Medo Pepsi
06-16-2014, 09:29 PM
العيله طلعت شمال 3
اخر الجزء الي فات لما نكت خالتي وقالتلي علي موضوع عم عاطف وكدا وانا اتنرفزت ان في حد مالك الجسم دا
ومخليها ماشيه علي عجين متلخبطوش وبتسمع كلامي روحت لعم فكري بتاع الحشيش الي كان في الجزء الاول
الي كان بينيك مرات خالي روحتله قلتله اني عاوز منه خدمه وكدا قلتله علي الي فيها قالي انت عيله شمال اصلا
بس عشان انت جدع هسعدك احنا هنستني عاطف دا اما الدنيا تليل نخش عليه ونخوفه ونعرف بيعمل ايه وهخليك
تعمل الي انت عاوزه المهم[MedoPepsi]
روحنا بعربيته بعيد شويه عن محل عاطف شويه ولاقيت مرات خالي داخله المحل
عم فكري اتجنن وكدا قال لا احنا كدا لزمن نعرف مرات خالي خرجت من المحل بعدها بساعه عرفت انها كانت
بتتناك استنينا لحد الساعه واحده بليل جه بيقفل النور اول اما قفل النور قبل ماينزل باب المحل كان عم فكري
دخل عليه بفرد روسي وانا كان معايا فرد خرطوش ومطوه دخلنا عليه قفلت المحل علينا وطلعنا الدور التاني
بتاع المحل لاقينا سرير وكدا عم فكري عمال يضربه بالاقلام وهو يقولو فيه ايه يقولو هتعرف في ايه كان في المحل
5000 جنيه خدتهم قاله انت مالك بمني ورحمه قاله مني مين ورحمه مين قام ضربه براس الفرد علي دماغه
قاله بيجو يشحنو مني قاله كسمك بيشحنو في ساعه ليه بيشحنو لبن وضربو بلقلم قمت فردت عليه المطوه
وشكه في جنبه قلتله مني قالتلي علي كل حاجه انت لزمن تعرفني انت بتعمل كدا مع مين تاني
ومين الي معرفك السكه ديه وايه الي خلاك تمشيهم في حاجه زي كدا عرفني ان الموضوع عجبه
وانه مشغل مراته في كدا لقيت[MedoPepsi]
عنده كومبيتر ببص لاقيت شويه فيديوهات فتحت فديو من الفديوهات
لقيت واحد شكله غريب قاعد علي السرير عمال يلعب في زوبره وفي طيز دخله تقعد جمبه علي
السرير الوش مش باين والصوت مش غريب لما بصيت اوي اتصدمت كانت نوره عمتي كانت منقبه
كان شكلها حلو شبه شيري عادل وصدرها كان كبير اوي بس شكله حلو ومغري كانت طويله
شويه وطيزها كانت بنت متناكه كان عندها 38 سنه جوزها شغال في شركه بترول اسمه عم ناصر وكان عندها
ابنها محمود كان 9 سنين قمت طلعت الفلاشه وخدت عليها كل الافلام ومسحتها من عنده
وقلتله لو فيديو من دول[MedoPepsi]
شوفتو مع اي حد او قربت لاي حد من قريبي اني هنيكه او هموته
وان كل جمعه هعدي عليه اخد منه 2000 جنيه وافق وهو خايف سبناه انا وعم فكري خرجنا
من المحل ركبنا العربيه عم فكري بيقولي هتروح فين قولتله هروح البيت قالي ماشي وصلني
جيت طالع البيت خالتي قبلتني وانا طالع بتقولي رايح فين قلتله طالع بصتلي اوي كدا وقالتلي
انت زعلان من الي حصل ضحكت وقولتلها الي مزعلني انك بتبصي لبرا وبتعملي حجات
غريبه ومش بتتعمل وازاي تسمحي لنفسك واحد بيتناك زي عاطف دا يكلمك في حاجه زي كدا
قامت قيلالي انت رايح تنام قلتله لا هطلع لعمتي عشان عاوزها ضحكت وقلتلي هتنكها قلتلها ايه
هي كمان بتتناك حست انها خبطتت وقالتلي لا انا بهزر اصل انت زوبرك ميتقاومش فحتي لو
مش بتتناك هتتناك منك سبتها وطلعت خبطت علي الباب ردت نوره عمتي قولتلها انا ميدو
فتحت الباب كانت لابسه[MedoPepsi]
جلابيه بيتي ديقه عليها وجايه برموده كدا وكان باين انها مش لابسه
برا كان صدرها طري وفاكك كدا وحملتها واقف وطيزها كانت قفله علي الجلابيه شكلها كانت
بتمارس العاده السريه دخلت قعدت قالتلي اخيرا سالت عليا قلتلها هعمل اي مع ان المفروض
الكبير هو الي بيسال بس اديها جت مني قعدنا نتكلم شويه قلتلها انا عاوز اقعد علي الكومبيتر
حست اني هعرف حاجه عشان كلهم عارفين اني بقعد علي النت وكدا وقالتلي بايز
قالتلها بجد طيب اوعي اصلحهولك سبتني ادخل قعدت علي الكموبيتر لاقيته فتح علطول
قلتله ماهو مش بايز قالت يبقي خايف منك قلتله طب ممكن تعمليلي قهوه قالتلي ماشي
خرجت وانا ببص لاقيت في مواقع سكس بيدخل عليها ولاقيتها مشتركه في موقع الويب كام
وليها ياهو بصيت في رسايلو لاقيت شتايم وبتتمنيك مع الرجاله عملت عبيط اول اما جابت القهوه وجت
كنت فاتح الفيس قلتله علي فكره ياعمتي عم ناصر شكله تعبان بتقولي ليه قلتله في مواقع وحشه
متسجله علي الجهاز ضحكت ضحكه شرمطه جامده [MedoPepsi]
اوي بتقولي مواقع وحشه يعني انت عمرك
مدخلت علي المواقع الوحشه ديه قلتلها لا قامت حطه ايدها علي زوبري كدا بهزار تقرصني منه
وبتقولي يا خول انت هتصيع علي عمتك بس فضلت مسكاه بتاع دقيقه كدا وانا ببصلها بقولها
ماهو مش ممكن يكون ابنك اكيد عم ناصر يانتي قامت بصالي بتقولي لا انا اصل عمك ناصر
خلاص تعب وبقي بيتعب بقاله الزاي بتقولي مبقاش يعمل حاجه بقلها خالص قالتلي اه قلتلها
طب ممكن اتفرج علي فيلم قلتلي اتفرج انا هطلع اتفرج علي التلفزيون قلتلها متيجي تتفرجي
معايا قالتلي لا بعد اما تخلص ناديلي وانا هبقي اجي اقعد علي الجهاز المهم مجاش في بالي
غير الفلاشه طلع الفيلم بتاعها كان اول فيلم حطيته علي الجهاز خمس دقايق بالظبط
شغلت الفديو وسبته شغال علي الجهاز وقلتلها تعالي ياعمتي ضحكت ضحكه الشرمطه تاني
وقالتلي انت شكلك تعبان زي عمك ناصر[MedoPepsi]
انت لحقت عملت حاجه ياواد قلتلها
لا مش بحب اعمل الحاجه ديه الا مع حد قامت بصالي وضحكت وقالتلي عايز تنيكني مثلا
قلتلها لا مينفعش خشي اقعدي اتفجري المهم دخلت القوضه وكانت بتكملني وهي جوا
وفجاءه سكتت كدا وانا كنت في الصاله ومولع سجاره خرجت بتقولي انت جبت الفديو دا منين
بقولها يعني مش همك حاجه غير منين قامت بصالي وعينها دمعت قلتلها متخافيش الفديو مكنش
غير مع المعرص الي اسمه عاطف وانا ضربته وخدت منه كل الفديوهات ومسحته من عندو
ومش هيقدر يكلم اي حد من[MedoPepsi]
البيت دا تاني قالتلي بجد قلتلها مالك فرحانه كدا ليه دا علي
اساس انه كان غزبك علي حاجه بصت كدا بس وشها كان فرحان لانه شكله كان بيذلها
بالفديو قلتلي وا[MedoPepsالفديو انت شوفتو ولا شفت وشي بس قلتلها الفديو انا شفته 18 مره
قلتلي ليه عجبتك قلتلها انتي تعجبي المخصي قلتلي طب اطلب منك طلب قلتلها ايه
قامت قيلاللي ممكن محدش يعرف موضوع الفديو دا قلتلها بس بشرط قالتلي عارفاه
وقامت قالعه الجلابيه وبان جسمها قدامي يادين امي فاجره اوووووووي جسم
فاجر[MedoPepsi] اوي بزاز وطيز وسوه متناسق كدا حاجه بنت متناكه ببصلها قلتلها لا بس
انا مش عايز انيكك قالتلي اومال ايه وقعدت جمبي علي الكنبه وهي عريانه قلتلها تقوليلي
مين كمان معاكو في الموضوع دا قالتلي انا وخالتك مني ومرات خالك رحمه وبنتها الكبيره
بصتلها اوي كدا وقمت حاطط ايدي علي كسها لاقيتها بتبوسني وبتحرك جسمها مع حركه ايدي
ال[MedoPepsi]
ي علي صدرها وكسها وبتوحوح كدا وهي بتوبسني طلعت زبري وبتمص فيه وانا مش قادر
عماله تمص فيه وجسمها قشطه قمت شايلها وقعدتها علي الارض قلعت التشيرت ونمت فوقيها
عمال امص شفه شفه ليها وبعد كدا نزلت علي بزازها مص ولحس ونزلت الحسلها في كسها وهي
تمسك في شعري مش قادره تقولي دخله انا تعبت مسكت زبري دخلته لاقيته دخل بسهوله بس وجعها
[MedoPepsi]
قعت انيك فيها وهي مش قادره وتصوت بصوت جامد اههههه مش قادره نيكني بتحب كسي
هات بوسه مص بزازي اهه انت جامد اوي وانا كلامها مهيجني اووي قلتلي اوعي ونام علي ضهرك
نامت فوقي حطت ايدها فوق راسي ودخلت زبري في طيزها وعماله تهبد جامد اوووووي
حسيت بوجع ابن متناكه حسيت ان زبري هيتكسر منها ومش قادر وهي عماله تطلع بطيزها وتقوم
رزعاها لحد اما حسيت اني هنزل نزلت علي صدرها وانا بنزل كدا الباب خبط بتقول مين وهي تحتي
كانت خالتي مني قالتلي قوم البس بسرعه ضحكت وقلتلها قوومي افتحي الباب قلتلي انت عايز تنكها
ولاعايز[MedoPepsi]
تفضحني ضربتها علي طيزها وقلتلها قومي افتحي الباب قامت فتحت الباب دخلت خالتي مني
بطيزها السمرا بتقولي مش بقولك انك شكلك طالع تنيك عمتي نوره بصتلي كدا وحست اني كنت
مرتب لكل دا وقالت انتو كنتو عملين خطه قولتلها خطه ايه ياشرموطه منك ليها يابتوع عاطف
تعالي يامني جت لقت زبري عليه لبن نزلت مص في اللبن قلتله اقعدي علي زبري
قعدت [MedoPepsi]
وقعدت تبوس فيها وعمتي مش قادره عماله تبص بس انا جسم عمتي كان مستفزني اوي
كان جامد نيك فبقولها تعالي بتقولي اجي فين قلتلها نام براسك تحت بضاني وكس مني
نزلت قعدت تلحس بلسانها كس مني فجاءه لاقيت خالتي مني ساحت وقامت من علي زبري
وقعدت تبوس في عمتي نوره فجاءه لاقيتهم عملين يبوسو في بعض ويبعبصو بعض بسخونيه
فجاءه لاقيت وش كل واحده عند كس التانيه وبيلحسو لبعض قمت روحت قعدت في نوره
بطيزها البيضه وبحك زبري في خرمها فجاءه لاقيت بتمد ايدها علي زبري تدخله جواها
دخل بسهوله برضو عرفت انها كانت بتتناك من جميع الجهات بصراحه الجسم دا لو حد
نام معاه ميستحملش يعوز ينيكو في كل حتي قعدت انيك فيها من ورا ادخله واطلعو
وه[MedoPepsi]
ي مش فارق معاها زبري دا بالمره مش حسه بيه حتي مندمجه جامد مع كس مني
عوزت انزل قمت جي مدخل زبري في كس نوره ونزلت جواها واللبن نزل في بوق مني
قامت بتقولي [MedoPepsi]
انت بتستعبط انا كدا احمل ومحملش مني بتقولها متقلقيش انا مصتلك كل اللبن
عملت زعلان وقلتلها انتي بتزعقيلي ينعل دين الي يخاف عليكو ويحاول يحميكو وقمت لابس
ونازل روحت عند خالي كانت حسناء في بيتها واسماء وسمير كانو نايمين كانت مرات خالي
الي صاحيه وكان شكلها لسه جايه من مشوار بقولها انتي كنتي في حتي ولا ايه بتقولي كنت
عند فكري بصتلها وقولتلها وموضوع فكري دا بقاله قد ايه قالتلي 3 اربع سنين كدا قلتلها اه
لاقيت في صوت في [MedoPepsi]
المطبخ بقولها مين الي في المطبخ بتقولي شيماء الي هي بتمارس
سحاق مع حسناء بنت خالي عرفت وكدا سلمت عليها خرجت كانت بقميص النوم سهرانه
مع ولاد خالي عشان جوزها مسافر وهتبات[MedoPepsi]
معاهم ومرات خالي خرجت وجت خرجت
كان جسم ابن متناكه قعدت جمبي وكان جسمها لازق فيا وقلتلها انا هبات عندكو النهارده
عشان متخانق معاهم في البيت قلتلي ماشي خش في اوضه النوم بتعتي وانا هنام انا وشيماء [MedoPepsi]
في اوضه حسناء عرفت انهم هينكو بعض قلتلها بس قبل متنامي ابقي تعالي اقعدي في
الاوضه عشان في موضوع عاوزك فيه وممكن يطول بتقولي موضوع ايه قمت قايل موضوع
شخصي وعائلي بخصوص عمتي نوره عشان اتخنقت معاها عايز اتكلم معاكي
عايز تعرف ايه الي حصل بعد كدا قول تقيمك للقصه
قول رايك في الجزئين الجزء الرابع كمان شويه علي 3 الفجر
[MedoPepsi]
[email protected]
ميلي لاي مطلقه او محرومه من الجنس ونفسها
تتكلم مع حد بس للجادين انا فاتح من بعد الساعه 12 كل يوم للصبح
بس ببقي اوف لاين
اخر الجزء الي فات لما نكت خالتي وقالتلي علي موضوع عم عاطف وكدا وانا اتنرفزت ان في حد مالك الجسم دا
ومخليها ماشيه علي عجين متلخبطوش وبتسمع كلامي روحت لعم فكري بتاع الحشيش الي كان في الجزء الاول
الي كان بينيك مرات خالي روحتله قلتله اني عاوز منه خدمه وكدا قلتله علي الي فيها قالي انت عيله شمال اصلا
بس عشان انت جدع هسعدك احنا هنستني عاطف دا اما الدنيا تليل نخش عليه ونخوفه ونعرف بيعمل ايه وهخليك
تعمل الي انت عاوزه المهم[MedoPepsi]
روحنا بعربيته بعيد شويه عن محل عاطف شويه ولاقيت مرات خالي داخله المحل
عم فكري اتجنن وكدا قال لا احنا كدا لزمن نعرف مرات خالي خرجت من المحل بعدها بساعه عرفت انها كانت
بتتناك استنينا لحد الساعه واحده بليل جه بيقفل النور اول اما قفل النور قبل ماينزل باب المحل كان عم فكري
دخل عليه بفرد روسي وانا كان معايا فرد خرطوش ومطوه دخلنا عليه قفلت المحل علينا وطلعنا الدور التاني
بتاع المحل لاقينا سرير وكدا عم فكري عمال يضربه بالاقلام وهو يقولو فيه ايه يقولو هتعرف في ايه كان في المحل
5000 جنيه خدتهم قاله انت مالك بمني ورحمه قاله مني مين ورحمه مين قام ضربه براس الفرد علي دماغه
قاله بيجو يشحنو مني قاله كسمك بيشحنو في ساعه ليه بيشحنو لبن وضربو بلقلم قمت فردت عليه المطوه
وشكه في جنبه قلتله مني قالتلي علي كل حاجه انت لزمن تعرفني انت بتعمل كدا مع مين تاني
ومين الي معرفك السكه ديه وايه الي خلاك تمشيهم في حاجه زي كدا عرفني ان الموضوع عجبه
وانه مشغل مراته في كدا لقيت[MedoPepsi]
عنده كومبيتر ببص لاقيت شويه فيديوهات فتحت فديو من الفديوهات
لقيت واحد شكله غريب قاعد علي السرير عمال يلعب في زوبره وفي طيز دخله تقعد جمبه علي
السرير الوش مش باين والصوت مش غريب لما بصيت اوي اتصدمت كانت نوره عمتي كانت منقبه
كان شكلها حلو شبه شيري عادل وصدرها كان كبير اوي بس شكله حلو ومغري كانت طويله
شويه وطيزها كانت بنت متناكه كان عندها 38 سنه جوزها شغال في شركه بترول اسمه عم ناصر وكان عندها
ابنها محمود كان 9 سنين قمت طلعت الفلاشه وخدت عليها كل الافلام ومسحتها من عنده
وقلتله لو فيديو من دول[MedoPepsi]
شوفتو مع اي حد او قربت لاي حد من قريبي اني هنيكه او هموته
وان كل جمعه هعدي عليه اخد منه 2000 جنيه وافق وهو خايف سبناه انا وعم فكري خرجنا
من المحل ركبنا العربيه عم فكري بيقولي هتروح فين قولتله هروح البيت قالي ماشي وصلني
جيت طالع البيت خالتي قبلتني وانا طالع بتقولي رايح فين قلتله طالع بصتلي اوي كدا وقالتلي
انت زعلان من الي حصل ضحكت وقولتلها الي مزعلني انك بتبصي لبرا وبتعملي حجات
غريبه ومش بتتعمل وازاي تسمحي لنفسك واحد بيتناك زي عاطف دا يكلمك في حاجه زي كدا
قامت قيلالي انت رايح تنام قلتله لا هطلع لعمتي عشان عاوزها ضحكت وقلتلي هتنكها قلتلها ايه
هي كمان بتتناك حست انها خبطتت وقالتلي لا انا بهزر اصل انت زوبرك ميتقاومش فحتي لو
مش بتتناك هتتناك منك سبتها وطلعت خبطت علي الباب ردت نوره عمتي قولتلها انا ميدو
فتحت الباب كانت لابسه[MedoPepsi]
جلابيه بيتي ديقه عليها وجايه برموده كدا وكان باين انها مش لابسه
برا كان صدرها طري وفاكك كدا وحملتها واقف وطيزها كانت قفله علي الجلابيه شكلها كانت
بتمارس العاده السريه دخلت قعدت قالتلي اخيرا سالت عليا قلتلها هعمل اي مع ان المفروض
الكبير هو الي بيسال بس اديها جت مني قعدنا نتكلم شويه قلتلها انا عاوز اقعد علي الكومبيتر
حست اني هعرف حاجه عشان كلهم عارفين اني بقعد علي النت وكدا وقالتلي بايز
قالتلها بجد طيب اوعي اصلحهولك سبتني ادخل قعدت علي الكموبيتر لاقيته فتح علطول
قلتله ماهو مش بايز قالت يبقي خايف منك قلتله طب ممكن تعمليلي قهوه قالتلي ماشي
خرجت وانا ببص لاقيت في مواقع سكس بيدخل عليها ولاقيتها مشتركه في موقع الويب كام
وليها ياهو بصيت في رسايلو لاقيت شتايم وبتتمنيك مع الرجاله عملت عبيط اول اما جابت القهوه وجت
كنت فاتح الفيس قلتله علي فكره ياعمتي عم ناصر شكله تعبان بتقولي ليه قلتله في مواقع وحشه
متسجله علي الجهاز ضحكت ضحكه شرمطه جامده [MedoPepsi]
اوي بتقولي مواقع وحشه يعني انت عمرك
مدخلت علي المواقع الوحشه ديه قلتلها لا قامت حطه ايدها علي زوبري كدا بهزار تقرصني منه
وبتقولي يا خول انت هتصيع علي عمتك بس فضلت مسكاه بتاع دقيقه كدا وانا ببصلها بقولها
ماهو مش ممكن يكون ابنك اكيد عم ناصر يانتي قامت بصالي بتقولي لا انا اصل عمك ناصر
خلاص تعب وبقي بيتعب بقاله الزاي بتقولي مبقاش يعمل حاجه بقلها خالص قالتلي اه قلتلها
طب ممكن اتفرج علي فيلم قلتلي اتفرج انا هطلع اتفرج علي التلفزيون قلتلها متيجي تتفرجي
معايا قالتلي لا بعد اما تخلص ناديلي وانا هبقي اجي اقعد علي الجهاز المهم مجاش في بالي
غير الفلاشه طلع الفيلم بتاعها كان اول فيلم حطيته علي الجهاز خمس دقايق بالظبط
شغلت الفديو وسبته شغال علي الجهاز وقلتلها تعالي ياعمتي ضحكت ضحكه الشرمطه تاني
وقالتلي انت شكلك تعبان زي عمك ناصر[MedoPepsi]
انت لحقت عملت حاجه ياواد قلتلها
لا مش بحب اعمل الحاجه ديه الا مع حد قامت بصالي وضحكت وقالتلي عايز تنيكني مثلا
قلتلها لا مينفعش خشي اقعدي اتفجري المهم دخلت القوضه وكانت بتكملني وهي جوا
وفجاءه سكتت كدا وانا كنت في الصاله ومولع سجاره خرجت بتقولي انت جبت الفديو دا منين
بقولها يعني مش همك حاجه غير منين قامت بصالي وعينها دمعت قلتلها متخافيش الفديو مكنش
غير مع المعرص الي اسمه عاطف وانا ضربته وخدت منه كل الفديوهات ومسحته من عندو
ومش هيقدر يكلم اي حد من[MedoPepsi]
البيت دا تاني قالتلي بجد قلتلها مالك فرحانه كدا ليه دا علي
اساس انه كان غزبك علي حاجه بصت كدا بس وشها كان فرحان لانه شكله كان بيذلها
بالفديو قلتلي وا[MedoPepsالفديو انت شوفتو ولا شفت وشي بس قلتلها الفديو انا شفته 18 مره
قلتلي ليه عجبتك قلتلها انتي تعجبي المخصي قلتلي طب اطلب منك طلب قلتلها ايه
قامت قيلاللي ممكن محدش يعرف موضوع الفديو دا قلتلها بس بشرط قالتلي عارفاه
وقامت قالعه الجلابيه وبان جسمها قدامي يادين امي فاجره اوووووووي جسم
فاجر[MedoPepsi] اوي بزاز وطيز وسوه متناسق كدا حاجه بنت متناكه ببصلها قلتلها لا بس
انا مش عايز انيكك قالتلي اومال ايه وقعدت جمبي علي الكنبه وهي عريانه قلتلها تقوليلي
مين كمان معاكو في الموضوع دا قالتلي انا وخالتك مني ومرات خالك رحمه وبنتها الكبيره
بصتلها اوي كدا وقمت حاطط ايدي علي كسها لاقيتها بتبوسني وبتحرك جسمها مع حركه ايدي
ال[MedoPepsi]
ي علي صدرها وكسها وبتوحوح كدا وهي بتوبسني طلعت زبري وبتمص فيه وانا مش قادر
عماله تمص فيه وجسمها قشطه قمت شايلها وقعدتها علي الارض قلعت التشيرت ونمت فوقيها
عمال امص شفه شفه ليها وبعد كدا نزلت علي بزازها مص ولحس ونزلت الحسلها في كسها وهي
تمسك في شعري مش قادره تقولي دخله انا تعبت مسكت زبري دخلته لاقيته دخل بسهوله بس وجعها
[MedoPepsi]
قعت انيك فيها وهي مش قادره وتصوت بصوت جامد اههههه مش قادره نيكني بتحب كسي
هات بوسه مص بزازي اهه انت جامد اوي وانا كلامها مهيجني اووي قلتلي اوعي ونام علي ضهرك
نامت فوقي حطت ايدها فوق راسي ودخلت زبري في طيزها وعماله تهبد جامد اوووووي
حسيت بوجع ابن متناكه حسيت ان زبري هيتكسر منها ومش قادر وهي عماله تطلع بطيزها وتقوم
رزعاها لحد اما حسيت اني هنزل نزلت علي صدرها وانا بنزل كدا الباب خبط بتقول مين وهي تحتي
كانت خالتي مني قالتلي قوم البس بسرعه ضحكت وقلتلها قوومي افتحي الباب قلتلي انت عايز تنكها
ولاعايز[MedoPepsi]
تفضحني ضربتها علي طيزها وقلتلها قومي افتحي الباب قامت فتحت الباب دخلت خالتي مني
بطيزها السمرا بتقولي مش بقولك انك شكلك طالع تنيك عمتي نوره بصتلي كدا وحست اني كنت
مرتب لكل دا وقالت انتو كنتو عملين خطه قولتلها خطه ايه ياشرموطه منك ليها يابتوع عاطف
تعالي يامني جت لقت زبري عليه لبن نزلت مص في اللبن قلتله اقعدي علي زبري
قعدت [MedoPepsi]
وقعدت تبوس فيها وعمتي مش قادره عماله تبص بس انا جسم عمتي كان مستفزني اوي
كان جامد نيك فبقولها تعالي بتقولي اجي فين قلتلها نام براسك تحت بضاني وكس مني
نزلت قعدت تلحس بلسانها كس مني فجاءه لاقيت خالتي مني ساحت وقامت من علي زبري
وقعدت تبوس في عمتي نوره فجاءه لاقيتهم عملين يبوسو في بعض ويبعبصو بعض بسخونيه
فجاءه لاقيت وش كل واحده عند كس التانيه وبيلحسو لبعض قمت روحت قعدت في نوره
بطيزها البيضه وبحك زبري في خرمها فجاءه لاقيت بتمد ايدها علي زبري تدخله جواها
دخل بسهوله برضو عرفت انها كانت بتتناك من جميع الجهات بصراحه الجسم دا لو حد
نام معاه ميستحملش يعوز ينيكو في كل حتي قعدت انيك فيها من ورا ادخله واطلعو
وه[MedoPepsi]
ي مش فارق معاها زبري دا بالمره مش حسه بيه حتي مندمجه جامد مع كس مني
عوزت انزل قمت جي مدخل زبري في كس نوره ونزلت جواها واللبن نزل في بوق مني
قامت بتقولي [MedoPepsi]
انت بتستعبط انا كدا احمل ومحملش مني بتقولها متقلقيش انا مصتلك كل اللبن
عملت زعلان وقلتلها انتي بتزعقيلي ينعل دين الي يخاف عليكو ويحاول يحميكو وقمت لابس
ونازل روحت عند خالي كانت حسناء في بيتها واسماء وسمير كانو نايمين كانت مرات خالي
الي صاحيه وكان شكلها لسه جايه من مشوار بقولها انتي كنتي في حتي ولا ايه بتقولي كنت
عند فكري بصتلها وقولتلها وموضوع فكري دا بقاله قد ايه قالتلي 3 اربع سنين كدا قلتلها اه
لاقيت في صوت في [MedoPepsi]
المطبخ بقولها مين الي في المطبخ بتقولي شيماء الي هي بتمارس
سحاق مع حسناء بنت خالي عرفت وكدا سلمت عليها خرجت كانت بقميص النوم سهرانه
مع ولاد خالي عشان جوزها مسافر وهتبات[MedoPepsi]
معاهم ومرات خالي خرجت وجت خرجت
كان جسم ابن متناكه قعدت جمبي وكان جسمها لازق فيا وقلتلها انا هبات عندكو النهارده
عشان متخانق معاهم في البيت قلتلي ماشي خش في اوضه النوم بتعتي وانا هنام انا وشيماء [MedoPepsi]
في اوضه حسناء عرفت انهم هينكو بعض قلتلها بس قبل متنامي ابقي تعالي اقعدي في
الاوضه عشان في موضوع عاوزك فيه وممكن يطول بتقولي موضوع ايه قمت قايل موضوع
شخصي وعائلي بخصوص عمتي نوره عشان اتخنقت معاها عايز اتكلم معاكي
عايز تعرف ايه الي حصل بعد كدا قول تقيمك للقصه
قول رايك في الجزئين الجزء الرابع كمان شويه علي 3 الفجر
[MedoPepsi]
[email protected]
ميلي لاي مطلقه او محرومه من الجنس ونفسها
تتكلم مع حد بس للجادين انا فاتح من بعد الساعه 12 كل يوم للصبح
بس ببقي اوف لاين