النيك باحترام
07-26-2019, 07:20 AM
في البداية القصة حقيقية ١٠٠% بس ها احكي باسماء مستعارة.
اسمي مازن مستعار طبعا. عندي 25 سنة طولي حوالي 180 عريض زبري طوله 17 سم الحكاية حصلت و انا في اولي جامعة كنا شلة كبيرة في الجامعه من ضمن الشله دي واحده اسمها مي اسم مستعار و دي محور القصة دي كانت الفرسة بتاعت الشلة زي ما بيقولوا و كانت مخطوبة لواحد من الشلة بس كنت انا بوصلها و احنا مروحين بحكم قرب السكن بيني و بينها. و في يوم كنا مروحين و هي تعبانه و احنا راكبين الميكروباص لقيتها نامت على كتفي روحت ضمتها عليا من كتفها و فضلت نايمة كده لحد ما السواق اكل مطب صحاها من النوم بصيت لي و قالت لي انا اسفه كنت تعبانه شوية ضمتها و حطيت راسها على صدري و قولت لها ولا يهمك كملي نوم المهم وصلتها لاقرب نقطة لبيتها و مروح و انا في الطريق لقيتها بتتصل بيا و بتكلمني و تشتكي لي من خاطبها و بتقولي اول مرة احس مع حد بالامان زي النهارده و قعدت تشتكي من خاطيبها . عدي أسبوع من بعد الحوار دا و في يوم و انا بوصلها قالت لي تعالي عندنا البيت ارتاح شوية و روح انت بتتعب معايا كتير قولت لها ولا تعب ولا حاجة قالت لي لا ها تيجي والا ها ازعل قولتلها خلاص تعالي روحت معاها للبيت و طلعنا الشقة و دخلت مالقتش حد في الشقة فسألتها باستغراب اهلك فين قالت لي في مشوار و جايين ادخل اقعد دخلت قعدت لقيتها دخلت المطبخ جابت لي عصير و دخلت اوضتها و خرجت لي بهدوم بيتي خلصت كوباية العصير و قمت امشي قالت لي رايح فين قولت لها ماشي قالت لي لو اتحركت ها اصوت و الم عليك العمارة و اقول انك بتتهجم عليا وقفت ساكت كده مش عارف اعمل ايه قولتلها عايزة ايه لقيتها بتقرب مني و بتقولي بدلع شوية عايزاك قولت لها مينفعش لقتها عيطت و بتقولي انت مش قولت لي ان اي حاجة ها اطلبها ها تعملها لي قولت لها اه قالت لي طب انا بطلبك اهو عايزاك عايزه انتقم من خطيبي و اهانته ليا لقيتها قربت مني اكتر و ابتدت تبوس شفايفي و تمصهم و تدخل لسانها و انا بدأت اندمج معاها و روحت شيلتها و دخلت اوضيتها و نيمتها على السرير و قلعتها هدومها هي طولها متوسط و بزازها كبيرة و مشدوده و حلمتها غامقة طيزها مليانه و مرفوعة و طرية لونها قمحي المهم قلعتها و قلعت و نزلت امص بزازها و زبري واقف على اخره و بيحك في كسها مي كانت حلم عندي و بيتحقق كنت بتمناها بتمني امص بزازها بتمني الحس كسها و الحلم بقي حقيقة بمص بزازها و هي اااااااااه اححححححح عضيت حلمة بزها براحة لقيتها بتقول اوووووف ااااااه كمان نزلت الحس جسمها لحد ما وصلت عند كسها كان نضيف مافيش فيه شعرة قولت لها انتي عاملة حسابك قالت لي انا مراهني نفسي عليك النهارده نزلت الحس في كسها كان غرقان اول ما لساني لمس كسها لقيته بقي زي الحنفية من كتر افرازاته و هي تتأوه جامد بلحس كسها و ادعك في زنبورها و هي اااااااه كمااان اووووف مش قادرة اححححح لسانك مجنني فضلت الحس و ادخل لساني جوة كسها و هي تتلوى تحت مني لحد ما لقيتها بتقول اااااه اووووف هاجيب اهو هاجيب و راحت جابتهم و انا بامص كسها و شربت عسلها كله كملتلحس في كسها عشان اهيجها جامد تاني و روحت ادعك صباعي بكسها عشان ياخد مايته و ادخ صباعي في طيزها لقيتها هاجت تاني و انا بوسع طيزها و بلحس كسها قمت و عدلتها عشان تاخد وضعية الدوجي ستايل و جبت كريم و دهنت زبري و دهنت خرم طيزها و زبري واقف على اول خرم طيزها و بدخله لقيتها مسكت زبري و دخلته في كسها و رجعت بطيزها فبقي زبري كله جوا كسها هي قالت اااااااه جامدة و انا واقف مكاني مش بتحرك للحظات و انا بفكر البنت اتفتحت بسحب زبري لبرا مالقتش دم لقيتها بتبصلي و بتقولي متقلقش انا مفتوحة استغربت بس قولت اكمل نيك بعد ما سحبت زبري دخلته جامد للاخر لقيتها اااااااااااه ضربتها على طيزها لقيت كسها بيجيب ميا كتير فضلت انيك فيها و هي اااااه كمان اوووووف زبرك كبير احححححح و انا ادخل زبري و اخرجه بسرعه و هي ااااااه اااااه اااااااه كمان يا حبيبي اوووووف على زبرك فضلت انيكها لحد ما لقيتها بتقول ااااااه ها اجيبهم اووووف ها اجيبهم اهو خلاص قمت سرعت نيك على اخري لحد ما جبيتهم و كنت انا كمان حسيت اني على اخري خرجت زبري من كسها و نزلتهم على طيزها نزلت الحس كسها و اشرب عسلها خلصت و قولت لها مين بقا اللي فتحك قالت لي انا فتحت نفسي قولت لها يا مجنونة و الجواز قالت لي انها تعرف دكتورة بتعمل عمليات الترقيع دي خلصنا كلام و عملت معاها واحد تاني و روحت.
اتمني القصة تكون عجبتكم
اسمي مازن مستعار طبعا. عندي 25 سنة طولي حوالي 180 عريض زبري طوله 17 سم الحكاية حصلت و انا في اولي جامعة كنا شلة كبيرة في الجامعه من ضمن الشله دي واحده اسمها مي اسم مستعار و دي محور القصة دي كانت الفرسة بتاعت الشلة زي ما بيقولوا و كانت مخطوبة لواحد من الشلة بس كنت انا بوصلها و احنا مروحين بحكم قرب السكن بيني و بينها. و في يوم كنا مروحين و هي تعبانه و احنا راكبين الميكروباص لقيتها نامت على كتفي روحت ضمتها عليا من كتفها و فضلت نايمة كده لحد ما السواق اكل مطب صحاها من النوم بصيت لي و قالت لي انا اسفه كنت تعبانه شوية ضمتها و حطيت راسها على صدري و قولت لها ولا يهمك كملي نوم المهم وصلتها لاقرب نقطة لبيتها و مروح و انا في الطريق لقيتها بتتصل بيا و بتكلمني و تشتكي لي من خاطبها و بتقولي اول مرة احس مع حد بالامان زي النهارده و قعدت تشتكي من خاطيبها . عدي أسبوع من بعد الحوار دا و في يوم و انا بوصلها قالت لي تعالي عندنا البيت ارتاح شوية و روح انت بتتعب معايا كتير قولت لها ولا تعب ولا حاجة قالت لي لا ها تيجي والا ها ازعل قولتلها خلاص تعالي روحت معاها للبيت و طلعنا الشقة و دخلت مالقتش حد في الشقة فسألتها باستغراب اهلك فين قالت لي في مشوار و جايين ادخل اقعد دخلت قعدت لقيتها دخلت المطبخ جابت لي عصير و دخلت اوضتها و خرجت لي بهدوم بيتي خلصت كوباية العصير و قمت امشي قالت لي رايح فين قولت لها ماشي قالت لي لو اتحركت ها اصوت و الم عليك العمارة و اقول انك بتتهجم عليا وقفت ساكت كده مش عارف اعمل ايه قولتلها عايزة ايه لقيتها بتقرب مني و بتقولي بدلع شوية عايزاك قولت لها مينفعش لقتها عيطت و بتقولي انت مش قولت لي ان اي حاجة ها اطلبها ها تعملها لي قولت لها اه قالت لي طب انا بطلبك اهو عايزاك عايزه انتقم من خطيبي و اهانته ليا لقيتها قربت مني اكتر و ابتدت تبوس شفايفي و تمصهم و تدخل لسانها و انا بدأت اندمج معاها و روحت شيلتها و دخلت اوضيتها و نيمتها على السرير و قلعتها هدومها هي طولها متوسط و بزازها كبيرة و مشدوده و حلمتها غامقة طيزها مليانه و مرفوعة و طرية لونها قمحي المهم قلعتها و قلعت و نزلت امص بزازها و زبري واقف على اخره و بيحك في كسها مي كانت حلم عندي و بيتحقق كنت بتمناها بتمني امص بزازها بتمني الحس كسها و الحلم بقي حقيقة بمص بزازها و هي اااااااااه اححححححح عضيت حلمة بزها براحة لقيتها بتقول اوووووف ااااااه كمان نزلت الحس جسمها لحد ما وصلت عند كسها كان نضيف مافيش فيه شعرة قولت لها انتي عاملة حسابك قالت لي انا مراهني نفسي عليك النهارده نزلت الحس في كسها كان غرقان اول ما لساني لمس كسها لقيته بقي زي الحنفية من كتر افرازاته و هي تتأوه جامد بلحس كسها و ادعك في زنبورها و هي اااااااه كمااان اووووف مش قادرة اححححح لسانك مجنني فضلت الحس و ادخل لساني جوة كسها و هي تتلوى تحت مني لحد ما لقيتها بتقول اااااه اووووف هاجيب اهو هاجيب و راحت جابتهم و انا بامص كسها و شربت عسلها كله كملتلحس في كسها عشان اهيجها جامد تاني و روحت ادعك صباعي بكسها عشان ياخد مايته و ادخ صباعي في طيزها لقيتها هاجت تاني و انا بوسع طيزها و بلحس كسها قمت و عدلتها عشان تاخد وضعية الدوجي ستايل و جبت كريم و دهنت زبري و دهنت خرم طيزها و زبري واقف على اول خرم طيزها و بدخله لقيتها مسكت زبري و دخلته في كسها و رجعت بطيزها فبقي زبري كله جوا كسها هي قالت اااااااه جامدة و انا واقف مكاني مش بتحرك للحظات و انا بفكر البنت اتفتحت بسحب زبري لبرا مالقتش دم لقيتها بتبصلي و بتقولي متقلقش انا مفتوحة استغربت بس قولت اكمل نيك بعد ما سحبت زبري دخلته جامد للاخر لقيتها اااااااااااه ضربتها على طيزها لقيت كسها بيجيب ميا كتير فضلت انيك فيها و هي اااااه كمان اوووووف زبرك كبير احححححح و انا ادخل زبري و اخرجه بسرعه و هي ااااااه اااااه اااااااه كمان يا حبيبي اوووووف على زبرك فضلت انيكها لحد ما لقيتها بتقول ااااااه ها اجيبهم اووووف ها اجيبهم اهو خلاص قمت سرعت نيك على اخري لحد ما جبيتهم و كنت انا كمان حسيت اني على اخري خرجت زبري من كسها و نزلتهم على طيزها نزلت الحس كسها و اشرب عسلها خلصت و قولت لها مين بقا اللي فتحك قالت لي انا فتحت نفسي قولت لها يا مجنونة و الجواز قالت لي انها تعرف دكتورة بتعمل عمليات الترقيع دي خلصنا كلام و عملت معاها واحد تاني و روحت.
اتمني القصة تكون عجبتكم