دخول

عرض كامل الموضوع : الفساد


AL COMMANDA
09-23-2020, 12:47 AM
سمعليكووووووووووووووووو
دي قصة تيته وطريقي للجنس بس بي اسم جديد عشان القصه الاوله اتقفلت دول اربع اجزاء اللي نزلو وعلهم جزء جديد
اناا عمر 19سنه من القاهره طولي 176سم ووزني 70ك ولون عيني ازرق زاي ابويا وجسمي معضل عشان بلعب كارتيه
وزبي طوله 18سم وعرضه تلات صوابع انا في تلاته ثانوي علم علوم
تيته اسمها سنيه وعندهاا 65سنه (هي بيضهه زاي التلج ووشها جميل عيون ازرق ومناخيرها صغيرم
وبقها صغير كده وشفيفه عمله زاي العسل منفوخه شواي زشكلهاا حلو اوي
جسمها عامل زاي صوفي دي بلظبط اللي بطنهها كبيره شواي يعني بزاز زاي الكوره الكفر وطري اوي
وطزهاا كبيره وطريه بردو وحاجه كده اخر مليطه
كسهاااا الاحمر اللي زاي العسل ده وزنبرها اللي زاي عقلة الصباع وشكلو مغري اوي
جدي متوفي من 20سنه انا من ساعت ما بدأت اعرف الجنس من وانا عندي 14سنه كنت بهيج علي
تيته اوي وكنت دايم بحلب زوبري عليها وهي كانت بتلبس عبيات مفتوحه من الصدر ومش بتلس حاجه تحيها
وديما بيتهزو وطزهاا تمشي ترج تخليك تدوخخ والمهم حصلت حاجه غيرة حياتي 360درجه وانا عندي 18سنه يعني السنه اللي فاتت
كنت رايح انا وابويا واخواتي وامي شرم الشيخ (ابويا كان مدير شركه كبيره في البترول)
كنا ركبين العربيه وانا كنت سايق كنت ماشي في امان ....... وماشي علي 180وفجأة وكان فيه عربيه
نصر اللي هي بتنقل الطوب والرمله والحجات دي كانت ماشيه قدامي وانا كنت عايز اطلع منها جيت علي يمين السواق ومعرفتش
ورحت علي شمالو ولسه هطلعع لقيت تريلا ماشيه عكس وملحقتش افادي التريلا ودخلت فينا من الجنب
العربيه اتقلبت اكتر من مره وفجأه لقيت الدونياا بتسواد قدامي ومش فاكر حاجه خالص....؟.
فقت لقيت نفسي في مستشفى وقاعد جنبي عمي (علي) وباين عن الحزن قوي وتيته ام والدي
ومرات عمي بسنت وبنتها (بستان حب عمري) عمي جي جري عليا لما شافني بحرك ادي راح منادي للدكتور اللي جيه جري بردو
وقاس نبض القلب وشواية فحوصات كده اعقدت بتاع ساعه وبعد ماخلص الدكتور واتأكد اني خالص مش بعاني من حاجه
خرج لما خرج بقاا
انا هو ايه االي حصل بظبط
عمي في تريلا خبطيتكو وجريت
انا طب هو ابويا واخواتي وامي فين (لحظت صمت.........؟..)
عمي كلو اتوفى نزل عليا الخبر ولا الصاعقه فضلت ساكت بتاع سعتين والدمع نزله من عيني زاي المطر
عمي يبني حرام اللي انت بتعملو ده
اناا سكتتتتتتتتتت.......
بنت عمي ياعمر غلط علي صحتك كده انت لسه فايق من غيبوبه كن فيها بقى لك
اكتر من شهر
انا اييه اكتر من شهر يعني دفنتوهم
مرات عمي اكرام الميت دفنو ياحبيبي
تيته قوم بقا ياعمر ومتزعلش نفسك
انا بصرخه مزعلش نفسي ازاى وانا اللي كنت سايق ازاي ازاي كلو عيط مع صرختي وانا عيط
بحرقه وقولت سامحني يابابا سامحيني ياماما وقولت لعمي انت عايز اخرج
عمي حاضر هقوم اشوف الدكتو هيقول ايه استنينه عشر دقايق لحد ما عمي جيه وقال لازم تقعد لتاع 3او4
ايام عشان يتبعو حلتك
طب خلاص بقاا روحو انتو انا بقيت كويس انتو شكلكو مرهق اوي
بستان مالازم يبقي مرهق ما انت تعب اعصبنا باقيلك شهر مش عرفين هتفوق امتي
انا كنت هفوق لو مستي ايدي وعيطتي اتكسفت اوي وخددهاااا احمرت وخرجت بره ا
مبروك يا عمي ربنا كرمك بوحده مجنونه
عمي انت اللي كسفتهاا ياضض
هو انا قولت حاجه (هي كانت في اصغر مني بي 5شهور وانا وهيا في مدرسه وحده)
انا بقولك ياعمي ندي علي بنتك عشان عايزه
عمي ليه انا هسأله علي اللي فاتني في المدرسه وحصل ايه وكده يعني عمي فهم اني
بزحلقو قالي ماشي ياعم ونده عليهاا واخد مراتو وتيته وطلع بره يشوف الحساب وكده
انا عامله ايه
بستان كويسه
انا بس طبعا اتكسفت شواي وبعدين قلتلي
بستان انا كنت قلقانه عليك اوي ياعمر انت منت حاسسه اني هموت ولما عمو ومرتو واخواتك ادفنو قولت انت كلها ايام وتحصلهم وتعبت نفسيا اوي
انا باصص ليها زمبتسم ومسكت ادها بوستها وقولتلهاا مقدرش اسيبك وامشي
بستان حطيت خدها علي ايدي وسكتيت قعدنا نحب في بعض شوايه وقالتلي ان المدرسه كانت كل اسبوع في الطابور الصباعي تدعيلي وتتمني الشفاء ليه ان زميلي كول يوم كانو بيجولي يطمنو عليا ويمشو فرحت طبعا عشان صحابي اللي طلعو رجاله ولسه بتكلم انا وهيا وفجأه لقتني مش قادر اخد نفسي وان ضربات القلب سريعه جدا كأني بجري بقالي كتير واغم علياا فضلت تلات سعات وفقت لقيت عمي وتيته ومراتو وطبعا حبي وزميلي كلهم اللي شاف اني ابتديت احرك ايدي كان صحبي (احمد) قال لي الكل وطلع نده للدكتور وجيه وطمن الجماعه ان دي زاي توابع للغيبوبه مش اكتر وان ده الطبيعي قولت لي عمي انو يمشي بقا وميجيش تاني انا بقيت كويس الحمد.... مشي عمي والكل ماعدا صحابي (احمد شهرتو ميدو محمود بنچ بس انا انطوائي شواي مش بصاحب ناس كتير وكده)
قعدنا فضلنا نهزر مع بعض شوايه
احمد مش البيت رحاب اتخطبيت
انا ياارجلل مين ابن المتناكه الفاجر ده
محمود الواد اللي ديما كان بيجي يرخم علي المدرسين وكل شويه نضربه ده
انا جمال نيتي و**** احا (عزيزي القارء احنا بنتكلم علي افجر وحده في المدرسه جسمها زاي جسم السون تالير بظط)
وقعدنا نهزر تاني لحد الساعه 7بليل وهوما ميشيو كان عمي قبل ما يمشي اداني الفون بتاعي
(معلومه جدي قبل ما يموت كان عندو اراضي واكتر من زريبه ولما مات ابويا وعمي باعو كل حاجه وفتحو شركا مع استراد وتصدير الادويه ده بجانب ان والدي كان مدير شركه في البترول زاي ناقولت وطبعا انا في مستشفى خاصه انا عملت الحدثه علي طريق اسماعليه ودخلت المستشفي الحكومي اللي هناك وعمي نقلني علي المعادي الخاص) قعدت اربع ايام مفيش فيهم اي جديد غير اني بحب في بستان علي الفون او لما تيجي المستشفي
احنا كان عندنا شقه كبيره في الزمالك روحت الشقه اول لما دخلت لقيت صورة ابويا متعلقه في الحيطه بصتلها وعيطت جامد اوي وعمي التاني عيطت وبعد كده هدينا وعمي مشي واخد مراتو وبنتو ومشي وفضلت تيته اللي هتقعد معايا علي طول......
نهية الجزء






الجزء الثاني
قعدتانا وتيته في البيت اسبوع مبنعملش حاجه انا مش عارف ارجع لي حياتي تاني وتيته ديما حزينه
ومفيش غير بستان هي اللي بتهون عليا
‌بعد الاسبوع ده ابتديد انزل الدروس تاني وارجع لي حياتي وحده وحده كنت قاعد زهقان قولت اخش البورنو دخلت سمعت فيديو لوحد بينيم امه بس ابه جسمهاا زاي جسم تيته بظبط وانا اساسا بهيج علي سيتي جامد من غير ما اشوف الفيديو فامابالك بقا بعد ما شوفت فيديو لجسم زاي جسمهااااا بظبط هيجت زياااده اوي وقرارت بما اني قاعد انا وهي ان اتمتع بيهاا وابتديد ابص عليها بشكل تاني وجيه وقت النوم ودخلت تنام في اوضه( بتاعت اخويا الكبير ماهي خديتها) دخلت عليها في نص الليل كده وكان املي ان ألقيهاا لبسه خفيف بقا وكده وهشوف جسمها بس للاسف لقتهاا نيمه ولبسه عبايا مقفوله ومش بابن من جسمها حاجه مشيت وانا حالي يصعب علي الكافر وجتلي فكره ان احط ليها منوم
‌تاني يوم روحت المدرسه قبلت الخولات صحابي
‌(ميدو ده بقاا المعرص بتعانا اي حاجه حد يقولها يعرص ليه وخلاص احمد موسي الشله طولو 170 ووزنو 70 وزوبرو 18سنتي وعيل ابن متناكه وسيم وعينو زرقه وشعر اصفر
‌بينچ بقا ده العضلات والجيم واي رياضه بيلعبها هو بيضربني في الجم وانا بعلمو كارتيه طولو 180ووزنو 75كيلو وزبرو 19 سنتي هو وشو حلو وعينه رمادي وشعر اسود
‌وقفنا في الطبور وده كان اول يوم بعد ما عملت الحدثه المدير عزاني قدام الطبور كله دخلنا الفصل اول حصه (الفصل بنات وصبيان اقعد جمب اللي بعجبك)طبعا قعدت مع ميدو ونيج في ديسك واحد وبستان كانت قاعده لوحده راح جاي عيل انا اول مره اشوفو راح قعد جمبها بصيت ليها لقيتها خيفه وعمله تبعد عنو بس هو لازق فيها انا كنت قاعد جمب الحيطه قولت لميدو وسعلي عشان اقوم
‌ميدو علي فين ياعم
‌انا هشوف البقف ده وشورت علي بستان
‌بينچ هو الواد ده مبيحرمش ولا ايه
‌انا ايه اللي حصل
‌بينچ ده جيه جديد بعد ما عملت انت الحدثه بي اسبوع وكان عايش في اسكندريه وجيه مع ابوه وامه واختو وعامل فيها شبح ومتصاحب علي ارلع عيال من اللي هما السرسجيه دول وكل شوايه بيديقو في البنات ولما دايك بنت عمك ضربتو انا وميدو بس باين محرمش
‌انا اخته حلوه
‌ميدو وتكههه بس اصغر مننا بسنه
‌انا. احلي حاجه ده هنعرف نجبهاا
‌بنچ احااا شوف انا بقول ايه وهو مركز علي ايه
‌انا انااسف رحت رايح نحيت الواد (اسمه امير طولو 170 ووزنو تقريبا60كيلو ومن العيال اللي بخططو في دمغهم وعما بحلقو)
‌انا.في حاجه ياسطا (الحصه كانت فضيه عشان مدرس العربي مجاش)
‌امير وانت مالك يانجم
‌انا. انت ياكسمك قاعد جمب اختي وبضيقها ليه
‌امير.اصل اختك وتكه اوي (وصف بستان قمحي فاتح وعنيها عسلي فاتح ومناخيرها الصغيره ولا شفيفها اللي زاي حبة الكريز حمره كده وزاي العسل وجسمها فرنساويعلي ابوه الصدر اللي زاي حبة التفاح وتنزل دلقي طيز زاي العسل متوسطه ومدوره ونزله بي فخاد ملفوفه ولا لفة الجاتوه وكسها ده بقا حاجه صغيره وزنبور قد عقلة ااصباع)
‌انا. لا وا.... ده انا هنيكك ومسكتو من القميص رفعتو لفوق ونازل بيه علي الديسك وبنچ وميدو بيحوشو اي حد بجي عشان يسلك ما بنا فضلت اضرب فيه لحد ما وشه مكنش باين في ملامح كان فيه واد راح ينادي للمدير المدير جيه خدنا ونزل تحت
‌المدير ايه اللي بيحصل ده
‌انا وا.. يامستر كان بيدايق اختي في قولتلو بديقها ليه راح غلط فبها قمت ضربه
‌المدير حصل الكلام ده
‌امير ايوه
‌المدير استددعاء ولي امر ليكو طلعنا عليا الفصل وهو راح عند الممرضه عشان تشوف وشه في ايه
‌دخلت الفصل ورحت قعدت جمب بستان
‌بستان انت ليه عملت كده
‌اناا. محدش يقدر يبصلك اصلا مش يقعد جمبك ااء ويضيقك كمان ده لا يجوز شرعا ضحكت وقالتلي لاء بس مكنت اعرف ان بحب راجل اوي كده ده انت موت الواد
‌انا وا.. مبحبش اتكلم عن نفسي كتير ضحكت وقعدنا نهزر شواي وبعد كده قعدنا اخدنا الحصص البقيا ومشينا انا والخولات صحابي واحنا مشين لقيت واحد بيخبطني في ضهري بي عصاي انا نزلت علي ركبي من قوة الضربه مهو انا مش فان ديزل يعني محمود لف ومسك اللي ضربني اخدو ونزل في ضرب واحمد مسك واحد تاني وانا مسكت امير ضربناهم لحد ما كانو مش قدرين يقومو بنبص حولينا لقينا المدرسه كلها بتتفرج ولقيت بستان لتعيط رحتلها وهديتتهاا وهي بتها قريب من المدرسه عني في بروحها وبفوتو عليها وانا ماشي
‌محمود وميدو سكنينجمب بعض بس بعد عني شواي سبتهم ورحت الصيدليه واشتريت منوم 12ساعه وروحت لقيت تيته قعده ولبسه عبايا
‌بيتي نص كم ودعتها بينه وصدرها مفتوح شواي
‌دخلت سلمت عليها وبست ايدهاومن خدها وعيني علي بزازهاا البيضه مسكت نفسسي وقتلها انا جعان
‌حاضر غير هدومك وخد شور وتعالي عملت اللي قالت عليه واتغديت معاها وقلت ليها انا عندي درس الساعه 5 هخش البس وامشي عشان المكان بعيد قالتلي ماشي كانت الساعه 3
‌لبست وانا نازل افتكرت ان العراببه في التوكيل
‌رنيت علي عمي
‌عمي الو ياخول
‌انا من زوقك هي العربيه هتيجي امتي
‌عمى كمان اسبوع
‌انا طب انا عايز عربيتك او عرببت طنط
‌هو تعالي خد عربتي وانا هاخد بتعت مراتي
‌انا اشطا عليك روحت اخت العربيه ورحت لميدو ولبينچ ورحنا الدرس وخلصنا ومشينا ورحتوديت العربيه لعمي ومشيت رةحت كانت الساعه 8ونص دخلت اتعشيت انا وتيته وقعدنا قدام التيلفزيون وتيته بتنام الساعه 11 الساعه جات عشره ونص قولت لي تيه انا هعمل عصير ودخلت عملت كانتلوب وحطيت المنوم شربنا العصير وهي دمغها تقلت ودخلت تنام وانا فضلت قاعد الف في الفون لحد الساعه 12دخلت لقتها نيمه بنفس العباياا نديت عليها وخبط الباب وهي ولا هي هنا بصيت لوشها لقيت قمر نايم نزلت بشفايفي علي بوقه ببوسها وبمص شفيفها وايدي بتلعب في بزازها ورفت الجلببه لحد بزازهاا وشوفت احسن جسم تشوفو بزازها الجاامده اوي نزل افعص فيها كنت باكولها وايدي بتلعب في كسها ابتدي كسها يتبل وانا لسه بمص بزازها وبعد كده نزلت علي كسها اللي كان في شعر صغير لونو اصفر فضلت الحس في جامد واشفط زنبورها فضلت الحس عشر دقايق
‌وقومت فتحت بوقها ودخلت زبري وفضلت اطلعو ودخلو وبعد كده بس 5دقايق ورحت مدخل ووبري وفي كسهاا وفضلت انيك ف


الجزء التالت
صحيت من النوم علي الفون بيرن كان احمد
انا عايزايه يااعم
احمد المدرسه ياخولل
انا لاء امش انت عشان هاجيب بستان
احمد ماشي ياصحبي سلام انا نمت تاني وصحيت علي كسم الفون بيرين تاني وكان محمود وقولت اللي قولتو لي احمد نمت تاني والفون رن تاني
انا يابن المره قولت هروح افوت علي بستان وامشي ليه ام الزان ده (انا مكنتش متوقع حد هيرن عليافي الوقت ده غيرهم)
عمي ايه ياخول انت في ايه
انا احا ازايك ياعمو عامل ايه
عمي كويس يتزعق ليه كده
انا ابدا ده الجماعه صاحبي عمالين يرنو عليا وانا عايز انام
عمي قوم ياض عشان اروح معاك المدرسه عشان المشكله بتاعت امبارح
انا تجي تعمل ايه انا هخلص كل حاجه وهعلم والود ده الادب
عمي لاء هاجي معاك وفضلت اتناقش انا وهوه لحد مارسينا انو مش هيجي بس لو اي حاجه حصلت ارن عليه قومت دخلت اخود دوش وبصيت في المرايه لقيت ان شعري طويل اوي (انا اساسا كنت عماه زاي دبور بس طول بغباء) ودقني بردو طويله شواي قولت هروح احلق بعد المدرسه طلعت ولبست اليوني فورم
ورحت ازضية تيته لقتها في الحما بتاع الاوضه قولت ابوص اشوفها بتعل ايه بصيت لقتها قعده فشخه نفسها وبتحسس علي كسها وتقول هو اتبل كده ايه انا متنكتش من زمان طب يكون بسبب الحلم بتاع امبارح اكيد بسسبب كده وقامت اخدت دوش وطلعت شلمت عليها وبست ادها وجهزنا الفطار وفطرنا وانا مشيت روحت بيت عمي دخلت العماره ركبت الاسنسير وطلعت الدور بتاع عمي خبط علي الباب فتحت مرات عمي
انا ايه يااقمر هوفين القمر التاني
هي ايه ياحبيبي عامل ايه
انا الحمد... هي فين بستان عشان نمشي
هي بتلبس خش اقعد جوه روحت داخل علي الصاله قعدت اقلب في الفيس لقيت طلب من اميل لسه معمول جديد اسمو انا اللي هفشخك فرفت الطلب وبستان كانت خلصت وطلعت من الاوضه قمر بنت الوسخه تنحت فيها شواي لقيت مرت عمي بتقولي متنحش كده ومتبينش انك مدلوق خليك اننت المصيطر انا كل يوم بحس ان بشوفها لي قول مره
هي يخليك ليها ويخليها ليك ياار...
انا امين
بستان بتتكلمو في ايه
انا ملكيش دعوه
هي كده طب شوف مين هيديك السندوتش المرابه اللي انت بتحبه
انا ايه يابت شغل ابتدائي ده
هي ماشي ياعمرر و... ما همايك ولا كلمه في امتحان انهارده
انا هو اساسا في امتحان انهارده
هي ايوه ومش همليك ومش هقعدك جامبي
انا لاء وعلي ايه كنا بنقول ان انا لازم اروح الشركه مع ابوكي عشان اشوف شوية حاجات بنفسي
هي طب ما كان من الاول علي العموم مفيش امتحان اصلا
انا يلا يابنت الكلب (انا اسف ياطنط)
طنط ولا يهمك مشينا انا وبستان وانا ماسك ايدها وبنتكلم انا وهي في كلام حب ملهش اي لزمه بس لازم عشان تحس اني مهتم وكده لحد قبل المدرسه بي حوالي 20 متر لقيت امير اللي ضربتو امبارح هو واحد بلطجي وقفين البلطجي وقف قدامي وامير راح عند بستان
اناا و.... ياامير انت لو راجل كنت جيت لوحدك مش جايب واحد زيك (راح حاطط ايدو علي كتف بستان)
امير مهو الحته دي لازم لها اتنين انا ضحكت بصوت عالي روحت رايح واقف قدام امير طده بستان ورايا (انا بحط الفون في جابي اللي واري) طلعت الفون وادتهولها وشورتلها ترن بايدي رنتيت علي احمد وانا مسكت اللي اتنين من رقابتهم ورجعت بيهم لواري في الوقت ده كانت قلا لي احمد اللي 3دقايق كان جاي هو ومحمود اللي هما انا كنت بضرب امير والواد التاني نازل فيا ضرب علي ضهري لحد اما مكنتش حاسس بيه محمود شال الواد اللي بيضرب فيا ونزل في ضرب وامير انا كنت قومت بي الواجب معاه واحمد جي يطمن عليا وانا ضهري وجعني اووي بس قومت وقفت والعيال وشها دم كان يجي روبع المدرسه بيتفرجو بنات بي صوبيان لقيت بستان بتعيط ووقفه جمب صحابها انا رايح عليها وليقت حد خبطني بي عصايا علي دك ام ضهري روحت مصرخ مصوت عالي اوي رحت بستان معيطه زياده واحمد ومحمود نزلو ضرب فيهم تاني كل ده ومحدش قادر يخش يسلك ولا مدرس ولا اي حد ماشي روحت لبستان خدتها في حضني وقولتلها بطلي عياط بقا ما انا واقف اهو حضنتني وعيطيت تاني سكتها ولقيت عمي بينزل من العربيه
عمي ايه فيك حاجه ولا ايه
انا ضهري مش حاسس بيه ومش عارف انا واقف ازاي
عمي طب اركب ونروح مستشفي انا طب هشوف صحابي لو حد فيهم تعبان محمود واحمد لاء امشي انت واحنا هنروح مش هنخوش المدرسه طب سلام
وركبت انا وعمي العرببه ورحنا المستشفى وعملت اشعه علي ضهري كله طلع كدمات قويه والمدير رن علي عمي وخدني انا وبستان وطلعنا علي المدرسه وكان موجود ابو امير واتكلم هو وعمي والمدرير وخلصو الحوار وروحت عند تيته اللي سألت وعرفت كل حاجه من عمي وقعدة تلات ايام ضهري وجعني لحد ما ابتدي يخف في اليوم الرابع وانا هيجام مش متعود اقعد المده دي من غير ما اضرب عشره في اليوم الخامس كنت قاعد انا تيته بنتفرج علي الtv وقولت لها ان هعمل عصير فروله كانت الساعه 11م
عملت العصير وطبعا المخدر انا لقتها شربيت ومدخلتش تنام
انا انتي هتقعد ولا لاء عشان هنام
تيته خلاص هقوم بقا مش هقعد لوحدي دخلت الاوضه وانا كمان دخلت اوضتي بعد نص ساعه دخلت الاوضه ةفضلت انادي عليها مش بترد دخلت فضلت ابوس فيها في كل حاجه لحد ما وصلت لبزازهااااا فضلت امص فيهم واشدهم من الحلمه والف صوبعي واشد فيهم ومص البزده وبعد كده امص البز التاني واقش فيه وفضلت عشر دقايق امص في بزازها وبعد كده نزلت علي كسهاا فصلت الحس فيه واعض زنبورها والعب في شفايفه ونزلت علي طيزها وخرمها ديق ودخلت صباعي فيه وفضلت العب فيه شواي وبعد كده طلعت علي بقها وفتحتو وحطيط زبري فيه شواي وبعد كده نزلت علي بزازها الحس شوايه كمان وبعدكدهنزلت لكسها تاني وحطيت زوبري في كسها كان دافي وحلو وفضلت طالع نازل فيه بتاع عشر دقايق وبعد كده نزلت الحس في كسها تاني وطلعت علي بزازها فضلت امص في الحلمه لحد ما احمرت جامد وحطيت وبري في في كسها تاني ونزلت علي شفايفها ابةسها والحس فيها وفضلت انيك فيهاا بتاع ربع ساعه وانا فاشخ كسمها ولقيت نفسي هجيب روحت جايب علي بزازها رويحت شوايه جمبهاا وبعد كده قمت مسحت لبني من عليها وعدلت لبسها وظبط الدنيا كانت الساعه تقريبا 2 ظاخل انا لقيت باب الشقه بيخبط جامد اوي.......... شكرا علي القراءه

الجزء الرابع

بعد ما نكت تيته وكانت الساعه دخله علي اتنين كنت داخلانام لقيت الباب بيخبط جامداوي(الدور تلات شقق احنا كنا وخدين اتنين والتلاته كانت سكنه فيها وحده وبنتها اسمها ابتسام عندها 35سنه ارمله وكانت صحبة ماما ومريم بنتها عندها 19سنه زايه واحنا اخوات في الرضاعه ومعندهاش قرايب او بمعني اصح في مشاكل بينهم وبين عيلت جوزها) كنت لابس البوكسر بس فتحت الباب كانت مريم بنتها
انا في ايه يامريم
مريم مش عارفه ياعمر امي كانت قاعدهوبتهزر معايا وبنتكلم مع بعض وفجأة لقتها مغمضه وسكته قعدت انادي عليها واهز فيها بس هي مش بتتجاوب خالص انا طب اهدي هلبس وهجيلك دخلت لبسة وطلعت ليها دخلت الشقه لقيتها قعده بتعيط جمب امها خدنها ورحنا المستشفى ودخلت العنايا وبعد شوايه قالي الحاله اتوفت
انا طب هي كانت بتعاني من امراض او حاجه
الدكتور ايوه كان عندها رسطان في الدم
انا تمام يدكتور وكنت حزين عليها اوي عشان كانت صحبت امي وكانت ديما تهزر معايا بس ر...يرحمه
روحت لي مريم اللي بتعيط ومش عارفه لسه
انا امك كان عندها اي مرض او حاجه
مريم لاء ماما مكنش عندها اي حاجه (عرفت انها مكنتش قيلها ليها
انا انا اسف يامريم البقاء ل.......
مريم فضلت تصوت لحد ما اغم عليها كانت الساعه في الوقت ده 5الصبح روحت رانن علي عمي
انا الو ازيك ياعم
عمي ايه ياعمر يترن ليه
انا تعلالي مستشفي........
عمي ليه امي ملها
انا مش امك دي الست اللي جارينا في الدور
عمي ام مريم
انا اه هي
عمي طب حاضر جاي اهو عمي جيه وحكتلو اللي حصل واني عاوز اتكفل بكل حاجه من مصريف المستشفي لحد العز عمي اتقبل الموضوع وطلع تصريح دفن وتم الدفن وخلاص العزاء وقعت انا ومريم
انا هتعملي ايه دلوقتي
مريم هروح لخالي
انا طب خالك ده فين
مريم قاعد في اسكندريه
اناتمام ظبتي حالك وشوفي هتروحي امتي وانتي معكي رقمي رني عليافي اي وقت ومتتكسفيش احنا اخوات يا مريم
مريم عارفه ياعمر مشيت من عندها ورحت لي عمي وحكيت ليه اللي حصل قالي انت كده رأجل يعتمد عليك ومتسبهاش حتي لما تروح عند خلها ده خليك معها دي مهما كانت اختك ويلا بقا عشان نروح التوكيل نستلم العربيه روحنا التوكيل وأول ما شوفت العربيه افتكرت كل حاجه من اول ما كنا طلعين من البيت مبسوطين وركبنا ااعرببه وشغلنا اغاني وانا واخواتي بنسقف ونغني وكده ولحد ما عملت الحدثه كل ده وانا بعيط... استلمت العربيه وركبتها وعمي ركب عربيته روحت عند احمد البيت (ساكن في عماره فخمه في الدور السابع الدور تلات شقق ) بيت احمد
ابوه 50سنه امه 48سنه اختو فاطمه27سنه متجوزه وعندها بنت و احمد 19
طلعت عندو خبط علي الباب فتحت اختو
فاطمه ازيك ياعمر
انا الحمد...... وانت ايه اخبارك وابنك عامل ايه
فاطمه ما انت لو بسأل كنت عرفت انها بنت مش ولد
انا ما انتي عارفه اللي حصل بقاا ومن سعتها مبطلعش من البيت سبحان ماخلني ارجع دروسي والمدسه من تاني
فاطمه معلش ياعمر ده قدر ولازم نعيشو
انا بس صعب اوي عليا الاربعه في وقت واحد كان صعب اوي (في الوقت ده عنيا دمعت)
فاطمه انت راجل ولازم تشيل المسؤليه
انا مش من دلوقتي صعب اوي حاي اني اطلب فلوس من عمي ببقا محرج اوي
فاطمه معليش وبعديناحنا اهلك اهو كل ده واحنا وقفين علي الباب احمد سمع صوتي طلع من جوه وسمع الحوار اللي بيني وبين اختو
احمد كل ده ياصحبي طب احكي متشلش لوحدك
انا طب يلا عشاننروح لي محمود نزلنا واحمد لسه هيوقف تاكسي
انا لاء خلاص انا استلمت العربيه
احمد اوباا هنخربها بقاا ولا ايه انا اكيد انت معاك فلوس
احمد 500ج
انا حلوين اوي روحنا لمحمود وقولنالو علي اللي نوين نعملو ورحت البيت عندي جبت مفتيح الشقه اللي كان اخويا هيتجوز فيها ومشيت روحت اسحب فلوسلقيت الفيزا بتزغرطلي اديقت اوي مش متعود يبقا مش معايافلوس وكنت هلغي كل حاجهبس احمد ومحمود قالولي عيب عليك احنا سادادين وطلعنا علي شارع الهرم ودخلنا بار واحنا دخلين شوفت وحده صااروخ بمعني الكلمه جسمهاا زاي جسم Alsoin talyrبظاااااابط بزااز كبيره ومشدوده ووسط صغير وطيز كبيره ومشدوده بردو كانت قاعده لوحدها قولت لصحابي هاروح اظبط دي قالو ماشي
انا هو الفرس قاعد وحده ليه كده
هي مش لقيه خيال وحياتك
انا طب ما تيجي دي حتي الاسطبل فاضي
هي الجميل بقا اسمه ايه
انا عمرر
هي وانا شهد
انا طب يلا
هي هتركب لوحدك ولا حد معاك
انا احنا تلاته
هي ماشي 150علي الواحد
انا تمام رنيت علي العيال واخدتها ومشينا روحنا شقة اخويا وكانت نضيفه عشان ببعت ناس تنضفه كل اسبوع دخلنا وكنا جايبن لزوم السهره بس مفيش دخان عشان احنا مش بنشرب 5بيره وسوداني ولب وهي قامت ترقص والبيت كسمها وسخ وعمالها تهز جسمها وابن المتناكه الجرز يرن يفصلنا كلناا قفلت الاغاني وقمت عشان اشوف مين لقيت راجل بتاع 60 سنه
انا نعم
هو ايه الدوشه اللي انت عملها دي انت قليل ادب ظش تراعي ان فيه ناس في العماره
انا و...... ياعم انا قاعد في شقتي اعمل اللي لنا عايزو مش اللي انت تقول عليه
هو انت المفروض تحترم الناس اللي جانبك وتحافظ علي هدوء العماره(انا كنت جبت اخري منه فكان لازم اجريه)
انا حاضر اشاء...... هحافظ علي هدوء نخلص بقا مشي الراجل ودخلت شغلت الاغاني تاني وقمت كملت رقص وبعد نص ساعة كان الواحد هيجان اوي
دخل احمد معاها الاوضه تلت ساعه وطلع وبعدو محمود 25دقيقه وطلع وانا قولتها قومي استحمي دخلت استحمت وطلعت ودخلنا لاوضه ودخلنا في بوسه فرنساوي طويله وانا بلعب في بزتها وعمال افرك في الحلمه واشد فيهم ونزلت الحس بزازهاا جامده اوي وحطيت دماغي بين بزازها واخبط فيهم وطلعت بستها تاني وبعد كده نزلت علي كسها حاجه اد كف الايد وشفايفه كبيره وزنبرها اد عقلة الصباع وفضلت الحس فيه وهي بتاوه اهاااا اههه الحس جامد اللي قبلك معملوش كده اهه اهههااا وفضلت كده لحد اما جابت شهوتها ونمت علي ضهري ونزلت تمص زوبري كأنها بتكله وبتد كده حطيته بين بزازها وعماله طلعه نزله وتمص فيه وقمت ونيمتها علي ضهرها وفضلت العب بزبري في كسها نكني بقاا حرام عليك ولعتي نكني اهاااااا احااااا روحت رزعو فيها كله خخخخخخخخخخ شرمتني اها اها اها اهاااااااا اهههااا اوفففففففف اههه وانا بنكها في كسهاا كنت بلعب في طيزها وحطيت صباعي في خرمهاا ولعت زيادهه اهااا نكني اكترر اهه انا وسخه انا شرموطهه اههاا اهااا نكني جاامد ايوه ارزع بزبرك ياادكري اهه دخل اكتر مترحمنيش اهه اهاهاهاتااخخخخخ فضلت نص ساع ارزع في كسمها وبعد كده نيمتها علي بطنهاا ورزعتو من وري اهههه حرم عليك ليه كده وفضلت عشر دقايق كانت هي جابت مرتين وانا كنت خلاص علي اخري هجيب هتهم علي بزازي روحت قلبها وجبتهم علي بزازها ومصت زوبري بعد مخلصنا مسحت لبني من عليها وخدتها في حضني ونمت علي ضهري لقتها بتاخد نفسهاا عميق كده وطلعتو متقطع انا مالك في ايه
شهد انت اول واحد يعملني كابني ادمه كله شيفني شرموطه حتي صحابك قعدو يضربو فيا وانا مش بحب العنف ومحدش خدني في حضنه ولا بسني زايك كده
انا وانتي ايه اللي خلاكي تشتغلي كده
هي كنت هربانه من اخويا عشان عايز ينكني متستغربش كده هو كان ببهيج عليا وانا اما لحظت ده مبقتش عارفه اعمل ايه قولت فتره وهتعدي بس معدتش هو اللي فتحني وخدت بعضي ومشيت واشتغلت حجات كتير بس مكنتش بكمل بسبب الناس اللي بتشتغل معايا وبعد كده وحد ابن حرام كنت بغير في الحمام بتاع الشغر رتح مصورني وبعد كده نكني وصورني تاني وهو اللي مسرحني وباخد مني الفلوس اللي باخدها من الزابين
انا يعني اللي يخلصك من الفيدوهات ديه متشتغليش في الشغلانه دي تاني
شهد وا..... مهاشتغلها ابدا
انا سبيلي الموضوع ده واخت رقم تلفونها وطلع عنده 22سنه مش كبيره يعني وبعد كده لبست وطلعنا اخدت الفلوس منهم ومرديتش تاخد مني وقفلت الشقه وروحت كانت الساعه 2/30بليل دخلت شوفت تيته لقتها نيمه سبتها نيمه ودخلت نمت وعدا اسبوع اتنين ومفيش اي جديد ونمتيوم الخميس الساعه 11اللي كنت مش بروح فيه غير 3او 4الفجر بس ممعيش فلوس ومحرج اقول لعمي وصحيت الساعه 1كان يوم الجمعه كانت بستان هي اللي بترن
انا الو
بستان انت لسه نايم قوم بقا انتو هتيجو تتغدو عندينا
انا محدش قالي
بستان يلا بقا ده انا طبخلك في ايدي
انا اه ياعني اجيب الاسعاف معايا ولا ايه
هي بس يارخم
انا خلاص بقا متبقيش طفله
هي حاضر وبعد الغده هنخرج انا وانت في العربيه بابا قالي ان انت استلتها امبارح
انا (افتكرت اني مش معايا فلوس) طب خالي الخروجه ةقت تاني
هي وقت تانني ايه ياعمر انا بقالي اسبوعين بتحايل عليك وانت مش راضي ده حاجه تقرف انت مش بتحبني زاي الاول ياعمر سلام وقفلت السكه بعدها بنص ساعه تيته قالتي انا جهزها يلا عشان نمشي مكنتش عايز اروح بس عمي هيزعل فنزلت انا وتيته واختها ومشيت
تيته ايه ياعمر هنروح بأدينا فضيه
انا وايه يعني انتي ريحه انت ابنك مش حد غريب
هي عادي ناخد حاجه بردو
انا ممعيش فلوس والفيزا مفهش ولا جنيه بقيلها شهر هي طب ما تاخد من عمك
انا محرج اوي ياتيته وعيني دمعت عشاب بابا مكانش بيخليني اطلب اصلا فلوس
هي لا ياحبيبي انت ليك نص الشركه واي عمك بظبط يعني انت بتاخد من مالك مش من عمك انا اشاء ا.... وصلنا وطلعت انا وتيته الشقه ورنيت الجرس فتح عمي الباب وخدني من ليقة القميص ودخلني الشقه ولزقني في الحيطه
عمي هو انا ياض مش قايلك متزعلهاش ومتخلهاش تعيط ياض
انا خلصت ولا في كلام تاني
هو خلصت وسع بقا عشان انا جعان اوي اوي وسبته ودخلت المطبخ ازياك ياسعديه(الخدامه) ازيك انت يابيه
انا عمله اكل ايه
هي فراخ مشويه ورز بسمتي ورقاق بلحمه وجلاش بلحمه ومحشي ورق عنب والهانم الصغيؤه هي اللي عمله ورق العنب عشان انت بتحبه اخدت ورق عنب كلته كان طعمو حلو الصراح طلعت ليهم بر وعمي قاعد مضايق وانا طالع مالي بوقي اكل
انا و.. ياعميمبتعرقتطبخمعارفمينهيتجوزهادي
عمي ابلع واتكلم ياخول
انا مبتعرفش تطبخ مش عارف انا مين هتجوزهاا طبعا بستان قاعده هطوق مني ومرت عمي قاعده بضتحك هي وتيته
بستان لما انا مبعرفش اطبخ طالع واكل زاي الحمار ليه كده انا اديقت من الكلمه ووشي قلب من كنت بضحك كشرت واتعصبت ورحت نحيتها هي خافت
راح عمي مزعقلها واتأسف ليا عشان غلطيت فيا وقعدنا كلنا وانا عمال ادايق فيها استفزها
عمي متخرس ياض بقا عايزين نطفح
انا حاضر كله قام من علي الاكل وانا قاعد باكل وبعد خمس دقائق
عمي مخلص ياض بقا انت بقالك اد ايه مكلتش
انا مش عارف اتكلم فشورت ليه يستانه وا... داخل في خمستاشر ساعه
مرات عمي كل ياحبيبي بي الهنا
انا تسلميلي وا...
تيته اخدت عمي ودخلت جوه
تيته انت مضايق من عمر ليه
عمي البت بقلها اسبوعين بتتحايل عليه عشان يخرجها وهو مش راضي والنهارده اتخنقت معها وعيطت وانا قيلو متخلهاش تعيط
تيته هو ده السبب ولا في حاجه تاني
عمي لاء هو ده بس
تيته عمر ياعلي مفيش في جيبه جنيه من شهر ةلا بيطلع ولا بيروح لاهنا ولاهنا ومحرج يقولك عايز فلوس
عمي الحيوان ما فلوس ابوه موجوده لو قعد يصرف فيها مش هتخلص
تيته مهو فلوس ابوه مع فلوسك يعني لازم انت اللي تديلو
عمي تمام انا هتكلم معاه واديلو اللي هو عاوزه وهشيل الاحراج خالص طلع عمي وتيته وانا لسه باكل
عمي بغلل وا... بغلل قوم يااض كفايا
انا وا... ياعمي مش عارف الواحد اكلته بقت ضيعفه راح خبطني بي الشبشب اغسل ايدك وتعالي عايزك روحت غسلت ايدي ورحتلو نعم
خدني ودخل البلكونه ولع سيجاره واداني واحد
انا لا مبشربش
عمي اشربها قدامي مش في الحمام
انا ايه جو الافلام ده خلاص بقا قولت مش بشرب
عمي تمام هو انت ياخول لما ممعكش فلوس مش تيجي تقولي
انا قاعد ساكتتت ومش برود
عمي ايه اتخرست
انا لاء اتلكمت من الاكل
عمي طب ياخفيف متعملهاش تاني انت ليك نص الشركه والفلوس يعني تجي تقول وانت عينك مليانه فاهم ولا لاء
انا حاضر
عمي شد حيلك بقا عشان تخلص السنه ديه عشان انا مجهزلك مكتبك ومش ناقص غير انك تختار سكرتيره ليك
انا همسك ايه هتبقي مدير زاي ابوك
انا اشطا هبوظلك الدنيا
عمي بس انت تعالي
انا كلها شهر وهنجح علي قفه بنتك زاي كل سنه وسبته ومشيت وحولي عشر تلاف جنيه علي حسابي وخرجت انا وبستان وقعدنا نحب في بعض واعتزرتلي لما قولتلها السبب ان هيا مقدرتش ظروفي وكده وانا اكمني بحبها بجد مرضيتش اعمل معاها حاجه ولا حتي اني ابوسها وبعد ما روحت افتكرت اني كنت وعد شهد اني هحل لها مشكلتها في رنيت علي زمايلي........ شكرا للقراءه

الجزء الخامس

رنيت علي شهد وقولتلها هجيلك علي الساعه 11بليل نايت كلب وكانت الساعه 4العصر لقيت مريم بترن عليا وقالتلي عايزاك ورحت ليها الشقه بتاعتها وقعدنا نتكلم انا وهي وكانت مكتأبه وقالت انها هتعيش علي فلوس امها اللي في البنك وهتكمل دراسه وكده كده هتخش الجامعه وهتشتغل انا بقا عرق الرجوله والجدعنه ضرب فيا مره وحده وقولت هخصص جزء من مصروفي ليها بما اننا اخوات في الرضاعه
انا بصي يامريم انتي اشتغلتي او مشتغلنيش لكي مني كل شهر 2000ج
مريم لاء يااعمر انا معايا وهشتغل واصرف علي نفسي
انا يااهبله احنا اخوات ياعني مفيش فرق بنا فلوسي فلوسك ور... يعلم اني من ساعت الحدثه وانا معتبرك اختي بجد من اب وامي واحده (دي الصراحه)
مريم عيطت واختها في حضني وهديتها وقعدنا نحكي مع بعض شوايه وسبتها ونزلت اتمشا لوحدي شواي وجتلي فكره اني اهيج تيته وخليها هيجه علي طول وانا ماشي الفون رن وكان رقم
انا الو مين
وحده رخمه انا وحده
اناا. لاوا.... فكرتك جروب
الرخمه دمك خفيف
انا. انجزي
الرخمه انا كنت عايزه اسألك انت ليه مش بتجي المدرسه ولا الدروس
اناا. عشان مشفش اشكالك ورحت قافل في وشها وروحت
انا. تيته انتي فين
تيته في المضبخ يااحبيبي دخلت كانت وقفه وضهرها لي الباب ولسه عبايا نص كوم ومسكه علي جسمها دخلت بوستها من خدها وسلمت عليها وفضلت اهزر بي ايدي معها وازغزغها وايدي تخبط في بزتها ونفسها ابتدي يعلي روحت سيبها وماشي قولت مش من اول مره مزوتش معها سبتها تكمل اكل وقولت اذكر كمياء فتحت الكتاب لقيت نفسي مش فاهم حاجه قولت ارن علي زمايلي لو حد فيهم فاهم يشرحلي طبعا كنت غلط دول عايزين اللي يشرحلهم بس هو حد واحد اللي بلجألو رحت رانن
انا حياااااااااااااااااااتيييبي
بستان قلبيييي خلاص عشان عند مذكره
انا.. حلو انا مش فاعم حاجه في الكمياء
بستان ما لازم متفهش انت ولا بتيجي مدرسه ولا دروس هتفعم ايه (بردد اللي بتقوله زاي عمر وسلمي)
هي انت بتعصبني ببرودك ده
انا. هتساعديني ولا لاء
هي وانا من امتي مساعتكش
انا هي دي الرجوله هتغدي وجيلك باي وقفلت في وشهاا وطلعت لقيت تيته عمله سبانخ ومكرونه وبنيه
انا مبكلش الحجات دي
انا ال... الكل رحتو حلوه اوي ياتيته تسلم ايدك بس انا مضطر امشي عشان هذاكر مع بستان شوي
تيته هتسبني اكل لوحدي
انا ما انا مش جااعن خالص(بطني.. كدااب ياابن الو...سخه) سلام واخت مفتيح الشقه والعربيه ونزلت وعديت علي سوبر ماركت اشتريت شوكلاتاات واندومي لبستان عشان تتوصي بيا وهي بتذكرلي
وصلت عند عمي رنيت الجرس فتحت سعديه اتفضل يابيه (سعديه25سنه ومتجوزه بواب العماره بتاعت عمي ديه بقاا حاجه كده بظبط نسخه في جسمها من ممثلة السكس Gabbie Carter خش شوف جسمها انت بقاا يانجم وشوف الحلوه)
انا بس ايه الحلوه دي ياسعديه
هي انت اللي حلو يابيه عشان كده شايف الناس كلها حلوه
انا لاء سبتيني بي الكلمتين دول انتي اللي تكسابي
طنط مين اللي علي الباب ياسعديه
انا اناااااا يااا مرت عمي
هي طب ماتخش
انا سعديه بتقولي اقلع الكوتش
هي ايوع اقلع البت وسطها اتقسم من المسيح وانت هتخش كده
انا انتو معنكوش زوق ودخلت سلمت عليها
انا انتو معنكوش اكل ولا ايه
طنط لاء مستنين عمك
انا. وهو هيجي امتي
هي كمان ساعتين
انا طب انا عزم نفسي وخلي سعديه تزود عشان الدور اللي فات قومت جعان
هي ده انت خلصت الاكل كله ياامفجوع لوحدك
انا ال.. مش باكل عشان ابقا اشرفكو لما اتجوز انا غلطان وقعدت اهزر انا وهي (بستان اخر اوضه في البيت عشان كده مسمعتش اني جيت)
انا بستان جوه
هي اه يااحبيبي دخلت علي الاوضه بتعتها وروحت فتحهاا مره وحده والبت اتخضيت
بستان هو في حد بيخش علي حد كده يااعمر
انا ايوه فيه (كانت قاعده علي السرير) روحت رايح نايم وحاطط دماغي علي رجلها وعمال افكر اخلاص من حوار شهد ازاي
هي. مالك فيك ايه ياحبيبي
انا.(كان فاضل شهرين علي الفاينل وطبعا مش هقولها بفكر في ايه) بفكر بعد ما نخلص الثانويه ونخش الجامعه حياتنا هتبقا عماله كيف وانا لسه مش عارف اخش طب ولا اخش تيجاره او حسبات ومعلومات عشان امسك الشغل مع ابوكي
هي ياروحي كل حاجه وليها وقت ويلا بقا عشان نذاكر (انا كنت عايز اخدها في حضني وانام بس مكنتش لقي سبب فقولت العب علي مشاعرهاا)
انا تعرفي ان مفيش حد خدني في خضنه من بعد امي وابويا
هي ليه يااحبيبي تقول كده ما انا جمبك اهو
انا امي كانت تعرف انا عايز ايه من عنيا وكانت ديما حنينه عليا اوي ودمعت رحت وخداني في حضنها وفضلت تلعب في شعري روحت قلب الوضع وبقيت هيا اللي في حضني ورحت فاتح الشنطه الباك بتعتي ومطلع منها الشوكولاته والاندومي فرحت ورحت بيياني في خدي
هي انت بقالك اد ايه محلقتش ياعمر
انا من ساعت الحدثه بخف دقني بس ايه عندك قصه عازاني اعملها
هي ايوه اربط شعرك (اللوك بتاع رمضان صبحي)
انا بكره هروح اعمله يلا نذاكر بقاا وبدانا مذكرها ساعه ونص بنذاكر
انا خلاص دماغي قفلت
هي دي لسه بقي الاحياء
انا لا انا كده كده بغش منك في الامتحان يبقا ملهاش لازمه
هي لاء مش هغششك السنادي
انا قولي ياار.... وانا قاعد بتكلم انا وهي لقيت عمي فتح الباب زاي المخبرين
انا ال.... هو الواحد ميعرفش يستفرد بيها لوحده ولا ايه
عمي قوم ياخول عشان ناكل
انا هو انت منزلتش عندك شتايم جديده عمي سبني ومش
انا هو انا لي الدرجاتي مليش لازمه
بستان ليك عندي انا مش مهم الباقي
انا اختها في حضني وطلعنا
عمي شيل ايدك ياض
انا ولا اكنو قال حاجه وقعدت جمب بستان وخلاصنا اكل عايزين حاجه انا ماشي
عمي استنا عايزك تعالي البلكونه
انا خير ياعمي
عمي اللي حصل في الشقه بتاعت اخوك ميتكررش تاني
انا هو ايه اللي حصل انا مش فاهم حاجه
عمي لاء فاهم حكاية البيت اللي انت واصحابك جبتوها من كباريه(اسم الكباريه)
انا ال.... انت مرقبني بقا
عمي ايوه مرقبك مفيش غيرك هيشيل الشغل من بعدي عايزك تبقه فايق مش عايزك تشرب حاجه من القرف ده ومتمشيش وري بتاعك غشان هتروح في دهيه
انا طب انا عايز اتجوز بستان
عمي لاء انتو لسه صغيرين وهتعملو مشاكل معا بعض انت فاضل لك شهرين علي الامتحانات هتخلص وانت كده ملكش جيش هوديك مركز تدريب نفسي وبدني
انا ليه انا مش محتاج
عمي لاء محتاج ومش هتفهم دلوقتي يلا شوف انت رايح فين كانت الساعه 9م طلعت وسلمت علي مرات عمي وبستان ومشيت روحت رانن علي شهد
انا انتي فين
هي في الكباريه
انا. طب هو الراجل ده عندك
هي. اه عندي قفلت معها ورنيت علي محمود وقولت له يروح شقة اخويا وكلمت احمد وقولت له نفس الكلام وركبت العربيه ومشيت روحت الشقه وخس دقايق كان جيه هو واحمد قعدو
احمد ايه في ايه
انا انا كلمت شهد وهتيجي وبعد كده هترن علي واحد يطلع هتكتفوه
محمود ليه
انا لما يجي هتعرف ورنيت علي شهد ورحت ليها البار وقولتلها هتعمل ان انا وهي كنا سهرنين وانا نمو فهترن عليه يجي يسرق الشقه واخدت شهد ورحنا السقه وفضلنا قعدين لحد الساعه 11م قامت فضلت ترقص وتتمنيك عليا (انا قولت لي احمد ومحمود اني عايزها لوحدي) واخدتها ودخلت الوضه واختها في بوسه فرنساوي طويله وانا بلعب في بزتها وعمال افرك في الحلمه واشد فيهم ونزلت الحس بزازهاا جامده اوي وحطيت دماغي بين بزازها واخبط فيهم وطلعت بستها تاني وبعد كده نزلت علي كسها حاجه اد كف الايد وشفايفه كبيره وزنبرها اد عقلة الصباع وفضلت الحس فيه وهي بتاوه اهاااا اههه الحس جامد اللي قبلك معملوش كده اهه اهههااا وفضلت كده لحد اما جابت شهوتها ونمت علي ضهري ونزلت تمص زوبري كأنها بتكله وبتد كده حطيته بين بزازها وعماله طلعه نزله وتمص فيه وقمت ونيمتها علي ضهرها وفضلت العب بزبري في كسها نكني بقاا حرام عليك ولعتي نكني اهاااااا احااااا روحت رزعو فيها كله خخخخخخخخخخ شرمتني اها اها اها اهاااااااا اهههااا اوفففففففف اههه وانا بنكها في كسهاا كنت بلعب في طيزها وحطيت صباعي في خرمهاا ولعت زيادهه اهااا نكني اكترر اهه انا وسخه انا شرموطهه اههاا اهااا نكني جاامد ايوه ارزع بزبرك ياادكري اهه دخل اكتر مترحمنيش اهه اهاهاهاتااخخخخخ فضلت نص ساع ارزع في كسمها وبعد كده نيمتها علي بطنهاا ورزعتو من وري اهههه حرم عليك ليه كده وفضلت عشر دقايق كانت هي جابت مرتين وانا كنت خلاص علي اخري هجيب هتهم علي بزازي روحت قلبها وجبتهم علي بزازها ومصت زوبري انا عايز انيكك في طيزك
هي مره غير ديه عشان انا خايفه من اللي هيحصل
انا. متخفيش مفيش حاجه هتحصل وقولت ليها رني كانت الساعه واحده رنيت عليه وقالت اللي قولت لها عليه وبعد نص ساعه جيه وهي اللي فتحت الباب اول ما دخل احمد طلع من ورا ومحمود قدامه نزلو فيه ضرب وكتفه
انا اهلا استاذ ياسر
هو انت مين وعايز ايه
انا. ملكش دعوه انا مين عايز ايه بقا ف انا عايز الفيديوهات اللي انت مسكها علي شهد
هو. وان قولت لاء
احمد هنخلي اختك زيها او امك او اللي التنين
هو لاء هديكو اللي انتو عايزنه
انا فين النسخ
هو معايا علي الموبيل وعلي الكمبيوتر في شقتي
انا. الشقه دي فين
هو في الدقي
انا تمام هات الفون اخدت الفون وفرمتوه ياحمد انا عايزه خول دلوقتي احمد عمل معاه احلي واحد وشهد كانت بتصور خلاص احمد واخدتو ورحنا الشقن بتعتو روحت فرمت الهرد وقولتله لو اتعرضت ليها تاني انا هنشر الفيديو بتاعك
ياسر مش هيحصل تاني ياباشاا مشيت انا واحمد ومحمود وشهد
انا انتي كنتي بتباتي معاه ياشهد
شهد ايوه ياعمر
انا تمام هتبيتي في الشقه لحد ما اجبلك مكان تباتي فيه وصلت احمد ومحمود وروحت شهد وانا روحت كانت الساعه 2 جيت اركب الاسنسير مكنش عايز يشتغل ف طلعت ع السلم وانا في الدور الرابع كان باب بتاع الشقه موراب وفي واحد ووحده مربوطيبن ده استاذ عادل ومراته........................... انتها الجزء

Abraham a
09-23-2020, 02:43 AM
����������������������������������� �

العنتيل1972
09-23-2020, 03:30 AM
في انتظار باقي الأجزاء

y.ali
09-23-2020, 03:32 AM
فى انتظارك

شوفوني
09-23-2020, 05:50 AM
مكرر

اغلاق