Bosy17
07-14-2019, 09:09 PM
كاندي البنوتي:
قصة (عضو نسوانجي) * wlaasalb
لقد نشأت في اسرة ميسورة الحال، كنت انا الولد الوحيد بين أخواتي البنات، وحتي جيراني لذلك كنت موضع اهتمام الجميع، واعتادت مامتي ان تلقبني بالبنت كاندي، قال ايه خايفة عليه من الحسد، لذلك شعرت انني انتسب للجنس الجميل، فانا اراهم طوال الوقت في ملابسهم، الداخلية التي تبرز جمالهن و مفاتهن، وقد اطلقوا عليا اسم البنوته كاندي الدلوعه، كنت اقف امام المرآه عاريه اشاهد، حجم ثدييا وطيزي الذين بدأتا في، النمو لشعوري بالأنوثه المتدفقة، كنت ارتدي ملابس اخواتي وكانو يضعون لي الميكب، وهم يضحكون وفرحون وكان زملائي بالدراسة، يقولون لي انتي بنوتة جميلة، وتعرضت للتحرش منهم كثيرا، لدرجة انني كنت استمتع بملاطفتهم، حتي مدرسيني لم اسلم من مداعبتهم،
كاندي البنوتي هو اسمي الرمزي، انا اسمي ولاء ولد سالب من الزقازيق، جسمي ناعم وطيزي بارزه، وخصري نحيف وبزازي كبيرة وشعري ناعم وطويل، لأني اعتادت علي تناول الهرمونات الأنثوية، انا احكي قصتي الحقيقة التي، حولت حياتي من شاب دلوع، الي فتاة لبوه عاشقة للرجال، يعني بالبلدي كده انا شرموطة حصري!
كاندي والمتعة:
بدأت الهرمونات الأنثوية في اثارتي، فقررت أن ابحث عن رجل قوي يشعرني بأنوثتي، وشعرت بميل الي استاذي منصور، الذي كان يبدي اهتمامه لي، لذلك ذهبت في أحد الأيام الي الدرس الخصوصي بشقته، وقد ارتديت ملابس أختي الداخلية، وارتديت فوقهم بنطلون ابيض و تيشيرت احمر، ولاحظها زملائي وكانوا يتغامزون، وهمس احدهم بأذن المستر فأبتسم، وبعد انتهاء الحصة صرفهم المستر وهمس لي، ان اذهب الأن واعود بعد انصراف زملائي، وبدأ زملائي التحرش بي اثناء الأنصراف، كنت مستمتعة جدا ولكني هربت منهم، وعدت الي بيت الأستاذ منصور،
منصور: حد شافك وانت طالع من زملائك،
انا: لأه انا استخبيت منهم وفي الأخر، زهقم ومشيم مش تخاف عليا انا اروبه هههههه،
منصور: بصراحة يا ولاء انت بنوتة تجنن، كل ما اشوفك زوبري بيقف علي طول،
انا: قولي يا كاندي بلاش ولاء، عاملني علي اني بنت،
منصور: بصراحة جسمك خرافي اقلعي، كده فرجيني نفسك يا أموره،
وعلي طول قلعت البنطلون و التيشرت، وأول ما شافني بالسنتيان والأندر الأحمر، صفر وحضني وحسيت بزوبره، هيخرق بطني اححححح، سخنت خالص وجسمي ارتخي،
وقلت له: هو انت ليه مش متجوز يا مستر،
قال لي: لو عندك عروسة ليا عرفيني عليها يا حلوة،
قلت له: اهه قدامك هو انا منفعش، ولا ايه انا أجمل من اي بنت يا استاذ،
قال لي: بصراحة جسمك نار جهنم، حددي موعد وانا جاهز،
قلت له: حدد انت الموعد يا حياتي، بس هقول ايه لماما واخواتي البنات،
قال لي: بعد غد اجازة ثلاث ايام، ايه رأيك تقولي لهم انك طالعة، رحلة اسكندرية وانا عندي هناك شقة فاضية،
وأخدت الأذن من مامي وجمعت شوية ملابس، ولبست طبعآ ملابس، شبابية وقابلت الأستاذ في محطة القطار، وسفرنا الي الأسكندرية وقعدت بجواره وانا فرحانة خالص،
منصور: انت جايب ايه في شنطتك يا ولاء،
انا: هههههه مفيش هدوم عادية، اصل ماما هي ال جهزت الشنطة مش انا،
منصور: علي العموم انا محضر لك مفاجأة، واشتريت لك طاقمين حرير حكاية،
ولما وصلنا دخلنا مطعم اتغدينا، والأستاذ اشتري شوية طلبات، واخدني علي شقته في كامب شيزار، كنت ممحونة أوي أوي، ونفسي اشوف زوبره واحسس عليه، لكن هو قالي خليها بليل دخلت علشان أنام علي سريره، وهو دخل يستحمي لبست، قميص نوم بناتي وتحته اندر داخل في طيزي، وعملت نفسي نايمه وانا مفشخه علي الأخر، أول مادخل عليا صفر وقال،
منصور: اوفففففف يخربيت جمالك "وراح فاشخني حتة بعبوص"
انا: اح احيه عورتني يا مستر طيزي وجعتني،
منصور: هو انتي لسه شوفتي حاجة، ده انا هخايها كس يا لبوه،
انا: لأه لأه انا مش مفتوحة، احنا مش اتفقنا علي كده، لازم تتجوزني الأول وتطلبني من مامتي،
منصور: هههههه يخربيت عقلك انتي فاكرة نفسك، بنت بصحيح يا شرموطة،
انا: امال انت فاكر ايه طبعآ بنت، واجمل من كل البنات طبعآ،
منصور: طيب وريني كسك كده،
هههههه طلعتله زبي الصغنن فضل يضحك، وضربني عليه وراح مقعدني علي حجره، وفضل يبوسني ويفرك في بطني وبزازي، لحد ما بقيت هايجه خالص وصرخت، "نيكني نيكني افتحني نفسي اتناك يا جوزي" قالي: "مش لما تتزوقي يا عروسة "، قمت استحميت واتمكيجت ولبست فستان سورايه يجنن، وجورب طويل و حذاء كعب عالي، ودخلت عليه بقي مش مصدق نفسه، قام بسرعة لبس بدلة سهرة سوداء، وقالي: " يلا بينا هتخرجي معايا نسهر ونتعشي وانتي كده" قولت له: "احسن حد يفقصني وتكون فضيحة" قالي: "مش ممكن حد يشك انك ولد ابدآ" وخرجت معاه واخدنا تاكسي وروحنا كازينو كان السواق، كل شويا يبص عليه في المرايا ويغمزلي، هههههه عرفت اني بنت بجد ودخلنا سهرنا واتعشينا، ورجعنا المنزل وانا خلاص علي أخري، أول ما قفل الباب روحت ماسكة زوبره، وقولت له: "طلعوا بقي نفسي اشوف زوبر حقيقي " قلع الجاكيت وحل حزام بنطلونه ونزله، نزلت علي ركبي وسحبت البوكسر لأسفل، لقيت وحش طلع ولطمني علي انفي، قولت: "يا ليلة سوداء ايه ده انا مش كنت فاكره ان فيه زوبر كبير قوي كده" قال: "ما تخفيش يا كاندي مش هيتعبك" مسكته يلهووووي ناعم وسخن وراسه مثل حبة الخوخة، وبيضاته كبيرة روحت بيساه لقيت نقطة، شفافه نازلة منه، لحستها طعمها عجبني أوي أوي، راح ماسكني من شعري ودفع زوبره بين شفايفي، وقال: "عاوزك ترضعيه وتبلعيه كله" فتحت شفيفي قام دخله كله لحد ماخنقني، وسحبه وفضل ينيك فمي اكتر من 5 دقائق كاملة، بعدين قومني وحضني وقلعني الفستان، وحط كفوف ايديه علي فلكات طيزي، زبره دخل بين فخودي كنت خلاص جاهزه، راح شيلني ودخل بيا علي السرير نيمني علي ضهري، وسحب الأندر وفشخ طيزي، وصفر: "فوووووووه ده كس بكر لسه" ورفع رجليا لفوق وتفل في ايده وزيت خورقي، وزوبره واول ما حط راس زوبره علي فتحت طيزي، حسيت روحي طايره في السقف، لكن لما حاول يدخلوا صرخت، وقلت له: لأه لأه بيوجع بلاش، فضل يشجعني ويقولي هيجوعك شويه، بعدين هتعيشي بعدين كأنك ملكه، قلت له: فرشني بس لحد ما اتعود واحنا مع بعض 3 أيام، وقضينا الليلة تفريش وبعبصه وحب، وبوس ومص في زوبره حتي نطر لبنه علي وشي، ونمت في حضنه للصباح، ولما صحينا وفطرنا قولت له: حاول تاني بس مش توجعني، دخلنا استحمينا مع بعض بعدين اتزوقت ولبست، طاقم جديد ودخلت عليه و قلت له: ايه رأيك تحب ارقص لك شويا بعدين تغتصبني بالقوة لأني، جبانه ومش هتقدر تنيكني بالراحة، هجم عليه مثل الوحش بوس وتقفيش، وبعبصه حتي دوبت تحت منه، بعدين قلعني الأندر وحشره في فمي، ودخل صوباعه في خورقي براحة، وفضل يلفه يمين وشمال، فالأول وجعنى بعدين حسيت بمتعه، قام جاب علبة كريم ودهن خورق طيزي، وزوبره وخلاني في وضع الكلبة وكتم نفسي بأيده وفضل يفرشني، وراح دفعه بقوه دخل نصفه حاولت اصرخ واهرب، مش عرفت خالص طيزي وجعتني أوي، حسيتها اتشقت نصفين شال ايده من علي، فمي ومسكني من شعري وراح شحطه كله، وانا ببكي ودموعي نازلة سيل راح مطلعه، ومدخله مرتين كان الوجع بيقل شويا شويا، قلت له: ارجوك ممكن اريح شويا، حاسه طيزي اتجرحت وبتنزل دم يسعدك، راح مطلع زوبره لقيت عليه دم شرفي، عطيته منديل يمسح الدم مسح طيزي و زوبره،
قلت له: ده هيكون ذكري دخلتنا انت اخدت، شرف عروستك يا منصور يا جوزي هههههه،
قال: انتي تعبتيني جدا يا كاندي، معقول ما كنتيش بتلعبي في طيزك بخياره او اي شيء،
قلت له: لأه خالص اصل انا مش كنت فاكره، أن النيك بيوجع كده وكنت عاوزه اعمل، عملية جراحية (تحويل جنسي)،
قال: خدي المرهم ده سوكي طيزك، هيخفف الوجع وبعدين نكمل بعد الغدا،
دخلت استحميت واتزوقت ولبست قميص، حرير قصير بعد لما دهنت خورق طيزي الملتهب، وهو نزل يشتري غداء دليفري وانا اتصلت بماما واخواتي،
قلت لهم: الرحلة جميلة جدا انا حاسس اني، اتولدت من جديد ونفسي اكون بنوتة، واتجوز الأستاذ منصور هههههه،
"فضلم يضحكو عليا" و قالو: ده انت هتكون رجل العيلة، حافظ علي نفسك يا ولاء اوع حد يغتصبك.
هههههه قال انا راجل العيلة قال، كنتم بتلبسوني بنوتة وتزوقوني علشان اكون راجل، حتي شعري طولتوه احا بقي انا بنوتة يا ماما وخلاص اتجوزت!
وقفلت الخط! خلاص هأعيش بنوتة ولبوه تحت رجلين، جوزي منصور ومش هأروح لماما تاني، وفضلت سرحانة افكر ازاي اغير حياتي، ويفضل منصور معايا حتي دخل ونادي عليه،
منصور: يا كاندي يا حبيبتي تعالي جهزي غداء العرايس،
انا: انت وصلت يا جوزي "اموووووه" بعد الغداء عندي ليك مفاجأة هتفرحك خالص هههههه،
منصور: افتحي بوقك كولي حتة اللحمة دي! مفاجأة ايه ال مجهزاها بقي؟
انا: عوزاك تطلبني من ماما رسمي، انا مهدت لك الطريق!
منصور: احا اوعي تكوني فضحتيني مع، أمك وأخواتك يا مجنونة انا كده ممكن اتسجن؟
انا: لأه لأه لأه مش قلت لهم حاجة، بس لمحت لهم اني خلاص هعيش بنوتة واتجوز!
منصور: وقالوا لك ايه؟ باين عليكم عيلة فرفشه خالص هههههه،
انا: هههههه اه احنا فري خالص، هتعيش معانا احلي ايام عمرك!
منصور: يلا شبعت نضفي السفرة واعملي لجوزك، احلي فنجان قهوة يا لبوه،
انا: من عيني ال انت خرقتها! بس انا مش بعرف أعمل قهوة، مش كانوا بيخلوني ادخل المطبخ خالص.
منصور: مش مشكله انا هعلمك تكوني ست بيت، تعالي معايا!
ونضفت طاولة الطعام ودخلت معاه المطبخ، علمني اغسل الصحون والأطباق وعمل الشاي والقهوة، وكان كل شويه يبعبصني ويحضني ويبوسني هههههه،
وخرجنا في الليل اتفسحنا وانا لابسة، بنوتة في ليلة دخلتها، كان كل الشباب بيعاكسني وانا متعلقه، في ذراع حبيبي وقضينا فسحة لذيذة واتعشينا في مطعم فايف ستار، واول ما رجعنا البيت حسيت نفسي محروقه خالص، قلعت الفستان ونزلت تحت رجليه، طلعت زوبره ونزلت فيه مص ولعق، قام سحبني علي السرير وقلع كل ملابسه، وانا متدهوله خالص هههههه اه نمت علي بطني، ركب فوقي،
وهمس في أذني: كسك جاهز يا حبيبتي،
قلت: اه نيكني وافشخني عاوزه الجيران يسمعوا صراخي،
وعليها حسيت زوبره بيلعب بين فلكتي طيزي، وهو بيريل ويزيت خرمي فتحت رجليا علي مصرعيها، واول ما دخل راسه صرخت "اييييييييي ياحححححححح" طلعوا ودخلوا ثلاث مرات، وراح شحطو للبيضان هححححححح متعه ما تتوصفش، همست: نيييييييكني يا منصور شبعني نفسي احبل منك، وفضل شغال نيك وبوس فيا لحد مازبي نزل حليبي القليل، من غير ما المسه بعدين قلبني علي ضهري، وناكني كساسي مثل النسوان، وانا بصرخ من المتعه "اووووووه هححححححح نيييييييكني جامد"، شويا ورشقوا للأخر وفجر لبنه داخل احشائي، واترمي عليا وهو بينهج وقالي: استمتعتي يا متناكة يا لبوه، قلت: جدا جدا انت فحل قوي،
وقضينا باقي الرحلة بين الشاطئ والسرير، ورجت البيت مبسوطة خالص هههههه، اول ما شافتني مامتي شهقت وقالت: انت احلويت كده ليه يا ولاء، هههههه اه يا ماما احلويت،
فضلت اتناك من الأستاذ منصور، طول فترة الدراسة لحد ما في، يوم روحت ارن جرس الباب عليه مش فتح ليا، فتحت جارته وقالتلي الأستاذ منصور سلم الشقة، وسافر للعمل بالسعودية رجعت البيت زعلانة خالص ودموعي علي خدي، "كيف يهجرني ويسافر من غير ما يقولي"، بعد فترة اتعرفت علي دكتور الصيدلية ال بشتري، منه الهرمونات الأنثوية،
واكملكم في الحلقة الجاية باي بقي يا حلوين هههههه،
كاندي البنوتي
wlaasalb
Ⓑⓞⓢⓨ Ⓑⓞⓨ
قصة (عضو نسوانجي) * wlaasalb
لقد نشأت في اسرة ميسورة الحال، كنت انا الولد الوحيد بين أخواتي البنات، وحتي جيراني لذلك كنت موضع اهتمام الجميع، واعتادت مامتي ان تلقبني بالبنت كاندي، قال ايه خايفة عليه من الحسد، لذلك شعرت انني انتسب للجنس الجميل، فانا اراهم طوال الوقت في ملابسهم، الداخلية التي تبرز جمالهن و مفاتهن، وقد اطلقوا عليا اسم البنوته كاندي الدلوعه، كنت اقف امام المرآه عاريه اشاهد، حجم ثدييا وطيزي الذين بدأتا في، النمو لشعوري بالأنوثه المتدفقة، كنت ارتدي ملابس اخواتي وكانو يضعون لي الميكب، وهم يضحكون وفرحون وكان زملائي بالدراسة، يقولون لي انتي بنوتة جميلة، وتعرضت للتحرش منهم كثيرا، لدرجة انني كنت استمتع بملاطفتهم، حتي مدرسيني لم اسلم من مداعبتهم،
كاندي البنوتي هو اسمي الرمزي، انا اسمي ولاء ولد سالب من الزقازيق، جسمي ناعم وطيزي بارزه، وخصري نحيف وبزازي كبيرة وشعري ناعم وطويل، لأني اعتادت علي تناول الهرمونات الأنثوية، انا احكي قصتي الحقيقة التي، حولت حياتي من شاب دلوع، الي فتاة لبوه عاشقة للرجال، يعني بالبلدي كده انا شرموطة حصري!
كاندي والمتعة:
بدأت الهرمونات الأنثوية في اثارتي، فقررت أن ابحث عن رجل قوي يشعرني بأنوثتي، وشعرت بميل الي استاذي منصور، الذي كان يبدي اهتمامه لي، لذلك ذهبت في أحد الأيام الي الدرس الخصوصي بشقته، وقد ارتديت ملابس أختي الداخلية، وارتديت فوقهم بنطلون ابيض و تيشيرت احمر، ولاحظها زملائي وكانوا يتغامزون، وهمس احدهم بأذن المستر فأبتسم، وبعد انتهاء الحصة صرفهم المستر وهمس لي، ان اذهب الأن واعود بعد انصراف زملائي، وبدأ زملائي التحرش بي اثناء الأنصراف، كنت مستمتعة جدا ولكني هربت منهم، وعدت الي بيت الأستاذ منصور،
منصور: حد شافك وانت طالع من زملائك،
انا: لأه انا استخبيت منهم وفي الأخر، زهقم ومشيم مش تخاف عليا انا اروبه هههههه،
منصور: بصراحة يا ولاء انت بنوتة تجنن، كل ما اشوفك زوبري بيقف علي طول،
انا: قولي يا كاندي بلاش ولاء، عاملني علي اني بنت،
منصور: بصراحة جسمك خرافي اقلعي، كده فرجيني نفسك يا أموره،
وعلي طول قلعت البنطلون و التيشرت، وأول ما شافني بالسنتيان والأندر الأحمر، صفر وحضني وحسيت بزوبره، هيخرق بطني اححححح، سخنت خالص وجسمي ارتخي،
وقلت له: هو انت ليه مش متجوز يا مستر،
قال لي: لو عندك عروسة ليا عرفيني عليها يا حلوة،
قلت له: اهه قدامك هو انا منفعش، ولا ايه انا أجمل من اي بنت يا استاذ،
قال لي: بصراحة جسمك نار جهنم، حددي موعد وانا جاهز،
قلت له: حدد انت الموعد يا حياتي، بس هقول ايه لماما واخواتي البنات،
قال لي: بعد غد اجازة ثلاث ايام، ايه رأيك تقولي لهم انك طالعة، رحلة اسكندرية وانا عندي هناك شقة فاضية،
وأخدت الأذن من مامي وجمعت شوية ملابس، ولبست طبعآ ملابس، شبابية وقابلت الأستاذ في محطة القطار، وسفرنا الي الأسكندرية وقعدت بجواره وانا فرحانة خالص،
منصور: انت جايب ايه في شنطتك يا ولاء،
انا: هههههه مفيش هدوم عادية، اصل ماما هي ال جهزت الشنطة مش انا،
منصور: علي العموم انا محضر لك مفاجأة، واشتريت لك طاقمين حرير حكاية،
ولما وصلنا دخلنا مطعم اتغدينا، والأستاذ اشتري شوية طلبات، واخدني علي شقته في كامب شيزار، كنت ممحونة أوي أوي، ونفسي اشوف زوبره واحسس عليه، لكن هو قالي خليها بليل دخلت علشان أنام علي سريره، وهو دخل يستحمي لبست، قميص نوم بناتي وتحته اندر داخل في طيزي، وعملت نفسي نايمه وانا مفشخه علي الأخر، أول مادخل عليا صفر وقال،
منصور: اوفففففف يخربيت جمالك "وراح فاشخني حتة بعبوص"
انا: اح احيه عورتني يا مستر طيزي وجعتني،
منصور: هو انتي لسه شوفتي حاجة، ده انا هخايها كس يا لبوه،
انا: لأه لأه انا مش مفتوحة، احنا مش اتفقنا علي كده، لازم تتجوزني الأول وتطلبني من مامتي،
منصور: هههههه يخربيت عقلك انتي فاكرة نفسك، بنت بصحيح يا شرموطة،
انا: امال انت فاكر ايه طبعآ بنت، واجمل من كل البنات طبعآ،
منصور: طيب وريني كسك كده،
هههههه طلعتله زبي الصغنن فضل يضحك، وضربني عليه وراح مقعدني علي حجره، وفضل يبوسني ويفرك في بطني وبزازي، لحد ما بقيت هايجه خالص وصرخت، "نيكني نيكني افتحني نفسي اتناك يا جوزي" قالي: "مش لما تتزوقي يا عروسة "، قمت استحميت واتمكيجت ولبست فستان سورايه يجنن، وجورب طويل و حذاء كعب عالي، ودخلت عليه بقي مش مصدق نفسه، قام بسرعة لبس بدلة سهرة سوداء، وقالي: " يلا بينا هتخرجي معايا نسهر ونتعشي وانتي كده" قولت له: "احسن حد يفقصني وتكون فضيحة" قالي: "مش ممكن حد يشك انك ولد ابدآ" وخرجت معاه واخدنا تاكسي وروحنا كازينو كان السواق، كل شويا يبص عليه في المرايا ويغمزلي، هههههه عرفت اني بنت بجد ودخلنا سهرنا واتعشينا، ورجعنا المنزل وانا خلاص علي أخري، أول ما قفل الباب روحت ماسكة زوبره، وقولت له: "طلعوا بقي نفسي اشوف زوبر حقيقي " قلع الجاكيت وحل حزام بنطلونه ونزله، نزلت علي ركبي وسحبت البوكسر لأسفل، لقيت وحش طلع ولطمني علي انفي، قولت: "يا ليلة سوداء ايه ده انا مش كنت فاكره ان فيه زوبر كبير قوي كده" قال: "ما تخفيش يا كاندي مش هيتعبك" مسكته يلهووووي ناعم وسخن وراسه مثل حبة الخوخة، وبيضاته كبيرة روحت بيساه لقيت نقطة، شفافه نازلة منه، لحستها طعمها عجبني أوي أوي، راح ماسكني من شعري ودفع زوبره بين شفايفي، وقال: "عاوزك ترضعيه وتبلعيه كله" فتحت شفيفي قام دخله كله لحد ماخنقني، وسحبه وفضل ينيك فمي اكتر من 5 دقائق كاملة، بعدين قومني وحضني وقلعني الفستان، وحط كفوف ايديه علي فلكات طيزي، زبره دخل بين فخودي كنت خلاص جاهزه، راح شيلني ودخل بيا علي السرير نيمني علي ضهري، وسحب الأندر وفشخ طيزي، وصفر: "فوووووووه ده كس بكر لسه" ورفع رجليا لفوق وتفل في ايده وزيت خورقي، وزوبره واول ما حط راس زوبره علي فتحت طيزي، حسيت روحي طايره في السقف، لكن لما حاول يدخلوا صرخت، وقلت له: لأه لأه بيوجع بلاش، فضل يشجعني ويقولي هيجوعك شويه، بعدين هتعيشي بعدين كأنك ملكه، قلت له: فرشني بس لحد ما اتعود واحنا مع بعض 3 أيام، وقضينا الليلة تفريش وبعبصه وحب، وبوس ومص في زوبره حتي نطر لبنه علي وشي، ونمت في حضنه للصباح، ولما صحينا وفطرنا قولت له: حاول تاني بس مش توجعني، دخلنا استحمينا مع بعض بعدين اتزوقت ولبست، طاقم جديد ودخلت عليه و قلت له: ايه رأيك تحب ارقص لك شويا بعدين تغتصبني بالقوة لأني، جبانه ومش هتقدر تنيكني بالراحة، هجم عليه مثل الوحش بوس وتقفيش، وبعبصه حتي دوبت تحت منه، بعدين قلعني الأندر وحشره في فمي، ودخل صوباعه في خورقي براحة، وفضل يلفه يمين وشمال، فالأول وجعنى بعدين حسيت بمتعه، قام جاب علبة كريم ودهن خورق طيزي، وزوبره وخلاني في وضع الكلبة وكتم نفسي بأيده وفضل يفرشني، وراح دفعه بقوه دخل نصفه حاولت اصرخ واهرب، مش عرفت خالص طيزي وجعتني أوي، حسيتها اتشقت نصفين شال ايده من علي، فمي ومسكني من شعري وراح شحطه كله، وانا ببكي ودموعي نازلة سيل راح مطلعه، ومدخله مرتين كان الوجع بيقل شويا شويا، قلت له: ارجوك ممكن اريح شويا، حاسه طيزي اتجرحت وبتنزل دم يسعدك، راح مطلع زوبره لقيت عليه دم شرفي، عطيته منديل يمسح الدم مسح طيزي و زوبره،
قلت له: ده هيكون ذكري دخلتنا انت اخدت، شرف عروستك يا منصور يا جوزي هههههه،
قال: انتي تعبتيني جدا يا كاندي، معقول ما كنتيش بتلعبي في طيزك بخياره او اي شيء،
قلت له: لأه خالص اصل انا مش كنت فاكره، أن النيك بيوجع كده وكنت عاوزه اعمل، عملية جراحية (تحويل جنسي)،
قال: خدي المرهم ده سوكي طيزك، هيخفف الوجع وبعدين نكمل بعد الغدا،
دخلت استحميت واتزوقت ولبست قميص، حرير قصير بعد لما دهنت خورق طيزي الملتهب، وهو نزل يشتري غداء دليفري وانا اتصلت بماما واخواتي،
قلت لهم: الرحلة جميلة جدا انا حاسس اني، اتولدت من جديد ونفسي اكون بنوتة، واتجوز الأستاذ منصور هههههه،
"فضلم يضحكو عليا" و قالو: ده انت هتكون رجل العيلة، حافظ علي نفسك يا ولاء اوع حد يغتصبك.
هههههه قال انا راجل العيلة قال، كنتم بتلبسوني بنوتة وتزوقوني علشان اكون راجل، حتي شعري طولتوه احا بقي انا بنوتة يا ماما وخلاص اتجوزت!
وقفلت الخط! خلاص هأعيش بنوتة ولبوه تحت رجلين، جوزي منصور ومش هأروح لماما تاني، وفضلت سرحانة افكر ازاي اغير حياتي، ويفضل منصور معايا حتي دخل ونادي عليه،
منصور: يا كاندي يا حبيبتي تعالي جهزي غداء العرايس،
انا: انت وصلت يا جوزي "اموووووه" بعد الغداء عندي ليك مفاجأة هتفرحك خالص هههههه،
منصور: افتحي بوقك كولي حتة اللحمة دي! مفاجأة ايه ال مجهزاها بقي؟
انا: عوزاك تطلبني من ماما رسمي، انا مهدت لك الطريق!
منصور: احا اوعي تكوني فضحتيني مع، أمك وأخواتك يا مجنونة انا كده ممكن اتسجن؟
انا: لأه لأه لأه مش قلت لهم حاجة، بس لمحت لهم اني خلاص هعيش بنوتة واتجوز!
منصور: وقالوا لك ايه؟ باين عليكم عيلة فرفشه خالص هههههه،
انا: هههههه اه احنا فري خالص، هتعيش معانا احلي ايام عمرك!
منصور: يلا شبعت نضفي السفرة واعملي لجوزك، احلي فنجان قهوة يا لبوه،
انا: من عيني ال انت خرقتها! بس انا مش بعرف أعمل قهوة، مش كانوا بيخلوني ادخل المطبخ خالص.
منصور: مش مشكله انا هعلمك تكوني ست بيت، تعالي معايا!
ونضفت طاولة الطعام ودخلت معاه المطبخ، علمني اغسل الصحون والأطباق وعمل الشاي والقهوة، وكان كل شويه يبعبصني ويحضني ويبوسني هههههه،
وخرجنا في الليل اتفسحنا وانا لابسة، بنوتة في ليلة دخلتها، كان كل الشباب بيعاكسني وانا متعلقه، في ذراع حبيبي وقضينا فسحة لذيذة واتعشينا في مطعم فايف ستار، واول ما رجعنا البيت حسيت نفسي محروقه خالص، قلعت الفستان ونزلت تحت رجليه، طلعت زوبره ونزلت فيه مص ولعق، قام سحبني علي السرير وقلع كل ملابسه، وانا متدهوله خالص هههههه اه نمت علي بطني، ركب فوقي،
وهمس في أذني: كسك جاهز يا حبيبتي،
قلت: اه نيكني وافشخني عاوزه الجيران يسمعوا صراخي،
وعليها حسيت زوبره بيلعب بين فلكتي طيزي، وهو بيريل ويزيت خرمي فتحت رجليا علي مصرعيها، واول ما دخل راسه صرخت "اييييييييي ياحححححححح" طلعوا ودخلوا ثلاث مرات، وراح شحطو للبيضان هححححححح متعه ما تتوصفش، همست: نيييييييكني يا منصور شبعني نفسي احبل منك، وفضل شغال نيك وبوس فيا لحد مازبي نزل حليبي القليل، من غير ما المسه بعدين قلبني علي ضهري، وناكني كساسي مثل النسوان، وانا بصرخ من المتعه "اووووووه هححححححح نيييييييكني جامد"، شويا ورشقوا للأخر وفجر لبنه داخل احشائي، واترمي عليا وهو بينهج وقالي: استمتعتي يا متناكة يا لبوه، قلت: جدا جدا انت فحل قوي،
وقضينا باقي الرحلة بين الشاطئ والسرير، ورجت البيت مبسوطة خالص هههههه، اول ما شافتني مامتي شهقت وقالت: انت احلويت كده ليه يا ولاء، هههههه اه يا ماما احلويت،
فضلت اتناك من الأستاذ منصور، طول فترة الدراسة لحد ما في، يوم روحت ارن جرس الباب عليه مش فتح ليا، فتحت جارته وقالتلي الأستاذ منصور سلم الشقة، وسافر للعمل بالسعودية رجعت البيت زعلانة خالص ودموعي علي خدي، "كيف يهجرني ويسافر من غير ما يقولي"، بعد فترة اتعرفت علي دكتور الصيدلية ال بشتري، منه الهرمونات الأنثوية،
واكملكم في الحلقة الجاية باي بقي يا حلوين هههههه،
كاندي البنوتي
wlaasalb
Ⓑⓞⓢⓨ Ⓑⓞⓨ