خروف العيد
09-26-2017, 06:42 AM
في المدرسة :
في صباح يوم الأربعاء في الطابور وكان جميع الشراميط أنتهوا من واجبهم المنزلي وفي إنتظار يوم الحفلة بإستثناء أم سيد وأم نهى لم ينتهوا بعد من سعيد ولم يصارحوه بتلك الحفلة ..
أمل وغادة وسحر أجتمعوا في ساحة الطابور وأتفقوا على المقابلة في الفسحة عند مكانهم المفضل عند حمامات المدرسة وسألت أمل غادة وسحر كله تمام ولا لسه حد معصلج فردت سحر تمام يا ميس أمل وردت غادة ضاحكة تمام يا أبلتي وضحك الثلاثة ضحكة مكتومه وكان الثلالثة في هذا اليوم في كامل اناقتهم فسحر صاحبة الطول المشهورة ببلوزتها الحمراء الشفافة التي لا ترتدي تحتها سوى بادي كات يبرز دراعها وفتخت صدرها وسوتها والبنطلون الجينز الضيق مع الصندل ذو الكعب العالي الذي يرفع طيزها لأعلى ..
وأمل القصيرة البيضاء ترتدي بلوزة رمادي ضيقة مشمراها لحد الكوع مبينه سوتها وحد سونتيانها مع جيبه لميع رمادي مفتوحة من جانبين رجليها لفوق سمانتها البيضاء مع جزمة بكعب سوداء
وغادة لبس واسع مع جيبه قصيره لتحت الركبه مع شرابها الفيليه المعتاد والمشترك بينهم هي اللبانه التي تحرك الجبل والتي توزعها عليهم غاده صباحا وكامل المكياج والخصله التي تخرج من أسفل حجابهم هم الثلاثة ..
راحت كل وحده منها على حصتها وكانت أمل الحصة الأولى عند 5\1 فصل سعيد ففتكرت امل سعيد وام نهى وام سيد فنادت عليه وأخذته تحت ابطها كالطفل الصغير وقالت له ورائحة المكياج تفوح في انف سعيد وتهيجه ولحم زراعها الطري على قفاه : معلش يا سعيد روح نادي قول لأم نهى خلصتي اللي ققالتلك عليه ميس أمل ولا لسه ..
فرتجف سعيد للحظه وقالها بصوت مرتعش حاضر يا ميس ..
وانطلق سعيد لأم نهى ودخل عليها غرفة الدادات فوجدها هي وام سيد لوحدهم بيفطروا ..
أم نهى : عاوز ايه يا سعيد تعالى كل
سعيد : شكرا يا داده بس ميس امل بتسألك خلصتي اللي قالتلك عليه ؟
أم سيد : روح يا واد قولها متقلقيش النهارده بعد اليوم الدراسي كل حاجه هتبقى تمام ..وسعيد بيلف علشان يمشي قامت ام نهى ببعصته بعبوص جامد فانقلب على وجهه وقام يكمل مشي وهو هايج وزبه منتصف من افعال ميس امل ونهى ولكن لم يخطر في باله ان الموضوع عليه ....
ثم اتي سعيد لميس امل وأوصل الرساله فلمحت امل زب سعيد المنتصب فطلبت منه ان يغلق باب الفصل بحجة الدوشة الخارجيه وان يقف خلفها وهي واقفة تقرأ القصه الإنجليزية بحجه ان يبلغا اذا كان في حد مش مركز في القرائه معاها ولا لأ لإنها هتبقى مشغوله في القرائه ونفذ سعيد أمر الشرموطه فوقف خلفها حتى نظر جميع الطلاب في القصة وبدأت امل في القرائه والشرح وسعيد متنح في تفاصيل جسم امل وحز كلوتها الباين من الجيبه وبياض رجلها المطل من فتحت رجلها ولحم ظهرها الظاهر من حز السنتيانه ولمم تترك امل الأمر هكذا فقط بل فضلت تتقصع وهي تقرأ القصة واسقطت منها القلم علشان توطي وتفلقس قدام سعيد ثم رجعت بظهرها بحجه انها عايزة تسند على السبورة فخبطط بلحمها في زب سعيد المنتصب ثم اعتذرت له ووقفت بجانبه تحك جانب فخدتها في فخدته وهى تسترق النظرات على زبه المنتصب الذي بدا يقطر منيه ونطرت الى وجه سعيد فوجدته شديد الإحمرار فقالت له عاوز تروح الحمام فهز رأسه بالرفض واستمر الحال الى ان انتهت الحصة وامل تلم اغراضها وجدت سعيد يتجه الى مسرعا خارج الفصل الى الحمام وهي متأكده انه هيضرب عشره عليها حتى لا يفضحة زبه اكتر من كدا ...
ثم اتت ام نهى لأمل وقالت لها : متقلقيش يا ميس امل الخروف انا هظبطه النهارده واليوم اللي هتحدديه هتلاقينا موجودين بربطه المعلم بس قوليلي قبلها بيوم علشان احضر الحلاوة .....
أمل : تمام تمام بس اوعي حد ياخد باله وانتي مع الواد لننكشف
أم نهى : متقلقيش يا مس هتأكد ان المدرسة فاضيه قبل اي حاجة ..
أمل : تمام خلاص بكره اديني تمامه وانا هقولك هنتجمع امتى ..
في الفسحة :
أمل وغاده وسحر عند الحمامات :
غاده : اوعي يا امل تكوني فتحتي الفيديو اللي بعتهولك ؟
أمل : مرضيش يفتح اصلا كان فيه ايه ؟
غاده : بصوا بقى دا فيه فيديو سكس ليا مع نبيل علشان اهدده
سحر : يابنت المتناكه يا قادرة ههههههههههههه مش هتبطلي الغشوميه دي الراجل يقول عليكي متجوز شرموطة
غاده : لا ياختي ما هو بيقول الخول عامل حساب على نسوانجي مسميه ديوث مراتي وفاضحني عليه بس من غير وشي .. وبعدين يا جماعة اللي متعرفهوش نبيل اصلا عجلة هههههههههههه
أمل : بجد هههههههههههه نبيل جوزك خول ؟
غاده : اه بس معايا انا بس علشان الفضايح انا اللي بنيكه
سحر : هههههههههههههههههههههه دي زاطط بقى داحنا هنتفشخ اليوم دا محارم وشواذ وسحاق يخرب بيوتكم
أمل : انا عاوزه اقولكم حاجة انا كمان ..
سحر : قولي يا معلمه ايه اللي جد معرفتيش تجيبي اشرف ؟
أمل : لا عرفت بس مجبتوش لوحده ههههههههههه
غاده : امال يا كس امك جبتي ابوه منن تربته ؟
أمل : لا وأمي كمان هتدخل معانا طلعت هي كمان هايجة ةفي علاقه بينها وبين اشرف من زمان ...
سحر : طنط معالي احااااااااااا
غاده : وانتي هتقدري تمارسي مع امك طب ابنك ماشي لكن امك هتقدري ؟
امل : وانا لسه هستنى احنا كنا بنقطع بعض امبارح ههههههه
سحر : أه يا شراميط بس بصراحة انا مديش امك سنها هي فرس برضو هههههههههههههه
غاده " طب وطو صوتكوا احنا في الفسحة عملتي ايه يا أمل مع ام نهى ؟
أمل : خلاص هي هتظبط النهارده وهتقولي بكرة انها تمام ..
سحر : وانتو ناويين على امتى يا جماعة ؟
غاده : السبت والحد اجازة رسمي ..
سحر : خلاص يبقى من الجمعة نتغدى كلنا بربطه المعلم عند امل واهو كلنا نتعرف على بعض علشاننشيل الكسوف
أمل : خلاص الجمعه نتغدا ساعتين ونتعرف على بعض ونبدأ من السبت الصبح
غاده : خلاص الجمعة عندك يا أمل
أمل : تعالوا من غير حلاوةولا ميكب ممكن نخلي الدادات يزينونا اليوم دا واهو منضيعش يوم
غاده : تمام جدا علشان انا عايزة اعمل سويت من فترة ..
سحر : زانا كمان
امل : اه يا معفنين ههههههههههههه يلا اقابلكوا اخر النهار
................................... ................................... ............................
بعد انتهاء اليوم الدراسي وفي احد الفصول وبعد ان فرغت المدرسة من ساكنيها
سعيد وام نهى وام سيد في الفصل لوحدهم جلست ام نهى على الارض بجانها سعيد ومن الناحية الاخرى ام سيد
ولأول مره انهالت ام نهى على فم سعيد بالقبلات تمص لعابه ولسانه ولتعق وجهه حتى انتصب زبه فأسرعت ام سيد للبنطلون تقلعه فوجدت الزب منتصبا فنتيمو سعيد على الأرض وشلحت احدهما الجلبيه وانزلت كلوتها لتجلس على وجه سعيد والاخرى كذلك ولكن على زبه وشهم في وش بعض بيقطعوا شفايف بعض وام نهى تدعك كسها بقوه في لسانه وفمه وام سيد بتتنطط على زبه واخرجت كل واحده بزازها من طاقه الجلبيه وكل واحده بتعتصر بزاز الأخرى المنهمكه في تقبيلها وسعيد الغلبان عمال يلحس في كس امرأه بسن امه ويرزع في كس الأخرى حتى افرغ لبنه وانزلت ام سيد شهوتها على زبه وانزلت ام نهى شهوتها على وجهه ..
سعيد : مالكم النهارد يا داده غيرتوا النظام
ام نهي : ايه رأيك عجبك ؟
سعيد : انا اي حاجه من الستات بتعجبني انا خولك يا داده بس انتي ايه رأيك في لحسي وانتي يا داده ايه رأيك في زبي مش أدائي اتحسن ؟
أم سيد : لا دا اتحسن كتير انت بقيت بتتغذى كويس شكلك ...
سعيد : انا ككل يوم الصبح يا داده باكل حزمتين جرجير علشان مش عايز يوم اروح وانتو زعلانمين مني ....
ام نهى : شوفتي يا ام سيد مش قولتلك سعيد جدع وهيعمل اللي نطلبه منه
أم سيد : ايه رأيك يا سعيد احنا محضرينلك مفاجأه
سعيد : مفاجأه ايه
أم نهى : حفله زي بتاعتنا دي بس على كبير وفيها نسوان كتير هنحلبك فيها ..
سعيد : بجد انتو بتتكلمو بجد دي احلى مفاجأه سمعتها ف حياتي
أم سيد : يعني انت معندكش مانع ؟
سعيد : خااااااااااااااااااااالص انا خدامكو وانهال سعيد راكعا على اقدامهم بالتقبيل ..
فبتسمت ام سيد لأم نهى بعد ان أتمو المهمه بنجاح في انتظار ساعة الصفر من المعلمه امل .
أنتهى الجزء التاسع في انتظار تعليقاتكم وانتظروا الجزء العاشر ...
في صباح يوم الأربعاء في الطابور وكان جميع الشراميط أنتهوا من واجبهم المنزلي وفي إنتظار يوم الحفلة بإستثناء أم سيد وأم نهى لم ينتهوا بعد من سعيد ولم يصارحوه بتلك الحفلة ..
أمل وغادة وسحر أجتمعوا في ساحة الطابور وأتفقوا على المقابلة في الفسحة عند مكانهم المفضل عند حمامات المدرسة وسألت أمل غادة وسحر كله تمام ولا لسه حد معصلج فردت سحر تمام يا ميس أمل وردت غادة ضاحكة تمام يا أبلتي وضحك الثلاثة ضحكة مكتومه وكان الثلالثة في هذا اليوم في كامل اناقتهم فسحر صاحبة الطول المشهورة ببلوزتها الحمراء الشفافة التي لا ترتدي تحتها سوى بادي كات يبرز دراعها وفتخت صدرها وسوتها والبنطلون الجينز الضيق مع الصندل ذو الكعب العالي الذي يرفع طيزها لأعلى ..
وأمل القصيرة البيضاء ترتدي بلوزة رمادي ضيقة مشمراها لحد الكوع مبينه سوتها وحد سونتيانها مع جيبه لميع رمادي مفتوحة من جانبين رجليها لفوق سمانتها البيضاء مع جزمة بكعب سوداء
وغادة لبس واسع مع جيبه قصيره لتحت الركبه مع شرابها الفيليه المعتاد والمشترك بينهم هي اللبانه التي تحرك الجبل والتي توزعها عليهم غاده صباحا وكامل المكياج والخصله التي تخرج من أسفل حجابهم هم الثلاثة ..
راحت كل وحده منها على حصتها وكانت أمل الحصة الأولى عند 5\1 فصل سعيد ففتكرت امل سعيد وام نهى وام سيد فنادت عليه وأخذته تحت ابطها كالطفل الصغير وقالت له ورائحة المكياج تفوح في انف سعيد وتهيجه ولحم زراعها الطري على قفاه : معلش يا سعيد روح نادي قول لأم نهى خلصتي اللي ققالتلك عليه ميس أمل ولا لسه ..
فرتجف سعيد للحظه وقالها بصوت مرتعش حاضر يا ميس ..
وانطلق سعيد لأم نهى ودخل عليها غرفة الدادات فوجدها هي وام سيد لوحدهم بيفطروا ..
أم نهى : عاوز ايه يا سعيد تعالى كل
سعيد : شكرا يا داده بس ميس امل بتسألك خلصتي اللي قالتلك عليه ؟
أم سيد : روح يا واد قولها متقلقيش النهارده بعد اليوم الدراسي كل حاجه هتبقى تمام ..وسعيد بيلف علشان يمشي قامت ام نهى ببعصته بعبوص جامد فانقلب على وجهه وقام يكمل مشي وهو هايج وزبه منتصف من افعال ميس امل ونهى ولكن لم يخطر في باله ان الموضوع عليه ....
ثم اتي سعيد لميس امل وأوصل الرساله فلمحت امل زب سعيد المنتصب فطلبت منه ان يغلق باب الفصل بحجة الدوشة الخارجيه وان يقف خلفها وهي واقفة تقرأ القصه الإنجليزية بحجه ان يبلغا اذا كان في حد مش مركز في القرائه معاها ولا لأ لإنها هتبقى مشغوله في القرائه ونفذ سعيد أمر الشرموطه فوقف خلفها حتى نظر جميع الطلاب في القصة وبدأت امل في القرائه والشرح وسعيد متنح في تفاصيل جسم امل وحز كلوتها الباين من الجيبه وبياض رجلها المطل من فتحت رجلها ولحم ظهرها الظاهر من حز السنتيانه ولمم تترك امل الأمر هكذا فقط بل فضلت تتقصع وهي تقرأ القصة واسقطت منها القلم علشان توطي وتفلقس قدام سعيد ثم رجعت بظهرها بحجه انها عايزة تسند على السبورة فخبطط بلحمها في زب سعيد المنتصب ثم اعتذرت له ووقفت بجانبه تحك جانب فخدتها في فخدته وهى تسترق النظرات على زبه المنتصب الذي بدا يقطر منيه ونطرت الى وجه سعيد فوجدته شديد الإحمرار فقالت له عاوز تروح الحمام فهز رأسه بالرفض واستمر الحال الى ان انتهت الحصة وامل تلم اغراضها وجدت سعيد يتجه الى مسرعا خارج الفصل الى الحمام وهي متأكده انه هيضرب عشره عليها حتى لا يفضحة زبه اكتر من كدا ...
ثم اتت ام نهى لأمل وقالت لها : متقلقيش يا ميس امل الخروف انا هظبطه النهارده واليوم اللي هتحدديه هتلاقينا موجودين بربطه المعلم بس قوليلي قبلها بيوم علشان احضر الحلاوة .....
أمل : تمام تمام بس اوعي حد ياخد باله وانتي مع الواد لننكشف
أم نهى : متقلقيش يا مس هتأكد ان المدرسة فاضيه قبل اي حاجة ..
أمل : تمام خلاص بكره اديني تمامه وانا هقولك هنتجمع امتى ..
في الفسحة :
أمل وغاده وسحر عند الحمامات :
غاده : اوعي يا امل تكوني فتحتي الفيديو اللي بعتهولك ؟
أمل : مرضيش يفتح اصلا كان فيه ايه ؟
غاده : بصوا بقى دا فيه فيديو سكس ليا مع نبيل علشان اهدده
سحر : يابنت المتناكه يا قادرة ههههههههههههه مش هتبطلي الغشوميه دي الراجل يقول عليكي متجوز شرموطة
غاده : لا ياختي ما هو بيقول الخول عامل حساب على نسوانجي مسميه ديوث مراتي وفاضحني عليه بس من غير وشي .. وبعدين يا جماعة اللي متعرفهوش نبيل اصلا عجلة هههههههههههه
أمل : بجد هههههههههههه نبيل جوزك خول ؟
غاده : اه بس معايا انا بس علشان الفضايح انا اللي بنيكه
سحر : هههههههههههههههههههههه دي زاطط بقى داحنا هنتفشخ اليوم دا محارم وشواذ وسحاق يخرب بيوتكم
أمل : انا عاوزه اقولكم حاجة انا كمان ..
سحر : قولي يا معلمه ايه اللي جد معرفتيش تجيبي اشرف ؟
أمل : لا عرفت بس مجبتوش لوحده ههههههههههه
غاده : امال يا كس امك جبتي ابوه منن تربته ؟
أمل : لا وأمي كمان هتدخل معانا طلعت هي كمان هايجة ةفي علاقه بينها وبين اشرف من زمان ...
سحر : طنط معالي احااااااااااا
غاده : وانتي هتقدري تمارسي مع امك طب ابنك ماشي لكن امك هتقدري ؟
امل : وانا لسه هستنى احنا كنا بنقطع بعض امبارح ههههههه
سحر : أه يا شراميط بس بصراحة انا مديش امك سنها هي فرس برضو هههههههههههههه
غاده " طب وطو صوتكوا احنا في الفسحة عملتي ايه يا أمل مع ام نهى ؟
أمل : خلاص هي هتظبط النهارده وهتقولي بكرة انها تمام ..
سحر : وانتو ناويين على امتى يا جماعة ؟
غاده : السبت والحد اجازة رسمي ..
سحر : خلاص يبقى من الجمعة نتغدى كلنا بربطه المعلم عند امل واهو كلنا نتعرف على بعض علشاننشيل الكسوف
أمل : خلاص الجمعه نتغدا ساعتين ونتعرف على بعض ونبدأ من السبت الصبح
غاده : خلاص الجمعة عندك يا أمل
أمل : تعالوا من غير حلاوةولا ميكب ممكن نخلي الدادات يزينونا اليوم دا واهو منضيعش يوم
غاده : تمام جدا علشان انا عايزة اعمل سويت من فترة ..
سحر : زانا كمان
امل : اه يا معفنين ههههههههههههه يلا اقابلكوا اخر النهار
................................... ................................... ............................
بعد انتهاء اليوم الدراسي وفي احد الفصول وبعد ان فرغت المدرسة من ساكنيها
سعيد وام نهى وام سيد في الفصل لوحدهم جلست ام نهى على الارض بجانها سعيد ومن الناحية الاخرى ام سيد
ولأول مره انهالت ام نهى على فم سعيد بالقبلات تمص لعابه ولسانه ولتعق وجهه حتى انتصب زبه فأسرعت ام سيد للبنطلون تقلعه فوجدت الزب منتصبا فنتيمو سعيد على الأرض وشلحت احدهما الجلبيه وانزلت كلوتها لتجلس على وجه سعيد والاخرى كذلك ولكن على زبه وشهم في وش بعض بيقطعوا شفايف بعض وام نهى تدعك كسها بقوه في لسانه وفمه وام سيد بتتنطط على زبه واخرجت كل واحده بزازها من طاقه الجلبيه وكل واحده بتعتصر بزاز الأخرى المنهمكه في تقبيلها وسعيد الغلبان عمال يلحس في كس امرأه بسن امه ويرزع في كس الأخرى حتى افرغ لبنه وانزلت ام سيد شهوتها على زبه وانزلت ام نهى شهوتها على وجهه ..
سعيد : مالكم النهارد يا داده غيرتوا النظام
ام نهي : ايه رأيك عجبك ؟
سعيد : انا اي حاجه من الستات بتعجبني انا خولك يا داده بس انتي ايه رأيك في لحسي وانتي يا داده ايه رأيك في زبي مش أدائي اتحسن ؟
أم سيد : لا دا اتحسن كتير انت بقيت بتتغذى كويس شكلك ...
سعيد : انا ككل يوم الصبح يا داده باكل حزمتين جرجير علشان مش عايز يوم اروح وانتو زعلانمين مني ....
ام نهى : شوفتي يا ام سيد مش قولتلك سعيد جدع وهيعمل اللي نطلبه منه
أم سيد : ايه رأيك يا سعيد احنا محضرينلك مفاجأه
سعيد : مفاجأه ايه
أم نهى : حفله زي بتاعتنا دي بس على كبير وفيها نسوان كتير هنحلبك فيها ..
سعيد : بجد انتو بتتكلمو بجد دي احلى مفاجأه سمعتها ف حياتي
أم سيد : يعني انت معندكش مانع ؟
سعيد : خااااااااااااااااااااالص انا خدامكو وانهال سعيد راكعا على اقدامهم بالتقبيل ..
فبتسمت ام سيد لأم نهى بعد ان أتمو المهمه بنجاح في انتظار ساعة الصفر من المعلمه امل .
أنتهى الجزء التاسع في انتظار تعليقاتكم وانتظروا الجزء العاشر ...