دخول

عرض كامل الموضوع : سبب انحرافي


hamo roky
09-24-2019, 02:18 PM
الجزء الأول
بداية قصتي انا اسمي نرجس من قريه في الفلاحين عندي 24 سنه
اعرفكم في البداية علي شكلي وجسمي
انا بيضاء البشرة طويلة شعري اسود وزني تقريبا 75 كيلو
عيوني عسلي طيزي كبيره و مدوره وبزازي متوسطة حلماتي صغيره لونهم بني فاتح سوتي مدوره كسي منفوخ وبظري متوسط
كان عندي تلاته اخوات اتنين بنات
نبداء با شوقيه أو شوشو عندها 30سنه دى بقا كانت فأجره في لسانها و جسمها وكل حاجه طولها 170 سنتي وجسمها شبه جسم الفنانه رحاب الجمل جدا واللى ملفت فيها اوى بقا طيزها الكبيره اوي أظن أن طيزها تقفل شارع كامل جسمها بزازها متوسط وكانت لسه متجوزه من عبده بتاع الفرن وابن عمنا وعندها بنتين ايمان عندها 15سنه وحسنيه 9سنين
2"هياتم عندها 40 قصيرة بيضة قشطة بزازها كبيرة مدلدة شوية حلمة بني غامق طيزها كبيرة وكرش مغطي علي كسها بشوية عن باقي جسمها الابيض
فالمجمل جسمها شبه البطه ودي تعتبر اختي الكبيره متجوزه من عبدلله ابن جارنا عم سلامه البقاله ومسافر السعوديه عندها ولد في سن ايمان بت شوقيه
امي بقا الست حنان عندها 48سنه امى مش طويله اوى بيضه اطيازها مربربه
بيتهزوا وهيا ماشيه وعليها جوز بزاز يعنى تحت الكبيره اوى عصبيه اوي وشخصيتها قويه شويا محرومه من حاجتين خلفت الاولاد و من الجنس بقالها سنتين كل يوم في عارك مع ابويا الحاج عبد الهادي هو اسمو عبد الهادي وهو فعلا هادي
ابويا الحاج عبد الهادي عندو 50سنه فلاح عندنا حتة أرض ورثها عن جدي هو وعمتي فاطمه ابويا مرض السكر ياعيني كان واخد كل صحتو وده كان أكبر سباب في ضعف العلاقه بينو وبين امي
عمتي بقا فاطمه عندها 40سنه متوسطة الطول لابسها كله عبايات سودة ضيقة ترسم جسمها بزازها كبيرة ومشدودة اوى وبيتهزو زى الجيلى ورجليها مع كل حركة وهى ماشية تظهر وتهيج اي حد يشوفها برسمتها مليانة من عند فخادها ورجليها من تحت مطلقه ومتجوزه واحد أصغر منها دلوقتي بسبب ان هي مش يتخلف
معليش بقا المقدمه كانت طويله شويه دي الشخصيات او أبطالها
ابتدت الحكايه في ليله خميس البيت كله نام وقومت علي الساعه 2 دخلت الحمام وانا وفي الحمام خلصت وانا طلعه سمعت امي بتتعارك مع ابويا قربت ناحيت الباب الاوضه وسمعت اللي عمري ما اتوقع اسمعو
ماما : ايوة يا عبد الهادي لازم تعرف
ابويا "انتي عارفه من ساعة ما جالي المرض ومبقاش مخليني عارف انام معاكي وعلي ايدك لفينا علي كل الدكاترة عشان علاج ومنفعش ولا اي حاجه
امي" يعني افضل 2 سنين مش بمارس حقوقي كزوجة عشان حضرتك تعبان
ابويا "طيب ما لو في حل يا حبيبتي انا اعملو هعملو
امي" انا عارفه انك راجل جدع وارجل من ناس كتير وفي نظري ارجل واحد في الدنيا بس انا تعبت يا عبد الهادي
ابويا" انا كمان بحبك
امي"والحب ده هيريحني لما اكون تعبانه
ابويا " انا مش هقدر اظلمك معايا وعرضت عليكي الطلاق اكتر من مرة وانتي موافقتيش عشان كدة انا هديكي الحل ولازم توافقي عليه
امي" ايه هو
ابويا انا هخليكي تمارسي الجنس زي مانتي عايزة عشان تطفي شهوتك الي انا مش بقدر اطفيها
امي" ازاي؟!
ابويا" هجيبلك خياره امتعك بيها لحد ما نلاقي حل
امي" هو ده الحل يا عبد الهادي
ابويا "ده الحل الوحيد عشان نستمر سوا
امي" مفيش قدامك حل تاني
ابويا" لا
امي"طيب تصبح علي خير
اتحسبت لحد باب اوضتي ودخلت اوضتي وقالت في نفسي لدرجه دي امي تعبانه مكنتش فاهمه حاجه نمت وصحيت الصبح روقت البيت وروحت السوق جابت الاكل رجعت لقيت امي اعقده مع ام محمود جارتنا سلمت عليهم ودخلت المطبخ وشويه وقف علي جنب اسم بيقولو اي
امي" ان عبد الهادي مشطب وبقالى كتير متناكتش وكمان موضوع الخيار ده مش عارفه اقولو عليه اي
ام محمود" ما تسمعي كلامي ياحنان
اني"مينفعش يا ام محمود علي الاخر الزمن اتناك من راجل تاني
ام محمود" ده الوله هيموت عليكي ده كان عاوز باجي يطلب ايد نرجس عشان يقرب منك
امي" لا مينفعش لا يا ام محمود
ام محمود"يا وليه افهمي
امي" خلاص قولت قوليلي الوليه ام منه فين مجتش معاكي ليه
ام محمود" هههههههه ام منه **** يسهل ليه من ساعة ما جوزها مات وهي شغله عند الدكتور محمد في الصيدليه
امي"صيدليه صيدلية اي يا وليه انتي هي أم منه بتعرف تقراء من أمته
ام محمود "لا ما الموضوع مش محتاج تقراء
امي" امال اي
ام محمود "محتاج ليونه يا وليه ههههههههه
انا بسمع كده وقالت لازم اقول ل ابويا ميخليش الوليه اللي اسمها ام محمود ولا ام منه دول يعقدو مع امي تاني بس الغريبه معرفش ده قدر لتغير ولا صدفه اليوم ده كنت مستنايا ابويا بس ابويا ابن عمو اللي في القاهره تعب وارح علي المستشفي واطر يروح ليه واتصل علينا وقالنا وسافر وتاني يوم حصل اللي غير حياتنا كلنا 180 درجه صحيت الصبح لاقيت امي بتقولي اختك شوقيه عايزكي تعدي عليها انهارده عشان تروحي تجيبي معاها حاجات قالتلها ماشي وفعلا اليوم عدها عادي فطرنا الصبح ونزلت جبت الاكل من السوق ورجعت روحت علي بيت شوقيه وصدفه حصلت هنا اختي شوقيه كانت عاوزه اكل من السوق عشان هي وخده دور برد جامد اخدت منها الفلوس ورحت السوق اشتري الحاجه ل شوقيه دخلت السوق وبدأت اشتري ببص يميني عادي بعد ما اشتريت لاقيت امي وأم محمود رايحين ناحية محل عم سلامه عم سلامه ده عندو 40سنه كان راجل وسيم دايما بيضحك
و تقريبا هو مش فلاح من ساعه ما بدأت افهم وانا عارفه ان عم سلامه بتاع نسوان وماشيه مش حلو و الكل الراجل بتعامله بشكل مش كويس هو عندو محل في البيت فى السوق و سمعت ان معظم الستات في القريه عندنا بيقول عليه صعيدي رغم ان لونه الاسمر بيخلى الناس تفتكره من الصعيد نرجع المهم امي وأم محمود وصلو عند المحل فضلو يتفرجو من بره نسيت اقولكم ان هو بيبع عبايات ولبس حريمي فضلت ام محمود تبص يمين وشمال بعدين زقت امي دخلت المحل وفضلت هي بره وبعدين شويه ودخلت هي كمان انا مكنتش عارفه اسمع ولا اشوف اللي بيحصل بس اللي استغربته أن هو نزل نص الباب بعد شويه عشان الناس تعرف ان هو مش موجود عده ساعه انا استغربت روحت وخده نفسي ورحت علي بيت شوقيه واديتلها الاكل وقالتلها انا لازم ارجع البيت عشان ابوكي كلمني وقالي انو ناسه ياخد هدوم معاها عاوزني احضرها عشان في واحد مسافر القاهرة هيعدي ياخدها معرفش ليه كان عندي احساس ان شوقيه عارفه حاجه بس كنت بكداب نفسي اخدت بعضي ورجعت البيت وشويه لقيت امي دخله و بعد دقيقه لقيت امي شكلها مش علي بعضها متبهدله وشعرها منكوش كان فيها حاجه غلط اول ما شافتنى لقيتها بتقولى ايه دا هوا انتي هنا
انا "اه رجعت هو انتي كونتي فين
امي" اصل نجلاء والبت شيماء كان يشترو هدوم وكدا عشان فرح خالتك بطه بعد شهر
انا"يعني انتي لسه جايه من
بره
امي" لا انا كنت في البيت عندهم انا حته كنت سايبه الباب مفتوح بس هتلاقي الهوا قفله
انا "ماشي طيب
سابتني ودخلت خدت دش وطلعت نمت فى اوضه وصحيت علي قبل المغرب بساعه لقيت ام محمود جاي بتخبط علينا فتحت ليها لاقيتها بتسألني امك فين يابت يانرجس قولتلها جوا اهي
موجوده في الاوضه دخلت ام محمود دخلت لقيت امي طلعه من الاوضه و لابسه قميص نوم طويل ودي كان أول مره اشوفها كده لاقيتها ام محمود بتقولها اي الحلوه دي يا حنان
امي "تعالي يا وليه الاوضه نتكلم جوا وانتي قولتلها انا رايحه عند البت نجلاء أعقد معاها شويه قالتلي ماشي بس متغبيش ماشي قالتلها ماشي هما دخلو الاوضه سبتهم دخلو روحت رجعت تاني عند باب الاوضه سمعت امي بتقول ل ام محمود خدى راحتك ولو عاوزه تقلعى اقلعى
أن محمود" لأ لحسن جوزك ييجى مره واحده
امي" لا متخافيش هو بايت بره عشان مسافر القاهره عند ناس قرايبنا هناك خدى راحتك ع الاخر وانا هدخل اخد دش وارجع
جريت انا علي اوضتي وامي طلعت ودخلت الحمام وانا بقيت علي أخري عايزه اعارف هيقوله اي شويه وطلعت امي قالعه قميص النوم اللى كنت لبساها و لابسه بس اندر وبرا وراحت دخلت الاوضه روحت بسرعه علي الباب لاقيت ام محمود عريانه ملط انا اتخضيت ازاي ام محمود تقلع وتقعد كده ام محمود دي عندها 45سنه ابنها محمود متجوز منه بت ام منه جارتنا جوزها ميت من زمان جسمها ابيض ملامح وشها من الفلاحين اللي وشهم بينور شعرها ناعم اسود طويل شفايفي كبيره و منفوخه
اما عن جسمها رهيب طويله صدرها كبير حلمتها ورديه كبيره حلو ليه سوه شكلها مغري
اما طيزها كبيره وبارزه صدرها وطيزها
وقمت قاعده امي وهى بتقولها مالك يا مره انتي ما صدقتي ولا ايه انتى قالعه كده ليه قالتلى بصى على بلاطه انا عاوزكي تقوليلي اي اللي حصل مع سلامه
امي"ههههههه ليه يأمره مالك
أم محمود" اه يا حنان انتو قولتلي امشي وانا مشيت
امي "ليه كونتي عاوزه تتفرجي
ام محمود" ياريت
امي"بصي يا ستي هحكيلك بس عشان انتي سر وغطاء علي بعضنا
امي" اول مادخل عليا كان على اخره . لقيته بيقلع هدومه و هو لسه على الباب . قولتله يهدى شوية في ثوانى لقيته ملط قدامى قرب عليا و بدأ يحسس على جسمى من فوق الجلابيه قلعتها و قلعنى هو الاندر و البرا و نزل بلسانه يلحس جسمى كله . بعدها سابنى و راح جاب مرتبه و فرشها على الأرض وقف فوق المرتبه و قالى امصله نزلت امصله لاقيته بيقولي وهو بيقولى انا كنت حاسس انك عاوزه تتناكى يا لبوه
امي"اااااااه اوي هموت وإتناك
اممممم زبك حلو اوى وكبير وفعلا كان كبير وناشف مقدرتش اقفل ايديا عليه وروحت لاحسه راس زبره بلسانى وانا بقوله حلو اوى وابتديت امص راس زبره الكبير واطلع واللحسه كله بلسانى وادخل نصه فى بوقى امص فيه وانا بدعكه بأيديا وهو بيقولى اااااااااه مصة كمان يا لبوه مصيه عشان افشخك كويس وانا روحت مطلعه زبره من بوقى ونزلت بلسانى اللحس بضانه واخد كل بيضه فى بوقى امصها وهو بيقولى وانزل اللحس بضانه وزبره وارجع تانى امصه وكنت هايجه على الاخر وهو بيقولى جوازك مش مكيفك رحت موطيه وانا مالط وجسمي كلو قدامو ببوس في زبره مش بس ببوس ده انا حسيت بفرح من اني ببوس وبلحس وبمص فيه وبعد شويه رحت فاتحه كوسي وقولتلو ارحمني بقي ونكني نيك الشرموطه الهايجه بتعتك لقيت بصالي وبيقولي وجوزك مش بينيكك قولتلو انت جوزي من انهارده قالي انتي جامده يا متناكه من زمان نفسي فيكي قالتله اي حاجه انتا عايزه اعملها بس يلا ارجوك بقي وفعلا بدا يدخلو في كس براحه اووووي ويطلعو خالص ويدخلو للاخر براحه اوووي جنني اوووي اووووي وفضلت اصوت واقول يا ناس اول مره اتنك في حياتي بصلي وقالي مبسوطه قولتلو مش بس مبسوطه ده انا هموت من الفرحه ارجوك مش تسبني قالي مش هسيبك خالص خالص انا عايز اتمتع بيكي ده انا هخليكي شرموطه بصيت ليه وقولتلو خليني شرموطه بس معاك افضل معاك لقيت سرع في النيك وقالي هاجيبهم قولتلو في كسي عايز احس بلبنك جبهم في كسي ولبست وقومت لبست الجلابيه ورجعت علي البيت
امي "بصراحه انا هايجه اوى ونفسى فى اى حاجه تطفى ناري
ام محمود وهي بتلعب في كسها قالتلها ومين سمعك انا عايزه حد يفشخ كسي نصين ما تاجي يا وليه نشوف لينا اتنين نعيش حياتنا معاهم
امي كمان بدأت تحسس علي كسها ياريت
ام محمود" بقولك اي ينفع تخرجي دلوقتي
امي"اشمعنا
ام محمود "هتتناك يا مره
امي" ههههههههه مالك يا مره مش عارفه تمسكي نفسك
ام محمود "بقولك اي عارفه سيد بتاع المستودع الأنابيب
امي" اه عارفه مالو
ام محمود "ده هيموت عليا انا هروح ليه دلوقتي يفشخني
امي" يأمره يا وسخه بس
ام محمود" انا هطلع كده وقامت من علي السرير عريان ولسه فتحت الباب انا جريت علي اوضتي
لقيت ام محمود طلعه عريانه من الاوضه وامي بتجري وراها وبتقولها استني يا مره يا وسخه انتي هنتفضح البت نرجس زمانها جايه
روحت انا شهوتي الصراحه غلبتني روحت متصله علي امي في ساعتها قالتلها انا هبات عند نجلاء امي قالتلي ماشي يا نرجس
امي"يا بت المحظوظه ياوليه
ام محمود" ليه هتجيبي حد تاني يكفينا
اني"ههههه لا يا مره دي نرجس هتبات عند نجلاء انهارده
ام محمود" طيب بصي هروح بسرعه اجيب الوله واجاي
امي شهوتها هي كمان غلابتها قالتلها ماشي يا وسخه هتوديني في داهيه
ام محمود "متخافيش انا هروح البيت عندو اجيبو وأجاي بسرعه امي هزت رأسها يا الموافقه قامت ام محمود لابسة الجلابيه بسرعه وراحت للدكتور محمد وامي دخلت الحمام اخدت دش وعملت سويت لجسمها ونتفت الشعر
ابتديت احطت وروج احمرفاقع
مكياج صارخ لبست اندر صغير بقا ماسك علي فلقتين طيزها اللي زاد بروزها وبان حجمها الكبير و قميص نوم لونه احمر ستان قصير فوق الركبه شفاف مبين جسمي من تحتيه
وماسك علي صدري الكبير اللي باين نصه منه
وسيبت شعري خالص واعاقدة مستنايه أم محمود عده ساعه وأم محمود رجعه والزعل باين علي وشها أن مات ليه حد
امي " اي يا وليه مالك عامله ليه كده واتاخرتي ليه
ام محمود" مليش الفقر فقر
امي"هههههه ليه اي اللي حصل
ام محمود" الوله سيد روحت ليه في الاوضه بتاعتو ملاقتش حد فضلت وقفه بعيد ابص يمكن يطلع حد ياجي لحد ما اتخنقت وانا خلاص نفسي اتسدت انا هروح البيت اتخمد
امي"يا وليه اهمدي وباتي معايا انهارده أبت نرجس عند نجلاء
ام محمود" لا انا مروحه البيت وراحت فتحه الباب وماشة دخلت امي اوضتها تجيب الموبايل ترن عليا عشان تقولي تعالي عشان هي مش بتحب تبات لوحدها
روحت طلعت انا من البيت لاقيت امي بترن عليا وبتقولي بت انرجس انتي لازم تباتي عند نجلاء قالتلها لا عادي قالتلي طيب خلاص تعالي عشان خالتك ام محمود روحت قالتله ماشي
روحت وقفت شويه ودخلت لاقيت امي حطه العشاء اعقدنا ناكل بس امي كانت زعلانه اوي وبتتكلام بعافيه سبتها ودخلت اوضتي غيرت هدومي وطلعت اعقدة علي السرير شويه وبعد شويه لاقيت نفسي روحت في النوم صحيت واستغربة ان امي مصحتنيش زي كل يوم قومت علي الساعه 10اعقدة علي السرير شويه وبعدين قومت ادور في البيت وابص علي امي بس مكنتش موجوده طلعت من البيت روحت عند جارتنا ام نجلاء ملاقتش امي عندهم رجعت علي بيتنا مفيش 5 دقايق ولاقيت ابويا بيتصل بيسالني علي امي قالتله عند ام نجلاء وتليفونها فاصل شاحن قالي طيب انا بعرفكم اني هعقد يومين عشان ابن عمي تعبان شويه ومفيش حد مع عياله قالتله ماشي لابسة جلابيتي وطلعت ادور عليه لاقيت البت فردوس ودي كل البلد عارفه ان هي شمال وشغاله غلط لاقيتها بتنادي عليا وبتقولي فردوس دي نقول حكايتها الأول فردوس عندها 20 سنه طويله مليانه عندها اجناب و بزازها كبار وطيزها كبيره جدا ممكن تقعد عليها من كبرها اللي نعرفو أن اخوها حسين هو اللي ناكها زمان ودي هنبقا هنحكيها بعدين المهم بصيت يمين وشمال وقالتلها انتي بتكلمني انا قالتلي اه انتي خدي أبت انرجس هو في حد غيرك اسمو نرجس اروح امك قالتلها عاوزه اي قالتلي خدي وشدتني ودخلتني بيتها لاقيت سلامه اللي ام محمود اخدت امي ليه قبل كده لاقيته بيقولي بت انرجس قالتله اي قالي بصي اكسمك انا نفسي اجرب انيك بنت بنوت والصراحه مفيش جسم بت في البلد عجبني زيك روحت شتمتو وجاي اطلع من البيت لاقيت فردوس بتمسكني من أيدي وبتقولي بص يا كسمك قالتلها سيبني امشي بدل ما اصوت وافضحكم راح سلامه قالها سيباها يا فردوس هي ومزاجها بقا قالتله استنا بس هقولها كلمتين بصي يا نرجس امك دلوقتي مع دكتور أيمن بتاع الصيدليه بتتناك في المخزن بصي ده فيديو ل امك مع المعلم سلامه وهي بتفشخ رجلها عشان تتناك بصي بقا امك هتبقا أشهر مني في البلد هتلم فلوس يامه لما انزل الفيديو بتاعها روحت رجعه ووقعت علي الكرسي لاقيت سلامه بيضحك وبيقولي مالك يا نرجس راحت فردوس قالتله معليش اتصدمت شويه اقدمك 5 دقايق تفكري وانتي حره بعد كده فضلت اعقده بعيط وعماله الطم علي وشي وقالهم طيب اطلبو اي حاجه انا كده هتفضح ومش هتجوز راحت فردوس قالتلي واللي اتجوزه اخدو اي راح سلامه قالي بصي انا الدكتور أيمن بيعمل عمليات ترجعي بت وانا هخليه يعملها ليكي علي حسابك راحت فردوس قالتله لا و**** طيب معملهش ليا ليه راح قالها انتي قلبي يا فردوس وراح ضربها علي طيزها وانا فضلت واعقده ساكته شويه لاقيت سلامه بيقولي ها يلا ولا اي فضلت ساكته لاقيت فردوس بتقوله ياعم احنا ننزل الفيديو وخلاص قام خدني من أيدي ودخلنا اوضه وأول ما دخلنا الاوضه راح قالي تعالى فى حضنى شوايه احسن بزازك وحضنك شكلهم جامدين وراح حضني وانا ساكته راح قالي تعرفي يا بت يا نرجس انا تعبانه قوووووى وراح وقالي تعالى افردى جسمك على السرير ده وسبيلى نفسك وان امتعك وافرفشك اول مرة انيك بت وراح شدني من الجلابيه قالتله اةةةةةةةةوناوى على ايه قالي ناوى اقلعك الجلابيه قالتله لالالالا قالي اطمني مش هتحس بحاجه وراح مقلعني و انا كنت لبسه قميص نوم بس مكنتش لبسه سنتيان راح قالي اخربيت جسمك جامد افردى جسمك وخلينى اقلعك وهبقا رمنسى معاكى والصراحه انا كان باين عليا الرفض بس من جوايا تعبانه اوي راح قالي نامي على ضهرك وارفعى رجليكى روحت نايمه على ضهرى وارفع رجليا راح حط رجلي على كتفه وراح بل زبره اللي كان صغير بس تخين وقالي ده على شان يسهل الدخول وفضل يفرش في كسي وانا ااااااااة لا ونبي بلاش انتا ناوى تموتني ولا ايه راح قالي لا ما تقلقيش قالي استني عشان متتوجعيش نزل وفتح رجليا وبدأ في لحس كسى شوايه بلسانه وانا عماله اهو اهو اهو اووووف وهو يقولي كسك حلو اوي أبت احله من كس امك حلو قووووووووى وسخن وهو بيمشى لسانه على كسى وزنبوارى وانا عماله اقول اووووووووووووح اةةةةةةةةةة ولاقيت نفسي بقوله كمان كمان دلع كسى بلسانك وواة اووووة كمان كمان راح قالي ايو طلعي الشرموطه اللي جواكي وراح طلع بلسانه علي سورتي وبعدها على بززاى وفضل يراضع في كل بز شويه وانا مبقاتش اقدره اووووووووووف لسانك بيلف حوالين حلمتى كمان كمان راح قالي اي انتي هايجه اوي ليه كده روحت قالتله ااااه انا هايجه قوى يلا نكنى جامد اووووووووووف راح بعبصنى جامد في كسي روحت قالتله كسي بياكلنى قوووى احححححححححححح انتا عملت اي فيه قالي انتي شكلك تعبانه قووووووووووووى طيب ريحنى بقا وانا هريحك وكل ده هو بيرضع في بزازي وصوبعه في كسي وانا هاتها بقت عاليه اووووووووووف راح قام من علي بزازي وفتح رجلي تاني وراح حطط زبره علي كسي إبداء يدخل راسه براااااحه وحرك زبره براحه لحد ما حسيت ان روحي راحت مني قالتله اةةةةةة زبك تخينه راح مطلع زبره من كسي والدم عليه راح مسك جلابيتي ومسح الدم من عليه وانا كسي بداء بتفتح ويقفل جاااامد راحل مدخل زبره كله مره واحده قالتله اووووووف دخله براااااااااااااااااااااااااحه وواحدة واحدة اوووووووووووة ااااااااة قالي اصبر شوايه يا متناكه هتاخدي بعد كده علي النيك والشرمطه وفضل يدخل زبره ويطلعو جامد قالتله كفايه اححححححح اةاةاةا
راح ضربني بقلم وقالي اصبر يا متناكه احنا لسه عملنا حاجه فصل يرزع في كسي جامد وانا بخربش في ضهره لحد ما ا تعود على زبره راح قالي ااااااوف علي كسك قشطه يابت إبداء يهز نفسه برااااااحه اااااااااااااوح ويخرجه شوايه وفرشنى ويدخله تاني وانا هاتي ماليه الاوضه اوووووووووووووووووووووووف قووووووووووووووى اةاةاةاةاةا كمان كمان فرش كسى كله وهدى ناااااري اوووووووووووووووووووووف اوووووح ارجع دخله تانى فى كسب اووووووووووف اووووووووووووووووح خليك كدة عايزك تقطع كسي راح رزع زبره مره واحده فى كسى اوووح اةاةاةاةاةاةااةا لالالالالالالالالالاااى يا ابن الكلب دخلته جامد ليه كده راح ضربني بقلم وقالي مين ابن الكلب يا متناكه انتي وامك الشرموطه ده امك واخواتك بتتناكو با الإيجار وانا مش قدره اةاةاةا فضل يضربني علي بزازي و يخرجه ويدخلو وراح جايبهم علي بطني و اقالي مبسوطه يا شرموطه كدة قالتله خلاص فتحتنى قالي اه عشان تبقي زي المتناكه امك والمتناكين اخواتك انتى بقيتى متناكه ومفتواحه يا بنت المتناكه وكل النيكه متصورة ومتسجله وكله برضاكى ومزاجكك فاهمه وبعد كده لما اطلبك تجيلي عشان مفضحكيش في البلد كلها روحت معيطه ولطمه علي وشي راح قام فتح الباب وكانت صدمه ليا لاقيت ام منه وقفه مع فردوس وبيضحكه
انتظرو الجزء الثاني بعد ما اعرف رايكم في أول جزء

Hematology 012
09-24-2019, 02:44 PM
قصة رووعه يا محمد كملها

bigteto
09-24-2019, 03:04 PM
روووووووووووووووعة

قارىء
09-24-2019, 05:34 PM
أقولك رأيي بما إنك طلبت، نصيحة لك أتمنى تقبلها بصدر رحب اللي يحب يطرح نفسه ككاتب قصص لازم أولاً يكون يعرف اللغة اللي بيكتب بها أنا في الحقيقة لم أقرأ ما كتبت كاملاً لكن اخطاؤك الإملائية كثيرة وده صفة غالبة تقريباً عند كتير من اللي بيكتبوا في المنتدى حديثاً فمش هنبالغ في نقضها أما بالنسبة للموضوع فلا يمكن أن يكون الأب50 سنة والأم 48 سنة وبنتهم الكبرى40 سنة ولا يمكن أن تكون الابنة الثانية 30 سنة وابنتها ( الحفيدة) 15 سنة كما أنه في المجتمع الريفي اللغة تختلف كثيراً عن الحضر وخصوصاً إن أبطالك من كبار السن بعض الشيء من الاخر يعني مش هيقولوا برا وأندر زي ما أنت كاتب بيقولوا مسميات أخرى.. عموماً نصيحة لك راجع ما تكتب كثيراً ولو بتحب الكتابة والأدب تعلم كتابة اللغة صحيحاً .
تقبل تحياتي

الاير النشيط
09-25-2019, 06:20 AM
حلوة لكن أعمار الشخصيات فيها خطأ واضح،بانتظار باقي الاجزاء

عاشق البزاز1
09-28-2019, 02:43 PM
امك عندها 48 سنه و ابوك عنده 50 سنه و اختك الكبيره عندها 40 سنه يعني امك متجوزه و هي عندها 8 سنين و ابوك كان عند10 سنين ده غير9 شهور الحمل مش حسبنهم طب ازاي يا جدع ...................
ده انا لو كنت ناقد في المنتدي مفيش فصة ههتنشر بالفشر ده هههههههههههه



قصص بوس وعض أطياز محارم/archive/index.php/t-387374.htmlعايذ قصه سكس جديده/archive/index.php/t-333030.html/archive/index.php/f-77-p-14.html/archive/index.php/t-425754.html/archive/index.php/t-181472.html/archive/index.php/t-385190.html/archive/index.php/t-396451.html/archive/index.php/t-360688.html/archive/index.php/t-200249.html/archive/index.php/t-213628.html/archive/index.php/t-225394.html/archive/index.php/t-453597.html/archive/index.php/t-137497.html/archive/index.php/t-62599.html/archive/index.php/t-294235.html/archive/index.php/t-105227.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ruقصة قاعد انيك اختي/archive/index.php/t-176632.html/archive/index.php/t-57689.htmlقصص سكس نيك في الشارعسيدة في الستين من العمر تنتاك كانها بنت عشرينبمتعة وشهوة قصص نيك/archive/index.php/t-528240.html/archive/index.php/t-560851.html/archive/index.php/t-324847.htmlقصص سكس توحه المربربه /archive/index.php/t-51503.html/archive/index.php/t-498504.html/archive/index.php/t-36117.htmlقصص نيك المكوه بدأ مفعول البيره عليها /archive/index.php/t-49040.htmlقصص سكس بعص اخوهاقصة أدخل لسانه في كسيقطع خرم طيزي وخلاني بنوتي /archive/index.php/t-17282.htmlقصص نيك امراه في الخمسين.البومات صور نودز سمسم/archive/index.php/t-452870.html/archive/index.php/t-176469.html/archive/index.php/t-26638.html/archive/index.php/t-468457.htmlقصص محارم امي الممحونةقصص سكس أفأرق صور/archive/index.php/t-6458.html/archive/index.php/t-200020.html/archive/index.php/t-510706.htmlقصص سكس شرمقصص نيكتهيج الزبقصص سكس مكتملة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-124157.htmlنيك اكساس مشعره سكس محارم 2018/archive/index.php/t-193775.html/archive/index.php/t-193439.htmlسكس اه اي طيز مديره سهام في البحر نسوانجيمواقف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-562625.htmlسكس مترجم نساء تحب نيك من الخلف granyقصص جنسية متسلسلة اقارب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-329327.html/archive/index.php/t-115822.htmlقصص محارم رامي و نسرين/archive/index.php/t-430184.html/archive/index.php/t-291173.html/archive/index.php/t-222461.htmlقصص نيك امراه في الخمسين. site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-453597.htmlقصة جاب ضهرو بطيزي/archive/index.php/t-123193.html/archive/index.php/t-352889.html/archive/index.php/t-107010.html/archive/index.php/t-486130.htmlقصص سكس نيك سعودي سعوديات نار نسوانجي site:rusmillion.ruصور دياثة عربيماما المنقبة طلعت بتتناك قصصقصص نيك القصيصة المسيحية site:rusmillion.ruقصص محارم عشق الابن وامةافلام سكس مغربية/archive/index.php/f-5-p-9.htmlقصص نيك مع ارملهنيك.سكس.جنسي.مره.خرصه