مها هانم
06-29-2018, 03:53 PM
حياتى بين الماضى والحاضر
الجزء الاول
مقدمة
القصة حقيقية كاشخاص وبعض المواقف مع الضافة المثير واحداثها تبدا من 2011 اي ايام الثورة بطلة القصة اسمها حياه عمرها الان 28 سنة متزوجة من عادل وعمرة 30 عام رئيس قسم بنفس الجريدة حتى لا اوصف شكلها فاكتفى بتشبيها بالممثلة راندا البحيرى بنسبة 95 % تعمل صحفية مصورة بجريدة خاصة كل لهماها الخبر سواء صحيح او لا باي طريقة مشروعة وغير مشروعة وحياة تهوي التصوير بطبيعتها بلا تعشقة وهى من اسرة متفتحة ولها اخت اسمها سلوي عمرها 25 سنة متزوجة من وليد عمرة 27 سنة ويعملان بشركة ولدة الحاج مصطفى وعمرة 48 عام وامها فريدة سيدة مجتمع عمرها 46 محتفظة برشقتها وجمال جسمها ... بعتذر عن المقدمة الطويل لكن مهمة لمعرفة الاشخاص الاساسين ولكن الاشخاص الثانوية ستظهر بالقصة
تبداء القصة عندما بداءت احداث 25 يناير وكلفا مدير الجريدة حياة بالنزول الى الميادين وبالاخص ميدان التحرير لتصوير الاحداث ماكدا عليها تصوير كل ما هو مخالف وليس الواقع وتفاجاءت حياة بذلك ولكن لم تعترض وبالفعل نزلت الميدان وستمرت هناك لمدة ثلاث ايام وكانت ترتدي بنطلون وبضي وجاكت اسمر ومعاها كاميرا التصوير وفى نهاية اليوم الثالث اثناء تواجدها بالقرب من خايمة للمتظاهرين سمعت كلام وضحك ورائحة دخان كانة كباية او شقة دعارة فحاولت اتقاط بعد الصور فكتشف امرها وكان بداخل الخيمة لا يقل عن 7 شباب و 5 بنات بامسكوا بيها وقيدوها واخذوا منها الكاميرا وتحدثوا مع بعضهما بماذا نفعل بيها والغريب انا الذى رد علية وحدة من البنات وقالت هنخليها نجمة مع ضحكة شرموطة وهكون بطلة الحفلة ففهموا ماذا تقصد وضحكوا جميعا ولكن حياة لم تفهم حتى اقتربوا منها وباشروا بتجردها من جميع ملابسها حتى اصبحت عارية تماما وهي تبكي بشكل هستيري فقال احد منهم دعوها حتى ارجع وكان طبيب وفعلا تركوها وستمروا بشرب الحشيش والضحك والنظر اليها وعادت الدكتور ومعة حقنة وافرغها بجسد حياة وقال لها كلها نص ساعة وانتى بنفسك هترجينا نمتعك وبالفعل بعد مضى المدة وهم ينظرون اليها واصبحت تضم رجليها على بعض وعرقها يزيد وتدخل فى حالة نشوة جسية بسبب الحقنة المنشطة للجنس فضحكوا جميعا وقالوا لدكتور انتى شيطان هههههههههه وكان يعتبر زعيمهم فقال لهم ولسة ووجة كلامة ل حياة وقال لها
الدكتور : بصى بقاااااا يا موزة عندك خيارين تختاري واحد منهم
الاول : بالكاميرا يللى كونتى عايزة تصورينا بيها وتفضحينا هنصورك بيها واحنا بنيكك كلنا وهنشر الفيديو بعد ما نعملة مونياج ونخفي وجوهنا .
الثانى : هنفكك وهنصورك وانتى بتعترفى انك محدش اغرمك على شئ وانك عايزة تتناكى بمزاجك ونقفل الكاميرا على ذلك ونمتعك برحتنا وكونى مطيعة وتسمعى الكلام ومتفضيش اي حاجة تنطلب منك قولتى اية
حياة : حرام عليكوا انا ست متجوزة وبنت ناس حرام عليكوااا
ضحكوا جميعا وقال لها الدكتور خلاص طلما مش عايزة تختاري يبقا نعمل يللى احنا عايزينة وقتربوا منها فقالت
حياة : لالالالالا فكوني وانا تحت امركم
وفعلا فكوها وسجلت فيديو بما يرغبون فية وكانت بحالة غير طبيعية تريد ان طفي النار المشتعلة بجسدها وحين راءت ازبارهم هجمت عليها تمسك واحد بكل ايد واحد بفمها تمصصصصه واهااااتها تزيد بسب فرك بزازها الاثنين ولعب بكسها وطيزها من الجميع حتى البنات الموجودة تنوابوا عليها وهى تصرخ ااااااااااااااااااة ااااااااااااااااااة احححححححح مش قادرة حرام عليكوا فنام واحد منهم على ظهرة وركبت حياة علية وادخلت زبه بكسها الغرق بعسل شهوتها الثالثة مع اهااااااااااااااتها المثيرة المشتعلة بنار جسدها ااااااااااااااااف ااااااااااااااااااااااة اححححححححححححح وسمعت صوت واحدة من البنات بتقول وهى تلعب بطيزها دى مش مفتوحة وطيزها لسة بشمعها فضحكوا جميعا وتسرعوا لمن يفتحها وخافت حياة وفظعت وحاولت تقوم لكن مناعوها وسبتوها ووضعت احدى البنات زيت على خرم طيزها وبعبصتها بصباع ثم اثنين ثم ثلاثة وحياة تصرخ امممممممممممممم لكن صوتها لم يطلع بسبب الزب الذى بداخل فمها وقالت البنت هي جاهزة الان وبالفعل قام احدهم برزززع زبة بطيزها مرة واحدة بعنف فصرخت صرخة الدنيا كلها تسمعها اهاااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه وستمروا بنيكوها وبعض وقت قصير اصبحت تحس بالمتعة وتتناك وتطلب بالمزيد نيكونى نيكونى افشخونى انا متناكة اااااااااااااااةةةةة انا شرموطة ااففففففففف انا لبوة احححححححححححححح وستمرت لمدة اربع ساعات تتناك بكل الطرق من كسها وطيزها وبزازها وبقها وحتى البنات لحسوا كسها ومارسوا السحاق معها والسادية من ضرب واهانة وذل حتى اصبحت جثة هامدة لا تقوى على فتح عيونها وحين فاقت ونظرت حولها لم تجد اي منهم وهي عارية وجسدها مكسر ومع ذلك قاومت ولبست ملابسها وخرجت من الخيمة .............
هنتظر تعليقكم ان كونت هكمل ام لا لنعرف ماذا حدث بعد ذلك مع العلم ان كل ما سبق كان مفتاح لحياة جديدة لحياة وهكون الماضى اما الاتى هيكون الحاضر
[SIZE="3"] الجزاء الثانى
وصلت البيت و كانى بحلم ودخلت الحمام ونزلت بالبنيو وسرحت في ما حدث لي في اربع ساعات وكانهم اربع سنوات شوفت فيهم كل انواع الجنس ومارستة كمان لم اعرف هل كونت مبسوطة ام مستمتعة لكن بالتاكيد كانت تجربة غريبة وعجيبة بالاخص ممارستى لسحاق والسادية كانت اهاااااااااااتي ومتعتي غير طبيعه لم تحدث من قبل بينى وبين زوجي الذى اكتشفت انه لا يساوي اصبع مقارنة بالازبار التى دخلت بكل فتحة بجسدي افاقت حياة من سرحانها فاخذت تفكير ماذا تفعل هل تخبر زوجها ام لا هل سينشرون الفيديو ام لا ماذا افعل ماذا افعل .. انا لازم اقول ل عادل وبالفعل قامت واتصلت علية وقالت له تعالى بسرعة انا فى البيت عايزك ضروري فى موضوع مهم وخطير وبعد ساعة اتى عادل وسالها
عادل : خير يا حبيبتى فى اية وكونتى فين كل دة وتليفونك فين انا قولت اتقبض عليكي ولا حصلك حاجة
حياة : اقعد يا عادل واسمعنى كويس
عادل : فى اية فهمنى وهو اعقدت
حياة : هقولك كل حاجة فقصت علية كل شئ بالتفاصيل وكيف اتناكت من 7 شباب و 5 بنات
حياة : انتى مالك ساكت لية كدة وكمان سرحان وشكلك مستمتع باللى بقوله وزبك واقف انتى فرحان انهم اغتصبونى
عادل : لالالا طبعا بس بحاول استوعب اللي حصلك
حياة : تستوعيب اية وزفت اية انا شايفاك هايج وباين عليك اووووي
عادل : سيبك من دة كلة دلوقتى وقولى انتى تعرفى حد منهم
حياة : لا معرفش لية
عادل : علشان نخلص الموضوع بدون فضايح وناخد منهم الفيديو
حياة : صرخت فى وجه انت كل همك الفيديو مش هامك اني اتناكت انتى مش راجل
عادل : افهمنى بس انا كل غرضي نمنع الفضيحة وبعدين شوف حل معاهم
عادل : اسمعينى
حياة : وقبل ان يقول كلمة اخري بصوت عالى اطلع برة برررررررررة
ويخروج عادل وتجلس حياة منهارة من رد فعل زوجها وتكتشف انة ديوث وتفكر فيما اتى حتى تسمع صوت تليفون المنزل يرن واندهشت بخوف حين شاهدت رقمها فترد
حياة : الوووووو
المتصل : اذيك دلوقتى يالبوة
حياة : مين معايا
المتصل : يلى ناكك فكسك وطيزك يالبوة
حياة : لم تنطق من هول المفاجئة
المتصل : روحتى فين بتذكري شكلك وانتى مفشوخة ههههههههههه
حياة : انتوا عايزين منى اية مش كفاية اللي عملته فيا
المتصل : مش عايزين منك حاجة بس حبيت اطمن ليكون الشيطان غواكي وبلغتى او قولتى لحد
حياة : لا مقولتيش لحد ولا بلغت
المتصل : كدة تمام وعلشان طلعتى جدعة هنبعتلك تليفونك اما الكاميرا هدية منك لينا
حياة : متشكرة اووووي لكم
المتصل : متشكرة حاف كدة
حياة : امال ازاي
المتصل : تشكرينا تذكرني بنفسك
حياة : بعد تردد اللبوة المتناكة الشرموطة بتشكركهم
المتصل : شاطرة اوووي وطول مانتى بتسمعي الكلام هكونى بامان واغلق الخط بوشها
وظلت حياة تعانى الصراع بداخلها حتى غلبها النوم على الكرسي بالصالة لتظل نائمة حتى تصحى على صوت جرس الباب فتقوم تفتح الباب وكانت المفاجأة اول لما فتحت الباب وشافت ادامها ايناس 27 سنة احدي البنات يللى كانوا موجودين بالخيمة وعلى وجهها ابتسامة تعنى الكثير فما كان من حياة غير بدفعها داخل الشقة والامساك بيها من رقبتها ومحاولة خنقها ولكن ايناس نجحت فى فك ايديها من على رقبتها ورطشتها قلم على وشها وقعت حياة على الارض من قوتة وايناس بتقوليها عايزة تموتينى يا شرموطة يابنت الكلبة يا متناكة وضربتها برجلها في بطنها فبكت حياة وتركتها ايناس تبكي وجلست على اقرب كرسي فحولت حياة ان تقف ولكن سمعت ايناس بتقولها ذى مانتى يالبوة فنظرت لها وهى على الارض وقالت لها عايزة اية فردت ايناس يلى عملتية مش هيعدى بسلام وانا يلى كنت جاية اعطيكي تليفونك تعملى كدة انا هتصال عليهم وهما يشوفوا شغلهم معاكي يا وسخة فقالت حياة ارجوكي بلاش انا اسفة غصب عنى فشورت لها ايناس وقالت لها تعالى هنا على ايدك ورجليكى ذى الكلبة فنصدمت حياة فقالت لها ايناس اية مش سامعة ولا اتصال فتحركت حياة على ايديها ورجليها لحد اقدام ايناس فرفعت ايناس وجه حياة بقدمها وقالت لها اوعي تنسي نفسك مرة تانية فاهمة فهزت حياة راسها بعلامة حاضر وقالت لها خدي تليفونك اهوو وانا ماشية فقامت حياة واقفة واخذت تليفونها وفى ذلك الوقت شعرت بالشهوة وتذكرت ما حدث مع ايناس بالخيمة واوقفت ايناس قبل ان تفتح الباب بقولها هتمشي لية فنظرت فى عينيها فنحرجت حياة وانزلت عيونها فى الارض ثم قالت انا اقصد لسة بدري فقالت ايناس لها انا بحب الصراحة انتى اشتقتى للمتعة صح فلم ترد عليها حياة فعادت كلمتها صح ولا امشي فقالت حياة ااامممم فقتربت منها ايناس وضمتها لحضنها وقربت من شفايفها وغابوا في قبلة طويلة مع تحسيس ايناس لجسد حياة واليد الاخري بتفرك في كسها وشتعلت حياة باهااااااااااااات تكتمها شفايف ايناس حتى كادت تسقط على الارض فبعدت عنها وقالت لها مش تفرجينى سريرك شكلة اية فلم تنطق حياة ولكن نظرت الى مكان غرفة نومها بعيونها وسحبتها ايناس اليها ودخلوا الغرفة وغلقوا الباب وخعلت ايناس ملابس حياة حتى اصبحت ملط بدون اي شئ وعيونها لا تستطيع النظر الي ايناس التى زقتها على السرير وخلعت ملابسها هى الاخري ونامت فوقها تقبل شفتيها وتمص لسانها وحياة كانها بحلم ونااااااااار الشهوة تتغلب عليها واهاااااااات تزيد ااةاااااةااااااةااااااة اااااححححححححححححح وتخرج منها اول كلمة موجهة بهمس ل ايناس بحبك فتسقبلها ايناس بفرحة كبيرة وتردها بوووووووووسة طويلة لشفايف حياة وتنزل على رقبتها ثم تلتهم حلمة بزازها بشفايفها مص وعض ااااااااااااااااحححححح بزازك تجنن يا متناكة اااااااه ااااااه فترد حياة ارضعيهم كماااااااااان اووووووي شفايفك حلوة اووووووي اااف اااااف اااااححححححح ثم تنقلب فوق حياة 69 وتقريب بلسانها لكس حياة وتنفخ فية لاتشتعال النااااااااااااااااااار بجسد حياة وتجعلها تصرخ اااااااةااااااااااااااةةااااااااااا ااةةةااااااااااةةة لترفع راسها ويصدم فمها بكس ايناس ولم ترجع مرة اخرى بل طلعت لسانها تلحس كسها بشراسة جعلت ايناس ترتمى على كسها وتصرخ فيها برااااااااااااااااااحة يابنت المتناكة احححح براااااااااااااااااااحة يالبوة اااااف ويستمروا كليهما بلحس اكساس بعض لحد ما ارتعشوا وانزلوا عسلهم مع بعض بوقت واااحد بصراااخة واحدة اااااااااااااااااااااااااااااة ااااااااااااااااااااة ولفت ايناس لترتمي فى حضن حياة وتقبلها قبلة تعنى الكثير من الحب والمشاعر وتنظر لها حياة وتقول لها بحبك اووووي متبعديش عنى فتهمس ايناس لها عمري ما هسيبك وكمان هعملك مفاجئة ......
ياتري اية هي المفاجئة .... واية يللى هيحصل ... انتظرونى فى الجزء القادم
[/SIZE
الجزء الثالث
فتحت حياة عيونها لتجد شمس نهار يوم جديد فتجلس على شباك السرير وتتامل جسمها الذى مازال عاريا وتنظر بين رجليها تري لمعان كسها وتتذكر المتعة مع ايناس وبعدها تمد ايدها تمسك سماعة التليفون بجوار السرير لاتصال على عادل زوجها وتفاجئ ان عادل زوجها يحدث فادي 42سنة مدير الجريدة من اصل لبناني غير متزوج وله علاقات كثيرة وغريبة وتسمع عادل يقول لفادي
عادل : لا هي لسة نايمة بس فى حاجة غريبة
فادي : حاجة اية
عادل : لما دخلت عليها كانت عريانة بدون اي ملابس ونايمة اقتلة
كتمت حياة دهشتها وحطت ايدها على بقها حتى لا يشعر بيها احد وتقول لنفسها يانهار اسود عادل
يحكي لفادي كل حاجة عنى لتسمع فادي يقول
فادي : سبيها نايمة ومتحولش تصحيها يلى حصل لها هيفدنا كتير
عادل : تقصد اية
فادي : لما تيجي البيت عندي بالليل هفهمك كل حاجة
عادل : تمام ماشي هجليك على الساعة 10 بالليل
فادي : انا هنام شوية بقالي يومين صاحى
عادل : اوكى حبيبي
فادي : بقولك اية يا دوله هسيبك مفتاح الشقة تحت المشاية علشان هيكون عندي ميعاد مهم جداااااا
عادل : متخلية معاك وانا هعدى عليك ونطلع سوا وميعاد اية دة
فادى : لالالا مش عايز حد من الجريدة يشوفك انهاردة
عادل : مستغرب ويقولة لية !!؟
فادى : بعدين بقاااااا سيبنى انام سلام
عادل : سلام
وكل هذا وحياة على الخط من التليفون الثانى بغرفة نومها وبعد ان اغلق عادل التليفون وضعت السماعة ونامت على السرير تنظر لنافذة وظهرها لباب تحسبا لو دخل عادل عليها يظنها لسة نايمة وحولت تفوق من الصدمة الجديدة بزوجها وتفهم فى اية بينه وبين فادي وتجد جواب لدهشتها وسؤالها كيف لزوجها ان يحكي كل شئ ل فادي عنها وكمان بالتفاصيل ولم تجد اي اتفسير او اي شئ طبيعي تقنع به نفسها وعتزمت الامر ان تعرف كل شئ وتفهم ما يدور حولها واية يلى بين عادل وفادي لتقوم من على السرير بعد ان جالست تحدث نفسها لمدة ساعة وتخرج تبحث عن عادل لتجدة نائم بالغرفة الثانية فتدخل الحمام وتاخد شور دافئ وتغسل وتنظف كسها من اثار ما حدث بينها وبين ايناس وتخروج الى المطبخ لتاكل اي شئ فهي لم تذوق اي طعام منذ الامس وتجلس تشاهد التلفزيون حتى صحي عادل وكانت الساعة 7 مساءا متوجه للحمام فقال لها حبيبتي طمننى عليك فنظرت له ولم تتحدثه باي شئ وقالت له هتاكل اجهزلك اكل فقال لها ماشئ حبيبتى ياريت فقامت متجهة الي المطبخ مرورا من امام عادل فيحاول الامساك بيها وتقبيها ولكن دفعتة بصدره وقالت له ابعد عنى فقال لها انتى لسة زعلانة حقك عليا فرد علية وهى تمشي ناحية المطبخ لا وهزعل من اية وهو فى حاجة حصلت وتعمل حركة استحلف له لم يراها فيدخل عادل الحمام وهى دخلت المطبخ وتذكرت مفتاح شقة فادي وضعت الطعام على السفرة وخرج عادل وجلس ياكل وذهبت الى غرفة نومها فقال لها مش هتيجي تاكلى معايا فرد علية بنفس الطريقة بدون ان تنظر له لا انا كلت هلبس علشان هروح لامها وهبات عندها النهاردة فلم يمانع عادل لانه امر عادي وحدث كثيراا وفعلا لبست حياة ونزلت وكانت الساعة تقترب من التاسعة وذهبت فورا لشقة فادي التى تقع فوق الجريدة بدون ان يراها احد ونزلت من الاسانسير وجدت المفتاح تحت المشاية ذى ما قال فادي ل عادل ففتحت الباب ورجعت المفتاح مكانه تحت المشاية ودخلت واغلقت الباب وراءها وبحثت عن مكان تختبئ بيه بالشقة لكي تعرف ما بين فادي وعادل زوجها حتى وجدت غرفة مغلقه فحاولت تفتحها فلم تفلح وذهبت لغرفة المجاوله لها وكان من الواضح انها غرفه نوم فادي فقالت لنفسها انا هستخبئ فى البلكونة وتواجهت اليها ولكن اكتشفت ان الغرفة المغلقة مشتركة لنفس البلكونة وكانت مفتوحة فدخلت وندهشت لكمية الشاشات الموجودة بداخل الغرفة وعلمت بخبرتها انها شاشات مراقبة وتسجيل لكاميرات مزروعه بكل مكان داخل الشقة ومش كدة بس والجريدة كمان صوت وصورة وطبعا ذى مانتوا عارفين حياة موهوبة في التصوير ومتخصصة فية كمان وفتحت الشاشات وشاهدة زملائها بالجريدة يعملون وكان فادي يجلس بمكتبه ولكن الغريب انه كان جالس مثل الكلب على يديه ورجليه وفى وحدة بتحدثه من الحمام الخاص بمكتبه وتقول له الفلوس هتتحول لحسابك بكره ياكلبي بعد ما اخصم نسبتى لتحدث حياة نفسها اية دة الصوة دة مش غريب عليا لتخروج السيدة من الحمام لتقترب حياة من الشاشة وتفتح بوقها وعيونها لتتاكد انها هي ايوه هي سلوي اختى وتسمعها بتقول ل فادي انا همشي يا خول علشان عارفة ان المتناك عادل جوز اختى منتظرك فوق وهو يقبل قدميها وتساله هي الليلة لمين يرد عليها لي انا فترفع الجيبه بتاعتها وتقلع الاندر الاحمر يلى كانت لبسه وترميه على وش فادي وتقوله خليه يلبسه وقوله انه من ستك سلوى وتخرج سلوي وفادي يوصلها للباب لتدور الدنيا بحياة وتكتشف اشياء لم تتخليها ابدا ولا فى الاحلام اانا يتم الاعتداء عليا ويغتصبوني وجوزى وفادي يطلعوا شواذ واختى بتذل فادي واكيد جوزى كمان ومعرفش ايه السبب وترجع حياه للواقع وتحس بحد بيفتح الباب وتنظر على الشاشة لتجد عادل يدخل من الباب متوجها لغرفة نوم فادي وعلى ودنه التليفون وكان يحدث فادي ويخبره انه وصل ويغلق الخط ودخل خلع لبسه كله وفتح الدولاب واخرج منه قميص نوم بيبي دول ولبسه بدون اندر وجلس على السرير وبعدها مفيش بعشر دقائق دخل فادي علية وطلع اندر اختى من جيبه واعطاه ل عادل فساله عادل اية دة فقاله فادي دة بتاع ستك سلوي فرد عادل عليه وهو يشم الاندر هي كانت عندك فرد عليه ايوة ولما عرفت ان الليلة لي قالتى اخليك تلبسه وقاله انا هروح الحمام اخد شور ورجعلك فنظرت لشاشة الموجودة بالحمام لشاهد فادي يخلع ملابسه حتى اصبح عاريا وكان جسم جميل بدون اي شعر ولمع وشاهدته بعد ان خرج من تحت المياة يمد يده ليفتح كيس جيل يدهن بيه زبه فى الشاشة الاخري عادل يلبس اندر سلوى اخت ويدخل فادي يرتدي بورنس ومعه كاسين بيره ويعطى عادل واحد ويجلس بجواره على السرير ويحدثه
عادل قائلا
عادل : فهمنى بقاااااا اية الحكاية
فادي : حكاية اية
عادل : انت بتقولي فى التليفون يلى حصل ل حياة هيفدنا كتير عايز افهم
فادي : رغم ان دة مش واقته بس هقولك
عادل : اممممممممممم
فادي : يلى حصل لمراتك هيفيدنا فى شغلنا لو عرفنا نوصل لفيديوا ويكون معانا بكدة فى شغل كتير هيخلص برة وجوه انت عارف انها مطلوبه من المنظمة بالاسم
لرد عادل بعصبية : مستحيل يلى انت بتقوله دة مستحيل
فادي : ليه مستحيل ما اختها وجوزها معانا ومش بس كدة وامها وحماه اختها كمان
عادل : انت مجنون انت عايزها تعرف .......... :mad::mad:
فادي : سكت ليه مكسوف تقول انك بتناك هههههههههه:smi::smi:
عادل : ايوه طبعا
فادي : لما الفيديو يكون معانا مش هتقدر تعمل حاجة
عادل : وانت هجيب الفيديو منين
فادي : دة شغلى متشغلش بالك ويلا بقاااااا احنا هنقضيها كلام عايز اعوض يلى عملته فيا المره يلى فاتت
لينزل عادل بشفايفه على زب فادي وياخده في بقه يمصصص فيه بشهوة جعلت فادي يتلوى ويصدر اهااااااااااااااااااه ويضغط بيدة على راس عادل ليدخل زبه كله جوه بوقه حتى صاااااح فادي كفاية مش قادر وشد عادل من شعره ونائمه على السرير فنقلب عادل على بطنه وجاء فادي فوقه بعد ان زال اندر سلوى اختى على جنب وحشر ززززبه مرة واحدة بطيز زوجى ليصرخ عاااااااادل ااااااااااااااه ااااااااااااااه براحه يا فادي برااااااااااااااحة زبك ناااااااااشف فيقبله فادي في رقبته ويهمس باذنه مش هرحمك يا متناك هفشخ طيزك ياخول وعادل يتلوى تحت منه احححححححح ااااااااف افشخها نكني حبيبي بحب زبك ينكنى فيطعن فادي بزبه بطيز عادل لجعله يصراااااااااااااااخ ويعض بالمخادة لتكتم ااااااهاته واسرع فادي بفشخ طيز عادل وهو يقول له هنيكك ذى ما مراتك اتناكت يامتناك وكانت اول مرة يذكر فادي اسمى على ما يبدو فجعل عادل ياتي بلبنه بدون ان لمس زبه واسرع فادي اكثير بدخول والخروج حتى صرااااخ هجيب هجيب يادوله ويرتمى على ظهر عادل وياتى بلبنه بطيزه يلوححححوح عادل احححححححححح نااااار لبنك ناااااااااار ااااااااااااااف وينزل فادي ينم بجانب عادل الذى ما زال نائم على بطنه فاتح رجليه وفى لمحه البصر اطلع هرد دسك نقال من شنطتى واخد كل شئ من الجهاز حدث بين فادي وسلوي وفادي وعادل وفيدهات اخري لم اعلم ما فيها وفتحت الباب بالمفتاح يلى كان موجود من الداخل وتسحبت وخرجت من الشقة مش عارفة اروح فين ولا اجي منين ومش مصدقه كل يلى شوفته ولا عرفته وليس هعرفه لرين هاتفي وكانت ايناس
انا : الوووووووو
ايناس : ايوة حبيبتى انتى فين
انا : نزلت اتمشي شوية واشم الهواء
ايناس : انا تحت بيتك منتظركي ومعايا هدية ليكي والمفاجئة يلى وعدتك بيها
انا : ايناس مفاجئة اية وهدية اية
ايناس : لما تيجي هتعرفى بس بسرعة متتاخريش
لتغلق ايناس الخط واذهب الى بيتى ولا اعلم اية هي المفاجئة ولا الهدية
يااااااااااتري اليوم دة هينتهي على كدة ولا لسه هيحصل فيه اية
هتعرفواااااااااااااا فى الجزء القادم ......... انتظروني
الجزء الرابع
وصلت البيت وكانت ايناس واقفه منتظرني ومعاها وحدة اول ما قربت منهم افتكرتها دة كانت موجودة فى الليلة السودة فى الخيمة وهي يلى كانت ماسكة الكاميرا بتاعتى
ايناس : اية يا يابت مالك
انا : لا مفيش وانا انظر لها بستغراب
ايناس : اعرفك مها صديقتى واكتير من اختى فاكرها
انا : اه فاكرها اهلا وسهلا
ايناس : ايه هنفضل واقفين فى الشارع كدة
انا : لالالا طبعا اتفضلوا ودخلنا وركبنا الاصنصير وطلعنا لشقتى واغلق الباب كويس من الداخل لاحتمال رجوع عادل بعد ما يكتشفوا انى شوفتهم ودخلت ايناس قاعدة بالصالة وجنبها مها وبتقولى انا عارفة انك مستغربه وعايزة تفهمى
ايناس : انا هقولك وهريحك بصي الاول بخصوص الهداية خدي ولقتها مطلعة من شنطتها الكاميرا بتعتي وخدتها منها
وفتحتها ولقيت التسجيل عليها ونظرت لها مستغربه اكتير لقيتها بتقولى متستغربش انا حبيتك وتاكدت انك انسانه كويسة وعارفة انك بتسالى نفسك انا جيبت الكاميرا ازاى
انا : فردت عليها فعلا
ايناس ردت عليا وهى تنظر الى مها البركة فى مها هي يلى لها الافضل فى كدة ومش مهم تعرفي ازاي فقولتها شكرا بجدا انا مش عارفة اشكرك ازاى فقالت ايناس
ايناس : المفاجئة هي يلى هتشكورها بيها
انا : مفاجئة اية
ايناس : انا عرفتك ب مها لكن معرفتكيش كل شئ عنها . مها تبقي كل شئ بحياتى اختى وصديقتى وحبيبتى وستى
انا : قطعت كلامها وانا انظر لها وعلى لسانى عايزة اقولها بتقولى اية .... يعنى اية ستك
ايناس : متكلميش واسمعى وانتى هتفهمى كل شئ .انا ومها نعرف بعض من ايام ساكن الجامعة هي كانت فى رابعه وانا لسه فى سنه اولى ومن وقتها هي كل شئ لى فى الدنيا
بقوتها وحنانها وعلاقتها اما المفاجئة هي لما حكيت لها عنك وعن احساسي بيكي ولانها عارفة انى احساسي ما بيكدبش فقالت لى انها عايزة تشوفك وهي دة المفاجئة انها ......... وقطيعتها مها
مها : بصي يا حياة ياللى انتى عارفتي دة محدش يعرفة نهائيا وعلشان كدة هعرض عليكي عرض وافقتى علية هنكمل مع بعض موافقتش علية كل وحدة فينا هتكون فى حالها وعلاقتك ب ايناس هتنتهي
انا : لالالالالا انا موافقة على اي شئ
مها : متستعجليش واسمعى وبعدين بلغينى قرارك ولازم تعرفي ان قرارك هيحدد مستقبلك
مها : العرض هو انك هتكون لى ملكى انا وبس يعنى هتبقي كلبة وخدامة وتحت جزمتى وتنفيذي اوامري مهما كانت في مقابل اني همتعك وهحميكي و تكوني انسانه انتى نفسك مش هتعرفيها
انا : نظرت لها وبقولها انا مش فاهمة حاجة ؟
مها : هفهمك انا مها هانم من كبار سيدات الاعمال وعضويه بالغرفة التجارية وعضويه الجمعيات الشبابية ومرشحة لمنصب رفيع المستوي
انا : اية دة كله دة كله بس انتى لسة صغيرة
مها : هههههههههههه ضحكتني السن مش معيار العقل والعلاقات هي الاساس وغير كدة ادام الناس والمجتمع هتكونى صدقتى ووجه لشغلى يعنى شركتى كمان فكري فى عرضى كويس وخدي قرارك وبلغني به ادامك يومين وهنتظر منك رد
انا : انا مش محتاجة وقت علشان افيكر فيه انا انا موافقة بس بس
مها : بس ايه زى ما كانت واضحة وصريحة معاكي لازم تكونى صريحة معايا ومخبيش عني اي شئ
انا : هقولك وهعرفك كل شئ .. وحكيت لها كل شئ عرفته عن اختى وجوزى وفادي ويلى لسه معرفتوش عن امي وحماه اختى لقتها
مها : هههههههههههههه بتضحك اووووووووي
انا : اية يلى بيضحك فى كلامي !!!!؟
مها : انتى اخت سلوي منصور ومرات عادل
انا : ااااه انتى تعرفيهم
مها : الدنيا دي صغيرة اووووي انا اعرفك كاسم لكن معرفكيش شخصيا
انا وايناس : ننظر لها مش فاهمين حاجة
مها : مستغربوش اووووي انا هفهمكوا كل حاجة بس مش دلوقتى بما انك موافقة نحتفل بالليله وبعدين هتعرفوا كل حاجة ومتخافيش من فادي ولا من جوزك ونظرت ل ايناس
وقالت لها خديها واخشوا وجهزوا نفسكم واعملي حسابك اانا كونت هخليكي ملكة عليها اول مرة لكن بعد يلى حكيناه وعلشان غاويه سلوي اختها هتكونى كلبه ذي مانتى فرد ايناس امرك ستى
وشدتنى من ايدي ودخلنا اوضه نومي اول ما باب اتقفل بقولها انا مش فاهمة حاجة هي تعرف سلوي منين ويعنى اية هتكونى كلبه معايا فردت ايناس عليا بصي يا حياه لو سمعتى الكلام بدون اسئله
هتكسبي كل شئ وهتتمتعي كمان فرديت عليها وقولتيها حاضر حااااااااااضر فقالتى يلى اخلعي هدومك كلها وفعلا خلعت هدومي كلها وهي كمان خلعت هدومها ونزلت على ايدها ورجليها
وجلست ذى الكلبة وانا واقفه فقالتى منتظرة ايه انزلى واعملى ذى لحد ما ستى مها ما تامرك بشئ تاني فنزلت على ايدي ورجلى وجالست مثلها ذى الكلبه وبعد دقائق دخلت ستى مها
وهي مختلفه عن ما كانت بالخارج كانت لبسه بنطلون جلد وجزمة طويله وباضئ حملات ودخلت جالست مباشرا على السرير ووضعت رجل على رجل تحركت ايناس تلحس جزمتها وتحركت
افعل مثلها فكان الوضع ايناس تلحس جزمت رجلها اليمين وانا لحس جزمت رجلها الشمال يلى على الارض حتى قالت كفاية وشورت ل ايناس على كسها وطلعت ايناس بلسانها على شفايف كسها
تلحس فيه من فوق البنطلون وانا انتظر وانظر لهم فنظرت لى ستى مها قالتى حياه تعرفي تقليدي صوت الكلبه بدون ما ارد هووووهوووووهووووووو فضحتك بصوت عالى جدااااا قالتى شاطورة
بتفهمي وتتعلمي بسرعة يا كلبة قومى تعالى نامى على السرير ذى الكلبة ووجهت كلامها ل يناس انتى يا حيوانة هاتى الشنطة من بره فتحركت ايناس على ايديها ورجلها وعادت بالشنطة مسكاها
ببقها واول ما وصلت عن ستى مها هوووووهووووووو فمدت ستى مها ايديها مسحت وتطبطبت على راسها وخدت منها الشنطة وفتحتها وطلعت زب صناعي شكله غريب وفيه اسلاك وبطارية ولبسته
وشغلت زر في البطارية وكانت ايناس بنفس الوضع بتاعي بعد ما امراتها ستى مها تلحس كسي وبدون مقدمات دخلت الصناعي بكسي وكان شعور مختلف واحساس رهيب اول مرة احس بيه
خلانى طائره فى السماء واهاااااااااااات تشعل الكون احححح اااااااااااااف اااااااااااااااااه وفقدت السيطرة على نفسي وجسمى ما اخرجنى من احساسي غير صفقه قوية على طيزى من ستى مها
وهي بتقولى عجبيك يا متناكة مكيفك يالبوة ااااااااااااه اووووي اوووووي ياستى اححححححح يجنن كماااااان نكينى كماااااااااان اوووووي وستمرت تنيك كسي انزلت شهوتى 3 مرات ولم استطيع
التحمل اكثير من ذلك وفقدت الوعي لبعض دقائق وبمجرد ما فتحت عينى كانت ايناس تصرخ مثلى او اكثير وستى مها تنيكها وتضربها على طيزها اوووووووي وتقولها كسك بيمتعنى ياشرموطتى
وايناس ترد عليها اححححححححح اااااااااااااااااااة كلى ملكك جسمى وكسي وطيزى وحياتى اااااااااااااااااف برااااااااااااحة بيوجعنى كدة اااااااااااااااااة ارحمنى ابوس رجليك ونظرت لى
وقالتى فوقتى ياكلبه تعالى هنا لحسي طيز الشرموطة دي علشان انيكها وبسرعة فتحت طيز ايناس وطلعت لسانى لحس فيها اممممممممممم وستى مها راحت تافه على خرم طيز ايناس اختتتتتففففوااااااا
وقالتى لحسي يالبوة وفضلت لحس شوية وستى مها طلعت الصناعى من كسها وحشرته بطيزها وايناس تصرخ اححححححح اااااااااااااة بترجاكى ارحمنى طيزى مش متعودة ااااااااااااااح
ومفيش عشر دقايق وقالت لينا ستى مها انزلوا على الارض بسرعة يا متناكة منك لها ونزلنا ووافقت ادمنا بتفرك فى زززبهاااااااااا وتفاجئت بلبن بيخرج منه على وشنا انا وايناس ويبدو ان
ايناس تعلم بذلك لانها كانت فاتحة بقها على اخرة وبتاخد اللبن في بقها وستى مها بتضحك علياااااااا وبتقولى مستغربه كدة لية وقبل ما ارد كملت كلامها وقالتي هتعرفى وتفهمي كل حاجة فى وقتها .
وجالست على السرير وشدتني انا وايناس وحضنتنا حضن دافي وباستنى من شفايفى وباست ايناس وقالت لى من الان انتى بتاعتي ومتخفش من اي شئ وقبل ما انطقت بحرف حطيت صباعها
على شفايفى تمنعنى من الكلام وقالت مش عايزكى تردي ولا حتى تفكري انتى تنفيذى وبس وعملى حسابك ان جوزك مش هيقدر يوجهك ويلى هيكلمك فادي ولازم تكونى فاهمة كل شئ يلا ناخد شور
وبعدين هفهمك كل حاجة وهعرفك تعملى اية وتتصرفي ازاي وقمنا احنا الثلاثه متوجهين لحمام وهي بتحضنا وايدها بتبعبص طيزي وطيز ايناس ودخلنا الحمام وستحمنا ولا يخلوا من العب بااكساسنا
وطيزنا حتى ستى مها سمحتلينا نلعب بكسها وبزازها وخرجنا وجهزت اكل انا وايناس واحنا عريانين وقاعدنا ناكل وستى مها قالتى اعملى اقهوة وهاتيها وتعالى افهمك كل شئ
اية يلى هعرفه وايه المفاجئات يلى هكتشفها تانى هنعرف كل دة بالجزء الخامس ... تبعونى
الجزء الاول
مقدمة
القصة حقيقية كاشخاص وبعض المواقف مع الضافة المثير واحداثها تبدا من 2011 اي ايام الثورة بطلة القصة اسمها حياه عمرها الان 28 سنة متزوجة من عادل وعمرة 30 عام رئيس قسم بنفس الجريدة حتى لا اوصف شكلها فاكتفى بتشبيها بالممثلة راندا البحيرى بنسبة 95 % تعمل صحفية مصورة بجريدة خاصة كل لهماها الخبر سواء صحيح او لا باي طريقة مشروعة وغير مشروعة وحياة تهوي التصوير بطبيعتها بلا تعشقة وهى من اسرة متفتحة ولها اخت اسمها سلوي عمرها 25 سنة متزوجة من وليد عمرة 27 سنة ويعملان بشركة ولدة الحاج مصطفى وعمرة 48 عام وامها فريدة سيدة مجتمع عمرها 46 محتفظة برشقتها وجمال جسمها ... بعتذر عن المقدمة الطويل لكن مهمة لمعرفة الاشخاص الاساسين ولكن الاشخاص الثانوية ستظهر بالقصة
تبداء القصة عندما بداءت احداث 25 يناير وكلفا مدير الجريدة حياة بالنزول الى الميادين وبالاخص ميدان التحرير لتصوير الاحداث ماكدا عليها تصوير كل ما هو مخالف وليس الواقع وتفاجاءت حياة بذلك ولكن لم تعترض وبالفعل نزلت الميدان وستمرت هناك لمدة ثلاث ايام وكانت ترتدي بنطلون وبضي وجاكت اسمر ومعاها كاميرا التصوير وفى نهاية اليوم الثالث اثناء تواجدها بالقرب من خايمة للمتظاهرين سمعت كلام وضحك ورائحة دخان كانة كباية او شقة دعارة فحاولت اتقاط بعد الصور فكتشف امرها وكان بداخل الخيمة لا يقل عن 7 شباب و 5 بنات بامسكوا بيها وقيدوها واخذوا منها الكاميرا وتحدثوا مع بعضهما بماذا نفعل بيها والغريب انا الذى رد علية وحدة من البنات وقالت هنخليها نجمة مع ضحكة شرموطة وهكون بطلة الحفلة ففهموا ماذا تقصد وضحكوا جميعا ولكن حياة لم تفهم حتى اقتربوا منها وباشروا بتجردها من جميع ملابسها حتى اصبحت عارية تماما وهي تبكي بشكل هستيري فقال احد منهم دعوها حتى ارجع وكان طبيب وفعلا تركوها وستمروا بشرب الحشيش والضحك والنظر اليها وعادت الدكتور ومعة حقنة وافرغها بجسد حياة وقال لها كلها نص ساعة وانتى بنفسك هترجينا نمتعك وبالفعل بعد مضى المدة وهم ينظرون اليها واصبحت تضم رجليها على بعض وعرقها يزيد وتدخل فى حالة نشوة جسية بسبب الحقنة المنشطة للجنس فضحكوا جميعا وقالوا لدكتور انتى شيطان هههههههههه وكان يعتبر زعيمهم فقال لهم ولسة ووجة كلامة ل حياة وقال لها
الدكتور : بصى بقاااااا يا موزة عندك خيارين تختاري واحد منهم
الاول : بالكاميرا يللى كونتى عايزة تصورينا بيها وتفضحينا هنصورك بيها واحنا بنيكك كلنا وهنشر الفيديو بعد ما نعملة مونياج ونخفي وجوهنا .
الثانى : هنفكك وهنصورك وانتى بتعترفى انك محدش اغرمك على شئ وانك عايزة تتناكى بمزاجك ونقفل الكاميرا على ذلك ونمتعك برحتنا وكونى مطيعة وتسمعى الكلام ومتفضيش اي حاجة تنطلب منك قولتى اية
حياة : حرام عليكوا انا ست متجوزة وبنت ناس حرام عليكوااا
ضحكوا جميعا وقال لها الدكتور خلاص طلما مش عايزة تختاري يبقا نعمل يللى احنا عايزينة وقتربوا منها فقالت
حياة : لالالالالا فكوني وانا تحت امركم
وفعلا فكوها وسجلت فيديو بما يرغبون فية وكانت بحالة غير طبيعية تريد ان طفي النار المشتعلة بجسدها وحين راءت ازبارهم هجمت عليها تمسك واحد بكل ايد واحد بفمها تمصصصصه واهااااتها تزيد بسب فرك بزازها الاثنين ولعب بكسها وطيزها من الجميع حتى البنات الموجودة تنوابوا عليها وهى تصرخ ااااااااااااااااااة ااااااااااااااااااة احححححححح مش قادرة حرام عليكوا فنام واحد منهم على ظهرة وركبت حياة علية وادخلت زبه بكسها الغرق بعسل شهوتها الثالثة مع اهااااااااااااااتها المثيرة المشتعلة بنار جسدها ااااااااااااااااف ااااااااااااااااااااااة اححححححححححححح وسمعت صوت واحدة من البنات بتقول وهى تلعب بطيزها دى مش مفتوحة وطيزها لسة بشمعها فضحكوا جميعا وتسرعوا لمن يفتحها وخافت حياة وفظعت وحاولت تقوم لكن مناعوها وسبتوها ووضعت احدى البنات زيت على خرم طيزها وبعبصتها بصباع ثم اثنين ثم ثلاثة وحياة تصرخ امممممممممممممم لكن صوتها لم يطلع بسبب الزب الذى بداخل فمها وقالت البنت هي جاهزة الان وبالفعل قام احدهم برزززع زبة بطيزها مرة واحدة بعنف فصرخت صرخة الدنيا كلها تسمعها اهاااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه وستمروا بنيكوها وبعض وقت قصير اصبحت تحس بالمتعة وتتناك وتطلب بالمزيد نيكونى نيكونى افشخونى انا متناكة اااااااااااااااةةةةة انا شرموطة ااففففففففف انا لبوة احححححححححححححح وستمرت لمدة اربع ساعات تتناك بكل الطرق من كسها وطيزها وبزازها وبقها وحتى البنات لحسوا كسها ومارسوا السحاق معها والسادية من ضرب واهانة وذل حتى اصبحت جثة هامدة لا تقوى على فتح عيونها وحين فاقت ونظرت حولها لم تجد اي منهم وهي عارية وجسدها مكسر ومع ذلك قاومت ولبست ملابسها وخرجت من الخيمة .............
هنتظر تعليقكم ان كونت هكمل ام لا لنعرف ماذا حدث بعد ذلك مع العلم ان كل ما سبق كان مفتاح لحياة جديدة لحياة وهكون الماضى اما الاتى هيكون الحاضر
[SIZE="3"] الجزاء الثانى
وصلت البيت و كانى بحلم ودخلت الحمام ونزلت بالبنيو وسرحت في ما حدث لي في اربع ساعات وكانهم اربع سنوات شوفت فيهم كل انواع الجنس ومارستة كمان لم اعرف هل كونت مبسوطة ام مستمتعة لكن بالتاكيد كانت تجربة غريبة وعجيبة بالاخص ممارستى لسحاق والسادية كانت اهاااااااااااتي ومتعتي غير طبيعه لم تحدث من قبل بينى وبين زوجي الذى اكتشفت انه لا يساوي اصبع مقارنة بالازبار التى دخلت بكل فتحة بجسدي افاقت حياة من سرحانها فاخذت تفكير ماذا تفعل هل تخبر زوجها ام لا هل سينشرون الفيديو ام لا ماذا افعل ماذا افعل .. انا لازم اقول ل عادل وبالفعل قامت واتصلت علية وقالت له تعالى بسرعة انا فى البيت عايزك ضروري فى موضوع مهم وخطير وبعد ساعة اتى عادل وسالها
عادل : خير يا حبيبتى فى اية وكونتى فين كل دة وتليفونك فين انا قولت اتقبض عليكي ولا حصلك حاجة
حياة : اقعد يا عادل واسمعنى كويس
عادل : فى اية فهمنى وهو اعقدت
حياة : هقولك كل حاجة فقصت علية كل شئ بالتفاصيل وكيف اتناكت من 7 شباب و 5 بنات
حياة : انتى مالك ساكت لية كدة وكمان سرحان وشكلك مستمتع باللى بقوله وزبك واقف انتى فرحان انهم اغتصبونى
عادل : لالالا طبعا بس بحاول استوعب اللي حصلك
حياة : تستوعيب اية وزفت اية انا شايفاك هايج وباين عليك اووووي
عادل : سيبك من دة كلة دلوقتى وقولى انتى تعرفى حد منهم
حياة : لا معرفش لية
عادل : علشان نخلص الموضوع بدون فضايح وناخد منهم الفيديو
حياة : صرخت فى وجه انت كل همك الفيديو مش هامك اني اتناكت انتى مش راجل
عادل : افهمنى بس انا كل غرضي نمنع الفضيحة وبعدين شوف حل معاهم
عادل : اسمعينى
حياة : وقبل ان يقول كلمة اخري بصوت عالى اطلع برة برررررررررة
ويخروج عادل وتجلس حياة منهارة من رد فعل زوجها وتكتشف انة ديوث وتفكر فيما اتى حتى تسمع صوت تليفون المنزل يرن واندهشت بخوف حين شاهدت رقمها فترد
حياة : الوووووو
المتصل : اذيك دلوقتى يالبوة
حياة : مين معايا
المتصل : يلى ناكك فكسك وطيزك يالبوة
حياة : لم تنطق من هول المفاجئة
المتصل : روحتى فين بتذكري شكلك وانتى مفشوخة ههههههههههه
حياة : انتوا عايزين منى اية مش كفاية اللي عملته فيا
المتصل : مش عايزين منك حاجة بس حبيت اطمن ليكون الشيطان غواكي وبلغتى او قولتى لحد
حياة : لا مقولتيش لحد ولا بلغت
المتصل : كدة تمام وعلشان طلعتى جدعة هنبعتلك تليفونك اما الكاميرا هدية منك لينا
حياة : متشكرة اووووي لكم
المتصل : متشكرة حاف كدة
حياة : امال ازاي
المتصل : تشكرينا تذكرني بنفسك
حياة : بعد تردد اللبوة المتناكة الشرموطة بتشكركهم
المتصل : شاطرة اوووي وطول مانتى بتسمعي الكلام هكونى بامان واغلق الخط بوشها
وظلت حياة تعانى الصراع بداخلها حتى غلبها النوم على الكرسي بالصالة لتظل نائمة حتى تصحى على صوت جرس الباب فتقوم تفتح الباب وكانت المفاجأة اول لما فتحت الباب وشافت ادامها ايناس 27 سنة احدي البنات يللى كانوا موجودين بالخيمة وعلى وجهها ابتسامة تعنى الكثير فما كان من حياة غير بدفعها داخل الشقة والامساك بيها من رقبتها ومحاولة خنقها ولكن ايناس نجحت فى فك ايديها من على رقبتها ورطشتها قلم على وشها وقعت حياة على الارض من قوتة وايناس بتقوليها عايزة تموتينى يا شرموطة يابنت الكلبة يا متناكة وضربتها برجلها في بطنها فبكت حياة وتركتها ايناس تبكي وجلست على اقرب كرسي فحولت حياة ان تقف ولكن سمعت ايناس بتقولها ذى مانتى يالبوة فنظرت لها وهى على الارض وقالت لها عايزة اية فردت ايناس يلى عملتية مش هيعدى بسلام وانا يلى كنت جاية اعطيكي تليفونك تعملى كدة انا هتصال عليهم وهما يشوفوا شغلهم معاكي يا وسخة فقالت حياة ارجوكي بلاش انا اسفة غصب عنى فشورت لها ايناس وقالت لها تعالى هنا على ايدك ورجليكى ذى الكلبة فنصدمت حياة فقالت لها ايناس اية مش سامعة ولا اتصال فتحركت حياة على ايديها ورجليها لحد اقدام ايناس فرفعت ايناس وجه حياة بقدمها وقالت لها اوعي تنسي نفسك مرة تانية فاهمة فهزت حياة راسها بعلامة حاضر وقالت لها خدي تليفونك اهوو وانا ماشية فقامت حياة واقفة واخذت تليفونها وفى ذلك الوقت شعرت بالشهوة وتذكرت ما حدث مع ايناس بالخيمة واوقفت ايناس قبل ان تفتح الباب بقولها هتمشي لية فنظرت فى عينيها فنحرجت حياة وانزلت عيونها فى الارض ثم قالت انا اقصد لسة بدري فقالت ايناس لها انا بحب الصراحة انتى اشتقتى للمتعة صح فلم ترد عليها حياة فعادت كلمتها صح ولا امشي فقالت حياة ااامممم فقتربت منها ايناس وضمتها لحضنها وقربت من شفايفها وغابوا في قبلة طويلة مع تحسيس ايناس لجسد حياة واليد الاخري بتفرك في كسها وشتعلت حياة باهااااااااااااات تكتمها شفايف ايناس حتى كادت تسقط على الارض فبعدت عنها وقالت لها مش تفرجينى سريرك شكلة اية فلم تنطق حياة ولكن نظرت الى مكان غرفة نومها بعيونها وسحبتها ايناس اليها ودخلوا الغرفة وغلقوا الباب وخعلت ايناس ملابس حياة حتى اصبحت ملط بدون اي شئ وعيونها لا تستطيع النظر الي ايناس التى زقتها على السرير وخلعت ملابسها هى الاخري ونامت فوقها تقبل شفتيها وتمص لسانها وحياة كانها بحلم ونااااااااار الشهوة تتغلب عليها واهاااااااات تزيد ااةاااااةااااااةااااااة اااااححححححححححححح وتخرج منها اول كلمة موجهة بهمس ل ايناس بحبك فتسقبلها ايناس بفرحة كبيرة وتردها بوووووووووسة طويلة لشفايف حياة وتنزل على رقبتها ثم تلتهم حلمة بزازها بشفايفها مص وعض ااااااااااااااااحححححح بزازك تجنن يا متناكة اااااااه ااااااه فترد حياة ارضعيهم كماااااااااان اووووووي شفايفك حلوة اووووووي اااف اااااف اااااححححححح ثم تنقلب فوق حياة 69 وتقريب بلسانها لكس حياة وتنفخ فية لاتشتعال النااااااااااااااااااار بجسد حياة وتجعلها تصرخ اااااااةااااااااااااااةةااااااااااا ااةةةااااااااااةةة لترفع راسها ويصدم فمها بكس ايناس ولم ترجع مرة اخرى بل طلعت لسانها تلحس كسها بشراسة جعلت ايناس ترتمى على كسها وتصرخ فيها برااااااااااااااااااحة يابنت المتناكة احححح براااااااااااااااااااحة يالبوة اااااف ويستمروا كليهما بلحس اكساس بعض لحد ما ارتعشوا وانزلوا عسلهم مع بعض بوقت واااحد بصراااخة واحدة اااااااااااااااااااااااااااااة ااااااااااااااااااااة ولفت ايناس لترتمي فى حضن حياة وتقبلها قبلة تعنى الكثير من الحب والمشاعر وتنظر لها حياة وتقول لها بحبك اووووي متبعديش عنى فتهمس ايناس لها عمري ما هسيبك وكمان هعملك مفاجئة ......
ياتري اية هي المفاجئة .... واية يللى هيحصل ... انتظرونى فى الجزء القادم
[/SIZE
الجزء الثالث
فتحت حياة عيونها لتجد شمس نهار يوم جديد فتجلس على شباك السرير وتتامل جسمها الذى مازال عاريا وتنظر بين رجليها تري لمعان كسها وتتذكر المتعة مع ايناس وبعدها تمد ايدها تمسك سماعة التليفون بجوار السرير لاتصال على عادل زوجها وتفاجئ ان عادل زوجها يحدث فادي 42سنة مدير الجريدة من اصل لبناني غير متزوج وله علاقات كثيرة وغريبة وتسمع عادل يقول لفادي
عادل : لا هي لسة نايمة بس فى حاجة غريبة
فادي : حاجة اية
عادل : لما دخلت عليها كانت عريانة بدون اي ملابس ونايمة اقتلة
كتمت حياة دهشتها وحطت ايدها على بقها حتى لا يشعر بيها احد وتقول لنفسها يانهار اسود عادل
يحكي لفادي كل حاجة عنى لتسمع فادي يقول
فادي : سبيها نايمة ومتحولش تصحيها يلى حصل لها هيفدنا كتير
عادل : تقصد اية
فادي : لما تيجي البيت عندي بالليل هفهمك كل حاجة
عادل : تمام ماشي هجليك على الساعة 10 بالليل
فادي : انا هنام شوية بقالي يومين صاحى
عادل : اوكى حبيبي
فادي : بقولك اية يا دوله هسيبك مفتاح الشقة تحت المشاية علشان هيكون عندي ميعاد مهم جداااااا
عادل : متخلية معاك وانا هعدى عليك ونطلع سوا وميعاد اية دة
فادى : لالالا مش عايز حد من الجريدة يشوفك انهاردة
عادل : مستغرب ويقولة لية !!؟
فادى : بعدين بقاااااا سيبنى انام سلام
عادل : سلام
وكل هذا وحياة على الخط من التليفون الثانى بغرفة نومها وبعد ان اغلق عادل التليفون وضعت السماعة ونامت على السرير تنظر لنافذة وظهرها لباب تحسبا لو دخل عادل عليها يظنها لسة نايمة وحولت تفوق من الصدمة الجديدة بزوجها وتفهم فى اية بينه وبين فادي وتجد جواب لدهشتها وسؤالها كيف لزوجها ان يحكي كل شئ ل فادي عنها وكمان بالتفاصيل ولم تجد اي اتفسير او اي شئ طبيعي تقنع به نفسها وعتزمت الامر ان تعرف كل شئ وتفهم ما يدور حولها واية يلى بين عادل وفادي لتقوم من على السرير بعد ان جالست تحدث نفسها لمدة ساعة وتخرج تبحث عن عادل لتجدة نائم بالغرفة الثانية فتدخل الحمام وتاخد شور دافئ وتغسل وتنظف كسها من اثار ما حدث بينها وبين ايناس وتخروج الى المطبخ لتاكل اي شئ فهي لم تذوق اي طعام منذ الامس وتجلس تشاهد التلفزيون حتى صحي عادل وكانت الساعة 7 مساءا متوجه للحمام فقال لها حبيبتي طمننى عليك فنظرت له ولم تتحدثه باي شئ وقالت له هتاكل اجهزلك اكل فقال لها ماشئ حبيبتى ياريت فقامت متجهة الي المطبخ مرورا من امام عادل فيحاول الامساك بيها وتقبيها ولكن دفعتة بصدره وقالت له ابعد عنى فقال لها انتى لسة زعلانة حقك عليا فرد علية وهى تمشي ناحية المطبخ لا وهزعل من اية وهو فى حاجة حصلت وتعمل حركة استحلف له لم يراها فيدخل عادل الحمام وهى دخلت المطبخ وتذكرت مفتاح شقة فادي وضعت الطعام على السفرة وخرج عادل وجلس ياكل وذهبت الى غرفة نومها فقال لها مش هتيجي تاكلى معايا فرد علية بنفس الطريقة بدون ان تنظر له لا انا كلت هلبس علشان هروح لامها وهبات عندها النهاردة فلم يمانع عادل لانه امر عادي وحدث كثيراا وفعلا لبست حياة ونزلت وكانت الساعة تقترب من التاسعة وذهبت فورا لشقة فادي التى تقع فوق الجريدة بدون ان يراها احد ونزلت من الاسانسير وجدت المفتاح تحت المشاية ذى ما قال فادي ل عادل ففتحت الباب ورجعت المفتاح مكانه تحت المشاية ودخلت واغلقت الباب وراءها وبحثت عن مكان تختبئ بيه بالشقة لكي تعرف ما بين فادي وعادل زوجها حتى وجدت غرفة مغلقه فحاولت تفتحها فلم تفلح وذهبت لغرفة المجاوله لها وكان من الواضح انها غرفه نوم فادي فقالت لنفسها انا هستخبئ فى البلكونة وتواجهت اليها ولكن اكتشفت ان الغرفة المغلقة مشتركة لنفس البلكونة وكانت مفتوحة فدخلت وندهشت لكمية الشاشات الموجودة بداخل الغرفة وعلمت بخبرتها انها شاشات مراقبة وتسجيل لكاميرات مزروعه بكل مكان داخل الشقة ومش كدة بس والجريدة كمان صوت وصورة وطبعا ذى مانتوا عارفين حياة موهوبة في التصوير ومتخصصة فية كمان وفتحت الشاشات وشاهدة زملائها بالجريدة يعملون وكان فادي يجلس بمكتبه ولكن الغريب انه كان جالس مثل الكلب على يديه ورجليه وفى وحدة بتحدثه من الحمام الخاص بمكتبه وتقول له الفلوس هتتحول لحسابك بكره ياكلبي بعد ما اخصم نسبتى لتحدث حياة نفسها اية دة الصوة دة مش غريب عليا لتخروج السيدة من الحمام لتقترب حياة من الشاشة وتفتح بوقها وعيونها لتتاكد انها هي ايوه هي سلوي اختى وتسمعها بتقول ل فادي انا همشي يا خول علشان عارفة ان المتناك عادل جوز اختى منتظرك فوق وهو يقبل قدميها وتساله هي الليلة لمين يرد عليها لي انا فترفع الجيبه بتاعتها وتقلع الاندر الاحمر يلى كانت لبسه وترميه على وش فادي وتقوله خليه يلبسه وقوله انه من ستك سلوى وتخرج سلوي وفادي يوصلها للباب لتدور الدنيا بحياة وتكتشف اشياء لم تتخليها ابدا ولا فى الاحلام اانا يتم الاعتداء عليا ويغتصبوني وجوزى وفادي يطلعوا شواذ واختى بتذل فادي واكيد جوزى كمان ومعرفش ايه السبب وترجع حياه للواقع وتحس بحد بيفتح الباب وتنظر على الشاشة لتجد عادل يدخل من الباب متوجها لغرفة نوم فادي وعلى ودنه التليفون وكان يحدث فادي ويخبره انه وصل ويغلق الخط ودخل خلع لبسه كله وفتح الدولاب واخرج منه قميص نوم بيبي دول ولبسه بدون اندر وجلس على السرير وبعدها مفيش بعشر دقائق دخل فادي علية وطلع اندر اختى من جيبه واعطاه ل عادل فساله عادل اية دة فقاله فادي دة بتاع ستك سلوي فرد عادل عليه وهو يشم الاندر هي كانت عندك فرد عليه ايوة ولما عرفت ان الليلة لي قالتى اخليك تلبسه وقاله انا هروح الحمام اخد شور ورجعلك فنظرت لشاشة الموجودة بالحمام لشاهد فادي يخلع ملابسه حتى اصبح عاريا وكان جسم جميل بدون اي شعر ولمع وشاهدته بعد ان خرج من تحت المياة يمد يده ليفتح كيس جيل يدهن بيه زبه فى الشاشة الاخري عادل يلبس اندر سلوى اخت ويدخل فادي يرتدي بورنس ومعه كاسين بيره ويعطى عادل واحد ويجلس بجواره على السرير ويحدثه
عادل قائلا
عادل : فهمنى بقاااااا اية الحكاية
فادي : حكاية اية
عادل : انت بتقولي فى التليفون يلى حصل ل حياة هيفدنا كتير عايز افهم
فادي : رغم ان دة مش واقته بس هقولك
عادل : اممممممممممم
فادي : يلى حصل لمراتك هيفيدنا فى شغلنا لو عرفنا نوصل لفيديوا ويكون معانا بكدة فى شغل كتير هيخلص برة وجوه انت عارف انها مطلوبه من المنظمة بالاسم
لرد عادل بعصبية : مستحيل يلى انت بتقوله دة مستحيل
فادي : ليه مستحيل ما اختها وجوزها معانا ومش بس كدة وامها وحماه اختها كمان
عادل : انت مجنون انت عايزها تعرف .......... :mad::mad:
فادي : سكت ليه مكسوف تقول انك بتناك هههههههههه:smi::smi:
عادل : ايوه طبعا
فادي : لما الفيديو يكون معانا مش هتقدر تعمل حاجة
عادل : وانت هجيب الفيديو منين
فادي : دة شغلى متشغلش بالك ويلا بقاااااا احنا هنقضيها كلام عايز اعوض يلى عملته فيا المره يلى فاتت
لينزل عادل بشفايفه على زب فادي وياخده في بقه يمصصص فيه بشهوة جعلت فادي يتلوى ويصدر اهااااااااااااااااااه ويضغط بيدة على راس عادل ليدخل زبه كله جوه بوقه حتى صاااااح فادي كفاية مش قادر وشد عادل من شعره ونائمه على السرير فنقلب عادل على بطنه وجاء فادي فوقه بعد ان زال اندر سلوى اختى على جنب وحشر ززززبه مرة واحدة بطيز زوجى ليصرخ عاااااااادل ااااااااااااااه ااااااااااااااه براحه يا فادي برااااااااااااااحة زبك ناااااااااشف فيقبله فادي في رقبته ويهمس باذنه مش هرحمك يا متناك هفشخ طيزك ياخول وعادل يتلوى تحت منه احححححححح ااااااااف افشخها نكني حبيبي بحب زبك ينكنى فيطعن فادي بزبه بطيز عادل لجعله يصراااااااااااااااخ ويعض بالمخادة لتكتم ااااااهاته واسرع فادي بفشخ طيز عادل وهو يقول له هنيكك ذى ما مراتك اتناكت يامتناك وكانت اول مرة يذكر فادي اسمى على ما يبدو فجعل عادل ياتي بلبنه بدون ان لمس زبه واسرع فادي اكثير بدخول والخروج حتى صرااااخ هجيب هجيب يادوله ويرتمى على ظهر عادل وياتى بلبنه بطيزه يلوححححوح عادل احححححححححح نااااار لبنك ناااااااااار ااااااااااااااف وينزل فادي ينم بجانب عادل الذى ما زال نائم على بطنه فاتح رجليه وفى لمحه البصر اطلع هرد دسك نقال من شنطتى واخد كل شئ من الجهاز حدث بين فادي وسلوي وفادي وعادل وفيدهات اخري لم اعلم ما فيها وفتحت الباب بالمفتاح يلى كان موجود من الداخل وتسحبت وخرجت من الشقة مش عارفة اروح فين ولا اجي منين ومش مصدقه كل يلى شوفته ولا عرفته وليس هعرفه لرين هاتفي وكانت ايناس
انا : الوووووووو
ايناس : ايوة حبيبتى انتى فين
انا : نزلت اتمشي شوية واشم الهواء
ايناس : انا تحت بيتك منتظركي ومعايا هدية ليكي والمفاجئة يلى وعدتك بيها
انا : ايناس مفاجئة اية وهدية اية
ايناس : لما تيجي هتعرفى بس بسرعة متتاخريش
لتغلق ايناس الخط واذهب الى بيتى ولا اعلم اية هي المفاجئة ولا الهدية
يااااااااااتري اليوم دة هينتهي على كدة ولا لسه هيحصل فيه اية
هتعرفواااااااااااااا فى الجزء القادم ......... انتظروني
الجزء الرابع
وصلت البيت وكانت ايناس واقفه منتظرني ومعاها وحدة اول ما قربت منهم افتكرتها دة كانت موجودة فى الليلة السودة فى الخيمة وهي يلى كانت ماسكة الكاميرا بتاعتى
ايناس : اية يا يابت مالك
انا : لا مفيش وانا انظر لها بستغراب
ايناس : اعرفك مها صديقتى واكتير من اختى فاكرها
انا : اه فاكرها اهلا وسهلا
ايناس : ايه هنفضل واقفين فى الشارع كدة
انا : لالالا طبعا اتفضلوا ودخلنا وركبنا الاصنصير وطلعنا لشقتى واغلق الباب كويس من الداخل لاحتمال رجوع عادل بعد ما يكتشفوا انى شوفتهم ودخلت ايناس قاعدة بالصالة وجنبها مها وبتقولى انا عارفة انك مستغربه وعايزة تفهمى
ايناس : انا هقولك وهريحك بصي الاول بخصوص الهداية خدي ولقتها مطلعة من شنطتها الكاميرا بتعتي وخدتها منها
وفتحتها ولقيت التسجيل عليها ونظرت لها مستغربه اكتير لقيتها بتقولى متستغربش انا حبيتك وتاكدت انك انسانه كويسة وعارفة انك بتسالى نفسك انا جيبت الكاميرا ازاى
انا : فردت عليها فعلا
ايناس ردت عليا وهى تنظر الى مها البركة فى مها هي يلى لها الافضل فى كدة ومش مهم تعرفي ازاي فقولتها شكرا بجدا انا مش عارفة اشكرك ازاى فقالت ايناس
ايناس : المفاجئة هي يلى هتشكورها بيها
انا : مفاجئة اية
ايناس : انا عرفتك ب مها لكن معرفتكيش كل شئ عنها . مها تبقي كل شئ بحياتى اختى وصديقتى وحبيبتى وستى
انا : قطعت كلامها وانا انظر لها وعلى لسانى عايزة اقولها بتقولى اية .... يعنى اية ستك
ايناس : متكلميش واسمعى وانتى هتفهمى كل شئ .انا ومها نعرف بعض من ايام ساكن الجامعة هي كانت فى رابعه وانا لسه فى سنه اولى ومن وقتها هي كل شئ لى فى الدنيا
بقوتها وحنانها وعلاقتها اما المفاجئة هي لما حكيت لها عنك وعن احساسي بيكي ولانها عارفة انى احساسي ما بيكدبش فقالت لى انها عايزة تشوفك وهي دة المفاجئة انها ......... وقطيعتها مها
مها : بصي يا حياة ياللى انتى عارفتي دة محدش يعرفة نهائيا وعلشان كدة هعرض عليكي عرض وافقتى علية هنكمل مع بعض موافقتش علية كل وحدة فينا هتكون فى حالها وعلاقتك ب ايناس هتنتهي
انا : لالالالالا انا موافقة على اي شئ
مها : متستعجليش واسمعى وبعدين بلغينى قرارك ولازم تعرفي ان قرارك هيحدد مستقبلك
مها : العرض هو انك هتكون لى ملكى انا وبس يعنى هتبقي كلبة وخدامة وتحت جزمتى وتنفيذي اوامري مهما كانت في مقابل اني همتعك وهحميكي و تكوني انسانه انتى نفسك مش هتعرفيها
انا : نظرت لها وبقولها انا مش فاهمة حاجة ؟
مها : هفهمك انا مها هانم من كبار سيدات الاعمال وعضويه بالغرفة التجارية وعضويه الجمعيات الشبابية ومرشحة لمنصب رفيع المستوي
انا : اية دة كله دة كله بس انتى لسة صغيرة
مها : هههههههههههه ضحكتني السن مش معيار العقل والعلاقات هي الاساس وغير كدة ادام الناس والمجتمع هتكونى صدقتى ووجه لشغلى يعنى شركتى كمان فكري فى عرضى كويس وخدي قرارك وبلغني به ادامك يومين وهنتظر منك رد
انا : انا مش محتاجة وقت علشان افيكر فيه انا انا موافقة بس بس
مها : بس ايه زى ما كانت واضحة وصريحة معاكي لازم تكونى صريحة معايا ومخبيش عني اي شئ
انا : هقولك وهعرفك كل شئ .. وحكيت لها كل شئ عرفته عن اختى وجوزى وفادي ويلى لسه معرفتوش عن امي وحماه اختى لقتها
مها : هههههههههههههه بتضحك اووووووووي
انا : اية يلى بيضحك فى كلامي !!!!؟
مها : انتى اخت سلوي منصور ومرات عادل
انا : ااااه انتى تعرفيهم
مها : الدنيا دي صغيرة اووووي انا اعرفك كاسم لكن معرفكيش شخصيا
انا وايناس : ننظر لها مش فاهمين حاجة
مها : مستغربوش اووووي انا هفهمكوا كل حاجة بس مش دلوقتى بما انك موافقة نحتفل بالليله وبعدين هتعرفوا كل حاجة ومتخافيش من فادي ولا من جوزك ونظرت ل ايناس
وقالت لها خديها واخشوا وجهزوا نفسكم واعملي حسابك اانا كونت هخليكي ملكة عليها اول مرة لكن بعد يلى حكيناه وعلشان غاويه سلوي اختها هتكونى كلبه ذي مانتى فرد ايناس امرك ستى
وشدتنى من ايدي ودخلنا اوضه نومي اول ما باب اتقفل بقولها انا مش فاهمة حاجة هي تعرف سلوي منين ويعنى اية هتكونى كلبه معايا فردت ايناس عليا بصي يا حياه لو سمعتى الكلام بدون اسئله
هتكسبي كل شئ وهتتمتعي كمان فرديت عليها وقولتيها حاضر حااااااااااضر فقالتى يلى اخلعي هدومك كلها وفعلا خلعت هدومي كلها وهي كمان خلعت هدومها ونزلت على ايدها ورجليها
وجلست ذى الكلبة وانا واقفه فقالتى منتظرة ايه انزلى واعملى ذى لحد ما ستى مها ما تامرك بشئ تاني فنزلت على ايدي ورجلى وجالست مثلها ذى الكلبه وبعد دقائق دخلت ستى مها
وهي مختلفه عن ما كانت بالخارج كانت لبسه بنطلون جلد وجزمة طويله وباضئ حملات ودخلت جالست مباشرا على السرير ووضعت رجل على رجل تحركت ايناس تلحس جزمتها وتحركت
افعل مثلها فكان الوضع ايناس تلحس جزمت رجلها اليمين وانا لحس جزمت رجلها الشمال يلى على الارض حتى قالت كفاية وشورت ل ايناس على كسها وطلعت ايناس بلسانها على شفايف كسها
تلحس فيه من فوق البنطلون وانا انتظر وانظر لهم فنظرت لى ستى مها قالتى حياه تعرفي تقليدي صوت الكلبه بدون ما ارد هووووهوووووهووووووو فضحتك بصوت عالى جدااااا قالتى شاطورة
بتفهمي وتتعلمي بسرعة يا كلبة قومى تعالى نامى على السرير ذى الكلبة ووجهت كلامها ل يناس انتى يا حيوانة هاتى الشنطة من بره فتحركت ايناس على ايديها ورجلها وعادت بالشنطة مسكاها
ببقها واول ما وصلت عن ستى مها هوووووهووووووو فمدت ستى مها ايديها مسحت وتطبطبت على راسها وخدت منها الشنطة وفتحتها وطلعت زب صناعي شكله غريب وفيه اسلاك وبطارية ولبسته
وشغلت زر في البطارية وكانت ايناس بنفس الوضع بتاعي بعد ما امراتها ستى مها تلحس كسي وبدون مقدمات دخلت الصناعي بكسي وكان شعور مختلف واحساس رهيب اول مرة احس بيه
خلانى طائره فى السماء واهاااااااااااات تشعل الكون احححح اااااااااااااف اااااااااااااااااه وفقدت السيطرة على نفسي وجسمى ما اخرجنى من احساسي غير صفقه قوية على طيزى من ستى مها
وهي بتقولى عجبيك يا متناكة مكيفك يالبوة ااااااااااااه اووووي اوووووي ياستى اححححححح يجنن كماااااان نكينى كماااااااااان اوووووي وستمرت تنيك كسي انزلت شهوتى 3 مرات ولم استطيع
التحمل اكثير من ذلك وفقدت الوعي لبعض دقائق وبمجرد ما فتحت عينى كانت ايناس تصرخ مثلى او اكثير وستى مها تنيكها وتضربها على طيزها اوووووووي وتقولها كسك بيمتعنى ياشرموطتى
وايناس ترد عليها اححححححححح اااااااااااااااااااة كلى ملكك جسمى وكسي وطيزى وحياتى اااااااااااااااااف برااااااااااااحة بيوجعنى كدة اااااااااااااااااة ارحمنى ابوس رجليك ونظرت لى
وقالتى فوقتى ياكلبه تعالى هنا لحسي طيز الشرموطة دي علشان انيكها وبسرعة فتحت طيز ايناس وطلعت لسانى لحس فيها اممممممممممم وستى مها راحت تافه على خرم طيز ايناس اختتتتتففففوااااااا
وقالتى لحسي يالبوة وفضلت لحس شوية وستى مها طلعت الصناعى من كسها وحشرته بطيزها وايناس تصرخ اححححححح اااااااااااااة بترجاكى ارحمنى طيزى مش متعودة ااااااااااااااح
ومفيش عشر دقايق وقالت لينا ستى مها انزلوا على الارض بسرعة يا متناكة منك لها ونزلنا ووافقت ادمنا بتفرك فى زززبهاااااااااا وتفاجئت بلبن بيخرج منه على وشنا انا وايناس ويبدو ان
ايناس تعلم بذلك لانها كانت فاتحة بقها على اخرة وبتاخد اللبن في بقها وستى مها بتضحك علياااااااا وبتقولى مستغربه كدة لية وقبل ما ارد كملت كلامها وقالتي هتعرفى وتفهمي كل حاجة فى وقتها .
وجالست على السرير وشدتني انا وايناس وحضنتنا حضن دافي وباستنى من شفايفى وباست ايناس وقالت لى من الان انتى بتاعتي ومتخفش من اي شئ وقبل ما انطقت بحرف حطيت صباعها
على شفايفى تمنعنى من الكلام وقالت مش عايزكى تردي ولا حتى تفكري انتى تنفيذى وبس وعملى حسابك ان جوزك مش هيقدر يوجهك ويلى هيكلمك فادي ولازم تكونى فاهمة كل شئ يلا ناخد شور
وبعدين هفهمك كل حاجة وهعرفك تعملى اية وتتصرفي ازاي وقمنا احنا الثلاثه متوجهين لحمام وهي بتحضنا وايدها بتبعبص طيزي وطيز ايناس ودخلنا الحمام وستحمنا ولا يخلوا من العب بااكساسنا
وطيزنا حتى ستى مها سمحتلينا نلعب بكسها وبزازها وخرجنا وجهزت اكل انا وايناس واحنا عريانين وقاعدنا ناكل وستى مها قالتى اعملى اقهوة وهاتيها وتعالى افهمك كل شئ
اية يلى هعرفه وايه المفاجئات يلى هكتشفها تانى هنعرف كل دة بالجزء الخامس ... تبعونى