دخول

عرض كامل الموضوع : ( انا وماما وخلاتي » حتى الجزء الثاني 24/08/2019


M3rsMraty
08-23-2019, 02:28 PM
زي اي حياة عادية جدا من بيت للكلية للمدرسة للشارع للبيت وهكذا ده كانت ملخص حياتي قبل ما اتعرف علي عالم جنس المحارم اللي دخلته بالصدفة فشوفت قصه عجبتني جدا كانت عن واحد وعمته وواحد ومرات عمه واللي بينيك ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)خالته واللي بينيك امه انا قولت لا طبعا مستحيل ايه القرف ده بس مع رفضي للكلام ده الا اني فضلت اقرا واقرا واقرا لحد ما جيت ف يوم. واتخيلت اني بنيك خالتي اللي جسمها ولا افلام البورنو الجسم اللي يسحرك بجد اللي لو سرحت في تفاصيله ممكن تفصل سرحان سنه وميكفكش سنة كمان خالتي ده كانت بيضة مش قوي بس بياض منه شلبي كده لما كانت ف فيلم الساحر وهي صغيرة لما كانت بتقول كل ده وصغيرة ياشوقيه. خالتي كانت 18 سنة بس جسمها فاااير من اللي بيتقالهم يا ارض اتهدي ما عليكي قدي حاجه كده وراكها بس وهي ماشية قدامك بتتهز لا هي مشدودة ولا هي مهرتله لا جسم فعلا فورتيكا بزازها اووووف من بزازها مجرد انك تشوف بزازها ضخمة بمعني كلمة ضخمة ايدها زي الحرير اللي كنت بتخيل اني ابوس بس ايدها مش اني مجرد بسلم علها بحكم انها خالتي بس مكنتش بقولها يا خالتي يعني نفس السن بتاعي قريب منه اصغر ب سنة لاني كنت ف الوقت ده عندي 19 سنه القصة ده بدات معايا ف 2010 يعني هي حاليا 27 وانا 28 سنة مش بقولكم مجرد اني اجيب سرتها بفضل اسرح فيها وف جمالها لدرجة اني نسيت حتي اعرفكم بنفسي وبيها انا مجدي حاليا 28 سنة وقت القصة ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)زي ما قولت قبل كده 19 سنة انا وحيد ابويا وامي بس عمري ما كنت حاسس اني وحيد علشان نور كانت عايشة معانا لان روحها فيها وهي كمان روحها ف ماما وخالتي احلي خالة ف الدنيا كلها حبيبتي ومراتي وبنتي وكل حاجه ليا نور وهي فعلا نور وامي منيرة 44 سنة امي جسمها جميل صدرها كبير جدا وطيازها اكبر خصوصا لما بتكون لابسة عبايتها من غير اندر وبرا بيترجو كده مرة شفت جلبيتها الخفيفة داخلة ف طيزها بس عمري مافكرت فيها بشهوة ومكنش ليها اخوات صبيان ملهاش غير 3بنات سمر وده متجوزة وهاجرت امريكا من 2004 عندها بنتين منيرة ورشا ومسمية بنتها علي اسم امي جوز خالتي اللي اختارلها الاسم ده لانه بيحب ماما جدا زي اخته ومين يقدر ميحبش ماما منيرة رمز لكل انثي بجد وجمالها رباني مش بتاعة ميكياج ووش كداب م البودرة والحاجات ده بس مش فاكر اعمارهم بالظبط وخالتو دعاء وبرده متجوزة وده عايشة ف اسكندرية مبتخلفش وفي مشاكل دايمة باستمرار مع جوزها بسبب الخلفة لان خالتو دعاء ده كانت دلوعة العيلة كلها وضحكتها مبتفارقهاش جسمها زي صافيناز الراقاصة مسبتش منها حاجه حتي ف رقصها بس مبنشوفهاش خالص يدوبك تلفونات وبس لو في عزا او فرح بتيجي بتقعد اسبوع وتمشي مرة كل كام شهر او لو في مناسبة واحنا كل سنة بنسافرلها ف المصيف نقعد معاهم 15 يوم ونرجع وجوز خالتي واسمه مجدي اللي ماما مسمياني ع اسمه وبابا اللي كان مصر علي كده ونور اللي قولتلكم عليها نور اصلا ماما اللي مربياها كده خلينا ف قصتنا وبعد ماعرفنا خالاتي ال 3 ور الصغيرة ودعاء الوسطانية وسمر اللي ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)فوقيهم وماما الكبيرة يعني الترتيب ماما منيرة وبعدين خالتو سمر وخالتو دعاء وخالتو نور الصغيرة ومكنش ليا اخوال ماما وخالاتي البنات وبس حتي اهل بابا اللي قاطعونا من بعد سفر بابا لانه بيسافر 8شهور وينزل 4 شهور ف السنة شغال ف دبي حجات كده ف البترول ودلوقتي. مفضلش ليا غير ماما وخالاتي اللي طلعت بيهم م الدنيا وبابا اللي شبه ضيف ف يوم كنت سهران مع صحابي لحد وش الصبح حوالي الفجر كده وكل يوم كنت متعود ارجع ف الوقت ده يعني شاب وف سن مراهقة ووحيد امه وابوه اللي سابو وساب امه لدنيا غدارة تخبط فيهم يمين وترميهم شمال وتضربهم من فوق وتبعبصهم من تحت وكل يوم بحال المهم راجع من برة حوالي الفجرية كده وكنت شارب سيجارة حشيش وتقريبا كانت اعظم سيجارة شربتها ف حياتي تخيلو اني لما شربت السيجارة ده شفت كل صور شقتنا عريانين اه والل* كل اللي ف الصور عريانين ف الاول جاي من برة ومعدي بعد ما فتحت الباب الرئيسي واسمع صووووت اهااات تنهيدة كده غريبة انا مركزتش ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)معاها زيها زي اي اصوات عمال بسمعها اذا كنت بسمع نفسي بالعافية ودخلت طبعا متسحب علشان ماما ونور محدش فيهم يشوفني وانا مسطول لانها كانت اول مرة اشرب ف حياتي خد جرب السجارة ده لا ياعم انا مبشربش الحجات ده صاحبي يقولي ياض انت جبان ابن امك خايف منها ولا خايف دماغك تكون خفيفة وتروح منك قولتله انا دماغي مش خفيفة وهات ياعم كسم السيجارة متدوشنيش. قال جبان قال وياريتني ماؤربت بس اعمل ليه انا ابن متناكة اصلا اني طاوعتهم انا شربت السيجارة من هنا ودماغي لفت من هنا حاسس اني مش علي بعضي رجلي منملة وتقيلة لا وايه كله كوووم وانها طلبت معايا باصوات كوم تاني بقيت اسمع ناس بتنده عليا وناس بتتخانق وحاسس بقلق احنا الفجر يعني محدش صاحي ومفيش صوت برة وانا مصمم وراسي الف جزمة ان فيه خناقة وحد بينده عليا وكل شوية اقول ايووة مين انا هنا بصوت عالي لحد ما عماد اللي كنا سهرانين عنده قالي بقولك ايه يامجدي انت كده فلة ع الاخر قوم روح هتعرف قلتله انت عبيط يا عماد اعرف ايه ياجدع يعني عاوزني امشي واسيب الخناقة اللي برة ده ولقيتهم بداؤا يضحكوا عليا وعماد زيهم بس قلق لحسن اعمل اصوات عالية تاني وحد من البيت عندهم يصحي ليه لاننا كنا ف بيت عماد بيت 3 ادوار بيت اهالي شعبي كده وفوق السطح مظبطه وماسحه وحاجة نضيفة حاطط زرع وباني عشة حمام ههههههه اه اقولكو صح وانا قاعد يوم ما كنت مسطول معاهم كل شوية اقوله ايه ده عاوزين نطلع بره نشوف مين اللي بيتخانق وعماد يقولي يا مجدي محدش بيتخانق وبعدين احنا برة اصلا وانا قاعد عمال ادور ع الباب بتاع الشقه( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي) واحنا ع السطح لا بجد كان يوم مسخرة مسخرة مسخرة وعلشان المسخرة والهزار والعناد اللي خلاني اشرب هو هو نفس السبب اللي خلاني اشوف خالتي بشهوة ونيكها كمان اكملكم لما دخلت البيت طالبة معايا اصوات وناسس عريانه واللي بيتخانق وهكذا بس كنت قربت افوق شوية سامع صوت تنهيدة واهااات وانا كاتم ضحكتي وكل اللي فاكرة ان اكيد خالتو نور بتتناك جوه واضحك لاني عارف اني مسطول المهم بقول لنفسي ساعتها ايه ده ده تقريبا كده خالتي حد بينكهاااا جوه، او ا حد ايه اللي بينكها ده اتنين او تلات او اربع او خميس وعمال اخرف وارد ع نفسي واضحك جامد بس كاتم ضحكتي روحت عند اوضة نوم بتاعة نور وفتحت الباب لقتها نايمة ع السرير رحت قايلة لما انتي نايمة اومااال مين اللي كانت بتتنهد وتطلع اهات ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)خالتو انتي كنتي بتتناكي صح ولقتها صحيت وبتقولي عاوز حاجه يامجدي لقتني بقولها انتي كنتي بتتناكي صح انا كنت سامعك بتتاوهي ااااااه لقتها قامت وقالتلي مجدي انت مسطول وشارب حاجه قولتلها تعالي وديني الحمام بتاعنا قامت من ع السرير وكانت لبسة قميص نوم فاجر بزازها اللي كنت بتخيلهم دلوقتي شايفهم قصاد عيني لا وايه القميص احمر انا مكنتش شفته غير لما قامت وراحت قايدة النور بتاع الاوضه وسندتني لفت ايدي علي رقبتها وسندتني علي صدرها وقالتلي ده لو امك شافتك كده هتموت بالسكتة وانا اقولها الساكتة ولا المتكلمة ههههههههه وكنت ف دنيا غير الدنيا خدتني وروحنا ع الحمام علشان تغسل وشي تحط مية ع راسي اي حاجه علشان افوق روحنا الحمام وخلتني واقف قصاد الحوض وكل ماتيجي تفتح الحنفية علشان تغسلي وشي اقع ع الارض الحاجه الوحيدة بجد اللي كانت نفعاني وجنبتني من الفضيحة هو امي وسمعها التقيل جدا خصوصا انها بتلبس سماعه لما بتيجي تنام بتقلعها ف استحالة تسمعنا المهم ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)خالتي قالتي مجدي تعالي اقعد هنا وراحت مقعداني ف البانيو قالتلي انت لازم تاخد دش وتفوق مش هينفع تنام وانت كده وفعلا راحت ماسكة زراير القميص بتاعي وفكته ف كل زرار يتفك كنت ولا اللي كانه مستني انه يتناك لقتني بقولها انتي هتغتصبيني زي افلام السكس وتفقديني عذريتي لقتها قالتلي اه لو مسمعتش الكلام يا مسطول انا بقلعك علشان افوقك قلتلها تفوقيني ولا تنيكيني سكتت متكلمتش قلعتني القميص وراحت قلعتني الفانلة ولقتها بتقولي ايه ده كل ده شعر ف صدرك قولتلها يعجبك قالتلي اه امممم اوي بص انا هحكيلك وانا بقلعك منت كده كده مسطول ولما تفوق مش هتفتكر حاجه اصلا عارف يامجدي انا بحب اتفرج علي سكس وكلام هيجني وشعر صدرك كمان وعاوزة امصلك زوبرك بس خايفة انك تفوق وتفضحنا انا حسيت اني فوقت م الكلام ده بس لو حسستها بكده هتسكت اللي بيخليها تقول كده براحتها انها عارفة اني مسطول وانا هكمل النمرة ده عليها لحد ما اشوف اخرها ايه خصوصا ان زوبري وقف علي اخره تحت البنطلون بتاعي ولقتها بتحسس علي صدري روحت قلتلها هو انتي ليه بتعلي صوووتك ماما ممكن تسمعنا لو عاوزة تطيري طيري من غير صوت وروحت ضاحك لقتها بتقولي لا دنتا ف دنيا تانيه انا كده لازم اشوف زوبري اللي كنت بلاقيه واقف الصبح اول ما بتصحي عوزة امصه زي الافلام اللي بشوفها روحت عملت نفسي عاوز انام قلتلها عاوز انام قالتلي استني افوقك الاول وراحت مقلعاني البنطلون ونزلت البوكسر وشافت زوبري واقف اوووووف ايه ده كل ده زوووووبر ده زي اللي بشوفه ف الافلام وانا عامل من بنها مبردش خالص علشان متقولش صاحي وكل حاجه تتهد ومسكة زوبري بايدها الاتنين ودخلته ف بوقها اممممم واممم امممنن اممممممم وفضلت تمص وتلحس فيه بوووه وتبوسه ومسكت ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)بضاني تقفشهم براحة وتبوسهم وراحت سابتني وطلعت بعد ما زودت مية ف البانيو وسابتني وخرجت بعدها بساعة كده انا كل ده مرضتش اقوم ع اساس اني مش قادر وكده لحد ما قولت لا بقي خدت شاور وغسلت نفسي وفوقت واسمع باب الحمام بيخبط عليا مجدي انت جيت ايوة يانور وف بالي ايه ده بتساليني ازاي اذا كان انتي اللي فتحالي ومقلعاني ولقيتني بقولها ايه نور في حاجه قالتلي لا بس سمعت خربطة وقولت اشوف مين لقيت الصوت جاي م الحمام انت جيت امتي يامجدي من برة انا سمعت الكلمتين دول منها وقولت احا اومال مين اللي كانت بتمصلي من ساعة معقولة اكون كل ده بيتهيالي اووووف ده كانت متعة قلتلها استني يانور عاوزك ورحت قايم منشف جسمي ولابس ترنج وطلعت لقتها واقفة قدامي بالترنج بتاعها الاسود ايه ده فين القميص اتاكدت اني كنت بيتهيالي ومن اثار الشرب اتوهمت اني فعلا كنت مسطول قالتلي مجدي مالك عاوز ايه قلتلها لا ياحبيبتي مش عاوز حاجه خلاص ودخلت اوضتي علشان انام وفضلت سرحان انا اكيد مكنتش بحلم ولا بيتهيالي بس اعرف ازاي انها فعلا مصتلي زوبري ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)وقلعتني والخ قلت لازم اعمل خطة اتاكد بيها انها فعلا عملت كده معايا بس ازاي ازاي وجتلي حتة دين فكرة قولت انا بخرج بليل هرجع واعمل زي امبارح بس المرادي هكون فايق ومش مسطول علشان اعرف فعلا هي خالتي شرموطة ومصتلي زوبري ولا انا اللي مسطول وبيتهيالي ورحت نمت وصحيت علي صوت ماما مجدي قوم يابني لمغرب قرب ياذن قومت لقيت زوبري كان واقف يعني شاب وانتو عارفين لما بنكون نايمين اول حاجه بتصحي هي زوبرنا ولقيت ماما بتضحك وتقولي كبرت يامجدي وبصت ع زوبري قلتلها كبرت ازاي ياماما وهنا فكرت ان زوبري لفت نظر امي معقولة ماما بتبص ع زوبري راحت بيساني علي خدي زي كل مرة بتصحيني فيها وقالتلي قوم ياحبيبي خدلك شاور وغير هدومك واطلع نور هتجهزلك والنبي منا عارفة اقولها تجهزلك ايه فطار ولا غدا ولا عشا انت نهارك ليل وليلك نهار يلا يواد قوم روحت ضاحك وقايلها ربنا يخليكي ليا ياست الكل ورحت قايم من سريري روحت حاضن ماما وده تقريبا اول مرة اعملها معرفش ليه حضنتها بس كنت فعلا محتاج احضنها ماما استغربتني خصوصا ان زوبري واقف وخبط ف كسها وده اللي حسيته لما خبط راحت راجعه لورا وقالتلي وانا كمان بحبك يا ابني وكانها اشارة منها بتقولي احترم نفسك ياخول انا امك هتهيج عليا ولا ايه ماما فعلا كانت جامدة جدا جسمها كسم اجسام السكس اللي بنشوفها حاجة كده زي مين زي مين يامجدي اه عاملة زي فيفي عبده ف مجدها وعزها لو فاكرين فيلم امراءة وخمس رجال حتي كان لبسها زي فيفي ف البيت ماما اللي عمري ماخدت بالي من انوثتها الطاغية الجسم اللي ممكن اي راجل يحلم بس انه يقرب منها مابالك بقي انه ينكها ويتمتع بيها وبصدرها خصوصا ان بابا مسافر ويدوبك كل 8 شهور بينزل وساعات مبينزلش ويبعتلنا فلوس ويعتذر حياتنا كانت كويسة جدا جدا المهم لما حسيت ان ماما بتلمح اني زوبري واقف ولما خبط ف كسها ورجعت ورا ولمحتلي بكده اني ابنها اتحرجت قولتلها انا مهما اكبر هتفضلي حبيبتي ومكبرش عليكي ابدا وقومت دخلت الحمام خدت شاور وتفكيري ازاي اعرف خالتو نور اني كنت بحلم ولا كنت مبحلمش وكلت وبعدها تلفوني رن وخرجت ماما بتقولي يامجدي متتاخرش قلتلها ياست الكل نور موجودة ولو في حاجة هترن عليا انا سهران مع صحابي راحت مدياني 300ج اخليهم معايا وخدت مفتاح عربيتي ونزلت نسيت اقولكم ان بابا كان جابلي عربية لما نجحت ف الثانوية العامة ودخلت ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي) هندسة المهم نزلت وسهرت وصحابي عزمو عليا اني اشرب معاهم بس انا رفضت المرادي بحجة اني تعبان شوية طبعا علشان اكون فايق لنور وخلصنا سهرتنا وخدت عربيتي ورجعت اه المرة اللي فاتت واحد من صحابي هو اللي وصلني لاني مكنتش شايف قدامي وطبعا مكنتش هعرف اسوق وداني لحد البيت وقالي هخلي العربية ف البارك وهسبلك المفتاح مع البواب اللي تاني يوم طلعلي المفتاح المهم سبتهم وروحت وف بالي هعمل ايه دخلت البيت عندنا ونكشت شعري وفتحت كام زرار وكاني مسطول وكده دخلت ع اوضه نور اللي لقتها صاحية زي ماتكون مستنياني دخلت لقتها ممده ع السرير علي بطنها اول ماشفتني بتقولي انت شرفت طبعا علشان اقنعها اني مسطول قولتلها انتي جيتي اوضتي ازاي هي اوضتها بس علشان تعرف اني مش ف وعي وكده وفعلا راحت ضاحكة قالتلي اه اوضتك معلش يامجدي تعالي ع السرير جمبي وروحت ع السرير قولتلها انا عاوز استحمي بس مش لاقي الحمام قالتلي تعالي انا هوريهولك بس استني وراحت قلعت هدومها كلها وبقت عريانة قدامي انا زوبري وقف بتقولي ايه ياخول انت هجت عليا قولتلها وطي صوتك لحسن صحاب البيت يسمعونا راحت ضحكة قالتلي دنت( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي) ضايع كويس اوي خليك كده راحت موطية قدامي ونزلت ع سوستة البنطلون فتحته وطلعت زوبري فضلت تمص فيه ومسكت ايدي حطتها علي بزازها طبعا انا مرضتش اني العب فيهم كاني مسطول خفت انها تحس اني فايق بس عاوز اتفاعل معاها رحت قايلها هو انتي المتناكة اللي بعتك اسلام صاحبيقالتلي اه انا المتناكة اللي بعتها اسلام وعوزاك تنكني ف طيزي ياخول من ساعه ماشفتك وانت بتغير وشفت زوبرك وانا كل يوم بتخيلك بتنكني ف طيزي علشان خاطر متفتحش مجدي تعالي نكني ف الحمام علشان لو امك صحيت هعمل كاني انا اللي فيه وانك لسة مرجعتش وانا كنت هايج جدا فقولت كده احلوت ع الاخر انا لازم اجبها وش بدل شغر المساطيل ده وقلتلها تعالي يالبوة الحمام وداخلين الحمام بشويييش لقتها بتقولي عوزاك تشيلني وبعدين متخفش امك ميتة مش نايمة انت ناسي السماعات اللي بتلبسها ولا ايه قلتلها نور انا بحبك جدا جدا وبتمناكي من امبارح وانا مش قادر افكر ف حد غيرك لقتها بتقولي وانا كمان يامجدي ايه ده وخدت بالها اني بكلمها وفايق وبتشد نفسها علشان تنزل رحت بايسها وقافش علي شفايفها فضلت امص فيهم وهي اممممممم ابعدااااااااام لحد ما استسلمت ليا وقالتلي يعني انت مكنتش مسطول وبتضحك عليا قولتلها امبارح كنت فعلا مش ف وعي بس علشان اتاكد عملت اني كده النهاردة علشان كنت خايف اقربلك واطلع بيتهيالي وتحصل مشكلة كبيرة ومكنتش عارف رد فعلك ايه لو صارحتك وطلعت اني بيتهيالي ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي) دلوقتي خلاص كل شئ اتكشف ودخلنا الحمام عريانين ف البانيو جبت شاور وجهزت البانيو وظبط المية درجة الحرارة بتاعتها وكده نور خالتي قدامي عريانه والساعه دلوقتي حوالي 2صباحا يعني معانا وقت كافي جدا مش اقل من 7ساعات عقبال ما ماما تصحي من نومها معقولة الجمال ده ليا وقدامي رحت موطي علي رجلها بايسها وانا طالع بوست رجلها ومصيت صوابعها وطلعت لحس علي كعب رجلها وبز رجلها والسمانة المشدودة والركبة اللي خلاص من هنا ورايح هتقعد عليها ف وضع الكلبة وانا بنكها وطلعت ع كسها اللي لقيته مليان شعر كتيييير جدا قلتلها ايه ده قالتلي اسفه بكرة هيكون نضيف من غير شعراية واحدة قلتلها ماشي من كثافة شعر كسها معرفتش امد لساني والحس زمبورها فاكتفيت اني ادخل صوباعي ف طيزها بالهداوة وانا بلحس بلساني علي باب كسها دلوقتي انا ف وضع زي وضع الركووو* وهي بتحسس علي ضهري ومدت ايدها لحد طيزي اللي بجد كنت هاااايج جذا معقولة حد بيلعبلي ف طيزي ومين خالتي كمان وانا بلعبلها وهنيكها ياااه كل ده يحصلي البانيو خلاص جهز قفلت الخلاط بتاع المية ورجعتلها مسكت بزازها فضلت اقفش فيهم زي المحروم وزي ليه انا فعلا طول السنين ده وكل اللي بشوفهم بيكونو جوا شاشات الموبايل افلام سكس قصص سكس انا مدمن سكس وجسمي هايج وزوبري دايما واقف انا كل ثانية مش هسيبهم انتي مراتي من دلوقتي قالتلي لا ازاي مراتك مينفعش قولتلها انا لازم ادورلك علي حد من صحابي يتجوزك علشان تكوني قريبة مني دايما قالتلي ماشي مش وقته خليك ف حلماتي انا بهيج اوي عليهم حسيت بالباب بيخربط بقولها سمعتي حاجه قالتلي لا قوم شوف قولتلها مش مهم كده كده حتي لو ماما انتي اللي هتردي وتقوليلها اني لسة مجتش وبعدين ماما من امتي بتصحي قبل معاد صحيانها ومسكت حلماتها نزلت مص وفرك فيهم حلماتها واقفة بغباء وقفت معاه زبي بشدة وهنا خلاص مبقتش قادر امسك نفسي لما اكتشف خرم طيزها اللي طول عمري بشوفه ف الافلام وخلتها لفت ووطت قدامي وفتحت رجلها ومسكت بايدها فردتين طيزها تباعدهم ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)عن بعض ودفنت وشي ف طيزها الجميلة الطرية ومديت لساني علي طرف خرمها الوردي اللي كانت مهتمة جدا بنضافته ومرة واحدة سمعتنا الباب بيخبط جاااامد وهنا ف الوقت ده بصينا لبعض وقامت بسرعه تلف فوطة علي نفسها ولسة الباب بيخبط جامد بس محدش بيرد ده الباب الرئيسي ياتري مين اللي بيخبط ف وقت زي ده والمفاجئة هنا اللي كان ع الباب طلع

انتظروني ف جزء جديد من m3rsmraty


( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)







الجزء الثاني




مين افتحي يانور انا دعاء اختك نور قالتلي ادخل اوضتك بسرعه واعمل نايم وانا هفتحلها وبعدين اصحي امك وهاجي اصحيك نام بترنج علشان محدش يشك ف حاجه انت فاهم متفتحي يانور هتسبيني ع الباب كده استني يادعاء بجيب المفتاح اصل ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)مجدي قافله بالمفتاح اجري انت يا زفت بسرعه هووووب انا جريت ع اوضتي زي ما نور خالتي قالتلي وف بالي كسم كده بوظتي النيكة وافكركم بخالتو دعاء اللي وصفتهلكم ف اول قصتنا
خالتو دعاء متجوزة وعايشة ف اسكندرية مبتخلفش وفي مشاكل دايمة باستمرار مع جوزها بسبب الخلفة لان خالتو دعاء ده كانت دلوعة العيلة كلها وضحكتها مبتفارقهاش جسمها زي صافيناز الرقاصة مسبتش منها حاجه حتي ف رقصها بس مبنشوفهاش خالص يدوبك تلفونات وبس لو في عزا او فرح بتيجي بتقعد اسبوع وتمشي مرة كل كام شهر او لو في مناسبة واحنا كل سنة بنسافرلها ف المصيف نقعد معاهم 15 يوم ونرجع هي ده الرخمة اللي كانت بتخبط وانا بنيك خالتي نور ف الحمام ياتري جاية ليه وايه اللي يجبها ف وقت زي ده دخلت اوضتي وقفلت الباب ولبست هدومي ترنج بسرعه زي مانور قالتلي ونمت ع السرير شوية ولقيت الباب بيخبط عليا عملت كاني كنت نايم وصحيت مين يامجدي اصحي انا امك قوم شوف خالتك دعاء برة ف الصالة خالتي ايه برة هي الساعه كام دلوقتي يامجدي قوم انت لسة هتسال قوم اغسل وشك واطلع ياماما انا ملحقتش انام انا يدوبك( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) داخل انام من نص ساعه وجسمي متكسر وهمدان سبيني والصبح اشوفها مجدي بقولك قوم حالا مش عاوزة لعب عيال انت مش راجل البيت ولا انا مخلفة عيل خلاص ياماما هقوم هو يوم باين من اوله بتبرطم بتقول ايه مفيش ياماما بقول هو يوم حلو علشان خالتو جاتلنا زيارة كويس كده امي بتبتسم وتقولي معلش ياحبيبي بس هي برة وبتعيط انا هروح اخلي نور عملها حاجه تشربها ماشي ياماما هقوم اهو قومت وروحت الحمام غسلت وشي وافتكرت وانا من عشر دقايق بس كنت قدام البانيو ده وخلاص هنيك خالتي نور منها بقي لل* خالتي دعاء ياتري في ايه غسلت وشي ونشفت شعري وسرحت وروحت ع الصاله ازيك ياخالتو ايه ده انتي بتعيطي ليه في ايه مالك قالتلي ازيك يامجدي ولوني مش طايقة الاسم ده ياستي قوليلي اي حاجه غيره المهم انتي بتعيطي ليه بس ماما داخلة علينا وجايبة عصير لخالتو دعاء بنت المتناكة اللي قطعت عليا خالتو دعاء جاية لبسة بنطلون فيزون وبادي مش بقولكم دلوعة العيلة هي بتتكلم وانا مركز ف بزازها واتخيلت اني بنكها مكان نور احا ايه ده طب نور معايا وخلاص هنكها ايه المانع من خالتو دعاء احا انا باين عليا اتجننت ولقيت خالتو ايه يامجدي رائك بقي ايه رائ معلش ياخالتو اصلي لسة صاحي ومكنتش منتبه بصي قومي دلوقتي غيري هدومك ماما راحت مدخلة ف الكلام دعاء اشربي الليمون ده هتهدي شوية والصباح رباح انا قولت لنور تجهزلك اوضة مجدي تنامي فيها ومجدي هينام معايا انا ايه ياماما لا انا هنام مع خالتو دعاء ولقيتهم كلهم استغربو قلتلها بهزر ايه عاوز اخرجها من المووود وبس خالتي دعاء قالت وايه يعني يواد يامجدي انت مش عارف انا بحبك اد ايه لو كان ربنا رزقني كنت احب يطلع زيك ماما انتي اتجننتي يابت يادعاء مهو مجدي ابنك خلاص نام يامجدي مع خالتك ف اوضتك ونور هتنام زي ماهي ف اوضتها خالتي قالت لا انا هنام مع نور ف اوضتها ومجدي وانتي نامو ف اوضكم زي منتو ماما خلاص ماشي انا هدخل انام وابقي تعالي هسبيلك قميص او اقولك الدولاب جوة اختاري اللي يعجبك بدل اللي انتي لبساه ده متناميش بيه انتي مش غريبة يانور يانور ايوة يا منيرة خلاص تعالي دعاء اختك هتنام معايا اصل قولتلها تدخل تجهز اوضتك علشان خالتك اسيبكم انا دعاء البيت بيتك خالتي دعاء ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)طبعا يامنيرة لو مش بيتي مكنتش جيتلك دلوقتي امي سابتنا ودخلت تنام ونور جات قالت لدعاء انا كمان داخلة انام. وانت يامجدي انا هقعد مع خالتو دعاء شوية ادخلي انتي يانور ماشي اسيبكم الصبح بقي هنقعد ونتكلم ونرغي وحشااااني جدا يادودو وانتي اكتر يانور عيني خشي نامي انا هقعد مع مجدي وشوية وهدخل انام وسابتنا نور كده نور وماما دخلو اوضهم وانا وخالتو لوحدنا قولتلها ايه ياقمر زعلان منك ع فكرة بقي تسيبي حبيبك وتدخلي تنامي مع امي ولا انتي شيفاني كبرت ولا ايه عليكي قالتلي طبعا لا بس قولتلها بس ايه ياخالتو احكيلي بقي مالك قالتلي جوز خالتك بص انت لسة صغير ع الكلام ده قلتلها صغير ايه ورحت واقف انا اصلا من منظر بزازها ف البادي اللي مبين تفاصيل جسمها وهي قاعدة هيجني عليها واللي هيجني اكتر لما اتخيلت انها مكان نور فطبيعي زوبري وقف انتو مش متخيلين لما بتفرج بتفرج مرة واحدة المهم روحت واقف وقولتلها انا صغير بذمتك ده حتي بصي كبير اهو ازاي قالتلي ايه هو اللي كبير وهي بتبص ع زوبري قولتلها شعري وروحت ضاحك ايه يا حبيبتي عاوز اضحكك بصيت ع عنيه لقتها بتبص ع زوبري وبلعت ريقها بتقولي ماشي يامجدي انا هنام معاك بكرة ف اوضتك علشان متزعلش طيب مش ناوية تقوليلي مالك بقي وايه اللي بتقولي اني لسة صغير وهفهمه مجدي ادخل نام انا هقوم ادخل انام انا جاية هلكانة م الطريق وبكرة نقعد براحتنا خش انت نام قولتلها ماشي ياخالتو سبتها لوحدها ف الصالة ودخلت حوالي ربع ساعة كده ممدد علي سريري وباصص لسقف اوضتي وكان السقف عبارة عن فيلم سكس شغال قدامي بطولته انا وخالتي دعاء بكل الاوضاع اللي ممكن حد يتخيلها ولقيت الباب بيتفتح بشويش عملت نفسي نايم لقتها نور ايوة نور جاية عاوزة تتناك وتكمل اللي كنا بنعمله بس الصراحة مقدرتش اتجاوب معاها خلاص كده كده نور بقت بتاعتي واتكشف المستور بينا لكن انا دلوقتي ف دعاء خالتي لبوة العيلة ودلوعتها محستش بنور الا وهي بتقرب من ودني وتقولي اصحي يامجدي انا نور قوم بقي انت نمت بجد ولابتستعبط مردتش ارد عليها احا مهي ماما لسة داخلة ف النوم وخالتو دعاء كمان ولقتها مدت ايدها ع زوبري وبتلعب فيه بعد ما نزلت البنطلون بتاعي سنة صغيرة يدوبك عرفت تخرج راسه ومشت لسانها ع راسي هنا بقي مقدرتش اقاوم وقلت ف بالي عصفور باليد ولا عشرة ع الشجرة طالما طالما هي عاوزة تتناك ايه المانع فتحت عيني امممم كنت بحلم بيكي حالا قالتلي بتحلم بيا ولافرحان اني بمصلك زوبرك ياخول وعامل نايم علشان ادني امصلك وبعدين ايه اللي انت عملته برة ده ازاي تقف قدام دعاء وزوبرك واقف انت هجت عليها انا لا طبعا انا زوبري وقف لما افتكرتك وانتي معايا ف الحمام لقتها بتقولي ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)فكرني باخر حاجه كده كنا بنعملها ف اشارة منها اني الحسلها خرم طيزها والعب فيه طبعا ماطيزها وكلاها لا منها اتناكت ولا منها ضربتلي حتي عشرة روحت قايم ماسكها قلتلها قفلتي الباب قالتلي لا قلتلها احا مش تتربسي افرضي حد دخل علينا دلوقتي انتي قفلتي اوضتك قالتلي لا قولتلها طيب استني هروح اقفل اوضتك علشان لو حد خبط عليا انا نايم بالبوكسر فمش هعرف افتح لحد وانتي كمان لما حد يخبط عليكي مش هتفتحي لانك نايمة بقميص وانا موجود ف الشقه فالطبيعي انك قافلة انا هروح اقفل اوضتك بالمفتاح واجي انتي هتكملي اليوم معايا قالتلي لا انت اتجننت مينفعش انا نص ساعه واسيبك وامشي؟ علشان لو دعاء ندت قلقت حصل حاجة دخلت الحمام متشكش ف حاجة عوزك بعقلك ياخول لسة قدمنا كتير محبكتش يعني ابات الليلة
قولتلها يبقي ملوش لزوم اقفل اوضتك بقي اوعي ورحت ع الباب بتاعي قفلته ورجعتلها مسكتها جيت اقلعها قالتلي لا علشان لو حد خبط هعمل كاني هي لسة بتكمل كلامها وروحت مقرب شفايفي من شفايفها وروحنا ف بوسة مشبك زي مابيقولو عليها بووووسة بقولها فيها اطمني واسترخي انا هنيكك مش هنفضل نحلل مين جاي ومين رايح امممم عارفة ياخالتو انتي جامدة جدا يخربيت حلاوة امك بس يولا انا خالتك برده ولا علشان هتنكني وراحت ضحكة مسكتها ورحت لاففها ومنزل بنطلون الترنج بتاعها وملقتش الاندر ضحكت قولتلها الاندر فين قالتلي منا م الخضة ملحقتش البسه اخلص بقي انت هتضيع الوقت ف الاندر عوزة اتناااااك
حاضر ورحت نازل العب بلساني ع باب خرم طيزها الوردي ايوة وردي ايه( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) كسم الجمال ده معقولة في اهتمام كده لا وايه المرادي حاطة تاتوه ع طيزها يعني لما دخلت علشان تنام كانت داخلة تحط تاتوه ع طيزها قالتلي مجدي دخلو يامجدي مش قادرة بس براحه حاضر ياقلب مجدي ومسكت زوبري ورحت مقرب راسه علي خرم طيزها وفضلت العب بيه يعني علشان خرمها يحن ويكسر الرهبة بتاعة خرم طيزها ودخلت سنة ولقتها هتصوت رحت كاتم بوقها احااا ياكسمك انتي هتفضحينا متنسيش ان ماما مش لوحدها برة لا ده في اختك معاها يعني ممكن تسمعنا وتبقي فضيحة قالتلي حاضر مش قادرة انت زوبرك كبير اوي قلتلها كبير ايه انا لسة مدخلتوش ده يدوبك راس زبي بس انتي اللي خوافة قالتلي لا انا مش خوافة بس بيحرقني اوي دخل تاني بس براحه مديت ايدي ع الكوميدينو وجبت كريم بحطه ع وشي بتاع التفتيح المسام قلت اي حاجه تقضي الغرض دلوقتي والسلام رحت دهنت بيه زبي ودهنت بيه خرم طيزها ورحت مقرب راس زوبري من خرمها وحطيت ايدي ع بوقها كتمته ومرة واحدة رحت مدخله راحت مصوتة بعلوها بالرغم اني كاتم بوقها بس صوتها( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) كان عالي انا طلعت غشيم ف ده بس اعمل ايه بزاز وخرم طيز ومكنة قدامك لا وايه خالتك وجيالك ع سريرك عاوزة تتناك ده لوحده يخلي اي حد ميفكرش ويكون هايج وغشيم بس بنت الشرموطة خالتي لما صوتت وانا كاتم بوقها عضت ع ايدي فانا مستحملتش بعدت ايدي وصوتها طلع وهنا سمعت خربطة تاني بس مهتمتش لاني قافل الباب قلت كله نايم وده مجرد صوت لما حد يحاول يسمع تانيي مش هيلاقي حاجه ف هيعتقد انه بيتهياله وفضلت انيك فيها ادخل زوبري واطلعه وايدي ماسكة بزازها بتلعب فيهم رحت قالبها علي ضهرها ورافع رجلها وممشي زوبري ع كسها قالتلي اوعي تتجنن وتدخله ف كسي وتفتحني اهدي قلتلها لا طبعا هو انا مجنون رحت مدخل زوبري ف طيزها بس لقيت نفسي هجيبهم قلتلها انا هجيبهم قالتلي لا هاتهم برة قلتلها لو خرجته ولسة مكملتش لقيت نفسي جبتهم ف طيزها اووووووف نااااار يامجدي يخربيت امك انت حيوااان انت فشختني هاتلي. فوطة بسرعه من عندك علشان اقوم قبل ماحد يصحي قلتلها ماشي جبتلها فوطة من بتوعي نشفت طيزها ومسحت مكان اللبن بتاعي اللي واقع من خرمها ولبست هدومها مش لبستها هي عدلت هدومها رفعت البنطلون ونزلت التيشرت بتاع الترنج واتعدلت راحت بيساني ف خدي وقالتلي لينا قاعدة تانية مع بعض قلتلها استني عوزك قالتلي البس هدومك الاول وبعدها هفتح الباب علشان لوحد جه او دخل يبقي عادي قلتلها ماشي انا عجباني خالتو دعاء اوي قالتلي مش بقلك اتجننت مجدي اتظبط زوبرك ده بتاعي( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) انا وبس قلتلها و**** مش بهزر انا فعلا نفسي فيها انتي مش متخيلة اني لما سلمت عليها وبوستها بزازعا لما لمست صدري كنت هتجنن غير اني بجد بحلم اني بنيكو انتو الاتنين ع السرير ده قالتلي لا انا هقوم امشي كلامك بقي ماسخ قلتلها لا لا استني انتي بتغيري عليا قالتلي لا هغير ليه يعني اه بغير عليك ومضايقة انك عينك زايغة علي دعاء اختي قولتلها طيب بذمتك مش نفسك تنامي معاها عارفة انا شفت فيلم فيه اتنين اخوات واخوهم بينكهم حاجة اوووووف قالتلي مجدي انا قايمة احسن حد يقلق وتبقي مشكلة اتغطي كويس علشان الاوهام اللي عندك تروح لحالها يا ابن اختي قامت علشان تمشي رحت مبعبصها قالتلي بس ياخول طيزي عجباك اتهد بقي دنتا فشختها انا شفتها ماشية مفشخه ضحكت عليها قولتلها ايه ده انتي عاملة زي الزومبي ف مشيتك كده ليه قالتلي الرك ع الخول اللي فشخني نام بقي سلام خرجت وفضلت ع سريري بس قلعت كل هدومي وفضلت بالبوكسر بس مش عارف ليه فضلت اتخيل خالتي دعاء انها جاية عريانة وبتقولي نكني يامجدي زي اختي نور حاجة بنت متناكة لقيت زوبري وقف فضلت العب فيه وبكلم نفسي بصوت هادي اه هفشخك يا دعاء ولقيت الباب بتاع اوضتي بيخبط مجدي مجدي قلت مين قالتلي انا خالتك دعاء عاوزاك قلتلها استنيدياخالتو رحت شادد لحاف ع نفسي وقلتلها خشي ياخالتو دخلت لقتني عريان من فوق وشادد لحاف علي نفسي من تحت بتقولي انت كنت بتعمل حاجه من شوية قلتلها انا ايه فين ده لا معملتش حاجه ليه ها حصل حاجة قالتلي مالك كده مش ع بعضك وبعدين ولا خلاص قولتلها خلاص ايه استني قالتلي انا كنت عطشانة قومت اشرب فسمعت صوت خبط وصويت فكرت في حاجه دخلت ع نور لقتها نايمة ف سري ازاي صويت ونايمة ف نفس الوقت احااا معقول خالتو تكون شافتنا او حتي سمعت صوتنا طب بترمي كلام ليه وبعدين لو سمعت مدخلتش ازاي علينا وازاي اصلا تقول سمعت صويت وف نفس الوقت تقول دخلت ع خالتو نور لقتها نايمة لا كده في انة مجدي مجدي مالك انت سرحت ف ايه قلتلها لا ابدا بس انا كنت بتفرج( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) ع فيلم اجنبي وتقريبا كان صوته عالي قالتلي منا قولت كده برده اصل الفيلم عجبني قلتلها فيلم ايه اللي عجبك قالتلي اللي كنت مشغله وفيه صوت عالي متشغله كده نسمعه مع بعض اصلي مش جايلي نوم قلتلها ايه اشغله ازاي لا مينفعش اصلي مسحته بالغلط ومعرفش اسمه ايه زوبري اللي كان واقف نام لا مات م الخضة قالتلي مجدي عارف انا جيت ليه وسيبت عمك مجدي قلتلها ليه قالتلي شيل اللحاف ده وقوم البس حاجه وانت بتكلمني كده مفيش حد بيتغطي ف الصيف قولتلها اه عندك حق بس انا عندي برد وجسمي سقعان قالتلي مجدي قوم بقولك قولتلها حاضر ياخالتو بس اطلعي علشان اغير قالتلي اوعي يواد تفكر انك كبرت عليا قوم يامنيل ع عينك انا فكرت قولت مفيش انسب من كده قوم يازوبري يابن الوسخه ومش عاوز يقوم قولتلها خالتو ممكن تحطي ايدك ع راسي قالتلي ليه قلتلها مش عارف حاسس اني سخن ولا بيتهيالي شوفي كده قالتلي سخن ازاي انت مش بتقول انك سقعان ماشي وراحت حاطة ايدها ع راسي هي حطت ايدها وانا زوبري زي اللي كان ميت واتردله( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) الرووووح وراح واقف قلتلها طيب غمضي عينك علشان قالتلي علشان ايه قولتلها ياخالتو علشان قالتلي علشان ايه قولتلها هتفهميني غلط غمضي عنيكي احسن قالتلي ماشي قومت وقفت وجبت بنطلون ولسه هلبسه لقتها بتضحك هههههههه كبرت يامجدي قولتلها ايه قالتلي خد يواد تعالي اقعد جمبي روحت اقعد جمبها قالتلي هتقعد جمبي بالبوكسر متلبس يامنيل ع عينك البنطلون انت ايه وراحت ضحكة قلتلها حاضر انتي ملخبطاني والل* قالتلي عارف بقي ياحبيبي انا اتخانقت مع عمك مجدي ليه قلتلها ليه قالتلي علشان عامل زي ابوك مع امك كده بس انا مش زي امك قلتلها ابويا وامي مالهم بخناقتك مش فاهم قالتلي كل ست وليها احتياجها قولتلها اه عارف قالتلي مش قصدي فلوس ولا لبس ولا اكل ولا شرب حجات ستاتي قلتلها برده عارف انا مش صغير قالتلي مجدي اللي بحكي هولك ده محدش يعرفه ولا امك ولا نور قلتلها عيب ياخالتو قالتي عمك مجدي بيسافر ع طول ويدوبك مبينزلش غير شهرين تلاته متقطعين ف السنة كلها ولسة راجع من اسبوع وهيسافر تاني المهم اوعدني الاول قلتلها وعد مش هقول لحد كملي قالتلي انا جهزت نفسي وفضلت مستنياه وجه خد حباية بتاعة قلتلها عارف بتاعة العلاقة صحرقالتلي اه عرفت ازاي قلتلها ياخالتو انا راجل وفاهم وبعدين الحجات ده عادي ده ف اعلانات التلفزيون كل ثانية كملي بقي حصل ايه بعد ما جهزتي نفسك وخد الحباية قالتلي نام معايا اقصد يوووه بقي انا قايمة نام انت يامجدي روحت قايم وراها ماسكها من دراعتها وقلتلها لا ياخالتو رايحه ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)فين كملي انا وعدتك محكيش لحد كملي بقي ولا انتي مكسوفة مني انا راجل البيت وراجلك دلوقتي وراجل ماما لقتها بتقولي ونور مش راجلها برده قلتلها اه طبعا راجلها نور زي اختي اللي مطلعتش بيها م الدنيا وف عقلي بقول احااا يامتناك ده كده بتجبهالك ع بلاطة امسكها وقلعها ونكها دنت وقعت ف شوية خالات شراميط بس احا يعني لو طلعت بتتكللم عادي ومش قصدها حاجة ابقي فضحت نفسي وفضحت نور وعملت مصيبة مش بعيد ماما تموت فيها اهدي يازوبري وابعد عني للما افهم تقصد ايه بتلميحاتها ده قالتلي اه طبعا اختك انا ماسك دراعاتها الاتنين قالتلي ماشي تعالي نقعد ف الصاله لاني حرانة اوي هنا قلتلها طيب اقلعي قالتلي ايه قلتلها اقلعي كانت لابسة قميص نوم والبتاع اللي بتاع العرليس ده البرلس الرنس و**** ماعارف اسمه اللي اعرفه ( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)اني ليه حبل وبيتلف وبيتلبس فوق البيجامة قالتلي لا طبعا يامجدي مينفعش انا مش لابسة حاجة تحت قلتلها انتي مش لابسة خالص قالتلي لبسة قميص نوم بس مينفعش اقعد بيه قصادك قلتلها خالتو انتي تزعليني منك منا لسة كنت قدامك بالبوكسر وكنت مكسوف منك وانتي قولتيلي متتكسفش مني قالتلي يامجدي انا غيرك لو حد دخل علينا هيفهم غلط بص انا هخرج تعالي نقعد ف الصالة او اقولك انا هروح انام وبكرة. تجيب الفيلم اللي كنت مشغله علشان اتفرج معاك عليه باي وراحت سيباني وماشية قولت احا يامجدي هتعمل ايه دلوقتي هي خالتك طلعت شرموووطة هي كمان وفيلم ايه اللي هجبهولها بكرة لتكون عاوزة تتناك او عاوزة تمسك عليا ذلة او تعملي كمين لا لا لو عاوزة تعملي كمين طب وليه مهي كانت ممكن تدخل علينا وانا بنيك نور خالتي نور ف طيزها بس بس يبقي صوت الخربطة اللي سمعته لما دخلت زوبري ف طيز خالتي نور وصوتت كان صوت خالتو دعاء يوووه بقي علي كسم كده انا هايج ازاي بس اسيبها تخرج وتفلت من ايدي بس اكيد بكرة بص انا كده دماغي هتلف من كتر الحوارات ويمكن كل ده مجرد اوهام ف دماغي انا هنام وبكرة يحلها الحلاااااال طفيت لنضة اوضتي ونمت وتاني يوم لقيت خالتو نور بتصحيني بس المرادي من زوبري نا بقولها دودو لقتها بتقولي ايه ياعين خالتك دودو واضح انك كنت بتحلم بيها قوم يا استاذ الفطار جاهز فطار لساعه كام قالتلي 10قلتلها وصحتوني ليه دلوقتي قالتلي امك اللي قالتلي صحيه يفطر معانا او مع دودو ياحبيب دودو قلتلها ماشي يامتناكة قالتلي ايه احترم نفسك قلتلها انتي زعلتي قالتلي لا بس خلي الكلام ده وقت منكون لوحدنا طول اليوم خليك بطبيعتك مفهوم قلتلها حاضر يالبوة مجدي اتظبط قلتلها محنا لوحدنا اهو حاضر ياخالتو هقوم اخد شاور وجاي وراكي خالتي نور قامت وقفلت الباب وراها رحت مكمل نوم احا انا عمري مصحيت افطر هصحي دلوقتي نمت وبعد شوية معرفش كتير ولا قليل لقيت اللي بيصحيني مجدي قوم يامجدي احا ده خالتو دعاء اللي جاية تصحيني عملت كاني بهلوس وبحلم قلت دعاء لا لا متقلعنيش البوكسر دعاء دعاء طب افتحي( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي) رجليكي الاول مجدي قوم ورحت مفتح عيني لقتها خالتي دعاء صباح الخير يا خالتو لقتها باصالي علي مكان زوبري انتو عارفين بقي الشباب خصوصا وقت البلوغ وسن المراهقة والصحيان الصبح زوبره بيبقي عامل ازاي ولقتها بتقولي ايه يامجدي نور جت تصحيك تضحك عليها وتنام قوم ياحبيبي علشان تفطر معايا مستنياك برة بس متنمش المرة الجاية خلي بالك من كلامك علشان امك اللي ممكن تكون بتصحيك ده لو كنت نايم!
كلمها نزل عليا زي الصاعقة لو كنت نايم ايه ده هي خدت بالها اني بمثل اني نايم لا وايه بتنبهني متكلمش علشان ممكن ماما اللي تكون جاية تصحيني لا بقي قلتلها خالتو انا بحبك اوي قالتلي نعم ايه بتحبني. وانا كمان يا ابن اختي بحبك مووووت مهتمتش ب كلمة ابن اختي ده ولا كاني سمعتها قلتلها هقوم وفعلا قومت قدامها روحت ع الحمام
خدت شاور بسرعه ولبست خرجت قعدت معاهم ع الفطار لقيت امي بتقولي مجديي تعالي اقعد جمبي هنا عادي يعني قعدت جمبها وفطرنا خالتو دعاء منزلتش عينها من عليا نور نفس الكلام ماما بتبصلنا باستغراب وحاسس ان في حاجة غلط بس ايه معرفش خلصنا فطار لقيت ماما بتقولي قوم ساعد نور ف المطبخ لقيت خالتي دعاء قالتلي قول لنور تعملي نسكافيه بس سكر خفيف ماشي ياخالتي دخلت المطبخ مع نور وبسالها بقولها غريبة يعني ماما تقولي ادخا ساعد نور لقيت نور بتقولي انت غبي اوي يامجدي مش ملاحظ انها بتوزعك علشان هيتكلمو كلام كبار ومش عوزاك تسمعهم قلتلها طيب استني ثواني ماما ماما ايوة يامجدي عوزك ثواني حاضر ايه يامجدي عاوز ايه بصي انا فهمت انك عوزة تقعدي مع خالتو لوحدكم انا هاخد نور وهنقعد ع اللاب ف اوضتي لما تخلصو اندهي عليا ماشي علشان تكونو لوحدكم ونور متجيش تضايقكم ماشي ماشي ياحبيب ماما خلي نور بس تعمل النسكافيه لخالتك وخدها وخش اوضتك قولت لنور ع اللي قولتو لماما فرحت عملت النسكافيه وقدمتو لخالتي دعاء وسابتهم نديت عليها جاتلي اوضتي ودخلنا قفلنا الباب قلتلها اقعدي هحكيلك حاجه غريبة حصلت امبارح بعد ما مشيتي وحكتلها ع اللي خالتو دعاء عملته واللي انا عملته كله قالتلي ينهار اسود يبقي كده عرفت ان بينا حاجه قولتلها بصي انا مش قدامي حل غير انك تساعديني انكها وانتي تدخلي علينا وتبقي انتي اللي مسكة عليها الذلة علشان لو حصل حاجة متفضحناش ايه رائك قالتلي يخربيت عقلك بس ازاي هتنكها قولتلها مش عارف منا عوزك تفكري معايا قالتلي ايوة لقتها قلتلها ايه اللي لقتيها قالتلي الطريقة اللي هتنيك بيها دعاء بص يا مجدي بس هتعمل اللي هقولك عليه بالحرف علشان لو اتلخبطت هيحصل مشكلة قولتلها ماشي ايه هي الفكرة بقي
قالتلي بليل هت........
انتظرونا ف جزء جديد من
( انا وماما وخلاتي قصة جديدة من M3rsmraty حصري لنسوانجي)

M3rsMraty
08-23-2019, 02:40 PM
اتمني تنال ع اعجاب الجميع ومنتظر تعليقاتكم ونقدكم البناء
( انا وماما وخلاتي قصة جديدة » M3rsmraty حصري لنسوانجي)

alex 13
08-23-2019, 05:14 PM
بداية مثيرة
تسلم ايدك
منتظرين باقي الأحداث والاجزاء

شوفوني
08-23-2019, 06:18 PM
بداية جيدة

اتمنى لك التوفيق

قمت بتعديل الالوان لتسهيل القراءة وتمييز النص الاصلي من غيره

الاضافات تكون على شكل ردعلى هذا الموضوع ثم يتم التبليغ لنقوم بالدمج حسب الاصول

تحياتنا

ضيف
08-23-2019, 06:26 PM
قصة جميلة جدا وهيبقي ليه مستقبل بس بشرط انك تكمل خد بكلامي ومتعملش زي الي بينزل فصول ويجي بعد كدا متكملش وأهم حاجة أنصحك بيها والي هتميزك عن غيرك أنك متتأخرش في تنزيل الأجزاء عندك بيت الحاج نعمان دي مشهورة جدا بسسب سرعة تنزيله للأجزاء انا مش قصدي اقرنك بحد وأنا علي أقتناع كامل انك لو استمريت هتبقي أحسن قصة وشكرا وبستني الجزء الجاي

M3rsMraty
08-23-2019, 08:08 PM
[QUOTE=شوفوني;2859249]
[SIZE=4][COLOR=DarkGreen][B]قمت بتعديل الالوان لتسهيل القراءة وتمييز النص الاصلي من غيره

استاذي اي حاجة تشوفها مطلوبة اعملها بدون نقاش تحياتي وشكرا ع تعليقك الجميل بجد

M3rsMraty
08-23-2019, 08:09 PM
بداية مثيرة
تسلم ايدك
منتظرين باقي الأحداث والاجزاء

مشكور ع مرورك صديقي ❤❤❤

M3rsMraty
08-23-2019, 08:11 PM
بداية جيدة

اتمنى لك التوفيق

قمت بتعديل الالوان لتسهيل القراءة وتمييز النص الاصلي من غيره

الاضافات تكون على شكل ردعلى هذا الموضوع ثم يتم التبليغ لنقوم بالدمج حسب الاصول

تحياتنا


انا حاولت اعمل كده بس للاسف اول تعديل للون بيتعمل معايا بعد كده اي تعديل بينزل بنفس اللون برده كنت فعلا عاوز اعمل كده فعلا انت فنااااااان شكرا لتنسيق القصه بمنتهي الروعه تسلم ايدك

M3rsMraty
08-23-2019, 09:53 PM
قصة جميلة جدا وهيبقي ليه مستقبل بس بشرط انك تكمل خد بكلامي ومتعملش زي الي بينزل فصول ويجي بعد كدا متكملش وأهم حاجة أنصحك بيها والي هتميزك عن غيرك أنك متتأخرش في تنزيل الأجزاء عندك بيت الحاج نعمان دي مشهورة جدا بسسب سرعة تنزيله للأجزاء انا مش قصدي اقرنك بحد وأنا علي أقتناع كامل انك لو استمريت هتبقي أحسن قصة وشكرا وبستني الجزء الجاي

وااااااو كلام مشجع جدا جدا وعلشان خاطرك هكتب الجزء التاني دلوقتي

الحالم10
08-23-2019, 11:57 PM
بداية رائعة وممتعة جدا
كملها يا برنس

حمزه النمرات
08-24-2019, 12:58 AM
استمر وحبل امك وخلانك

The_Punisher199
08-24-2019, 01:02 AM
قصه مثيره يا شريف استمر

kareem3dma
08-24-2019, 01:41 AM
ممتازة ومشوقه فعلا احسنت كمل

محب العشق
08-24-2019, 08:05 AM
بدايه موفقه استمر

M3rsMraty
08-24-2019, 08:06 AM
بداية رائعة وممتعة جدا
كملها يا برنس

اشكرك ع الدعم المعنوي ❤

M3rsMraty
08-24-2019, 08:08 AM
بدايه موفقه استمر

حبيبي شكرا والجزء التاني نازل بعد ساعة

M3rsMraty
08-24-2019, 08:09 AM
استمر وحبل امك وخلانك

ده قصه خيالية من خيالي ❤

M3rsMraty
08-24-2019, 08:10 AM
قصه مثيره يا شريف استمر

كويس انها عجبتكم شكرا لكل الناس ❤❤

M3rsMraty
08-24-2019, 08:11 AM
بداية رائعة وممتعة جدا
كملها يا برنس

حاضر وهنزل التاني ف ظرف ساعه لو حد م المشرفين موجود ❤

المر بزيادة
08-24-2019, 10:05 AM
نصيحة

خلص باقي القصص اللي انتا لسا مكلمتهاش الاول وبعدين

ابدا القصص الجديدة

ليلي احمدد
08-24-2019, 11:16 AM
:mad:حاضر وهنزل التاني ف ظرف ساعه لو حد م المشرفين موجود ❤
منتظرين لينا اكتر من3سعات:mad::mad:

M3rsMraty
08-24-2019, 11:31 AM
نصيحة

خلص باقي القصص اللي انتا لسا مكلمتهاش الاول وبعدين

ابدا القصص الجديدة

انا كتبت جزء جديد من كل قصه انا بحب اعمل اكتر من حاجة برج العقرب تركيزه عالي جدا جدا جدا

M3rsMraty
08-24-2019, 11:32 AM
:mad:
منتظرين لينا اكتر من3سعات:mad::mad:

انا زيك بالظبط منتظر حد من المشرفين يفتح

M3rsMraty
08-24-2019, 11:34 AM
استمر وحبل امك وخلانك

😂😂😂😂😂😂😂ماشي بس مش هتوصل للتحبيل يعني

شوفوني
08-24-2019, 11:41 AM
تم اضافة الجزء الثاني


قراءة ممتعة


في حاجة بالكتابة اسمها الفواصل والنقط وعلامات الترقيم

يا ريت انك تستخدمها بدل رص الكلمات ورا بعضها مثل البضاعة بالمستودع

اتمنى لك التوفيق

M3rsMraty
08-24-2019, 11:52 AM
تم اضافة الجزء الثاني


قراءة ممتعة


في حاجة بالكتابة اسمها الفواصل والنقط وعلامات الترقيم

يا ريت انك تستخدمها بدل رص الكلمات ورا بعضها مثل البضاعة بالمستودع

اتمنى لك التوفيق


كل اللي بتفول عليه عمله بكتب القصة كلها علي الواتس وبعدين بعملها نسخ وبنزلها وحاضر هراجع الجديد قبل ما انزله شكرااااااا ع تعبك معايا استاذي العزيز شووووفووووني ❤❤❤❤❤

ليلي احمدد
08-24-2019, 12:15 PM
قصه جميلة
مشكوووووور

bigteto
08-24-2019, 12:17 PM
رووووووووووووووعة

ليلي احمدد
08-24-2019, 12:26 PM
نصيحة

خلص باقي القصص اللي انتا لسا مكلمتهاش الاول وبعدين

ابدا القصص الجديدة
متسبش قصص مفتوحة وخلص قصه قصه

M3rsMraty
08-24-2019, 02:11 PM
متسبش قصص مفتوحة وخلص قصه قصه

انا فعلا عامل كده بس بقول لو نزلت كل الاجزاء من كل القصص مرة واحدة هيكون فيه ملل ومفيش عامل الاثارة يمكن اكون فاهم غلط بس حاضر ههتم اكتر من كده وهنزل جزء جديد من كل قصة حاضر رايك يهمني وشكرا ع تعبك والتعليق ❤❤

M3rsMraty
08-24-2019, 02:12 PM
رووووووووووووووعة

روعة شكرا ع التحفيز ده تحيلتي لحضرتك ❤❤

M3rsMraty
08-24-2019, 02:13 PM
قصه جميلة
مشكوووووور

تشريفك لقصتي يزيدها جمال اكثر واكثر بجد شكرا لمرورك ❤❤

ضيف
08-24-2019, 06:26 PM
اوووووف انا منتظر التكملة ارحوك متتاخرش تحفة تحفة تحفة انا هجت ع خالتي بسببك

Sousou21
08-24-2019, 09:28 PM
زبي قوم على قصتك احححححححححح
احب المحارم
الي كيفي يتصل بيا

Hesham Farag
08-25-2019, 06:35 AM
تحية للغالي لقصته المثيرة

وبداية موفقة لقصتك الجميلة

واستمر وما تتاخر علينا بالاحداث الساخنة

لكن راعي عدم التنقل بالحدث بلا داعى ثم العودة اليه

لانك بتفقد المتابع لتركيزه بتسلسل الاحداث والاندماج بالقصة

ومنتظر بكل شوق لمتابعة الاجزاء القادمة

زوبر جاهز
08-26-2019, 01:12 AM
حلووووووووووووووووووووه

زبير المطرية
08-28-2019, 02:42 PM
انا من المطرية وعاحبنب جدا قصصك ممكن نتعرف

Alostora81
08-30-2019, 02:17 PM
حلوه بس كمل على شان ما نمل من التاخير

midomody222
08-30-2019, 04:14 PM
جميلة كمل ومتتاخرش

Red Devils
09-04-2019, 01:51 PM
حلوه جدا بس متحاولش تجري في الاحداث الجيا ومتتاخرش علينا😉

النياككك
09-24-2019, 11:48 PM
جميله جدا كمل نزل باقي الفصول

hero66
09-25-2019, 01:46 AM
قصه مثيره يريت تكمل بس متجريش على الجنس خليك فى التفاصيل الصغيره الاول ده العجبنى انك مستعجلتش الاحداث

Mr. H الزبير
11-19-2019, 04:08 PM
فين باقي الاجزاء كمل ياعم



/archive/index.php/t-375866.htmlقصص سكس انا سالب بتناك من فحل اسود مع اختي.com/archive/index.php/t-64425.htmlمحارم قصص اليمن سكس site:rusmillion.ruقصة محارم مع بنت عمى المتزوجه ذب كبيرجداالشرموطه دي أختي/archive/index.php/t-2140.htmlقصص نيك شرموطه مصريه /archive/index.php/t-277966.html/archive/index.php/t-413267.html/archive/index.php/t-331058.htmlقصص سكس زوجة عمي تمص زبي وانا نايم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-566970.html/archive/index.php/t-36103.html/archive/index.php/t-244704.html/archive/index.php/t-70379.htmlقصص سكس أغتصاب site:rusmillion.ruقصص سكس محارم يمنية ابي انيك تعبان/archive/index.php/t-232183.htmlصور سكس متحركه منتدة/archive/index.php/t-282887.htmlقصص سكس محارم بالعبايه site:rusmillion.ruتعارف سولب وموجبين مثليين علاقه ساحنه جنسيه/archive/index.php/t-487884.html/archive/index.php/t-551398.htmlخالتي وبناتها قصص سكس/archive/index.php/t-330608.htmlقصص سكس امه طلعت شرموطه وتتناك من حمايا/archive/index.php/t-280841.htmlقصص سكس عصابة سحاق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-455267.html/archive/index.php/t-541584.html/archive/index.php/t-418353.html/archive/index.php/t-110022.html/archive/index.php/f-83-p-2.htmlمكوته ممحون قصص/archive/index.php/t-284142.htmlقصص جنسيه عن اخ فتح طيز اخته اول مره/archive/index.php/t-45023.html/archive/index.php/t-464190.htmlقصص محارم مع زوجة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-520445.htmlقصص سكس متسلسله زوجتي البنانيهقصص سكس كانت مدمنه قصص سكس نيك أقرأء /archive/index.php/t-224270.htmlقصص نيك تبول فوق الزب/archive/index.php/t-123032.html/archive/index.php/t-6608.html/archive/index.php/t-585817.html/archive/index.php/t-165140.htmlقصص سكس جماعي تبادل زوجات عائلات site:rusmillion.ruكان قضيبه صغير حين ناكني /archive/index.php/t-6541.html/archive/index.php/t-261370.htmlقصص سكس محارم قصه انا وعائلتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-115736.html/archive/index.php/t-187391.html/archive/index.php/t-502331.htmlمسابقة اجمل زب/archive/index.php/t-295133.html/archive/index.php/t-239278.html/archive/index.php/t-336926.htmlامل المتناكةقصص سكس بيروتقصص جنسيه زوجة كفيل/archive/index.php/t-427649.html/archive/index.php/t-68356.html/archive/index.php/t-111427.html/archive/index.php/t-361334.html