العابث الاول
02-08-2018, 09:49 AM
هاي اولا حابب اعتذر لجميع الأعضاء على تكرار الموضوعين إلى فاتوا واوعدكم اني قصة لليوم هتعجبكم ولا هتكون مكرره لأنها قصتي الحقيقيه وكيف تحاولت من هادي إلى هدير زوجت ابن عمي وأصبحت لبوة عاشقه لزبره
انا اسمي هادي 20سنه وابن عمي سامي 17 سنه انا طولي 160 وزني 70 جسمي حلو مع الرغم اني ولد لكن جسمي أنثى فا انا طيزي ملفوفة ومدوره زي ما تقول شرموطه بتتناك من مده و عندي صدري كبير شويه بترضع منه وطبعا قضيب يبلغ طوله عند الانتصاب 5سم بينما امتلك شعر طويل يصل إلى كتفي لونه بني ولديا عينان خضر
وابن عمي كان فتى نحيف ضعيف البنيان لكن كان أمور ولديه قضيب يبلغ طوله عند الارتخاء15سم
بدأت قصتي عندما كنت في ال17 من عمري كان ابن عمي في 14 وبظروف شغل والدي والدتي فكنت اذهب للنوم والعيش في بيت عمي الذي توفي عند بلوغي سن 16 وعمي كان لديه ثلاث اولا سامي و ياسر و شاكر كان ياسر وشاكر توأمان عمر كلا منهما 3 سنين فكنت انام انا وسامي في سرير وزوجت عمي في الغرفة الأخرى مع ياسر وشاكر وبدأت قصتي حين استيقظت في يوما عندما كنت انام عند زوجت عمي بعد وفاته لاجد أن ابن عمي ممسك بي من الخلف وعم يدلك قضيبه بين فلقتي طيزي.....
انتظروني في الجزء الثاني
الجزء الثاني
طبعا انا اتفاجات بس كنت ممحون علي الاخر لدرجة اني فضلت كده وهو بيحك فيا وانا مستمتعه لكن عامل حالي نايم لحد ما كنت هتفضح عملت حالي صحيت هو بعد بسرعه انا دخلت الحمام وظليت هناك كتير حتي اضمن انه ينام وفي نفس الوقت كنت بفرك في خرمي مع دعك في زبي حتي انزلت مني ماء ساخن مصفر واستغربت لانه المفروض يكون ابيض ولزج ولكن خرجت واستكملت نومي
وفي اليوم التالي استقيظت وكنت متهيجا قليلا كلما تذكرت ما حدث امس دخلت الحمام بدون علم وتفاجت عندما وجد ابن عمي في الحمام ولكن كانت المفاجأة انها كان يستحلم ومع دخولي كان قد بداء بالقذف فخرج المني منه ليغرق وجهي ويدخل منه في فمي ولكن ابن عمي انتفض وصار يصرخ عليا وقال استحم ولا تخبر احد وخرج وانا كنت في حالة زهول من الصدمه ولكن نظرت الي وجهي في المراء وابتسمت وتضحكت بغرابه عندما وجت لبنه علي وجهي كاني عاهرته وهو انزل لبنه عليا فاخذت الحسه .انا متعجب لماذا افعل هذا ولكن كان مزاقه كد اعجبني ونزلت في البانيو بعد ان ملأته بالماء الساخن لاستحم واصبحت اتلامس فتحتي والعب بحالي وانا استحم حد انزلت .ظللت هكذا لمده طويله ثم قمت ونشفت حالي ووجات لالبس ملابسي الداخليه فلم اجدها ولم اجد اي ملابس سوا ملابس زوجت عمي فلبست الكلوت الموجود ه. وقميص النوم ولم يكون هناك غيرهم وكان الكلوت لونه كحلي وفتله منقط بترتر فضي والقميص چل بنفس الون وخرجت مسرعا ولكن ابن عمي كان في الغرفه وعندما رائني بداء بالتصفير فا انا اتكسف فاقلي ايه الحلاوه دي مكسوفه يا عسل قمت قلتله بتقول ايه قم ضاحك ومقربلي وبداء يحضني ويقولي بقول انك بقيتي تجنني وانك مزه وبدااء يحسس عليا ويبوس في رقبتي وانا سحت جدا
الجزء الثالث
وقفنا في الجزء الي فات لحد ما انا طنت بغير هدومي بعد لما لبست هدوم مرات عمي الي لم اجد سواها وخرجت لاجد ان ابن عمي في الغرفه وبداء في اقبيلي حتي بدات اسيح ووجدنا الباب يفتح . طبعا احنا اتخضينا وسامي نط بسرعه من شباك بيوديك علي البلكونه وبعدين لف وخرج انا كنت بقيت هموت من الرعب ببص لقيت مرات عمي قدامي فا اتكسف وخبيت نفسي ولقيتها بتقولي ايه ده يا وسخه وبالمناسبه مرات عمي بتعاملني اني بنت بتقولي يا هدي وتكلمني بالمؤنث وديما تقولي انتي متنفعيش ولد ابدا المهم قلتلي ايه الي انتي لبساه ده وزعقت فيا وقالت انها هتفضحني وتقول اني خول نزلت تحت علي رجليها بوستها وانا بعيط وبشرحلها اني الموضوع فصعبت عليها وخصوصا دموعي وهي كانت بتحبني قامت قومتني وقالتلي متعيطش مش هقول لحد ففرحت فقلتلي بس بشرط قلتلها ايه هو قلتلي تفضل معايا هنا وتبقا بنتي مترجعش لخالتك وجدتك تاني قلتلها ماشي موافق يا عمتي قلتلي اسمها موفقه يا ماما قلتلها حاضر موافقه يا ماما قالتلي شطوره قومي بقا وريني حلوتك قمت وانا مكسوفة اوي قالتلي مكثوفه يابت من امك بس ايه الحلوه دي يا وزه ولفتني وقلتلي ده انتي تجنني يابت تعالي معايا ورحت معاها ودخلنا الوضه بتاعت نومها ولقيتها جت وجابت حجات كتير وقلتلي اقلعي فنكسفت قامت بستني وقالت انا امك وانتي بنتي ليش تنكسف وقلعتني واول لما شافت زبي شهقت وقالت ده إنتي فعلا زي ماقولت متنفيش ولد خالص ايه ده وضحكت وقرصتني منه فصرخت فقالت ده انتي بنت ودلوعه كمان يلا عشان اظبطك يالبوه وكانت اول مره حد يشتمني وشوف مرات عمي او ماما بتقول كده المهم لقيتها بتقولي افتحي رجلك يابت وبتدات تعملي سويت وبعدين عملت لكل جسمي وراحت جايه وعملها طيزي ورجلي كويس وكل جسمي وحططت مرطب كويس وعدين قالتلي جه دور وشك قلتلها ازي قلتلي اسكتي بس المهم مسكت الفتله وظبطت وشي من الشعر الخفيف اوي الي كان موجود وحطتلي مرطب وجت علي شعري وعملتله حمام ك يم وعملت لوشي مسكات ولعدين فرتطلي شعري الي كان طويل لحد كتفي وانا كنت اوزعه وبعدين عملت ميك اب ليا وانا شعري لونه بني وحوجبي فقلتلي خدي البسي لقيتها جيبالي طقم حريمي يجنني اتكثفت لقيتها بتلبسني وبتقولي يلا عشان هننزل خلصنا لبس وبعدين لبستني بنطلون وتشرت سكس مع الميك اب والشعر وعيوني الملونه ولدغتي الي في الكلام وطولي ورقت صوتي كنت شبه بنت في ،3اعدادي اول ثانوي وبعدين هي لما.شفتني صفرت وقالت ياخربيتك قمر من هنا ورايح انتي هدير بنتي وقامت بيساني جامد خلتني دوخت وقالتلي استني اما البس عشان اخدك ونروح مشوار قلتلها مشوار قلتلي هتعرفي لما نوصل المهم غيرت ولبست طقم حلو وانا كنت لبسه المهم خدتني ونزلنا سوا الاول علي عند جدتي وانا قعدت اتحايل عليها انها متفضحنيش لقتها قلتلي افضح مين جذمه في واحده تفضخ بنتها قلتلها لا بس انتي جيباني هنا ليه وانا كده قلتلي هتعرفي بس متخفيش المهم دخلنا وقعدتني جوه في اوضة الضيوف واكلمت مع جدتي وقلتلها ايه رايك في البنت دي قلتلها دي حلوه اوي قلتلها دي هتبقا بنتي قلتلها ازي قلتلها ده هادي ابن ابنك هي صوتت. قالت يالهوي ازي قلتلها مش قلتلك انه بنت الواد معندوش زب وزي ماشفتي وهيبقا بنتي انا حبيت اعرفك قلتلها يا لهوي بس الواد يستاهل ده انا افتكرتها بنت كنت هقولك متجبيها انيكها لقيتك بتقولي الواد هادي بس اهو كويس ام اقوم انيك فيه لحسن هايجه اوي لقيت ماما شخرتلها وقلتلها تنيكي مين يا متناكه دي بنتي ومحدشيلمسها غيرى ويلا اقعدي هنا عشان اندهلها سلمي عليها وكلميها عدل المهم ندهتلي وانا دخلت وانا مكسوفه وقلتلي اقعدي يا هدير وسلمي علي جدتك سلمت عليها وبوستها ولقتها بتحسس عليا وتقولي كبرتي وبقيتي حلوه يابت عقبال لما اشوفك مع جوزك اتكثفت وقالتها هو انا هتجوز يا جدتي ولد قلتلي ايو وزي العسل ده انتي الرجاله هتزحف وراكي عشان يتجوزكي قلتلها بجد وانا فرحانه قلتلي طبعا وايه القمر نفسها تتجوز سكت واتكسفت ماما قلتلها في ايه متحرجيش البنت يلا بقا عشان خارجه انا وهي سلام قلتلها سلام وابقي تعالي بصي بقا قلتلها ماشي انا خرجت وانا مبسوطه وماما قلتلي مبسوطه قلتلها جدا يا ماما قلتلي كلمة ماما من بوقك تجنن قلتلها شكرا خدتني ورحنا محل حريمي كبير جدا وجابتلي منه لبس حريمي من كلوتات بالونه وسنتيانات وبدهات واسترتشات وهدوم خروج بجميع انوعها وجلبيات اطقوم نوم وجذم وكوتشيات وانا مبسوطه وقلتلها ايه ده كله قلتلي بنتي لازم تكون احلا وحده بين كل البنات قمت بوستها في خدها قلتلي وده كده يزعل رحت بوستها من التاني هو كمان قامت قلتلي وبس قمت اتجرات وبوستها بسرعه من شفايفها قامت ضاحكه وقالت لما نروح نشوف الموضوع ده المهم خدنا بعضنا وكانت هي اشترت حجات كده غريبه ليها قلتلي هتنفعنا بعدين ونزلنا ودخلتني لدكتوره وشرحتله كل حاجه وشافت زبي وجسمي وكتبتلي علي حجات عشان تساعدني وانا بتحول وبعدين اتصلت بناس تعرفهم عشان تغير نوع جنسي من ذكر لبنت بعد العمليه
اتمنا الجزء ده يكون عجبكم وانتظرونا في الجزء القادم
طبعا وقفنا في الجزء الي فات لما نزلنا انا وماما المحل واشارينا حجاتي ورحنا لدكتوره و كلمت الي تعرفهم غشان البطاقه وكده
بعد ما رحنا لدكتوره وكشفت عليا كتبتلي علي ادويه عشان تهياني وماما كلمت معارفها في الحكومه وظبتهم بالفلوس فغيروا ان انا بقيت بنتها وسني واسمي واسم الاب وكل حاجه بقيت انا بنتها هي وعمي وطلعت الشقه مع ماما وهي هايجه عليا ودخلنا الاوضه فلقية
ان الحجات الغريبه الي ماما جبتها مش موجوده هنا فدخلت ولبست اندر فتله احمر ومنقط ومعاه سنتيال نفس الون
وفوقهم قميص قصير جيل كحلي شيك وعملت مونكير احمر فاتح سكسي لرجلي وايدي وسبت صباع النص عملته بالاسود
وعملت ميك أب خفيف كده عباره عن روج احمر و روجوجو وكحل ولبست خلخال واكسسوارات
وخرجت لقيت ماما لبسه طقم بجامه واول لما قربت لقيتها بتعاكس فيا وراحت مبعبصاني بعبوص دوبني خالص
رحت قربت من حضنها شالتني ويلا بينا علي الاوضه.
اول لما دخلنا لقيتها راحت نزله فيا بوس من شفايفي وبتبلع لساني وانا دايبه في ايدها خالص زي العبه
وقامت بدات تمص رقبتي وتحسس علي صدرى وقلعتني القميص وبقيت بالكلوت والسنتيال!
وفكت السنتيال ورضعت صدرى جامد وانا اصرخ وقامت قلعت بنطلون البيجامه وبعد ماقلعت البيجامه
لقيت حاجه غريبه تحت كده زي الزب قلتلي ده الصناعي نزلت زي ما قلتلي وخدوا في بقي ونزلت فيه مص جامد وبعدين ما مصيت حلو قامت وقلتلي خدي وضعية الكلبه وبعدين فشخت طيزي بقا الاول لحس ووكده ووسعتني لانها اول مره هتناك وبعدين قامت ودخلت الصناعي
دخلت الاول الراس ودي كانت كفيله بصراخي وعياطي من الوجع خلها وقفت انيك وقلقت جامد طبعا السرير بقا عليه دم شرف طيزي وهي زغرطط وقلتلي خلاص بقا وجابت مرطب حططوا وقامت ودخلنا خدنا شور واستحمينا وفرشتني جوه بوس وتقفيش وطلعنا نمنا
تاني يوم صحيت لقيت نفسي في البيت ومفيش حد غيري وصاحيه مش قادره فقمت قلعت ولبست اندر سبعه اسود وسنتيانه سوده
وعليهم قميص قصير جل كحلي منقط با ابيض ولبست عليهم برموده وتشيرت نص وايه كنت حاجه عسل وقفت ظبط شعرى ومكياجي ونزلت لقيت جدتي وبالمناسبه جدتي (اسمها سماح عندها 56 قمحويه وزنها حوالي 70 كيلو وطولها 1.65 متر وجسمها حلو جدا رغم كبر سنها)
لقيتها قاعده اول لما شفتني صفرت وقالتتلي احا ياخربيتك يابت ايه الحلاوه دي تعالي هاتي حضن يا وسخه كبرتي وحلوتي بحضنها ولقتها بتمشي ايدها علي ظهرى وحضناني جامد وايدها نزلت لقتها بتعصر طيزي بعدين راحت مبعبصاني بعبوص من حلوته انا طلعت مني امم غصب عني هي عرفت اني مبسوطه اقمت ضربتني عليها جامد فقلت اااه قامت قلتلي ايه يا لبوه مبسوطه قلتليها انتي تجنني ياتيتا قمت شيلاني ومدخلاني اوضتها ببص لقيت الباب بيتفتح
مين الي جه وايه الي هيحصل كل ده الحلقه الجايه وياريت اشوف تعليقتكم
انا اسمي هادي 20سنه وابن عمي سامي 17 سنه انا طولي 160 وزني 70 جسمي حلو مع الرغم اني ولد لكن جسمي أنثى فا انا طيزي ملفوفة ومدوره زي ما تقول شرموطه بتتناك من مده و عندي صدري كبير شويه بترضع منه وطبعا قضيب يبلغ طوله عند الانتصاب 5سم بينما امتلك شعر طويل يصل إلى كتفي لونه بني ولديا عينان خضر
وابن عمي كان فتى نحيف ضعيف البنيان لكن كان أمور ولديه قضيب يبلغ طوله عند الارتخاء15سم
بدأت قصتي عندما كنت في ال17 من عمري كان ابن عمي في 14 وبظروف شغل والدي والدتي فكنت اذهب للنوم والعيش في بيت عمي الذي توفي عند بلوغي سن 16 وعمي كان لديه ثلاث اولا سامي و ياسر و شاكر كان ياسر وشاكر توأمان عمر كلا منهما 3 سنين فكنت انام انا وسامي في سرير وزوجت عمي في الغرفة الأخرى مع ياسر وشاكر وبدأت قصتي حين استيقظت في يوما عندما كنت انام عند زوجت عمي بعد وفاته لاجد أن ابن عمي ممسك بي من الخلف وعم يدلك قضيبه بين فلقتي طيزي.....
انتظروني في الجزء الثاني
الجزء الثاني
طبعا انا اتفاجات بس كنت ممحون علي الاخر لدرجة اني فضلت كده وهو بيحك فيا وانا مستمتعه لكن عامل حالي نايم لحد ما كنت هتفضح عملت حالي صحيت هو بعد بسرعه انا دخلت الحمام وظليت هناك كتير حتي اضمن انه ينام وفي نفس الوقت كنت بفرك في خرمي مع دعك في زبي حتي انزلت مني ماء ساخن مصفر واستغربت لانه المفروض يكون ابيض ولزج ولكن خرجت واستكملت نومي
وفي اليوم التالي استقيظت وكنت متهيجا قليلا كلما تذكرت ما حدث امس دخلت الحمام بدون علم وتفاجت عندما وجد ابن عمي في الحمام ولكن كانت المفاجأة انها كان يستحلم ومع دخولي كان قد بداء بالقذف فخرج المني منه ليغرق وجهي ويدخل منه في فمي ولكن ابن عمي انتفض وصار يصرخ عليا وقال استحم ولا تخبر احد وخرج وانا كنت في حالة زهول من الصدمه ولكن نظرت الي وجهي في المراء وابتسمت وتضحكت بغرابه عندما وجت لبنه علي وجهي كاني عاهرته وهو انزل لبنه عليا فاخذت الحسه .انا متعجب لماذا افعل هذا ولكن كان مزاقه كد اعجبني ونزلت في البانيو بعد ان ملأته بالماء الساخن لاستحم واصبحت اتلامس فتحتي والعب بحالي وانا استحم حد انزلت .ظللت هكذا لمده طويله ثم قمت ونشفت حالي ووجات لالبس ملابسي الداخليه فلم اجدها ولم اجد اي ملابس سوا ملابس زوجت عمي فلبست الكلوت الموجود ه. وقميص النوم ولم يكون هناك غيرهم وكان الكلوت لونه كحلي وفتله منقط بترتر فضي والقميص چل بنفس الون وخرجت مسرعا ولكن ابن عمي كان في الغرفه وعندما رائني بداء بالتصفير فا انا اتكسف فاقلي ايه الحلاوه دي مكسوفه يا عسل قمت قلتله بتقول ايه قم ضاحك ومقربلي وبداء يحضني ويقولي بقول انك بقيتي تجنني وانك مزه وبدااء يحسس عليا ويبوس في رقبتي وانا سحت جدا
الجزء الثالث
وقفنا في الجزء الي فات لحد ما انا طنت بغير هدومي بعد لما لبست هدوم مرات عمي الي لم اجد سواها وخرجت لاجد ان ابن عمي في الغرفه وبداء في اقبيلي حتي بدات اسيح ووجدنا الباب يفتح . طبعا احنا اتخضينا وسامي نط بسرعه من شباك بيوديك علي البلكونه وبعدين لف وخرج انا كنت بقيت هموت من الرعب ببص لقيت مرات عمي قدامي فا اتكسف وخبيت نفسي ولقيتها بتقولي ايه ده يا وسخه وبالمناسبه مرات عمي بتعاملني اني بنت بتقولي يا هدي وتكلمني بالمؤنث وديما تقولي انتي متنفعيش ولد ابدا المهم قلتلي ايه الي انتي لبساه ده وزعقت فيا وقالت انها هتفضحني وتقول اني خول نزلت تحت علي رجليها بوستها وانا بعيط وبشرحلها اني الموضوع فصعبت عليها وخصوصا دموعي وهي كانت بتحبني قامت قومتني وقالتلي متعيطش مش هقول لحد ففرحت فقلتلي بس بشرط قلتلها ايه هو قلتلي تفضل معايا هنا وتبقا بنتي مترجعش لخالتك وجدتك تاني قلتلها ماشي موافق يا عمتي قلتلي اسمها موفقه يا ماما قلتلها حاضر موافقه يا ماما قالتلي شطوره قومي بقا وريني حلوتك قمت وانا مكسوفة اوي قالتلي مكثوفه يابت من امك بس ايه الحلوه دي يا وزه ولفتني وقلتلي ده انتي تجنني يابت تعالي معايا ورحت معاها ودخلنا الوضه بتاعت نومها ولقيتها جت وجابت حجات كتير وقلتلي اقلعي فنكسفت قامت بستني وقالت انا امك وانتي بنتي ليش تنكسف وقلعتني واول لما شافت زبي شهقت وقالت ده إنتي فعلا زي ماقولت متنفيش ولد خالص ايه ده وضحكت وقرصتني منه فصرخت فقالت ده انتي بنت ودلوعه كمان يلا عشان اظبطك يالبوه وكانت اول مره حد يشتمني وشوف مرات عمي او ماما بتقول كده المهم لقيتها بتقولي افتحي رجلك يابت وبتدات تعملي سويت وبعدين عملت لكل جسمي وراحت جايه وعملها طيزي ورجلي كويس وكل جسمي وحططت مرطب كويس وعدين قالتلي جه دور وشك قلتلها ازي قلتلي اسكتي بس المهم مسكت الفتله وظبطت وشي من الشعر الخفيف اوي الي كان موجود وحطتلي مرطب وجت علي شعري وعملتله حمام ك يم وعملت لوشي مسكات ولعدين فرتطلي شعري الي كان طويل لحد كتفي وانا كنت اوزعه وبعدين عملت ميك اب ليا وانا شعري لونه بني وحوجبي فقلتلي خدي البسي لقيتها جيبالي طقم حريمي يجنني اتكثفت لقيتها بتلبسني وبتقولي يلا عشان هننزل خلصنا لبس وبعدين لبستني بنطلون وتشرت سكس مع الميك اب والشعر وعيوني الملونه ولدغتي الي في الكلام وطولي ورقت صوتي كنت شبه بنت في ،3اعدادي اول ثانوي وبعدين هي لما.شفتني صفرت وقالت ياخربيتك قمر من هنا ورايح انتي هدير بنتي وقامت بيساني جامد خلتني دوخت وقالتلي استني اما البس عشان اخدك ونروح مشوار قلتلها مشوار قلتلي هتعرفي لما نوصل المهم غيرت ولبست طقم حلو وانا كنت لبسه المهم خدتني ونزلنا سوا الاول علي عند جدتي وانا قعدت اتحايل عليها انها متفضحنيش لقتها قلتلي افضح مين جذمه في واحده تفضخ بنتها قلتلها لا بس انتي جيباني هنا ليه وانا كده قلتلي هتعرفي بس متخفيش المهم دخلنا وقعدتني جوه في اوضة الضيوف واكلمت مع جدتي وقلتلها ايه رايك في البنت دي قلتلها دي حلوه اوي قلتلها دي هتبقا بنتي قلتلها ازي قلتلها ده هادي ابن ابنك هي صوتت. قالت يالهوي ازي قلتلها مش قلتلك انه بنت الواد معندوش زب وزي ماشفتي وهيبقا بنتي انا حبيت اعرفك قلتلها يا لهوي بس الواد يستاهل ده انا افتكرتها بنت كنت هقولك متجبيها انيكها لقيتك بتقولي الواد هادي بس اهو كويس ام اقوم انيك فيه لحسن هايجه اوي لقيت ماما شخرتلها وقلتلها تنيكي مين يا متناكه دي بنتي ومحدشيلمسها غيرى ويلا اقعدي هنا عشان اندهلها سلمي عليها وكلميها عدل المهم ندهتلي وانا دخلت وانا مكسوفه وقلتلي اقعدي يا هدير وسلمي علي جدتك سلمت عليها وبوستها ولقتها بتحسس عليا وتقولي كبرتي وبقيتي حلوه يابت عقبال لما اشوفك مع جوزك اتكثفت وقالتها هو انا هتجوز يا جدتي ولد قلتلي ايو وزي العسل ده انتي الرجاله هتزحف وراكي عشان يتجوزكي قلتلها بجد وانا فرحانه قلتلي طبعا وايه القمر نفسها تتجوز سكت واتكسفت ماما قلتلها في ايه متحرجيش البنت يلا بقا عشان خارجه انا وهي سلام قلتلها سلام وابقي تعالي بصي بقا قلتلها ماشي انا خرجت وانا مبسوطه وماما قلتلي مبسوطه قلتلها جدا يا ماما قلتلي كلمة ماما من بوقك تجنن قلتلها شكرا خدتني ورحنا محل حريمي كبير جدا وجابتلي منه لبس حريمي من كلوتات بالونه وسنتيانات وبدهات واسترتشات وهدوم خروج بجميع انوعها وجلبيات اطقوم نوم وجذم وكوتشيات وانا مبسوطه وقلتلها ايه ده كله قلتلي بنتي لازم تكون احلا وحده بين كل البنات قمت بوستها في خدها قلتلي وده كده يزعل رحت بوستها من التاني هو كمان قامت قلتلي وبس قمت اتجرات وبوستها بسرعه من شفايفها قامت ضاحكه وقالت لما نروح نشوف الموضوع ده المهم خدنا بعضنا وكانت هي اشترت حجات كده غريبه ليها قلتلي هتنفعنا بعدين ونزلنا ودخلتني لدكتوره وشرحتله كل حاجه وشافت زبي وجسمي وكتبتلي علي حجات عشان تساعدني وانا بتحول وبعدين اتصلت بناس تعرفهم عشان تغير نوع جنسي من ذكر لبنت بعد العمليه
اتمنا الجزء ده يكون عجبكم وانتظرونا في الجزء القادم
طبعا وقفنا في الجزء الي فات لما نزلنا انا وماما المحل واشارينا حجاتي ورحنا لدكتوره و كلمت الي تعرفهم غشان البطاقه وكده
بعد ما رحنا لدكتوره وكشفت عليا كتبتلي علي ادويه عشان تهياني وماما كلمت معارفها في الحكومه وظبتهم بالفلوس فغيروا ان انا بقيت بنتها وسني واسمي واسم الاب وكل حاجه بقيت انا بنتها هي وعمي وطلعت الشقه مع ماما وهي هايجه عليا ودخلنا الاوضه فلقية
ان الحجات الغريبه الي ماما جبتها مش موجوده هنا فدخلت ولبست اندر فتله احمر ومنقط ومعاه سنتيال نفس الون
وفوقهم قميص قصير جيل كحلي شيك وعملت مونكير احمر فاتح سكسي لرجلي وايدي وسبت صباع النص عملته بالاسود
وعملت ميك أب خفيف كده عباره عن روج احمر و روجوجو وكحل ولبست خلخال واكسسوارات
وخرجت لقيت ماما لبسه طقم بجامه واول لما قربت لقيتها بتعاكس فيا وراحت مبعبصاني بعبوص دوبني خالص
رحت قربت من حضنها شالتني ويلا بينا علي الاوضه.
اول لما دخلنا لقيتها راحت نزله فيا بوس من شفايفي وبتبلع لساني وانا دايبه في ايدها خالص زي العبه
وقامت بدات تمص رقبتي وتحسس علي صدرى وقلعتني القميص وبقيت بالكلوت والسنتيال!
وفكت السنتيال ورضعت صدرى جامد وانا اصرخ وقامت قلعت بنطلون البيجامه وبعد ماقلعت البيجامه
لقيت حاجه غريبه تحت كده زي الزب قلتلي ده الصناعي نزلت زي ما قلتلي وخدوا في بقي ونزلت فيه مص جامد وبعدين ما مصيت حلو قامت وقلتلي خدي وضعية الكلبه وبعدين فشخت طيزي بقا الاول لحس ووكده ووسعتني لانها اول مره هتناك وبعدين قامت ودخلت الصناعي
دخلت الاول الراس ودي كانت كفيله بصراخي وعياطي من الوجع خلها وقفت انيك وقلقت جامد طبعا السرير بقا عليه دم شرف طيزي وهي زغرطط وقلتلي خلاص بقا وجابت مرطب حططوا وقامت ودخلنا خدنا شور واستحمينا وفرشتني جوه بوس وتقفيش وطلعنا نمنا
تاني يوم صحيت لقيت نفسي في البيت ومفيش حد غيري وصاحيه مش قادره فقمت قلعت ولبست اندر سبعه اسود وسنتيانه سوده
وعليهم قميص قصير جل كحلي منقط با ابيض ولبست عليهم برموده وتشيرت نص وايه كنت حاجه عسل وقفت ظبط شعرى ومكياجي ونزلت لقيت جدتي وبالمناسبه جدتي (اسمها سماح عندها 56 قمحويه وزنها حوالي 70 كيلو وطولها 1.65 متر وجسمها حلو جدا رغم كبر سنها)
لقيتها قاعده اول لما شفتني صفرت وقالتتلي احا ياخربيتك يابت ايه الحلاوه دي تعالي هاتي حضن يا وسخه كبرتي وحلوتي بحضنها ولقتها بتمشي ايدها علي ظهرى وحضناني جامد وايدها نزلت لقتها بتعصر طيزي بعدين راحت مبعبصاني بعبوص من حلوته انا طلعت مني امم غصب عني هي عرفت اني مبسوطه اقمت ضربتني عليها جامد فقلت اااه قامت قلتلي ايه يا لبوه مبسوطه قلتليها انتي تجنني ياتيتا قمت شيلاني ومدخلاني اوضتها ببص لقيت الباب بيتفتح
مين الي جه وايه الي هيحصل كل ده الحلقه الجايه وياريت اشوف تعليقتكم