح كاتب انه سالب وعايز موجب وانا كنت اول مره بصراحه اكلم حد سالب بس انا علي اخري لاني مطلق ومحتاج اي حاجه طريه وخلاص المهم كلمته بعتلي اسكايب ضيفته واتكلمنا علي كل تفاصيل حياته وقالي انه بينيك اخته مع مراته علي سرير واحد وهما كمان بينيكوه بزب صناعي انا بقيت مستغرب ومش عارف ازاي بس قولت اشوف اخرته ايه
وصفلي مراته مروه الاول
جسم كيرفي نااار من اللي بعشقه وبيضه وبزازها كبيره ومدوره وكيز جامده جدااا اما وراني الصور ماصدقتش ان دي تبقي مرات دا..
وبعد كدا وصفلي أخته المطلقه سمر كيرفي بردو وطيز كبيره شويه بس سمرا او قمحي بس جسمها نااار بعد ماشوفت صورهم بقيت مش علي بعضي من الهيجان وزبري علي اخره
اتكلمنا كتير وقولتله جوزني اختك وانيكك انت وهيا ومراتك علي سرير واحد. قالي هفكر ويومين لقيته كلمني وعايزني التي اقابلهم في اسكندريه قولتله ينزل في الفندق اللي انا شغال فيه بس هو مايعرفش ..عشان نتعرف ونرتب الدنيا كان احنا ماتكلمناش قبل كدا ولا نعرف بعض عشان مايكونش فيه شك من ناحيه مراته واخته.
المهم طلب مني اني اسمح له ينيك اخته معايا بعد الجواز طبعا وافقت عشان انيك وخلاص مش مهم بقي اي تنازلات
رحت اسكندريه وقعدت في البار اللي اتفقنا عليه وهما وصلوا وهو وصفلي لبسهم ومكانهم وشوفتهم وهو عرفني المهم شوبه كدا نزلت لهم مشروبات علي حسابي وشاورت ليهم اني عازمهم هو قبل وقام ناحيتي وانا قابلته قالي شكرا بس مين حضرتك قولتله انا مدير المكان حصل زهول كدا بس انا سبقته وقولتله مش هتعرفني ببقيه الناس والا ايه..
قالي اكيد اتفضل رحت قعدت علي طرابيزتهم وهما لبسهم لوحده يهيج العصافير.. لبسهم مفتوح من الصدر مبين اغلب البزاز من غير الحلمات بس.. وتحت حاجه ميكر كدا فوق الفخد ملبن ابيض يتاكل اكل المهم دردشنا شويه وقولتلهم انا عازمكم عندي في الجناح بعد الديسكو عندي حاجات مستورده فودكا وتيكيلا ومارتيني وشيفاز ١٨ لو حد يعرفه..
هما شربوا وانا بدات الاحظ انهم تقلوا بدات اشغل مزيكا سلو وقولت لمروي اخته اسمحيلي بالرقصه دي بصتلي ووشها احمر بس انا مديت ايدي عشان امسك ايديها لقيتها قامت بالعافيه واتسندت عليا وانا بسندها مسكت بزها كاني بقومها بصت لي وهيا مش قادره تتكلم حطيت ايدي علي وسطها وبدأت ارقص انا وهيا واقرب منها من تحت حست بزبري قايم من البنطلون شويه شويه قربت من خدودها وهمست في ودنها انها اجمل بنت شوفتها في حياتى قالتلي انت شكلك من بتوع السمكه وديلها ومش سهل قولتلها صدقيني ابدا المهم بوستها من خدها قالتلي عايزه اقعد همست في ودنها بكلام مش مفهوم عشان تقولي مش فاهمه عشان اعيد البوسه تاني. وحصل قالتلي انا تعبت يلا نقعد قعدت لقيت اخوها ومراته شاربين كتير اوي.. سيبناهم ورحنا البلكونه حطيت ايدي علي طيزها واحنا ماشيين ورحت مبعبصها في خرم طيزها قالت ااااه حسيت اني هنزل من كتر المحنه والهيجان.. قالتلي انت سافل قولتها وانا هنيكك استغربت كدا ولقتني برفع هدومها في البلكونه وبعريها عشان ادخل ايدي احسس علي طيزها وكسها هيا بتقاوم بسيط وانا مش شاغل دماغي هنيكها يعني هنيكها المهم.. قالتلي لا وانا مش هينفع في البلكونه وحد يشوفها قولت يلا ندخل جوا عشان نبقي براحتنا.. دخلت اخدتها في حضني وقعدت جنبي نبوس بعض والعب لها في بزازها وامص فيهم والحسهم وارجع ابوس وارضع والحس وشويه شويه نزلت هدومها وهيا نزلت هدومي وقعدت الحس لها كسها واعضعض في زنبورها وشفاتير كسها وافتح كسها وادخل لساني جوا كسها وهيا ماكسه راسي مش عايزاني ابطل لحس في كسها. تقولي اااه الحس كمان يا حبيبي لحسك حلو اوي. اووووي كمان كمان اوعي تبطل لحس في كسي انا سخنت وقومت ادخل زبري في كسها قالتلي عايزه امصه الاول وانا علي اخري عايز انيك بقي قعدت مصت في زبري وتاخد البيوض في بقها وتلعب فيهم وتمص زبري وتبلعه كله في بقها لما جبتهم في بقها وهيا مش قادره تطلعه وانا علي اخري ... شويه ارتاحت وانا طلعت اشوف اللي برا دول بيعملوا ايه اتاري العرص هاج وخلي مراته تقلع... ودا بقي اللي هحكيه في الجزء الثاني والثالث والرابع لان فيه قصص مش قصه واحده..
منتظر التشجيع للاستمرار ،😍💐🌹
القصه دي حصلت معايا في المنتدي دا بس كنت مسجل باسم تاني وغيرت الاسماء في القصه
نخش في الموضوع
بقرا مواضيع الاعضاء والطلبات والقصص لقيت واحد اسمه سامح كاتب انه سالب وعايز موجب وانا كنت اول مره بصراحه اكلم حد سالب بس انا علي اخري لاني مطلق ومحتاج اي حاجه طريه وخلاص المهم كلمته بعتلي اسكايب ضيفته واتكلمنا علي كل تفاصيل حياته وقالي انه بينيك اخته مع مراته علي سرير واحد وهما كمان بينيكوه بزب صناعي انا بقيت مستغرب ومش عارف ازاي بس قولت اشوف اخرته ايه
وصفلي مراته مروه الاول
جسم كيرفي نااار من اللي بعشقه وبيضه وبزازها كبيره ومدوره وكيز جامده جدااا اما وراني الصور ماصدقتش ان دي تبقي مرات دا..
وبعد كدا وصفلي أخته المطلقه سمر كيرفي بردو وطيز كبيره شويه بس سمرا او قمحي بس جسمها نااار بعد ماشوفت صورهم بقيت مش علي بعضي من الهيجان وزبري علي اخره
اتكلمنا كتير وقولتله جوزني اختك وانيكك انت وهيا ومراتك علي سرير واحد. قالي هفكر ويومين لقيته كلمني وعايزني التي اقابلهم في اسكندريه قولتله ينزل في الفندق اللي انا شغال فيه بس هو مايعرفش ..عشان نتعرف ونرتب الدنيا كان احنا ماتكلمناش قبل كدا ولا نعرف بعض عشان مايكونش فيه شك من ناحيه مراته واخته.
المهم طلب مني اني اسمح له ينيك اخته معايا بعد الجواز طبعا وافقت عشان انيك وخلاص مش مهم بقي اي تنازلات
رحت اسكندريه وقعدت في البار اللي اتفقنا عليه وهما وصلوا وهو وصفلي لبسهم ومكانهم وشوفتهم وهو عرفني المهم شوبه كدا نزلت لهم مشروبات علي حسابي وشاورت ليهم اني عازمهم هو قبل وقام ناحيتي وانا قابلته قالي شكرا بس مين حضرتك قولتله انا مدير المكان حصل زهول كدا بس انا سبقته وقولتله مش هتعرفني ببقيه الناس والا ايه..
قالي اكيد اتفضل رحت قعدت علي طرابيزتهم وهما لبسهم لوحده يهيج العصافير.. لبسهم مفتوح من الصدر مبين اغلب البزاز من غير الحلمات بس.. وتحت حاجه ميكر كدا فوق الفخد ملبن ابيض يتاكل اكل المهم دردشنا شويه وقولتلهم انا عازمكم عندي في الجناح بعد الديسكو عندي حاجات مستورده فودكا وتيكيلا ومارتيني وشيفاز ١٨ لو حد يعرفه..
هما شربوا وانا بدات الاحظ انهم تقلوا بدات اشغل مزيكا سلو وقولت لمروي اخته اسمحيلي بالرقصه دي بصتلي ووشها احمر بس انا مديت ايدي عشان امسك ايديها لقيتها قامت بالعافيه واتسندت عليا وانا بسندها مسكت بزها كاني بقومها بصت لي وهيا مش قادره تتكلم حطيت ايدي علي وسطها وبدأت ارقص انا وهيا واقرب منها من تحت حست بزبري قايم من البنطلون شويه شويه قربت من خدودها وهمست في ودنها انها اجمل بنت شوفتها في حياتى قالتلي انت شكلك من بتوع السمكه وديلها ومش سهل قولتلها صدقيني ابدا المهم بوستها من خدها قالتلي عايزه اقعد همست في ودنها بكلام مش مفهوم عشان تقولي مش فاهمه عشان اعيد البوسه تاني. وحصل قالتلي انا تعبت يلا نقعد قعدت لقيت اخوها ومراته شاربين كتير اوي.. سيبناهم ورحنا البلكونه حطيت ايدي علي طيزها واحنا ماشيين ورحت مبعبصها في خرم طيزها قالت ااااه حسيت اني هنزل من كتر المحنه والهيجان.. قالتلي انت سافل قولتها وانا هنيكك استغربت كدا ولقتني برفع هدومها في البلكونه وبعريها عشان ادخل ايدي احسس علي طيزها وكسها هيا بتقاوم بسيط وانا مش شاغل دماغي هنيكها يعني هنيكها المهم.. قالتلي لا وانا مش هينفع في البلكونه وحد يشوفها قولت يلا ندخل جوا عشان نبقي براحتنا.. دخلت اخدتها في حضني وقعدت جنبي نبوس بعض والعب لها في بزازها وامص فيهم والحسهم وارجع ابوس وارضع والحس وشويه شويه نزلت هدومها وهيا نزلت هدومي وقعدت الحس لها كسها واعضعض في زنبورها وشفاتير كسها وافتح كسها وادخل لساني جوا كسها وهيا ماكسه راسي مش عايزاني ابطل لحس في كسها. تقولي اااه الحس كمان يا حبيبي لحسك حلو اوي. اووووي كمان كمان اوعي تبطل لحس في كسي انا سخنت وقومت ادخل زبري في كسها قالتلي عايزه امصه الاول وانا علي اخري عايز انيك بقي قعدت مصت في زبري وتاخد البيوض في بقها وتلعب فيهم وتمص زبري وتبلعه كله في بقها لما جبتهم في بقها وهيا مش قادره تطلعه وانا علي اخري ... شويه ارتاحت وانا طلعت اشوف اللي برا دول بيعملوا ايه اتاري العرص هاج وخلي مراته تقلع... ودا بقي اللي هحكيه في الجزء الثاني والثالث والرابع لان فيه قصص مش قصه واحده..
منتظر التشجيع للاستمرار ،😍💐🌹